Het Foute Tuningtopic deel 28 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Tomatoman schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:49:
En nog een lekker ingetogen exemplaar, dat je hier kunt kopen. Toegegeven: op de afwerking valt weinig aan te merken.

[afbeelding]

Maar waar laat ik mijn boodschappen? Niet achterin:
[afbeelding]

En ook niet op of achter de bijrijdersstoel, die met zijn roze delen trouwens prachtig harmonieert met het oranje interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]

Begrijpelijk dat hij niet voor boodschappen bedoeld is, want het is een uit de VS geïmporteerde showauto. Wat wel een beetje lastig is, is dat hij niet op kenteken is gezet. Mogelijke oorzaak: er zit een flinke barst in de voorruit - dat is APK-afkeur. Andere mogelijke oorzaak: "Motor is getuned inclusief Nitro/Lachgas grote turbo", maar...
[...]
Op onderstaaande foto zie door door het gat in de motorkap :') ook wel dat het een en ander niet helemaal meer in showconditie is.
[afbeelding]

Kortom: je kunt voor € 13.990 een 13 jaar oude Honda Civic zonder garantie kopen, maar je mag en kunt er niet in rijden. Klinkt als een topdeal!
Dit is een showauto met een motor zonder vloeistoffen. Deze zijn namelijk bij een aantal shows verboden. Deze auto is gebouwd door Polka en heeft een paar ton gekost. Dit is zeker niet een 'standaard' ding en de onderdelen die erop zitten hebben / hadden een hoge waarde.

Mijn vermoeden is dat ze deze auto een keer hebben proberen te starten maar vergeten waren dat het om een droog blok betrof.

Dat ding is zeker geen foute tuning, de spullen die erop/eraan zitten zijn wellicht wat gedateerd maar als je bij zo'n auto over waar je je boodschappen kwijt moet begint dan vind ik dat toch wel een beetje 8)7

Goed, het kan je smaak niet zijn, maar een Ferrari afkraken omdat je geen 2 kratjes pils kwijt kunt is net zo wiedes.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:11
Dat het dure spullen zijn en het ook nog eens vakkundig gedaan is, maakt het toch niet meteen 'goede tuning'? Een motorblok voorzien van nitro/lachgasspul van duizenden euro's, maar dan wel de vloeistoffen uit je blok halen om hem als showcar te gebruiken - kortom: motortuning voor alleen een optisch effect - dat kan ik niet anders dan foute tuning noemen. Zeker als je zoiets dan vergeet en hem in de poeier draait :X

Dan kan ik ook een enorme turbo in mijn motorruimte schroeven en hem NIET aansluiten. Hell, dan heb ik een blok waar je daadwerkelijk nog mee kunt rijden én een showcar. En volgens sommigen dus ook nog eens 'goede tuning'. Prima deal.

Is de audio-set ook alleen als optische tuning bedoeld of is dat spul wel aangesloten? :)

[ Voor 4% gewijzigd door dreamscape op 20-09-2017 09:19 ]

Punctuality is the politeness of kings

• RedHat
dreamscape schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:19:
Dat het dure spullen zijn en het ook nog eens vakkundig gedaan is, maakt het toch niet meteen 'goede tuning'? Een motorblok voorzien van nitro/lachgasspul van duizenden euro's, maar dan wel de vloeistoffen uit je blok halen om hem als showcar te gebruiken - kortom: motortuning voor alleen een optisch effect - dat kan ik niet anders dan foute tuning noemen. Zeker als je zoiets dan vergeet en hem in de poeier draait :X

Dan kan ik ook een enorme turbo in mijn motorruimte schroeven en hem NIET aansluiten. Hell, dan heb ik een blok waar je daadwerkelijk nog mee kunt rijden én een showcar. En volgens sommigen dus ook nog eens 'goede tuning'. Prima deal.

Is de audio-set ook alleen als optische tuning bedoeld of is dat spul wel aangesloten? :)
Dat spul heeft natuurlijk ooit gewoon gewerkt. Maar zoals ik al zei is dat blok droog gemaakt voor bepaalde shows.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Jeanke117 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:47:
Hier het filmpje van de heer Famous: YouTube: Golf R20 MK6 Stage 3 w/ Custom Exhaust! 400HP!

Heeft tenminste wel geen ricer geluid :+

Waar ik me zelf ook aan irriteer is dat men met 1 hand stuurt en dan op het middenconsole leunen. Alsof ze willen zeggen: "kijk mij eens".
Ik erger mij altijd aan mensen die het verschil tussen 'irriteren' en 'ergeren' niet kennen.

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:42
mark-k schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:55:
[...]

Ik erger mij altijd aan mensen die het verschil tussen 'irriteren' en 'ergeren' niet kennen.
http://www.encyclo.nl/begrip/irriteren

Prikkelen, boos maken, je eraan storen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Je ergert je aan iets, of iets irriteert je, andersom is gewoon fout.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 14:38

Tomatoman

Fulltime prutser

Kennen jullie de Audi A9 al?

Afbeeldingslocatie: http://fancytuning.com/wp-content/uploads/2008/03/mare4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fancytuning.com/wp-content/uploads/2008/03/thumb800x800_2276760962_2b41132bea_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fancytuning.com/wp-content/uploads/2008/03/thumb800x800_2276762194_3f2ec5cfd6_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fancytuning.com/wp-content/uploads/2008/03/thumb800x800_2276761692_f84c5217d4_o.jpg

Een goede grap mag vrienden kosten.

Verwijderd

Jezus dat is wel extreem qua wide body kit. :X

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
RedHat schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:36:
Dat ding is zeker geen foute tuning,
Eeeh... nee. Dat is foute tuning pur sang. Het is alleen niet fout door gebrekkige implementatie. :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:05

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Ik heb vandaag op weg naar huis een bmw e46 sedan in de kleur chrome gezien die rode bumpers had en met een spoiler erop met chrome bedoel ik: https://chivethethrottle..../04/chrome-cars-920-9.jpg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Niet dat de rest heel smaakvol is, maar wtf is die puist op zn neus. Het lijkt wel alsof er een paddestoel op de motorkap groeit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
@mark-k Ik gok dat die puist dienst doet als luchtfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

FastFred schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:56:
@mark-k Ik gok dat die puist dienst doet als luchtfilter.
Ik gok dat die er puur voor de show zit en nergens op aangesloten is, kan me niet voorstellen dat dat ding functioneel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
@mark-k er komt duidelijk een buis uit de motorkap waar een filter op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

FastFred schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:44:
@mark-k er komt duidelijk een buis uit de motorkap waar een filter op zit.
Ja en? Ik kan ook een turbo aan mn fiets knopen maar dat betekent niet dat ik niet meer hoef te trappen. Dat ding zit er gewoon om lelijk te zijn en op te vallen, functie gaat die echt niet hebben.

Hier dezelfde bak zonder die paddestoel:
Afbeeldingslocatie: https://www.autoblog.nl/gallery/0_Divers/Audi_A9_monster/audi-a9-monstertuning-003.jpg
https://www.autoblog.nl/n...-steeds-een-monster-76145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Het design vind ik al helemaal niet mooi, maar goed dat is blijkbaar een kwestie van smaak.

Maar van alle naden klopt helemaal niets, letterlijk alles wat hier op deze foto is te zien is sluit niet aan...
De schade aan de bumper zit ook op een rare plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:23

Amphiebietje

In de blubber

Jammer dat ik dit topic nu pas zie, anders had ik een foto gemaakt van de foute Audi A4 die hier periodiek op de parkeerplaats staat. Blauw met een witte streep over het midden, streep is niet recht omdat hij niet vanuit het midden is uitgemeten maar vanaf de zijkanten (dus niet overal even breed).

Een foto maken zal nu wel onmogelijk zijn, want de laatste keer dat ik hem zag kon je zien dat ze de verkeerde soort verf hadden gebruikt voor de streep - in de regen liep de verf uit. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 13:46

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

The horror....

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-G6iRbZRLZB8/WSrVR9VL4tI/AAAAAAASdFs/GBvdvtvFK1wgtAqt-L5UJYfMBfWaXBGMACLcB/s1600/bmw-m3-e36-convertible-tuning-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-0flRSpFP8Lc/WSQHeHTG3vI/AAAAAAAA9Y0/NJDcHip7R7QceHdWeVbEqI7gVw-si81CgCLcB/s1600/bmw-m3-e36-convertible-tuning-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-yGGC3XAt50I/WSQHeVCzVfI/AAAAAAAA9ZA/66U0PlG0thAUA5j_SVcEGvlXHq6ExWvIwCLcB/s1600/bmw-m3-e36-convertible-tuning-4.jpg

Dit begon ooit als een echte M3 cabrio... :'(

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

een voordeel, als ie in de plomp rijd dan drijft ie. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Even schaamteloos mezelf quoten vanuit het VW topic..

ST met een soort van baby blauwe metallic wrap met monsterstickers in dezelfde kleur :+
De mega vleugel slecht carbon gewrapt en de luchthappers in de motorkap zelf “professioneel” erin gemaakt :D

Heeft nu 300pk dus daar is verder niks mis mee maar het uiterlijk is niet mijn smaak zeg maar..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PvkeGjwPaHoRRxdBbr8BIgwH/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fF6RZkiXT1sgUpTZJMEdA3Qi/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 13-10-2017 08:08 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:07
Jeanke117 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:47:
Hier het filmpje van de heer Famous: YouTube: Golf R20 MK6 Stage 3 w/ Custom Exhaust! 400HP!

Heeft tenminste wel geen ricer geluid :+

Waar ik me zelf ook aan irriteer is dat men met 1 hand stuurt en dan op het middenconsole leunen. Alsof ze willen zeggen: "kijk mij eens".
Haha die video, dat is zo fout :D Dat heeft 1x iemand bij mij onder een brug geflikt, ik schrok me kapot.. Mooi de auto gevolgd en hem daar netjes op aangesproken, malloot. Ook toevallig een golfje (met pet). Hij wist niet dat ik het zo goed kon horen (huhu, dat was zijn doel juist).

Hm zelf heb ik ook 1 elleboog altijd op mijn midden (ook wel arm steun genoemd) steun (op het console is moeilijk leunen), nooit de gedachten gehad dat mensen dan bij mij zoiets zouden hebben van: kijk mij eens. Of bedoel je meer de mensen die met hun reet op de linker stoel zitten en hun hoofd voor de hoofdsteun van de rechterstoel hebben? Want dat is inderdaad New Kids style haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:56
Famous schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:06:

ST met een soort van baby blauwe metallic wrap met monsterstickers in dezelfde kleur :+
De mega vleugel slecht carbon gewrapt en de luchthappers in de motorkap zelf “professioneel” erin gemaakt :D

Heeft nu 300pk dus daar is verder niks mis mee maar het uiterlijk is niet mijn smaak zeg maar..

[afbeelding]

[afbeelding]
Als dit werkelijk een ST is vind ik de ombouw naar RS-look alleszins aardig gedaan.
En als het 'gewoon' een RS is vind ik het uiterlijk niet fraai maar moet de eigenaar zich dikke zorgen maken. Dat ding levert namelijk standaard al 305 pk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Carpento schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:23:
[...]

Als dit werkelijk een ST is vind ik de ombouw naar RS-look alleszins aardig gedaan.
En als het 'gewoon' een RS is vind ik het uiterlijk niet fraai maar moet de eigenaar zich dikke zorgen maken. Dat ding levert namelijk standaard al 305 pk :p
Het is inderdaad een ST.
Motorisch ook wel redelijk aangepakt alleen twee dingen niet (wat ik zelf niet snapte). Intercooler niet aangepast, deze is best klein standaard. Een Intercooler kan je voor bijna niks op de kop tikken..

Hij schijnt uit dezelfde woonplaats te komen als ik maar tankt gewoon 95.
Duitse Aral ligt 10km verderop waar 102 evenveel kost als 95 in NL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 16:32

iichel

Gazoooo

Als goede mede-enthousiast heb je 'm dat toch wel even verteld, dat 102 een dorp verder te koop is voor dezelfde prijs? :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

@LopendeVogel Ik wil nog even benadrukken dat ik dat niet ben :+

@iichel Dat zou ik normaal gesproken zeker doen maar meneer was er zelf niet.
Was ook al wat later in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Niet echt fout maar toch....baas boven baas...

Helemaal op het einde kijken ;)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Famous schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:18:
Hij schijnt uit dezelfde woonplaats te komen als ik maar tankt gewoon 95.
Duitse Aral ligt 10km verderop waar 102 evenveel kost als 95 in NL :+
Ik weet niet waarop de ST is afgesteld? Als dat gewoon RON95 is, dan maakt RON98 of RON102 echt niet zoveel verschil. Als het RON98 (of zelfs RON102) is, dan is er wel een klein pingel risicootje wanneer je met RON95 volle bak gaat lopen blazen (uurtje rondjes rijden op Spa bijvoorbeeld).

Nadeel van auto op 102 laten tunen is dat het best lastig te verkrijgen is. Al kan het best veel peejkaas verschil maken.

Kleur is ook niet mijn smaak, maar het misstaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

RedHat schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:44:
[...]

Dat spul heeft natuurlijk ooit gewoon gewerkt. Maar zoals ik al zei is dat blok droog gemaakt voor bepaalde shows.
Wat is het nut van het "droog maken" van een blok voor een show? Serieuze vraag.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:26
azz_kikr schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:46:
Niet echt fout maar toch....baas boven baas...

Helemaal op het einde kijken ;)

[video]
Heel fout, de omgeving gaat veel te langzaam voor de snelheid die ze je willen doen geloven te rijden.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:56
Spacecowboy schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Wat is het nut van het "droog maken" van een blok voor een show? Serieuze vraag.
In sommige omgevingen willen ze kennelijk geen chemicaliën tussen de mensen. Zelfs niet als dat verpakt zit in een motorblok of brandstoftank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

LordSinclair schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Heel fout, de omgeving gaat veel te langzaam voor de snelheid die ze je willen doen geloven te rijden.
Bwa, 150 is nu niet zoooooo snel en vrachtwagens kunnen ook wel best lekker opgevoerd worden :p

http://www.lavoixdunord.f...-l-a16-juge-le-11-octobre

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:07
Famous schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:22:
@LopendeVogel Ik wil nog even benadrukken dat ik dat niet ben :+

@iichel Dat zou ik normaal gesproken zeker doen maar meneer was er zelf niet.
Was ook al wat later in de avond.
Haha ja dat had ik gelezen, het was dan ook geen ''commentaar'' op jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:48
Famous schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:06:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zonder die domme hoodscoops en de wrap zou ik deze zo willen hebben hoor. Die RS spoiler ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

D422 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:06:
[...]

Zonder die domme hoodscoops en de wrap zou ik deze zo willen hebben hoor. Die RS spoiler ziet er goed uit.
Waarom denk je dat ik hem hier post :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:42
LopendeVogel schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:17:
[...]

Haha die video, dat is zo fout :D Dat heeft 1x iemand bij mij onder een brug geflikt, ik schrok me kapot.. Mooi de auto gevolgd en hem daar netjes op aangesproken, malloot. Ook toevallig een golfje (met pet). Hij wist niet dat ik het zo goed kon horen (huhu, dat was zijn doel juist).

Hm zelf heb ik ook 1 elleboog altijd op mijn midden (ook wel arm steun genoemd) steun (op het console is moeilijk leunen), nooit de gedachten gehad dat mensen dan bij mij zoiets zouden hebben van: kijk mij eens. Of bedoel je meer de mensen die met hun reet op de linker stoel zitten en hun hoofd voor de hoofdsteun van de rechterstoel hebben? Want dat is inderdaad New Kids style haha.
Dat laatste. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Niet online
Valt dit ook nog onder foute tuning?
Afbeeldingslocatie: https://f2.blick.ch/img/incoming/origs7451359/788049416-w1600-h1440/WhatsApp-Image-2017-10-10-at-13.jpg Stukje in de Zwitserse krant: https://www.blick.ch/news...1-unsicher-id7452095.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:07

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Dit wel in ieder geval..... :/

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/15yt7qc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2nvzcaw.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 22:59

cdoens

Peugeot-gek

Tjeesss.. Met zulke spiegels kan je toch alleen maar rijden als je wind mee hebt?

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Dit kansenpareltje staat bij ons hier op de parkeerplaats.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mVIS4RKl42q4PreczDLuSxcq/medium.jpg

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:05

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Hoe lelijk kun je het bedenken zeg...
https://www.autogids.be/a...edes-uit-zijn-lijden.html
Ziekelijk van die persoon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Afbeeldingslocatie: https://cdn.skoften.net/images/64511/picdump_1240_63__800.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Oemfoefoe op 17-11-2017 01:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Ha, die ken ik! Het lijkt Mad Max wel :D. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de eigenaar zijn auto welbewust zo fout mogelijk heeft gemaakt. In dezelfde categorie van welbewust zo fout mogelijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6iaZ4x2O3w7vtD3cc4zfHhyg/full.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Tomatoman schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:00:
Ha, die ken ik! Het lijkt Mad Max wel :D. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de eigenaar zijn auto welbewust zo fout mogelijk heeft gemaakt. In dezelfde categorie van welbewust zo fout mogelijk:

[afbeelding]

Die whitewalls inclusief hoop borduurschade :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:38
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gMsu5wX.jpg stond bij mijn werk in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 16:36

-tom-562

Oliesjeik

Afgezien van die gigantische tokkie raamband, vind ik het wel een geinig auto'tje :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Famous zijn auto is gekrompen in de carwash :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

azz_kikr schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:00:
[...]

@Famous zijn auto is gekrompen in de carwash :p
Zon mooie splitter heb ik helaas niet aan de voorkant... staat nog wel op de planning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Niemand die iets zegt over de sticker op die Aygo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:06
Deadsy schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:41:
Niemand die iets zegt over de sticker op die Aygo?
Zo vreemd is die niet, toch? Op onze gele trucks met spoiler staat toch ook gewoon "Pussy Wagon"? :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ample Energy schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:45:
[...]

Zo vreemd is die niet, toch? Op onze gele trucks met spoiler staat toch ook gewoon "Pussy Wagon"? :+
Op een Aygo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

_/-\o_ Bij deze auto is dat ongetwijfeld als geintje bedoeld: de ultieme truttenschudder met zo’n bepaald niet truttige raamsticker erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 22:28
Flink verlaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tomatoman schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:00:

[afbeelding]

Dit is een knipoog naar een Chevrolet Woody

Afbeeldingslocatie: https://images.hgmsites.net/med/1941_chevrolet_woody_100003189_m.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Zojuist op de parkeerplaats van ons lokale winkelcentrum gespot. Of het fout is valt misschien te betwisten, maar het ziet er met die wintervelgen iig niet echt uit:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4517/38726812531_470f11ce3e_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4553/38726811251_36acdb6325_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 22:59

cdoens

Peugeot-gek

Dat is met recht een lease-schrapert?

Edit: Blijkt geen lease auto te zijn maar een particulier. 1.4 met 140 PK dus het heeft wel enige snelheid aan boord, maar niet zodra er zandkorrels in de weg liggen 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door cdoens op 29-11-2017 22:18 ]

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PQCuUn6.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

cdoens schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:17:

Edit: Blijkt geen lease auto te zijn maar een particulier. 1.4 met 140 PK dus het heeft wel enige snelheid aan boord, maar niet zodra er zandkorrels in de weg liggen 8)7
Nah dat ding staat op airride :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2exo9qr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2je64x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2m3sbqd.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

franssie

Save the albatross

Die auto is pure humor, die caravan is gewoon gaaf!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

cdoens schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:17:

BlueGT zo te zien, prima aangekleed vaak.
Met een chip ook lekker “pittig” :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zou graag willen zien hoeveel zicht je nog hebt op de weg bij die Jaguar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

kan altijd erger
Afbeeldingslocatie: http://static.neatorama.com/images/2013-09/jagmobile.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/5e/01/5f/5e015f6ef40997c4fb872f0a6d41fadb--car-painting-volkswagen.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/e6/fb/c1/e6fbc13f6c79c90deee69086789987bb--mini-coopers-funny-cars.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die 2e is denk ik photoshop, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

franssie

Save the albatross

Mijn vriendin liep langs en zei - leuk, hele grote koplampen :)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Klaarblijkelijk een Lamborgeot Aviernulvijftador. 8)7

http://www.instabrown.com/explore/tags/405_glx

^ Goeie link voor dit topic trouwens....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Weemism schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:45:
Zojuist op de parkeerplaats van ons lokale winkelcentrum gespot. Of het fout is valt misschien te betwisten, maar het ziet er met die wintervelgen iig niet echt uit:

[afbeelding]

[afbeelding]
Die polo spot ik wel eens vaker. Heeft ie meestal wel andere wielen. Zo fout vind ik hem nog niet.
Trouwens met dit weer is het niet geheel onverstandig om op winterbandjes te rijden.

Afbeeldingslocatie: https://c7.staticflickr.com/9/8352/29715069510_8b28cd4428_b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://c3.staticflickr.com/9/8729/28714098250_0cafe93577_k.jpg
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/8/7450/26875819673_03bc84e0a7_k.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 02:18:
[...]

Die polo spot ik wel eens vaker. Heeft ie meestal wel andere wielen. Zo fout vind ik hem nog niet.
Trouwens met dit weer is het niet geheel onverstandig om op winterbandjes te rijden.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Polo is best netjes als je het mij vraagt. Maar wat ik dan weer denk: Geef je zoveel uit aan een auto, maar dan kan een extra setje lichtmetaal voor de winter er niet vanaf? Ik vind dat rondrijden op zwart staal in de winter altijd zo armoedig...

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

ik doe 't bewust ook. niet dat ik het geld er niet voor heb, maar ik vind staal in de winter wel gewoon leuk.
'b-grade' lichtmetalen velgen (kleiner, niet OEM, corrosie etc) vind ik net zo gek staan en ik ben wel zo zuinig op m'n velgen dat ik er niet zoveel pekel op hoef. maar ik woon dan ook ongeveer 1000km zuidelijker aan de voet van de alpen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Uno6D4f.jpg

(roze streepjes zijn voor het polijsten, niet voor pink ribbon)

[ Voor 34% gewijzigd door iichel op 02-12-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Oemfoefoe schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 01:08:
[...]

Klaarblijkelijk een Lamborgeot Aviernulvijftador. 8)7

http://www.instabrown.com/explore/tags/405_glx

^ Goeie link voor dit topic trouwens....
Die Arabieren zijn iets te vaak head first van de kameel gevallen als je al die auto's ziet :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Afbeeldingslocatie: https://www.barryboys.co.uk/photos18/c992ee581135d88bad2eceedb1201147.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.barryboys.co.uk/photos18/a766beeeae973c6cb42b848e3fa9bcbf.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.barryboys.co.uk/photos18/856e1b4cacc36a8cfe55b26edaf5c760.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

iichel schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:13:
ik doe 't bewust ook. niet dat ik het geld er niet voor heb, maar ik vind staal in de winter wel gewoon leuk.
'b-grade' lichtmetalen velgen (kleiner, niet OEM, corrosie etc) vind ik net zo gek staan en ik ben wel zo zuinig op m'n velgen dat ik er niet zoveel pekel op hoef. maar ik woon dan ook ongeveer 1000km zuidelijker aan de voet van de alpen.

[afbeelding]

M'n winterwielen zijn ook gewoon OEM geleverd bij deze auto (net zoals de zomerwielen overigens), en gaan er altijd netjes gepoetst onder. d:)b

Maar iedereen z'n ding natuurlijk.. :)

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PorschefanRoel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:27
Ik had dit topic graag eerder ontdekt, wat staat hier verkeerde zooi in. Een aantal jaar geleden op vakantie ook eens een peugeotje tegengekomen en gelukkig een foto van gemaakt. Want deze valt ook zeker in het binnen de Foute tuning

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/zriiurna2ib900t/WhatsApp%20Image%202017-12-21%20at%2011.31.56%20(1).jpeg?dl=0

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/v4q96f1s3z0l9bu/WhatsApp%20Image%202017-12-21%20at%2011.31.56.jpeg?dl=0

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@PorschefanRoel Zelf zo fout dat het van Renault naar Peugeot is gegaan ;) (het is een Renault Kliko / Clio)

• PorschefanRoel
  • Laatst online: 16:27
Owja inderdaad, ik dacht dat het een Peugeot 105 was, maar nu je het zegt het is inderdaad een oude Renault Clio :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:54
Het is meer een ratbike in auto vorm. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-08 07:57

Younes

Wie, Wat, Waar?

Speciaal voor jullie onderstaande foto's gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/cD74vR/C263_AE90_2_DC9_4_C8_E_A1_E7_27049_DCEADDA.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/gggm9m/96341623_EAC6_45_AD_B8_F8_CD80268_F544_F.jpg

Cheers!

:)

...en waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:38
Ik vind die 206 hierboven best wel vrolijk! Lachen toch, iig geen versjohnniede 1.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

iichel schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:13:

[afbeelding]

Jouw Polo is toch al een auto zonder enige opsmuk. NoFI, maar aan het uiterlijk daarvan valt weinig aan te verpesten met stalen velgen, zeker omdat de auto even zwart is als de velgen. Die extreem verlaagde Polo op de foto’s van @Weemism is een heel ander verhaal. Eerst is er een enorm bedrag tegenaan gegooid om die auto een zo opvallend mogelijke stance te geven, waarbij de wielen een cruciale rol spelen voor het uiterlijk. En vervolgens wordt er het allergoedkoopste setje wintervelgen tegenaan gegooid waarmee het uiterlijk totaal om zeep wordt geholpen. Het is alsof je een nieuwe Rolls Royce koopt en vervolgens de radiatorgrille vervangt door een exemplaar van een Halfords-achtige tent.

:'( :o 8)7 :X |:(
Wow. Ik ben er stil van. We hebben een winnaar in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Laat de achteruit van die 206 normaal, haal die tiewraps en sponsjes? weg en het ziet er leuk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
Deadsy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:30:
Laat de achteruit van die 206 normaal, (...)
Hebben ze de versnellingsbak ook al getuned :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dreamscape schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:42:
[...]

Hebben ze de versnellingsbak ook al getuned :?
Damn.

Uhm, ja. Er komt dan confetti uit de uitlaat en de radio draait carnavals muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
En dan is er ook nog iets raars met de achterruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Al die dingen die erop geplakt zijn, kun je daarvoor niet aangehouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

Best knap dat de velgen ook meegeplakt zijn.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Deadsy schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:49:
Al die dingen die erop geplakt zijn, kun je daarvoor niet aangehouden worden?
Die 206? Nope, zolang de voorruit en de ruiten van de bestuurdersdeur en bijrijdersdeur vrij zijn, mag de koets en achterruiten zo volgeplakt zitten als je zelf wil. Dat de auto opvallend is, en daardoor een grotere kans loopt op een "willekeurige" controle, is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
AlexanderB schreef op zondag 24 december 2017 @ 04:38:
[...]

Die 206? Nope, zolang de voorruit en de ruiten van de bestuurdersdeur en bijrijdersdeur vrij zijn, mag de koets en achterruiten zo volgeplakt zitten als je zelf wil. Dat de auto opvallend is, en daardoor een grotere kans loopt op een "willekeurige" controle, is wat anders.
Doelde meer op die dingen die erop geplakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

AlexanderB schreef op zondag 24 december 2017 @ 04:38:
[...]

Mits 2 buitenspiegels maar idd. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
Younes schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:42:
Speciaal voor jullie onderstaande foto's gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Cheers!

:)
Ik vind hem ook best vrolijk, maar als je goed kijkt bij foto 1 zie je een randje deskboard

Ze hebben de binnenkant ook gedaan!

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Volgens mij hebben ze wel het derde remlicht afgeplakt dus daarmee zijn ze wel in overtreding. Verder idd geen probleem aangezien het geen scherpe delen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:31
Als ik heel goed kijk zie ik volgens mij een extra derde remlicht boven het Peugeot logo geplaatst. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
BroederM schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:11:
[...]

Ik vind hem ook best vrolijk, maar als je goed kijkt bij foto 1 zie je een randje deskboard

En een panda hoofdsteun. Deze auto zit vol met verrassingen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

mark-k schreef op maandag 25 december 2017 @ 10:53:
Volgens mij hebben ze wel het derde remlicht afgeplakt dus daarmee zijn ze wel in overtreding. Verder idd geen probleem aangezien het geen scherpe delen zijn.
Het derde remlicht zit zichtbaar in/onder de spoiler, dus daar is ook geen probleem :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

tdw schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:42:
[...]

Het derde remlicht zit zichtbaar in/onder de spoiler, dus daar is ook geen probleem :)
Ohja idd, vlak eronder. Zat op mn telefoon, dacht dat die bult het 3e remlicht was maar dat is de ruitenwisser.

Moet je die niet per ongeluk aanzetten, dan heeft ie opeens n vlag achter zn auto :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 11:58
BroederM schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:11:
[...]

Deskboard? Ik leer elke dag wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/biiq4rF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7256/7011778671_f59f885351_b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aatcars.com/big_picts/wagon01.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
Of je het mooi vind of niet is voor discussie vatbaar, maar vanuit een technisch standpunt bekeken vind ik het knap werk. Het plaatje klopt en ziet er uit alsof het van een fabrieks band is komen gerold.

het is (was) trouwens een corvette c5 en het idee is gebaseerd op de Corvette Waldorf Nomad, een prototype corvette station wagon uit 1954

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Moest ver inzoomen maar het is dan ook van veraf te zien :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ad4r9nx0tbmZdPkzhhC1ytGq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Famous schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:19:
Moest ver inzoomen maar het is dan ook van veraf te zien :+

[afbeelding]
Ziet er niet eens heel knullig uit. Alleen die 4 pijpjes.

https://autorapport.finnik.nl/kenteken/71-NV-RR

Tis wel een echte GTi.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste