Voor mijn verjaardag heb ik anderhalf jaar geleden een Maverick thermometer gekregen.
https://www.bol.com/nl/p/...r-zwart/9200000049578008/
Afgelopen weekend kwam ik erachter dat de receiver het had begeven. Jammer. Dus ik heb mijn maten gevraagd wie het ding toentertijd gekocht heeft, en of er nog een factuur aanwezig was. Blijkt dat hij bij bol.com is gekocht. Daar is ook een factuur van aanwezig.
Via de chat even gevraagd of ik garantie kon claimen, of dat de koper dat moest doen. Het was immers een verjaardagscadeau. Bij de chat werd mij verteld dat de thermometer niet bij bol.com gekocht was, maar via bol.com bij een externe verkoper. Er is mij verzocht om met hen contact op te nemen.
Dat heb ik vorige week maandag/dinsdag gedaan, maar nog geen reactie mogen ontvangen (ondanks de belofte binnen 48 uur reactie).
Afgelopen zaterdag vroeg de koper of het gelukt was met de garantie afhandeling, en ik deed bovenstaand verhaal. Raar, vond hij. Hij had toch echt bij bol.com gekocht, daar heeft hij ook aan betaald en daar heeft hij ook een factuur van.
Bol.com zegt in hun garantievoorwaarden: https://www.bol.com/nl/m/...bject/62650041/index.html
Wat vinden jullie? Op verzoek heb ik wel een kopie factuur, maar jullie weten wel hoe een factuur van bol.com eruit ziet. Er staat in ieder geval niet op dat het bij de externe verkoper gekocht is.
Sowieso wacht ik even de reactie af van de externe verkoper, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat die mij niet gaan helpen.. Anders hadden ze al wel contact opgenomen.. Maar ik ga ze morgen sowieso nog even bellen. (Ja, het is dezelfde externe verkoper als die er nu bijstaat).
https://www.bol.com/nl/p/...r-zwart/9200000049578008/
Afgelopen weekend kwam ik erachter dat de receiver het had begeven. Jammer. Dus ik heb mijn maten gevraagd wie het ding toentertijd gekocht heeft, en of er nog een factuur aanwezig was. Blijkt dat hij bij bol.com is gekocht. Daar is ook een factuur van aanwezig.
Via de chat even gevraagd of ik garantie kon claimen, of dat de koper dat moest doen. Het was immers een verjaardagscadeau. Bij de chat werd mij verteld dat de thermometer niet bij bol.com gekocht was, maar via bol.com bij een externe verkoper. Er is mij verzocht om met hen contact op te nemen.
Dat heb ik vorige week maandag/dinsdag gedaan, maar nog geen reactie mogen ontvangen (ondanks de belofte binnen 48 uur reactie).
Afgelopen zaterdag vroeg de koper of het gelukt was met de garantie afhandeling, en ik deed bovenstaand verhaal. Raar, vond hij. Hij had toch echt bij bol.com gekocht, daar heeft hij ook aan betaald en daar heeft hij ook een factuur van.
Bol.com zegt in hun garantievoorwaarden: https://www.bol.com/nl/m/...bject/62650041/index.html
Maar iets zegt mij dat als je naar een website gaat, je daar iets in je winkelmandje zet, en je krijgt een factuur van diezelfde webwinkel dat je dan ook zaken gedaan hebt met die webwinkel. Dus voor garantie klop je ook aan bij diezelfde webwinkel.Bol.com geeft geen garantie op artikelen van externe verkopers. Een verkoper van tweedehands artikelen geeft de staat aan van het aangeboden artikel. Deze informatie vind je bij het aanbod van de verkoper op onze site of als je het al hebt besteld, bij de betreffende bestelling in uw account. Als het artikel niet overeenkomt met de staat die de verkoper van het artikel heeft opgegeven, neem dan contact op met de verkoper. Met deze partij heb je de overeenkomst gesloten.
Bij nieuwe artikelen van externe verkopers heb je recht op de wettelijke garantie. Daarbuiten kunnen verkopers zelf bepalen om aanvullende garantie te geven. Meer over garantie bij externe verkopers van nieuwe artikelen kun je nalezen op de productpagina van de verkoper.
Je kunt rechtstreeks contact opnemen met de verkoper door achter de bestelling in je bestelstatus te klikken op ‘E-mail de verkoper’. Er opent zich dan een webformulier waarin je een vraag kunt stellen. Klik, nadat je de voorwaarden hebt geaccepteerd, op de button ‘Verstuur e-mail’. Je ontvangt het antwoord van de verkoper op je eigen e-mailadres.
Wat vinden jullie? Op verzoek heb ik wel een kopie factuur, maar jullie weten wel hoe een factuur van bol.com eruit ziet. Er staat in ieder geval niet op dat het bij de externe verkoper gekocht is.
Sowieso wacht ik even de reactie af van de externe verkoper, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat die mij niet gaan helpen.. Anders hadden ze al wel contact opgenomen.. Maar ik ga ze morgen sowieso nog even bellen. (Ja, het is dezelfde externe verkoper als die er nu bijstaat).
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 28-03-2016 13:49 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels