[Afhandeling] Groupon verkoop van namaak merkartikelen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 54.456 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:48
Ik heb in de mail vermeld dat ik een PayPal claim heb ingediend omtrent de neppe kaart. Daarop nooit een reactie gehad van ''doe dit niet'' o.i.d. Inmiddels is de claim verlopen en heeft PayPal het in mijn voordeel afgerond.

Afgaande op de reacties zal ik ongetwijfeld ook een boze mail daarover krijgen, maar goed. Ik heb mijn geld terug en wat mij betreft is het hiermee klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

maartend schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:23:
Nu heb ik de mijne binnen. Echter vetrek ik zo naar het buitenland (als in morgen) en ben vandaag de gehele dag weg.
Hoe check ik het snelst of mijn 64 GB fake is?
Er zijn programma's waarmee je een lees/schrijf test kan doen.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 19:14
Erasmo schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:09:
[...]

Er zijn programma's waarmee je een lees/schrijf test kan doen.
Oke. die ken ik. Dan maar wachten tot ik terug ben. Card-reader is ingepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
Vanwege die dramatische schrijfsnelheid toch maar geld terug gevraagd (en gekregen). Haal wel een betere.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:40
Brad Pitt schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:05:
[...]

Vanwege die dramatische schrijfsnelheid toch maar geld terug gevraagd (en gekregen). Haal wel een betere.
Mijn 64GB kaartje doet 93/23 read/write. Dat zijn gewoon nette en de te verwachten waarden. Minstens gelijk aan een Samsung Evo +

Nu nog wachten op de nieuwe 32GB kaartjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb al 2x via mail contact opgenomen met Conceptronics, maar nog steeds geen antwoord.
Nu heb ik maar contact opgenomen met Groupon, maar zij stellen dat ik het kaartje maar naar Engeland moet terugsturen voordat ik geld terugkrijg. Wat een gedoe.

Ik neem toch aan dat ik de 6 euro voor het 64 gb kaartje, en ook de kortingscode die ik had (20 euro) terug kan krijgen (de laatste in de vorm van een tegoed)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:04
Het zijn echt communicatie kampioenen. Je mailt om je geld terug, krijg je na lange tijd een vraag over de grootte en besteldatum gevolgd door een mail dat een nieuwe wordt verstuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom: online nooit met ideal betalen, met paypal ben je ten minste verzekerd.

Gewoon iedereen die met paypal heeft betaald; een claim aanmaken. Dat groupon dat niet leuk vind is niet jouw probleem. Groupon heeft gewoon niet op tijd ingegrepen heeft nog lange tijd illegale producten -al dan niet indirect- verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:41

Wuursj

want worst is al bezet

Ja hier ook verwarrende communicatie. Conceptronics zegt nu dat ik op eigen kosten moet opsturen maar dat zij dan gratis de nieuwe opsturen... waar we eerst waren overeen gekomen waren dat ik geld terug zou krijgen. Nogal gedoe dus,

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxygeneIV
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-02-2022
Vandaag een nieuwe kaart gekregen terwijl ik vorige week al het geld teruggekregen heb.
Via I-deal betaald.
Heb niets hoeven terugsturen. Wel geen nieuw accounttegoed gekregen maar ik had Groupon niet benaderd, enkel het Engelse bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50

nlboy

Alles kitz?

Eindelijk nadat ik de mailconversatie tussen mij en Conceptronics naar Groupon gestuurd heb:
Omdat het product niet van goede kwaliteit is, is besloten het aankoopbedrag van de deal: "Sandisk Ultra Android microSDHC 8 GB-128 GB vanaf € 7,99 (tot 53% korting) - Gratis bezorging
Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 32GB" aan u terug te betalen.
Het is maar 3,99, maar uiteindelijk wel een principe kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:12
Vorige week had ik een claim bij PayPal aangemaakt voor een 32 GB kaartje en de volgende dag kreeg ik ongevraagd een nieuw kaartje geleverd, dus de claim maar weer gesloten. Nu nog wachten op een nieuw 64 GB kaartje. Het wordt op zich wel netjes opgelost door dit bedrijf vind ik en hopelijk leren ze van deze fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TwiSteD1 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:45:
Het wordt op zich wel netjes opgelost door dit bedrijf vind ik en hopelijk leren ze van deze fout.
Ligt er maar net aan hoeveel mensen er geklaagd hebben. Dit soort praktijken blijft gewoon bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:45
Ik heb vervangende 16GB kaartjes ontvangen. De verpakking(up to 80MB/s) is anders, snelheid nog steeds ondermaats heb ik het idee en ik vermoed nog steeds nep. Chatten met Sandisk is enkel beschikbaar als VS inwoner. Ik vind het wel best zo.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KlxoTUi.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1YW7lB5.png

[ Voor 8% gewijzigd door Razkin op 18-05-2016 19:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:36

paQ

Hebben ze niet toevallig allemaal hetzelfde serienummer? Die "genuine" kaartjes.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
http://kb.sandisk.com/app...-numbers-location#microSD

Het nummer waar de pijl naar wijst is verschillend, nummers bij de barcode op de verpakking identiek.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 20:52
Razkin schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:05:
Ik heb vervangende 16GB kaartjes ontvangen. De verpakking(up to 80MB/s) is anders, snelheid nog steeds ondermaats heb ik het idee en ik vermoed nog steeds nep. Chatten met Sandisk is enkel beschikbaar als VS inwoner. Ik vind het wel best zo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze werkt gewoon in NL: http://kb-nl.sandisk.com/app/utils/chat
Ik heb met ze gechat, ze waren erg behulpzaam met verifiëren en waren blij met mijn foto's. Kan Groupon (ook) nog wat van leren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Razkin schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:10:
http://kb.sandisk.com/app...-numbers-location#microSD

