Al een tijdje aangekeken. Nu ik alle instellingen weer heb teruggezet naar waardes die op deze site vermeld staan geen zwarte scherm meer.CaineS schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:50:
Misschien hoort dit hier niet thuis, maar mijn tv (55KS7000) geeft af en toe een seconde zwart beeld als ik via HDMI mijn pc raadpleeg. Bij het besturen van mijn PC zelf gebeurd dit vrij regelmatig (meerdere keren in een minuut) en zodra ik een film aanzet, gebeurd het nog 1x in het kwartier ongeveer.
Hiervoor had ik een Full HD uit 2010 (Samsung UE40C6000) waarbij ik dit nooit ervaren heeft. Zo dit probleem opgelost kunnen worden door de Firmware te updaten? of is dit toch een Hardwarematig probleem.
Indien het laatste, welke gegevens zouden jullie van mij nodig hebben om mij te helpen??
mocht ik hier een apart topic voor moeten openen of er al een topic is waarin dit probleem wordt aangedragen (kon ik helaas niet vinden), hoor ik het ook heel graag.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Probeer eens uit zou ik zeggen. Ik weet trouwens niet welke instelling dit veroorzaakt.
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ks8000/settings