It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bedankt voor de info dit jaar maar is proberen danAmaze86 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:46:
[...]
Yep 3 jaar geleden, en mijn tante dit jaar. Werkt elke keer weer.
Maar ik laat hem wel in de verpakking staan, mochten ze moelijk doen en geen btw korting geven dan kan je hem terugbrengen.Ramon m schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:48:
[...]
Bedankt voor de info dit jaar maar is proberen dan
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik snap het even niet. Je koopt hem voor de btw actie. Vervolgens verhogen ze de prijs en daar gaat dan 17% van af. Dus het verschil tussen jouw koopprijs en de uiteindelijke prijs bij de btw actie is minder dan 17%. Maar toch zorg je ervoor dat je uiteindelijk ook 17% bedingt op JOUW originele aankoopprijs?Amaze86 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:00:
[...]
Maar ik laat hem wel in de verpakking staan, mochten ze moelijk doen en geen btw korting geven dan kan je hem terugbrengen.
Als ik 17% reken op een aankoopprijs van pak em beet 2000 euro, dan krijg je effectief evenveel korting geloof ik als je had meegedaan met de cashbackactie. Snap er de voordeel niet zo van. Of ben ik niet goed in rekenen..
[ Voor 16% gewijzigd door JoeZuCK op 13-12-2016 19:29 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Niet bij alle producten verhogen ze de prijs, iedergeval bij tv's niet (bij mij was dat niet het geval) Plus laagste prijsgarantie werkt ook tijdens btw.InF.Inc schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:25:
[...]
Ik snap het even niet. Je koopt hem voor de btw actie. Vervolgens verhogen ze de prijs en daar gaat dan 17% van af. Dus het verschil tussen jouw koopprijs en de uiteindelijke prijs bij de btw actie is minder dan 17%. Maar toch zorg je ervoor dat je uiteindelijk ook 17% bedingt op JOUW originele aankoopprijs?
Ik heb de 60ks7000 sinds vorige week.
Volgens het avsforum ligt het aan de hdmi kabel.
Q: My TV occasionally shows a black screen for a second. What's wrong?
A: Chances are you are using a bad HDMI cable, particularly if you are trying to view 4k @ 60Hz with 4:4:4 chroma and/or your cable is longer than 15 ft. Look for "Premium HDMI Certified" cables. See this thread for more details/help: http://www.avsforum.com/f...4-4-chroma-deep-color.htm
Ik heb dus hdmi kabels bestelt bij ruconnected, deze werden zeer goed bevonden door meerdere sites waar onder fwdmagazine.be
Ik hoop dat het niet te maken heeft met de passthrough via mijn onkyo 646.
De onkyo kan alles gewoon netjes doorsturen, alle soorten audio en video signalen.
Via deze link lees je dat er meerdere mensen last hebben van dit probleem
https://us.community.sams...d/tv/thread-id/79/page/17
Herkennen jullie misschien dit probleem ?
Heb je het al getest met de nieuwe kabel?diazull37 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:07:
Ik heb met de ps4 met grote regelmaat wegvallend beeld .
A: Chances are you are using a bad HDMI cable, particularly if you are trying to view 4k @ 60Hz with 4:4:4 chroma and/or your cable is longer than 15 ft. Look for "Premium HDMI Certified" cables. See this thread for more details/help: http://www.avsforum.com/f...4-4-chroma-deep-color.htm
Ik heb dus hdmi kabels bestelt bij ruconnected, deze werden zeer goed bevonden door meerdere sites waar onder fwdmagazine.be
De onkyo kan alles gewoon netjes doorsturen, alle soorten audio en video signalen.
ik heb eeb tijdje geleden ook kabels gekocht bij ruconnected. eerst was ik lovend hierover. goede kabel voor een zachte prijs (hdmi 2.0 enz) heb ik ook meerder malen op het forum geschreven.diazull37 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:07:
toen begon vaak dat ps4 met films niet zo geweldig was (beeld wegvallen sneeuw, beeld flikkeren ) in 1e instantie nooit gedacht dat het aan de kabel kon liggen, want dat was in mijn ogen zo.n goede.
Maar achteraf bleek het dus wel aan de kabels te liggen, had er 2 die 3 maanden later in de prullenbak zijn beland.
Had boven nog een goedkope hdmi liggen en die geeft gewoon goed beeeld zonder wegvallen of sneeuw..
Zal vast niet goedkoper zijn dan de goedkoopste prijs in pricewatch op dit moment.rsca777 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:16:
Bij plattetv.nl komend weekend blijkbaar superaanbiedingen van Samsung tv's.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Let er op dat dit buitenlandse modellen zijn... Je kunt problemen krijgen met garantie.Diederik-Jan schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:48:
[...]
Zal vast niet goedkoper zijn dan de goedkoopste prijs in pricewatch op dit moment.
Nee hoor, zijn al meerdere mensen hier geweest die ook een zogenaamde grijze import hebben gekocht en gewoon garantie krijgen. Ik snap ook niet waar dat fabeltje steeds vandaan komt.yordy1985 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:03:
[...]
Let er op dat dit buitenlandse modellen zijn... Je kunt problemen krijgen met garantie.
Zelf kom ik aan deze informatie via Samsung. Het scheelde bij mij, na de cashback actie helemaal niks in vergelijking met de laagste prijs via plasmavisie. Ik heb daarom het risico niet genomen. Snap best dat mensen het wel doen en het eventuele risico wel nemen. Maar als het zo weinig scheelt, zou ik het niet doen. Ik heb de 55KS7000 gekocht bij Radio von Burg voor 1550. Na de cashback van 200 euro, is deze 1350....Gorefest schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:16:
[...]
Nee hoor, zijn al meerdere mensen hier geweest die ook een zogenaamde grijze import hebben gekocht en gewoon garantie krijgen. Ik snap ook niet waar dat fabeltje steeds vandaan komt.
Ah het welbekende Radio von Burg verhaal. Dat zeggen die verkopers standaard aan de telefoon. Zodat zij die klanten krijgen. Want ze vinden het adverteren op Pricewatch te duur. Geloof er vrij weinig van dat het om grijze import gaat. Sterker nog je hebt binnen Europa gewoon garantie.yordy1985 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:27:
[...]
Zelf kom ik aan deze informatie via Samsung. Het scheelde bij mij, na de cashback actie helemaal niks in vergelijking met de laagste prijs via plasmavisie. Ik heb daarom het risico niet genomen. Snap best dat mensen het wel doen en het eventuele risico wel nemen. Maar als het zo weinig scheelt, zou ik het niet doen. Ik heb de 55KS7000 gekocht bij Radio von Burg voor 1550. Na de cashback van 200 euro, is deze 1350....
[ Voor 3% gewijzigd door Koning-Admiraal op 14-12-2016 10:38 ]
Graag mijn reactie goed lezen... Ik heb de informatie van Samsung zelf en niet van Radio von Burg, ik heb het met hun daar geen eens over gehad, Samsung geeft zelf aan dat het meeste gerepareerd kan worden maar dat Samsung NL bijvoorbeeld geen defecte kan repareren aan de CI modullen en wat daar bij hoort. Dit omdat voor buitenlandse modellen, dit andere hardware kan zijn die bestemd en afgestemd is op de providers van het betreffende land. Gezien de geringe prijsverschil, ga ik in ieder geval het risico niet nemen,Diederik-Jan schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:36:
[...]
Ah het welbekende Radio von Burg verhaal. Dat zeggen die verkopers standaard aan de telefoon. Zodat zij die klanten krijgen. Geloof er vrij weinig van dat het om grijze import gaat. Sterker nog je hebt binnen Europa gewoon garantie.
Ja, herken dit probleem erg goed, in combo met een KS8000 en een Denon receiver. Overigens ook last van als deze direct aangesloten zit op de tv, dus bij de receiver ligt het niet denk ik. Enige oplossing voor mij is om de PS4 op te laten starten met HDCP 1.4 (alleen de PS4 Pro denk ik?) en HDCP uit te zetten via instellingen - systeem. Zelfs dan nog heb ik er af en toe last van. Met een Xbox One S nergens last van overigens. Met die opmerking werd ik verguisd in het PS4 topic, dus daar heb ik het maar opgegeven.diazull37 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:07:

Ik vind de communicatie van Sony slecht, want het moet wel aan die console liggen als ik even de logica volg..
Ook al meerdere kabels geprobeerd, de bijgeleverde van de PS4, een goedkope en nu een Sharkoon die 4K geschikt zou zijn.
Overigens staat het hele internet er vol mee..niet alleen icm Samsung tv's.
Edit: nog even wat meer gelezen, er staat inmiddels wat meer info op het web en zou misschien nog weleens kunnen kloppen. Mijn PS4 staat volgens mij op 4k@60hz met RGB. Echter, is er tekort bandbreedte voor RGB, 10 bit, HDR en 4K@60hz. Je PS4 moet dus dan in Yuv420 draaien, dan zou het moeten werken. Even uitproberen straks maar.
[ Voor 11% gewijzigd door Romius op 14-12-2016 10:55 ]
Graag mijn reactie goed lezen. Dit geven zij standaard aan de telefoon aan. Overigens kun je prima aan het model nummer op de doos of op de tv zien of het om een Benelux toestel gaat.yordy1985 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:40:
[...]
Graag mijn reactie goed lezen... Ik heb de informatie van Samsung zelf en niet van Radio von Burg, ik heb het met hun daar geen eens over gehad, Samsung geeft zelf aan dat het meeste gerepareerd kan worden maar dat Samsung NL bijvoorbeeld geen defecte kan repareren aan de CI modullen en wat daar bij hoort. Dit omdat voor buitenlandse modellen, dit andere hardware kan zijn die bestemd en afgestemd is op de providers van het betreffende land. Gezien de geringe prijsverschil, ga ik in ieder geval het risico niet nemen,
Sorrry maar dat hebben ze mij echt niet verteld door de telefoon of daar in de winkel. Maar iedereen moet lekker zelf weten waar hij of zij een tv koopt.Diederik-Jan schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:45:
[...]
Graag mijn reactie goed lezen. Dit geven zij standaard aan de telefoon aan. Overigens kun je prima aan het model nummer op de doos of op de tv zien of het om een Benelux toestel gaat.
Zou me er ook niet aan wagen. Ze schijnen nogal moeilijk te doen over de fabrieksgarantie. Tevens vindt je er diverse topic's over op internet met mensen die hier tegen aanliepen.Diederik-Jan schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:45:
[...]
Graag mijn reactie goed lezen. Dit geven zij standaard aan de telefoon aan. Overigens kun je prima aan het model nummer op de doos of op de tv zien of het om een Benelux toestel gaat.
Wettelijk gezien moet je bij defecten eerst aankloppen bij de verkoper. De fabrikant heeft eigenlijk helemaal niks met de klant te maken. Meestal wordt dit als service aangeboden.Ramon m schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:54:
[...]
Zou me er ook niet aan wagen. Ze schijnen nogal moeilijk te doen over de fabrieksgarantie. Tevens vindt je er diverse topic's over op internet met mensen die hier tegen aanliepen.
Klopt inderdaad, alleen tussen in je recht staan en krijgen zit helaas vaak nogal een groot gat.Diederik-Jan schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:04:
[...]
Wettelijk gezien moet je bij defecten eerst aankloppen bij de verkoper. De fabrikant heeft eigenlijk helemaal niks met de klant te maken. Meestal wordt dit als service aangeboden.
Wat is het verschil tussen een Nederlands model LED TV of een model uit een ander Europees land ?Diederik-Jan schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:04:
[...]
Wettelijk gezien moet je bij defecten eerst aankloppen bij de verkoper. De fabrikant heeft eigenlijk helemaal niks met de klant te maken. Meestal wordt dit als service aangeboden.
Er zijn een aantal belangrijke verschillen. ( wij verkopen alleen origineel Nederlandse modellen )
DVB-C CI+
SMART-TV APPS
GARANTIE
DVB-C CI+ Gecertificeerd
Bij Nederlandse modellen zijn de tvs altijd CI+ gecertificeerd voor UPC, ZIGGO, KPN, Caiway en Canal Digital
Zodat deze direct na aanschaf goed werken, maar nog belangrijker, dat wanneer
b.v. UPC of ZIGGO een update uitvoerd de tv nog steeds werkt !
Bij buitenlandse modellen die op b.v. Kieskeurig en Beslist.nl worden aangeboden
zijn de tvs niet gecertificeerd en werkt de ingebouwde dvb-c tuner dus niet !
Er zijn aanbieders die bij buitenlandse modellen zelf de firmware aanpassen.
Daardoor werkt de dvb-c tuner ineens wel maarrrrrr,
zodra b.v. UPC of ZIGGO een update uitvoerd bent u de klos.
Er zal weer aan de tv gesleuteld moeten worden zodat de aanbieder bij u langs zal moeten komen
of dat u zelf met de tv naar de aanbieder moet gaan. ( ga maar uit van het laatste )
Daarbij komt, dat als er door een ander dan b.v. Samsung aan de firmware is gesleuteld
de FABRIEKS GARANTIE VERVALT !
Dit kunt u nalezen in de garantievoorwaarden van b.v. Samsung.
Vraag dus altijd naar een Nederlands model en let op
dat u NIET als antwoord krijgt : Het apparaat heeft Nederlandse software.
Ons advies ; Koop altijd bij een officieel dealer.
Deze vindt u eenvoudig op de websites van b.v. Samsung, Sony, Philips, LG, enz.
SMART-TV APPS
Bij veel merken zullen de apps die op de tv staan en die u uit de app-store download
weergegeven worden in de taal vanwaar de tv vandaan komt !
Komt de tv uit b.v. Duitsland, zullen de apps allemaal in het Duits zijn, ook die u nieuw download.
Nu denkt u mischien ; mijn Duits is redelijk goed.
Maar wat als de tv uit Portugal, Zweden of Tsjechië komt.
Ook hier geldt hetzelfde als bij de dvb-c tuner.
Als de firmware is aangepast zal alles werken, totdat ........
GARANTIE
Zoals al vermeld vervalt de fabrieksgarantie van 2 jaar zodra er door een ander
dan de officiële importeur of officiële reparateur aan de tv is gesleuteld.
Bij buitenlandse modellen komen niet alle merken aan huis voor garantie/service.
Bij Nederlandse modellen heeft u bovendien recht op coulance van de importeur
zodra de tv buiten de 2 jaar garantie defect raakt.
Gaat de tv b.v. na 3,5 jaar kapot en is deze niet meer te herstellen ( totalloss )
dan zal de importeur met een crediteringsvoorstel komen,
afhankelijk van de ouderdom en aanschafprijs van een vergelijkbare nieuwe tv.
Precies dit. De verkopende partij dient zorg te dragen aan een goed functionerend product en is dus ook je aanspreek punt wanneer het aangeschafte product een mankement vertoont.Diederik-Jan schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:04:
[...]
Niet laten afwimpelen naar de fabrikant dus.
Maar dan heb je inderdaad altijd het punt wat Ramon aangeeft.
In je recht staan, en je recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen.
PSN: Flix20-NL
Meer info met guide:yordy1985 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:29:
Wat doet de Smart Led functie precies? Hebben jullie deze aan of uit bij het gamen? KS7000
http://www.eurogamer.net/...for-hdr-on-samsung-4k-tvs
Bedankt voor je reactie maar dit is speciaal voor HDR gamen... ik zie op sites verschillende aanbevelingen m.b.t. smart led. De ene zegt moet op hoog en de ander weer uit. Wat is jullie advies?harrytasker schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:23:
[...]
Meer info met guide:
http://www.eurogamer.net/...for-hdr-on-samsung-4k-tvs
Ik zou het uitzetten, ik vind het bloed irritant. Als er ondertitels in beeld verschijnen dan wordt het hele beeld helderder. Zelfs als deze optie uitstaat gebeurt dat nog, dus helemaal uitschakelen gaat niet.yordy1985 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:14:
[...]
Bedankt voor je reactie maar dit is speciaal voor HDR gamen... ik zie op sites verschillende aanbevelingen m.b.t. smart led. De ene zegt moet op hoog en de ander weer uit. Wat is jullie advies?
Exact mijn gedachte. Zonder ondertitels heb ik hem trouwens wel aanstaan en bij hdr op de hoogste stand.donpablo80 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:37:
[...]
Ik zou het uitzetten, ik vind het bloed irritant. Als er ondertitels in beeld verschijnen dan wordt het hele beeld helderder. Zelfs als deze optie uitstaat gebeurt dat nog, dus helemaal uitschakelen gaat niet.
Bedankt voor je reactie. Bij gewoon tv kijken en film kijken dus ook uit zetten? Had bij gamen idd al uit gedaan omdat mij altijd verteld is dat dat soort beeldverbeteraars beter uit kunnen staan ivm de input lag.donpablo80 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:37:
[...]
Ik zou het uitzetten, ik vind het bloed irritant. Als er ondertitels in beeld verschijnen dan wordt het hele beeld helderder. Zelfs als deze optie uitstaat gebeurt dat nog, dus helemaal uitschakelen gaat niet.
Smart LED op hoog is alleen van nut bij HDR content (alhoewel het niet persé moet.). Bij alle andere content adviseer ik om hem uit te zetten om voornoemde reden. Net als dynamisch contrast. Uit, tenzij je van artificieel opgeleukt beeld houdt dan :-)yordy1985 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:13:
[...]
Bedankt voor je reactie. Bij gewoon tv kijken en film kijken dus ook uit zetten? Had bij gamen idd al uit gedaan omdat mij altijd verteld is dat dat soort beeldverbeteraars beter uit kunnen staan ivm de input lag.
Bij gamen kun je de smart led op hoog laten staan, mits je HDR content speelt op bv een Xbox one s, of op een PS4 (pro). Het voegt vrijwel niets toe aan de input lag!
[ Voor 12% gewijzigd door OcNewB op 15-12-2016 11:17 ]
Umm ik zie dat er meer filialen zijn die ze wel hebben dan niet... ?Diederik-Jan schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:26:
Grappig dat bij veel Mediamarkten de KS7000 in 49 inch niet eens op voorraad is. Wil je van die btw actie gebruikmaken dan zou je het dus van te voren moeten bestellen.
Ik kijk vooral naar Amsterdam en omgevingRamon m schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:40:
[...]
Umm ik zie dat er meer filialen zijn die ze wel hebben dan niet... ?
[ Voor 36% gewijzigd door Koning-Admiraal op 15-12-2016 11:47 ]
Achja met ruim 49 andere filialen kom je een heel eindDiederik-Jan schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:44:
[...]
Ik kijk vooral naar Amsterdam en omgeving. Ik zou het nu al voor €1199 kunnen meenemen bij de bekende winkels maar met de dubbele korting op de adviesprijs van 1499 kan ik het voor 990 meekrijgen bij de MM. Dus ja die twee honderd euro verschil is toch veel.

Diegene moet dan ook voor die vestiging werken om voor personeelskorting in aanmerking te kunnen komen, dus dat kan nietRamon m schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:46:
[...]
Achja met ruim 49 andere filialen kom je een heel eind
[ Voor 5% gewijzigd door Koning-Admiraal op 15-12-2016 11:51 ]
En je neemt er niet toevallig 2 afDiederik-Jan schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:49:
[...]
Diegene moet dan ook voor die vestiging werken om voor personeelskorting in aanmerking te kunnen komen, dus dat kan niet.
Kan niet eens, je hebt als winkelpersoneel 500 euro korting op jaarbasis. Die 300 euro wil hij zelf houden.
Ik heb namelijk de indruk dat de leessnelheid door de TV vanaf de NAS een stuk trager is dan de leessnelheid van mijn desktop vanaf de NAS.
Er zit maar een 100Mbit poort in de tv en je pc heeft 1 Gbit dus dat zou goed het verschil kunnen verklaren. Geloof dat je via Wifi op de tv AC hebt, dat zou wel eens een stuk sneller kunnen zijn (als je modem/router dit ondersteund).JBS schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:37:
Is er een manier om de netwerk snelheid tussen de KS7000 en bijvoorbeeld een NAS te testen?
Ik heb namelijk de indruk dat de leessnelheid door de TV vanaf de NAS een stuk trager is dan de leessnelheid van mijn desktop vanaf de NAS.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Voor een erkende Samsung dealer lijkt dit de beste prijs te zijn die je momenteel kunt krijgen en dankzij de 14 dagen zichttermijn kan ik altijd nog de acties van andere erkende dealers in de gaten houden rond de feestdagen.
Mocht iemand nog een betere deal zien dan hoor ik het graag en ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
BTW actie Mediamarkt zit je sowieso onder de 1299.tvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:08:
Zojuist via de chat van PlatteTV.nl de Samsung UE49KS7000 voor € 1.299,- kunnen bestellen. Ze hebben a.s. weekend in hun winkels een Samsung actie, maar in de winkel mogen ze maar maximaal 10% korting geven op de adviesprijs (welke momenteel € 1.499,- is), dus zou je a.s. weekend in hun winkels € 1.349,- betalen maar via de chat kun je hier dus nog € 50,- extra korting op krijgen.
Voor een erkende Samsung dealer lijkt dit de beste prijs te zijn die je momenteel kunt krijgen en dankzij de 14 dagen zichttermijn kan ik altijd nog de acties van andere erkende dealers in de gaten houden rond de feestdagen.
Mocht iemand nog een betere deal zien dan hoor ik het graag en ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Het is nog maar de vraag of dit model in de btw actie valt toch? En zoals al vaker gezegd is hier moet je ook maar net geluk hebben of de adviesprijs van dat model niet vlak voor de actie verhoogd wordt.Ramon m schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:15:
[...]
BTW actie Mediamarkt zit je sowieso onder de 1299.
Ik blijf sceptisch over de btw actie bij de MM en helaas is dat ook nog een dikke maand wachten.
Of zit ik er nou helemaal naast?
Volgens mij zei een andere tweaker dat die vorig jaar ook mee deed ? Tevens lijkt het me erg sterk dat ze spontaan allemaal ( dus ook de concurrenten want ze hebben de laagste prijs garantie ) de prijs ineens verhogen. Het is nog wel even wachten inderdaad.tvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:19:
[...]
Het is nog maar de vraag of dit model in de btw actie valt toch? En zoals al vaker gezegd is hier moet je ook maar net geluk hebben of de adviesprijs van dat model niet vlak voor de actie verhoogd wordt.
Ik blijf sceptisch over de btw actie bij de MM en helaas is dat ook nog een dikke maand wachten.
Of zit ik er nou helemaal naast?
