Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:28
quote:
boe2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:37:
Antwoord van support van iemand op reddit

Geduld hebben dus. Als Belg is coolblue sowieso geen optie aangezien daar nog het oud pakket aan de oude prijs staat.
Gisteren besteld op de Belgische Coolblue en vanmorgen om 8u ontvangen >:)

• badbadpresident
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-09 11:06
Ik heb mijn order bij oculus zelf gecanceld gezien het doom bericht van de levertijden en snel bij coolblue besteld. Hopelijk is daar nog supply, ik kan hem vooralsnog morgen in hun shop ophalen :). Toevallig voor werk in de buurt. Ben erg erg benieuwd...

• Cyw00d
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15-10 16:21
quote:
Devata schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:34:
Over sensors gesproken. Iemand een idee in hoeverre 3 of zelfs 4 sensors een verschil gaan betekenen in nauwkeurigheid? Zodat je er dus ook wat aan hebt als je slechts op een plek zit (en feitelijk maar 2 sensors nodig hebt).

Of gaat het alleen helpen de dode hoeken helemaal weg te krijgen maar maakt het geen verschil uit voor precisie?

Als iemand daar ervaring mee heeft hoor ik het graag.
De 3e sensor gebruik ik om als ik 180 graden gedraaid sta van mijn scherm vandaan (waar de eerste 2 sensoren naast staan) dan werken de controllers niet optimaal. Die 3e zorgt er voor dat ze ook daar goed werken.

[ Tesla Model 3 AWD Base Performance | 19" | Pearl White | White Interior | Trekhaak ]

• Devata
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 30-07 16:22
quote:
Cyw00d schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:45:
[...]

De 3e sensor gebruik ik om als ik 180 graden gedraaid sta van mijn scherm vandaan (waar de eerste 2 sensoren naast staan) dan werken de controllers niet optimaal. Die 3e zorgt er voor dat ze ook daar goed werken.
Dat is inderdaad de 'dode hoek' waar ze het over hebben, en je zou dan nog een klein stuk hebben waar het wat minder is wat je kunt oplossen met een 4e sensor (wat ik begrepen heb).

Maar wat ik me af vraag is of je ook een verschil in precisie merkt in het gebruik op zich, dus ook als je niet 180 graden gedraaid zit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyw00d
quote:
Devata schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:50:
[...]

Dat is inderdaad de 'dode hoek' waar ze het over hebben, en je zou dan nog een klein stuk hebben waar het wat minder is wat je kunt oplossen met een 4e sensor (wat ik begrepen heb).

Maar wat ik me af vraag is of je ook een verschil in precisie merkt in het gebruik op zich, dus ook als je niet 180 graden gedraaid zit.
Nee, daarvoor zijn de 2 sensoren echt prima. Zorg er alleen goed voor dat ze vrij zicht hebben, dus niet achterin je bureau neerzetten, want dan werkt de controller alleen boven bureau level, maar dat zijn vrij logische dingen.

[ Tesla Model 3 AWD Base Performance | 19" | Pearl White | White Interior | Trekhaak ]

• Initial G
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12-10 23:41

Initial G

f.k.a. GKLQuake

quote:
Aggressor schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:01:
ik heb hem vandaag ook binnengekregen via coolblue.
Op de bruine doos bij mij zitten 2 lagen plakband... en op de zijkant 2 witten stickers..
hebben jullie dit ook?
Heb hem net binnen van coolblue. In de coolblue doos zitten het pakket met de controllers en de bruine omdoos met de rift. Deze omdoos heeft bij mij ook dubbel plakband aan de bovenkant. Ook een witte sticker met de codes over een andere sticker. Xbox controller zit er dus ook bij trouwens.

i7 4790K Asus Z97Pro WifiAC 16GB DDR3 980Ti OC Crucial MX100 512GB W7 x64 ultimate Ziggo Max

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 01:43

Yonix

Gamertag: Yonix360

Trouwens, waarom zou de Xbox One-controller er niet bij zitten? Die zit toch standaard al bij de Oculus Rift? :S

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850/860 EVO (120GB+500GB+1TB) | Seagate Barracuda (1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• Cyw00d
L
quote:
Yonix schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:34:
Trouwens, waarom zou de Xbox One-controller er niet bij zitten? Die zit toch standaard al bij de Oculus Rift? :S
Lees even terug. Er zijn nieuwe Oculus Rift pakketten omdat de vorige uitverkocht zijn. De nieuwe is een combidoos met alleen 2 sensoren, de rift zelf en de touch-controllers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 01:43

Yonix

Gamertag: Yonix360

quote:
Cyw00d schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:36:
L
[...]

Lees even terug. Er zijn nieuwe Oculus Rift pakketten omdat de vorige uitverkocht zijn. De nieuwe is een combidoos met alleen 2 sensoren, de rift zelf en de touch-controllers.
My bad, bedankt voor de (korte) uitleg! :)

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850/860 EVO (120GB+500GB+1TB) | Seagate Barracuda (1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• DutchAce
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 09-08 23:13
Heb hem vandaag ook binnen gekregen! Probeer hem te installeren heb alleen problemen met de sensoren, die worden niet door oculus Gedetecteerd. Is gewoon usb 3.0 met up to date Firmware, kwam ook door de check van oculus. :s

• VTec
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08-10 14:58
Gisteren ook alles ontvangen (vorige week donderdag via Oculus besteld). Alleen nog geen tijd gehad om alles uitpakken, hopelijk vanavond :)

VTec wijzigde deze reactie 19-07-2017 15:53 (4%)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• badbadpresident
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-09 11:06
Ik kan hem morgenochtend ophalen om hem vervolgens de hele dag in mijn tas te hebben op het werk, kwelling!

• Felyrion
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-10 16:53

Felyrion

goodgoan!

Ik had hem zondag besteld bij MM duitsland (woon dicht bij de grens, dus kon hem zo afhalen) maar heb net een mailtje gekregen dat de touch controllers met onbekende tijd zijn uitgesteld. Die heb ik maar laten annuleren.

Toch maar bij Coolblue bestellen dan, die heeft ze in elk geval op voorraad. Als het goed is wordt ie morgen afgeleverd op mijn werk :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• RobV
  • Registratie: juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik had hem vrijdagochtend besteld bij Oculus maar had daarna helemaal niets meer vernomen. Ook kreeg ik geen antwoord op support tickets of email dus heb ik de knoop doorgehakt en de €469 combo gekocht bij Coolblue (morgen in huis). Ik houd niet zo van leveranciers die niet communiceren dus ik heb de bestelling bij Oculus geannuleerd.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• Draclira M
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 31-03-2018
Oculus site niet bereikbaar hier lol

• scorpioorpio
  • Laatst online: 22-01 16:34
Was heel even, nu terug in orde
Ik heb ook mijn bestelling geannuleerd om hem bij Coolblue te bestellen.

Mensen die hetzelfde gedaan hebben, wachten jullie met je bestelling bij Coolblue tot je bevestiging gekregen hebt van je annulatie?

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb er niet op gewacht maar gelijk bij Coolblue besteld. Ik had de annulering opmerkelijk genoeg wel binnen 2 uur binnen. Wellicht had dat te maken met het feit dat ik met Paypal betaald had en er nog niets afgeschreven was?

• scorpioorpio
  • Laatst online: 22-01 16:34
quote:
RobV schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:20:
Ik heb er niet op gewacht maar gelijk bij Coolblue besteld. Ik had de annulering opmerkelijk genoeg wel binnen 2 uur binnen. Wellicht had dat te maken met het feit dat ik met Paypal betaald had en er nog niets afgeschreven was?
Idd 20 min. na mijn annulatie kreeg ik een reply dat het in orde was.
Hiermee is het wachten herleid tot nog 1 nachtje slapen >:)

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
quote:
scorpioorpio schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:25:
[...]

Idd 20 min. na mijn annulatie kreeg ik een reply dat het in orde was.
Hiermee is het wachten herleid tot nog 1 nachtje slapen >:)
Weten waar ik aan toe ben vind ik belangrijker dan 1 of 2 of 15 nachtjes. 8)

Een hoop geld afschrijven en dan "bedankt voor je geld, don't call us, we'll call you" na meerdere werkdagen word ik erg ongelukkig van. Een paar grote webshops snappen dat, er zijn er helaas nog genoeg die er geen kaas van hebben gegeten. Einde rant.

• mitchellK
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 23:21
Vandaag ook een Rift besteld via coolblue, uiteraard 10 euro extra betaald voor zelfde dag levering. Dit gaat helaas via Dynalogic, lang verhaal kort: Niet bezorgd :(

Ongelofelijk hoe Dynalogic zo kan falen keer op keer. Dan maar morgen na een hele lange werkdag spelen :P

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Binnen! (Via coolblue)

Het is de combo in de oude samenstelling, dus twee dozen, mét de xboxcontroller.

• Devata
Mooi, bij Oculus zelf nog altijd

Bestelstatus: Bestelling
Volgnummers: (wordt bekend nadat je bestelling is verzonden)

Zou op zich fijn zijn als ze iets lieten weten, zelfs als dat is dat het langer duurt.

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23:19

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
RobV schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:32:
Binnen! (Via coolblue)

[afbeelding]

Het is de combo in de oude samenstelling, dus twee dozen, mét de xboxcontroller.
Mooi man, veel plezier! :)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• UncleSam
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Ik heb de Rift nu iets meer dan een jaar. Goed om te horen dat de leveringen zo voorspoedig verlopen. Dat is anders geweest kan ik je vertellen. Vorig jaar met de pre-order. Vertraging na vertraging. Onzekerheid of je in een bepaalde batch zat of niet.

• icecoolsniper
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 00:42

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ook ik heb de stoute schoenen aangetrokken een een Oculus Rift + touch controllers bij Coolblue besteld. Hopelijk krijg ik ook de oude bundel dus met xbox controller erbij :) Vanavond wordt de set geleverd :D

edit:

Ik had eerst bij Oculus zelf besteld maar toen las ik hier dat er andere bundels werden verscheept (zonder xbox controller). Daarna snel de order maar geannuleerd.

Nu alleen nog wachten op mijn Sapphire Nitro+ 8GB RX 580 die volgens Amazon.fr ergens begin augustus geleverd gaat worden... Mijn 7870 gaat waarschijnlijk niet eens fatsoenlijk werken volgens de Oculus compatible check tool :(

icecoolsniper wijzigde deze reactie 20-07-2017 13:53 (16%)

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• lapino
  • Laatst online: 15-10 11:25
Weet iemand of coolblue (.be) nu nog levert incl de xbox controller, want wil die wel.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
quote:
lapino schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:48:
Weet iemand of coolblue (.be) nu nog levert incl de xbox controller, want wil die wel.
Kijk eens 4/5 posts terug!

• lapino
  • Laatst online: 15-10 11:25
coolblue nl vs be?

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:54

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Als ik op de site van coolblue kijk, zie ik de rift niet voor een scherpe prijs.. hij is daar gewoon 599 ofzo.

Hebben jullie een goede link voor de actie prijs dan?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Rudi
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 13-10 06:38
quote:
Nickrsd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:29:
Als ik op de site van coolblue kijk, zie ik de rift niet voor een scherpe prijs.. hij is daar gewoon 599 ofzo.

Op de pagina rechtsboven kiezen voor rift+touch controllers

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
quote:
Nickrsd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:29:

https://www.virtualrealit...ft-touch-controllers.html

• Joey!
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 18:41
Staat nu als uitverkocht, ik het er gister avond nog eentje kunnen bestellen nu maar hopen dat ie nog binnen komt.

• Draclira M
Bedrag afgeschreven, verwerken voor verzending.

• Devata
Bij Oculus nog altijd in Order, en natuurlijk net als je dan gaat twijfelen om toch maar bij Coolblue te gaan is het daar ook uitverkocht.

Hadden ze nou echt niet voorzien dat zo'n prijsdaling zo veel bestellingen zou gaan veroorzaken?

Oorspronkelijk was het idee altijd al om het veel goedkoper te gaan verkopen (rond dit prijs niveau of nog iets lager zelfs) omdat het alleen dan aan zou kunnen slaan. Echter net voor de release werd bekent dat het toch veel duurder zou worden. Waar ook veel commentaar op was.
Het zou ze dus niet hebben moeten verbazen.

• Anhkow
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17-08-2017
Bij amazon.de is het nog op voorraad (goedkoper dan bij coolblue) en zo te zien krijg je de Rift en Touch apart (dus inclusief de Remote en Xbox One controller).

https://i.imgur.com/uPkhtpF.jpg (van mijn bestelstatus)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Draclira M
Status verzonden UPS *O* 2 tracking nummers *O* vanuit Venray NL

Draclira M wijzigde deze reactie 21-07-2017 18:24 (14%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mike.O
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08-10 17:46
Zojuist na erg lang twijfelen toch maar de knoop doorgehakt en de Oculus + Touch besteld :D
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren om hem in huis te krijgen.

Edit~~

uiteindelijk toch besloten om hem te kopen bij Alternate, lekker in een Nederlandse winkel dus geen gedoe met Garantie mocht dat ooit nodig zijn en ik krijg hem morgen al in huis!

Mike.O wijzigde deze reactie 21-07-2017 22:05 (38%)

• daPet
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23:10
Ik heb hem rechtstreeks bij Oculus besteld met PayPal, had in 5 minuten bevestiging. Maar die hebben nog niet afgeschreven.
Zou het helpen dat ik het zelf op m'n PayPal zet, of riskeer ik dan dat ze alsnog van m'n rekening af schrijven? Rechtstreekse bankafschrijving kan 6 tot 10 dagen duren volgens PayPal...

daPet wijzigde deze reactie 22-07-2017 15:14 (5%)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anhkow
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17-08-2017
quote:
daPet schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 15:13:
Ik heb hem rechtstreeks bij Oculus besteld met PayPal, had in 5 minuten bevestiging. Maar die hebben nog niet afgeschreven.
Zou het helpen dat ik het zelf op m'n PayPal zet, of riskeer ik dan dat ze alsnog van m'n rekening af schrijven? Rechtstreekse bankafschrijving kan 6 tot 10 dagen duren volgens PayPal...
Ik had gisteren bij Oculus een derde sensor besteld met PayPal (automatische afschrijving bankrekening) en deze werd later in de dag opgestuurd terwijl er nog niets is afgeschreven van mijn bankrekening door PayPal. Dus ik zou gewoon wat geduld hebben.

Mocht er een probleem zijn met de betaling dan krijg je daarover een bericht van Oculus zelf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nog 4 uurtjes, dan ben ik weer thuis en kan ik de Rift gaan uitpakken! *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaspervv99
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11-10 20:49
Volgens sommige bronnen (according to Oculus fora) in Oculus gaan ze proberen om voor orders rond 14-16 juli te shippen tussen 24-7 en 7-8.

Uit de costumer service valt geen info te halen. Op het moment dat je ook maar iets vraagt over levertijd krijg je dezelfde copy-paste mail. Kan net zo goed een geautomatiseerde noreply zijn...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Devata
Hoop het tegen 7-8 toch ondertussen wel binnen te hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jaspervv99
quote:
Devata schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:35:
Hoop het tegen 7-8 toch ondertussen wel binnen te hebben.
Tja dat blijft alsnog koffiedik kijken. Vind het wel belachelijk dat ze gewoon nieuwe orders aannemen zonder een ETA te kunnen geven. Geef dan van tevoren duidelijk aan dat je gerust een maand+ moet wachten op je bestelling.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, mijn order bij oculus laten staan, want ik ben blijkbaar een van de weinigen die het enorm handig vindt om de headset + touch controllers in 1 doos te hebben. Besteld op de 14de en ondertussen toch een beetje zuur.
quote:
Tja dat blijft alsnog koffiedik kijken. Vind het wel belachelijk dat ze gewoon nieuwe orders aannemen zonder een ETA te kunnen geven.
Wat me tegenvalt is dat er in de US blijkbaar WEL al fysieke winkels bevoorraad worden ondertussen. Waarom niet eerst uitleveren aan de mensen die al betaald hebben voor je product :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Devata
quote:
boe2 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:51:
Mja, mijn order bij oculus laten staan, want ik ben blijkbaar een van de weinigen die het enorm handig vindt om de headset + touch controllers in 1 doos te hebben. Besteld op de 14de en ondertussen toch een beetje zuur.

[...]

Wat me tegenvalt is dat er in de US blijkbaar WEL al fysieke winkels bevoorraad worden ondertussen. Waarom niet eerst uitleveren aan de mensen die al betaald hebben voor je product :?
Als je de 14e hebt besteld is de kans groot (afhankelijk van het tijdstip. Zie: https://forums.oculus.com...nt/538694/#Comment_538694) dat je nog de oude set krijgt (dus twee dozen) al is niets zeker. Ik heb de 15e besteld en wacht ook nog altijd. Inderdaad nogal zuur, bestel je netjes bij de bron, zit je dan te wachten. In het begin had ik telkens zo iets van 'zal morgen wel verwerkt zijn'. Maar nu heb ik helemaal geen verwachtingen meer.

Wat betreft de betaling, die is niet eens afgeschreven. Wat ik ook niet prettig vindt, ik heb betaald (ofja, nog niet dus) via PayPal. Ik vindt het nooit prettig daar grotere bedragen op te hebben staan dus zet altijd geld erop net voor ik iets bestel. Maar aangezien ze het nog altijd niet verwerkt hebben staat er nu al ruim een week een heel hoog bedrag. |:(

Als ze zo'n actie starten mag je toch verwachten dat ze zorgen dat er voorraad is.

Laten we hopen dat ze het deze week gaan verwerken. :) Vrijwel iedereen die voor de 13e heeft besteld heeft het ondertussen binnen wat ik zo lees.

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15-10 17:31
Het officiële woord vanuit de Oculus winkel over een bestelling van een bril + multi-touch controllers (en een extra sensor):
quote:
Hello,

Thank you for taking time to contact Oculus Support today. I see that you are inquiring about your order. I'd be happy to look into it for you.

We've seen overwhelming demand with the Summer of Rift sale, and we’re working hard to deliver your Rift +and Touch bundle as soon as possible.

We’re expediting inventory to fulfill outstanding Oculus.com webstore bundle orders globally, and we expect to see improvements in shipments over the next two weeks. We’ll be sure to notify you when your Rift + Touch bundle is on its way.

We plan to be back in-stock for new orders globally by mid-August. Online and local retailers may offer different or faster estimates, and we’re easily able to cancel your order if you’d like to purchase through a retail partner instead.

We hope to see you in VR soon.

Please let us know how you would like us to proceed with your order.

Kind regards,

Oculus Support
Dus geschat is het 2-3 weken voordat orders verstuurd zullen worden.

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-10 22:10
Gisteren ook de knoop maar eens doorgehakt en een rift besteld bij Oculus. Hopelijk valt het mee met de levertijden.

• jaspervv99
quote:
boe2 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:51:

[...]

Heb dat dus even nagevraagd, of ze inderdaad geen feedback krijgen over levertijden en waarom in NA alles al netjes voor elkaar is:

Hello Jasper,

Thanks for getting back to us.

We weren't withholding information intentionally. The reason we aren't able to give an exact ETA is because we just don't have that information available.

We do have some more recent information on a broader scope now though.

We’re expediting inventory to fulfill outstanding Oculus.com webstore bundle orders globally, and we expect to see improvements in shipments over the next two weeks. We’ll be sure to notify you when your Rift + Touch bundle is on its way.

We plan to be back in-stock for new orders globally by mid-August. Online and local retailers may offer different or faster estimates, and we’re easily able to cancel your order if you’d like to purchase through a (...)

Ze moedigen nu dus aan om niet direct bij oculus te bestellen...

• jaspervv99
quote:
Devata schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:01:
[...]

Als je de 14e hebt besteld is de kans groot (afhankelijk van het tijdstip. Zie: https://forums.oculus.com...nt/538694/#Comment_538694) dat je nog de oude set krijgt (dus twee dozen) al is niets zeker. Ik heb de 15e besteld en wacht ook nog altijd. Inderdaad nogal zuur, bestel je netjes bij de bron, zit je dan te wachten. In het begin had ik telkens zo iets van 'zal morgen wel verwerkt zijn'. Maar nu heb ik helemaal geen verwachtingen meer.

Wat betreft de betaling, die is niet eens afgeschreven. Wat ik ook niet prettig vindt, ik heb betaald (ofja, nog niet dus) via PayPal. Ik vindt het nooit prettig daar grotere bedragen op te hebben staan dus zet altijd geld erop net voor ik iets bestel. Maar aangezien ze het nog altijd niet verwerkt hebben staat er nu al ruim een week een heel hoog bedrag. |:(

Als ze zo'n actie starten mag je toch verwachten dat ze zorgen dat er voorraad is.

Laten we hopen dat ze het deze week gaan verwerken. :) Vrijwel iedereen die voor de 13e heeft besteld heeft het ondertussen binnen wat ik zo lees.
Ik hoop inderdaad dat ik die oude bundel krijg, heb op 14 besteld. Gratis controllertje erbij kan nooit kwaad wel?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
jaspervv99 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 12:49:
[...]

Ik hoop inderdaad dat ik die oude bundel krijg, heb op 14 besteld. Gratis controllertje erbij kan nooit kwaad wel?
Inderdaad, ik vind het controllertje erbij ook wel prettig. En hoewel ik nogal wat opmerkingen tegenkom op internet dat de Oculus remote weinig toevoegt als je Touch hebt, moet ik zeggen dat ik die remote toch nog best vaak gebruik.

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 09-10 12:33
Damn dus wel lange wachttijden voor levering, had dat even voor het bestellen moeten opzoeken. Gister ook de knoop door gehakt en op Oculus site besteld.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Devata
quote:
Rappa1985 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:51:
Damn dus wel lange wachttijden voor levering, had dat even voor het bestellen moeten opzoeken. Gister ook de knoop door gehakt en op Oculus site besteld.
Die informatie begint nu pas te komen. Toen ik bestelde leek het er nog op dat je je bestelling gewoon binnen enkele dagen zou hebben. Pas later bleek dat het langer duurden en nu is pas iets meer duidelijk over de termijnen. Al is het nog wat vaag. Half augustus zou alles weer in orde moeten zijn voor nieuwe orders en in de komende twee weken zouden ze het meeste moeten gaan verzenden wat nu open staat.

Dat begrijp ik ervan.

Met een beetje geluk heb ik het dus dit weekend, het zou echter ook heel goed kunnen dat ik het pas het weekend erna heb, en met wat pech pas het weekend daarna. Maar ik heb het zeker het weekend daar na. Zoiets.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
quote:
SnoeiKoei schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:02:
[...]

Inderdaad, ik vind het controllertje erbij ook wel prettig. En hoewel ik nogal wat opmerkingen tegenkom op internet dat de Oculus remote weinig toevoegt als je Touch hebt, moet ik zeggen dat ik die remote toch nog best vaak gebruik.
Voor de duidelijkheid
- remote. Soort van afstandsbediening
- controller. Xbox game controller
- touch. Draadloze VR hotas achtige dingen

De remote krijg je altijd, onafhankelijk van het pakket. Het verschil is de controller die wel of niet in het pakket zit. De 'oude' bundle bestaat uit 2 dozen, namelijk de rift + controller, en apart verpakt de touch met een extra sensor. Bij de nieuwe verpakkking zit geen controller en zitten de rift en de touch in een enkele doos.

• Rappa1985
  • Laatst online: 09-10 12:33
quote:
RobV schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:00:
[...]

De remote krijg je altijd, onafhankelijk van het pakket. Het verschil is de controller die wel of niet in het pakket zit. De 'oude' bundle bestaat uit 2 dozen, namelijk de rift + controller, en apart verpakt de touch met een extra sensor. Bij de nieuwe verpakkking zit geen controller en zitten de rift en de touch in een enkele doos.
Vreemd, moet daar dan ook geen prijsverschil in zitten? Mij maakt het persoonlijk niet uit omdat ik toch genoeg controllers thuis heb maar lijkt mij behoorlijk klote voor iemand die dat niet heeft.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
[...]

Voor de duidelijkheid

Ik begreep dat de remote ook niet meer in de nieuwe pakketten zou zitten, aangezien de Touch controllers alle functies van de remote overnemen.

• Devata
quote:
[...]

Voor de duidelijkheid

Volgens mij is de controller er ook uit en is het de bedoeling van Oculus dat je alles via Touch gaat doen.
Zie ook een afbeelding van de nieuwe verpakking:

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Remote wordt inderdaad niet meer genoemd in het nieuwe pakket. Ik zou er maar van uitgaan dat hij er dus ook niet meer in zit:
https://www.oculus.com/bl...-a-new-all-in-one-bundle/
quote:
The Summer of Rift sale has been a huge success, and we’ve seen tons of new people jump into Rift every day. Now, to continue getting the best VR experience into everyone’s hands, we’re permanently bundling Rift + Touch in the same package for $499, and available now for just $399 during our Summer of Rift sale—limited time only! That means everything you need to play this summer’s hottest VR titles like Robo Recall, Wilson’s Heart, Echo Arena and Star Trek: Bridge Crew is now available in one box.

All purchases include: Rift headset, two sensors, Touch controllers, cables, and six free titles when you activate Touch—Lucky’s Tale, Medium, Toybox, Quill, Dead and Buried, and Robo Recall.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Aangezien ik het nieuwe pakket nooit had gezien kon ik ook niets zeggen over de remote.

Ik heb het oude pakket ontvangen en daarmee heb ik alles O-) :Y gek genoeg zal ik in mijn diy simpit voornamelijk mijn diy HOTAS gebruiken voor Elite, waarmee voor mij het allemaal geen fluit uitmaakt d:)b

• jaspervv99
quote:
RobV schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:15:
Aangezien ik het nieuwe pakket nooit had gezien kon ik ook niets zeggen over de remote.

Ik heb het oude pakket ontvangen en daarmee heb ik alles O-) :Y gek genoeg zal ik in mijn diy simpit voornamelijk mijn diy HOTAS gebruiken voor Elite, waarmee voor mij het allemaal geen fluit uitmaakt d:)b
Wanneer heb je besteld?

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
quote:
Ik had mijn rift bij oculus besteld op de 14e maar toen ik de 19e nog geen antwoord had heb ik hem bij coolblue kunnen bestellen en de oculus.com bestelling geannuleerd. De 20e kreeg ik mij rift binnen via coolblue (voor 23.59 besteld, volgende dag geleverd). Ik had erg veel geluk want ik had volgens mij de laatste.

• sn0w13
  • Laatst online: 21:28
Als je kijkt bij Coolblue wordt hij 13/8 terug verwacht.
En de bundel heet nu "basispakket"
Vermelding van de Remote en controller zijn verdwenen maar de prijs blijft hetzelfde

Gelukkig heb ik hem vorige week daar nog kunnen bestellen

• Giant_Panda
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-10 11:29
Hmm, ik heb maandag ook besteld, na lang twijfelen. Maar volgens mij stond toen de controller er ook nog bij... En die had ik er ook graag bij gehad, dus gek dat die nu opeens verdwenen is.

En weet iemand wat er nog bij kan gaan komen aan verzendkosten en belasting enzo?
quote:
Taxes, Surcharges and Fees: Applicable shipping, taxes and duties will be added to and charged in your payment upon shipment of the unit.
Gaat dat een flink bedrag worden...?

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:58
quote:
Giant_Panda schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:22:
En weet iemand wat er nog bij kan gaan komen aan verzendkosten en belasting enzo?

[...]

Gaat dat een flink bedrag worden...?
Waar heb je besteld? Bij Oculus zelf zit de 21% NL BTW al in het bedrag en er zijn geen verzendkosten. Invoerrechten zijn niet van toepassing want ze leveren vanuit Ierland (EU). De beide pakketjes die ik kreeg kwamen trouwens gewoon uit Nederland (Venray).

• Giant_Panda
quote:
PatrickC schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:50:
[...]

Waar heb je besteld? Bij Oculus zelf zit de 21% NL BTW al in het bedrag en er zijn geen verzendkosten. Invoerrechten zijn niet van toepassing want ze leveren vanuit Ierland (EU). De beide pakketjes die ik kreeg kwamen trouwens gewoon uit Nederland (Venray).
Owh, dat had ik er inderdaad wel even bij kunnen zetten...
Gewoon bij Oculus zelf!

Bedankt voor de info :)

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:49
quote:
Rappa1985 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:05:
[...]

Vreemd, moet daar dan ook geen prijsverschil in zitten? Mij maakt het persoonlijk niet uit omdat ik toch genoeg controllers thuis heb maar lijkt mij behoorlijk klote voor iemand die dat niet heeft.
Aan de andere kant: Die controllers moeten in VR zo snel mogelijk gebanned worden. Persoonlijk vind ik het nogal amateurisch over komen. High end spul, touch controller met millimeter tracking maar naar de controller moet je blindelings zoeken. 8)7
Neuh, laten ze daar maar asap een alternatief voor bedenken! :P

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
ChojinZ schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:06:
[...]

Aan de andere kant: Die controllers moeten in VR zo snel mogelijk gebanned worden. Persoonlijk vind ik het nogal amateurisch over komen. High end spul, touch controller met milimeter tracking maar naar de controller moet je blindelings zoeken. 8)7
Neuh, laten ze daar maar asap een alternatief voor bedenken! :P
Lang niet alle bestaande VR-software werkt met touch-controller, dus je moet íets...

• ChojinZ
quote:
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:49:
[...]

Lang niet alle bestaande VR-software werkt met touch-controller, dus je moet íets...
Tuurlijk, snap ik. Dit hoort gewoon bij de overgangs fase. Maar laten we eerlijk wezen: Ideaal is anders. Heb soms het gevoel dat ik low-tech met hi-tech aan het combineren ben. :+

• Arm1n
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14-10 17:43

Arm1n

Zeven over half twee

Klopt het dat de rift sensor alleen te koop is via de Oculus store zelf? Was van plan om via Coolblue te bestellen ivm service gemak ed, maar ik wil graag roomscale kunnen gebruiken en dan heb ik die derde sensor nodig.

Canon 6D | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
quote:
Arm1n schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:32:
Klopt het dat de rift sensor alleen te koop is via de Oculus store zelf? Was van plan om via Coolblue te bestellen ivm service gemak ed, maar ik wil graag roomscale kunnen gebruiken en dan heb ik die derde sensor nodig.
Gewoon via oculus.com bestellen. De leveringsproblemen gaan over de touch bundle, er zou niks mis zijn met de voorraad sensors. Wordt vanuit ierland geleverd dus geen verrassingen met import, btw of verzendkosten.

• jaspervv99
quote:
PatrickC schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:50:
[...]

Maak het nog ondraaglijker voor mij :P , ligt bij mij om de hoek! LETTERLIJK!

• Snirpo
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 07:39
De touch bundle staat weer op amazon.de. Het lijkt erop dat dit het oude pakket is met controller (2 aparte artikelen in winkelmand). Ik heb besteld. Verwachte levering 3 augustus.

https://www.amazon.de/Ocu...=8-2&keywords=oculus+rift

Snirpo wijzigde deze reactie 27-07-2017 11:05 (6%)

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Coolblue is ook weer online met de aanbieding, maar wel als preorder https://www.virtualrealit...lus-rift-basispakket.html

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
RobV schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:11:
Coolblue is ook weer online met de aanbieding, maar wel als preorder https://www.virtualrealit...lus-rift-basispakket.html
Zonder XBox-controller en remote, dus niet het oude pakket. ;)

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
quote:
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:21:
[...]

Zonder XBox-controller en remote, dus niet het oude pakket. ;)
Nee, maar dat was te verwachten toch?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
RobV schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:32:
[...]

Nee, maar dat was te verwachten toch?
Het leek me goed dat even te zeggen, aangezien je vlak na Snirpo reageert die aangeeft dat Amazon de oude set weer lijkt aan te bieden. "Coolblue is ook weer online met de aanbieding" kan de indruk wekken dat dat het oude pakket is, maar dat is dus niet zo. :) Voordat mensen teleurgesteld zijn dat ze geen XBox-controller en remote krijgen.

• Spectre Wolf
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 11-10 07:39
quote:
Snirpo schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:02:
De touch bundle staat weer op amazon.de. Het lijkt erop dat dit het oude pakket is met controller (2 aparte artikelen in winkelmand). Ik heb besteld. Verwachte levering 3 augustus.

Deze heb ik vanmorgen ook besteld. Bij mij gaf hij aan dat er nog 1 op voorraad was. Nu staat er alleen op voorraad. Ben benieuwd of ik er nog eentje heb.

iRacing Profiel

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Goed punt. Had ik nog niet over gedacht. Maarja mensen kunnen ook zelf even kijken en lezen hoop ik

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Da's ook wel weer waar... Hoop ik met je mee.

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:58
quote:
jaspervv99 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:38:
[...]

Maak het nog ondraaglijker voor mij :P , ligt bij mij om de hoek! LETTERLIJK!
Haha... voor mij ook. :P Ik wilde eigenlijk wachten op de volgende generatie, maar voordat die er is en waarschijnlijk nog hogere hardware eisen stelt, dacht ik... waarom niet? Voor de oude prijs had ik het niet gedaan, maar tegen de huidige aanbieding incl. touch controllers kon ik geen nee zeggen.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Oculus meldde eerder dez maand dat ze niet van plan zijn voor 2019 een nieuwe technologie te leveren. Grotere resoluties en andere innovaties zouden zoveel gaan vragen van het pc systeem dat ze hun eigen graf zouden graven. Liever zien ze een hogere marktpenetratie van alle VR brillen en merken zodat er meer klanten komn en ook ontwikkelaars de stap gaan zetten. (Dit alles natuurlijk met meer omzet in het achterhoofd)

TL;DR: geen nieuwe rift in 2018.

• hvm87
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 07-08 13:56
quote:
Snirpo schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:02:

Ik heb deze vorige week vrijdag (21 juli) besteld, de paketten zijn maandag verzonden (waren in eerste instantie uitverkocht) en ze zijn vandaag binnen gekomen! Het zijn inderdaad 2 paketten en de bril is met controller :) :)

Kijk er al heel de week naar uit. Ik ga alles morgen op m'n gemak installeren en uittesten, ben echt super benieuwd!

• Snirpo
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 07:39
Ik kan bevestigen dat mijn amazon.de bestelling van 27 juli uit twee delen bestaat, dus de het oude pakket met de Xbox One controller. De touch controllers zijn namelijk al verzonden. De headset zelf helaas nog niet...

Maar ik moet waarschijnlijk sowieso nog even geduld hebben, want mijn videokaart (GTX 770) gaat VR niet trekken en met de belachelijke prijzen van nu is het ook niet te doen om een nieuwe kaart te kopen :(

• daPet
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23:10
quote:
RobV schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:27:
Oculus meldde eerder dez maand dat ze niet van plan zijn voor 2019 een nieuwe technologie te leveren. Grotere resoluties en andere innovaties zouden zoveel gaan vragen van het pc systeem dat ze hun eigen graf zouden graven. Liever zien ze een hogere marktpenetratie van alle VR brillen en merken zodat er meer klanten komn en ook ontwikkelaars de stap gaan zetten. (Dit alles natuurlijk met meer omzet in het achterhoofd)

Als ze op een grotere markt willen afzetten is goedkoper maken een goede stap in die richting...
Helaas nog niet binnen, nu een paar daagjes weg en hopen dat er dan een kaartje op de mat ligt :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChojinZ
quote:
RobV schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:27:

quote:
daPet schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:54:
[...]

Als ze op een grotere markt willen afzetten is goedkoper maken een goede stap in die richting...
Helaas nog niet binnen, nu een paar daagjes weg en hopen dat er dan een kaartje op de mat ligt :)
Even mezelf quoten:
quote:
ChojinZ schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:19:
[...]

Zou kunnen. Maar de markt is de laatste tijd sowieso erg druk en Oculus moet de concurrentie voorblijven.

Daarnaast moeten ze gewoon het klanten bestand uitbreiden. Het aantal users is nu nog te klein om een mooi volwaardig platvorm/ecosysteem op te zetten.

Nu is het nog een beetje het kip- en ei verhaal:
Er zijn te weinig potentiele kopers om een duur software/game project te kunnen starten. Maar zonder fancy software/games koopt weer niemand de bril. Ergens zal Oculus moeten investeren. En het lijkt erop dat ze nu dus gaan investeren in het opbouwen van een grotere userbase. Als die er is komt de software vanzelf.

Neem een Overwatch, Battlefield of Call of Duty. Zo'n game kan je alleen maar ontwikkelen als je van te voren weet dat er miljoenen exemplaren worden verkocht. De OR en Vive samen hebben nog geen half miljoen users. Daar gaan de grote ontwikkelaars zich niet snel op richten.

Overigens zal het mij niets verbazen dat ze de bril nu met verlies moeten verkopen, enkel vanwege bovenstaande met de verwachting om op de lange duur winst te maken.
8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 08-10 15:21
Is de complete set nog ergens te vinden buiten oculus zelf? Overal is het zo'n beetje uitverkocht.

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Iemand enig idee hoe het zit met de voorraad bij Oculus zelf? Hebben ze em zelf wel op voorraad?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-10 22:10
quote:
Chester schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:35:
Iemand enig idee hoe het zit met de voorraad bij Oculus zelf? Hebben ze em zelf wel op voorraad?
Ze hebben hem zelf niet op voorraad. Ik heb zelf 24 juli besteld en heb nog geen verzendbevestiging gekregen. Zal in mijn geval nog wel zo'n 2 weken duren gok ik ongeveer als ik de overige reacties hier zo lees.

