Jee, zelfs de communicatie van een zak aardappelen is nog beter.
Zoals ik eerder berichtte in dit topic heb ik mijn geld middels een PayPal claim teruggekregen. Zo ongeveer twee dagen later ontving ik een bericht van Groupon dat de zaak daarmee was afgedaan en dat het prima was. zo.
Toen ontving ik maandag deze mail:
Beste grouponner,
Dit is een kort bericht om te laten weten dat ik nog geen reactie heb mogen ontvangen na mijn antwoord op uw vraag.
Indien uw kwestie inmiddels opgelost is, zal ik uw ticket sluiten. Wanneer het ticket gesloten wordt, zal u een korte enquete omtrent klanttevredenheid ontvangen. Ik zou het ten zeerste waarderen als u hier aan mee doet. We stellen uw feedback heel erg op prijs en doen ons best om dit toe te passen op onze werkmethoden.
Als uw kwestie nog niet is opgelost, kunt u reageren op deze e-mail en zal ik het ticket voor u heropenen.
Mocht u liever telefonisch contact met een van onze adviseurs willen, kunt u bellen naar 020-4350369 van maandag t/m vrijdag van 08:00u-19:00u en op zaterdag van 09:00u-18:00u.
Met vriendelijke groeten,
Er werd mij nooit verzocht om een reactie, de mail waar het over gaat heb ik nooit gehad. Dus zoals aangegeven in de mail negeerde ik dit bericht maar omdat het dan vanzelf zou verlopen.
En dan vervolgens krijg ik woensdag deze mail:
Beste meneer ***,
U heeft contact met ons opgenomen over uw Sandisk-kaart(en). Uiteraard vinden wij het zeer jammer om te horen dat er iets mis is met uw kaart.
Om dit op te lossen vragen wij u om uw kaart(en) naar ons terug te sturen. U kunt dit kosteloos doen met de retourlabel in de bijlage. Hier vind u het dichtstbijzijnde DHL punt bij u in de buurt:
https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop. Op deze manier kunnen wij verder onderzoek doen.
Nadat wij de kaart(en) hebben ontvangen zullen wij u het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terugbetalen. Mocht u een promotiecode gebruikt hebben bij aankoop dan zult u hiervoor ook gecompenseerd worden.
Afhankelijk van uw betaalwijze zullen wij u terugbetalen in de vorm van euro´s of Groupon credits.
Indien de aankoop destijds verricht is van uw rekening, dan wordt het aankoopbedrag automatisch op uw rekening teruggestort. Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf tot tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.
Een terugbetaling via credits, staat binnen 24 uur terug op uw account. Credits zijn een betaalmiddel dat u kunt gebruiken voor het aanschaffen van deals bij Groupon. Credits staan qua waarde gelijk aan euro's en zijn een jaar geldig vanaf het moment van storten op uw account. Bij uw volgende aankoop zullen de credits het aankoopbedrag automatisch doen verminderen. Een eventueel restbedrag dient u bij te betalen.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Groupon klantenservice
Dus, kaartje terug sturen is geld terug? Terwijl ik mijn geld al terug heb met een akkoord van Groupon en kaart waarschijnlijk al in een vuilbrandingsoven ligt.
En toen vandaag deze email:
Beste meneer ***,
Naar aanleiding van de bevestiging van de dealaanbieder stuur wij u deze mail.
Met de bevestiging van de dealaanbieder dat u een terugbetaling kunt ontvangen hebben wij besloten het aankoopbedrag van de deal: "Sandisk Ultra Android microSDHC 8 GB-128 GB vanaf € 7,99 (tot 53% korting) - Gratis bezorging" aan u terug te betalen.
In dit geval ontvangt u een terugbetaling van €4.99.
Om uw terugbetaling aan te vragen bij de desbetreffende afdeling hebben wij uw IBAN-code en BIC-code nodig.
De IBAN-code wordt weergegeven op het overzicht van afschrijvingen van uw creditcard.
Wanneer u deze IBAN-code en BIC-code en de volledige naam van de begunstigde aan mij heeft overhandigd, kunnen wij uw restitutie in orde maken.
De IBAN-code is uniek en hoort bij uw bankrekening. Deze is te herkennen aan de hoofdletters; "NL" gevolgd door een combinatie van 16 tekens waarvan 4 letters. Een voorbeeld van een IBAN-code; "NL91ABNA0417164300".
Indien u uw IBAN-code niet kan terugvinden, dan kan u uw rekeningnummer invullen via de websitehttps://www.ibanbicservice.nl/SingleRequest.aspx/ Na het invullen van uw rekeningnummer krijgt u uw IBAN-code te zien.
Wanneer u deze IBAN-code en BIC-code en de volledige naam van de begunstigde aan mij heeft overhandigd, kunnen wij uw restitutie in orde maken.
Ik wacht uw mail af zodat ik het voor u kunt indienen.
Met vriendelijk groet.
Over langs elkaar heen werken gesproken..