Dat nagemaakte porche interieur en dan die schakelpook met dobbelsteen er op.
zo iets achterlijks had ik echt onmogelijk kunnen verzinnen.

Verwijderd
The ramblings of an idiot
[ Voor 9% gewijzigd door Bestla op 21-11-2016 07:42 ]
[ Voor 8% gewijzigd door dreamscape op 13-12-2016 22:03 ]
Punctuality is the politeness of kings
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Zodra die de politie tegenkomt mag hij naar huis lopen met zijn uitstekende delen
Boullie
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Ik vrees dat het een serieus bedoelde poging is om een Bosozoku te makenMarxje1981 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:41:
Lijkt op een garbage run auto, een ludieke knipoog naar de echt foute tuners
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
FitTiv schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:34:
Een getunede C1:
link
- chiptuning van 60 naar 79pk
[afbeelding]
erg goede wegligging.
Met dikke audio installatie van 1200Watt. Niet op bezuinigd.
Behalve op de basis? Oftewel, de auto an sich?Er is nergens op bezuinigd.
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 24-01-2017 18:33 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Tijd om het rdw even te bellen voor een herkeuringFitTiv schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:34:
Een getunede C1:
link
[afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Even los van hoe dat kreng eruit ziet, zo een vermogenswinst is best serieus goed merkbaar, hoewel het minder heftig is dan voorgesteld want die dingen zitten net onder de 70pk standaard. Op dat gewicht heb je dan best wel een leuk rijdbaar iets.FitTiv schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:34:
Een getunede C1:
link
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Boullie schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:18:
[...]
Zodra die de politie tegenkomt mag hij naar huis lopen met zijn uitstekende delen
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Het was ook maar een kwestie van tijd
Boullie
Zelf nadenken in 2017 is ook wel erg moeilijkWild Chocolate schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:52:maar de nieuwe eigenaar had kennelijk niet door dat je er niet mee op de weg mag...
Nou ja, als je een auto weggeeft die alleen maar mooi gevonden kan worden door (iemand met het verstand van) een kind van twaalf, moet je het er misschien wel ff bij vertellenTheBrut3 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:24:
[...]
Zelf nadenken in 2017 is ook wel erg moeilijk![]()
Je zou maar iets of iemand scheppen met die voorkant
Verwijderd
Oei... dan is mijn Accord ook foutVerwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:57:
Uit verschillende verkoopgroepen op facebook:
[afbeelding]
De wrap hier is nog niet eens zo erg, maar die uitlaat onder een 2.0 TDI
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt, van sommige audi's moet je gewoon afblijven.
De Nederbelg !
Verwijderd
De uitlaat is niet het probleem, maar die sleutelhanger aan je reserve wiel......Jellabie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:00:
[...]
Oei... dan is mijn Accord ook fout
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat onder een 2.2 diesel
Haha, check het logo op mijn koffer, die H is de origineleteigetjuh schreef op zondag 5 februari 2017 @ 19:37:
[...]
De uitlaat is niet het probleem, maar die sleutelhanger aan je reserve wiel......![]()
De Nederbelg !
Dat wist je toch al?Jellabie schreef op zondag 5 februari 2017 @ 18:00:
[...]
Oei... dan is mijn Accord ook fout
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat onder een 2.2 diesel
Even offtopic.
[ Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 05-02-2017 22:25 ]
Het scheelt erg weinig, hij heeft een iets diepere brom.TheBrut3 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:21:
[...]
Even offtopic.
Maar scheelt dat nou echt in geluid enzo bij een diesel? Ik heb ook een 2.2 diesel van Honda, dus ben wel benieuwd. En heb jij hem laten chippen? Ik kan nergens een adres vinden welke ik ook echt vertrouw.
Edit: Ik weet niet welke 2.2 er in de Accord zit. Ik heb de 2.2 i-DTEC, volgens mij is die voor tuners anders dan de i-CTDI
De Nederbelg !
ora et labora
Is dat niet die demo wagen van Daihatsu zelf? Meen me nog een editie van de AutoRAI te herinneren dat er een (demo)wagen van Daihatsu stond die er vergelijkbaar uit zag, die had warmtegevoelige lak o.i.d. op de motorkap. Als je met je vingers over de lak ging, verkleurde de lak (tijdelijk) door de warmte.