Is dit een Benelux model of grijs import model?tvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:08:
Zojuist via de chat van PlatteTV.nl de Samsung UE49KS7000 voor € 1.299,- kunnen bestellen. Ze hebben a.s. weekend in hun winkels een Samsung actie, maar in de winkel mogen ze maar maximaal 10% korting geven op de adviesprijs (welke momenteel € 1.499,- is), dus zou je a.s. weekend in hun winkels € 1.349,- betalen maar via de chat kun je hier dus nog € 50,- extra korting op krijgen.
Ja daar heb je dan ook wel gelijk in, mocht dit model meedoen dan zou je in de btw actie € 1.239,- betalen en is dit model dus € 60,- goedkoper als ik nog ruim een maand zou wachten (met het risico dat het model misschien niet mee doet en als dit wel het geval is het risico dat deze niet op voorraad is o.i.d.).Ramon m schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:23:
[...]
Volgens mij zei een andere tweaker dat die vorig jaar ook mee deed ? Tevens lijkt het me erg sterk dat ze spontaan allemaal ( dus ook de concurrenten want ze hebben de laagste prijs garantie ) de prijs ineens verhogen. Het is nog wel even wachten inderdaad.
Al met al denk ik nog steeds dat ik dan een goede deal heb gemaakt nu
Dit betreft een NL model (in de offerte tekst die ik per mail kreeg staat letterlijk "Nederlands model van een erkende dealer".GhubozZ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:27:
[...]
Is dit een Benelux model of grijs import model?
Ik wilde namelijk perse een NL model hebben.
Ja dat wil ik ook namelijk!tvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:30:
[...]
Dit betreft een NL model (in de offerte tekst die ik per mail kreeg staat letterlijk "Nederlands model van een erkende dealer".
Ik wilde namelijk perse een NL model hebben.
Geen dank! Volgens de chat medewerker geldt dit "pre order aanbod" morgen ook nog per chat. Ik ben super snel en goed te woord gestaan, de chat medewerker heeft me zelfs gebeld (op mijn verzoek) omdat dit wat makkelijker communiceert. Hij deed er in ieder geval alles aan om mij een goed en vertrouwd gevoel te geven!GhubozZ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:31:
[...]
Ja dat wil ik ook namelijk!Ik ga morgen even chatten met ze! Bedankt alvast!
Koop her en der wat cadeaukaarten en de korting loopt verder optvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:29:
[...]
Ja daar heb je dan ook wel gelijk in, mocht dit model meedoen dan zou je in de btw actie € 1.239,- betalen en is dit model dus € 60,- goedkoper als ik nog ruim een maand zou wachten (met het risico dat het model misschien niet mee doet en als dit wel het geval is het risico dat deze niet op voorraad is o.i.d.).
Al met al denk ik nog steeds dat ik dan een goede deal heb gemaakt nu
Krijg je hem morgen geleverd of moet je wachten?tvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:33:
[...]
Geen dank! Volgens de chat medewerker geldt dit "pre order aanbod" morgen ook nog per chat. Ik ben super snel en goed te woord gestaan, de chat medewerker heeft me zelfs gebeld (op mijn verzoek) omdat dit wat makkelijker communiceert. Hij deed er in ieder geval alles aan om mij een goed en vertrouwd gevoel te geven!
In de online bestelstatus staat dat de tv verzonden is en per mail kreeg ik dit ook bevestigd.GhubozZ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:35:
[...]
Krijg je hem morgen geleverd of moet je wachten?
Als het goed is ontvang ik later vanavond nog een mail van de bezorg service met de verdere details, maar ik ga er dus vanuit dat ik de tv morgen binnen heb
Cool ik ga nu toch maar gelijk even chatten.tvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:37:
[...]
In de online bestelstatus staat dat de tv verzonden is en per mail kreeg ik dit ook bevestigd.
Als het goed is ontvang ik later vanavond nog een mail van de bezorg service met de verdere details, maar ik ga er dus vanuit dat ik de tv morgen binnen heb
[ Voor 28% gewijzigd door S1NN3D op 28-12-2016 10:32 ]
Succes! En laat het me nog even weten als jij een nog betere aanbieding krijgt hahaGhubozZ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:39:
[...]
Cool ik ga nu toch maar gelijk even chatten.
Ik krijg het volgende aangeboden:tvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:45:
[...]
Succes! En laat het me nog even weten als jij een nog betere aanbieding krijgt haha
Klopt helemaal! Die kunnen we u als Samsung Event deal aanbieden voor €1599 met daarnaast ook nog eens €200 cashback!
(Gaat om de 55KS7000)
Zo dan krijgt het 55 inch model zelfs € 300,- korting op de adviesprijs en i.c.m. de € 200,- cashback via Samsung betaal je dan slechts € 100,- meer voor het 55 inch model t.o.v. het 49 inch model. Dat is nog het overwegen waard dus voor mij...GhubozZ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:47:
[...]
Ik krijg het volgende aangeboden:
Klopt helemaal! Die kunnen we u als Samsung Event deal aanbieden voor €1599 met daarnaast ook nog eens €200 cashback!
(Gaat om de 55KS7000)
Ja wou ik inderdaad melden.. Echt absurd totaal 500 eu bespaardtvernee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:55:
[...]
Zo dan krijgt het 55 inch model zelfs € 300,- korting op de adviesprijs en i.c.m. de € 200,- cashback via Samsung betaal je dan slechts € 100,- meer voor het 55 inch model t.o.v. het 49 inch model. Dat is nog het overwegen waard dus voor mij...
Je geeft het antwoord zelf alrsca777 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:18:
Neemt plattetv.nl met deze actie een oude tv ook terug? Want vaak is het of korting of terugname en dus geen van beide.
Dus uiteindelijkbetaal je 1399? Dat is een nette prijs. Ik twijfel nog over OLED of dat het nu nog te weinig meerwaarde biedt voor het geld. Huidige tv is 4,5 jaar oud dus eigenlijk kan ie nog wel even mee maar ja.GhubozZ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:47:
[...]
Ik krijg het volgende aangeboden:
(Gaat om de 55KS7000)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 14% gewijzigd door Koning-Admiraal op 15-12-2016 20:00 ]
Jaa de grijze import modellen inderdaad..Diederik-Jan schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:58:
Bij Radio Von Burg en Fokka is de Samsung 49ks7000 €1199,- euro, dus niet echt een speciale deal bij Plattetv.
Nee, officiële Samsung Nederland dealers.Ramon m schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:24:
[...]
Jaa de grijze import modellen inderdaad..
Neem aan dat je met fokka foka bedoeld. Ik had het hun gevraagd en zij hebben per mail bevestigd dat het wel degelijk om geïmporteerde modellen gaat...Diederik-Jan schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:28:
[...]
Nee, officiële Samsung Nederland dealers.
Radio Von Burg zijn gewoon Nederlandse exemplaren.rudy1702 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:31:
[...]
Neem aan dat je met fokka foka bedoeld. Ik had het hun gevraagd en zij hebben per mail bevestigd dat het wel degelijk om geïmporteerde modellen gaat...
Ik heb de interne luidsprekers van mijn ks7000 uitgeschakeld omdat hij is aangesloten op een Sonos Playbar. Ik heb de AB op de playbar ingeleerd. Dit werkt prima; echter verschijnt er telkens bij het bedienen van het geluid een icoon op de TV die aangeeft dat geluid extern geregeld is.
Kan die melding ook uit?
Zijn NL modellen, anders mogen ze ook niet mee doen met de cashback actie.Ramon m schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:24:
[...]
Jaa de grijze import modellen inderdaad..
Er staat nergens dat ze met de cashback actie meedoen bij Foka.yordy1985 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:04:
[...]
Zijn NL modellen, anders mogen ze ook niet mee doen met de cashback actie.
Hier kun je kijken wie er meedoen aan de cashback actie van Samsung: https://api.my-samsung.co...s/20160425%20NL%20AVD.pdfdonpablo80 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:52:
[...]
Er staat nergens dat ze met de cashback actie meedoen bij Foka.
Foka staat hier niet tussen, Radio von Burg blijkbaar wel. Echter vind ik nergens op de website van Radio von Burg dat ze de UE49KS7000 verkopen voor € 1.199,- zoals iemand hier aangaf.
Ja dat had ik ook al gevonden, beetje jammer dat ze bij Samsung België wel een cashback hebben van € 100,- op de 49 inch modellen en hier in NL niet.Diederik-Jan schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:06:
In België hebben ze trouwens voor het 49 inch model een cashback van 100 euro maar hier niet?
Verder zijn de acties (cashback en 10 jaar garantie op inbranden) namelijk identiek...
Ik herken dit van mijn vorige Samsung tv en hier kon je eenmalig op "oké" of iets soortgelijks klikken als die melding kwam en sindsdien heb ik die melding niet meer gezien. Ik ben benieuwd of dit ook zo werkt op de ks7000 (ik hoop het wel).TF schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:35:
Misschien dat iemand dit weet:
Ik heb de interne luidsprekers van mijn ks7000 uitgeschakeld omdat hij is aangesloten op een Sonos Playbar. Ik heb de AB op de playbar ingeleerd. Dit werkt prima; echter verschijnt er telkens bij het bedienen van het geluid een icoon op de TV die aangeeft dat geluid extern geregeld is.
Kan die melding ook uit?
Daarvoor moet je ze ook bellen. Het is namelijk van Samsung niet toegestaan om met lage prijzen te adverteren. Maar telefonisch of in de winkel staat het de winkelier vrij om een eigen prijs te hanteren.tvernee schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:43:
[...]
Hier kun je kijken wie er meedoen aan de cashback actie van Samsung: https://api.my-samsung.co...s/20160425%20NL%20AVD.pdf
Foka staat hier niet tussen, Radio von Burg blijkbaar wel. Echter vind ik nergens op de website van Radio von Burg dat ze de UE49KS7000 verkopen voor € 1.199,- zoals iemand hier aangaf.
[...]
Ja dat had ik ook al gevonden, beetje jammer dat ze bij Samsung België wel een cashback hebben van € 100,- op de 49 inch modellen en hier in NL niet.
Verder zijn de acties (cashback en 10 jaar garantie op inbranden) namelijk identiek...
Nee het is een icoontje dat telkens opnieuw oplicht als je het volume wilt bedienen. Icoon verdwijnt daarna ook weer.tvernee schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:45:
[...]
Ik herken dit van mijn vorige Samsung tv en hier kon je eenmalig op "oké" of iets soortgelijks klikken als die melding kwam en sindsdien heb ik die melding niet meer gezien. Ik ben benieuwd of dit ook zo werkt op de ks7000 (ik hoop het wel).
Het is niet heel hinderlijk maar zou mooi zijn als het kon. Geen enkele menuoptie die het uit kan zetten dus ben bang dat het niet kan
[ Voor 16% gewijzigd door harrytasker op 16-12-2016 19:58 ]
Foka verkoopt ook buitenlandse modellen..donpablo80 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:52:
[...]
Er staat nergens dat ze met de cashback actie meedoen bij Foka.
Prima deal denk ik..
Ik heb net Great Tour S01e05 op amazon video gekeken in 4k hdr op mijn 65ks7000.harrytasker schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:58:
Ondersteunt de Amazon Video app eigenlijk 4k? Ik krijg namelijk alleen maar 1080p uit de app geperst?
Best schokkerig beeld, ik denk dat amazon de app nog een beetje moet optimizen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Moet ik dadelijk nog eens proberen, kreeg alleen maar 1080p. Valt verder ook bijna niks in te stellen in de app.JackBol schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:14:
[...]
Ik heb net Great Tour S01e05 op amazon video gekeken in 4k hdr op mijn 65ks7000.
Ik ben me ook aan het orienteren voor een 4K HDR scherm. Wat is de HDR ervaring van zoiets, ben zelf wel Top Gear fan (oude stijl) op de tv? Kun je daar wat over vertellen? Meeste wat ik tot nu toe lees is dat met name HDR (met juiste helderheid) een echte toegevoegde ervaring is, tov sprong van 1080p naar 4K. Heb nu nog een 65" plasma en weet nog niet of ik de sprong al wil maken, vandaar.JackBol schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:14:
[...]
Ik heb net Great Tour S01e05 op amazon video gekeken in 4k hdr op mijn 65ks7000.
Via * knip * Neem contact op met de winkel. kan je dit zelfde Benelux toestel krijgen voor € 1299,00 (incl. cashback).Gouwden schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:26:
Vanochtend bij plattetv.nl ook de 55KS7000 besteld voor 1599,-. Via de chat gesproken en eerst kwamen ze met het aanbod van 1649,-..na wat aandringen toch op 1599 uitgekomen (met cashback van 200 euro).
Prima deal denk ik..
[ Voor 8% gewijzigd door S1NN3D op 28-12-2016 10:33 ]
Ik hoefde er niet niets voor te doen. In de Amazon app staat gewoon dit in de statusbalk:harrytasker schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:21:
[...]
Moet ik dadelijk nog eens proberen, kreeg alleen maar 1080p. Valt verder ook bijna niks in te stellen in de app.

Ik had een 42" full hd plasma uit 2011 en heb nu dus de 65KS7000. Mijn ogen vielen echt uit mijn hoofd toen ik de eerste episode van Grand Tour keek. Die jongens nemen native in 4k HDR op en dat is wel te zien. In eerste instantie dacht ik dat het erg 'over-satuarated' was, en daar hadden ze bij Top Gear sowieso wel een handje van. Maar met HDR is het vooral het zeer grote contrast tussen de oversaturated gedeeltes van het scherm en de gedeeltes die een beetje weg-blenden in de achtergrond wat het zo indrukwekkend maakt.bramberk15 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:27:
[...]
Ik ben me ook aan het orienteren voor een 4K HDR scherm. Wat is de HDR ervaring van zoiets, ben zelf wel Top Gear fan (oude stijl) op de tv? Kun je daar wat over vertellen? Meeste wat ik tot nu toe lees is dat met name HDR (met juiste helderheid) een echte toegevoegde ervaring is, tov sprong van 1080p naar 4K. Heb nu nog een 65" plasma en weet nog niet of ik de sprong al wil maken, vandaar.
Als ik voor een stuk content zou moeten kiezen tussen 1080p HDR of 4k non HDR video zou ik voor de 1080p HDR versie gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door JackBol op 17-12-2016 15:37 ]
Vraag me af of jullie het onderstaande herkennen:
- Soms zegt hij wanneer ik iets wil opnemen dat er geen usb schijf verbonden is, terwijl dit wel het geval is. Oplossing is dan even de schijf af- en aankoppelen.
- Met playstationen (ps4 pro) heb ik soms last van "schokjes/zwak signaal" oid. Soms heb ik ineens sneeuw in beeld. Oplossing is dan de hdmi kabel eruit en er weer in.
- Netflix app doet raar, wanneer ik wil switchen van profiel (profiel van mn kinderen en dan naar mn eigen profiel) dan kan ik geen ander profiel kiezen omdat de app niet reageerd en dus op het kids profiel in het profile switch menu blijft staan. Oplossing is dan gewoon de stekker van tv eruit trekken en opnieuw opstarten. De netflix app deinstalleren en opnieuw installeren is onmogelijk volgens mij (heb ook gegoogled of dit kan).
Ben benieuwd.. Vraag me af of ik hiermee richting samsung support moet gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door HertogJack op 17-12-2016 20:33 ]
psn: HertogJack
Al een fabrieksreset gedaan, want daar beginnen ze bij support ook mee..HertogJack schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:31:
Ben inmiddels enkele maanden in het bezit van de ue55ks8000 en loop tegen wat dingetjes aan.
- Soms zegt hij wanneer ik iets wil opnemen dat er geen usb schijf verbonden is, terwijl dit wel het geval is. Oplossing is dan even de schijf af- en aankoppelen.
- Met playstationen (ps4 pro) heb ik soms last van "schokjes/zwak signaal" oid. Soms heb ik ineens sneeuw in beeld. Oplossing is dan de hdmi kabel eruit en er weer in.
- Netflix app doet raar, wanneer ik wil switchen van profiel (profiel van mn kinderen en dan naar mn eigen profiel) dan kan ik geen ander profiel kiezen omdat de app niet reageerd en dus op het kids profiel in het profile switch menu blijft staan. Oplossing is dan gewoon de stekker van tv eruit trekken en opnieuw opstarten. De netflix app deinstalleren en opnieuw installeren is onmogelijk volgens mij (heb ook gegoogled of dit kan).
Nope nog niet.. Zal dat eens doen morgen.MilesD. schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:37:
[...]
Al een fabrieksreset gedaan, want daar beginnen ze bij support ook mee..
psn: HertogJack
[ Voor 12% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-12-2016 10:08 ]
Is dit betrouwbaar? Kom ik in aanraking voor de cashback zelfs als ik in NL woon?rsca777 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:06:
[...]
Via https://www.tvspecialisten.be/ kan je dit zelfde Benelux toestel krijgen voor € 1299,00 (incl. cashback).
Alvast bedankt
Absoluut een betrouwbare winkel. Ben er onlangs nog geweest. Een kleinhandel die samenwerkt met Samsung. Ze zijn heel correct en hebben veel te doen. Ook goede naservice. In principe kom je ervoor in aanmerking vermoed ik, maar dat kan je het beste via e-mail vragen aan de winkelverantwoordelijke.UltraSven schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:05:
[...]
Is dit betrouwbaar? Kom ik in aanraking voor de cashback zelfs als ik in NL woon?
Alvast bedankt
edit: Ik zie nu wel dat de prijs excl. verzending is, maar op zich kom je nog goedkoper uit dan eerder genoemde prijzen.
Er is i.i.g. verzending naar NL:
Nederland
Zodra we je betaling hebben ontvangen wordt je bestelling verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Is je bestelde artikel niet voorradig dan berichten we je binnen de 24 uur. We versturen je bestelling via bpost. Het pakje wordt aan huis afgeleverd, normaal binnen de 48u na verzending. Indien je niet aanwezig bent op het tijdstip van deze aflevering, ontvang je een schriftelijke kennisgeving in de brievenbus en kan je het pakket afhalen in het postkantoor.
[ Voor 43% gewijzigd door rsca777 op 18-12-2016 13:33 ]
Thnx..wat ik al dacht. Scherm is als 2e scherm tbv kids en de ps4 pro (voor mijzelf) straks. Wil dus geen 65 inch maar een kleiner scherm met wel goede hdr..afwachten op 2017 schermen dus van samsung of de 49ks7000 als deze end-of-life gaat in april-mei 2017.JackBol schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:34:
[...]
Ik had een 42" full hd plasma uit 2011 en heb nu dus de 65KS7000. Mijn ogen vielen echt uit mijn hoofd toen ik de eerste episode van Grand Tour keek. Die jongens nemen native in 4k HDR op en dat is wel te zien. In eerste instantie dacht ik dat het erg 'over-satuarated' was, en daar hadden ze bij Top Gear sowieso wel een handje van. Maar met HDR is het vooral het zeer grote contrast tussen de oversaturated gedeeltes van het scherm en de gedeeltes die een beetje weg-blenden in de achtergrond wat het zo indrukwekkend maakt.
Als ik voor een stuk content zou moeten kiezen tussen 1080p HDR of 4k non HDR video zou ik voor de 1080p HDR versie gaan.
Goede tip, ik heb besteld, verzending is gratis.rsca777 schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:29:
[...]
Absoluut een betrouwbare winkel. Ben er onlangs nog geweest. Een kleinhandel die samenwerkt met Samsung. Ze zijn heel correct en hebben veel te doen. Ook goede naservice. In principe kom je ervoor in aanmerking vermoed ik, maar dat kan je het beste via e-mail vragen aan de winkelverantwoordelijke.
edit: Ik zie nu wel dat de prijs excl. verzending is, maar op zich kom je nog goedkoper uit dan eerder genoemde prijzen.
Nederland
Zodra we je betaling hebben ontvangen wordt je bestelling verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Is je bestelde artikel niet voorradig dan berichten we je binnen de 24 uur. We versturen je bestelling via bpost. Het pakje wordt aan huis afgeleverd, normaal binnen de 48u na verzending. Indien je niet aanwezig bent op het tijdstip van deze aflevering, ontvang je een schriftelijke kennisgeving in de brievenbus en kan je het pakket afhalen in het postkantoor.
edit:
Bericht van de winkel: levering is na de kerst, cashback via Samsung.be
[ Voor 3% gewijzigd door Stefano op 18-12-2016 15:17 ]
Is het zo dat je gewoon Samsung software updates kan ontvangen en installeren op je Tv? En verder geen problemen na het installeren ervan?
Ik gebruik geen CI+ module, maar wel een Horizon Box van Ziggo.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Bedankt!rsca777 schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:29:
[...]
Absoluut een betrouwbare winkel. Ben er onlangs nog geweest. Een kleinhandel die samenwerkt met Samsung. Ze zijn heel correct en hebben veel te doen. Ook goede naservice. In principe kom je ervoor in aanmerking vermoed ik, maar dat kan je het beste via e-mail vragen aan de winkelverantwoordelijke.
Nederland
Updates gaan via de data aansluiting of wifi, die updates ontvang je automatisch. Maar je kan ze ook via de Samsung website downloaden en via een USB stick updaten. De laatste is 1154 als ik me goed herinner.Giovanni76 schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:41:
Vraagje aan gebruikers van een grijze import tv via bijv Plasmavisie, Tvreus etc.
Is het zo dat je gewoon Samsung software updates kan ontvangen en installeren op je Tv? En verder geen problemen na het installeren ervan?
.Giovanni76 schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:41:
Vraagje aan gebruikers van een grijze import tv via bijv Plasmavisie, Tvreus etc.
[ Voor 19% gewijzigd door donpablo80 op 17-11-2017 21:24 ]
In Canada is reeds 1155 uit. Die zal deze week wel komen. Kleine bugverbeteringen mbt de Youtube app.RAAF12 schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:00:
[...]
Updates gaan via de data aansluiting of wifi, die updates ontvang je automatisch. Maar je kan ze ook via de Samsung website downloaden en via een USB stick updaten. De laatste is 1154 als ik me goed herinner.
Zelf de KS7000 (zelfde paneel zon beetje). Maar allemaal dingen die ik persoonlijk niet herken.. Ik zou de support eens benaderen. Succes!HertogJack schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:31:
Ben inmiddels enkele maanden in het bezit van de ue55ks8000 en loop tegen wat dingetjes aan.
Je hebt qua prijs een goede koop gedaan lijkt me. Zeker voor een Benelux-model. Hou ons evt. op de hoogte hoe je ervaring met deze winkel en uiteraard het toestel bevallen is of bevalt.Stefano schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:55:
[...]
Goede tip, ik heb besteld, verzending is gratis.
edit:
Bericht van de winkel: levering is na de kerst, cashback via Samsung.be