Verwijderd
Heb ook een zooi muismatjes ontvangen maar die zijn veel te klein, als je het als muismat wil gebruiken moet je er wel 4 tegen elkaar aan leggen.
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
waarom bestel je ze niet zelf?Op dinsdag 17 juli 2001 15:36 schreef cheshire87 het volgende:
a0 is echt b.i.gmaar als je van zo'n athlon muismatje af wil, wil ik er wel 1 hoor
They made me do it.
Verwijderd
* 5 X Duron case sticker
* 3 X Athlon Case sticker
* 2 X Powerd by ddr sticker
* 5 X Duron Box sticker
* 3 X Athlon Box Sticker
En wat krijg ik:
* 8 X Duron Case Sticker
* 3 X Athlon Case Sticker
* 7 X Powerd by DDR Sticker
* 8 X Duron Box Sticker
* 3 X Athlon Box Sticker.
Een teken dus dat AMD Haast heeft een geen tijd meer heeft om de stickertjes te tellen.
I Love It
Viper
Verwijderd
Ze zien er zo uit:Op woensdag 18 juli 2001 20:55 schreef cheshire87 het volgende:
ow via dat resell gedoe besteld? hoe zien de ddr memory stickers d'r uit, kan je er een foto van maken?
http://djviper.webjump.com/tweakers/powerd_by_ddr.jpg
Verwijderd
stikkertjes = casebadges
Verwijderd
Je hebt ze binnen 4 dagen in de bus als het goed is. Ik altans wel.Op woensdag 18 juli 2001 21:16 schreef Bill_Gatjes het volgende:
ik heb nou in totaal 15x besteld(stikkertjes) nu is het w88888
Verwijderd
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html hier kan je gratis casebadges krijgenOp woensdag 18 juli 2001 22:06 schreef Maverickje het volgende:
Waar bestel je die dingen dan want ik krijg dan een mailtje dat ik max 3 stickers kan bestellen en geen posters of muismatten!!!
Verwijderd
een paar dagen terug twee posters: een van duron, en een van athlon. allebei op a2 formaat.
ik wil ook wel muismat enzo. ik had ook casebadges gevraagd via e-mail maar die kreeg ik niet...
Ja ik kan wel casebadges bestellen maar waar bestel je die posters en die muismatten dan???Op woensdag 18 juli 2001 22:09 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html hier kan je gratis casebadges krijgen
Jah ik kreeg ook een mailtje dat ze alleen nog maar aan stickertjes doenOp donderdag 19 juli 2001 00:33 schreef cheshire87 het volgende:
je kunt geen muismatten etc. etc. meer bestellen, alleen nog maar stickertjes, stickertjes en nog veel meer stickertjes
Ik wil een muismat *boehoe*
Verwijderd
dat heb ik ook al gedaan!Op donderdag 19 juli 2001 10:34 schreef Gerrit83 het volgende:
Nou als ik geen muismatten meer kan bestellen, dan bestel ik ALLE stickertjes die ze hebben
Verwijderd
Geen eens powerd by ddr stickers???Op donderdag 19 juli 2001 11:21 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
dat heb ik ook al gedaan!![]()
![]()
25x besteld 3x athlon 3x duron (3x k62 zijn nu van de lijst) = 75 athlon, 75 duron
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er in totaal nu 7 extra liggen.
Als je ze wil hebben geef maar een brul ik geef er 7 weg ! Dus wees snel.
Van de box stickers heb ik er 1 voor athlon over en 2 van duron. ( Niet zo veel maar er komt al weer een lading aan )
De powerd by DDR sticker ziet er zo uit:
http://djviper.webjump.com/tweakers/powerd_by_ddr.jpg
Heb ook nog AMD Box stickers van duron en athlon ( Geen voorbeeld van ) Zijn extra groot ( 6 X 6 Cm )
Ik wil dit alleen doen volgens een envelop in envelop systeem dus:
* Je pakt een envelop.
* Op die envelop schrijf je mijn adres.
* Je plakt een postzegel op die envelop.
* In die envelop doe je nog een envelop.
* Adres van jezelf op die envelop.
* Postzegel op die envelop.
* Versturen maar
Je kan mijn adres krijgen door een mailtje te sturen naar : sp.boot@wxs.nl Met als onderwerp TWEAKERS
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
En wat vragen ze als je ze opbelt? Is an een paar keer gevraagt in dit topic, maar niemand wil medetweakers daarmee helpen geloof ikOp donderdag 19 juli 2001 11:56 schreef Viper3.5 het volgende:
Je kan ook reseller worden bij amd net als ik
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Je mag per maand maar in totaal een bepaald aantal stickertjes bestellen ( Hoeveel weet ik niet ) Maar ik had de 2e lading voor deze maand al binnen dus zal wel meevallen.Op donderdag 19 juli 2001 16:10 schreef cheshire87 het volgende:
yo viper je kan toch maar 1 keer in de maand dat resell gedoe bestellen (staat dat je dat maar 1 keer per maand mag)
Over hoe je een reseller wordt is simpel. Je zoekt ergens een link op dit topic waar je je kan aanmelden en je vult je gegevens in.
Daarna moet je AMD Bellen in Amerika. Je krijgt een mailtje met het telefoonnummer.
Is dat zo'n klein plat zilver stickertje met AMD Athlon erop?
Case badge lijkt me wel leuk, zeg maar hoe je het wilt regelen!!Op donderdag 19 juli 2001 13:03 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik heb nu nog over ( net een nieuwe lading gehad )
1 X DDR
4 X Duron klein
2 X Duron Box Stickers
1 X AMD Box Sticker
1 X Amd Case badge
Verwijderd
sp.boot@wxs.nl ICQ Is ook mogelijk ( Moet ik hem wel ff aanzetten )
Greetz Viper
Verwijderd
Nee. die box sticker is van duron 4 bij 4 cm en van athlon 6 bij 6 cmOp donderdag 19 juli 2001 18:41 schreef Basz19 het volgende:
Wat is eigenlijk een AMD box-sticker??
Is dat zo'n klein plat zilver stickertje met AMD Athlon erop?
Heb me aangemeld, en dat ene mailtje al gehad, wil alleen ff weten wat ze precies vragen aan je, dan kan ik me er op voorbereiden voor de zekerheid! Als ik dat weet dan bel ik ze er over op, maar dan moet ik dat eerst wel ff wetenOp donderdag 19 juli 2001 18:06 schreef Viper3.5 het volgende:
[..]
Je mag per maand maar in totaal een bepaald aantal stickertjes bestellen ( Hoeveel weet ik niet ) Maar ik had de 2e lading voor deze maand al binnen dus zal wel meevallen.
Over hoe je een reseller wordt is simpel. Je zoekt ergens een link op dit topic waar je je kan aanmelden en je vult je gegevens in.
Daarna moet je AMD Bellen in Amerika. Je krijgt een mailtje met het telefoonnummer.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
RTFT - Read the Freakin TopicOp vrijdag 20 juli 2001 13:08 schreef joeri14 het volgende:
Zijn die AMD casebadges gratis???????
Verwijderd
ik heb nou in totaal:
12x - Athlon
11x - Duron(+1 op mijn PC)
1x - K6 2
en ook nog:
3x - PIII
8x - Creative EAX
14x - Microsoft Windows Ready-To-Run
hahahahahaha LOp vrijdag 20 juli 2001 13:12 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
RTFT - Read the Freakin Topic
5x powered by ddr memory (2.5x4cm)
5x amd duron box (6x6cm)
5x amd athlon box (7.5x7.5cm)
5x athlon (2.5x2.5cm)
5x duron (2.5x2.5cm)
die grote athlon stickers zijn mooi
...en mijn vader werkt bij mc Donalds
Dear *******
thank you for your email. Unfortunately we can only provide free stickers
for our customers. Thank you for your understanding.
Best Regards
Jochen Ziegler
AMD European Literature Center
en ik had dit besteld op http://www.amd.com/support/europe/eurolitunknown.html :
description: 12 Duron Mousepads 10 Duron & Athlon Casebadges 2 Posters (A0
and A2))
why ken ik nikz bestellen???
greetz
Dat geschop hier. Pfffffffffff.
Heeeeel erg irritant.
Accepteer gewoon dat een topic sterft. Pfff. Ik zal eens terugschoppen.
Schop hierrrrrr! Knal! Schop daarrrrrrrrrr! Vladam. Verticale schop in anaal kanaal! Blurp! Schop!schop!schop!schopperdeschopschop!
Zo. Nu uitgeschopt? Ik hoop het.
[/off topic irritatiemode]
Verwijderd
Verwijderd
hahahahahahaha LSchop hierrrrrr! Knal! Schop daarrrrrrrrrr! Vladam. Verticale schop in anaal kanaal! Blurp! Schop!schop!schop!schopperdeschopschop!
als je het zo irritant vind, lees dit topic dan nietOp vrijdag 20 juli 2001 16:15 schreef Kirpeknots het volgende:
[off topic irritatie mode]
Dat geschop hier. Pfffffffffff.
Heeeeel erg irritant.
Accepteer gewoon dat een topic sterft. Pfff. Ik zal eens terugschoppen.
Schop hierrrrrr! Knal! Schop daarrrrrrrrrr! Vladam. Verticale schop in anaal kanaal! Blurp! Schop!schop!schop!schopperdeschopschop!
Zo. Nu uitgeschopt? Ik hoop het.
[/off topic irritatiemode]
Zie ik op de vorige pagina dat zowat de helft van de replies uit het woord SCHOP bestaat.
Zonde van de database ruimte. Als het nodig is dat je vaak moet schoppen dan is het mischien voor anderen niet interessant genoeg.
[spijt mode]
Eigenlijk had ik in SU een bovenmatig hoog schopgedrag moeten melden. Dan was het misschien een slotje geworden.
[/spijt mode]
Nu genoeg offtopic. Ga maar lekker verder schoppen en kijken hoe je de kostprijs van een AMD processor verder omhoog kan trekken door het lospeuteren van vuilnisbakvullend materiaal. Damn.
Verwijderd
whahahaha LGa maar lekker verder schoppen en kijken hoe je de kostprijs van een AMD processor verder omhoog kan trekken door het lospeuteren van vuilnisbakvullend materiaal. Damn.
Verwijderd
2 van die k6 troep
en 2 van athlon
yeah baby!!!!!!!
Verwijderd
Dear Mr Jeroen Engelander,
The AMD Literature Department recently received your sticker request, to
which the following literature order number 1-6556W has been attached for
processing.
If your order is not received within 4 weeks, please reply to this email
without changing the 'Subject' line and referencing your literature order
number.
Yours sincerely,
AMD Literature Department
En idd kreeg vandaag me stickers thuis
1. Het zijn geen rollen maar losse stickersOp vrijdag 20 juli 2001 17:01 schreef supermel_nl het volgende:
ik heb zojuist 10 stickerrollen besteld van duron
2 van die k6 troep
en 2 van athlon
yeah baby!!!!!!!
2. De K6 stickers zijn op
3. Waarom 2 en geen 3?
duh zijn geen case badges (niet de echte)Op woensdag 18 juli 2001 22:09 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.html hier kan je gratis casebadges krijgen
dit zijn gewoon prulstickertjes de echte casebadges zijn hard plastic met een zachte voorkant
zijn DENK ik alleen via de reseller site te krijgen ALS dat mogelijk is
Verwijderd
dat weet ik ook wel, maar BETER IETS DAN NIETSOp vrijdag 20 juli 2001 19:03 schreef swipe het volgende:
[..]
duh zijn geen case badges (niet de echte)
dit zijn gewoon prulstickertjes de echte casebadges zijn hard plastic met een zachte voorkant
zijn DENK ik alleen via de reseller site te krijgen ALS dat mogelijk is
Verwijderd
Greetz Viper ( Reseller AMD )
Verwijderd
dat is nep!!! ik heb 1 ofischele AMD K6 2 stikker liggen die hard isOp vrijdag 20 juli 2001 19:36 schreef Viper3.5 het volgende:
als reseller krijg je ook van die stickertjes. ( Ik spreek uit ervaring ) Maar wat houd je tegen om er zelf een te maken? Gebruik de search maar ff volgens mij heeft iemand dat al gedaan.
Greetz Viper ( Reseller AMD )
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
Verwijderd
Mensen die intresse hebben doen dit maar via het envelop in envelop systeem. ( Zie verder terug in dit topic ) Je kunt mijn adres aanvragen op mijn e-mailadres: sp.boot@wxs.nl
Greetz viper
Verwijderd
toen welOp vrijdag 20 juli 2001 19:42 schreef Viper3.5 het volgende:
AMD K-6 is niet meer te krijgen.
Verwijderd
ik wil er wel 1tje!!!!Op vrijdag 20 juli 2001 19:50 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik heb nog 2 DDR Stickertjes liggen die ik nie gebruik
Mensen die intresse hebben doen dit maar via het envelop in envelop systeem. ( Zie verder terug in dit topic ) Je kunt mijn adres aanvragen op mijn e-mailadres: sp.boot@wxs.nl
Greetz viper
ik moest een enverlop opstuuren naar jou met daar in een andere enverlop met mijn adres en n postzegel? dat was het?
Verwijderd
Volgende maand open ik wel weer een topic.
Greetz Viper.
Verwijderd
mailen op thomasds@gmx.net aub
thx
Sneu figuur....Op zaterdag 21 juli 2001 15:18 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik heb er zelf ook nog zat maar die hou ik voor mezelf
This message was sent from a galaxy far, far away.
bestel ze dan lekker zelfOp zaterdag 21 juli 2001 15:50 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
Sneu figuur....
Verwijderd
Hoezo??? Wil er zelf ook een paar houden als je het niet erg vind. Als je intresse hebt, Volgende maand bestel ik er weer een aantal.Op zaterdag 21 juli 2001 15:50 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
Sneu figuur....
Verwijderd
auw, schop trug(en hard ook nog) LOp zaterdag 21 juli 2001 22:17 schreef cheshire87 het volgende:
schop
Verwijderd
5x Athlon sticker GROOT
5x Duron sticker GROOT
5x Powered by ddr
45x athlon stickers klein
42x duron stickers klein
4x k6-s stickers klein
Toch aardig wat
Verwijderd
Ik heb nu in totaal voor mezelf:
5 X DDR
8 X Duron Groot
6 X Athlon Groot
15 X AMD Athlon klein
25 X AMD Duron klein
Greetz Viper ( Ook ik vind AMD Wel aardig )
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()