• ptrv
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 15:13
Helemaal eens VWB de voorkeur voor Warm1. Qua scherpte staat-ie bij mij op +7. Ik vind oververscherping erg lelijk, en als je je eenmaal bewust bent hoe dat eruit ziet, wil je steeds minder verscherping. Althans, zo werkt 't bij mij, YMMV.

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 16:20
In PC mode is alleen de scherpte 50 eigenlijk scherpte 0, volgens avsforums
Voor de htpc dus op 50
De FAQ is wel handig daar.
KS8000 in de VS is de KS7000 in de Eu

Q: Ok, I verified that I'm running PC mode. Why do things still look blurry?
A: Unlike other modes where Sharpness of 0 is the "unprocessed" setting, Sharpness of 50 is the unprocessed setting in PC mode.

http://www.avsforum.com/f...ks8500-owners-thread.html

[ Voor 69% gewijzigd door wesley1980 op 11-08-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-02 16:50
Sinds vandaag de 60 inch KS7000 in bezit. Als vervanger van mijn Sony HX920.

Eerste indruk is geweldig. Wat een heerlijk beeld en design. Voor wat betreft de standaard modes is movie mode in dit geval echter wel erg geel naar mij mening. Wellicht is Warm2 ook voor mij op deze TV too much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:50
ik heb voorde bezitters van de ks8000 55/65 inch een vraag. ik zit op net 4 meter, wat zou voor mij de beste optie zijn.. 55 inch of 65 inch.nou weet ik dat er tabellen zijn voor dit, maar ik hoor het liever van de mensen zelf die B.V. ook op 4 mer zitten en hun ervaring willen delen met mij.. prijsverschil is toch ruim 1000 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:34
harley2009 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:31:
ik heb voorde bezitters van de ks8000 55/6 inch een vraag. ik zit op net 4 meter, wat zou voor mij de beste optie zijn.. 55 inch of 65 inch.nou weet ik dat er tabellen zijn voor dit, maar ik hoor het liever van de mensen zelf die B.V. ook op 4 mer zitten en hun ervaring willen delen met mij.. prijsverschil is toch ruim 1000 euro...
Neem een klapstoeltje mee naar de TV-boer en overtuig jezelf.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
MilesD. schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 06:49:
[...]

Neem een klapstoeltje mee naar de TV-boer en overtuig jezelf.. :+

dat zou kunnen, alleen in de winkel kun je geen vergelijking maken met thuis. dus daarom was mijn vraag aan thuis bezitters gericht..65 inch lijkt in de winkel niet groot, en als er een 55 inch langs staat dan vind je de 5 gelijk te klein..bij de 55 inch zou ik voor een muur beugel gaan die je nog 40/50 cm kan uitrekken 65 inch komt strak aan de muur. waar ik bang voor ben is dat groot dadelijk niet mooie is.. en bij 55 dat je straks denkt shit had ik maar groter genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:57
Groter is wat betreft tv's altijd beter (mits het interieur het toelaat). Ik zit zelf op 3.5 meter van een 55" en dat is meer dan prima voor mijn gevoel. Echter, het formaat went héél snel en tuurlijk had ik ook liever een 65" staan maar ik kon het prijsverschil op dat moment niet rechtvaardigen plus dat mijn plasma echt aan vervanging toe was.

Als ik de mogelijkheid had en het kon doen, had ik altijd voor het grootste formaat mogelijk gegaan. Dan bedoel ik dus wel in dezelfde serie tv met dezelfde specs. Dus niet een 65" "bagger tv" ten opzichte van een KS7000/8000/9000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Ik zit op 3m met een '49' en voldoet uitstekend, maar het ene oog is het andere niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
ik heb voorde bezitters van de ks8000 55/65 inch een vraag. ik zit op net 4 meter, wat zou voor mij de beste optie zijn.. 55 inch of 65 inch.nou weet ik dat er tabellen zijn voor dit, maar ik hoor het liever van de mensen zelf die B.V. ook op 4 mer zitten en hun ervaring willen delen met mij.. prijsverschil is toch ruim 1000 euro...
Op 4 meter afstand zul je zo ongeveer een 75" televisie moeten aanschaffen om - indien je goed zicht hebt - het verschil tussen FHD en UHD zichtbaar te maken. Groter is dus beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Voor de eigenaren van een KS TV. Wat doen jullie met Auto Motion Plus? Beetje mee aan het spelen geweest maar erg lastig. Wil sowieso geen Soap Opera effect, maar vooral voor sport zou het wel wat kunnen toevoegen.

Heb nu Custom 10, 0, off. Alles extremer zorgt voor te veel/vaak micro judder. Benieuwd naar andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 22:10
Ik zit op 3.1meter van mijn 55KS8000 en is voor het mooie al een beetje te klein.

65" zeker voor mijn nieuwe TV.

PSN ID: RedrumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Ik heb zelf de 55KS7000,prachtig beeld.
Alleen het smart gedeelte vind ik persoonlijk echt ruk. Het opstarten van netflix en de nieuwe HBO app zorgt regelmatig voor vastlopers. Uiteraard is de tv met een netwerk kabel aangesloten ipv WiFi.
Ik moet zeggen dat netflix via de PS4 echt perfect werkt. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Bajan schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:02:
Ik heb zelf de 55KS7000,prachtig beeld.
Alleen het smart gedeelte vind ik persoonlijk echt ruk. Het opstarten van netflix en de nieuwe HBO app zorgt regelmatig voor vastlopers. Uiteraard is de tv met een netwerk kabel aangesloten ipv WiFi.
Ik moet zeggen dat netflix via de PS4 echt perfect werkt. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe update.
Ja dat Netflix start nou niet bepaald soepel op en regelmatig met vastlopers..

Tot op heden helpt niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

v1125.1 firmware van 10-8 erin?

[ Voor 3% gewijzigd door RAAF12 op 14-08-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:49

TF

bla bla

weet iemand misschien al iets over het al dan niet uitkomen van de 65" variant van de ks70000... als je googled op ue65ks7000sxxn (Nederlands is dat dan toch?) dan krijg je wel wat support resultaten. Daarnaast is hij beschikbaar in Spanje en Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

In NL is die ook te koop maar dan via de grijze import. Samsung NL even bellen? Ik denk niet dat ze deze gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

RAAF12 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:14:
In NL is die ook te koop maar dan via de grijze import. Samsung NL even bellen? Ik denk niet dat ze deze gaan leveren.
ja maar die grijze import vind ik maar niets. Heb Samsung al gevraagd, maar vanuit hun klantensrvice kom je niet verder dan "is ons niet bekend" .

Afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Yep, ding wordt gewoon gemaakt, blijkbaar vind Samsung NL het niet de moeite waard hier te leveren wegens kleine afzetmarkt.. En hoge prijzen, in Spanje ect zijn ze veel goedkoper.

[ Voor 18% gewijzigd door RAAF12 op 14-08-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

dev>null

[ Voor 96% gewijzigd door RAAF12 op 14-08-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 06:41
TF schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:40:
weet iemand misschien al iets over het al dan niet uitkomen van de 65" variant van de ks70000... als je googled op ue65ks7000sxxn (Nederlands is dat dan toch?) dan krijg je wel wat support resultaten. Daarnaast is hij beschikbaar in Spanje en Engeland.
Smaken verschillen,maar dan ging ik toch voor de KS8000.
Wat een spuuglelijke pootjes zitten der onder die 7000

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

GRAD85 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:24:
[...]

Smaken verschillen,maar dan ging ik toch voor de KS8000.
Wat een spuuglelijke pootjes zitten der onder die 7000
ik wil toch ophangen :)

Ik vind de 8000 ook prima maar (veel) te duur voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
invincible30 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:30:
[...]

Haperingen met voetbal is niet te verhelpen.
Zit in de tv.
Wordt ook vermeld in recensies. Samsung toestellen hebben hier al jaren last van.
Ik zou in ieder geval alle beeldverbetaraars uitzetten, wellicht dat het dan minder frequent is.
tJonge, dit doet me besluiten om aan niemand meer Samsung aan te raden, zeker niet voor mezelf. Of is jouw conclusie te kort door de bocht, tenslotte zet de consumentenbond (......) al jaren lang Samsung op 1. Maar goed, voetbal en Samsung niet oke dus, of moet ik dit negeren. Vind dit een discussie waard eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Sjah schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:56:
[...]

tJonge, dit doet me besluiten om aan niemand meer Samsung aan te raden, zeker niet voor mezelf. Of is jouw conclusie te kort door de bocht, tenslotte zet de consumentenbond (......) al jaren lang Samsung op 1. Maar goed, voetbal en Samsung niet oke dus, of moet ik dit negeren. Vind dit een discussie waard eerlijk gezegd.
dat probleem heb ik dus ook.. ik kijk heel veel voetbal en van de reacties die ik heb gehoord, is voetbal niet fijn om te kijken op een ks8000. op het oled topic is er ook 1 die een Samsung heeft/had en die was niet te spreken over het voetbal. ik kijk het nog even af anders liever een 55e6 oled dan een 65 Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Heeft de 55KS8000 ook veel last van banding of is het alleen/meer bij de grotere modellen? Ben van plan om die aan te schaffen, nu ik dit lees over het kijken van voetbal begin ik te twijfelen.. kijk zelf ook best veel voetbal en andere sporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Je zou zeggen dat zo'n 100Hz panel geen last heeft van snelle ballen in de sport. Ligt dit aan de hardware die Samsung gebruikt of is het een software issue? Die problemen hoorde ik ook al toen platte TV's er net waren.
Ging toen om haperende tennisballen!

[ Voor 24% gewijzigd door RAAF12 op 15-08-2016 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Ik heb sinds vrijdag de 60 inch KS7000. Kom van een Sony 55hx920. Heb bij de Samsung 0,0 last van Banding. De TV heeft wel af en toe last van 'micro stutter' lijkt te maken te hebben met een combinatie van snelle beelden en de kwaliteit van de bron. Ik heb het alleen met kijken via de CI module. Gebeurt maximaal 1x per half uur schat ik in en heb het dan echt over 1 a 2 seconden. Is eigenlijk het enige minpunt op dit moment. Verder echt een goed scherm . Uniformiteit top, geen clouding en banding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Nul Komma Nul problemen hier met voetbal, dit is dan ook niet structureel wellicht heeft het te maken met instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
RAAF12 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:13:
Je zou zeggen dat zo'n 100Hz panel geen last heeft van snelle ballen in de sport. Ligt dit aan de hardware die Samsung gebruikt of is het een software issue? Die problemen hoorde ik ook al toen platte TV's er net waren.
Ging toen om haperende tennisballen!
Ik zie het ook nog steeds op m'n KS8000 met Auto Motion op Auto. Maar ik erger mij er niet aan want mijn vorige Pana Plasma had dit ook. En ik kijk echt heel, heel veel voetbal. Het gebeurt idd alleen als een bal heel snel door de lucht gespeeld wordt. Vooral bij voetbal gek genoeg, want gisteravond bij het hockey(daar gaat de bal nog veel sneller) en tennis viel het mij veel minder op.

Wat betreft banding is het helemaal goed, totaal geen banding dus. Hier ben ik super gevoelig voor dus heb er in het begin extra op gelet. Ook de uniformiteit van het scherm is dik in orde, geen last van een dirty screen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Misschien idee om wat instellingen te delen? Ben wel benieuwd naar wat iedereen dan gebruikt die helemaal geen last hiervan heeft bijvoorbeeld. En welk model het dan betreft.

Maar denk dat we niet moeten vergeten dat er helaas nog geen volledig perfecte TV/techniek is op dit moment. Keuzes dus, en als je dan kijkt hoe goed het scherm verder is dan accepteer ik dat schokje af en toe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 11-09 21:57
Enig idee wanneer de prijzen zullen gaan dalen? Cashback actie is voorbij als ik het goed heb maar de prijzen zijn nog steeds hetzelfde als vorige maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Via pricewatch zie ik bij 1 webshop bijna een verschil van 500 euro voor de tv 55 ks7000 serie.( 1542 euro)

Je krijgt ook gratis een muurbeugel erbij.
Lijkt me een mooie deal of?

Ben van plan deze te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 11-09 21:57
CallmeGod schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:56:
Via pricewatch zie ik bij 1 webshop bijna een verschil van 500 euro voor de tv 55 ks7000 serie.( 1542 euro)

Je krijgt ook gratis een muurbeugel erbij.
Lijkt me een mooie deal of?

Ben van plan deze te bestellen.
Dan heb je een import model, ik wil liever een benelux versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
niek87 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

Mag ik vragen wat het verschil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
niek87 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

Net even gebeld ze geven aan het om een nederlands versie gaat.

Ze zeggen dat hetzelfde is als ik de tv ga kopen bij de mediamarkt.
Ze kopen het groter in om goedkoper over de toonbank te doen.

Ik kan dit helaas nergens controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

CallmeGod schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:42:
[...]

Een tv die nederlands gemaakt is meen ik. iets met firmware. Staat wel ergens in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
TF schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:46:
[...]

Een tv die nederlands gemaakt is meen ik. iets met firmware. Staat wel ergens in dit topic.
Lees dit net van iemand anders die via deze webshop heeft besteld.

De TV's zijn allemaal gewoon europees en werken perfect met Netflix en Ziggo. Ook Youtube en andere apps doen het perfect. Dus de verhalen als: het is geen Nederlands model is flauwekul, want de software is gewoon nederlands en net zo makkelijk te updaten online als met een usb-stick.

Waarom een N-code moeten hebben voor 300 of 800 euro meer? Nee, Plasmavisie levert gewoon de beste en goedkoopste TV's van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
[...]

Als je vraagt om de productcode van het toestel dat je krijgt, zal dit vermoedelijk een UE55KS7000SXXH zijn, wat een Hongaars model is. De UE55KS7000SXXN is het model voor de Benelux.

Het verschil zit in de firmware van de SXXH die middels het Service Menu aangepast wordt naar dat van de Benelux. Hiermee komt de fabrieksgarantie echter wel te vervallen. Wat wel grappig is, want ze geven aan dat je voor € 139,95 de fabrieksgarantie met 5 jaar kunt verlengen. Dat geeft het idee dat je fabrieksgarantie hebt.

In werkelijkheid is het geen fabrieksgarantie maar een garantie polis die niet van Samsung is. Overigens geheel overbodig want de consumentengarantie dekt al voldoende. Sterker nog, na snel de Algemene Voorwaarden van de betreffende polis door te hebben genomen, lijkt de consumentengarantie die je standaard krijgt al een betere dekking te geven waardoor zo'n polis meer een nadeel dan een voordeel lijkt te zijn. Alleen al de dagwaardes en het de niet overdraagbaarheid van de polis zijn een groot nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Dimens schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Als je vraagt om de productcode van het toestel dat je krijgt, zal dit vermoedelijk een UE55KS7000SXXH zijn, wat een Hongaars model is. De UE55KS7000SXXN is het model voor de Benelux.

Het verschil zit in de firmware van de SXXH die middels het Service Menu aangepast wordt naar dat van de Benelux. Hiermee komt de fabrieksgarantie echter wel te vervallen. Wat wel grappig is, want ze geven aan dat je voor € 139,95 de fabrieksgarantie met 5 jaar kunt verlengen. Dat geeft het idee dat je fabrieksgarantie hebt.

In werkelijkheid is het geen fabrieksgarantie maar een garantie polis die niet van Samsung is. Overigens geheel overbodig want de consumentengarantie dekt al voldoende. Sterker nog, na snel de Algemene Voorwaarden van de betreffende polis door te hebben genomen, lijkt de consumentengarantie die je standaard krijgt al een betere dekking te geven waardoor zo'n polis meer een nadeel dan een voordeel lijkt te zijn. Alleen al de dagwaardes en het de niet overdraagbaarheid van de polis zijn een groot nadeel.
Dankjewel voor de heldere uitleg.
Is mij een te groot risico voor z,n bedrag om hier een tv te bestellen.
Mocht ik problemen krijgen dan zit er geen samsung garantie meer op.

Waarschijnlijk zal het bedrijf dan een monteur aansturen.
Maar is deze failliet zit ik met een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:35
Bij de niet Nederlandse modellen (die dus worden geïmporteerd uit Hongarije etc) wordt er een jailbreak toegepast zoals ze dat met bepaalde GSM ook doen. Door deze jailbreak kunnen ze de Nederlandse software activeren. Het tst doet dan ook gewoon wat hij moet doen. Echter wanneer er een probleem met de TV is en een monteur van Samsung komt langs dan zal deze de jailbreak signaleren. Op dat zelfde moment is je garantie vervallen en wordt er geen reparatie door Samsung NL uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
CallmeGod schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Dankjewel voor de heldere uitleg.
Is mij een te groot risico voor z,n bedrag om hier een tv te bestellen.
Mocht ik problemen krijgen dan zit er geen samsung garantie meer op.

Waarschijnlijk zal het bedrijf dan een monteur aansturen.
Maar is deze failliet zit ik met een groot probleem.
Het bedrijf waar het toestel is gekost, is dan inderdaad verantwoordelijk voor de garantie. Daar kun je sowieso altijd het beste voor de garantie heen bij defecten, ook al heb je nog fabrieksgarantie. De verkoper kan dan zo nodig de fabriek inschakelen om het probleem te verhelpen.

Bij faillissement heb je inderdaad een probleem, al heb je die per definitie al op het moment dat welke winkel dan ook failliet gaat. Dan heb je enkel nog de fabrieksgarantie en die houdt vaak na 1 of 2 jaar al op. Dan zou zo'n garantie polis wel weer een voordeel hebben. Al zou ik het risico wel nemen en die polis niet nemen.
mavical schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:38:
Bij de niet Nederlandse modellen (die dus worden geïmporteerd uit Hongarije etc) wordt er een jailbreak toegepast zoals ze dat met bepaalde GSM ook doen. Door deze jailbreak kunnen ze de Nederlandse software activeren. Het tst doet dan ook gewoon wat hij moet doen. Echter wanneer er een probleem met de TV is en een monteur van Samsung komt langs dan zal deze de jailbreak signaleren. Op dat zelfde moment is je garantie vervallen en wordt er geen reparatie door Samsung NL uitgevoerd.
Een Jailbreak is heel iets anders dan wat er met de toestellen hier gebeurt. Een Jailbreak is het openbreken van een gesloten systeem zoals bij het gesloten systeem iOS het geval is. Hier is geen spraken van een gesloten systeem dat wordt opengebroken maar van een aanpassing aan de firmware van het toestel.
Deze aanpassing heeft overigens geen effect op de consumentengarantie mits een defect niet is ontstaan door de aanpassing aan de firmware. Fabrieksgarantie is een ander verhaal omdat de fabrikant zelf voorwaarden mag stellen aan de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

cjpunt schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 07:42:
Ik heb sinds vrijdag de 60 inch KS7000. Kom van een Sony 55hx920. Heb bij de Samsung 0,0 last van Banding. De TV heeft wel af en toe last van 'micro stutter' lijkt te maken te hebben met een combinatie van snelle beelden en de kwaliteit van de bron. Ik heb het alleen met kijken via de CI module. Gebeurt maximaal 1x per half uur schat ik in en heb het dan echt over 1 a 2 seconden. Is eigenlijk het enige minpunt op dit moment. Verder echt een goed scherm . Uniformiteit top, geen clouding en banding.
Kijk je via een Canal Digitaal CI+ module? En welk type moduul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

[...]

Dat kan je wel op de dozen op de Mediamarkt staat duidelijk een XXN sticker, made in Slovakia. Dus Benelux model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

cjpunt schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:04:
Misschien idee om wat instellingen te delen? Ben wel benieuwd naar wat iedereen dan gebruikt die helemaal geen last hiervan heeft bijvoorbeeld. En welk model het dan betreft.

Maar denk dat we niet moeten vergeten dat er helaas nog geen volledig perfecte TV/techniek is op dit moment. Keuzes dus, en als je dan kijkt hoe goed het scherm verder is dan accepteer ik dat schokje af en toe wel.
haha die techniek was er al, die met de glazen beeldbuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
RAAF12 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:15:
[...]

Kijk je via een Canal Digitaal CI+ module? En welk type moduul?
CI+ van ziggo. Er is een nieuwere onderweg als het goed is. Ervaringen mee? Heb wel een voorkeur voor zappen via de TV, maar als een box beter zou werken..

En dat van die glazen beeldbuis... >:) so true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
RAAF12 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:16:
[...]

Dat kan je wel op de dozen op de Mediamarkt staat duidelijk een XXN sticker, made in Slovakia. Dus Benelux model.
Dan worden ze schijnbaar allemaal in Slovakia gemaakt want op mijn doos staat dat ook,enigste verschil is de XXC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrv
Ik weet niet of ik hier namen mag noemen, maar bij een andere bekende dealer, waar ik mijn tv kocht voor 1279 ipv 1699, staat ook gewoon -XXN op de factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
waarom zou je hier niet namen mogen noemen?

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrv
Misschien tegen de regels ...

Anyway, ik had eerst voor ik bestelde nog even per mail geïnformeerd bij die zaak. Hier is de vraag plus reply:

Goedendag,
Een paar vraagjes over deze tv:
Is het Nederlands model?
Kan ik aanspraak maken op de €150 cashback actie van Samsung?
Is de tv echt morgen leverbaar in XYZ, Friesland?
Garantie?

Het is een heel goede prijs, en ik wil graag zeker weten dat 'alles klopt'.

Bedankt,

Beste,

Alle tv's die wij aanbieden zijn voor de Nederlandse markt. U heeft 2 jaar garantie aan huis, mocht er wat mee gebeuren dan neemt u contact op met ons waarna wij de monteur van Samsung op afspraak langs sturen zodat die bij u de tv aan huis kan repareren. Helaas kunt u geen gebruik meer maken van de cashback. Die is al meerdere malen in prijs verwerkt.

Vandaag besteld is morgen in huis ook in XYZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
ptrv schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:14:
Misschien tegen de regels ...

Anyway, ik had eerst voor ik bestelde nog even per mail geïnformeerd bij die zaak. Hier is de vraag plus reply:

Goedendag,
Een paar vraagjes over deze tv:
Is het Nederlands model?
Kan ik aanspraak maken op de €150 cashback actie van Samsung?
Is de tv echt morgen leverbaar in XYZ, Friesland?
Garantie?

Het is een heel goede prijs, en ik wil graag zeker weten dat 'alles klopt'.

Bedankt,

Beste,

Alle tv's die wij aanbieden zijn voor de Nederlandse markt. U heeft 2 jaar garantie aan huis, mocht er wat mee gebeuren dan neemt u contact op met ons waarna wij de monteur van Samsung op afspraak langs sturen zodat die bij u de tv aan huis kan repareren. Helaas kunt u geen gebruik meer maken van de cashback. Die is al meerdere malen in prijs verwerkt.

Vandaag besteld is morgen in huis ook in XYZ.
hij geeft geen antwoord op je vraag of het een Nederlands model is ;) Hij zegt dat het voor de NL markt is, maar niet dat het een NL model is. Moet je maar expliciet vragen of het een Nederlands model is, dan komt de aap uit de mouw vermoed ik ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrv
Hoe dan ook, ik ben tevreden over de gang van zaken, het nette antwoord, de aflevering, het product (de KS7000 49 inch) én de prijs ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
ptrv schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:24:
Hoe dan ook, ik ben tevreden over de gang van zaken, het nette antwoord, de aflevering, het product (de KS7000 49 inch) én de prijs ;-)
Heb je 1 of 2 afstandsbedieningen gekregen?

De prijs is zeker interessant, verschil met een NL model vind ik echt groot.
Ik blijf nog even door twijfelen :P Wel de ks7000, maar twijfel tussen de 49 en 55 inch.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
ptrv schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:55:
Ik weet niet of ik hier namen mag noemen, maar bij een andere bekende dealer, waar ik mijn tv kocht voor 1279 ipv 1699, staat ook gewoon -XXN op de factuur.
Mogelijk staat het wel op de factuur maar uiteindelijk niet op het toestel wat je ontvangt. Dat de winkelier de cashback actie in de prijs doorberekend, is ook dubieus. De Cashback actie verloopt immers altijd via Samsung waar enkel erkende Samsung retailers aan mee kunnen doen.

De naam van de winkel waar je het toestel hebt gekocht is overigens gewoon toegestaan, zolang het maar niet teveel op spam gaat lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrv
1 afstandsbediening, die eigenlijk verassend goed werkt, ook met die *^@#% Ziggo media box en de goedkoopste Samsung BD-player die ik kon kopen.

49 vs 55 ... Helaas is 90-100% wat ik kijk nog steeds SD/HD en ik zit er 3 meter vandaan. Dan vind ik een kleinere tv toch beter kijken omdat de resolutie van SD/HD nu al behoorlijk er doorheen zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

ptrv schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:55:
Maar staat het ook op de sticker op de doos? Een XXN heeft twee afstandsbedieningen.

[ Voor 6% gewijzigd door RAAF12 op 15-08-2016 23:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ptrv
RAAF12 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:14:
[...]

Maar staat het ook op de sticker op de doos? Een XXN heeft twee afstandsbedieningen.
Dat moet ik nakijken, duurt een paar dagen, maar doe mijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 17:30
Ik zie dat er hier nogal veel over de XXN of XXH gepraat wordt maar zou de EAN code geen sluitende oplossing zijn om te weten voor waar het product voorzien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Toch ks7000 gisteren besteld voor 1542 inclusief gratis muurbeugel.

Vandaag komt deze binnen.
Zal vanmiddag eens kijken welke XX code erop staat.

Zie me vorige reacties voor welke webshop.

[ Voor 34% gewijzigd door CallmeGod op 16-08-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Voor degene die geen micro stutter ervaren. Gebruiken jullie een CI+ module of een een mediabox/ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Mediabox Ziggo Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
VU+solo4K PVR deze geeft ook een beter beeld bij SD of HD in vergelijking met mijn Dreambox 800se.

[ Voor 88% gewijzigd door GRAD85 op 16-08-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potag
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 22:18
Sinds 2 weken in bezit van mijn UE60KS7000 (XXN) besteld via de BCC, met korting over de kwantumprijs en 200euro van de cashback actie kwam mijn tv uit op 1780EU.
Ik ben zeer tevreden over de tv, perfect beeld en ook haar scherp.

Verder maak ik gebruik van de CI+ 1.3 module van quantis en bevalt ook prima.

Enige waar ik tegen aanloop is dat ik mijn afstandsbediening nog niet gekoppeld krijg op mijn sonos playbar.... Hij geeft wel aan dat die gekoppeld is, maar zodra ik harder/zachter doe gebeurd er niets.

al met al dik tevreden over deze TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
potag schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:52:
Sinds 2 weken in bezit van mijn UE60KS7000 (XXN) besteld via de BCC, met korting over de kwantumprijs en 200euro van de cashback actie kwam mijn tv uit op 1780EU.
Ik ben zeer tevreden over de tv, perfect beeld en ook haar scherp.

Verder maak ik gebruik van de CI+ 1.3 module van quantis en bevalt ook prima.

Enige waar ik tegen aanloop is dat ik mijn afstandsbediening nog niet gekoppeld krijg op mijn sonos playbar.... Hij geeft wel aan dat die gekoppeld is, maar zodra ik harder/zachter doe gebeurd er niets.

al met al dik tevreden over deze TV :)
Mooie deal zeg! Ik heb dezelfde TV, NL-model, gekocht voor 2.049 euro, was helaas te laat voor de cashback.

Heb je geprobeerd via de quick settings als luidspreker eerst je sonos te selecteren? Dan bedient je volume knop wel je Sonos als het goed is. Althans zo werkt het bij mijn speakers via mijn Onkyo.

Welke instellingen gebruik je voor Auto Motion Plus en welke kleur?

[ Voor 3% gewijzigd door heypnt op 16-08-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ik heb problemen met instellen van de Ziggo Horizon Box koppelen afstandbediening.
Ik heb de juiste versie gekozen SMT G7400 van Samsung kan in de setting van zender wisselen.
Maar daarna kan ik helemaal geen zender omhoog of omlaag.
Verschillende types gekozen maar tevergeefs.
Ben om staat heel de Horizon box naar slaapkamer te doen en gewoon met smartcard te werken.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
CallmeGod schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:32:
Ik heb problemen met instellen van de Ziggo Horizon Box koppelen afstandbediening.
Ik heb de juiste versie gekozen SMT G7400 van Samsung kan in de setting van zender wisselen.
Maar daarna kan ik helemaal geen zender omhoog of omlaag.
Verschillende types gekozen maar tevergeefs.
Ben om staat heel de Horizon box naar slaapkamer te doen en gewoon met smartcard te werken.

Iemand een idee?
Ik heb gekozen voor upc in de setting, werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
donpablo80 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:32:
[...]

Ik heb gekozen voor upc in de setting, werkt top.
En daarna handmatig gezocht naar de versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
CallmeGod schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:35:
[...]

En daarna handmatig gezocht naar de versie?
Ja, volgens mij de tweede keer schakelde hij over op een andere zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Ben er inmiddels wel achter dat de 'micro-stutter' waar ik het over had echt alleen lijkt te gebeuren bij het TV kijken icm met de CI+ Cam module. Ook nog met de nieuwe 1.3 variant. Twee uur kijken met een humax decoder op 720p (ipv 1080i) en niets aan de hand. Morgen maar eens achter een horizon mediabox aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
Welke muurbeugel (vast tegen de muur) raden jullie aan voor de 55KS7000?
Zoals ik het kan zien is de haakse stroomstekker het meest uitstekende punt.

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-04-2024
Dit heb ik ook mogen ervaren. Ik heb toen een Logitech Harmony Companion aangeschaft. Nu werkt alles vlekkeloos via de app op mijn iPhone en iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
donpablo80 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:04:
[...]

Ja, volgens mij de tweede keer schakelde hij over op een andere zender.
Inmiddels gelukt met inderdaad UPC settings.
Kan nu schakelen met 1 afstandbedieding.

Wat ook fijn is dat Samsung AB ook direct wordt herkend in kodi( PI2).
Hierdoor is me universele logitech overbodig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribidon71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-04-2021
Hebben jullie een stappenplan om de AB van de Samsung aan de Horizon te koppelen. Ik krijg het niet voor elkaar. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
ribidon71 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:13:
Hebben jullie een stappenplan om de AB van de Samsung aan de Horizon te koppelen. Ik krijg het niet voor elkaar. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.
Bij de menu ga je naar instellen universele ab.
Daar kies je upc inplaats ziggo.
Model heb ik gekozen voor de smt 7400.

Zappen lukt, volume etc.
Enige weet niet hoe ik naar menu van de horizon box kom voor oa tv gids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribidon71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik ga ermee aan de slag. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
Wat zouden jullie doen? Ik heb 1 dode pixel die precies in de onderste zwarte balk glinstert bij het kijken van films, behoorlijk irritant.
Zouden jullie dat laten zitten of hier werk van maken? (KS7000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fheerens
  • Laatst online: 26-08 23:43

fheerens

ir.

donpablo80 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:52:
Wat zouden jullie doen? Ik heb 1 dode pixel die precies in de onderste zwarte balk glinstert bij het kijken van films, behoorlijk irritant.
Binnen je garantie zou ik hier zeker werk van trachten te maken. Ik sta zelf op het punt een 65K8000 aan te schaffen en zou voor dat geld geen foutjes tolereren. 8)7

In AvE we trust

• heypnt
Same here. zou er echt werk van maken. Ik heb bij de aankoop expliciet gevraagd of ik bij een of meer dode pixels zonder problemen gewoon kan omruilen.

• Dimens
donpablo80 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:52:
Als de verkoper niets over dode pixels of een pixelgarantie heeft gemeld, is het een defect van het toestel. Immers heb jij niet kunnen weten dat pixels defect kunnen raken en heb jij je hier niet tegen kunnen beschermen middels een pixelgarantie. (Mocht een verkoper een pixelgarantie bijverkopen, is het verstandig hier geen toestel aan te schaffen. Het is gewoon oplichting en gebakken lucht dat je erbij koopt en standaard hoort te krijgen.)

• donpablo80
Oke top, bedankt voor jullie reacties. Ik ga er achteraan.
Het beste is denk ik om contact op te nemen met mijn dealer? Of direct met Samsung?

• Dimens
donpablo80 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:39:
Oke top, bedankt voor jullie reacties. Ik ga er achteraan.
Het beste is denk ik om contact op te nemen met mijn dealer? Of direct met Samsung?
Altijd contact opnemen met de verkoper en niet de fabrikant. Met de verkoper heb je immers een koopovereenkomst gesloten en zij zijn dus ook verantwoordelijk voor het leveren van een deugdelijk apparaat.

Daarnaast maakt Samsung gebruik van de ISO 13406-2 Klasse II norm dus zij zullen het toestel niet hoeven om te ruilen.

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
Ik heb vernomen dat Samsung weer met een actie komt.
Gratis UHD Bluray speler met (nog niet bevestigd) 10 UHD films. Actie zou moeten beginnen op 22-08

Zonder cashback optie.

[ Voor 14% gewijzigd door jackzonztyl op 18-08-2016 15:14 ]

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

jackzonztyl schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:52:
Het betreft geen Bluray speler + 10 UHD films OF cashback actie.
'geen' of 'een'? :)

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
Géén :p

• RAAF12

RAAF12

*.*

jackzonztyl schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:52:
Ik heb vernomen dat Samsung weer met een actie komt.
Gratis UHD Bluray speler met (nog niet bevestigd) 10 UHD films. Actie zou moeten beginnen op 22-08

Zonder cashback optie.
Dan maar wachten tot de prijzen gaan dalen, geen belangstelling hier voor Blueray.

• harley2009
RAAF12 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:24:
[...]

Dan maar wachten tot de prijzen gaan dalen, geen belangstelling hier voor Blueray.
ook niet ga voor een ps4 neo

• GRAD85
Ja daar zit ik ook op te wachten,die PS4 Neo dan :P

Alhoewel de PS4 van nu ook goed beeld levert en Dolby Atmos geeft via de Denon X6200W

[ Voor 48% gewijzigd door GRAD85 op 18-08-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Ik heb nu een week de 49KS7000 in gebruik, en ben enorm tevreden. Alles hangt ook aan mijn soundbar, en daar begint het probleem. Ik krijg maar geen geluid door dat ding als ik Netflix, Youtube, .. app gebruik. Bij gewoon tv kijken (digitaal van Telenet) komt het geluid mooi via de soundbar. Heb al liggen zoeken in de instellingen, online naar oplossingen gezocht maar niets lijkt te helpen. Nog mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
caoim schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:00:
Ik heb nu een week de 49KS7000 in gebruik, en ben enorm tevreden. Alles hangt ook aan mijn soundbar, en daar begint het probleem. Ik krijg maar geen geluid door dat ding als ik Netflix, Youtube, .. app gebruik. Bij gewoon tv kijken (digitaal van Telenet) komt het geluid mooi via de soundbar. Heb al liggen zoeken in de instellingen, online naar oplossingen gezocht maar niets lijkt te helpen. Nog mensen met dit probleem?
Ik gebruik zelf een soundbar van teufel en werkt automatisch ook youtube etc.

Heb je de soundbar gekoppeld via de one connect kastje?

Kijk dan ook even de instellingen na op welke setting de geluidstoevoer staat.
Pcm? Of dolbi etc.
Ik weet niet welke soundbar je hebt?

[ Voor 9% gewijzigd door CallmeGod op 19-08-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrogentje
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 14:15
Ik heb sinds vandaag de Samsung UE49KS7000. Een erg mooi scherm. Echter, bij het aansluiten van mijn pc krijg ik geen beeld. Situatie:
- De PC heeft een Geforce 8800 GT met een DVI naar HDMI kabel
- PC heeft laatste Geforce drivers
- Op mijn oude Philips TV werkt dit perfect.

Sluit ik de kabel nu echter op de Samsung aan, krijg ik geen beeld. Indien ik de drivers verwijder zie ik wel weer beeld. Als ik vervolgens de drivers opnieuw installeer valt het beeld weer weg. Dit gebeurt zodra het windows logo in beeld komt, de standaard bios instellingen zie ik wel gewoon Sluit ik de kabel weer aan bij de Philips TV is er weer geen probleem.. Ik word gek..

Het kan niet aan de kabel liggen lijkt me: zonder drivers doet het beeld het prima. Via google wat tips gelezen over instellingen naar 30Hz aanpassen, maar werkt ook niet.

Moet ik misschien oudere drivers installeren? Of een TV instelling aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Bever!

3

Hydrogentje schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:50:
Ik heb sinds vandaag de Samsung UE49KS7000. Een erg mooi scherm. Echter, bij het aansluiten van mijn pc krijg ik geen beeld. Situatie:

Sluit ik de kabel nu echter op de Samsung aan, krijg ik geen beeld. Indien ik de drivers verwijder zie ik wel weer beeld. Als ik vervolgens de drivers opnieuw installeer valt het beeld weer weg. Dit gebeurt zodra het windows logo in beeld komt, de standaard bios instellingen zie ik wel gewoon Sluit ik de kabel weer aan bij de Philips TV is er weer geen probleem.. Ik word gek..

Het kan niet aan de kabel liggen lijkt me: zonder drivers doet het beeld het prima. Via google wat tips gelezen over instellingen naar 30Hz aanpassen, maar werkt ook niet.

welke resolutie wil je aansturen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrogentje
Bever! schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:40:
[...]

welke resolutie wil je aansturen dan?
Ik heb alle mogelijk resoluties ingesteld van de pc (steeds kabel wisselen tussen oude Philips pc en nieuwe Samsung). Geen enkele resolutie werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
Hydrogentje schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:50:

Probeer eens het eens met HDMI UHD Colour aan,werkt bij mij.

Ik had dit ook bij mijn NUC6i5SYH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrogentje
Heb ik ook al geprobeerd, helaas zonder succes :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MillZ schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:43:
Welke muurbeugel (vast tegen de muur) raden jullie aan voor de 55KS7000?
Zoals ik het kan zien is de haakse stroomstekker het meest uitstekende punt.
Op de site van Vogels kan je je televisie selecteren en dan geeft hij de types aan die geschikt zijn, eventueel moet je een gratis setje schroeven bestellen bij Vogels.
Om de stekker zou ik je geen zorgen maken, deze zit ver genoeg van de muur af, als je deze monteert met de bijgeleverde montage set van Samsung (kunststof busjes).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
harrytasker schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:26:
[...]

Op de site van Vogels kan je je televisie selecteren en dan geeft hij de types aan die geschikt zijn, eventueel moet je een gratis setje schroeven bestellen bij Vogels.
Om de stekker zou ik je geen zorgen maken, deze zit ver genoeg van de muur af, als je deze monteert met de bijgeleverde montage set van Samsung (kunststof busjes).
Net besteld, incl servicepack!
Thanks!

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 20:06
Hydrogentje schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:44:
Heb ik ook al geprobeerd, helaas zonder succes :(
Heb je ook geprobeerd om aanpassen aan scherm aan te zetten onder beeldinstellingen op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrogentje
blueface schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Heb je ook geprobeerd om aanpassen aan scherm aan te zetten onder beeldinstellingen op de tv?
Dank voor de tips, maar na 10 uur zweten is het me gelukt. Oplossing was om windows in low res mode op te starten. Vervolgens de resolutie om te gooien. Om de een of andere reden pakt de samsung tv het beeld daarna wel bij een gewone boot. :) :)

Nu moet ik wel eerst de pc aamzetten, vervolgens pas de TV (kostte met ook weer een uur om achter te komen..) maar dat is een kleine moeite. Ik was blij dat de vrouw niet thuis is dit weekend, want deze ellende heeft veel gevloek opgeleverd :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Mijn KS7000 geeft bij Samsung SMT-G7400 SMT-C7140 van Ziggo 720p als input (en bijbehorende 720x576 resolutie). Geloof dat mijn vorige TV deze als 1080p binnenkreeg (niet daadwerkelijk full HD beeld natuurlijk) en dat bij input signaal ook toonde. Wat zien andere met deze combinatie?

[ Voor 10% gewijzigd door JBS op 21-08-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Ik bespeur dat de ue65ks7000 nu ook op de nederlandse site van samsung staat. Coolblue levert hem ook al. Kan ik eindelijk een tv gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
JBS schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:24:
Mijn KS7000 geeft bij Samsung SMT-G7400 van Ziggo 720p als input (en bijbehorende 720x576 resolutie). Geloof dat mijn vorige TV deze als 1080p binnenkreeg (niet daadwerkelijk full HD beeld natuurlijk) en dat bij input signaal ook toonde. Wat zien andere met deze combinatie?
Ik zie gewoon de 1080P, kijk eens bij de instellingen van Ziggo daar staat een optie bij.

Pas resolutie aan van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik twijfel sterk tussen de KS7000 en KS8000 55 inch. Ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende.
Beeldkwaliteit is voor mij het belangrijkste. Extra functies zijn voor mij nutteloos want ik gebruik toch een HTPC, HDHomerun & TVHeadend ipv een Ziggo kastje/CI+.

De KS8000 bied volgens mij de volgende voordelen:
  • Betere speakers (Voor mij nutteloos..gebruik ze toch niet)
  • Beter design (De voet is idd mooier maar ik zie weinig design verschil behalve de voet tussen de 7 en 8 serie?? Mis ik hier iets anyone?) Komt toch aan de muur denk ik.
  • Dubbele tuner (Voor mij nutteloos, gebruik het toch niet)
  • En nu komt het....
  • Supreme UHD dimming ipv UHD dimming. Zit hier een groot verschil in? E.g. heeft de KS8000 echt veel meer dimming zones en dus beter contrast/zwartwaardes etc of valt dit wel mee? Ik hoop dat een ervaringsdeskundige hier een mening over heeft. In testopstelling zag ik weinig verschil.
edit: Bij nader inzien misschien de 49 inch modellen..55 is erg krap lol :) Verhaal blijft wel hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2016 16:49 ]

ma ma ma ma ma macron one

Pagina: 1 ... 8 ... 60 Laatste