Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Soundless schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:18:
[...]

Heb het idd maar op omgezet naar Paypal. Hopen dat dit wel goed gaat. Er is iig nog niks afgeschreven van PP.

[...]

Nope, er stond niks over een failed payment ofzo.
duurde bij mij een halve dag (nacht) voordat ik de melding kreeg.. jammer want inmiddels 3 werkdagen verder en nu dus pas het hele betaal process doorgekomen :(

daarintegen vind ik het wel weer netjes van de bank dat ze dit soort dingen tegenhouden aangezien oculus in feite dus 2 betalingen probeerd uit te voeren (en dat is gek voor banken)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:22

ABD

Frozen-North schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:10:
Zijn er meer mensen die gisteren besteld hebben en nog geen verzend informatie in het account zien?
Ik heb gisterenmiddag rond 12:00 besteld. Het bedrag was een kwartier later van Paypal afgeschreven maar de status staat nog op: Verwerken voor verzending

Aangezien anderen de bestelling binnen een dag ontvingen had ik goede hoop vanavond aan de slag te kunnen. Ik vrees echter dat het iets langer gaat duren :(
Ik heb de Rift maandagavond om 18:15u besteld. Gisterenmiddag om 17:08u was de order verwerkt en werd de status "Processing for Shipping" en tracking TBA en daar staat hij nog op. Ik denk dat Cyw00d geluk heeft gehad.
Soundless schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:14:
[...]

Ik zie dat ik dit nu ook heb. 88 cent eraf, dan de 88 cent weer terug en de rest is er niet afgehaald.
Enig idee wat de snelste manier is om dit op te lossen?
Dit is juist goed. Dit is eengeslaagde check of de betalingsmanier werkt . Je moet als je dit krijgt niets doen, slechts geduld hebben. De definitieve afschrijving gebeurt pas op het moment dat het verzendingsproces start.

[ Voor 25% gewijzigd door ABD op 12-07-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Hier ook Paypal, zonder problemen.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 22:34
Ik heb de Oculus zelf bij Coolblue besteld, maar de 3de sensor via de Oculus webshop.
Gisteren rond 13 uur gekocht via PayPal wat niet echt soepel ging. Nu is mijn status "bestelling" en nog niks van pay pal af.

Hadden jullie ook dezelfde status initieel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
@ABD zou goed kunnen dat ik geluk heb gehad, samen met iemand anders (@Shaidar. Ik hoop dat hij snel binnenkomt voor jullie!

Heeft er iemand een tip waar ik goedkoop een USB3 verlengkabel (5 of 10m) en een hdmi verlengkabel (5 of 10m) kan bestellen? Ik kom alleen prijzen tegen van 25 tot 120 euro.. beetje te veel vind ik zelf.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 13:56
Gistermiddag rond 13:00 heb ik de Oculus Rift besteld, betaald met creditcard. Het volledig bedrag van €449,- is nog niet afgeschreven. Als ik kijk naar Mijn Bestellingen dan staat die helaas nog op de status Bestelling.

Contact gehad met mijn creditcard maatschappij, die geeft aan dat er 2x succesvol de 88cent is afgeschreven en weer is bijgeschreven.

Mijn broertje daar in tegen heeft hem maandag om 21:15 besteld en betaald met Paypal. Zijn order status staat nog op Verwerken voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 15:22
Cyw00d schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:49:
@ABD zou goed kunnen dat ik geluk heb gehad, samen met iemand anders (@Shaidar. Ik hoop dat hij snel binnenkomt voor jullie!

Heeft er iemand een tip waar ik goedkoop een USB3 verlengkabel (5 of 10m) en een hdmi verlengkabel (5 of 10m) kan bestellen? Ik kom alleen prijzen tegen van 25 tot 120 euro.. beetje te veel vind ik zelf.
HDMI
USB

Zijn ze zo kort dat ze verlengd moeten worden of heb je de PC verder weg staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Cyw00d schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:49:

Goedkoop wordt het niet, aangezien je (eigenlijk) actieve verlengkabels nodig hebt. Je kan het proberen met normale kabels. Ik zou op amazon kijken, en dan even ale domeinen vergelijken. Ik heb koopjes gescoord op bv .it die bij co.uk en .de veel duurder waren. .com is het goedkoopst want zonder btw, maar dan loop je het risico dat het vanuit de VS verstuurd wordt en loop je tegen importkosten aan + btw. Maar het kan dat het vanuit duitsland verzonden wordt, en dan heb je geluk.

Optie 2 is versterkers zoeken, gewone kabels gebruiken en versterker aanschaffen indien nodig. versterkers zijn er denk ik alleen voor HDMI, maar actieve USB 3.0 kabels zijn niet zo verschrikkelijk duur. Itt actieve HDMI kabels.

[ Voor 39% gewijzigd door ABD op 12-07-2017 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10
Update: Postbode is net geweest. Helaas maar met 1 pakket met hierin alleen de touch controllers.
Ik denk dat ik zo maar even contact op moet nemen met de support afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:47
@Frozen-North
Wat is de bestelstatus bij jou? En heb je ook al volgcodes in je account?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
Gait schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:58:
@Frozen-North
Wat is de bestelstatus bij jou? En heb je ook al volgcodes in je account?
De bestelstatus is nog steeds: Verwerken voor verzending
Geen volgcodes te vinden :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46
Frozen-North schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:59:
[...]

De bestelstatus is nog steeds: Verwerken voor verzending
Geen volgcodes te vinden :\
Aangezien mijn bestelling eerder op die status stond verwacht ik het ook vandaag, ik zal laten weten wat ik binnenkrijg (ALS ik het krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwiiisT
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-06 12:59
Ik heb gisterochtend rond 09.00 besteld. Na 2 uur ging de status op: Processing for shipping. Nu ong 30 uur na bestelling, helaas nog geen verandering. Ik heb ook wat spookverhalen gelezen van mensen waarvan hun order gecancelled werd. Niemand hier die dat heeft meegemaakt hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ik heb zojuist een 3e sensor besteld, wel een aanrader als je gewoon 360o wilt kunnen draaien in de kamer.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
Hier is hij inmiddels binnengekomen. Maandagavond rond ~6 uur besteld dus gisteren verwerkt en verstuurd.

