[Vimexx] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• CasterTroy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:00
En nu lijkt het alsof een algehele mailstoring voordoet bij Vimexx.

• mpld
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 10-12 10:15
CasterTroy schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 10:36:
En nu lijkt het alsof een algehele mailstoring voordoet bij Vimexx.
/beginfrustration
Can confirm. Probleem doet zich al enkele dagen voor bij verschillende klanten van mij. Mailtjes komen gewoon niet aan in hun mailboxen.

Na aanmaken van support ticket met screenshots van de meldingen van enkele klanten krijg ik dit als antwoord: "Helaas is dit niet in tekst formaat, dit is wel nodig om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn." Trash support. Ze weten goed genoeg wat er aan de hand is volgens mij, kan niet anders. Uiteindelijk dan geland bij "Wat mij wel opvalt is dat beide partijen via CloudFlare DNS werken."

Op mijn bijkomende vraag waarom ik geen SMTP logs meer kan bekijken zeggen ze "dan is inderdaad net de logs verwijderd op de server.". Zelfs bij nieuwe berichten kan ik dit niet, I call bullshit.
/endfrustration

Ik ga vanavond eens de oefening maken om alles over te zetten naar een andere partij. Hetzner i.c.m. MXRoute ofzo...

• CasterTroy
Tja, ik wacht het maar even rustig af. Waar ik me vooral aan irriteer is dat er volgens de status pages nooit wat aan de hand is. Op dit moment is er volgens hun eigen website geen storing aan de gang.

• sjoerdvd
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-12 12:04
Er staat wel iets van een storing: https://status.vimexx.nl/

• CasterTroy
Klopt, inmiddels wel. :) Uurtje geleden geplaatst terwijl de storing al sinds vannacht speelt. Maar goed, beter laat dan nooit. :)

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:40
Een nieuw soort aanval… als het allemaal zo revolutionair is wacht ik met smart op de write-up. Ergens betwijfel ik hoe nieuw het is.

[ Voor 18% gewijzigd door stijnos1991 op 09-12-2025 13:56 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste