PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Groetjes, FaceDown.
Omdat niemand thuis is om pakket te ontvangen tot half 1 maar ik zie er al 2 die ondertussen al heeft ontvangen.
Haha. "Er was niemand thuis. U kunt uw pakketje volgende week ophalen in Groningen" :-Proyalt123 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:11:
Jullie maken mij bang![]()
Omdat niemand thuis is om pakket te ontvangen tot half 1 maar ik zie er al 2 die ondertussen al heeft ontvangen.
denk het wel , zat met mijn rift levering in april bij de eerstenickbock schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:47:
Heeft iedereen waarbij de touch onderweg is fast-lane prio gehad? Ik zie allemaal ordernummers voorbij komen hoger dan die van mij, maar bij mij is er nog geen beweging.
Ik niet, kon mijn CV1 pas na een uur ofzo bestellen.Njay schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:55:
[...]
denk het wel , zat met mijn rift levering in april bij de eerste
Groetjes, FaceDown.
Ik weet niet waar jij gekeken hebt maar ik heb altijd een tijdsframe gezien (ook bij de DK2 en Rift afleveringen).fraptor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:42:
Ik heb het ook via PayPal gedaan. Gek dat ze die van mij wel al gedaan hebben. Heb wel relatief snel de controllers geordered
En nog een sidenote/klachten over ups. Vind het jammer dat je geen tijdsframe krijgt.
In mijn geval betreft Touch vandaag tussen 9:00-13:00, wat momenteel meer op 13:00 lijkt want hij is er nog niet
Ik twijfelde nog om m thuis af te laten leveren. Bericht gisteren gaf aan dat het eind van de dag geleverd zou worden. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Er is nu niemand thuis.
[ Voor 50% gewijzigd door Tasminos op 06-12-2016 13:44 ]
Dat staat er volgens mij nooit. Er staat 'voor het eind van de dag'. Wat betekent dat het gedurende de hele dag kan worden afgeleverd.UncleSam schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:41:
"uw pakket is beschikbaar voor afhaling." Na werk even langs postafhaallocatie
![]()
Ik twijfelde nog om m thuis af te laten leveren. Bericht gisteren gaf aan dat het eind van de dag geleverd zou worden. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Er is nu niemand thuis.
Groetjes, FaceDown.
Verkeerd gelezen. Check,-)FaceDown schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:11:
[...]
Dat staat er volgens mij nooit. Er staat 'voor het eind van de dag'. Wat betekent dat het gedurende de hele dag kan worden afgeleverd.
Groetjes, FaceDown.
Nog even afwachten...
Die van mij was op 12-10. Ik heb hem gisteren ontvangen! ik hoop dat je hem snel krijgt, levert voor mij erg veel toegevoegde waarde op!mark21183 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:55:
20 oktober de pre-order geplaatst. Staat nog steeds Estimated shipping: Dec 06- Dec 15
Nog even afwachten...
Had jij een rift pre-order?fraptor schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:21:
[...]
Die van mij was op 12-10. Ik heb hem gisteren ontvangen! ik hoop dat je hem snel krijgt, levert voor mij erg veel toegevoegde waarde op!
11-10 hier. En dat was zo rond 01:00 Dus nog ruim in dat eerste stuk.
Nog steeds niks gehoord of gekregen.
Ja ik had een Rift preorder. Maar wel een late. Was pas aprilTorched schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:30:
[...]
Had jij een rift pre-order?
11-10 hier. En dat was zo rond 01:00 Dus nog ruim in dat eerste stuk.
Nog steeds niks gehoord of gekregen.
10 oktober hier, ook nog steeds wachten...mark21183 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:55:
20 oktober de pre-order geplaatst. Staat nog steeds Estimated shipping: Dec 06- Dec 15
Nog even afwachten...
Levering stond de hele tijd nog tussen 6-15 dec.
Hopen dat ie dan vandaag ingepakt wordt en morgen geleverd.
Laat even wat je vind van de 3e sensor. Heb uiteindelijk besloten om m zelf niet te bestellen, maar twijfel nog een beetje.PuckStar schreef op donderdag 8 december 2016 @ 20:17:
Mijn 3e sensor wordt morgen bezorgd!
Vanmorgen processing mail ontvangen.nickbock schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:17:
[...]
10 oktober hier, ook nog steeds wachten...
Ook paypal heeft geld overgemaakt.
Ja UPS.AcXeller schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:57:
Is het trouwens weer UPS die levert ? Vanochtend dan eindelijk een processing mail gehad maar dan ben ik bang dat ze in het weekend niet leveren
Maar heb je de derde sensor hard nodig dan?
Ik moet eerlijk zeggen (ligt dus ook aan het kleine oppervlak waar ik nu op speel) dat ik de 3e sensor nog niet gemist heb.
Nee, 3e sensor niet hard nodig maar helaas heb ik het nog over touch. Betaling ging dinsdag fout met dank aan de bank en pas vanochtend is het dus goedgekomenPuckStar schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:32:
[...]
Ja UPS.
Maar heb je de derde sensor hard nodig dan?
Ik moet eerlijk zeggen (ligt dus ook aan het kleine oppervlak waar ik nu op speel) dat ik de 3e sensor nog niet gemist heb.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ben nog aan het wachten... vorige week vrijdag al besteld..MrBlueEyes schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:15:
Ik heb zondag een 3e sensor gekocht. Zou tussen 13 en 20 december verzonden worden. Ik ben benieuwd.
Ik wacht ook nog inderdaad.Njay schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:46:
[...]
Ben nog aan het wachten... vorige week vrijdag al besteld..
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Yep me too damnitMrBlueEyes schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:08:
Helaas ik kreeg net een mailtje dat ze wel erg veel orders krijgen. De verwachte verzenddatum ligt nu tussen 21 en 31 december ipv tussen 13 en 20 december.
Wel leuk om te zien dat mensen dus schijnbaar toch allemaal wel graag wat meer bewegingsvrijheid willen nu ze de touch controllers binnen hebben.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Wel grappig dat het een week geduurd heeft voordat we allemaal hebben besteld.
Eerst waren we overdonderd door de mogelijkheden.
En zo zie je maar hoe snel de mens went aan tech, 2 sensoren is niet genoeg
w00t
Ik kloot voorlopig nog mooi aan met 2 denk ik.
Ach ja wat heb je inmiddels al uit gegeven aan hardware en softwareTorched schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:43:
Ik twijfel nog, 90 euro voor een camera.
Ik kloot voorlopig nog mooi aan met 2 denk ik.
Njay schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:02:
[...]
Ach ja wat heb je inmiddels al uit gegeven aan hardware en software
Was het feb geweest had de bestelling al bestaan waarschijnlijk
Leg je deze toch onder de boom voor jezelfTorched schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:04:
[...]
Weet ik, maar ik zit nu met de aankomende kerst in het achterhoofd.
Was het feb geweest had de bestelling al bestaan waarschijnlijk
Ik weet dat deze 3e op USB 2.0 moet komen, maar dan nog vraag ik me af of het genoeg bandbreedte overhoud.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Deze ga ik in ieder geval gebruiken voor de rift.
w00t
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Worde die derde sensoren snel geleverd?Henkus schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:30:
Hier ook een UPS mychoice bevestiging ontvangen voor de levering van de 3e sensor morgen.
Duurde hier 3 wekenUncleSam schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:25:
[...]
Worde die derde sensoren snel geleverd?
Zelfde geldt hier.
[ Voor 29% gewijzigd door Tasminos op 14-01-2017 16:31 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Luckeh op 27-03-2017 13:43 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb hem vanochtend gekocht voor 449 EUR. Incl verzending, dus verwacht geen extra kosten verder.Michaelg schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:29:
Kon het even niet terugvinden in het topic. Maar zijn er hier mensen die invoerrechten / belasting hebben moeten betalen bij levering?
[ Tesla MIG MYP ]
Weet jij hoelang de verzend tijd is via oculus zelf? Kan het nergens vinden.Cyw00d schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:39:
[...]
Ik heb hem vanochtend gekocht voor 449 EUR. Incl verzending, dus verwacht geen extra kosten verder.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Helaas, dat probeerde ik ook te vinden via het forum hier. Ik heb ergens gelezen een aantal pagina's terug dat iemand de Touch controllers had besteld, na 1 of 2 dagen waren ze verzonden en de volgende dag binnen. Ik weet ook niet waar ze vandaan moeten komen.neggix schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:37:
[...]
Weet jij hoelang de verzend tijd is via oculus zelf? Kan het nergens vinden.