Rond het avonduur waren de trackingcodes op de site te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Bij mij is er slechts één pakketje bezorgd dus ik ben bang dat dit alleen touch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-09 18:42

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Maandag rond 20:30 besteld. Bestelstatus nog steeds Verwerken voor verzending. Geen pakketje gehad nog helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-08 19:04
Oculus.com is dus ook redelijk wazig met de levertijden, bij Caseking kloppen de voorraden niet en bij Alternate.de kun je alleen via een omweg betalen.

Ik denk dat ik deze aanbieding maar skip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
neejij schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 17:03:
Oculus.com is dus ook redelijk wazig met de levertijden, bij Caseking kloppen de voorraden niet en bij Alternate.de kun je alleen via een omweg betalen.

Zo te zien zit je in duitsland dus is staturn niks?
http://www.saturn.de/de/p...lity-headset-2148241.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Ik woon gewoon in NL maar daar kan ik hem nergens vinden, vandaar de Duitse webshops.
Ik kan bij Saturn.de helaas geen account aanmaken met mijn Nederlandse adresgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
neejij schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 17:14:
[...]

Ik woon gewoon in NL maar daar kan ik hem nergens vinden, vandaar de Duitse webshops.
Ik kan bij Saturn.de helaas geen account aanmaken met mijn Nederlandse adresgegevens.
Zelf heb ik hem via coolblue gekocht:
https://www.virtualrealit...ft-touch-controllers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

neejij schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 17:03:

Ik zie niet in waarom je hem niet bij oculus zelf zou bestellen, dan kan je er meteen een derde sensor bij kopen. En anders heb je amazon.de of coolblue.

Maar als je hem niet wil, dan wil je hem niet.

Overigens heb ik nog niets ontvangen noch een T&T code gehad. Mijn bestelling is zoals eerder vermeld van 10-7 18:15u en de verwerking+ betaling is gisteren om 17:08u gebeurd. maar ze kunnen nog komen. Hier in de buurt wordt geregeld tot 21:00u bezorgd, al weet ik niet of UPS dat ook doet. Ik maak me niet druk, want ik kan toch pas in het weekend echt los, want er zal eerst gewerkt moeten worden. Ik moet die hobby ergens van betalen;)

[ Voor 9% gewijzigd door ABD op 12-07-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
ABD schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:49:
[...]

Ik zie niet in waarom je hem niet bij oculus zelf zou bestellen, dan kan je er meteen een derde sensor bij kopen. En anders heb je amazon.de of coolblue.

Maar als je hem niet wil, dan wil je hem niet.

Overigens heb ik nog niets ontvangen noch een T&T code gehad. Mijn bestelling is van 10-7 18:15u en de verwerking+ betaling is gisteren om 17:08u gebeurd. maar ze kunnen nog komen. Hier in de buurt wordt geregeld tot 21:00u bezorgd, al weet ik niet of UPS dat ook doet.
Ik ben te verwend door de service van veel moderne webshops denk ik. Als mijn bestelling niet binnen 1-2 dagen in huis is haak ik al af. Bij Coolblue staat hij op pre-order. Heb al even contact opgenomen maar de pre-order datum van 15-7 is slechts een indicatie. First world problems...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
neejij schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:54:
[...]

Ik ben te verwend door de service van veel moderne webshops denk ik. Als mijn bestelling niet binnen 1-2 dagen in huis is haak ik al af. Bij Coolblue staat hij op pre-order. Heb al even contact opgenomen maar de pre-order datum van 15-7 is slechts een indicatie. First world problems...
pff balen, omdat de datum een week na de actie was vond ik 15-7 wel aannemelijk. Ik houd ook niet van wachten en helemaal niet van "verzonnen" datums 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Animal Mother schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:58:
Maandag rond 20:30 besteld. Bestelstatus nog steeds Verwerken voor verzending. Geen pakketje gehad nog helaas.
Zojuist aangepast naar verzonden. Hoop dat ie er morgen is dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook de codes binnen, voor vandaag zit het op de bel letten er dus op :D

Vind het wel mooi om te zien hoe op reddit en hier er echt een explosie aan nieuwe mensen is. Zou mooi zijn als dit nu echt een doorbraakmoment zal blijken te zijn.
Ik weet nog dat ik de dag van de prijsbekendmaking ook de hele tijd naar leaks op zoek was. Ik hoopte heel erg op 'deze' prijs voor de bril alleen. Was destijds dus ook wel een klein beetje aan het balen dat de prijs zoveel hoger kwam te liggen. Voor mij echt boven budget. Maar een jaar later nu zelfs inclusief controllers.
(Twee weken geleden nog op wat marktplaats DK2 brillen geboden, gelukkig zijn die het niet geworden :D )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimmi3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04 11:14
Hier ook de verzendcodes binnen. Maandagavond laat besteld.
Kan niet wachten lang geleden dat ik zo naar iets met een stekker heb uitgekeken. Herken me heel erg in het verhaal van Trevor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Hier ook de codes binnen, dinsdagochtend rond half 11 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwiiisT
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-06 12:59
Yes ik heb ook mn track trace codes! Niet in mn mail, maar wel in mn account. En voor mij idem, heb vandaag op m'n werk werkelijk elke 10 min de order pagina zitten refreshen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xbeater
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:33
Hier ook de codes in m'n account. Geen mail van Oculus, gisteravond besteld, met paypal ging het in een keer vloeiend.

Maar, vandaag wel thuis gebleven in geval ik 'lucky' zou zijn en een van de geweest die zonder traceercodes toch een bezorging zou krijgen. Helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robyrq
  • Laatst online: 22-07 14:58
Xbeater schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:22:
Hier ook de codes in m'n account. Geen mail van Oculus, gisteravond besteld, met paypal ging het in een keer vloeiend.

Maar, vandaag wel thuis gebleven in geval ik 'lucky' zou zijn en een van de geweest die zonder traceercodes toch een bezorging zou krijgen. Helaas niet.
Ik heb hem ook gisteravond besteld, maar m'n bestelling staat nog steeds op 'Bestelling'. Was dat bij jou ook het geval of ging hij snel naar iets als in afwachting van verzenden?
Toevoegen van Paypal ging bij mij ook vloeien, maar er is nog niks afgeschreven. Jammer dat hun bestelproces zoveel verwarring veroorzaakt :-(. Nouja hopen dat hij iig voor het weekend binnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Bij mij nog geen code, staat sinds 11 juli 00:55 op klaar om te verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Robyrq schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:30:
[...]

Ik heb hem ook gisteravond besteld, maar m'n bestelling staat nog steeds op 'Bestelling'. Was dat bij jou ook het geval of ging hij snel naar iets als in afwachting van verzenden?
Toevoegen van Paypal ging bij mij ook vloeien, maar er is nog niks afgeschreven. Jammer dat hun bestelproces zoveel verwarring veroorzaakt :-(. Nouja hopen dat hij iig voor het weekend binnen is ;)
Ik zou het even navragen bij oculus. Na een paar uur moet hij al naar verwerking voor verzenden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xbeater
Robyrq schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:30:
[...]

Ik had rond half 7 uur besteld, om half acht was ie al "verwerken voor verzending," en vanmorgen stond er van paypal een geplande overschrijving in m'n internetbankieren. Word morgen van m'n rekening gehaald.

Aardig vervelend bestelprocess inderdaad, en de website doet het ook niet altijd zo goed. Maarja,

EDIT: ^ what he said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robyrq
Aksnes schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:35:
[...]

Ik zou het even navragen bij oculus. Na een paar uur moet hij al naar verwerking voor verzenden gaan.
Heb ook al een support ticket aangemaakt. Weet iemand of ze ook een telefoonnummer hebben. Dat kon namelijk nergens vinden en dat gaat waarschijnlijk ook wat sneller :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• valkema_wind
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:17
Robyrq schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:38:
[...]

Heb ook al een support ticket aangemaakt. Weet iemand of ze ook een telefoonnummer hebben. Dat kon namelijk nergens vinden en dat gaat waarschijnlijk ook wat sneller :).
Ik had vandaag om 16:30 een ticket aangemaakt en om 19:10 al antwoord. Best een snelle klantenservice dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robyrq
valkema_wind schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:49:
[...]

Ik had vandaag om 16:30 een ticket aangemaakt en om 19:10 al antwoord. Best een snelle klantenservice dus :)
Oh, goed om te weten, dat is zeker snel. Ticket om 20:30 aangemaakt. Dus zal morgenochtend wel antwoord hebben. Dankje voor het melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

neejij schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:54:
[...]

Mijn drie pakketten zijn reeds onderweg. Maandagavond besteld, dus feitelijk 2 werkdagen voordat ze bezorgd worden. Bestel ze nu en je hebt ze zeer waarschijnlijk vrijdag in huis.

Ik dus zeer waarschijnlijk ook, want ik ben morgen niet thuis, en ik heb geen UPS MyChoice waardoor ik de pakketten nog niet elders kan laten bezorgen. Oh well.

edit: was een beetje moe, als je ze woensdagavond laat besteld, heb je ze zaterdag binnen. Zelfde geldt voor deze morgen. Bestel je op tijd, heb je ze van het weekend binnen.

[ Voor 10% gewijzigd door ABD op 13-07-2017 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Net besteld, paar minuten later bevestiging en nu "Your order has been processed! Look for a shipping confirmation email with tracking information soon." Tot nu toe gaat het vlot hier! :D

Update: sms'je van de ING ontvangen dat ze uit voorzorg mijn credit card hadden geblokkeerd, moest even bellen om te bevestigen dat ik inderdaad zelf een aankoop had gedaan _O- Nog nooit meegemaakt maar het is weer geregeld.

[ Voor 37% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-07-2017 23:53 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xbeater
Kijk, vannacht om 2 uur de verkoopfactuur email van Oculus gekregen met daarin de tracking nummers (welke een aantal uur eerder op de website stonden).

Dus het verliep (grof):
Dinsdag 19:00 - Producten besteld, met PayPal betaald.
Dinsdag 19:30 - "Your order has been processed" -> op website: verwerken voor verzending.
Woensdag: Ik hopen dat er een pakketje komt en eindeloos de bestelpagina refreshen.
Woensdag 21:00 - ongeveer het tijdstip dat m'n trackingcodes beschikbaar waren op de pagina.
Donderdag 02:00 - email binnen dat alles verzonden is met dezelfde drie trackingcodes.

Dus, inderdaad, het duurt gewoon twee dagen. Dat ze dinsdag de pakketjes al klaar hadden voor verzending betekend dus niet dat het diezelfde avond op de post zou gaan.

Ik zou klagen, maar lets be honest: er zijn geen andere webshops die alles voor deze prijs leveren, en het blijft ook nog eens sneller dan de prijzen die in de buurt komen, want die staan op preorder. Dus ondanks dat Oculus ons niet bepaald goed informeerd gedurende het bestelprocess verloopt het alsnog wel redelijk netjes. Bovendien, we zijn in NL verwend met standaard next-day delivery, laten we de lat niet zo hoog leggen.

EDIT: Overigens wel grappig: Oculus heeft drie pakketjes verstuurd, en de UPS tracking geeft aan dat twee er van via Amsterdam geroute zijn en de derde via Tilburg. Wel zijn ze alledrie in Rotterdam nu, dus verwacht dat ze vandaag aankomen. :9

[ Voor 9% gewijzigd door Xbeater op 13-07-2017 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Vannacht om 03h46 een mail van Oculus gekregen met tracking nummers in, en de melding "Your order is on its way! Please track your shipment with the following link:". Maar ze zijn al lang geleverd :). Ik denk dat hun e-mail systeem wat traag werkt deze dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Order Status
Processing for Shipping
Tracking Numbers
(TBA when your order ships)

:(

dinsdag besteld, woensdag payment pas voor elkaar gekregen, hopen dat ze vandaag verstuurd worden zodat ze vrijdag dan nog aankomen.
Anders dan word het maandag pas dat ik ze heb (af laten leveren op mn werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Maandagavond besteld, direct daarna bevestiging.
Woensdagmiddag de Oculus ontvangen.
Vanochtend de tracking mailss gekregen......nice.

maargoed, ik had geen flauw idee hoelang het duurde voordat ik het apparaat binnen zou krijgen, hield rekening met 1 week maar had me ook niks verbaasd als de Oculus pas over 3 weken kwam.

Na het unboxen langzaam alles aangesloten, heeft bij mij incl. software installeren uurtje geduurd. Helaas was mijn ontvanger van de Xbox-controller wel defect dus daar moet ik nog even achteraan.

Maar wat een geweldige ervaring, heb ooit The Affected gespeeld op de DK1, maar de betere (beeld) kwaliteit en natuurlijk de toevoeging van de Touch-controllers maken het helemaal af.

De Rift instellen is geen naar werk om te doen, uiteindelijk word je in een soort tutorial gegooid wat voor vele mensen de eerste echte VR experience zal zijn, dan word ook gelijk duidelijk wat het allemaal kan.

Aantal spellen geprobeerd in die paar uur waaronder: Arizona Sunshine, Dead and Buried(m'n favoriet tot nu toe, gratis game), Subnautica, SuperHot en Robo Recall. Ik had geen idee wat motion sickness met mij zou doen, maar tijdens het spelen van de games had ik nergens last van.....echter zorgde Google Earth VR er wel even voor dat ik me aardig groen begon te voelen...Ik "zweefde" op een redelijke afstand van de aarde, keek naar beneden en zag de ronding van de aarde op de kop, drukte per ongeluk één knop ik en zoomde in wat er voor zorgde dat het aardig begon de draaien, was hierdoor wel even uurtje uit de running.

Al met al super tevreden over de Oculus, boven verwachting zelfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robyrq
AjDuLion schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 07:24:
Order Status
Processing for Shipping
Tracking Numbers
(TBA when your order ships)

:(

dinsdag besteld, woensdag payment pas voor elkaar gekregen, hopen dat ze vandaag verstuurd worden zodat ze vrijdag dan nog aankomen.
Anders dan word het maandag pas dat ik ze heb (af laten leveren op mn werk)
Precies hetzelfde gegaan als bij mij. Ook dinsdag besteld. Net vanacht om iets over 12 een mail gekregen met dat m'n status naar 'Verwerken voor verzending' is gegaan. Ook gelijk geld afgeschreven bij Paypal. Dus ik ga er wel vanuit de het vrijdag geleverd wordt. Dat komt redelijk overeen met wat de rest van de mensen hier ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Yep, exact ook zo bij mij gegaan, alleen zat er bij mij maar 1 dag tussen, maandagmorgen om 09h30 besteld, dinsdag al geleverd, woensdagnacht pas de mail met de trackingnummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Mijn orderstatus is sinds gisteravond ook Processing for Shipping
Nou maar hopen dat die vandaag nog op Shipping staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Damn, ik heb em maandagavond rond 21 uur besteld, die nacht stond ie op verwerken voor verzending, maar nog steeds geen trackingnummer bij mijn oculus account, terwijl velen hier dat al wel hebben. Reden tot zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 11-09 16:47
Mavix schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:59:
Damn, ik heb em maandagavond rond 21 uur besteld, die nacht stond ie op verwerken voor verzending, maar nog steeds geen trackingnummer bij mijn oculus account, terwijl velen hier dat al wel hebben. Reden tot zorgen?
Ik heb hem dinsdag ochtend besteld en had vanochtend de tracking codes in de mail.

Maargoed nu begind de ellende pas, ik probeer bij ups de zending aan te passen naar een aflever punt, eerst een account aanmaken want niets kan meer zonder tegenwoordig. Vervolgens alles ingevuld om nu constand een error te krijgen dat ik de zending niet kan aanpassen omdat er iets niet klopt met mijn gegevens 8)7

Ik wacht maar gewoon af en bel ups wel na de eerste afleverpoging.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik ga hem misschien ook bestellen, ik heb nog 1 vraagje
Bij de s8 krijg je momenteel 50 euro oculus tegoed. +gear vr

kan ik deze 50 ook gebruiken voor de pc spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakson
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 31-08-2022
Update:

Maandag besteld rond 15:00.
Dinsdagavond tracking codes gevonden op oculus.com
Woensdagmiddag rond 15:00 ontvangen
Woensdagavond m'n huis kort en klein geslagen (viel reuze mee ;) wel gekneusde duim aan over gehouden)
Donderdagochtend mail gehad dat de oculus onderweg is met daarbij de tracking codes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
haha je speelruimte wat te groot gemaakt? Hoeveel cm vanaf de randen van je speelveld kun je die het beste zetten? ik dacht zelf aan een cm of 25 aan alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Axewi schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:26:
[...]

Ik heb hem dinsdag ochtend besteld en had vanochtend de tracking codes in de mail.

Maargoed nu begind de ellende pas, ik probeer bij ups de zending aan te passen naar een aflever punt, eerst een account aanmaken want niets kan meer zonder tegenwoordig. Vervolgens alles ingevuld om nu constand een error te krijgen dat ik de zending niet kan aanpassen omdat er iets niet klopt met mijn gegevens 8)7

Ik wacht maar gewoon af en bel ups wel na de eerste afleverpoging.
Hier precies hetzelfde.. :-( Hoop dat UPS 'm bij de buren afgeeft.

Bij mij werkt trouwens ook maar 1 van de 2 tracking codes. Ben benieuwd of beide pakjes wel tegelijk aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Haha, ik krijg nu net 7 uur geleden een mail binnen met de UPS tracking codes van het pakket wat ik al 2 dagen binnen heb. Beetje jammer.

Ik heb ook een 3e sensor besteld en die is, volgens de website, nog niet verstuurd.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Animal Mother schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:01:
[...]

Hier precies hetzelfde.. :-( Hoop dat UPS 'm bij de buren afgeeft.

Bij mij werkt trouwens ook maar 1 van de 2 tracking codes. Ben benieuwd of beide pakjes wel tegelijk aankomen.
Bij mij werken beide codes wel.
Achja ik wacht wel gewoon af, ik moet toch wachten tot mijn usb3 kaart binnen is gezien de usb3 poorten van mijn mobo niet ondersteund worden volgens de tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Axewi schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:26:
[...]

Ik wilde dat ook doen, maar om dat te kunnen aanpassen voor de eerste afleverpoging heb je een UPS My Choice account nodig. Om die te activeren heb je blijkbaar eerst een pincode nodig die ze per post opsturen. Dat kan een week duren. Dat is ook wel logisch, want zo kunnen ze een deel van de sjoemelaars uitsluiten. Stel dat ik een buurman, kennis, collega e.d. ben met kwaad in de zin, en ik hoor jou enthousiast praten over je bestelde VR bril, zou ik een account aan kunnen maken op jouw naam en zou ik direct een alternatief adres kunnen opgeven zonder verificatie. Dan ben jij de spreekwoordelijke sjaak.

Waarschijnlijk krijgen jij en ik vandaag een kaartje in de bus, waarmee we online kunnen aanpassen waar de zendingen vrijdag heen kunnen, zoals het bij andere vervoerders ook gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door ABD op 13-07-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ABD schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Ik wilde dat ook doen, maar om dat te kunnen aanpassen voor de eerste afleverpoging heb je een UPS My Choice account nodig. Om die te activeren heb je blijkbaar eerst een pincode nodig die ze per post opsturen. Dat kan een week duren. Dat is ook wel logisch, want zo kunnen ze een deel van de sjoemelaars uitsluiten. Stel dat ik een buurman, kennis, collega e.d. ben met kwaad in de zin, en ik hoor jou enthousiast praten over je bestelde VR bril, zou ik een account aan kunnen maken op jouw naam en zou ik direct een alternatief adres kunnen opgeven zonder verificatie. Dan ben jij de spreekwoordelijke sjaak.

Waarschijnlijk krijgen jij en ik vandaag een kaartje in de bus, waarmee we online kunnen aanpassen waar de zendingen vrijdag heen kunnen, zoals het bij andere vervoerders ook gaat.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vYLSWl5.png
Verdorie, nu zie ik het idd. Ook lekker diep weggestopt en nergens even informatie dat je dit eerst moet bevestigen met een pincode....
Als ik dit had geweten had ik het account niet aangemaakt.

Nooit gedacht dat ik iets positiefs zou zeggen over postNL maar dit hebben zij toch een stuk beter op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Axewi schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:32:

Nooit gedacht dat ik iets positiefs zou zeggen over postNL maar dit hebben zij toch een stuk beter op orde.
Bij PostNL kun je ook geen aflevertijd- of adres wijzigen vóór een eerste bezorgpoging hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Axewi schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:32:
[...]

Als ik heel eerlijk ben, vind ik deze service van UPS veruit het best van alle logistieke bedrijven die er op de Nederlandse markt zijn. Ik had het alleen eerder moeten weten, dan had ik dat account al geverifieerd.

Ik vind al een tijdje dat deze service anno 2017 allang ingevoerd had moeten zijn. Ik heb de laatste tijd erg veel pakjes gehad via PostNL, DHL, Packs en DPD en ik heb steeds gelazer, omdat ik op mijn werk zit. Ook met PostNL die opeens een afleverpunt in een andere wijk hebben ingesteld dat ik niet kan veranderen, zodat ik steeds een half uur kwijt ben om heen en weer te gaan. Ik heb verschillende werkplekken, dus ik moet mijn huisadres opgeven. Je kan bij UPS My Choice standaard dingen instellen die je bij PostNL niet kan, echt ideaal. Helaas wordt UPS niet veel gebruikt; zal wel duurder zijn.

PostNL bezorgt de laatste tijd ook maar één keer alvorens het naar het afleverpunt gaat en de bezorger flikt me weleens door niet aan te bellen als ik wel thuis ben, omdat hij weet dat ik bovenaan in de woontoren woon en het even duurt alvorens ik beneden ben en dat duurt meneer blijkbaar te lang.

Kortom, ik vind My Choice een perfecte service dat een hoop ergernis kan voorkomen.

[ Voor 16% gewijzigd door ABD op 13-07-2017 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axewi
SnoeiKoei schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Bij PostNL kun je ook geen aflevertijd- of adres wijzigen vóór een eerste bezorgpoging hoor.
Klopt maar dat is ook niet mijn punt. Dat het niet kan is jammer maar ik kan gerust een dagje extra wachten :)
Het ging mij om de hele procedure, het aanmaken van het account en onduidelijke communicatie over dus bijvoorbeeld het activeren (stond nergens tijdens de procedure en ook niet in de mailtjes) en de onduidelijke foutmeldingen die ik nu dus krijg met het aanpassen van het aflever adres.

Wat duidelijker was geweest was een mailtje:"Bedankt voor het aanmaken van je account, binnen enkele werkdagen ontvang je een code per post hiermee kan je het account activeren"

En als error: "We kunnen op dit moment je zending niet aanpassen omdat je account nog niet geactiveerd is."

Als dit eenmaal in orde is geloof ik best dat je meer opties hebt dan bij postnl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Axewi schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:50:
[...]

Het ging mij om de hele procedure, het aanmaken van het account en onduidelijke communicatie over dus bijvoorbeeld het activeren (stond nergens tijdens de procedure en ook niet in de mailtjes) en de onduidelijke foutmeldingen die ik nu dus krijg met het aanpassen van het aflever adres.

Wat duidelijker was geweest was een mailtje:"Bedankt voor het aanmaken van je account, binnen enkele werkdagen ontvang je een code per post hiermee kan je het account activeren"

En als error:
Het was niet onduidelijk. Je kreeg na het aanmaken van je account een verificatiescherm, maar die heb jij dan geannuleerd.

Dat laatste, "We kunnen op dit moment je zending niet aanpassen omdat je account nog niet geactiveerd is.", heb je wel gelijk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ABD schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:53:
[...]

Het was niet onduidelijk. Je kreeg na het aanmaken van je account een verificatiescherm, maar die heb jij dan geannuleerd.
Dat is dan inderdaad mijn schuld, ik heb wel een verificatiescherm van mijn e-mail gezien (en gehad)
Ik had vanochtend gewoon een extra bak koffie moeten drinken voordat ik ermee begon te knooien ;)

Maargoed we gaan redelijk off-topic inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Gelukkig heb ik een vriendin thuis zitten die het pakketje aan kan nemen. Maar anders had ik het eventueel bij familie laten bezorgen en dan 's avonds opgehaald, werkadres (waar ik niet altijd ben) en in het weekend eventueel bezorgen etc, dat gedoe moet ik allemaal niet hebben.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABD

ABD

Axewi schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:07:
[...]

Maargoed we gaan redelijk off-topic inmiddels.
Ben ik het niet mee eens, dit is het bestelling en levering topic. Mensen die twijfelen over de aanschaf kunnen alvast een My Choice account aanmaken en hun account verifieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ABD schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:39:
[...]

Ben ik het niet mee eens, dit is het bestelling en levering topic. Mensen die twijfelen over de aanschaf kunnen alvast een My Choice account aanmaken en hun account verifieren.
Omdat dit meer over UPS en het my choice account gaat en niet persé meer over de oculus rift. Maargoed ik zal mijn bevindingen hier posten zodra ik de brief van ups binnen heb :)

Edit:
Ze staan beide al op delivered. Ik kan alleen niet zien waar bij proof of delivery. Het kan zowieso niet bij mij thuis zijn aangezien daar niemand is\was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Axewi schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:16:
[...]

Ze staan beide al op delivered. Ik kan alleen niet zien waar bij proof of delivery. Het kan zowieso niet bij mij thuis zijn aangezien daar niemand is\was.
Bij mij zijn ze alle drie delivered. Er staat

12:52 The receiver was not available at the time of the first delivery attempt. A second attempt will be made.
13:06 Delivered

Left at store received by Vanessa. Nu hoop ik dat het bij de tabakzaak op de hoek afgeleverd is. Ik rook al ruim 10 jaar niet meer en krassen doe ik ook niet, dus ik ken Vanessa niet.

Dat er slechts één afleverpoging is, doet PostNL sinds kort ook.

[ Voor 5% gewijzigd door ABD op 13-07-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
ABD schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:23:
[...]

Bij mij zijn ze alle drie delivered. Er staat

12:52 The receiver was not available at the time of the first delivery attempt. A second attempt will be made.
13:06 Delivered

Left at store received by Vanessa. Nu hoop ik dat het bij de tabakzaak op de hoek afgeleverd is. Ik rook al ruim 10 jaar niet meer en krassen doe ik ook niet, dus ik ken Vanessa niet.

Dat er slechts één afleverpoging is, doet PostNL sinds kort ook.
Als ik kijk bij "Proof of delivery"
Service:UPS STANDARD
Delivered On: 13/07/2017 11:19
Delivered To: Woonplaats, NL
Received By:VERKERK
Left At:Residential

Ik heb alleen geen idee wie verkerk is 8)7 Ik hoop dat op het papiertje in de bus meer informatie staat.

Nu hopen dat mijn usb3 kaartje ook binnenkomt, anders kan ik zielig naar een stel dozen staren.

[ Voor 5% gewijzigd door Axewi op 13-07-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
"Rotterdam, Netherlands 13/07/2017 4:50 Destination Scan"

verder dan dat is het nog steeds niet gekomen, moet ik me zorgen gaan maken voor de levering vandaag, of loopt dat vaak ook achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
ABD schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Als ik heel eerlijk ben, vind ik deze service van UPS veruit het best van alle logistieke bedrijven die er op de Nederlandse markt zijn. Ik had het alleen eerder moeten weten, dan had ik dat account al geverifieerd.
Ik wil niet weer verder off-topic gaan, maar UPS het beste?
Ik kreeg laatst een pakje van Amazon twv 600 euro dat werd verstuurd met de duurdere verzending, het "tijdvak" waarin ze zouden bezorgen was "Thursday, before the end of the day".
Een tijdvak van 12.00 tot 17.00 zou al handig zijn, ik snap niet hoe je met zoiets in 2017 nog aan kan komen.
Vervolgens was op de dag zelf de tracking ook "05.34 - Driver is on it's way", daar valt dus ook totaal niks aan af te leiden.
Bij een bepaalde versie van DPD Express o.i.d. kreeg ik meerdere keren een tijdvak van 1 uur op de minuut precies ("We komen bij u langs tussen 10.24 en 11.24"), dat is overdreven goed, maar hoe UPS hier mee weg komt als enorm groot logistiek bedrijf anno 2017 verbaast me echt.

En toch even ontopic:
Ik heb een weekje een Vive gebruikt maar vond hem toen toch te duur, later bij de iBood Hunt wilde ik hem voor 700 euro wel kopen maar is het niet gelukt, en nu met deze prijzen is de Rift toch wel héél erg verleidelijk... :9~
Maar, maar, geld sparen voor mijn Azie-trip volgend jaar is ook belangrijk :'(

[ Voor 13% gewijzigd door MacorgaZ op 13-07-2017 15:06 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Trevor schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:36:
"Rotterdam, Netherlands 13/07/2017 4:50 Destination Scan"

verder dan dat is het nog steeds niet gekomen, moet ik me zorgen gaan maken voor de levering vandaag, of loopt dat vaak ook achter?
Apeldoorn, Netherlands 13/07/2017 6:19 Destination Scan

Hier ook hetzelfde, verder nog niks.

Staat ook nog: Scheduled delivery information is not available at this time. Please check back later.

[ Voor 11% gewijzigd door Dragon op 13-07-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Dragon schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:19:
[...]

Apeldoorn, Netherlands 13/07/2017 6:19 Destination Scan

Hier ook hetzelfde, verder nog niks.

Staat ook nog: Scheduled delivery information is not available at this time. Please check back later.
Ik heb geen "Destination Scan" gehad in het geheel.
mijn statussen (op volgorde van oud naar nieuw)
11/7 besteld
12/7 Origin Scan
13/7 Departure Scan
13/7 Arrival Scan
13/7 Out for Delivery
13/7 Delivered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
Een update:

Ik heb de rift inmiddels binnen.

Ik had maandag om 12:00 besteld.
Dinsdag om 11:45 ontving ik de touch controllers.
Op de Oculus site kon ik toen nog geen track and trace codes zien.
De bestelstatus was toen: Verwerken voor verzending
Woensdag avond rond 20:00 waren de track and trace codes beschikbaar.
De rift zelf is donderdag rond 12:00 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Zojuist pakketten ontvangen: sensor en de touch controllers... bestelling geplaatst maandag rond 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

AALSMEER, NL
07/13/2017 3:49 P.M.
The receiver was not available at the time of the first delivery attempt. A second attempt will be made.
Amsterdam, NL
07/13/2017 1:46 A.M.
Out For Delivery

Helaas niet bij de buren geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robyrq
Twee dagen levertijd is trouwens normaal als je via de Oculus store besteld.
Support verwees me naar deze pagina: Geschatte Levertijd.
Bij vertraging dus twee tot vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Mijn pakketten zijn binnen. Ik heb ze net bij de sigarenboer opgehaald. Ik verhuis tzt naar het andere draadje. Hoe dan ook, 3 werkdagen + een prachtige prijs. Thumbs up for oculus!
MacorgaZ schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:04:
[...]

Ik wil niet weer verder off-topic gaan, maar UPS het beste?
Of je leest niet goed, of je interpreteert het niet goed. Het woord "deze" is in deze belangrijk. Ik doel op het feit dat UPS de enige is, voor zover ik weet, die je het afleveradres laat veranderen voordat de eerste afleverpoging is geweest.

En breek me de bek niet open over DPD; die rekken het begrip buren uit tot het uiterste en leveren je pakket bij wildvreemden af zonder te vragen. In Amsterdam welteverstaan, dus niet in Lutjebroek, waar iedereen elkaar kent. Dat er duur spul in je pakket zit en dat het aan de buitenkant zichtbaar is wat erin zit doet er niet toe. Je moet dan echt geluk hebben dat je eerlijke "buren" treft, want die kunnen net doen of hun neus bloed.

[ Voor 3% gewijzigd door ABD op 13-07-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen maandagavond de bundle besteld en heb vandaag de controllers binnen gehad.
Zag op de track and trace dat de bril morgen komt. Had de hoop dat het andersom was toen ik de track and trace vanochtend volgde maar is helaas niet anders.

Nog maar extra dagje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:50:
Heb afgelopen maandagavond de bundle besteld en heb vandaag de controllers binnen gehad.
Zag op de track and trace dat de bril morgen komt. Had de hoop dat het andersom was toen ik de track and trace vanochtend volgde maar is helaas niet anders.

Nog maar extra dagje wachten.
Ik laat op mijn werk afleveren dus ik kan niet zien wat er aankomt, wat is de status van je bundle op de oculus pagina? Ik ben in dezelfde situatie als jij namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Dragon op 13-07-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
net mail binnen met T&T dus morgen afgeleverd op kantoor (zijn open tot 6 dus moet goedkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Ik ook de mail binnen! Eindelijk.

Huidige stand:

Eindhoven, Netherlands 13/07/2017 23:45 Departure Scan
13/07/2017 19:30 Origin Scan
Netherlands 13/07/2017 13:39 (ET) Order Processed: Ready for UPS

Maar volgens mij loopt het wel vaker achter bij UPS

[ Voor 78% gewijzigd door Dragon op 14-07-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neejij
Gistermorgen was de bundle bij Coolblue verdwenen dus toch maar snel bij Oculus.com besteld.
(Vandaag is de productpagina bij Coolblue weer terug maar staat hij op uitverkocht.)

13/7 09:00 Bestelling geplaatst en met Paypal betaald.
13/7 09:30 Bestelling verwerkt.

Had goede hoop dat hij gister nog verstuurd zou worden maar tot nu toe staat hij op "Processing for Shipping".

Hoop dat hij misschien op zaterdag binnen is (als UPS überhaupt op zaterdag bezorgt).

Kan echt niet wachten om Robo Recall te proberen!

[ Voor 0% gewijzigd door neejij op 14-07-2017 11:25 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

neejij schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:25:
Gistermorgen was de bundle bij Coolblue verdwenen dus toch maar snel bij Oculus.com besteld.
(Vandaag is de productpagina bij Coolblue weer terug maar staat hij op uitverkocht.)

13/7 09:00 Bestelling geplaatst en met Paypal betaald.
13/7 09:30 Bestelling verwerkt.

Had goede hoop dat hij gister nog verstuurd zou worden maar tot nu toe staat hij op "Processing for Shipping".

Hoop dat hij misschien op zaterdag binnen is (als UPS überhaupt op zaterdag bezorgt).

Kan echt niet wachten om Robo Recall te proberen!
Je kunt mazzel hebben maar versturen duurt momenteel wel effe lijkt het. Woensdagavond besteld hier en de status staat ook nog op "Processing for Shipping". Ik vrees dat dat bezorging na het weekend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
Mijn status bij coolblue is veranderd naar "Je bestelling is in goede orde ontvangen.". Contact gehad met de helpdesk en de oculus is nog niet beschikbaar. Ik ga daar mijn bestelling maar annuleren en het via de webshop bestellen. Jammer want ik had hem maandag al besteld en had hem graag dit weekend gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
bouncy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:53:
Mijn status bij coolblue is veranderd naar "Je bestelling is in goede orde ontvangen.". Contact gehad met de helpdesk en de oculus is nog niet beschikbaar. Ik ga daar mijn bestelling maar annuleren en het via de webshop bestellen. Jammer want ik had hem maandag al besteld en had hem graag dit weekend gehad.
Lekker misleidend dan, heb hem daar ook besteld en zowel op de site als in de mail stond: "Je ontvangt hem zaterdag". Die toko is ook niet meer wat het geweest is heb ik de laatste tijd wel gemerkt :(

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
D4V3 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Lekker misleidend dan, heb hem daar ook besteld en zowel op de site als in de mail stond: "Je ontvangt hem zaterdag". Die toko is ook niet meer wat het geweest is heb ik de laatste tijd wel gemerkt :(
Gisteren begon ik al te twijfelen door een post hier op het forum, dus vroeg ik via de coolblue whatsapp snel even of zaterdag ging lukken en het antwoord was "Zoals het er nu naar uit ziet zal de bundle op de verwachte datum geleverd worden, je zal deze dus op 15-07-2017 geleverd krijgen.". Anders had ik hem gisteren al via de oculus webshop besteld. :( Helaas dus de verkeerde keuze gemaakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetsenbordje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Dinsdagmiddag besteld via creditcard
Vrij snel daarna al "ready for shipping"
Woensdag geen nieuws op de Oculus pagina
Donderdag rond 18:30 de trackcodes (2 stuks) ontvangen

Apeldoorn, Netherlands 14/07/2017 3:37 Out for Delivery
14/07/2017 1:30 Arrival Scan
Eindhoven, Netherlands 13/07/2017 23:45 Departure Scan
13/07/2017 20:19 Origin Scan
Netherlands 13/07/2017 13:39 (ET) Order Processed: Ready for UPS

Scheduled Delivery:
Friday, 14/07/2017 , By End of Day

Pakketten:
5.40 kgs
1.70 kgs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
D4V3 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:58:
[...]

