Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:23
Nu officieel op de site firmware 1154.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:26
Zit volgens mij een fout in,of hij staat er nog niet helemaal op,als ik m uit wil pakken zegt ie dat ie niet compleet is,met 7Zip krijg ik dit.
Heb dit bij zowel de Ned als de Spaanse Samsung site.

Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/jriq9hc1l/IMG_2717.jpg

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Gewoon ota forceren. (Paar x snel achter elkaar proberen) bij mij pakte hij hem na de derde keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Bij mij pakt ie ook niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Zit in 1154 ook ondersteuning voor Youtube in HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
Dat is altijd koffiedik kijken bij Samsung,geven nooit geen info over de updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• issepower
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:34
De UE55KS8000 aan 1500 euro

https://www.1dayfly.com/be/nl/extreme/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Zijn volgende prijzen scherp?

49KS7000 1099€ (incl. inruil Samsung 40J6200)
55KS7000 1499€ (incl. inruil Samsung 40J6200) + cashback 200€ of XBOX-pakket t.w.v. 300€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Even een vraagje mbt beeldfrequentie.
Ik zoek voor in de woonkamer een nette 50-55inch tv.
Nu zal daar ook een ps4 op aangesloten worden en sportwedstrijden op gekeken worden dus is 100Hz wel een vereisde.

Nu zie ik bij veel van de 4k toestellen dat de frequentie 200Hz+ op webshop pagina's weergeven. Nu lijkt me dat gewoon een verkooppraatje want hier en daar schijnt wel door dat de native frequentie op de 50Hz zit.
Welke frequentie zal het gamen en sporten dan in worden weergeven?

Gezien 4k voor mij nog niet heel interessant is, is het dan niet de verstandigere keuze om nu het 4k met de 50Hz te laten voor wat het is en gewoon een Full-HD scherm mét 100Hz in huis te halen?

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Er wordt gezegd dat de KS7000 heel helder beeld kan weergeven. Is dat echt een duidelijk verschil t.o.v. de lagere series, zoals J6200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Dat staat in de specs, KS7000
10-bit VA paneel, tenminste 1,000 nits piek helderheid, anti-reflection moth eye filter.
Met eigen ogen in de winkel kijken kan natuurlijk ook bijv bij de Mediamarkt. Helderheid is maar een ding, een 100Hz paneel is i.v.m snelle bewegingen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magenof
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06-09 04:52
Kan Samsung ooit een normale update leveren? Vorige keer was de versie nummer verkeerd, nu een corrupte zip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rsca777 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:32:
Zijn volgende prijzen scherp?

49KS7000 1099€ (incl. inruil Samsung 40J6200)
55KS7000 1499€ (incl. inruil Samsung 40J6200) + cashback 200€ of XBOX-pakket t.w.v. 300€
Valt mee vorige week de 55KS7000 voor 1599 gekregen zonder inruil + cashback 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
RAAF12 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:36:
Dat staat in de specs, KS7000
10-bit VA paneel, tenminste 1,000 nits piek helderheid, anti-reflection moth eye filter.
Met eigen ogen in de winkel kijken kan natuurlijk ook bijv bij de Mediamarkt. Helderheid is maar een ding, een 100Hz paneel is i.v.m snelle bewegingen beter.
Bedankt voor de reactie. In de winkels heb ik diverse malen gekeken naar de KS7000-modellen. Je ziet dat het heldere beelden kan weergeven doch worden er altijd demo-filmpjes in de allerbeste kwaliteit getoond die je bij standaardgebruik thuis niet zo kan beleven als het ware.

Wat betreft de helderheid (achtergrondverlichting) specifiek: is het zo dat, wanneer de achtergrondverlichting op een KS-toestel pakweg op 15/20 staat dit meer helderheid weergeeft dan een 15/20 op de J6200-serie? Of dient er bij het KS-toestel iets geactiveerd te worden (ik denk aan HDR+) om een hogere helderheid tijdens normaal gebruik te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Reverb_ schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:58:
Zit in 1154 ook ondersteuning voor Youtube in HDR?
Zal al in 1152

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

rsca777 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 18:26:
[...]

Bedankt voor de reactie. In de winkels heb ik diverse malen gekeken naar de KS7000-modellen. Je ziet dat het heldere beelden kan weergeven doch worden er altijd demo-filmpjes in de allerbeste kwaliteit getoond die je bij standaardgebruik thuis niet zo kan beleven als het ware.
Simpelweg omdat de content er nog niet is. Maar als je liefhebber bent van Clarkson en kornuiten zit je goed. Die recorden The Grand Tour native in 2160p rec.2020 (HDR) en dat zie je wel als je het bekijkt. Dat spat wel van het scherm.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:22

KroeT

[...]

OcNewB schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:14:
[...]

Als je naar "settings gaat" en de tv ook in film mode hebt staan, zul je zien dat de backlight automatisch ol 20 wordt gezet en led light (ofzoiets)op high. Als je een niet-hdr film start, zul je zien dat de tv de backlight weer ol standaard waarde (of zelf ingestelde waarde) terugzet.
Bij mij werkt dit niet op deze manier. Als ik de tv in de film-mode heb staan en een HDR-show op Netflix bekijk gebeurt er niets met de backlight. Ik heb hierover Samsung gebeld en de verkoper (Plattetv.nl) en allebei gaven ze aan dat er niets aan de backlight-instellingen verandert bij een HDR-uitzending en dat de tv automatisch HDR op Netflix herkent zonder hier daadwerkelijk zichtbaar instellingen aan te wijzigen.

Ik geloof het niet helemaal. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het gevoel iets te missen als ik Daredevil kijk. Het beeld is geweldig en het contrast is zo goed dat het HDR zou kunnen zijn, maar omdat ik nergens zie dat er een 'HDR-stand' aanstaat mis ik het gevoel dat ik daadwerkelijk naar HDR zit te kijken.

Ik heb nu maar voor Netflix handmatig de backlight op 20 gezet. Maar nog altijd ben ik er niet zeker van dat ik echt naar HDR kijk. Zal wel aan mij liggen :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
KroeT schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:35:
[...]

Bij mij werkt dit niet op deze manier. Als ik de tv in de film-mode heb staan en een HDR-show op Netflix bekijk gebeurt er niets met de backlight. Ik heb hierover Samsung gebeld en de verkoper (Plattetv.nl) en allebei gaven ze aan dat er niets aan de backlight-instellingen verandert bij een HDR-uitzending en dat de tv automatisch HDR op Netflix herkent zonder hier daadwerkelijk zichtbaar instellingen aan te wijzigen.

Ik geloof het niet helemaal. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het gevoel iets te missen als ik Daredevil kijk. Het beeld is geweldig en het contrast is zo goed dat het HDR zou kunnen zijn, maar omdat ik nergens zie dat er een 'HDR-stand' aanstaat mis ik het gevoel dat ik daadwerkelijk naar HDR zit te kijken.

Ik heb nu maar voor Netflix handmatig de backlight op 20 gezet. Maar nog altijd ben ik er niet zeker van dat ik echt naar HDR kijk. Zal wel aan mij liggen :)
Ben het helemaal met je eens, ik las bijvoorbeeld indien het HDR betreft dat ook wordt aangegeven..?

Compleet onduidelijk en er veranderd niets aan de settings!

Wie het weet mag het zeggen en helderheid brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:45
MilesD. schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:44:
[...]

Ben het helemaal met je eens, ik las bijvoorbeeld indien het HDR betreft dat ook wordt aangegeven..?

Compleet onduidelijk en er veranderd niets aan de settings!

Wie het weet mag het zeggen en helderheid brengen..
Heb wel ergens gelezen dat Netflix niet aangeeft een HDR signaal te ontvangen - zoals andere apparaten wel doen. Is je snelheid van je internet hoog genoeg ook? Netflix geeft aan 25 Mb/s namelijk. Ook je streaming kwaliteit moet op hoog staan (standaard staat deze op auto - misschien dat deze 'm al teruggeschroefd heeft naar gemiddeld ofzo, als ie de 25 Mb/s niet haalt)

[ Voor 4% gewijzigd door Romius op 07-12-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Misschien al genoemd, wellicht is dit wat...

http://buybestshop.eu/product.php?id_product=1266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
KroeT schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:35:
[...]

Je kan controleren of hdr aanstaat met je magic remote. Linksboven de knop indrukken en dan zie je 1-9 en dan naar i van info scrollen. Dan zie je rechtsboven of hdr aanstaat of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Romius schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:59:
[...]

Heb wel ergens gelezen dat Netflix niet aangeeft een HDR signaal te ontvangen - zoals andere apparaten wel doen. Is je snelheid van je internet hoog genoeg ook? Netflix geeft aan 25 Mb/s namelijk. Ook je streaming kwaliteit moet op hoog staan (standaard staat deze op auto - misschien dat deze 'm al teruggeschroefd heeft naar gemiddeld ofzo, als ie de 25 Mb/s niet haalt)
In mijn geval heb ik netjes 100 mbit glasvezel dus dat zou moeten lukken. 4k wordt netjes en soepel afgespeeld, zo zegt het infoschermpje me althans dat ik oproep met het '123'-knopje op de magic remote waarna ik op de omcirkelde i klik.
androidlover schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:12:
[...]

Je kan controleren of hdr aanstaat met je magic remote. Linksboven de knop indrukken en dan zie je 1-9 en dan naar i van info scrollen. Dan zie je rechtsboven of hdr aanstaat of niet :)
Dank voor de tip. Dat heb ik gedaan. Er staat dan linksboven netjes '2160' maar rechtsboven verschijnt er geen hdr. Hoor je dat ook te kunnen zien met de Netflix-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Flix20 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:52:
50Hz te laten voor wat het is en gewoon een Full-HD scherm mét 100Hz in huis te halen?
Ja, 100Hz schermen zijn beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
KroeT schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:50:
[...]

In mijn geval heb ik netjes 100 mbit glasvezel dus dat zou moeten lukken. 4k wordt netjes en soepel afgespeeld, zo zegt het infoschermpje me althans dat ik oproep met het '123'-knopje op de magic remote waarna ik op de omcirkelde i klik.

[...]

Dank voor de tip. Dat heb ik gedaan. Er staat dan linksboven netjes '2160' maar rechtsboven verschijnt er geen hdr. Hoor je dat ook te kunnen zien met de Netflix-app?
Heb het net zelf getest maar nu blijkt het opeens ook bij mij niet te werken. Wat ik wel merk is dat de backlight naar 20 veranderd en dan zal hdr wel werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 12:50
Inmiddels is 1154.0 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

androidlover schreef op donderdag 8 december 2016 @ 07:43:
[...]

Heb het net zelf getest maar nu blijkt het opeens ook bij mij niet te werken. Wat ik wel merk is dat de backlight naar 20 veranderd en dan zal hdr wel werken denk ik.
Dat is al meer dan wat er bij mij gebeurt, want mijn backlight-instellingen blijven ongewijzigd. Wel heel gek dat Samsung zelf zegt dat het klopt en dat ik me geen zorgen hoef te maken als de instellingen bij anderen wel automatisch wijzigen.
Schakelt de backlight bij jou altijd om naar 20 als je Netflix opent of alleen bij HDR-uitzendingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig i.v.m. aanschaffen van een smart TV. Zelf heb ik op het internet en uiteraard op forums o.a. Tweakers gekeken waar ik moet op letten. Maar veel weet ik (nog) niet.

Ik heb een budget van ongeveer €800,-. Ik was vorig keer in de Mediamarkt en de verkoper zei van: Ik zou de 4K nemen omdat de FHD schermen binnenkort niet meer leverbaar zijn. Tevens over aantal jaren (nu nog niet) kan je meeste zenders/film in 4K kijken. Is dit echt handig?

Nu wil ik helderheid op de onderstaande punten
- Beeldfrequentie:
Ik las op aantal sites dat 200hz voldoende is. Meeste schermen hebben 1000hz. Moet ik ook voor hoger hz gaan? Zo ja waarom?

-FHD of 4K
Waarom FHD of 4k scherm

- Curved of normaal:
Tevens las ik op Tweakers dat curved geen toegevoegde waarde heb. Is it waar?
Waarom wel / waarom niet Curved

Wellicht zijn er meer punten waar ik moet opletten. Uiteraard hoor ik dit graag!
Wij zitten inmiddels eind 2016 dus binnenkort (denk ik) zijn de smart TV's van Samsung (2016 modellen) in aanbieding. Dus kan waarschijnlijk voor mijn budget een goeie TV kopen..

Ik hoor graag.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
Die was 5 december al uit, of heb je deze net ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:44
Mijn 1154 zip bestand is nog steeds beschadigd... lekker snugger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
RAAF12 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:07:
[...]

Ja, 100Hz schermen zijn beter.
Ja ik snap dat 100Hz schermen beter zijn. Ik wil ook een scherm waar ik minimaal op 100Hz mee kan gamen/sport kan kijken.

Maar de 4k tv's zijn dus 50-200+Hz.
zoals bv: pricewatch: Samsung UE55JU6400K Zwart
Specs geven aan dat deze refresh rate 50Hz is, maar de geoptimaliseerde refresh rate 900Hz.
Wat zegt die 900Hz dan?
Of bij deze tv(hoewel dit geen Samsung is, maar het punt blijft hetzelfde.) pricewatch: Sony Bravia KD-55XD7005 Zwart
En heb je daar met games/sport kijken wat aan?

[ Voor 14% gewijzigd door Flix20 op 08-12-2016 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Flix20 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:28:
[...]

Specs geven aan dat deze refresh rate 50Hz is, maar de geoptimaliseerde refresh rate 900Hz.
Wat zegt die 900Hz dan?
Niks. Dat is marketing.

Dimens: Frame Rates en Geoptimaliseerde Frame Rates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Hartelijk dank, mooi en duidelijk stuk!
Dank voor het schrijven daarvan.

Gezien het budget zo rond de 1000 ligt zal ik het 4k nog even achterwegen laten en zal ik me op een mooie full hd 100Hz focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Thanks voor de link nog trouwens, heb de tv gelijk besteld die dag. :D

Nu is het afwachten tot de 22e, ben wel benieuwd of het wat is. (ik ben niet eens naar de winkel gegaan om te kijken, laat me liever verrassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
BaComania schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:07:
Mijn 1154 zip bestand is nog steeds beschadigd... lekker snugger
Is inmiddels gefixt,heb er nu 1154 op staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Flix20 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:48:
Hartelijk dank, mooi en duidelijk stuk!
Dank voor het schrijven daarvan.

Gezien het budget zo rond de 1000 ligt zal ik het 4k nog even achterwegen laten en zal ik me op een mooie full hd 100Hz focussen.
Hoe groot moet de tv zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
ago schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:28:
[...]

Hoe groot moet de tv zijn?
50-55 zit ik aan te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

GRAD85 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:16:
[...]

Is inmiddels gefixt,heb er nu 1154 op staan ;)
Heb er nu ook 1154 op staan.
Ik kan ook bevestigen dat de Youtube app nu HDR ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Weet iemand welke type audio signaal er precies wordt uitgestuurd bij een HDMI 2.0a ARC verbinding? (zoals de 2016 Samsung S-UHD TV's dit hebben...)

Ik vraag me gewoon even af wat het maximaal haalbare signaal is naar 'n ARC ontvanger toe.
Is dat DD+ 5.1ch @ 24-bit/48Khz ???
HD Audio formaten (zoals: Dolby TrueHD / DTS-HD MA) worden sowieso NIET ondersteund of zijn niet mogelijk over ARC vanwege de 'beperkte' bandbreedte, las ik.

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
PaulX schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:02:
Weet iemand welke type audio signaal er precies wordt uitgestuurd bij een HDMI 2.0a ARC verbinding? (zoals de 2016 Samsung S-UHD TV's dit hebben...)

Ik vraag me gewoon even af wat het maximaal haalbare signaal is naar 'n ARC ontvanger toe.
Is dat DD+ 5.1ch @ 24-bit/48Khz ???
HD Audio formaten (zoals: Dolby TrueHD / DTS-HD MA) worden sowieso NIET ondersteund of zijn niet mogelijk over ARC vanwege de 'beperkte' bandbreedte, las ik.
Goed gelezen! :-). Dts wordt ook ondersteund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

ARC is dus feitelijk een soort van coaxiale S/PDIF verbinding zeg maar. Nietwaar?
Bij HDMI 2.0(a) is dat nog altijd onveranderd dus.

[ Voor 24% gewijzigd door PaulX op 08-12-2016 20:52 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
PaulX schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:05:
ARC is dus feitelijk een soort van coaxiale S/PDIF verbinding zeg maar. Nietwaar?
The Audio Return Channel supports all the same audio formats that can be sent through a traditional S/PDIF audio connection, including Dolby Digital, DTS, and PCM audio.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magenof
Ik krijg high bitrate 4K content maar niet afgespeeld via de plex app van men Samsung KS7000. Denk dat ik maar eens ga investeren in een ultra blu-ray speler, iemand hier ervaring met de Samsung ubd-k8500?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Ge kunt high-bitrate 4K content het best afspelen met de builtin mediaplayer functionaliteit van de TV, via redelijke USB media en die in de USB (HDD) poort steken van de OneConnectBox.
Ook HDR content kun je zo afspelen, vind ik zelf erg tof.
De UBD-K8500 zou natuurlijk een zeer goede match zijn voor je KS7000. Daar hoef je niet over te twijfelen.
---Just my 2 cents---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Magenof schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:28:
Ik krijg high bitrate 4K content maar niet afgespeeld via de plex app van men Samsung KS7000. Denk dat ik maar eens ga investeren in een ultra blu-ray speler, iemand hier ervaring met de Samsung ubd-k8500?
Dat is een probleem van Plex. Met de ingebouwde media speler van de KS7000 kan je prima high bitrate 4k van je NAS afspelen. Ik heb het werkend getest tot 65Mbit/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magenof
JackBol schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:06:
[...]

Dat is een probleem van Plex. Met de ingebouwde media speler van de KS7000 kan je prima high bitrate 4k van je NAS afspelen. Ik heb het werkend getest tot 65Mbit/sec.
Doe je dit met een netwerk share, DLNA of iets anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Magenof schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:21:
[...]

Doe je dit met een netwerk share, DLNA of iets anders?
De KS7000 ziet mijn NAS gewoon staan bij de 'bronnen'. Volgens mij is dit DLNA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magenof
JackBol schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:37:
[...]

De KS7000 ziet mijn NAS gewoon staan bij de 'bronnen'. Volgens mij is dit DLNA.
Ik heb met windows 10 een DLNA server opgezet en wat blijkt ... de 4K media files spelen direct! Bedankt voor de hulp! Wel zeer spijtig dat Plex dit niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Magenof schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:54:
[...]

Ik heb met windows 10 een DLNA server opgezet en wat blijkt ... de 4K media files spelen direct! Bedankt voor de hulp! Wel zeer spijtig dat Plex dit niet aankan.
Ik weet niet precies wat het probleem met Plex is.
Mijn aanname is dat de decoding door de TV middels een hardwarematige HEVC chip gebeurt. De CPU in die TV is namelijk helemaal niet krachtig genoeg daarvoor. Het enige wat de CPU dus hoeft te doen is die bitstream de HEVC-chip in te forwarden.

Middels de built-in player zien we dat zowel de CPU als de HEVC-chip daar krachtig genoeg voor zijn.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat Plex zelf zoveel resources gebruikt dat de bitstream richting HEVC chip onderbroken wordt. Ik heb de afspeelproblemen in Plex getimed en het is een vrij constante interval, dus dat doet me denken dat het inderdaad een geschedulede taak in Plex ofzo is.

De KS7000 draait Tizen 2.4, wat gewoon linux is. Ik zou echt graag shell toegang willen hebben, je kan dan veel beter achterhalen wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Hoe snel zal de prijs van de Samsung 49 KS7000 dalen na de aankondiging van nieuwe modellen? Ik kan hem nu al voor €991 krijgen met korting maar vind het nog te duur voor een led.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Diederik-Jan schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:09:
Hoe snel zal de prijs van de Samsung 49 KS7000 dalen na de aankondiging van nieuwe modellen? Ik kan hem nu al voor €991 krijgen met korting maar vind het nog te duur voor een led.
Zoek even op wat de prijs van de J modellen vorig jaar rond deze tijd deed.
Ik zie niet veel verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Wie weet of het mogelijk is om de 'auto source switch' uit te schakelen bij de S-UHD modellen van dit jaar???

Het zit zo:
Ik gebruik de Netflix app, zit een TV-serie te kijken, springt de TV zomaar weg naar HDMI1 waar m'n oude Humax 5050 HD-PVR op aangesloten is (die zichzelf aan het updaten is).
Ook als ik de Humax handmatig aanzet en ik zit bijv. in de Netflix of Youtube app, dan springt de TV automatisch (totaal ongewild) naar HDMI1.
Ook als ik de Humax aansluit op HDMI2, zelfde verhaal.
De TV zet zichzelf ook doodleuk op bron HDMI1 als ik op bron HDMI4 zit of gewoon naar de bron TV (ingebouwde tuner) zit te kijken.
Ik wil helemaal niet dat de TV uit zichzelf van bron wisselt. "Grr... wie heeft dat bedacht?"

Wie weet of dit UIT is te zetten of wat daaraan te doen is?

Geloof mij, ik ben zeer technisch en niet van gisteren en ik heb de handleiding en de expert settings in het menu doorgespit maar niets gevonden wat daarop van toepassing is, behalve de Anynet+/CEC functie die ik uit heb gezet bij wijze van test.
Maar dat verhelpt het probleem niet...

[ Voor 4% gewijzigd door PaulX op 10-12-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Sinds gister de 55KS7000 en het beeld is prima! Wat ik wel merk is als ik een 4k demo kijk via Youtube, dat het beeld vrij blokkerig is en niet echt scherp. Meer mensen die daar ervaring mee hebben? Wat wel echt top is, dat deze eigen bijna geen last heeft van Clouding/backligt bleeding, echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

yordy1985 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:45:
Sinds gister de 55KS7000 en het beeld is prima! Wat ik wel merk is als ik een 4k demo kijk via Youtube, dat het beeld vrij blokkerig is en niet echt scherp. Meer mensen die daar ervaring mee hebben?
Nee echt geen enkele last van. 4K op youtube doet het prima hier.
Welke firmware versie heb je? Misschien moet je updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Flix20 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:48:
De Samsung 49KS7000 kan je nu al voor €991 krijgen lees ik net van Diederik-Jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Zijn die KS8000 modellen krachtig genoeg om 1080p of 4k materiaal te decoden als het van een simpele NAS afkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
JackBol schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:08:
[...]

Nee echt geen enkele last van. 4K op youtube doet het prima hier.
Welke firmware versie heb je? Misschien moet je updaten.
Gister de nieuwste update geinstalleerd die via het netwerk beschikbaar was. Vanavond nog maar even meer filmpjes proberen. Is er nog een andere mogelijkheid om 4k te testen behalve van Youtube of Netflix? Heb momenteel nog geen 4K speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ago schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:10:
[...]

De Samsung 49KS7000 kan je nu al voor €991 krijgen lees ik net van Diederik-Jan.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Ik heb de 55KS7000 gehaald bij Radio von Burg voor 1550. Zij doen mee aan de cashback actie dus 200 euro of een Xbox One S + Fifa er bij. Kom je dus op 1350 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wie levert m voor €991,- dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Tekielja schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:17:
[...]

Wie levert m voor €991,- dan?
Personeelskorting bij een zaak waar een familielid werkt. Dus niet voor iedereen van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

yordy1985 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:13:
[...]

Gister de nieuwste update geinstalleerd die via het netwerk beschikbaar was. Vanavond nog maar even meer filmpjes proberen.
Welke versie is dat? 1150 of hoger is in principe prima.
Is er nog een andere mogelijkheid om 4k te testen behalve van Youtube of Netflix? Heb momenteel nog geen 4K speler.
4K file downloaden en op USB stick zetten en in je connectbox stoppen.

[ Voor 6% gewijzigd door JackBol op 09-12-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:44
991 EU is ab-so-luut niet duur imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
JackBol schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:22:
[...]

Welke versie is dat? 1150 of hoger is in principe prima.

[...]

4K file downloaden en op USB stick zetten en in je connectbox stoppen.
Thanks! Vanavond ff testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
ago schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:10:
[...]

Dank voor de tip.
Ik kan echter nog wel even wachten. Zal rond de kerst vast nog wel ergens wat leuke aanbiedingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Beste tweakers,

Ben me aan het orrienteren naar een nieuwe tv , nu een 42 inch LG tv full hd van 7 jaar oud.
Ik ben overal al wel een beetje aan het kijken maar heb niet veel verstand van tv's voor de rest.

-budget 1300 euro
- 4K
- minimaal 50 inch
-kan ingebouwd 4K streamen vanaf mijn nas naar tv (Mkv)

Wat raden jullie mij aan voor die prijs?

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master oei
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07-2019
Ben sinds een week eigenaar van een UE55KS8000. Tevreden, maar ben nog wel zoekende waar het gaat om de juiste beeldinstellingen. Volgens de review van Tweakers zit je met de instelling 'film' goed, maar ik vind het beeld dan behoorlijk gelig ogen. Staat nu op 'natural' (met een aantal aanpassingen in de expertinstellingen), maar ben nog niet geheel tevreden. Heeft iemand suggesties? Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:45
master oei schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:51:
Ben sinds een week eigenaar van een UE55KS8000. Tevreden, maar ben nog wel zoekende waar het gaat om de juiste beeldinstellingen. Volgens de review van Tweakers zit je met de instelling 'film' goed, maar ik vind het beeld dan behoorlijk gelig ogen. Staat nu op 'natural' (met een aantal aanpassingen in de expertinstellingen), maar ben nog niet geheel tevreden. Heeft iemand suggesties? Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Ik vond dat zelf ook, standaard staat deze met de films stand op de tint warm2, ik heb 'm zelf omgezet naar warm1. Vind ik persoonlijk net wat mooier, zonder al teveel blauwtint erdoor te gooien. Ik zou scherpte ook naar beneden gooien, tenminste niet hoger dan 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
master oei schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:51:
Ik vind movie mode een beetje alsof het in sommige scenes mistig is. Natural heeft wat dieper zwart, maar daar zijn de kleuren weer niet goed, veel te blauw.

[ Voor 4% gewijzigd door donpablo80 op 09-12-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

dutchinteldude schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:12:
Beste tweakers,

Ben me aan het orrienteren naar een nieuwe tv , nu een 42 inch LG tv full hd van 7 jaar oud.
Ik ben overal al wel een beetje aan het kijken maar heb niet veel verstand van tv's voor de rest.

-budget 1300 euro
- 4K
- minimaal 50 inch
-kan ingebouwd 4K streamen vanaf mijn nas naar tv (Mkv)

Wat raden jullie mij aan voor die prijs?
Samsung UE49KS7000 (1139)
Samsung UE55KS7000 (1379)

Ik zie geen meerwaarde in de 8000 over de 7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik zelf ben aan het wachten op de BTW actie bij mediamarkt eind januari. Wellicht is het dan interessant om 2 weken voor de actie de TV alvast te kopen om zodoende ook gebruik kunnen maken van de cashback van samsung of het XBOX one S pakket. Al weet ik niet of dat theoretisch ook haalbaar is.

Zou dan zelf de 55 KS7000 halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zul je maar net zien dat de Samsung KS7000 ineens op is tijdens de actie ;). Daar heeft de Mediamarkt wel handje van. Dan nog zou het met de huidige adviesprijs die ze hanteren duurder zijn dan de laagste prijs in pricewatch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

De tendens kan je zien bij de 2015 modellen maar pas april/mei komt de nieuwe serie uit. Eind januari heeft de Mediamarkt de btw vrije dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Wie kan mij helpen? Ik heb de KS7000 aangesloten op de Onkyo receiver. Deze is aangesloten dmv hdmi arc. Nu kan ik in de tv pcm of bitstream instellen. Ik wil het zo instellen dat bijvoorbeeld de horizonbox of de ps4 pro bepaalt welke geluid er doorgestuurd wordt, dus de horizonbox dolby digital en ps4 dts. Welke instellingen moet ik dan aanpassen in de tv? Bitstream of pcm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
Diederik-Jan schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:38:
Zul je maar net zien dat de Samsung KS7000 ineens op is tijdens de actie ;). Daar heeft de Mediamarkt wel handje van. Dan nog zou het met de huidige adviesprijs die ze hanteren duurder zijn dan de laagste prijs in pricewatch ;)
Slechte ervaringen mee begrijp ik ?

Maar de vraag is in de eerste instantie is het theoretisch mogelijk.

Want dan wordt het wel super interessant natuurlijk.

1899 - de btw blijft er 1570 over.
XBOX one S pakket.

Tweedehands verkoop eurotje of 275-300.
Laten we zeggen 1300 voor de 55 Inch klinkt niet verkeerd. Tevens heb je dan sowieso een Nederlands model..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ramon m schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:31:
[...]

XBOX one S pakket.

Laten we zeggen 1300 voor de 55 Inch klinkt niet verkeerd. Tevens heb je dan sowieso een Nederlands model..
Volgens mij loopt die actie veel eerder af. Voordeel van een neefje die bij de Mediamarkt werkt, het personeel krijgt gewoon 39% korting tijdens de btw dagen dus kan ik er eentje meenemen voor €991 als ik het zou willen. Plus €300 euro voor de verkoop van mijn oude tv dus in totaal zal het mij €691 euro kosten.

[ Voor 18% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-12-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
Diederik-Jan schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:35:
[...]

Volgens mij loopt die actie veel eerder af. Voordeel van een neefje die bij de Mediamarkt werkt, het personeel krijgt gewoon 39% korting tijdens de btw dagen dus kan ik er eentje meenemen voor €991 als ik het zou willen. Plus €300 euro voor de verkoop van mijn oude tv dus in totaal zal het mij €691 euro kosten.
Nee heb gekeken de actie loopt de 18 januari af bij Samsung. Waarschijnlijk zal de actie de 25 januari beginnen. Gezien je recht hebt op de laagste prijs garantie bij mediamarkt krijg je tot 2 weken na aankoop het verschil dus terug. Waardoor je dus gebruik kan maken van de actie + je het verschil van de BTW actie nog terug krijgt.

Maar dat neefje van jou, kan die niet toevallig 2 TV's op de kop tikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ik heb de ks8000 niet bij een retailer gekocht die op de actiepagina van samsung staat. Heeft iemand ervaring met Samsung mbt het controleren hiervan? Ik denk dat ik m'n s/n + factuur maar gewoon opstuur en hopelijk happen ze. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Diederik-Jan schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:38:
Je moet hem ook niet in de winkel kopen maar om 00.00 uur op de website als de actie begint. MM geeft wel aan wanneer de actie exact start.

[ Voor 5% gewijzigd door RAAF12 op 09-12-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

RAAF12 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:17:
[...]

Je moet hem ook niet in de winkel kopen maar om 00.00 uur op de website als de actie begint. MM geeft wel aan wanneer de actie exact start.
Of je besteld het een dag van te voren om het te kunnen komen ophalen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Dan is de actie nog niet geldig. Het gaat pas in als MM dat bepaalt, dag en tijdstip. Been there, done that :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zoals hier eerder is aangegeven heb je twee weken lang de laagste prijs garantie. Dus ik neem aan dat je het verschil qua aankoopbedrag gewoon terug krijgt.

[ Voor 32% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-12-2016 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
Diederik-Jan schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 01:34:
Zoals hier eerder is aangegeven heb je twee weken lang de laagste prijs garantie. Dus ik neem aan dat je het verschil qua aankoopbedrag gewoon terug krijgt.
Ja ben dus benieuwd of dat ook op gaat met de BTW actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
JackBol schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:27:
[...]

Samsung UE49KS7000 (1139)
Samsung UE55KS7000 (1379)

Ik zie geen meerwaarde in de 8000 over de 7000.
Heeft de 8000 niet meer leds (512) dan de 7000 (256)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Is helderder
heeft 2 tuners
heeft centrale voet ipv 4 poten
onderste bezel is zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Het verschil tussen de ks7000 en ks8000 valt nogal mee. Lees dit even van Rtings. Hebben vaak goede reviews. Bij hun is de ks8000 wat bij ons de ks7000 is.
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ks8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:36
KS9000 is hier KS8000
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ks9000

[ Voor 53% gewijzigd door Amaze86 op 10-12-2016 19:31 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Tis maar wat de klant wil. In de winkel is het verschil te zien tussen de 7000 en de 8000. Als je weet waar je op moet letten. De doortekening in donkere delen. Bij de 8000 iets meer gradatie te zien. Te samen met de mooie voet en de zwarte onderbezelrand heeft mij doen besluiten voor de duurdere 8000 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

UE55KS7000 TV is voor de vierde keer gerepareerd. De achterkant zit nu redelijk dicht..eindelijk. Ik zie nog steeds in 1 hoek de backcover iets meer naar buiten komen dus het zou me niets verbazen als deze alsnog later weer eens los komt, dan uiteraard na de garantie periode.. :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
RAAF12 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:11:
Is helderder
heeft 2 tuners
heeft centrale voet ipv 4 poten
onderste bezel is zwart
Aan de gebruikers van de KS8000-serie: merken jullie werkelijk het verschil in helderheid t.o.v. een ouder, voriger model? Of moet er iets aangezet worden in het menu om het beeld (achtergrondverlichting) voldoende helder te krijgen (denk maar aan HDR+)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
rsca777 schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:00:
[...]

Aan de gebruikers van de KS8000-serie: merken jullie werkelijk het verschil in helderheid t.o.v. een ouder, voriger model? Of moet er iets aangezet worden in het menu om het beeld (achtergrondverlichting) voldoende helder te krijgen (denk maar aan HDR+)?
Het is niet zo maar een verschil....het is zeer groot verschil.

Je gaat toch niet investeren in een nwe TV zonder betere specs...

Oja zonder HDR+ verbluffende resultaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascallozz
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-11-2022
Ik ben zelf sinds gisteren trotse eigenaar van de UE65KS8000L, wat een scherm. Ik had hiervoor een 55" en had toch enige moeite om de overstap te maken naar 65" (vanwege de grote) maar wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Bioscoop gevoel krijgt een hele nieuwe betekenis. ;)

Ook ik ben nog wat zoeken naar de instellingen. Ik heb redelijk veel hier vandaan gehaald:
https://www.homecinemamag...00-ks9000-serie-s-uhd-tv/

Ondanks het een hogere versie is, verschillen beide tv's niet heel erg.

Ik las nog andere berichten over mensen die het hebben over de BTW vrije weken bij de Mediamarkt en daarop wachten. Er zijn een aantal dingen die je daar over moet weten, indien je er nog niet van op de hoogte was:

- Het is redelijk een bs verhaal. (slimme marketing) aantal weken voor de start worden de prijzen opgeschroefd. Om in die BTW week zogenaamd te kunnen stunten met de prijzen. Als je kijkt wat de prijs nu is wat het je kost. En als je kijkt wat het tijdens de BTW week kost, zul je zien dat het amper tot weinig scheelt.

- Een ander punt is, dat heel veel top merken alleen hun "standaard/simpele" modellen ter beschikking stellen hiervoor. Alle premium modellen zijn uitgesloten van de BTW week, bij Samsung geld dat alle modellen boven de 7000 series uitgesloten zijn van de BTW week. Ook zijn er verschillende merken die er in zijn geheel niet aan meedoen. Apple is hier een voorbeeld van.

Ik zeg niet dat je niet een mooie korting kan regelen maar let wel op als je het plan hebt om een high-end model tv te gaan kopen. Je kan hem beter nu halen dan over een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
pascallozz schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:34:
Ik ben zelf sinds gisteren trotse eigenaar van de UE65KS8000L, wat een scherm. Ik had hiervoor een 55" en had toch enige moeite om de overstap te maken naar 65" (vanwege de grote) maar wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Bioscoop gevoel krijgt een hele nieuwe betekenis. ;)

Ook ik ben nog wat zoeken naar de instellingen. Ik heb redelijk veel hier vandaan gehaald:

Ik las nog andere berichten over mensen die het hebben over de BTW vrije weken bij de Mediamarkt en daarop wachten. Er zijn een aantal dingen die je daar over moet weten, indien je er nog niet van op de hoogte was:

- Het is redelijk een bs verhaal. (slimme marketing) aantal weken voor de start worden de prijzen opgeschroefd. Om in die BTW week zogenaamd te kunnen stunten met de prijzen. Als je kijkt wat de prijs nu is wat het je kost. En als je kijkt wat het tijdens de BTW week kost, zul je zien dat het amper tot weinig scheelt.

- Een ander punt is, dat heel veel top merken alleen hun "standaard/simpele" modellen ter beschikking stellen hiervoor. Alle premium modellen zijn uitgesloten van de BTW week, bij Samsung geld dat alle modellen boven de 7000 series uitgesloten zijn van de BTW week. Ook zijn er verschillende merken die er in zijn geheel niet aan meedoen. Apple is hier een voorbeeld van.

Ik zeg niet dat je niet een mooie korting kan regelen maar let wel op als je het plan hebt om een high-end model tv te gaan kopen. Je kan hem beter nu halen dan over een maand.
Het lijkt me sterk dat alle concurrenten hun prijs omhoog doen. Dit is een beetje een media verhaaltje aan het worden wat deels waar is en deels niet.

Wat is je bron omtrent de uitgesloten series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
pascallozz schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:34:

Een van de redenen dat Apple er niet aan meedoet, is omdat zij het niet toestaan dat de vastgestelde prijzen voor bv Ipads/Iphones/Mcbooks, lager worden. Zo kan de MM bv niet zomaar de prijzen wat verlagen, dan weer iets omhoog en dan weer omlaag met de BTW weken. Apple wil niet dat er met hun spullen "gestunt" worden, aangezien zij een premium merk willen blijven. Om dezelfde reden willen zij bv ook geen tafel delen met andere merken waar bv tablets, of macs op liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:36
Die topmerken van samsung doen elke jaar mee vanaf 7000 serie, ook al staat van niet.

Gewoon in de winkel kopen 1 week voor de btw actie en geld krijg je terug.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
Ramon m schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 21:31:
[...]

XBOX one S pakket.

Bij Art&Craft was hij 1500 euro. Met de Cashback kom je ook op 1300 euro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
Cobraa schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:46:
[...]

Was :+ Maar nee ik snap je punt.

Enkel is het feit dat ik momenteel cadeaukaarten van de mediamarkt op koop voor een lagere prijs dan de waarde. Omdat ik er zelf ook 1 kreeg met een actie dus zit er een beetje vast aan zeg maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Cobraa schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:46:
[...]

Zie 'm daar voor 1699 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
ago schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:01:
[...]

Zie 'm daar voor 1699 staan.
Was een aanbieding met Black Friday, heb um toen maar zelf ook gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:55
Ik heb een budget rond de 1000eu. Is de UE55KU6400 dan een leuke optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
Amaze86 schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:42:
[...]

Die topmerken van samsung doen elke jaar mee vanaf 7000 serie, ook al staat van niet.

Gewoon in de winkel kopen 1 week voor de btw actie en geld krijg je terug.
Heb je dit toevallig zelf ook gedaan ?
Pagina: 1 ... 15 ... 60 Laatste