Het nummer waar de pijl naar wijst is verschillend, nummers bij de barcode op de verpakking identiek.
Ik doelde meer op het nummer op het kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ja, ik ook ;) Sandisk verwijst naar één nummer en dat nummer is verschillend tussen beide kaartjes. Ik weet niet of de barcode op de verpakking wel gelijk hoort te zijn, vandaar ik het erbij zet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Ah zo :)

Kan me voorstellen dat een goeie fake op zijn minst een "authentiek" serienummer heeft.
Het is meer dat die afhandeling bij die Britse toko zo gemakkelijk gaat terwijl ze eerst een paar honderd (op zijn minst) overduidelijke neppers proberen te slijten. Dat gaat mijns inziens niet helemaal per ongeluk zeg maar.

Edit:
Ik zie ook "echte" herleveringen met "made in Taiwan" op de verpakking. Terwijl andere weer China hebben.
Het blijft allemaal wat mistig wmb

[ Voor 18% gewijzigd door paQ op 19-05-2016 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Razkin schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:05:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je overigens zeker dat de gebruikte lezer hogere snelheden behaalt? In m'n laptop doet m'n 64GB kaartje nl 90MB/s read, maar in m'n tablet ook slechts zo'n 25. Exact hetzelfde geld voor m'n 64GB Samsung en Transcend kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Hier ook neppe kaartjes ontvangen, beide met zelfde serie nummer op de achterkant. Geschil meteen opgewaardeerd naar claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:18
Beste Torrentus,

Bedankt voor uw bericht.

Vanwege uw kwestie, zijn wij bereid u een geste aan te bieden in de vorm van Groupon-credits. Indien u hiermee akkoord gaat ontvangt u in dit geval €4.99 credits, welke binnen één werkdag op uw account zichtbaar zijn.

Credits kunt uw inzetten bij een volgende aankoop op groupon.nl en deze zijn 12 maanden geldig.

Graag hoor ik van u of u hiermee akkoord gaat en we hopen u binnenkort een leuke deal aan te bieden waarbij u de credits kunt inwisselen.

Met vriendelijke groet,

Anass
Kreeg dit direct aangeboden na mijn mail. Ik zou kunnen Chargebacken, maar misschien moet ik hier maar gewoon genoegen mee nemen. Edit: bovenstaande geweigerd en nu onderstaande ontvangen: :)
Beste Torrentus,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben besloten het aankoopbedrag van de deal " Android microSDHC" aan u terug te betalen.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van €4.99 euro.

Houd er wel rekening mee dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en u zult de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Anass

[ Voor 30% gewijzigd door Torrentus op 19-05-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
henri86 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:06:
[...]

Weet je overigens zeker dat de gebruikte lezer hogere snelheden behaalt? In m'n laptop doet m'n 64GB kaartje nl 90MB/s read, maar in m'n tablet ook slechts zo'n 25. Exact hetzelfde geld voor m'n 64GB Samsung en Transcend kaarten.
Ik haal met andere kaarten(ook klasse 10) in dezelfde lezer hogere snelheden. Ik zal ze wel elders een keer testen daar na een korte chat met de NL helpdesk van Sandisk blijken de kaarten wel degelijk origneel te zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
Gisteren met Groupon gebeld waarom het zo lang duurde voordat ik het geld terug had (had week eerder al gemaild). Er waren wat problemen en als ik de bevestigingsmail van Connectronics (over de refund) nou naar hun stuurde dan zou ik binnen tien dagen iets horen (week ervoor was het ook tien dagen...). Al met al vanmiddag tot mijn grote verbazing het geld terug ontvangen. Bellen is dus wel aan te raden! Las trouwens dat er recent ook neppe Armani horloges verkocht zijn door Groupon, het houdt niet op, niet vanzelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:48
Jee, zelfs de communicatie van een zak aardappelen is nog beter. 8)7

Zoals ik eerder berichtte in dit topic heb ik mijn geld middels een PayPal claim teruggekregen. Zo ongeveer twee dagen later ontving ik een bericht van Groupon dat de zaak daarmee was afgedaan en dat het prima was. zo.

Toen ontving ik maandag deze mail:
Beste grouponner,

Dit is een kort bericht om te laten weten dat ik nog geen reactie heb mogen ontvangen na mijn antwoord op uw vraag.

Indien uw kwestie inmiddels opgelost is, zal ik uw ticket sluiten. Wanneer het ticket gesloten wordt, zal u een korte enquete omtrent klanttevredenheid ontvangen. Ik zou het ten zeerste waarderen als u hier aan mee doet. We stellen uw feedback heel erg op prijs en doen ons best om dit toe te passen op onze werkmethoden.

Als uw kwestie nog niet is opgelost, kunt u reageren op deze e-mail en zal ik het ticket voor u heropenen.
Mocht u liever telefonisch contact met een van onze adviseurs willen, kunt u bellen naar 020-4350369 van maandag t/m vrijdag van 08:00u-19:00u en op zaterdag van 09:00u-18:00u.

