Dit is een showauto met een motor zonder vloeistoffen. Deze zijn namelijk bij een aantal shows verboden. Deze auto is gebouwd door Polka en heeft een paar ton gekost. Dit is zeker niet een 'standaard' ding en de onderdelen die erop zitten hebben / hadden een hoge waarde.Tomatoman schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:49:
En nog een lekker ingetogen exemplaar, dat je hier kunt kopen. Toegegeven: op de afwerking valt weinig aan te merken.
[afbeelding]
Maar waar laat ik mijn boodschappen? Niet achterin:
[afbeelding]
En ook niet op of achter de bijrijdersstoel, die met zijn roze delen trouwens prachtig harmonieert met het oranje interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
Begrijpelijk dat hij niet voor boodschappen bedoeld is, want het is een uit de VS geïmporteerde showauto. Wat wel een beetje lastig is, is dat hij niet op kenteken is gezet. Mogelijke oorzaak: er zit een flinke barst in de voorruit - dat is APK-afkeur. Andere mogelijke oorzaak: "Motor is getuned inclusief Nitro/Lachgas grote turbo", maar...
[...]
Op onderstaaande foto zie door door het gat in de motorkapook wel dat het een en ander niet helemaal meer in showconditie is.
[afbeelding]
Kortom: je kunt voor € 13.990 een 13 jaar oude Honda Civic zonder garantie kopen, maar je mag en kunt er niet in rijden. Klinkt als een topdeal!
Mijn vermoeden is dat ze deze auto een keer hebben proberen te starten maar vergeten waren dat het om een droog blok betrof.
Dat ding is zeker geen foute tuning, de spullen die erop/eraan zitten zijn wellicht wat gedateerd maar als je bij zo'n auto over waar je je boodschappen kwijt moet begint dan vind ik dat toch wel een beetje

Goed, het kan je smaak niet zijn, maar een Ferrari afkraken omdat je geen 2 kratjes pils kwijt kunt is net zo wiedes.