Schitterende tv ook met gamen. Input lag is niet hoog in film mode en in game mode is het maar ongeveer 20ms. Enigste nadeel is dat de beeldkwaliteit wat achteruit gaat in game mode en daarom game ik meestal gewoon met game mode uit behalve in snelle actie games zoals Fifa of Mario Kart.yordy1985 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:53:
Ik ben van plan om de 55ks7000 aan te schaffen. Hoe bevalt deze tv jullie? Hoe is de tv met gamen? Ik heb nu de Sony 55x8509c maar wil toch liever weer Samsung. Had daarvoor een Samsung HU7500 en ben toen overgestapt naar Sony.
Het lijkt mij zeer sterk dat dit onder handelsbelemmering valt. Er is nog altijd spraken van vrije handel en een actie waarvoor actievoorwaarden door de fabrikant zijn opgesteld - waarbij het mij lijkt dat zij hier nagenoeg vrij in zijn - lijkt mij geen vorm van handelsbelemmering. De geïmporteerde producten worden immers niet belast, de niet-geïmporteerde producten worden ontlast.Bever! schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:57:
[...]
Samsung mag je de cashback niet weigeren omdat het geen nederlandse import is.
Is handelsbelemmerend handelen en daar staan hoge straffen op, Samsung zal in eerste instantie afwijzen maar als je dan een brief schrijft en dreigt met stappen krijg je gewoon betaald.
Hier zal de onderzoeksplicht van de koper in actie treden. Hetgeen in een andere winkel wordt geadverteerd, hoeft immers niet van toepassing te zijn in een andere winkel, ook al betreft de advertentie hetzelfde product.Bever! schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:25:
[...]
Samsung mag niet van een consument verwachten dat deze precies weet waar en bij welke winkel er een cashback is. Ook al staat dat in hun voorwaarden, als je een goede brief schrijft krijg je gewoon betaald.
Cobraa schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:17:
[...]
Sorry... Dan was ik jullie net voor. Heb deze tv gekocht gisteren bij hun
De site van Art&Craft laat nu dus een prijs zien die niet klopt...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| Jorne - Art&Craft Goedemorgen Waarmee kan ik u helpen? U - Werk uw info bij Ik heb een vraag: ik zou graag de UE55KS7000 willen kopen icm met de cashback actie. De actie is alleen maandag afgelopen en de tv niet op voorraad. Is er een manier dat ik toch nog van de nieuwe prijs gebruik kan maken? Jorne - Art&Craft Als u nu bestelt krijgt u deze sowieso aan de huidige prijs, maar u zal wel nog even moeten wachten op de levering dan. U - Werk uw info bij Maar de huidige prijs is 200 hoger, vanwege de cashback bij Samsung. Aangezien het serienummer voor 12 december ingestuurd moet zijn, is de kans groot dat ik dit niet haal. Of zie ik iets over het hoofd? Of betaal ik 1299,-- als ik deze koop? https://www.artencraft.nl/nl/samsung-ue-55ks7000-ultra-hd-4k-led-ziggo-ok-386655.html Jorne - Art&Craft Neen, u betaalt inderdaad eerst 1499 euro, en kan na ontvangst 200 euro terugkrijgen van Samsung. U - Werk uw info bij Maar dat gaat dus niet vanwege die 12 december? Jorne - Art&Craft Wel de cashback zal inderdaad moeten aangevraagd worden voor 12/12, dus u zal het toestel voor die datum al moeten kunnen ontvangen. Momenteel hebben we echter inderdaad geen voorraad, en nog geen bevestigde leverdatum. Ik zie wel dat de leverancier verwacht reeds op 02/12 opnieuw te kunnen leveren. Maar we kunnen u dus helaas niet garanderen dat deze op tijd zal toekomen om nog van de cashback te kunnen genieten. U - Werk uw info bij Ok, dus geen garantie op een totaal prijs die op de site staat? Jorne - Art&Craft Neen, aangezien we voor de cashback afhankelijk zijn van Samsung en de termijn die zij hieraan gekoppeld hebben. |

Er staat nu een verzending van 1 - 2 werkdagenzAo schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:35:
[...]
No worries
![]()
De site van Art&Craft laat nu dus een prijs zien die niet klopt...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Jorne - Art&Craft Goedemorgen Waarmee kan ik u helpen? U - Werk uw info bij Ik heb een vraag: ik zou graag de UE55KS7000 willen kopen icm met de cashback actie. De actie is alleen maandag afgelopen en de tv niet op voorraad. Is er een manier dat ik toch nog van de nieuwe prijs gebruik kan maken? Jorne - Art&Craft Als u nu bestelt krijgt u deze sowieso aan de huidige prijs, maar u zal wel nog even moeten wachten op de levering dan. U - Werk uw info bij Maar de huidige prijs is 200 hoger, vanwege de cashback bij Samsung. Aangezien het serienummer voor 12 december ingestuurd moet zijn, is de kans groot dat ik dit niet haal. Of zie ik iets over het hoofd? Of betaal ik 1299,-- als ik deze koop? https://www.artencraft.nl/nl/samsung-ue-55ks7000-ultra-hd-4k-led-ziggo-ok-386655.html Jorne - Art&Craft Neen, u betaalt inderdaad eerst 1499 euro, en kan na ontvangst 200 euro terugkrijgen van Samsung. U - Werk uw info bij Maar dat gaat dus niet vanwege die 12 december? Jorne - Art&Craft Wel de cashback zal inderdaad moeten aangevraagd worden voor 12/12, dus u zal het toestel voor die datum al moeten kunnen ontvangen. Momenteel hebben we echter inderdaad geen voorraad, en nog geen bevestigde leverdatum. Ik zie wel dat de leverancier verwacht reeds op 02/12 opnieuw te kunnen leveren. Maar we kunnen u dus helaas niet garanderen dat deze op tijd zal toekomen om nog van de cashback te kunnen genieten. U - Werk uw info bij Ok, dus geen garantie op een totaal prijs die op de site staat? Jorne - Art&Craft Neen, aangezien we voor de cashback afhankelijk zijn van Samsung en de termijn die zij hieraan gekoppeld hebben.