Met vriendelijke groeten,

Er werd mij nooit verzocht om een reactie, de mail waar het over gaat heb ik nooit gehad. Dus zoals aangegeven in de mail negeerde ik dit bericht maar omdat het dan vanzelf zou verlopen.

En dan vervolgens krijg ik woensdag deze mail:
Beste meneer ***,

U heeft contact met ons opgenomen over uw Sandisk-kaart(en). Uiteraard vinden wij het zeer jammer om te horen dat er iets mis is met uw kaart.

Om dit op te lossen vragen wij u om uw kaart(en) naar ons terug te sturen. U kunt dit kosteloos doen met de retourlabel in de bijlage. Hier vind u het dichtstbijzijnde DHL punt bij u in de buurt: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop. Op deze manier kunnen wij verder onderzoek doen.

Nadat wij de kaart(en) hebben ontvangen zullen wij u het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terugbetalen. Mocht u een promotiecode gebruikt hebben bij aankoop dan zult u hiervoor ook gecompenseerd worden.

Afhankelijk van uw betaalwijze zullen wij u terugbetalen in de vorm van euro´s of Groupon credits.

Indien de aankoop destijds verricht is van uw rekening, dan wordt het aankoopbedrag automatisch op uw rekening teruggestort. Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf tot tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.

Een terugbetaling via credits, staat binnen 24 uur terug op uw account. Credits zijn een betaalmiddel dat u kunt gebruiken voor het aanschaffen van deals bij Groupon. Credits staan qua waarde gelijk aan euro's en zijn een jaar geldig vanaf het moment van storten op uw account. Bij uw volgende aankoop zullen de credits het aankoopbedrag automatisch doen verminderen. Een eventueel restbedrag dient u bij te betalen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Groupon klantenservice
Dus, kaartje terug sturen is geld terug? Terwijl ik mijn geld al terug heb met een akkoord van Groupon en kaart waarschijnlijk al in een vuilbrandingsoven ligt.

En toen vandaag deze email:
Beste meneer ***,
Naar aanleiding van de bevestiging van de dealaanbieder stuur wij u deze mail.

Met de bevestiging van de dealaanbieder dat u een terugbetaling kunt ontvangen hebben wij besloten het aankoopbedrag van de deal: "Sandisk Ultra Android microSDHC 8 GB-128 GB vanaf € 7,99 (tot 53% korting) - Gratis bezorging" aan u terug te betalen.
In dit geval ontvangt u een terugbetaling van €4.99.

Om uw terugbetaling aan te vragen bij de desbetreffende afdeling hebben wij uw IBAN-code en BIC-code nodig.
De IBAN-code wordt weergegeven op het overzicht van afschrijvingen van uw creditcard.
Wanneer u deze IBAN-code en BIC-code en de volledige naam van de begunstigde aan mij heeft overhandigd, kunnen wij uw restitutie in orde maken.

De IBAN-code is uniek en hoort bij uw bankrekening. Deze is te herkennen aan de hoofdletters; "NL" gevolgd door een combinatie van 16 tekens waarvan 4 letters. Een voorbeeld van een IBAN-code; "NL91ABNA0417164300".
Indien u uw IBAN-code niet kan terugvinden, dan kan u uw rekeningnummer invullen via de websitehttps://www.ibanbicservice.nl/SingleRequest.aspx/ Na het invullen van uw rekeningnummer krijgt u uw IBAN-code te zien.

Wanneer u deze IBAN-code en BIC-code en de volledige naam van de begunstigde aan mij heeft overhandigd, kunnen wij uw restitutie in orde maken.

Ik wacht uw mail af zodat ik het voor u kunt indienen.

Met vriendelijk groet.
Over langs elkaar heen werken gesproken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Nou dat lijkt me simpel dan kaartje terug sturen en even op die laatste mail je iban doorgeven 7(8)7
Word steeds gekker daar zo.

[ Voor 17% gewijzigd door michael3 op 19-05-2016 23:13 ]

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
Gisteren bericht van Paypall dat mijn claim gehonoreerd is.
Geen woord of bericht van Groupon.
Even daarna kwam de postbode een nieuw kaartje brengen.
Denk origineel maar de snelheid op de verpakking haal ik absoluut niet al sluit ik niet uit dat het door de overige hardware kan komen.
Het is wel goed zo, ondanks het feit dat ik dus nu een gratis kaartje heb doe ik geen zaken meer met Groupon.
Ben gewoon genegeerd en Paypall ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dit is geen algemeen Groupon-klaagtopic.

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 24-05-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
goede week weggeweest, kreeg kaartje binnen, de dag van vertrek. Vandaag fakeFlashtest overheen gegooid.
Dit zijn mijn uitkomsten van een 64GB kaartje;

TEST FINISHED
60765MB of filespace was tested.
Test Time = 01:39:45

PASSED: 60765MB tested and OK.

Is dit in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Is een 64GB kaartje ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacht het al een beetje. Dit ding is binnen gekomen zonder dat ik moet zeuren. Bestelling van 22 april.
Nu enkel nog de speed checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb eindelijk m'n geld terug (van een 128GB, die ik toch echt terug moest sturen. Niet gedaan, wel geld terug). Nooit meer Groupon. Ondanks dat ik m'n geld terug heb is de manier van (niet) handelen echt heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Ik heb ook een vervangende kaart gekregen, 32Gb.

Read en write speeds lijken goed te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hxUCwH6.jpg?1

eidt: Gechecked bij Sandisk: kaartje is authentiek :)

[ Voor 31% gewijzigd door wildcheese op 24-05-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 25-05-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 20:10
Ik heb van de week ook twee kaartjes ontvangen (twee accounts aangemaakt). Allebij fake. Heb ze niet opengemaakt, maar zie op de verpakking het hier al eerder genoemde "www.sandiskmemowvzone.com" staan, dan weet ik dus genoeg...

Chat gestart vanuit één profiel. Nu maken ze een "intern dossier" aan, omdat de chatster niet bevoegd was om hier iets mee te doen. Of ik even tien dagen wilde wachten. Mooi niet dus. Na wat 'sterke taal' over dat dit illegaal/strafbaar is wordt het (hopelijk) met spoed afgehandeld. Ze nemen in dat ene dossier wel beide bestellingen mee, dat vond ik dan wel weer netjes.

To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jorizzz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:43:
Na wat 'sterke taal' over dat dit illegaal/strafbaar is wordt het (hopelijk) met spoed afgehandeld. Ze nemen in dat ene dossier wel beide bestellingen mee, dat vond ik dan wel weer netjes.

To be continued...
Zeiden ze hier ook. Niets meer vernomen, nul. Paypal accepteerde de claim en geld kwam retour.
Nog steeds zonder enig bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Ik krijg niet eens bericht terug van groupon.
Heb alleen het standaard mailtje ontvangen dat ik contact moet opnemen met de leverancier.
Hebben jullie nog een email adres van groupon waarop ze wel antwoorden?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Geweldig.
Krijg ik een mail van groupon met de volgende mededeling. Daar gaan we dus even gebruik van maken.

GROUPON
Hallo beste klant,
Kan je je nieuwe Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 64GB aanbevelen?
Heb je even de tijd om ons te vertellen of je Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 64GB kan aanbevelen aan andere Groupon­-klanten.

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 25-05-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Brad Pitt schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:03:
[...]

Zeiden ze hier ook. Niets meer vernomen, nul. Paypal accepteerde de claim en geld kwam retour.
Nog steeds zonder enig bericht.
Probleem is dat ik met iDeal betaald heb.
Hoe lang geleden is het dat jij dat antwoord gekregen hebt?
maartend schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:32:
Geweldig.
Krijg ik een mail van groupon met de volgende mededeling. Daar gaan we dus even gebruik van maken.

GROUPON
Hallo beste klant,
Kan je je nieuwe Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 64GB aanbevelen?
Heb je even de tijd om ons te vertellen of je Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 64GB kan aanbevelen aan andere Groupon­-klanten.
Die kreeg ik ook. Tien minuten nadat ik contact had gehad |:( |:( |:(
Zal ongetwijfeld automagisch gegenereerd worden, maar knullig is het wel...

[ Voor 47% gewijzigd door Jorizzz op 25-05-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
.

[ Voor 99% gewijzigd door Jorizzz op 25-05-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jorizzz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:06:
Probleem is dat ik met iDeal betaald heb.
Hoe lang geleden is het dat jij dat antwoord gekregen hebt?
Had via de chat gedaan. Ze zouden er (binnen 10 werkdagen) op terug komen. Welnu, nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
Ik heb mijn aankoop bedrag wel terug gekregen na 2 mailtjes. Maar er gingen wel twee weken overheen.

Na dat ik gemaild had kreeg ik een antwoord met we verwijzen uw vraag door naar je juiste afdeling. Vervolgens kreeg ik een week later een mail met we zijn nog steed bezig met uw vraag. Toen zei dat ik het onzin vond dat ik een nep product krijg en dat ik gewoon mijn geld terug wil. Volgende dag kreeg ik mijn aankoop bedrag terug. Misschien heb ik wel geluk als ik het zo zie.

Ik zou overigens ook een nieuwe kaart krijgen maar dat was ook al drie weken geleden en nog steeds niks. Maar goed ik heb mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
3 weken geleden zou Groupon mij over een week (dus 2 weken terug) mij 'op de hoogte houden', maar zelfst na een mail te vragen wat de status is, tot op heden nog niks van Groupon.
Ook geen vervangende kaart ontvangen

Nog wachtende op Paypal claim ( 3 dagen na nog geen mail van Groupon ingediend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
Je moet bellen, dat heb ik ook gedaan en dat hielp enorm. Had eerst een week eerder het via chat geregeld, ze zouden binnen tien dagen bij me terug komen. Geen reactie. Had dit wel verwacht dus na zeven dagen gebeld, volgende dag meteen bericht dat het teruggestort zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
Vandaag lag er toch een nieuwe kaartje in de bus. 50 write 90 read. Dik in orde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Rukapul schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:10:
Het zijn echt communicatie kampioenen. Je mailt om je geld terug, krijg je na lange tijd een vraag over de grootte en besteldatum gevolgd door een mail dat een nieuwe wordt verstuurd :?
Hierna ook nog iets van gelijke strekking van Groupon ontvangen, maar tot op heden geen nieuw product in de bus.

