moet ik nou wat doen of gewoon die zooi invullen???
en na hoelange tijd krijg je een mailtje dat het er aan komt?
by -=Billy=- (broertje van outlaw)
Feyenoord!
ik stuur ook nog wel een slijm mailtje voor postertje, die lijken me ok heel
By -=Billy=- (broertje van outlaw)
Feyenoord!
Ik weet niet hoe ze er aan komen dat ze me zoveel zenden, maar... Ok...
Ik zit het hele huis hier vol te stikkeren
Intentionally left blank.
by -=Billy=- (broertje van outlaw)
Feyenoord!
Verwijderd
Misschien de browser versie veranderen? Jullie gebruiken zeken M$...
LOLOp dinsdag 10 juli 2001 18:41 schreef Saus het volgende:
bij ons zitten er duron stickers op de Vriezer
Feyenoord!
Hier zitten ze op de tafel, monitoren, papier vellen etc.Op dinsdag 10 juli 2001 18:46 schreef -Outlaw- het volgende:
[..]
LOL
Intentionally left blank.
by -=Billy=-(broertje van outlaw)
Feyenoord!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Ik heb Ze net besteld ( 7-10-2001) dus ik ben wel benieuwd..
You'll here from me when i get them!
maar hoe wordt je nou fucking RESELLER
ik heb ook een mailtje gestuurd voor een poster, en ze noemen mij gelijk reseller, kan je ok proberen, je kan dan ook om alles vragen.
het is alleen de vraag of je het krijgt
Feyenoord!
Verwijderd
Greetz Viper
Verwijderd
Met een brief. En 3 duron en 3 Athlon cb's
Want de K6 Waren op.
EN een cd vol met allerlij stuff (uitprintbare posters) enz.
Die kwam in een doos van 20 bij 50 ofzow
Hadden zeker karton te veel
Ik weet niet of ik stickers kan verwachten aangezien ik met een hack er 20 heb besteld
Als ze nog komen ook ga ik HEEL HARD LACHE
Ik heb ze op 8/7/2001 besteld en als ik het goed heb is het morgen de 4e dag en zouden ze dus binnen moeten komen
ik heb op 8/7/2001 ook besteld: 6 keer maarliefst, telkens andere naamOp woensdag 11 juli 2001 23:23 schreef SONiCB00M het volgende:
/me heeft hier nog 2 (jahaa 2) K6-2 stickers liggen
Ik weet niet of ik stickers kan verwachten aangezien ik met een hack er 20 heb besteld
Als ze nog komen ook ga ik HEEL HARD LACHE
Ik heb ze op 8/7/2001 besteld en als ik het goed heb is het morgen de 4e dag en zouden ze dus binnen moeten komen
Ik kreeg 2 duron stickers & 2 athlon, meer had ik niet gevraagd. K6-2 waren idd ook out of stock bij mijOp donderdag 12 juli 2001 12:16 schreef SONiCB00M het volgende:
Whehehe ik heb vandaag 20 duron stickers in 1x gekregen! Geen Athlonsen ook geen K6-2 want die waren out of stock
en nou zou je vertellen hoe je dat geflikt had, dus kom maar opOp donderdag 12 juli 2001 12:16 schreef SONiCB00M het volgende:
Whehehe ik heb vandaag 20 duron stickers in 1x gekregen! Geen Athlonsen ook geen K6-2 want die waren out of stock
Verwijderd
heb gezegd dat ik leraar informatica op een middelbare school ben enzo.... kreeg mail terug waarin ze om allerlei info vroegen... ook adres van de school... dus heb ik ingevuld (naja, was eigenlijk adres van mn pa's bedrijf, maar dan met de naam van mn school).....
Powered by ProBNC
lol ik heb er nog 4 liggenOp vrijdag 13 juli 2001 12:38 schreef freebee666 het volgende:
JAJAJA, ik eergisteren ook die stickers binnen gekregen, athlon, duron, maar k6-2 out of stock jalaat ik nou NET een amd k6-2 450 hebbe
maar bij het openen van die link, krijg ik de melding:
Draai met W2kWhile trying to retrieve the URL: http://wwwdev/uk/euroreseller/sticker.html
The following error was encountered:
Unable to determine IP address from host name for wwwdev
The dnsserver returned:
Name Error: The domain name does not exist.
And The Only One
Op zaterdag 23 juni 2001 15:50 schreef jordyb het volgende:
Gelukkig heb ik nog 2 matjes en wat casebadges en grote stickers.
Ik heb alleen een Pentium3
3 van de vier dan....
nr 5 word thunderbird
You can either agree with me or be wrong!
Verwijderd
ja hoor het wert, ik krijg om de 1 minuut een mailtje van ze, en dat nu al 11 keer
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ehm ... Athlon is toch Thunderbird¿Op zaterdag 14 juli 2001 10:43 schreef dawuss het volgende:
wel jammer dat ze geen thunderbird stickers hebben
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
klopt dat!???
Moet ik straks zeker paar hoderd piek aan deur gaan betalen!
Verwijderd
Ennuh, ik heb me ook aan gemeld als reseller, maar euhm, ik moet die lui bellen, anders krijg je je zooi niet......vaag
jij hebt dus duidelijk niet de hele draad gelezen, want daarin staat al 10 keer dat dat niet zo isOp zaterdag 14 juli 2001 12:42 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Hmzzzzzz... ik heb ook aangevraagd en kreeg een bevestiging per mail... 3x500!! TB 2x500Duron en EEN LOSSE K6 STICKER!! whoehahahahahh...............
klopt dat!???
Moet ik straks zeker paar hoderd piek aan deur gaan betalen!
Verwijderd
De omzet daalde met 200 miljoen dollar
(18%) EN DE WINST MAAR LIEFST MET 86%,
Tja vind je het heel gek?
hoppa! net weer 6x athlon en 6x duron gekregen
Ik moet nog wel ff bellen en krijg ik dan wel toestemming ofzo. BTW der zijn nu nog 6 amd athlon stickers van 6x6 cm onderweg
dat kon ik eerst wel niet.
....You're just Furious 'cause your car isn't Fast
maar waar zijn de posters, muismatten enz gebleven? je kunt alleen nog maar stickers bestellen
Verwijderd
dat zou goed kunnen ja, nou ja dan maar stickersOp zaterdag 14 juli 2001 19:24 schreef killerbolt het volgende:
volgens mij moet je du wel bellen met die lui. anders kun je alleen maar stickers bestellen. dus goed verhaaltje maken (engels) en bellen die lui.
Verwijderd
zo is datOp zaterdag 14 juli 2001 19:37 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen ja, nou ja dan maar stickers
Verwijderd
valt hier langs te komen ?
Verwijderd
Ze moeten mijn nieuwe CPU's nog ontwerpen dus laat datOp zaterdag 14 juli 2001 23:03 schreef Bill_Gatjes het volgende:
net weer 2 laadingen binne gehad!!! en ik bestel er nu weer een!AMD zit daalk zonder geld!!!
Verwijderd
ROFLMAOOp zondag 15 juli 2001 02:15 schreef TheOSMan het volgende:
En AMD blij, het gaat goed met AMD in Nederland denken ze, bijna heel nederland is al reseller
Jammer, het ging me eigenlijk om die stickers.
maar die athlon en duron stickers zijn ook wel kewl.
Op dinsdag 10 juli 2001 13:44 schreef WomBat151 het volgende:
[..]
Ok. dus nu krijg ik 10 rollen Athlons stickers (500 per rol) en 10 rollen Duron stickers, en 3 losse K6-2 stickers
dat zijn 10.003 stickers!
niet raar opkijken als je er 23 krijgt
beetje laat, maar toch, hmmz, maak dan overal *tjes of nergensOp woensdag 04 juli 2001 20:47 schreef Logitech het volgende:
Ik kreeg dit in mijn e-mail;
01/07/04
Dear Mr Jeroen S*********,
*knip
Yours sincerely,
AMD Literature Department
------------ Old Message --------------
Sender: Mr Jeroen Schievink
Email: s.jeroen@home.nl
*knip
Verwijderd
gaweg man ik heb er net WEER 3 van alles besteltOp zaterdag 23 juni 2001 15:47 schreef r0ck3t het volgende:
balen
Ze zijn er mee gekapt
nog een paar keer oen en mijn helen rechter kant zit vol met AMD stikkers is wel leuk nu nog naar intel mailen voor mun linker kant
Ik weet het ben lui
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Ik heb er nog 1 in mijn koffer mod en ik vond de sticker er gewoon wel kewl uitzienOp zondag 15 juli 2001 10:11 schreef swipe het volgende:
euh wie heeft in godsnaam dan nog een k6-2 ?
* BlizzarD heeft er nog 4Op zondag 15 juli 2001 10:11 schreef swipe het volgende:
euh wie heeft in godsnaam dan nog een k6-2 ?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
ja vind ik ook, ik vroeg het ook al een keer, en toen begonnen ze opeens te flamen als een gekOp zondag 15 juli 2001 22:14 schreef Stropdas het volgende:
Kreeg vandaag een mailtje dat ik ze kan bellen. Kan nou niemand even hier neerzetten wat zo zoal vragen ipv te zeggen dat ze allemaal dingen thuis krijgen? Dat is haast even irri als mensen die zeggen: goh wat ben jij traag! heb jij maar 50kb per sec.? ik heb wel 300kb
Verwijderd
Kun je voor mij dan een Mouse Mat regelenOp zondag 15 juli 2001 18:44 schreef -VnCnT- het volgende:
Ik ben officieel Reseller..Kan dus vanalles regelen..
LOLOp zondag 15 juli 2001 19:46 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
* swipe heeft er nog 4
dacht dat die dingen al uitgeroeid waren
Nu moeten er nog muismatten komen...wie regelt dat?
kHEb na een week of wat (weeknie precies meer) keurig 1x Athlon en 1x Duron binnen gekregen. GRATIS.
sLachen
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
lees de draadOp maandag 16 juli 2001 11:07 schreef Anubis het volgende:
waar bestel je die stickers?
Dit topic is gesloten.
![]()