Waar baseer je op dat de beeldkwaliteit achteruit gaat? Ik neem aan dat je sowieso alle "beeldverbeteraars" uit hebt staan, ook in film mode?androidlover schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:16:
[...]
Schitterende tv ook met gamen. Input lag is niet hoog in film mode en in game mode is het maar ongeveer 20ms. Enigste nadeel is dat de beeldkwaliteit wat achteruit gaat in game mode en daarom game ik meestal gewoon met game mode uit behalve in snelle actie games zoals Fifa of Mario Kart.
Geen idee waar ik dat kan vinden. Misschien ff een PM?JackBol schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:18:
[...]
Een linkje gaat niet mogen hier, maar je kan hem zelf vinden.
Bestandnaam: Deadpool.2016.4K.2160p.UHD.10bit.BluRay.DTS-HD.MA.7.1.x265.HEVC-MZABI.mkv
(19GB).
Zet me wel aan het denken dat backplate issue met de KS7000. Stond op het punt er een te kopen maar nu weet ik het niet meer. Als monteurs meerdere keren moeten langskomen, krijg ik er een slecht gevoel van. Zijn er ook mensen zonder problemen met dit scherm?
ik, geen enkel probleem hierxantos schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:51:
Zet me wel aan het denken dat backplate issue met de KS7000. Stond op het punt er een te kopen maar nu weet ik het niet meer. Als monteurs meerdere keren moeten langskomen, krijg ik er een slecht gevoel van. Zijn er ook mensen zonder problemen met dit scherm?
Op diverse fora gelezen dat in Game mode een soort 4:2:2 subsampling wordt gebruik ipv 4:4:4 waardoor de kleuren wat fletser ogen. Ook in eigen ervaring kan ik zeggen dat beeldkwaliteit iets minder is in gamemode.OcNewB schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:00:
[...]
Waar baseer je op dat de beeldkwaliteit achteruit gaat? Ik neem aan dat je sowieso alle "beeldverbeteraars" uit hebt staan, ook in film mode?
Mmm.. ook de ks8000 serie heeft dezelfde issues (zie reacties bij de tweakers review van de 55ks8000). Ik laat 'm aan me voorbij gaan en ga opzoek naar een ander merk/model.
[ Voor 94% gewijzigd door xantos op 27-11-2016 20:47 ]
Maar de KS7000 heeft zonder Game Mode een input lag van rond de 120..... daar is niet mee te gamen toch? Heb nu zelf de Sony X8509C maar die geeft een input lag van 59 ms bij 4k en dat is al te merken. Verder is hdr bij deze Sony niet om aan te zien. Hoop dat dit bij de ks7000 beter is.androidlover schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:04:
[...]
Op diverse fora gelezen dat in Game mode een soort 4:2:2 subsampling wordt gebruik ipv 4:4:4 waardoor de kleuren wat fletser ogen. Ook in eigen ervaring kan ik zeggen dat beeldkwaliteit iets minder is in gamemode.
Er wordt alleen 4:2:2 gebruikt als er 4k+HDR in 10 bit wordt gespeeld.androidlover schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:04:
[...]
Op diverse fora gelezen dat in Game mode een soort 4:2:2 subsampling wordt gebruik ipv 4:4:4 waardoor de kleuren wat fletser ogen. Ook in eigen ervaring kan ik zeggen dat beeldkwaliteit iets minder is in gamemode.
Maar dat komt doordat de hdmi spec momenteel geen 4:4:4 + 4K + HDR aankan (bandbreedte van Hdmi 2.0a is momenteel te klein, maar in de toekomst gaat dat wel verbeteren). Het ligt dus niet aan de ps4pro of xone-s. De kabel kan t gewoonweg niet aan met de huidige specs.
In de film mode kan je evenmin 4k + hdr + 4:4:4 afspelen. Kortom, er is geen verschil behalve als je "optimizers" aan hebt staan. Wat je ziet is placebo. Kortom gewoon de game mode aan en een lage lag hebben van 21ms. Ipv 120+ in film mode.
De PS4pro geeft 420, of 422 door aan de tv en kan door de te krappe hdmi bandbreedte specs (daar kan ps4 niets aan doen) geen 444 in 4k+hdr doorgeven. Dat gebeurt evenmin in film modus.
Mijn receiver geeft overigens de bitbreedte aan van de videostream van bv een ps4pro. Die is soms 36 bit (12bit x 3(rgb)) en soms 24 bit (8bit x3(rgb)) afhankelijk van welke videooutput je selecteert. Vreemd genoeg kloppen die beide niet. Voor een perfect plaatje wat én 4k én hdr zou moeten ondersteunen heb je minimaal een 10 bit signaal nodig. (Films op uhd blurays worden geschoten in 10 bit kleurdiepte). Mijn versterker zou dan 30 bit zeggen (10x3) en volgens mij komt dat overeen met een hdr/wide-color-gamut). Idealiter zou het videosignaal van de ps4pro dus moeten zijn:
2160p @ 60hz @10bit (=30 bit), als je 4K+HDR wil spelen in 60fps, en daarbij 4:2:2 chroma. (En dus geen 444 want kabelding)
De ps4pro maakt dus eigenlijk een fout bij de video-output. Deze tv's hebben namelijk een 10 bits paneel en moeten dus een 10 bits signaal gevoed krijgen. Geen 12 bit dat gedownsampled moet worden, en geen 8 bit want dat past niet binnen de HdR specificaties. Er ontstaan dan ook bij een hooo mensen iets dat ze color banding noemen. Google it.
De xbox one s doet het overigens wel goed:
Een 4k signaal, met 10 bit kleurdiepte is te kiezen in het videomenu.
Hopelijk was t te begrijpen? Er zijn hier al behoorlijke discussies over gevoerd op bv neogaf.
[ Voor 6% gewijzigd door OcNewB op 27-11-2016 21:51 ]
Paneel liet bij mij oo een hoek los. Belletje gepleegd en twee dagen later al een monteur en sindsdien zit t perfect. Het is serieus de beste tv oo dit moment voor 4k+hdr en lage inputlag op game mode. Er zijn geen grafische downscalers gaande als je game mode kiest!!xantos schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:51:
Als het paneel (achterkant?) loslaat, zie je dit dan meteen in het scherm? Bijna iedereen op tweakers die dit scherm gekocht heeft, heeft er problemen mee. Zelfs na een of meerdere reparaties. Maakt de keuze erg moeilijk..OcNewB schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:46:
[...]
Paneel liet bij mij oo een hoek los. Belletje gepleegd en twee dagen later al een monteur en sindsdien zit t perfect. Het is serieus de beste tv oo dit moment voor 4k+hdr en lage inputlag op game mode. Er zijn geen grafische downscalers gaande als je game mode kiest!!
In het bezit van een 65KS8000 en geen issues op dit gebied.
Dank je wel voor de reply. Weet je ook of de KS8000 last heeft van loslatende backplates?
Nee geen idee.
[/quote]
Dank je wel voor de reply. Weet je ook of de KS8000 last heeft van loslatende backplates?
Nee geen idee.
[/quote]
[ Voor 46% gewijzigd door Balupi63 op 28-11-2016 07:28 ]
Nee je ziet niets aan het scherm zelf. Alleen een cosmetisch probleem. Ik heb overigens twee vrienden met dezelfde tv en die hebben nergens last van! Op internet zitten meer pechvogels die onvrede kenbaar maken, dan mensen die weinig tot geen problemen hebben hè.
ik heb sw versie 1150 maar opeens staat 1142 op de support website, klopt dat?
Gaat om de 55ks8000
Gaat om de 55ks8000
Hier ook geen enkel probleem met de achterkant.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Je ziet het wel maar het klopt niet....BaComania schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:01:
Gaat om de 55ks8000
Gisteren geprobeerd om te updaten met 1142 op de support site hopende dat het een typefoutje was oid, maar helaas kon ik hem via USB ook niet installeren.BaComania schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:01:
Gaat om de 55ks8000
Iemand had het over de Koreaanse support site en dat daar versie 1152 te vinden is. Is die firmware te gebruiken voor NL modellen?
Heeft er overigens iemand vodafone met decoder Entone Amulet 515b? Het lukte mij niet om de smart remote AB met deze decoder te koppelen. Handmatig nog wel gezocht naar modelnr, maar zonder succes.
Stay Frosty!
Ik heb een Entone-decoder maar ik weet niet of dat ook de 515b betreft, ik zal morgen even voor je kijken. Maar ik kon zoeken op 'entone' in het 'overige apparaten'-deel van het koppeltraject en daarna werkte het wel.
Echter, hij gaat netjes aan als de tv aan gaat, maar niet meer uit als de tv uit gaat. Dus tevreden ben ik nog niet.
Separate vraag: als ik een HDR-film of -serie kijk via de Netflix-app op de tv zelf (Daredevil bijvoorbeeld) dan schakelt de tv, voor zover ik kan zien, niet over naar de HDR-stand. De backlight blijft op 13 staan en ik zie nergens iets veranderen. Hoe werkt dat bij anderen?
Echter, hij gaat netjes aan als de tv aan gaat, maar niet meer uit als de tv uit gaat. Dus tevreden ben ik nog niet.
Separate vraag: als ik een HDR-film of -serie kijk via de Netflix-app op de tv zelf (Daredevil bijvoorbeeld) dan schakelt de tv, voor zover ik kan zien, niet over naar de HDR-stand. De backlight blijft op 13 staan en ik zie nergens iets veranderen. Hoe werkt dat bij anderen?
Peace is not simply the absence of war.
Ik heb de 1152 update vorige week ota gehad.CDRK schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:31:
[...]
Gisteren geprobeerd om te updaten met 1142 op de support site hopende dat het een typefoutje was oid, maar helaas kon ik hem via USB ook niet installeren.
Iemand had het over de Koreaanse support site en dat daar versie 1152 te vinden is. Is die firmware te gebruiken voor NL modellen?
Heeft er overigens iemand vodafone met decoder Entone Amulet 515b? Het lukte mij niet om de smart remote AB met deze decoder te koppelen. Handmatig nog wel gezocht naar modelnr, maar zonder succes.
ps4 app netflix werkt hdr nog niet??
hoe sluit ik mijn gtx 1080 op mijn hdr ks7500 ? moet je die bij nvidia instellingen aanpassen? volgens mij heb ik een verkeerde hdmi kabel, als ik uhd color activeer krijg ik groene artifacts..
hoe sluit ik mijn gtx 1080 op mijn hdr ks7500 ? moet je die bij nvidia instellingen aanpassen? volgens mij heb ik een verkeerde hdmi kabel, als ik uhd color activeer krijg ik groene artifacts..
CDRK schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:31:
[...]
Gisteren geprobeerd om te updaten met 1142 op de support site hopende dat het een typefoutje was oid, maar helaas kon ik hem via USB ook niet installeren.
Nope, usa modellen kunnen die wel installeren. Eu modellen niet.
4k gaming ?shakespeare schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:52:
ps4 app netflix werkt hdr nog niet??
Neem toch aan dat je wel weet hoe je dingen moet aansluiten als je elders gaat lopen roepen dat je iets volledig afraadt?
Wat voor HDMI-kabel heb je? Welke ingang van de TV gebruik je? Welke driver-versie heb je voor Nvidia? Iets meer info/inzet zou best handig zijn
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Weet je het zeker...donpablo80 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:26:
[...]
Ik heb de 1152 update vorige week ota gehad.
Het zou handig zijn om ook de grootte van het scherm te melden. Bij mijn 49 inch model van de KS8000 is er geen probleem met de backplate.xantos schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:51:
Heb de 65KS9000 sinds het EK en de 55KS9000 sinds afgelopen donderdag allebei perfect.
[ Voor 6% gewijzigd door GRAD85 op 29-11-2016 18:33 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Ik heb de 55ks8000 en heb ook geen problemen met de backplate. Tot nu toe alleen maar lovende ervaringen met dit toestel.xantos schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:51:
psn id: cassiuskleij
Ja zeker weten, net nog ff gekeken voor de zekerheid. Ik draai 1152 en heb deze niet geistalleerd met een usb stick.