• Devata
quote:
scrappy.doo schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:46:
[...]

Ze hebben hem zelf niet op voorraad. Ik heb zelf 24 juli besteld en heb nog geen verzendbevestiging gekregen. Zal in mijn geval nog wel zo'n 2 weken duren gok ik ongeveer als ik de overige reacties hier zo lees.
Ik heb het de 15e besteld en zie ook nog altijd geen vooruitgang. Ze zeggen nu al bijna 2 weken ze in de komende twee weken verbeteringen verwachten bij het verwerken van de bestellingen.

Als je het de 24e pas hebt besteld dan zou ik het weekend van 18 augustus aanhouden als de periode waarin je het gaat ontvangen. Oculus zelf heeft namelijk aangegeven dat ze weer helemaal op schema moeten zijn voor ‘nieuwe’ orders rond midden augustus.

Wat ze verstaan onder ‘nieuwe orders’ is echter niet helemaal duidelijks. Orders die het nieuwe pakket krijgen, orders gedaan na die uitspraak van Oculus of orders die binnen komen vanaf midden augustus?
Ik hoop dat mijne deze week eindelijk wordt verwerkt, maar dat hoop ik al twee weken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Laatst online: 00:42

icecoolsniper

never run from a sniper!

Gisteren voor het eerst de bundel uitgepakt die ik bij Coolblue heb besteld twee weken terug en het is de oude bundel met Xbox controller, touch remote en losse box met Touch controllers. Alles aangesloten (wat nog niet zo makkelijk ging op mijn 4 jaar oude systeem) en toen snel met de Rift aan de gang gegaan en wat is het een super gaaf ding! Ooit in een grijs verleden al eens een DK1 mogen testen en dat was al awesome maar nu zijn de apps ook veel beter.

Wel de hele tijd de melding in beeld dat mijn systeem niet aan de minimum specs voldoet maar ik heb met Lucky's Tale geen problemen en het draait vloeiend op mijn HD7950 3GB. Waarschijnlijk als ik gebruik ga maken van de games die horen bij de Touch controller ga ik wel stotteringen krijgen...

Heb mijn vriendin ook laten gamen en die was, ondanks ze geen gamer is, behoorlijk onder de indruk en ik moest op een gegeven moment gewoon bedelen of ik ook weer even mocht :P

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• lexkrijnen
  • Laatst online: 20:21
Gistermiddag de kit gekocht op coolblue, verwachte levertijd staat nogsteeds op 13.08.2017.
Iemand die op de hoogte is van Nederlandse/Duitse winkels die de kit nog op voorraad hebben liggen voor 450/500 euro toevallig?

Ik dacht, wacht wel even 2 weken maar het begint nu al te kriebelen.. 😅

• Stofbal
quote:
lexkrijnen schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:10:
Gistermiddag de kit gekocht op coolblue, verwachte levertijd staat nogsteeds op 13.08.2017.
Iemand die op de hoogte is van Nederlandse/Duitse winkels die de kit nog op voorraad hebben liggen voor 450/500 euro toevallig?

Same here...

• Giant_Panda
Ik heb hem vorige week besteld bij Oculus zelf, maar het is dus vrij onduidelijk wanneer die geleverd gaat worden. Coolblue heeft een verwachte levertijd van 13 augustus, maar 20 euro duurder.
Wat ik me wel afvraag, wat is makkelijker qua garantie? Is dat via Oculus goed geregeld? Of handiger om via Coolblue te doen?
Bijkomend voordeel is dat Coolblue op 200 meter van m'n huis zit... maar is het die 20 euro waard?

• Rudi
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 13-10 06:38
quote:
lexkrijnen schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:10:

Op amazon.co.uk is hij weer op voorraad, en verstuurt ook naar Nederland.

• Stofbal
Maakt het iets uit als je hem uit engeland besteld? Ivm stopcontacten etc?

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Hij heeft geen stopcontact, alleen USB en HDMI.

En nu GB nog bij de EU zit is er ook geen iportheffing of BTW wat er nog bovenop komt. Dus, nee, maakt niks uit.

I got a bad feeling about this.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
quote:
Giant_Panda schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:17:

Bijkomend voordeel is dat Coolblue op 200 meter van m'n huis zit... maar is het die 20 euro waard?
Oh man het is maar goed dat ik niet zo dichtbij woon anders kan ik beter mijn salaris direct naar hun laten overschrijven! O-) ;w

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Net order gewijzigd naar amazon.de. Ik verwacht dat Oculus zelf hem ook deze week klaarheeft, maar amazon garandeert nog voor het weekend de levering.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Azziax
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-09 15:49
Ik heb de Oculus 27 juli besteld via CoolBlue. Die had de verwachte levertijd 13 augustus.

Ik zie echter net op de site dat hij "vandaag besteld, morgen in huis" is. Ook ontvang ik net een e-mail van Coolblue dat de rift morgen bezorgd wordt inclusief Track&Trace. Lijkt erop dat ze hun voorraad dus eerder hebben ontvangen.

https://www.virtualrealit...lus-rift-basispakket.html

• rolandcube
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13-10 10:51
Coolblue heeft blijkbaar weer voorraad, net besteld word vanavond voor 22:00 geleverd
In Nederland

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Coolblue.be heeft hem ook gewoon. En hoppa, amazon bestelling een kwartier later geannuleerd en bij coolblue besteld. Luxeprobleem plots :p

boe2 wijzigde deze reactie 01-08-2017 13:57 (13%)

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True