Vaak bu'j te bang!
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Levensgevaarlijk zo'n ding achterop, ik geloof zelfs dat het verboden is.ppFreddy schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:57:
Deze op Facebook zien passeren vandaag![]()
[afbeelding]
Is niet verboden. Zolang ie maar niet uitsteekt.HugoBoss1985 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:06:
[...]
Levensgevaarlijk zo'n ding achterop, ik geloof zelfs dat het verboden is.
Als je daar achterop knalt als motorrijder of fietser dan kom je er nooit goed vanaf.
Zonde zeg, want dat heeft zo'n CLS helemaal niet nodig. Prachtig gelijnde auto.ppFreddy schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:57:
Deze op Facebook zien passeren vandaag![]()
[afbeelding]
HENG HENG
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Zijn wel auto's waar het voordeel bij heeft om een spoiler te plaatsen, maar zo'n enorme wing is meestal wel overkill ja. Ducktail op een MX5 scheelt wel in weggedrag en zelfs wat in verbruik.warhamstr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:34:
Welke auto heeft dat 'nodig'? Zolang je er niet mee op een circuit rondkart en het ding in de windtunnel is geoptimaliseerd is het pure verkrachting.
[ Voor 26% gewijzigd door SadisticPanda op 03-03-2017 19:06 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Als ik naar de zwarte cross zou gaan, dan had ik deze zonder twijfel gelijk gekocht.azz_kikr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:31:
https://www.troostwijkauc...van/03-24038-415-4194866/
Pure nostalgie voor 1500euro mensen
[ Voor 34% gewijzigd door Oemfoefoe op 04-03-2017 21:03 ]
Hallo plaats en naamgenootOemfoefoe schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:46:
Die C4 woont bij mij een paar huizen verderop. Volgens mij is het een bodykit van Citroën zelf......maakt het misschien niet minder fout om, maar is in ieder geval geen 'halfordstuning'.
Formerly known as Ragdoll
Dat je het nog moet vragen...Oemfoefoe schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:46:
Trouwens, is dit fout?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Time is an illusion, Lunchtime doubly so
---RAWE CEEK!!!---
Oh oh Mr. B, oh oh!
Niet fout
The ramblings of an idiot
Zoek even op hoe Airride werkt, want zo dus niet...ppFreddy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:37:
Iemand uit m'n buurt rijdt een A7 met airride. Best uniek, maar ik vind er zelf niks aan. Zit je met een 300+ pk V6 onder de kap maar stuiter je alle kanten op als je sneller dan 50 gaat
---RAWE CEEK!!!---
Is meer dansen dan stuiteren.....NoFearCreations schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:09:
[...]
Zoek even op hoe Airride werkt, want zo dus niet...
Time is an illusion, Lunchtime doubly so
Verwijderd
Is toch niet alleen maar lucht bij de C5 maar hydropneumatisch?Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:03:
Een deftige phase 3 Citroën C5 rijdt op luchtvering (sommigen ook op stalen veren tegenwoordig) en dat rijd formidabel. Maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met hierboven.
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 14:23 ]
Nou weet je hoe het werkt, niet hoe het rijd. Goede Airride rijd comfortabeler dan de gemiddelde auto, zolang je niet te laag rijd.2bmws schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:18:
[...]
Is meer dansen dan stuiteren.....
Air ride is echt voor de show en voor diegene die geen bezwaar heeft tegen slappere vering en de extra kilo's.
Bron
---RAWE CEEK!!!---
Een C4 is ook heel mooi te maken zonder er aftermarket bumpers aan te hangen
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Al draagt een aap een gouden ring....FastFred schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:22:
[...]
Een C4 is ook heel mooi te maken zonder er aftermarket bumpers aan te hangen
http://c4owners.org/plugi...FT109419_c4r_edited-2.jpg
Verlaagd, 18" OZ Ultraleggera's, remklauwen rood, spatlappen voor en achter, done.
Maar je wegligging is naar de klote. Een Citroën met die vreselijke veerbollen rijdt ook comfortabel, maar je moet er niet te hard een bocht mee willen nemen.NoFearCreations schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:59:
[...]
Nou weet je hoe het werkt, niet hoe het rijd. Goede Airride rijdt comfortabeler dan de gemiddelde auto, zolang je niet te laag rijd.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
---RAWE CEEK!!!---
Liever zo'n saaie Golf zeker
Metalfreak schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:43:
[...]
Maar je wegligging is naar de klote. Een Citroën met die vreselijke veerbollen rijdt ook comfortabel, maar je moet er niet te hard een bocht mee willen nemen.
[ Voor 53% gewijzigd door FastFred op 20-03-2017 09:20 ]
[ Voor 95% gewijzigd door FastFred op 20-03-2017 09:14 ]
Dat is niet helemaal juist...Metalfreak schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:43:
[...]
Maar je wegligging is naar de klote. Een Citroën met die vreselijke veerbollen rijdt ook comfortabel, maar je moet er niet te hard een bocht mee willen nemen.
1 miezerig testje waarin die beter is. Geef dan toch maar de R8 op plaats 2. Ben je al klaar nog voor jij aan je eland test begonnen bent.dude88 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:37:
[...]
Dat is niet helemaal juist...
De wegligging van een Citroen is meestal 1 van de beste in hun klasse. Ja er is wat meer bodyroll, maar het wegcontact is juist veel beter.
Als je terug kijkt in het verleden zie je ook dat Citroen veel grote rally wedstrijden heb gewonnen met de toenmalige modellen. Het veersysteem is volgens mij nagenoeg standaard.
Hier een oude autotest, waar ze nog echt een vergelijking deden:
YouTube: Audi 100 Citroen CX Fiat Croma Mercedes W124
Hier de volledige test voor de liefhebbers in beter kwaliteit: YouTube: Autotest Audi 100 Citroen CX Fiat Croma Mercedes W124
Je heb vast wel eens van de eland test gehoord...
Bekijk even de top tien van de snelste auto's:
http://oppositelock.kinja.com/moose-tests-ranked-1681602389
Jawel met kop en schouders op 1 een Xantia uit 99 ver boven moderne Porsches.
(plaatje van de Xantia klopt niet helemaal, dat is een conceptmodel)
[ Voor 21% gewijzigd door SadisticPanda op 20-03-2017 09:56 ]
Ja, laten we auto's uit de jaren '80 en '90 gaan vergelijkendude88 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:37:
[...]
Dat is niet helemaal juist...
De wegligging van een Citroen is meestal 1 van de beste in hun klasse. Ja er is wat meer bodyroll, maar het wegcontact is juist veel beter.
Als je terug kijkt in het verleden zie je ook dat Citroen veel grote rally wedstrijden heb gewonnen met de toenmalige modellen. Het veersysteem is volgens mij nagenoeg standaard.
Hier een oude autotest, waar ze nog echt een vergelijking deden:
YouTube: Audi 100 Citroen CX Fiat Croma Mercedes W124
Hier de volledige test voor de liefhebbers in beter kwaliteit: YouTube: Autotest Audi 100 Citroen CX Fiat Croma Mercedes W124
Je heb vast wel eens van de eland test gehoord...
Bekijk even de top tien van de snelste auto's:
http://oppositelock.kinja.com/moose-tests-ranked-1681602389
Jawel met kop en schouders op 1 een Xantia uit 99 ver boven moderne Porsches.
(plaatje van de Xantia klopt niet helemaal, dat is een conceptmodel)
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Het HP systeem van Citroën is op alle vlakken superieur aan conventionele veren en schokdempers, behalve productiekosten en gewicht. Dat, en dat alleen heeft er voor gezorgd dat ze nu met een nieuw systeem zijn gekomen.Metalfreak schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:20:
[...]
Ja, laten we auto's uit de jaren '80 en '90 gaan vergelijken
Waarom denk je dat Citroën anno 2017 van dat systeem is afgestapt? Vast niet omdat dat beter is... Dat het in één bepaald dingetje net iets beter is, wil niet zeggen dat je allround performance beter is.
Het systeem is niet op 1 vlak beter, maar op vele vlakken.Metalfreak schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:20:
[...]
Ja, laten we auto's uit de jaren '80 en '90 gaan vergelijken
Waarom denk je dat Citroën anno 2017 van dat systeem is afgestapt? Vast niet omdat dat beter is... Dat het in één bepaald dingetje net iets beter is, wil niet zeggen dat je allround performance beter is.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq