Op maandag 16 juli 2001 11:13 schreef Anubis het volgende:
oki dan!
offtopic:
Fix je signature, er staat een zpelvaud in
(Hint: Atlhon)
Fix je signature, er staat een zpelvaud in
Op maandag 16 juli 2001 11:13 schreef Anubis het volgende:
oki dan!
Nu je 't zegtOp maandag 16 juli 2001 11:18 schreef Anubis het volgende:
ik zie ook geforce mx 4000
Verwijderd
Mailtje werd in 4 talen verstuurd trouwensDear Customer,
Thanks for your interest in AMD products.
AMD has implemented an order form on its web site, to enable us to provide a more reliable and faster literature ordering service.
For PC-Case Sticker Orders, you can use our Sticker Order Form at:
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html
For other literature request, please fill in the form
http://www.amd.com/support/europe/eurolit.html .
For technical question(s) please send your service request exclusively to
mailto:euro.tech@amd.com
Kindest regards
net ook ff mail verstuurd dat ik de nummers wil weten van athlon posters, casebadges en muismattenOp maandag 16 juli 2001 13:33 schreef rb338 het volgende:
Kweenie of iemand dit mailtje al heeft gehad:
[..]
Mailtje werd in 4 talen verstuurd trouwens
Maar ik ben dus ff rond gaan surfen en kwam hier uit:
http://www.amd.com/support/europe/eurolitunknown.html
Daar kan je gewoon je naam en adres invullen en wat je allemaal wil hebben. Ik laat het wel weten als ik m'n spullen heb
[edit]
Kreeg zojuist een bevestigings mailtje. Ze sturen alles op (10 muismatten, 10 casebadges en 2 posters) en als er iets mis is nemen ze contact met me op. Toppie
Mwah ik wist die nummers ook niet, maar ben gewoon naar die andere page gegaan waar je het kan beschrijven. Maar idd, voor de andere mensen hier is het misschien handiger om al die nummers te wetenOp maandag 16 juli 2001 14:13 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
net ook ff mail verstuurd dat ik de nummers wil weten van athlon posters, casebadges en muismatten
mag ik dan plz die nummers, ik wil ze vandaag nog bestellen namelijk...Op maandag 16 juli 2001 14:21 schreef rb338 het volgende:
[..]
Mwah ik wist die nummers ook niet, maar ben gewoon naar die andere page gegaan waar je het kan beschrijven. Maar idd, voor de andere mensen hier is het misschien handiger om al die nummers te weten
Maak er maar een mooi lijstje van als je ze hebt gekregen
Die heb ik niet. Ga maar naar http://www.amd.com/support/europe/eurolitunknown.html want daar kan je gewoon intypen wat je wil (ik had getypt: 10 Duron Mousepads, 10 Duron Casebadges, 2 Posters (A0 and A2))Op maandag 16 juli 2001 14:38 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
mag ik dan plz die nummers, ik wil ze vandaag nog bestellen namelijk...
Uhh?Op maandag 16 juli 2001 14:43 schreef cheshire87 het volgende:
daarna krijg je de nummers daarvan, en dan moet je ze op een ander formulier invullen
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Gisteren?? Toen was 't zondagOp maandag 16 juli 2001 17:44 schreef HurrI het volgende:
hehehe... gisteren briefje in de bus van de ptt, dat ze me niet thuis troffen en een bestelling van AMD hadden. Stond er vandaag eentje voor de deur met 2 rollen posters. YEAH!maar khad casebadges besteld, 1,5 mnd geleden
jammer, da's dus gelulOp maandag 16 juli 2001 17:49 schreef rb338 het volgende:
[..]
Gisteren?? Toen was 't zondag
Verwijderd
Kijk ff in het begin van dit draadje.Op maandag 16 juli 2001 11:07 schreef Anubis het volgende:
waar bestel je die stickers?
Betekent dit dat ze het nou sturen?Dear WWW User,
Thanks for your interest in AMD products.
We received your literature request, we will send the document(s) you
request as soon as possible and we will inform you if there's any problem.
A Service Request reference: 1-6ATQP has been issued for this order.
For further communications with the AMD Literature team on this issue please
follow the guidelines outlined below:
When contacting us by Phone: Always quote the above reference number
When contacting us by email: please reply to this email without changing
the title/subject
For technical question(s) please send your service request exclusively to
euro.tech@amd.com
Kindest regards
AMD Literature Centre
They made me do it.
Verwijderd
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
waarom bestel je ze niet zelf?Op dinsdag 17 juli 2001 15:36 schreef cheshire87 het volgende:
a0 is echt b.i.gmaar als je van zo'n athlon muismatje af wil, wil ik er wel 1 hoor
They made me do it.
Verwijderd
Verwijderd
Ze zien er zo uit:Op woensdag 18 juli 2001 20:55 schreef cheshire87 het volgende:
ow via dat resell gedoe besteld? hoe zien de ddr memory stickers d'r uit, kan je er een foto van maken?
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt ze binnen 4 dagen in de bus als het goed is. Ik altans wel.Op woensdag 18 juli 2001 21:16 schreef Bill_Gatjes het volgende:
ik heb nou in totaal 15x besteld(stikkertjes) nu is het w88888
Verwijderd
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html hier kan je gratis casebadges krijgenOp woensdag 18 juli 2001 22:06 schreef Maverickje het volgende:
Waar bestel je die dingen dan want ik krijg dan een mailtje dat ik max 3 stickers kan bestellen en geen posters of muismatten!!!
Verwijderd
Ja ik kan wel casebadges bestellen maar waar bestel je die posters en die muismatten dan???Op woensdag 18 juli 2001 22:09 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html hier kan je gratis casebadges krijgen
Jah ik kreeg ook een mailtje dat ze alleen nog maar aan stickertjes doenOp donderdag 19 juli 2001 00:33 schreef cheshire87 het volgende:
je kunt geen muismatten etc. etc. meer bestellen, alleen nog maar stickertjes, stickertjes en nog veel meer stickertjes
Verwijderd
dat heb ik ook al gedaan!Op donderdag 19 juli 2001 10:34 schreef Gerrit83 het volgende:
Nou als ik geen muismatten meer kan bestellen, dan bestel ik ALLE stickertjes die ze hebben
Verwijderd
Geen eens powerd by ddr stickers???Op donderdag 19 juli 2001 11:21 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
dat heb ik ook al gedaan!![]()
![]()
25x besteld 3x athlon 3x duron (3x k62 zijn nu van de lijst) = 75 athlon, 75 duron
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
En wat vragen ze als je ze opbelt? Is an een paar keer gevraagt in dit topic, maar niemand wil medetweakers daarmee helpen geloof ikOp donderdag 19 juli 2001 11:56 schreef Viper3.5 het volgende:
Je kan ook reseller worden bij amd net als ik
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Je mag per maand maar in totaal een bepaald aantal stickertjes bestellen ( Hoeveel weet ik niet ) Maar ik had de 2e lading voor deze maand al binnen dus zal wel meevallen.Op donderdag 19 juli 2001 16:10 schreef cheshire87 het volgende:
yo viper je kan toch maar 1 keer in de maand dat resell gedoe bestellen (staat dat je dat maar 1 keer per maand mag)
Case badge lijkt me wel leuk, zeg maar hoe je het wilt regelen!!Op donderdag 19 juli 2001 13:03 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik heb nu nog over ( net een nieuwe lading gehad )
1 X DDR
4 X Duron klein
2 X Duron Box Stickers
1 X AMD Box Sticker
1 X Amd Case badge
Verwijderd
Verwijderd
Nee. die box sticker is van duron 4 bij 4 cm en van athlon 6 bij 6 cmOp donderdag 19 juli 2001 18:41 schreef Basz19 het volgende:
Wat is eigenlijk een AMD box-sticker??
Is dat zo'n klein plat zilver stickertje met AMD Athlon erop?
Heb me aangemeld, en dat ene mailtje al gehad, wil alleen ff weten wat ze precies vragen aan je, dan kan ik me er op voorbereiden voor de zekerheid! Als ik dat weet dan bel ik ze er over op, maar dan moet ik dat eerst wel ff wetenOp donderdag 19 juli 2001 18:06 schreef Viper3.5 het volgende:
[..]
Je mag per maand maar in totaal een bepaald aantal stickertjes bestellen ( Hoeveel weet ik niet ) Maar ik had de 2e lading voor deze maand al binnen dus zal wel meevallen.
Over hoe je een reseller wordt is simpel. Je zoekt ergens een link op dit topic waar je je kan aanmelden en je vult je gegevens in.
Daarna moet je AMD Bellen in Amerika. Je krijgt een mailtje met het telefoonnummer.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
RTFT - Read the Freakin TopicOp vrijdag 20 juli 2001 13:08 schreef joeri14 het volgende:
Zijn die AMD casebadges gratis???????
Verwijderd
hahahahahaha LOp vrijdag 20 juli 2001 13:12 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
RTFT - Read the Freakin Topic
Verwijderd
Verwijderd
hahahahahahaha LSchop hierrrrrr! Knal! Schop daarrrrrrrrrr! Vladam. Verticale schop in anaal kanaal! Blurp! Schop!schop!schop!schopperdeschopschop!
als je het zo irritant vind, lees dit topic dan nietOp vrijdag 20 juli 2001 16:15 schreef Kirpeknots het volgende:
[off topic irritatie mode]
Dat geschop hier. Pfffffffffff.
Heeeeel erg irritant.
Accepteer gewoon dat een topic sterft. Pfff. Ik zal eens terugschoppen.
Schop hierrrrrr! Knal! Schop daarrrrrrrrrr! Vladam. Verticale schop in anaal kanaal! Blurp! Schop!schop!schop!schopperdeschopschop!
Zo. Nu uitgeschopt? Ik hoop het.
[/off topic irritatiemode]
Verwijderd
whahahaha LGa maar lekker verder schoppen en kijken hoe je de kostprijs van een AMD processor verder omhoog kan trekken door het lospeuteren van vuilnisbakvullend materiaal. Damn.
Verwijderd
Verwijderd
1. Het zijn geen rollen maar losse stickersOp vrijdag 20 juli 2001 17:01 schreef supermel_nl het volgende:
ik heb zojuist 10 stickerrollen besteld van duron
2 van die k6 troep
en 2 van athlon
yeah baby!!!!!!!
duh zijn geen case badges (niet de echte)Op woensdag 18 juli 2001 22:09 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html hier kan je gratis casebadges krijgen
Verwijderd
dat weet ik ook wel, maar BETER IETS DAN NIETSOp vrijdag 20 juli 2001 19:03 schreef swipe het volgende:
[..]
duh zijn geen case badges (niet de echte)
dit zijn gewoon prulstickertjes de echte casebadges zijn hard plastic met een zachte voorkant
zijn DENK ik alleen via de reseller site te krijgen ALS dat mogelijk is
Verwijderd
Verwijderd
dat is nep!!! ik heb 1 ofischele AMD K6 2 stikker liggen die hard isOp vrijdag 20 juli 2001 19:36 schreef Viper3.5 het volgende:
als reseller krijg je ook van die stickertjes. ( Ik spreek uit ervaring ) Maar wat houd je tegen om er zelf een te maken? Gebruik de search maar ff volgens mij heeft iemand dat al gedaan.
Greetz Viper ( Reseller AMD )
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
toen welOp vrijdag 20 juli 2001 19:42 schreef Viper3.5 het volgende:
AMD K-6 is niet meer te krijgen.
Verwijderd
ik wil er wel 1tje!!!!Op vrijdag 20 juli 2001 19:50 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik heb nog 2 DDR Stickertjes liggen die ik nie gebruik
Mensen die intresse hebben doen dit maar via het envelop in envelop systeem. ( Zie verder terug in dit topic ) Je kunt mijn adres aanvragen op mijn e-mailadres: sp.boot@wxs.nl
Greetz viper
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()