Coolblue kan ze Zaterdag leveren. Als het te lang gaat duren via oculus dan annuleer ik hem en bestel ik hem bij Coolblue. #ongeduldig
[ Tesla MIG MYP ]
Ik heb hem besteld met de 2 sensors, wat zijn de beperkingen als ik er 2 neem ipv 3?AjDuLion schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:42:
nou mijn bestelling doet weer eens raar.. payment info klopt niet.. hopelijk kan ik nu nog wel een 3e sensor erbij bestellen aangezien iedereen mij vertelde dat ik die nodig ga hebben
[ Tesla MIG MYP ]
schijnt met het omdraaien wat ''problemen'' te geven.. een driehoek geeft een betere dekking.Cyw00d schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:45:
[...]
Ik heb hem besteld met de 2 sensors, wat zijn de beperkingen als ik er 2 neem ipv 3?
(2 werkt maar niet optimaal)
Thanks, in dat geval ga ik het gewoon eerst proberen met 2, als ik inderdaad problemen ervaar bestel ik er nog een bij.AjDuLion schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:47:
[...]
schijnt met het omdraaien wat ''problemen'' te geven.. een driehoek geeft een betere dekking.
(2 werkt maar niet optimaal)
[ Tesla MIG MYP ]
Oculus Rift + Oculus Touch
Yes, hier: https://www.oculus.com/rift/Aggressor schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:43:
hij is nu al voor 449 te krijgen?
Oculus Rift + Oculus Touch
[ Tesla MIG MYP ]
op amazon ook .. en bij coolblue 469 .. ook niet heel duur!
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
[ Voor 37% gewijzigd door ABD op 11-07-2017 12:53 ]
Besteld via Oculus zelf.
[ Tesla MIG MYP ]
NiceCyw00d schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:14:
Ter info aan iedereen: Gisteren besteld, wordt vandaag geleverd volgens DHL aan het einde van de dag.
Besteld via Oculus zelf.
Ik heb hem om 13:05 besteld. Ik heb overigens geen shipping mail ontvangen, maar heb net de DHL codes in mijn account op oculus gevonden, dus ik zou daar even gaan kijken.Sjaakson schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:26:
[...]
NiceHoe laat had je besteld? Ik zelf om 15:00 uur een bestelling geplaatst, maar wacht nog op tracking code
[ Tesla MIG MYP ]
Thanks voor de reply. Bij mij de status nog steeds hetzelfde:Cyw00d schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:27:
[...]
Ik heb hem om 13:05 besteld. Ik heb overigens geen shipping mail ontvangen, maar heb net de DHL codes in mijn account op oculus gevonden, dus ik zou daar even gaan kijken.
Hopen dat ik ze vandaag te zien krijg dan!Tracking Numbers
(TBA when your order ships)
[ Tesla MIG MYP ]
Ik heb um zojuist besteld, in de mail staat wel dit: "Taxes, Surcharges and Fees: Applicable shipping, taxes and duties will be added to and charged in your payment upon shipment of the unit."Cyw00d schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:39:
[...]
Ik heb hem vanochtend gekocht voor 449 EUR. Incl verzending, dus verwacht geen extra kosten verder.
Dus ik ben benieuwd of er nog meer kosten in rekening gebracht worden.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
[ Tesla MIG MYP ]
Fijn dat stelt me in iedergeval iets gerustCyw00d schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:43:
Hij is geleverd, en ik heb niks hoeven te betalen verder.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
[ Tesla MIG MYP ]
Krijg je de Touch incl sensor in een andere doos ernaast?Shaidar schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:02:
Yep, gisteren besteld op oculus.com, vandaag geleverd 😀
[afbeelding]
[ Voor 70% gewijzigd door Dragon op 11-07-2017 20:07 ]
Ik heb gisterenmiddag rond 12:00 besteld. Het bedrag was een kwartier later van Paypal afgeschreven maar de status staat nog op: Verwerken voor verzending
Aangezien anderen de bestelling binnen een dag ontvingen had ik goede hoop vanavond aan de slag te kunnen. Ik vrees echter dat het iets langer gaat duren
Hier hetzelfde, maar als ik iets hierboven leest moet dat nog wel goed komen vandaag.
Die is bij mij ook nog niet geupdate.Shaidar schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:15:
Ik heb geen bericht gekregen van de verzending, maar als ik bij de bestellingen in m'n account op Oculus.com ging kijken, was het daar wel geupdate...
Ik heb hetzelfde. Geen mail en ook geen update op m'n accountFrozen-North schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:10:
Zijn er meer mensen die gisteren besteld hebben en nog geen verzend informatie in het account zien?
Ik heb gisterenmiddag rond 12:00 besteld. Het bedrag was een kwartier later van Paypal afgeschreven maar de status staat nog op: Verwerken voor verzending
Aangezien anderen de bestelling binnen een dag ontvingen had ik goede hoop vanavond aan de slag te kunnen. Ik vrees echter dat het iets langer gaat duren
De Rift was gewoon op voorraad toen ik bestelde maar ik had gister nog niks gehoord.
Vanmorgen zelf maar contact opgenomen met Caseking. Nu blijkt dat hij uitverkocht is.
Als ik zelf geen actie had ondernomen wist ik dus van niets. Valt me behoorlijk tegen van zo'n grote webshop.
Ik ben erg benieuwd of Oculus.com wel binnen een aantal dagen kan leveren. Ik wacht even met bestellen tot de mensen die deze week hebben besteld een update krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door neejij op 12-07-2017 10:10 ]
Order Status
Processing for Shipping
Tracking Numbers
(TBA when your order ships)
[ Voor 41% gewijzigd door Dragon op 12-07-2017 10:12 ]
na heen en weer gebel tussen ing/oculus support gisteren blokkade eraf gehaald opnieuw laten proberen en heeft oculus vannacht eindelijk de betaling gehad..
inmiddels staat de order op ''waiting for shipping'' dus ik ben benieuwd.
ga het eerst met 2 sensoren proberen mocht dat niet helemaal optimaal zijn dan haal ik er een 3e bij.
nu hopen dat het geen weken gaat duren maar dat ie voor vrijdag binnen is!
Ik zie dat ik dit nu ook heb. 88 cent eraf, dan de 88 cent weer terug en de rest is er niet afgehaald.AjDuLion schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:12:
eergisteren besteld, gedoe met creditcard (oculus haalt er eerst 88 cent af en probeert daarna de 449 eraf te halen dat blokkeerd ing)
na heen en weer gebel tussen ing/oculus support gisteren blokkade eraf gehaald opnieuw laten proberen en heeft oculus vannacht eindelijk de betaling gehad..
inmiddels staat de order op ''waiting for shipping'' dus ik ben benieuwd.
ga het eerst met 2 sensoren proberen mocht dat niet helemaal optimaal zijn dan haal ik er een 3e bij.
nu hopen dat het geen weken gaat duren maar dat ie voor vrijdag binnen is!
Enig idee wat de snelste manier is om dit op te lossen?
Ik had dit ook, toen uitgeweken naar paypal, dat ging wel goed.Soundless schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:14:
[...]
Ik zie dat ik dit nu ook heb. 88 cent eraf, dan de 88 cent weer terug en de rest is er niet afgehaald.
waarschijnlijk staat bij je order ''payment failed'' of iets in die trand..Soundless schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:14:
[...]
Ik zie dat ik dit nu ook heb. 88 cent eraf, dan de 88 cent weer terug en de rest is er niet afgehaald.
bank bellen uitleggen wat je aan het doen bent en dat die 449 (of meer als je sensor/in ears erbij hebt besteld) goedgekeurd is, dan zetten zij deze ''vrij'' daarna oculus support ticket indienen dat ze nogmaals de payment moeten doen omdat je deze vrijgegeven hebt..
Heb het idd maar op omgezet naar Paypal. Hopen dat dit wel goed gaat. Er is iig nog niks afgeschreven van PP.Dragon schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:15:
[...]
Ik had dit ook, toen uitgeweken naar paypal, dat ging wel goed.
Nope, er stond niks over een failed payment ofzo.AjDuLion schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:16:
[...]
waarschijnlijk staat bij je order ''payment failed'' of iets in die trand..
bank bellen uitleggen wat je aan het doen bent en dat die 449 (of meer als je sensor/in ears erbij hebt besteld) goedgekeurd is, dan zetten zij deze ''vrij'' daarna oculus support ticket indienen dat ze nogmaals de payment moeten doen omdat je deze vrijgegeven hebt..
Dit topic is gesloten.