http://www.amd.com/uk/euroreseller/sticker.htmlOp zaterdag 23 juni 2001 14:52 schreef Master_Egg het volgende:
waar bestel je die dingen dan? Ik wil ook wel wat van die dingen voor op mijn pc-kasten.
Verwijderd
moet je eerst naar de amd site gaan, en dan in dezelfde browser de rest van de url erachter plakkenOp zaterdag 23 juni 2001 15:09 schreef FireTiger het volgende:
Als ik op submit druk zegt ie dat ik niet authorized benHeeft iemand anders ook deze probleem.
Verwijderd
ja hier ookOp zaterdag 23 juni 2001 15:09 schreef FireTiger het volgende:
Als ik op submit druk zegt ie dat ik niet authorized benHeeft iemand anders ook deze probleem.
Access allowed only from wwwdev
Your referrer: www.amd.com
Verwijderd
Het werkt nog steeds nietOp zaterdag 23 juni 2001 15:12 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
moet je eerst naar de amd site gaan, en dan in dezelfde browser de rest van de url erachter plakken
Bij jou wel dan
moet je eerst naar de amd site gaan, en dan in dezelfde browser de rest van de url erachter plakkenOp zaterdag 23 juni 2001 15:16 schreef FireTiger het volgende:
[..]
Het werkt nog steeds niet
Bij jou wel dan
Verwijderd
helpt nietOp zaterdag 23 juni 2001 15:12 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
moet je eerst naar de amd site gaan, en dan in dezelfde browser de rest van de url erachter plakken
DUH als er toch staat dat ie de referrer AMD.COM NIET PAKT. dan zal dat wel niet werken he!Op zaterdag 23 juni 2001 15:17 schreef r0ck3t het volgende:
[..]
nietOp zaterdag 23 juni 2001 15:38 schreef FireTiger het volgende:
Hoe heb je dat gedaan ????????????????
Verwijderd
Ik heb alleen een Pentium3
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Verwijderd
Die site bedoel je? Mooi, dan weet ik iig dat het mogelijk is, ga ik ook eens m'n best doen.Op zaterdag 23 juni 2001 16:03 schreef deur het volgende:
werkt perfect bij mij,met enig tweaken.
Verwijderd
onder win2k/nt/xp:
je zet in de file hosts in de map C:\WINNT\system32\drivers\etc
onderaan de regel erbij:
139.95.253.1 wwwdev
onder winme/98, etc
je zet in de file hosts in de map C:\windows
onderaan de regel erbij:
139.95.253.1 wwwdev
dan ga ja naar deze url:
http://wwwdev/uk/euroreseller/sticker.html
Verwijderd
naja, ik hoef ze niet, kep een pentium en nog een hoop t.net casebadges over
LekkerOp zaterdag 23 juni 2001 14:47 schreef r0ck3t het volgende:
+ nog 1 AMDk6 sticker en een Athlon
kan je het wat beter uitleggen want ik weet niet waar dat staat dat file host bv?Op zaterdag 23 juni 2001 16:12 schreef deur het volgende:
zo gaat het wel:
onder win2k/nt/xp:
je zet in de file hosts in de map C:\WINNT\system32\drivers\etc
onderaan de regel erbij:
139.95.253.1 wwwdev
onder winme/98, etc
je zet in de file hosts in de map C:\windows
onderaan de regel erbij:
139.95.253.1 wwwdev
dan ga ja naar deze url:
http://wwwdev/uk/euroreseller/sticker.html
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Verwijderd
Ze komen er binnen 2 weken aan.
Thx hey Deur
hmmm, mischien dat ik er 1 van je kan krijgen/kopen ?naja, ik hoef ze niet, kep een pentium en nog een hoop t.net casebadges over
het staat er echt PRECIES......Op zaterdag 23 juni 2001 16:29 schreef pierkwam het volgende:
[..]
kan je het wat beter uitleggen want ik weet niet waar dat staat dat file host bv?
139.95.253.1 wwwdev
echt veel doettie alleen niet
Moet je rebooten ofzo? (ookal geprobeerd)
Verwijderd
Op zaterdag 23 juni 2001 16:37 schreef FireTiger het volgende:
Je moets Hosts.sam opslaan als hosts.
dus ik moet dat sam er achter ook weghalen?