Goed om hierboven te lezen dat dat blijkbaar 3 weken kan duren :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxygeneIV
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik zie dat ik vandaag 10 credits op mijn account heb gekregen.
Dit nadat ik er anderhalve week geleden navraag over had gedaan. Ik kreeg daarna een standaard antwoord welke mijn vraag over de verloren credits negeerde. Nu dus toch de credits. Heb afgelopen weken, zoals eerder vermeld, ook het geld teruggekregen en een nieuw kaartje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Net mijn nieuwe kaartje ontvangen van 128 gig. Verpakking en kaartje zelf zien er in iedergeval echter uit. Kom niet helemaal goed op de foto naar voren, maar jullie moeten me maar geloven ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WJeDngyl.jpg?1

*raad de neppe*

[ Voor 3% gewijzigd door Mielmania op 27-05-2016 15:33 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
rechts 8)7

Edit: Links geeft net mooi kleurverschil aan op 'SD XC'. Daarnaast zijn de letters rechts allemaal teveel op elkaar geplakt.

[ Voor 34% gewijzigd door kwakzalver op 27-05-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Laatst online: 06-08 10:34
kwakzalver schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:48:
[...]

rechts 8)7

Edit: Links geeft net mooi kleurverschil aan op 'SD XC'. Daarnaast zijn de letters rechts allemaal teveel op elkaar geplakt.
Helaas u gaat niet door voor de koelkast. Rechts is de echte (die ik ook nog even heb laten verifiëren bij Sandisk zelf. Links is de neppe. Al is het wel licht flauw, want op deze foto zie je niet goed dat de opdruk bij links wat korrelig is.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Jammer dat het antwoord al gegeven is..

Ik had "links" aan willen geven als Fake, mijn eigen 128GB
kaartje heeft geen spatie tussen de 1 en 28.
1 28, is anders dan 128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Rukapul schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:35:
[...]

Hierna ook nog iets van gelijke strekking van Groupon ontvangen, maar tot op heden geen nieuw product in de bus.

Goed om hierboven te lezen dat dat blijkbaar 3 weken kan duren :+ 8)7
En vandaag zat er dus een nieuwe kaartje in de bus.

Zelfde als Razkin in "[Afhandeling] Groupon verkoop van fake SD-cards/namaak" en zal dus wel echt wezen.

Ik snap echter niets van dat Engelse bedrijf. Waarom zo overduidelijk massaal namaak verkopen om vervolgens producten te gaan nazenden, etc., maar communicatie laten versloffen op alle fronten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Ik heb vorige week ook een andere ontvangen, maar ik denk dus dat als ze er nou 100 verkopen, en 30-40 kopers erachter komen dat ze nep zijn, ze alsnog lekker wat geld verdiend hebben.
Enige logische wat ik er van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mc55 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:57:
Vandaag lag er toch een nieuwe kaartje in de bus. 50 write 90 read. Dik in orde dus.
Wut, de 64 of 128 variant? Ik ga thuis m'n kaartje maar even laten verifiëren bij sandisk. Maar is dit nog mogelijk zonder verpakking? Die ligt al bij't grofvuil namelijk..

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
NeFoRcE schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:50:
[...]

Wut, de 64 of 128 variant? Ik ga thuis m'n kaartje maar even laten verifiëren bij sandisk. Maar is dit nog mogelijk zonder verpakking? Die ligt al bij't grofvuil namelijk..
64gb getest op de nieuwe MacBook retina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Claim via PayPal goedgekeurd (inmiddels ook geld terug gekregen), dag erna kreeg ik dan eindelijk een mail van Groupon met de vraag of ik nog hulp nodig had bij deze zaak =.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:11
Toch maar is contact opgenomen met de Engelse verkoper. Ze reageerde snel en vroegen om foto's. Na het verzenden vertelde ze me dat het volgens hun toch echt een genuine sd kaart leek. :+

Dus maar contact opgenomen met SanDisk, en die bevestigde dat het serienummer niet klopt. Nadat ik dat naar Engeland verstuurd had, vroegen ze meteen om mijn adres is controleren zodat ze een nieuwe sd kaart kunnen sturen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Man man man, ze hebben bij Groupon écht de zaakjes goed voor elkaar! (ahum).

Kreeg ik onlangs deze email:

"Beste meneer huppeldepup,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u het aankoopbedrag nog niet heeft ontvangen. Ik heb navraag gedaan bij de financiële afdeling en deze geeft aan dat Groupon het geld niet heeft ontvangen. Bij deze vraag ik u vriendelijk contact op te nemen met uw bank.

Ik ga van een spoedige afhandeling af.

Met vriendelijke groet,"

Euh, ik heb nooit gezegd dat ik 't geld niet heb ontvangen? Besides heb ik het product al ontvangen, en heb ik zelf het geschil gesloten. :')

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Meer mensen die nog op de vervangende kaarten zitten te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22
henri86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:17:
Meer mensen die nog op de vervangende kaarten zitten te wachten?
Ja, alhoewel ik niet echt zit te wachten.
Ik had een 16GB, een 32GB en een 64GB besteld. Heb alleen een namaak 16GB en een namaak 32GB ontvangen. Na klagen bij zowel Groupon en Connectronics mijn geld terug gekregen(waren toch nog PayPal-claims voor nodig) en een toezegging dat er echte kaarten opgestuurd zouden worden(niet om gevraagd).
Heb dus de 64GB uberhaupt nooit ontvangen, maar ondertussen wel een echte 32GB. Dus in theorie zou er nog een echte 16GB en een echte(en neppe?) 64GB naar mij onderweg zijn, maar hier geloof ik niet meer in.