Op mijn nieuwe 55KS9000 kom ik niet hoger dan 1142 en op mijn oudere 65 staat 1150.
Normaal heb ik hier in Spanje behoorlijk snel de Ota,s.
Normaal heb ik hier in Spanje behoorlijk snel de Ota,s.
Magic...ik snap er geen reet vandonpablo80 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:23:
[...]
Ja zeker weten, net nog ff gekeken voor de zekerheid. Ik draai 1152 en heb deze niet geistalleerd met een usb stick.
Ik ben benieuwd welk type TV donpablo80 heeft. Weet je toevallig ook wat de voorlaatste versie van de software was?
Als ik op mijn samsung uhd color aanzet voor de pc gtx 1080 dan springt hij opnzwart beeld en krijg ik op den duur beeld maar als ik hem op colordepth 10 zit in nvidia console krijg ik groene artifacts? Hdmi-kabel?
Tevens heb ik via mijn ps4 pro 4k ondersteuning, hij geeft dit ook aan bij info.
Echter als ik last of us hdr speel werkt hij wel, geeft hij ook keurig aan dat er een hdr video wordt afgespeeld.
Alleen bij netflix/youtube doet hij dat niet, klopt dit?
Tevens heb ik via mijn ps4 pro 4k ondersteuning, hij geeft dit ook aan bij info.
Echter als ik last of us hdr speel werkt hij wel, geeft hij ook keurig aan dat er een hdr video wordt afgespeeld.
Alleen bij netflix/youtube doet hij dat niet, klopt dit?
Ik heb een 55ks7000, wel grijze import gekocht bij Buymi.nl, weet niet of dat ermee temaken heeft? Volgens mij was de vorige update 1142.RAAF12 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 01:14:
Ik ben benieuwd welk type TV donpablo80 heeft. Weet je toevallig ook wat de voorlaatste versie van de software was?
Ik wil graag de Samsung KS8000 55 of 65 inch gaan aanschaffen.
De backplate zorgt voor wat problemen zo te lezen, maar een groot deel van de bezitters hebben hier geen last van. Ik lees hier gemengde ervaringen, als Samsung hiervoor moet langskomen om het probleem te fixen is het daarna ook echt verholpen?
Daarnaast hebben wij een kindje, op zich het wel handig voor later om een headset te gaan gebruiken, hoe werkt dat? de tv heeft geen audio jack output...
Dan heb je nog 2 afstand bedieningen, ik neem aan dat mijn harmony afstandbediening voor het grootste deel zo geconfigureerd kan worden, zodat ik de originele afstand bedieningen niet nodig zal hebben?
De smart functie gebruik ik toch niet, ik heb een "game" HTPC naast mijn tv die ik gebruik.
De backplate zorgt voor wat problemen zo te lezen, maar een groot deel van de bezitters hebben hier geen last van. Ik lees hier gemengde ervaringen, als Samsung hiervoor moet langskomen om het probleem te fixen is het daarna ook echt verholpen?
Daarnaast hebben wij een kindje, op zich het wel handig voor later om een headset te gaan gebruiken, hoe werkt dat? de tv heeft geen audio jack output...
Dan heb je nog 2 afstand bedieningen, ik neem aan dat mijn harmony afstandbediening voor het grootste deel zo geconfigureerd kan worden, zodat ik de originele afstand bedieningen niet nodig zal hebben?
De smart functie gebruik ik toch niet, ik heb een "game" HTPC naast mijn tv die ik gebruik.
Alleen de KS7000 heeft last van het backplate probleem. De KS8000 is in orde AFAIK.twister00004 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:33:
Bluetooth headphones?Daarnaast hebben wij een kindje, op zich het wel handig voor later om een headset te gaan gebruiken, hoe werkt dat? de tv heeft geen audio jack output...
http://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00049994/
[ Voor 32% gewijzigd door JackBol op 30-11-2016 10:56 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik heb ook de KS8000 en geen probleem met de backplate.twister00004 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:33:
Headset kan inderdaad via bluetooth of eventueel externe versterker/receiver
Smart functie dacht ik ook niet te gebruiken, echter werkt deze zo goed en snel dat ik mijn htpc eigenlijk niet meer gebruik. De samsung heeft een PLEX en Synology videostation app waardoor de htpc voor mij geen added value heeft. Ook de youtube en netflix (op 4k!) apps werken soepel en snel.
Nee de KS8000 heeft er ook last van. Lees Bokkoman in 'reviews: Samsung KS8000-uhdtv: uitblinker in beeld, geluid en de...JackBol schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:54:
[...]
Alleen de KS7000 heeft last van het backplate probleem. De KS8000 is in orde AFAIK.
Ik ben aan het kijken naar de UE49KS7000 of de UE55KS7000 voor degene die het vroeg. Vraag is wel of ik het risico nemen wil, na alle meldingen hier. Zeker, negatieve zaken komen vaker voorbij op een forum maar toch... Veel mensen hebben er last van..
[ Voor 18% gewijzigd door xantos op 30-11-2016 12:19 ]
Als je er al last van hebt is binnen 30 min verholpen door een monteur die bij je thuis komt.xantos schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:15:
[...]
Nee de KS8000 heeft er ook last van. Lees Bokkoman in 'reviews: Samsung KS8000-uhdtv: uitblinker in beeld, geluid en de...
Ik ben aan het kijken naar de UE49KS7000 of de UE55KS7000 voor degene die het vroeg. Vraag is wel of ik het risico nemen wil, na alle meldingen hier. Zeker, negatieve zaken komen vaker voorbij op een forum maar toch... Veel mensen hebben er last van..
Ik ben zelf super tevreden over de KS7000, ik zou je niet tegen laten houden door het backplate probleem.
Raar eigenlijk dat deze backplate problemen voorkomen bij de KS 7 en 8000,je zou verwachten dat ze meer voor zouden komen bij de gebogen series.
Klopt ookGRAD85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:45:
Raar eigenlijk dat deze backplate problemen voorkomen bij de KS 7 en 8000,je zou verwachten dat ze meer voor zouden komen bij de gebogen series.
Ik heb de UE65KS9000en daar is de backplate ook niet correct.
Samsung komt om het te maken, verder niks mis mee, dus prima
[ Voor 0% gewijzigd door superericje op 30-11-2016 13:00 . Reden: typenummer edit :) ]
Ik heb zelf de UE55KS7000 geen grijze import, werd geleverd met 1142. Kon direct na opstarten updaten naar 1150 en vorige week kreeg ik de 1152 OTA binnen. Maar een maat met exact dezelfde tv, krijgt hem niet binnen. Vreemd toch!
Het ook via een toslink adapter en die op een analoge versterker aansluiten. Daar kan dan een koptelefoon optwister00004 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:33:
Dat zal wel lukken als er Samsung codes of leerfunctie opzit.Dan heb je nog 2 afstand bedieningen, ik neem aan dat mijn harmony afstandbediening voor het grootste deel zo geconfigureerd kan worden, zodat ik de originele afstand bedieningen niet nodig zal hebben?
Vandaar de vraag of het issue afhankelijk van de grootte (49-55 ect) de backplate van de KS7000/8000/9000 verschillen niet, maar de grootte natuurlijk wél.xantos schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:15:
[...]
Nee de KS8000 heeft er ook last van. Lees Bokkoman in 'reviews: Samsung KS8000-uhdtv: uitblinker in beeld, geluid en de...
En het kan zijn dat er in de lopende productie verbeteringen zijn aangebracht. Daarom is het goed te weten of de TV onlangs is gekocht. Mijn 49KS8000 van 2 maanden oud heeft het probleem niet.
Mijn tv van 2 maanden geleden gekocht had het wel.
Of ze zo'n probleem gedurende de productie kunnen oplossen, weet ik niet. Wellicht heb je geluk.RAAF12 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:47:
[...]
Vandaar de vraag of het issue afhankelijk van de grootte (49-55 ect) de backplate van de KS7000/8000/9000 verschillen niet, maar de grootte natuurlijk wél.
En het kan zijn dat er in de lopende productie verbeteringen zijn aangebracht. Daarom is het goed te weten of de TV onlangs is gekocht. Mijn 49KS8000 van 2 maanden oud heeft het probleem niet.
Ik heb een bekende webshop gemailed met de vraag of dit een bekend probleem was en wat ik kan verwachten. Dit was hun antwoord:
Beste,
Dit is niet alleen bij de ks7000 serie. Dit is bij alle series een veel voorkomend probleem vroeg of laat.
Dit komt omdat Samsung geen schroeven meer gebruikt.
Samsung heeft hiervoor een speciale kit ontwikkeld en komt hiervoor langs om het in orde te maken.
M'n belangstelling wordt meer en meer gewekt voor de 49KS7000 en 55KS7000. Over het algemeen zijn de reviews en gebruikerservaringen positief. Hier en daar hoor je iets van wat backlight bleeding, clouding, ... Hebben jullie hier in zekere mate last van? Is het storend? En vooral: hoe zit het met dirty screen effect wanneer je bijv. naar voetbal kijkt? Bedankt voor jullie reacties.
Blijkbaar rolt Samsung de update gefaseerd uit om de load op de server te beperken, zoiets gebeurd ook wel bij OTA updates voor telefoons.OcNewB schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:29:
Ik heb zelf de UE55KS7000 geen grijze import, werd geleverd met 1142. Kon direct na opstarten updaten naar 1150 en vorige week kreeg ik de 1152 OTA binnen. Maar een maat met exact dezelfde tv, krijgt hem niet binnen. Vreemd toch!
Uiteindelijk komt iedereen aan de beurt.....
edit hieronder
Mijn kristallen bol is kapot
[ Voor 4% gewijzigd door RAAF12 op 30-11-2016 19:48 ]
ok maar waarom dan eerst 1150 en daarna 1142 op de downloads van Samsung..!RAAF12 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 18:37:
[...]
Blijkbaar rolt Samsung de update gefaseerd uit om de load op de server te beperken, zoiets gebeurd ook wel bij OTA updates voor telefoons.
Uiteindelijk komt iedereen aan de beurt.....
Zou het niet zo zijn dat er een fout zat in de update 1150 en dat ze die daarom verwijderd hebben,gebeurt ook met bios updates,gaan ze terug naar een eerdere versie.MilesD. schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:24:
[...]
ok maar waarom dan eerst 1150 en daarna 1142 op de downloads van Samsung..!
[ Voor 5% gewijzigd door GRAD85 op 30-11-2016 20:42 ]
Ik draai op 1150 zonder problemen..GRAD85 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:41:
[...]
Zou het niet zo zijn dat er een fout zat in de update 1150 en dat ze die daarom verwijderd hebben,gebeurt ook met bios updates,gaan ze terug naar een eerdere versie.
Ik met de 65 ook,maar de 55 inch die ik vorige week kocht kwam met een lagere versie en kon ik alleen updaten naar 1142.
Om nog even terug te komen op een eerdere vraag: weet iemand hoe je kunt zien dat de tv (KS7000) tijdens gebruik van de Netflix-app bij een HDR-serie als Daredevil daadwerkelijk omschakelt naar de HDR-stand?
Peace is not simply the absence of war.
Als je naar "settings gaat" en de tv ook in film mode hebt staan, zul je zien dat de backlight automatisch ol 20 wordt gezet en led light (ofzoiets)op high. Als je een niet-hdr film start, zul je zien dat de tv de backlight weer ol standaard waarde (of zelf ingestelde waarde) terugzet.KroeT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:58:
Om nog even terug te komen op een eerdere vraag: weet iemand hoe je kunt zien dat de tv (KS7000) tijdens gebruik van de Netflix-app bij een HDR-serie als Daredevil daadwerkelijk omschakelt naar de HDR-stand?
Hier heb je de settings
YouTube: How to Set-Up HDR For Samsung 2016 4K TVs [PS4 Pro/Xbox One S/PS4/PC]
YouTube: How to Set-Up HDR For Samsung 2016 4K TVs [PS4 Pro/Xbox One S/PS4/PC]
[ Voor 16% gewijzigd door GRAD85 op 02-12-2016 08:28 ]
Ik ben geïnteresseerd in de Samsung KS7000 alleen weet ik uit het verleden dat het gamen in gamemode bij Samsung er ontiegelijk lelijk uitziet ten opzichte van de normale beeldinstellingen.
Omdat ze alles uitschakelen wat graphics bevorderend is met als resultaat een slechter beeld, juist hiervoor heb ik een Sony full HD genomen. Beeld in de game mode is bijna identiek ten opzichte van de normale beeldinstellingen. Hierdoor zien games er op indrukwekkend uit.
Ben er nog tevreden over maar met de Xbox Scorpio op komst heb ik een 4k tv nodig. Hoe zijn deze verschillen bij Samsung op dit moment?
Merk je daadwerkelijk een achteruitgang in het beeld wanneer je het op de game modus zet en daarna weer terug zet naar de instellingen die voor een te hoge input lag zorgen.
Omdat ze alles uitschakelen wat graphics bevorderend is met als resultaat een slechter beeld, juist hiervoor heb ik een Sony full HD genomen. Beeld in de game mode is bijna identiek ten opzichte van de normale beeldinstellingen. Hierdoor zien games er op indrukwekkend uit.
Ben er nog tevreden over maar met de Xbox Scorpio op komst heb ik een 4k tv nodig. Hoe zijn deze verschillen bij Samsung op dit moment?
Merk je daadwerkelijk een achteruitgang in het beeld wanneer je het op de game modus zet en daarna weer terug zet naar de instellingen die voor een te hoge input lag zorgen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
de KS7000 nu een week in gebruik. Fantastische TV. Lekker snel ook in Guide etc. (ergenis vorige tv)
Backplate liet uit de doos al los in de hoeken. Ik heb hem aan de muur hangen en het is niet bijzonder hinderlijk.
Als je de KS7000 gaat ophangen. Denk dat aan de M8 bouten. Boven ongeveer 2,5CM en onder 3,5CM.
Ik heb ze uitgemeten en op maat gemaakt.
Backplate liet uit de doos al los in de hoeken. Ik heb hem aan de muur hangen en het is niet bijzonder hinderlijk.
Als je de KS7000 gaat ophangen. Denk dat aan de M8 bouten. Boven ongeveer 2,5CM en onder 3,5CM.
Inderdaad, ik heb ook andere bouten moeten halen bij de hornbach. Afstandbusje gemaakt en hij hangt strak aan de muur!TF schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:31:
de KS7000 nu een week in gebruik. Fantastische TV. Lekker snel ook in Guide etc. (ergenis vorige tv)
Nou is ook lekker hier bij de Spaanse Samsung.
Nu is er een aktie waarbij je een s7 krijgt als je een SUHD tv koopt,alleen is het geldig als je tussen 1-12-2016 en 30-1-2017 een tv koopt.
Zullen veel mensen niet gelukkig mee zijn die op black friday hun tv hebben gekocht ,zoals ik
Nu is er een aktie waarbij je een s7 krijgt als je een SUHD tv koopt,alleen is het geldig als je tussen 1-12-2016 en 30-1-2017 een tv koopt.
Zullen veel mensen niet gelukkig mee zijn die op black friday hun tv hebben gekocht ,zoals ik
Als er nergens black friday staat, gewoon even de factuur inscannen en de datum omsoepen. Heb ik ook eens gedaan bij een cashback van een nieuwe camera lineup van Sony.GRAD85 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:28:
Nou is ook lekker hier bij de Spaanse Samsung.
Zullen veel mensen niet gelukkig mee zijn die op black friday hun tv hebben gekocht ,zoals ik![]()
Da's gewoon fraude...Romius schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:06:
[...]
Als er nergens black friday staat, gewoon even de factuur inscannen en de datum omsoepen. Heb ik ook eens gedaan bij een cashback van een nieuwe camera lineup van Sony.
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Mwah, ik koop enthousiast een nieuw model camera van Sony en om die te promoten gooien ze 'm een week later in de cashback..dan voel je je toch genaaid?
Dit is hetzelfde, ze komen met een paar maanden waarschijnlijk met een L serie tv, de oude voorraad moet weg - hup even een actie ertegenaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Romius op 02-12-2016 16:47 ]
ik heb alle reviews gelezen en dacht dat ik de ks8000 moest hebben maar nu is dat dus het type nmr van de us versie.
Ik moet dus de 7000 hebben toch , das te het zelfde toestel als de 8000 in de us?
ik heb hier nog een sony 55w828 hangen en twijfel of ik naar een 65ks7000 moet gaan, ik heb de chart bij rtings bekeken en ben er niet helemaal zeker van of deze tv niet te groot is voor een kijk afstand van 3.5 meter.
iemand ervaring met deze afstand en 65 inch tvs?
Ik moet dus de 7000 hebben toch , das te het zelfde toestel als de 8000 in de us?
ik heb hier nog een sony 55w828 hangen en twijfel of ik naar een 65ks7000 moet gaan, ik heb de chart bij rtings bekeken en ben er niet helemaal zeker van of deze tv niet te groot is voor een kijk afstand van 3.5 meter.
[ Voor 40% gewijzigd door diazull37 op 02-12-2016 18:28 ]
De 7000 en 8000 zijn verschillende series, beide in NL verkrijgbaar. Heb zelf geen ervaring met 65 inch maar vind je je huidige 55" te klein? Dan heb je toch je antwoord?
[ Voor 43% gewijzigd door xantos op 02-12-2016 19:32 ]
De meeste buitenlandse/amerikaanse recensies zijn gebaseerd op de KS8000 (die hier in Nederland door Samsung KS7000 wordt genoemd!). Het klopt dus. Ik heb zelf een 55 inch op 3,5 mtr, maar ik zou zelf niet groter gaan gelet op de bak licht die op je afkomt, de aanwezigheid van een enorm zwart ding in je woonkamer en het gevoel dat je bijna het scherm niet in zijn geheel kan zien, maar dat je van links naar rechts zit te kijken. Maar, allemaal persoonlijk he :-))diazull37 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:25:
ik heb alle reviews gelezen en dacht dat ik de ks8000 moest hebben maar nu is dat dus het type nmr van de us versie.