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Verwijderd
Je moet dus een file hosts hebben met minimaal de inhoud:
139.95.253.1 wwwdev
(rebooten niet nodig)
Met vriendelijke dank aan deur en aan FireTiger
Verwijderd
Denk ik eigenlijk ook, maar nooit geschoten...Op zaterdag 23 juni 2001 16:43 schreef SickBastard het volgende:
ja... maar ze hadden het beveiligd dus ik denk toch niet dat ze aankomen eik..
Ik heb het gevoel dat ze wel komenDear [censuur],
The AMD Literature Department recently received your sticker request, to
which the following literature order number 1-5NRVS has been attached for
processing.
If your order is not received within 14 business days, please reply to this
email without changing the 'Subject' line and referencing your literature
order number.
Yours sincerely,
AMD Literature Department
die dingen komen gewoon gratis met de luchtpost...
gisteren kreeg ik weer een luchtpost-amd-envelop-uit-de-UK, er zat geen brief 1, alleen 1 los stikkertje (ik had de mijn bestelling allang gehad).
wazig foutje
Hoe zijn jullie eigenlijk aan die t.net badges gekomen? Of ben ik nu weer een slachtoffer van UTFS-luiheid?
Verwijderd
https://wren.co/join/Devian
En van Tweakers & AMD zoek ik dus ook nog
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
http://wwwdev/uk/euroreseller/collateral_a.html
oeps, je wordt doorgestuurd naar een andere pagina.
Waar heb jij die posters vandaanOp zaterdag 23 juni 2001 16:16 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik heb : 10 AMD Duron en Athlon badges , 2 grooote posters , 3 stoffen banners , 20 kleine posters , 10 box stickers . Allemaal gratizz en voor niks
* VHware zou dat eigenlijk ook wwel graag willen
Lijkt me wel, als je een rekening krijgt betaal je gewoon niet. Staat nergens vermeld en je bent nergens mee akkoord gegaan...Zijn die dingen nou gratis of niet??
Ik heb ook ff casebadges aangevraagd via dat formulier. Meteen een mailtje en ik schrok een beetje van de laatste paar regels:
Wtf?! Krijg ik nou 6 rollen van 500 stickers thuisgestuurd? Zoveel heb ik er nou ook weer niet nodigPlease send me the Items listed below:
3 x Athlon PC Stickers (500 per roll - quantity is per sticker) 25 mm x 25
mm
3 x Duron PC stickers (500 per roll quantity per sticker)
25 x 25 mm
Verwijderd
Er staat tochOp zaterdag 23 juni 2001 17:55 schreef Neman het volgende:
Wtf?! Krijg ik nou 6 rollen van 500 stickers thuisgestuurd? Zoveel heb ik er nou ook weer niet nodig
Nergens druk over maken dus, je krijgt gewoon 6 stickers.quantity (is) per sticker
Ik geloof dat je gelijk hebt ja. Maar wat heeft de klant er aan om te weten dat die stickers per 500 op een rol bij AMD liggen? Het is een stuk duidelijker als ze dat niet vermelden.Nergens druk over maken dus, je krijgt gewoon 6 stickers.
Verwijderd
Dat was ook mijn 2e gedachte toen ik dat zag, wat moet ik met deze informatie?Op zaterdag 23 juni 2001 18:10 schreef Neman het volgende:
Ik geloof dat je gelijk hebt ja. Maar wat heeft de klant er aan om te weten dat die stickers per 500 op een rol bij AMD liggen? Het is een stuk duidelijker als ze dat niet vermelden.
Eerste gedachte was bij mij eerlijk gezegd ook: WTF?? 2000 stickers???
Verwijderd
zie mijn postsOp zaterdag 23 juni 2001 18:22 schreef Bobbert het volgende:
Access allowed only from wwwdev
ja sorry had alleen maar pag. 1 gelezenOp zaterdag 23 juni 2001 18:24 schreef deur het volgende:
[..]
zie mijn posts
Verwijderd
ga naar:
http://wwwdev/uk/euroreseller/introduction.html
member login met nummer: AMD-RES-1-1191-A
klik links op Literature/POS Order
en zie daar, een hele lijst.
Verwijderd
dat wil je niet weten.Op zaterdag 23 juni 2001 18:30 schreef SONiCB00M het volgende:
Hoe kom je aan dat ID?
Link doet hier niks...Op zaterdag 23 juni 2001 18:26 schreef deur het volgende:
wat ook interesant is:
ga naar:
Kan dat kloppen?
Verwijderd
JawelOp zaterdag 23 juni 2001 18:30 schreef deur het volgende:
[..]
dat wil je niet weten.
Verwijderd
probeer eens:Op zaterdag 23 juni 2001 18:31 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Link doet hier niks...
Kan dat kloppen?
http://www.amd.com/uk/euroreseller/introduction.html
Verwijderd
ook maar ff wat besteld..
alleen bij die blabla/introduction.html vragen ze om je email adres ?? en dan ?
iemand al geprobeerd ?
Verwijderd
Verwijderd
hehe ik schrok ook ff toen ik het las...Op zaterdag 23 juni 2001 17:55 schreef Neman het volgende:
Wtf?! Krijg ik nou 6 rollen van 500 stickers thuisgestuurd? Zoveel heb ik er nou ook weer niet nodig
only from wwwdev
Heb net dat bestandje al aangepast dus dat is het niet
Verwijderd
Stuur gewoon ff een mailtje naar Amd. Ze zullen heus niet te beroerd zijn om ff een sticker te sturen...
Verwijderd
waarom LEZEN mensen nou niet gewoon ff de hele of een gedeelte van de postingOp zaterdag 23 juni 2001 18:40 schreef GaMbiNo het volgende:
Ok hetw erkt maar krijg bij het submitten weer diezelfde melding... ;(Access allowed
only from wwwdev
PreciesOp zaterdag 23 juni 2001 18:43 schreef aarninkron het volgende:
[..]
waarom LEZEN mensen nou niet gewoon ff de hele of een gedeelte van de posting
Mafkees, lees dat dan ff!!Op zaterdag 23 juni 2001 18:40 schreef GaMbiNo het volgende:
Ik heb NET al wat besteld op de normale manier met behulp van dat truucje dus...
Maar als ik met dat resellernummer iets probeer te bestellen krijg ik dus weer die melding DUUUUUH!!!!
Verwijderd
ik wil rommel van intelOp zaterdag 23 juni 2001 18:54 schreef FireTiger het volgende:
aaaaaargh ik wil geen stickers
Ik wil harde casebadges .
iemand een link
Verwijderd
Your referrer: www.amd.com"
en ik heb alle paginas gelezen dus daar wil ik nix over horen!
dan doe je dat nog maar een keer, het staat er duidelijk inOp zaterdag 23 juni 2001 19:10 schreef Bill_Gatjes het volgende:
ik heb da bestandje veranderd maar ik krijg nog de melding "Access allowed only from wwwdev
Verwijderd
je moet niet www.amd.com gebruiken, maar wwwdev dus: http://wwwdev/blablaOp zaterdag 23 juni 2001 19:10 schreef Bill_Gatjes het volgende:
ik heb da bestandje veranderd maar ik krijg nog de melding "Access allowed only from wwwdev
Hij is niet de enige die dat probleem heeft, ik kon na deze tweak wel een paar casebadges bestellen maar als ik probeerde te bestellen via ddat resellernummer kreeg ik ook weer die foutmelding.Op zaterdag 23 juni 2001 19:11 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
dan doe je dat nog maar een keer, het staat er duidelijk in
Verder wel tof iedereen elkaar hier verder helpt...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Verwijderd
ik zit via winme te surfen. heb ik die hele bestel lijst in gevuld. moet ik mijn email adres bevestigen krijg ik zon invalid user geval.
wa doe ik fout?
(en ik heb wel de hele thread gelezen)
Verwijderd
hiero werkt het ook... dus kwee niet wat jullie allemaal doen, je met trouwens wel de file HOSTS hebben he en niet dat .asm (oid) ding
Siditamentis astuentis pactum.
Dus zou je als je die gegevens aanpast al die dingen kunnen bestellen??Op zaterdag 23 juni 2001 18:26 schreef deur het volgende:
wat ook interesant is:
ga naar:
Klinkt interessant en link.
Dit topic is gesloten.
![]()