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ook ik had neppe 32GB en 64GB kaartjes ontvangen. Vervolgens een email gestuurd naar Connectronics en gisteren nieuwe originele kaartjes ontvangen. Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 19:41
Ik zit nu al paar weken te mailen met die Groupon, maar ze blijven maar volhouden dat ik eerst mijn kaart moet terug sturen voordat ik mijn geld of een vervangend exemplaar krijg. Ik dacht gelezen te hebben dat ik fake spullen niet terug mag sturen, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Figo112 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:05:
Ik zit nu al paar weken te mailen met die Groupon, maar ze blijven maar volhouden dat ik eerst mijn kaart moet terug sturen voordat ik mijn geld of een vervangend exemplaar krijg. Ik dacht gelezen te hebben dat ik fake spullen niet terug mag sturen, klopt dit?
Yes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Kan ik dit ook onderbouwen door middel van verwijzing naar een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Ben daar ook benieuwd naar.
Want ik heb het zelfde groupon wil eerst de kaart terug hebben voor ik me geld terug krijg.

Is het trouwens raadzaam om contact op te nemen met die Engelse verkopen voor een evt echte SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:24
Figo112 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Kan ik dit ook onderbouwen door middel van verwijzing naar een bron?
de enige partij waarbij je in Nederland post kan versturen als particulier wenst er in ieder geval niet aan mee te werken.
http://www.postnl.nl/klan...er-post-te-versturen.html
je kan uiteraard ook vragen of ze het komen ophalen bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
J-roenn schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:10:
[...]

de enige partij waarbij je in Nederland post kan versturen als particulier wenst er in ieder geval niet aan mee te werken.
http://www.postnl.nl/klan...er-post-te-versturen.html
je kan uiteraard ook vragen of ze het komen ophalen bij je.
Uiteraard zijn er meerdere bedrijven waarmee je kan versturen als particulier zijnde.

Groupon vraag bv aan mij of ik het wil terug sturen met dhl heb daar ook een retour formulier voor ontvangen.
De vraag is alleen of ik daar problemen mee kan krijgen bij eventueele controle aangezien het namaak betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Ik lees op de website van dhl het volgende:

Namaakgoederen
Namaakgoederen zijn verboden
Het veiligheidsbeleid van DHL verbiedt het transport van namaakgoederen via het DHL-netwerk. DHL wil niet geassocieerd worden met namaakgoederen en bij het minste vermoeden dat dergelijke goederen geïmporteerd worden, zal DHL de douane inlichten. In een groot aantal landen is het verboden om namaakgoederen op de markt te brengen en bij bewijs zullen de douaneautoriteiten de goederen in beslag nemen en de koper beboeten.
Als u merkproducten aangeboden worden tegen een zeer lage prijs via shopping websites of andere kanalen, dan mag u ervan uitgaan dat het om namaakgoederen gaat. Hoogwaardige merkproducten die vaak nagemaakt worden, zijn:
Veel voorkomende artikelen die nagemaakt worden zijn:
Schoenen
Kleding
Handtassen
Dure horloges
CD’s en DVD’s
Parfums
Elektronica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 19:40
michael3 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:11:
Want ik heb het zelfde groupon wil eerst de kaart terug hebben voor ik me geld terug krijg.

Is het trouwens raadzaam om contact op te nemen met die Engelse verkopen voor een evt echte SD kaart?
Ik heb geen contact gehad met de verkoper, enkel met Groupon

- Groupon gaf aan dat er een vervangend artikel zou komen (1 van de eerste reacties van Groupon)
- Vervolgens of ik het artikel wilde retourneren
- Nooit meer wat gehoord, dus navraag gedaan. Of ik de tracking code kon geven (hun eigen DHL label..)
- Na lang wachten reactie dat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg.

Vervangend artikel is er nooit gekomen, überhaupt moeite om een echt artikel te leveren is er ook nooit gedaan. Uiteraard had ik liever het artikel dan mijn aankoopbedrag terug.. Anders had ik de aankoop niet gedaan.
Betaling was overigens via iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
michael3 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:11:

Nog even hierop terug komend.
Ik heb dus nog helemaal niets terug gemaild en of wat op gestuurd.
Krijg ik net een mailtje van PayPal dat ze het geld terug hebben gestort.
3.99 totaal ben benieuwd of ik ook nog 10 euro Credit krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:41

Wuursj

want worst is al bezet

Uiteindelijk heb ik mijn geld maar terug gevraagd via Paypal, zowel Groupon als de toko zelf waren niet bepaald welwillend.

Via groupon heb ik wel die 10 euro credit weer opnieuw gekregen. Eind goed, al goed dus maar wel een hoop tijd verloren met deze onzin.

En nog steeds verbaast het me hoe ze hier mee omgaan. Geen enkele info mail over deze kwestie vanuit beide partijen dat de kaartjes mogelijk nep zouden kunnen zijn. Als ik dit topic niet had gelezen, was er een reële kans geweest dat ik dit voorlopig niet ontdekt zou hebben. En mijn vriendin al helemaal niet. Erg slecht.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wat zijn jullie slecht in onderhandelen zeg. :+

Je moet er overal op hameren dat je geen imitatie goederen mag versturen.
Die Engelsman was trouwens wel een lachertje, na foto's + uitleg waarom het SD kaartje fake was, stuurde hij vrolijk terug dat mijn kaartje al bij de batch zat met echte kaartjes, en dat hij het op de foto's het legit er uit vond zien. :9 Na het Sandisk Nederland contact, wist de Engelsman niet hoe snel hij een origineel kaartje moest opsturen. Inmiddels heb ik het 2e kaartje binnen, en deze is origineel volgens Sandisk Nederland!

Chatten met Sandisk NL kan hier: http://kb-nl.sandisk.com/app/utils/chat

[ Voor 10% gewijzigd door Dacuuu op 16-06-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Is de geheugengrooote niet echt of kan het ook enkel de snelheid van het kaartje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Als hij fake is en als je dan heel het geheugen probeert vol te maken geeft hij volgens mijn e rror's en corrupte bestanden

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
robinjoo1 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:20:
Als hij fake is en als je dan heel het geheugen probeert vol te maken geeft hij volgens mijn e rror's en corrupte bestanden
Hoeft niet, je kan het sd kaartje vol schrijven met een programma om te zien of het kaartje de volledige grootte heeft.
Volgens mij zijn deze fake kaartjes wel echt 64gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacuuu schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:02:
[...]

Hoeft niet, je kan het sd kaartje vol schrijven met een programma om te zien of het kaartje de volledige grootte heeft.
Volgens mij zijn deze fake kaartjes wel echt 64gb.
Mijn is 64GB. Wat kan er dan fake aan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maartend schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:37:
[...]

Mijn is 64GB. Wat kan er dan fake aan zijn?
Veel fake sd kaartjes of usb stick hebben in Windows een opslagcapaciteit van bijvoorbeeld 64 gb. Maar dan zijn ze in het echt bijvoorbeeld maar 4 gb. Zodra je er dan meer dan 4GB op zet, zal de data corrupt raken. Dit kan je dus testen door echt 64 gb op het kaartje te zetten. Bij de kaartjes van Groupon kan je wel gewoon 64 gb volschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Dacuuu schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:53:
Valt weinig te onderhandelen.
Het is heel simpel 1 geld terug of 2 vervangende echte SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacuuu schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:15:
[...]

Veel fake sd kaartjes of usb stick hebben in Windows een opslagcapaciteit van bijvoorbeeld 64 gb. Maar dan zijn ze in het echt bijvoorbeeld maar 4 gb. Zodra je er dan meer dan 4GB op zet, zal de data corrupt raken. Dit kan je dus testen door echt 64 gb op het kaartje te zetten. Bij de kaartjes van Groupon kan je wel gewoon 64 gb volschrijven.
Nogmaals, kan het dan zijn dat de snelheid fake is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maartend schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:11:
[...]

Nogmaals, kan het dan zijn dat de snelheid fake is?
De schrijfsnelheid is minder, maar de term, fake snelheid bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dacuuu schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:13:
[...]

De schrijfsnelheid is minder, maar de term, fake snelheid bestaat niet.
Dank je, dan hoef ik dus geen claim in te dienen. Ik kom niet hoger dan 13MB/sec, maar ik weet niet voor 100% of dat niet aan mijn adaptor ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Is het trouwens normaal dat je van groupon een dhl nummer krijg (om moeten vragen via chat) aen ik kjk daarop en sinds 14-06 zegt hij alleen shipping information received
Kan ik dan nog verwachten dat daar voor de 23ste (uiterlijke leverdatum)meer komt te staan ?

In mijn account staat niet dat het verzonden is

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
maartend schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:16:
Dank je, dan hoef ik dus geen claim in te dienen. Ik kom niet hoger dan 13MB/sec, maar ik weet niet voor 100% of dat niet aan mijn adaptor ligt.
Dat is natuurlijk een bizar slechte snelheid en goede reden om te twijfelen aan de echtheid. Kans is 99% dat het een fake is tenzij je een wel heel dramatische cardreader hebt. Je moet toch meestal wel rond de USB2 snelheid moeten kunnen halen (25-30MB/sec.).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
Voor mij was de actie een win-win-win.

Fake sd kaartje + Legit sd kaartje + €40 groupon credit, en dat allemaal voor €5,- :+
Net de eerste credits opgemaakt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ve1TNXO.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 24-06-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Laatst online: 17-09 12:18
Recentelijk dit besteld bij Groupon:

https://www.groupon.nl/de...ods-global-gmb-h-332405-3

Blijkt toch nep te zijn. Meest duidelijke aanwijzing: bij aansluiten op de laptop springt het lichtje in de connector direct aan, in plaats van dat eerst de communicatie tussen MacBook en adapter plaatsvindt.

Hoe zijn mijn kansen om alsnog Groupon de overeenkomst na te laten komen? Daarnaast lijkt het mij niet meer dan logisch, dat ze alle geleverde nep-adapters terug halen. De schade die het aan een laptop toe kan brengen is behoorlijk serieus. Zal ik Apple eens vragen om hun mening? Het heeft ook voor hen negatieve gevolgen voor wat betreft het imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Titel even wat algemener gemaakt: Groupon lijkt hier echt een handje in te hebben met namaak merkartikelen verkopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik heb Apple kabels gekocht via Groupon. De verkoper is Groupon zelf. (Groupon Goods Global GmbH)
Had ze nog gemaild met de vraag of het originele kabels betrof. Dit werd bevestigd door de klantenservice. Vorige week ontvangen, duidelijk neppe kabels. Deal is ook weer terug:
https://www.groupon.nl/de...oods-global-gmb-h-355-545

Heb ze gemaild en kreeg niet eens excuses aangeboden.
"Spijtig dat ze niet aan de verwachting voldoen, u kunt ze retour sturen".
Na een mailtje terug waarin ik ze erop wijs dat ze niet zomaar de overeenkomst kunnen ontbinden en ze mij gewoon alsnog de originele kabels leveren, weigeren ze dit.

Maandag maar aangifte bij de politie doen. Ze blijven ook gewoon doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de advertentie wordt nergens gemeld dat het originele kabels betreft maar als ze jou dit bevestigd hebben is het natuurlijk wel slordig van ze.

In een andere advertentie melden ze het wel heel specifiek:
https://www.groupon.nl/de...nl-dco-1-merchandising-nl

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:58:
in de advertentie wordt nergens gemeld dat het originele kabels betreft maar als ze jou dit bevestigd hebben is het natuurlijk wel slordig van ze.

In een andere advertentie melden ze het wel heel specifiek:
https://www.groupon.nl/de...nl-dco-1-merchandising-nl
Ja klopt, maar ze doen er alles aan het 'origineel Apple' te laten lijken. Daarnaast inderdaad via de mail bevestigd en in "mijn groupons" staat ook gewoon: 2x 1-meter Cable Apple Lightning white'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monoking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 01:19
Bij mij is het ook raak. Had daar 2 ps4 dualshock controller besteld en bleek hartstikke nep te zijn afkomstig van china.
https://www.groupon.nl/de...l-dco-2-merchandising-nl9

Op het site wordt vermeld dat het om refurbished producten te zijn. Kan best kloppen want ik had ook een controller gekocht voor 40 doordat de doos alleen beschadigd was.

Jammer genoeg zat er een gratis usb kabel bij wat normaal gesproken niet zo hoort en dat gaf gelijk al weg dat het om een neppe ging. Na nader inspectie klopte de vormgeving van de sticker op de achterkant niet en de serienummer.
http://imgh.us/20161025_200432.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Het is inmiddels duidelijk dat dit malafide bedrijf systematisch de boel probeert op te lichten door namaak artikelen op zeer grote schaal te verkopen aan consumenten. Is hiervoor een instantie waar consumenten terecht kunnen om een melding te maken? Ik neem aan dat we dit topic niet zo door laten stromen met klachten, maar dat er daadwerkelijk vervolgstappen kunnen worden ondernomen. In elk geval zou elke koper een aangifte moeten laten opstellen, gevolgd door een klacht naar bijvoorbeeld Paypal of een andere betaalinstantie. Van iDEAL of de creditcardverwerker verwacht ik niet veel, maar gezien het topic zijn er toch behoorlijk wat refunds aangevraagd de afgelopen tijd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
Royeboi schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:18:
Het is inmiddels duidelijk dat dit malafide bedrijf systematisch de boel probeert op te lichten door namaak artikelen op zeer grote schaal te verkopen aan consumenten. Is hiervoor een instantie waar consumenten terecht kunnen om een melding te maken? Ik neem aan dat we dit topic niet zo door laten stromen met klachten, maar dat er daadwerkelijk vervolgstappen kunnen worden ondernomen. In elk geval zou elke koper een aangifte moeten laten opstellen, gevolgd door een klacht naar bijvoorbeeld Paypal of een andere betaalinstantie. Van iDEAL of de creditcardverwerker verwacht ik niet veel, maar gezien het topic zijn er toch behoorlijk wat refunds aangevraagd de afgelopen tijd.
Daar ben ik ook benieuwd naar, het is echt te schandalig voor woorden dat een groot bedrijf als Groupon illegale handel faciliteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
Royeboi schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:18:
Acm
https://www.acm.nl/nl/org...e-strategie/bevoegdheden/
https://www.acm.nl/nl/con...elding-doorgeven-aan-acm/

En je kan natuurlijk ook nog aangifte doen van oplichting bij de politie.

[ Voor 7% gewijzigd door pacificocean op 29-10-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
monoking schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 02:49:
Bij mij is het ook raak. Had daar 2 ps4 dualshock controller besteld en bleek hartstikke nep te zijn afkomstig van china.
https://www.groupon.nl/de...l-dco-2-merchandising-nl9
Oef, die had ik bijna besteld. Was dat het refurbished controllers waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 15-09 23:36
Dacuuu schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:53:

Je moet er overal op hameren dat je geen imitatie goederen mag versturen.
Die Engelsman was trouwens wel een lachertje, na foto's + uitleg waarom het SD kaartje fake was, stuurde hij vrolijk terug dat mijn kaartje al bij de batch zat met echte kaartjes, en dat hij het op de foto's het legit er uit vond zien. :9 Na het Sandisk Nederland contact, wist de Engelsman niet hoe snel hij een origineel kaartje moest opsturen. Inmiddels heb ik het 2e kaartje binnen, en deze is origineel volgens Sandisk Nederland!

Chatten met Sandisk NL kan hier: http://kb-nl.sandisk.com/app/utils/chat
Ik heb ook een fake 32GB kaartje ontvangen. Wie kan ik het beste mailen? Groupon of de verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
n0elite schreef op donderdag 20 april 2017 @ 01:07:
[...]

Ik heb ook een fake 32GB kaartje ontvangen. Wie kan ik het beste mailen? Groupon of de verkoper?
Beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pear7777
  • Laatst online: 14-07 17:30
Ze gaan het maar weer een keer proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien handig om dan ook een link, afbeelding of meer informatie te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 16:46

Perkouw

Moderator General Chat
De kick van dit topic is niet echt zinvol. Deze krijgt een slotje van me.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.