4 uur geleden van CoolBlue klantenservice
De verwachting is dat de pre-order van de Oculus Rift morgen wordt uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
Crotchy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:40:
[...]

4 uur geleden van CoolBlue klantenservice

[...]
Daarna is ook jouw status veranderd? of denk jij hem nog steeds te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
bouncy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:43:
[...]

Niets meer gehoord sindsdien, staat alleen dat de bestelling in goede orde ontvangen is.
Zou ook niet weten wat er anders moet staan totdat ze daadwerkelijk overgaan tot verzending.
Als de pre order daadwerkelijk vertraagd is neem ik aan dat ze mij dat dan wel gemeld hadden, en op zijn minst duidelijk staat op mijn account pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Crotchy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:46:
[...]

Niets meer gehoord sindsdien, staat alleen dat de bestelling in goede orde ontvangen is.
Zou ook niet weten wat er anders moet staan totdat ze daadwerkelijk overgaan tot verzending.
Als de pre order daadwerkelijk vertraagd is neem ik aan dat ze mij dat dan wel gemeld hadden, en op zijn minst duidelijk staat op mijn account pagina.
Eens, volgens mij weten ze niets extra dan wat publiekelijk beschikbaar is daar bij de klantenservice; Ik wacht rustig even af tot ze me mailen met of een verzendbevesting of een verontschuldiging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
Crotchy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:46:
[...]

Vanaf maandag (toen ik het bestelde) tot vanochtend ~ 11 uur stond er bij mij "wordt op 15-07-2017 geleverd", dit is toen veranderd naar dezelfde status die jij nu hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacorgaZ
https://techcrunch.com/20...r-price-cut-now-just-499/

Voor de twijfelaars: als je nu koopt krijgt je nog de Rift los + Touch los, waardoor je de Xbox One-controller erbij krijgt. Als je te lang wacht krijg je de nieuwe samengevoegde bundel waar de controller niet meer in zit!
Brendan Iribe op Reddit: "We're focusing on Touch and wanted a new bundle that's less expensive for everyone. Removing the Xbox controller and Remote saves $100. The soft bundle of Rift + Touch sold out faster than expected, so we accelerated the release of the new all-in-one bundle."
Bron: https://www.reddit.com/r/...9_with/dk7nowd/?context=3

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik heb de oculus binnen maar de touch niet :+ de T&T daarvan staat ook puur op aangemeld maar nog niet opgehaald door dhl.. maakt voor mij opzich niet zoveel uit, ik kan de vr wel testen en de touch wacht ik wel gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
pricewatch: Oculus Rift

Klopt het nou dat deze 450€ is op de officiele site? Dan is hij haast 150€ goedkoper dan de goedkoopste in NL.. Of ik zie iets over het hoofd.....

https://www.oculus.com/rift/

[ Voor 6% gewijzigd door RifatSahin op 14-07-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
MacorgaZ schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:33:
https://techcrunch.com/20...r-price-cut-now-just-499/

Voor de twijfelaars: als je nu koopt krijgt je nog de Rift los + Touch los, waardoor je de Xbox One-controller erbij krijgt. Als je te lang wacht krijg je de nieuwe samengevoegde bundel waar de controller niet meer in zit!
Brendan Iribe op Reddit: "We're focusing on Touch and wanted a new bundle that's less expensive for everyone. Removing the Xbox controller and Remote saves $100. The soft bundle of Rift + Touch sold out faster than expected, so we accelerated the release of the new all-in-one bundle."
Bron: https://www.reddit.com/r/...9_with/dk7nowd/?context=3
Krijg je de xbox one controller er los bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
Aggressor schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:12:
[...]

Krijg je de xbox one controller er los bij?
Vraag van iemand op reddit:
1427538690 4 points an hour ago

So I wont get the dongle + controller if I order today?
Antwoord van Oculus:
biribeCo-founder, Oculus 11 points an hour ago

You should if you order from oculus.com today. No guarantees but we should have the soft bundle shipping through the weekend and early next week.
Soft bundle is als het goed is de bundel met xbox controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
bouncy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:17:
[...]

Vraag van iemand op reddit:

[...]

Antwoord van Oculus:

[...]

Soft bundle is als het goed is de bundel met xbox controller.
Dus dan kan ik hem beter maandag bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crotchy
D4V3 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:48:
[...]

Eens, volgens mij weten ze niets extra dan wat publiekelijk beschikbaar is daar bij de klantenservice; Ik wacht rustig even af tot ze me mailen met of een verzendbevesting of een verontschuldiging :P
bouncy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:43:
[...]

Ordernummer Datum Bedrag Status
23xxxxxx 13-07-2017 € 469,-
Je bestelling wordt ingepakt
Status bij Coolblue zojuist veranderd,
Ik kan er dus vanuit gaan dat de oculus morgen binnenkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Aggressor schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:30:
[...]

Dus dan kan ik hem beter maandag bestellen?
Juist niet, nu is er nog de "soft" bundle oftewel ze pakken zelf een Rift-doos (waar de controller in zit) + Touch-doos en verkopen het als bundel, straks krijg je de "hard" bundle oftewel de nieuwe, harde, kartonnen alles-in-een doos waar de Xbox-controller niet bij zit.
Dus je kan beter zo snel mogelijk bestellen ;)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
MacorgaZ schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:49:
[...]

Juist niet, nu is er nog de "soft" bundle oftewel ze pakken zelf een Rift-doos (waar de controller in zit) + Touch-doos en verkopen het als bundel, straks krijg je de "hard" bundle oftewel de nieuwe, harde, kartonnen alles-in-een doos waar de Xbox-controller niet bij zit.
Dus je kan beter zo snel mogelijk bestellen ;)
en bij de s8 krijg je momenteel 50 euro oculus tegoed?
dat kan je hier ook voor gebruiken om pc spellen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Crotchy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:37:
[...]

Status bij Coolblue zojuist veranderd,
Ik kan er dus vanuit gaan dat de oculus morgen binnenkomt :D
Langzaamste inpakker ever :+

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.