Dat is een mooie prijs, ik was blij met €700 een maand geleden

.
En ik zou zeggen: Ligt eraan wat je ermee gaat doen. En nou ja, je budget ook. Bij spellen niks dan lof erover, mooi scherm. Oké stomme grote voet waardoor ik maar een monitorarm heb gekocht, terwijl de nieuwe geadverteerd wordt door hun dat hij een normaal formaat voet heeft... Oftewel bij deze is expres een grote voet meegeleverd zodat ze bij de nieuwe een extra verbeterpunt konden hebben...
Maar los van die rant dus, prachtig scherm voor gamen. Bij hoge contrast overgangen (oftewel websites enzo met zwarte balken op wit, maar ook tekst als die dik gedrukt is, en al helemaal in dark mode), heb je flinke colour fringing imo, en in zijn algemeenheid is tekst echt minder mooi op zo'n OLED. Maar tegelijk, het went wel. Al kan je ook je afvragen of je zoveel wil uitgeven voor een scherm, en dan aan de slechte tekst moet wennen?
Onder de streep, ga je primair erop gamen dan zou ik hem lekker houden. Gebruik je hem zoals mij bij een hybride werkplek, tja. Ik hou hem waarschijnlijk wel een paar jaar. Het went. En voor games dus prachtig. Maar had ik het geweten toen ik hem kocht (en ik had nog gekeken of er nieuwe panelen gingen komen, maar toen was er niks bekend), dan had ik waarschijnlijk gewacht op de stripe RGB panelen. Maar het ligt er ook aan hoeveel je daarvoor extra wil en moet gaan betalen.