Ik zit ook ongeveer op 3,5 meter en heb een 50 inch Pana Plasma. Mijn volgende wordt echt wel een 60-65 inch. Bigger is better (ask my gf)
De 50 inch vonden we eerst ook erg groot, maar daar ben je na 3 dagen aan gewend. Denk dat dat met 65 inch ook wel zo zal gaan.
De 50 inch vonden we eerst ook erg groot, maar daar ben je na 3 dagen aan gewend. Denk dat dat met 65 inch ook wel zo zal gaan.
omdat ik me georienteerd had op de 55ks8000 was ik ook uitgegaan van die prijs.
nu ik dus de 7000 moet hebben, rtings bevestigt ook dat de meerwaarde van de 8000 minimaal is, is er dus wat ruimte ontstaan omdat de 7000 goedkoper is.
vandaar dat de 65 inch ( ik zie dat er ook een 60 inch is) wat meer binnen bereik is.
55 inch is inderdaad een mooie grote maar de 65 inch van mn broer is wel heel erg kewl ,hehehe
nu ik dus de 7000 moet hebben, rtings bevestigt ook dat de meerwaarde van de 8000 minimaal is, is er dus wat ruimte ontstaan omdat de 7000 goedkoper is.
vandaar dat de 65 inch ( ik zie dat er ook een 60 inch is) wat meer binnen bereik is.
55 inch is inderdaad een mooie grote maar de 65 inch van mn broer is wel heel erg kewl ,hehehe
Da's natuurlijk gelul. Je was toch "enthousiast" toen je 'm kocht? Je hebt het over het vervalsen van documenten om onterecht gebruik te maken van een aanbieding waarbij je simpelweg niet aan de voorwaarden voldoet. Je praat het gewoon niet goed: da's fraude. En kom niet aan met "mwah".Romius schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:46:
[...]
Mwah, ik koop enthousiast een nieuw model camera van Sony en om die te promoten gooien ze 'm een week later in de cashback..dan voel je je toch genaaid?

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
De grijsschaal is iets beter van de 8000 t.o.v de 7000. De 7000 heeft 2 (vind ik) lelijke kleine pootjes links en rechts en heeft een glimmende bezel aan de onderkant scherm. Die is bij de 8000 matzwart. En de 8000 heeft twee tuners.diazull37 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:20:
Wat je zegt klopt niet. Die dingen die uitgeschakeld worden bevorderen sowieso de graphics niet. Game mode is meestal gewoon minder goed gekalibreerd dan film modus. Dus dat moet je zelf doen.Diederik-Jan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:18:
Ik ben geïnteresseerd in de Samsung KS7000 alleen weet ik uit het verleden dat het gamen in gamemode bij Samsung er ontiegelijk lelijk uitziet ten opzichte van de normale beeldinstellingen.
Nee wat jij zegt klopt niet, game mode zorgt bij tv's vaak voor een achteruitgang in beeld. Logisch ook aangezien er bepaalde activiteiten uitgeschakeld wordt om zo doende de input lag te kunnen verlagen.ionn schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 02:17:
[...]
Wat je zegt klopt niet. Die dingen die uitgeschakeld worden bevorderen sowieso de graphics niet. Game mode is meestal gewoon minder goed gekalibreerd dan film modus. Dus dat moet je zelf doen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Die bepaalde activiteiten zorgen er juist voor dat het beeld slechter wordt.Diederik-Jan schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:04:
[...]
Nee wat jij zegt klopt niet, game mode zorgt bij tv's vaak voor een achteruitgang in beeld. Logisch ook aangezien er bepaalde activiteiten uitgeschakeld wordt om zo doende de input lag te kunnen verlagen.
Dat is een mening, de meeste tv reviewers zetten die meuk standaard uit. Vergelijk het maar met pure direct voor audio, of gaan we alle verbeteraars toevoegen om het geluid extra op te pompen.Diederik-Jan schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:04:
[...]
Nee wat jij zegt klopt niet, game mode zorgt bij tv's vaak voor een achteruitgang in beeld. Logisch ook aangezien er bepaalde activiteiten uitgeschakeld wordt om zo doende de input lag te kunnen verlagen.
Ik zet zelf ook vaak al die rommel al uit. Het ziet er misschien wel spectaculairder uit, maar het is niet zo bedoeld vanuit de bron gezien.
Die bepaalde activiteiten verbeteren het beeld niet... Als jij vindt dat een afwijking van hoe het werkelijk getoond moest worden een verbetering vindt dan kan ik dat werkelijk niet begrijpen.Diederik-Jan schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:04:
[...]
Zoals ik zei, game mode is slechter gekalibreerd.
Ik twijfel zelf nog om de UE49KS7000 te halen, maar aantal dingen houden mij tegen.
4K + 60hz + 10 bit+ HDR is gelimiteerd tot 4:2:0 color sub-sampling. Dus UHD Bluray films en Consoles etc. kunnen niet het maximale uithalen, omdat bedrijven helaas nog HDMI blijven supporten ondanks de lage bandwith. Verder is het nog onduidelijk wanneer de nieuwe HDMI versie uitkomt.
Daarnaast zit ik een beetje met de volgende dingen die betrekking hebben op de telivisie zelf:
- Samsung panel lottery. (KS7000 heeft 2 panelen op het moment.. FA01 and AA02) Rtings.com heeft laatst nog een vergelijking geplaatst waarbij ze de panelen van AUO vergelijken met die van LG.display en Samsung zelf. Daarbij zag je opmerkelijke verschillen tussen contrast, motion blur en input lag. http://www.rtings.com/tv/learn/panel-lottery-samsung
- Bouwkwaliteit
- Peak brightness die na x aantal seconden daalt tot 500 nits. Panasonic en Sony lukt het wel om die Peak brightness te behouden. En dit is naar mijn weten zeer belangrijk voor de HDR ervaring
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kd65zd9-201610164372.htm
- VA kijkhoek
Deze dingen doen me erg twijfelen om te wachten. Bovendien zag ik vanmorgen op hardware.info een artikel over panasonic die een nieuwe IPS techniek gaat ontwikkelen waarbij een statisch contrast van 1.000.000:1 mogelijk is.
[ Voor 58% gewijzigd door ion op 03-12-2016 19:48 ]
Wat ik wel erg storend vind is het microstutteren wat ik vooral bij voetbal waarneem als ik via ci kijk. Ik heb geen alart kastje voor tv dus allengs heb je het daarmee niet
@ionn: klopt helemaal, ben ook benieuwd naar panasonic voor volgend jaar met die nieuwe techniek.Hopelijk goede zwartwaarden en lage inputlag.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Heeft iemand hier een 40 inch UE40KU6400?
Ben erg benieuwd naar het subpixel layout van deze Samsung. Je kan dat makkelijk testen door de Lagom.nl test te doen. De meeste monitoren op dit formaat zijn BGR, en niet RGB, wat erg jammer is als je OSX wil draaien ivm. font smoothing.
http://www.lagom.nl/lcd-test/subpixel.php
Ben erg benieuwd naar het subpixel layout van deze Samsung. Je kan dat makkelijk testen door de Lagom.nl test te doen. De meeste monitoren op dit formaat zijn BGR, en niet RGB, wat erg jammer is als je OSX wil draaien ivm. font smoothing.
http://www.lagom.nl/lcd-test/subpixel.php
Ik heb sinds een week een 55KS7000 en die bevalt prima. Enige vreemde vind ik dat HDR+ standaard uitstond bij Netflix 4K streams en als ik het aanzet, dan wordt het beeld juist vaal en grijs.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
HDR+ is nep-HDR. Je moet HDR+ uitzetten om echt HDR te krijgen.zAo schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:15:
Ik heb sinds een week een 55KS7000 en die bevalt prima. Enige vreemde vind ik dat HDR+ standaard uitstond bij Netflix 4K streams en als ik het aanzet, dan wordt het beeld juist vaal en grijs.
Met de HDR+-functie kan SDR-content opgewaardeerd worden naar HDR door de TV zelf. Maar als je een source met HDR hebt doet HDR+ meer kwaad dan goed.
[ Voor 15% gewijzigd door JackBol op 05-12-2016 18:53 ]
Qua afstand zou de 60 inch ideaal zijn. En die is ook maar 1700€, lekker voor de portemonnee dusdiazull37 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:20:
Iemand hier ook problemen met de youtube app?
Hij onthoudt mijn inloggegevens niet en elke keer als ik de app of tv sluit dan moet ik opnieuw activeren via de website
Hij onthoudt mijn inloggegevens niet en elke keer als ik de app of tv sluit dan moet ik opnieuw activeren via de website
Met de 1150 update zou dat verholpen moeten zijn, dat is bij mij wel het geval.Jiang153 schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:49:
Iemand hier ook problemen met de youtube app?
waar is die dan 1700?ago schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:30:
[...]
Qua afstand zou de 60 inch ideaal zijn. En die is ook maar 1700€, lekker voor de portemonnee dus
Ik zie hem toch staan voor 2200 euro
pricewatch: Samsung UE60KS7000 Zilver, Zwartdiazull37 schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:15:
[...]
waar is die dan 1700?
Ik zie hem toch staan voor 2200 euro

Inderdaad, de grijs geimporteerde versie is voordeliger.
is dit niet weer het zelfde verhaal als met plasmavisie bijv?
Grijze import?
Net voor mijn 55ks7000 een OTA update gehad naar 1154 terwijl op de website van samsung 1142 als nieuwste staat. Raar toch?
Ja las het net ook op het AVforum,daar was er ook een die 1152 had en nu 1154,wazig.
Der is wel een nieuwe app bij gekomen,Google play.
Der is wel een nieuwe app bij gekomen,Google play.
Yep, ik ook een OTA 1154. Maar hij hoeft er niet eens voor te herstarten, dat vind ik altijd een beetje vreemd. Ik zag hem ook niets installeren ofzo. Ineens is ie 1154..?
Maar ik zie ook dat de Game HDR bug er nog steeds in zit.. (Komt er op neer dat er wel wordt gedetecteerd in Game mode dat er een HDR game wordt gespeeld, maar dat niet de juist settings automatisch worden ingesteld..) Iets wat overigens wel netjes gebeurd als je bv een HDR game start in Film mode. Alleen dan zit je met een torenhoge inputlag.. Lekker Samsung! :'\OcNewB schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:00:
Yep, ik ook een OTA 1154. Maar hij hoeft er niet eens voor te herstarten, dat vind ik altijd een beetje vreemd. Ik zag hem ook niets installeren ofzo. Ineens is ie 1154..?
Dit is inderdaad ook vreemd, wellicht was je net in de keuken piepers aan het jassen....OcNewB schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:00:
Ik zie nog steeds niets..
Ja bij mij ook, zette de tv aan en ik zag 1154 staan.OcNewB schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:00:
Mijn laatste versie is 1142donpablo80 schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:13:
[...]
Met de 1150 update zou dat verholpen moeten zijn, dat is bij mij wel het geval.
TV eergisteren gekocht en eerste wat ik deed was meteen updaten.
[ Voor 8% gewijzigd door Jiang153 op 05-12-2016 22:32 ]
Nee hoor ik heb vorige week een 55KS9000 gekocht en hetzelfde 1142,terwijl ik op mij 65 wel 1150 heb.Jiang153 schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:31:
[...]
Mijn laatste versie is 1142
TV eergisteren gekocht en eerste wat ik deed was meteen updaten.
Rare jongens daar bij Samsung

Toch wel rete vervelend dit dat ik die app niet eens ga gebruikenGRAD85 schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:35:
[...]
Nee hoor ik heb vorige week een 55KS9000 gekocht en hetzelfde 1142,terwijl ik op mij 65 wel 1150 heb.
Rare jongens daar bij Samsung
Bij webbrowser onthoudt die een weer wel maar werkt minder vloeiend.
Is er een prijsdaling ingezet bij de 49KS7000? Her en der (zie pricewatch) is er een daling zichtbaar van 100 à 200€. Misschien een voorbode van meer van dat?
[ Voor 17% gewijzigd door rsca777 op 05-12-2016 22:48 ]
De 100Hz panelen (alles boven de 6000 serie) behoren bij de top wat mogelijk is. Alleen OLED is beter.
[ Voor 15% gewijzigd door RAAF12 op 05-12-2016 23:27 ]