Zodra ik een filmpje wil beginnen te starten, krijg ik deze melding:

Dan heb je hetzelfde als Brandts in "Bètatest nieuwe videoplayer"JelleDJs schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:02:
Zodra ik een filmpje wil beginnen te starten, krijg ik deze melding:
[afbeelding]
Intentionally left blank
Niet alleen de play knop, als je ergens in de videoaansturing (grijze blok onderin) klikt, bijvoorbeeld op een andere tijd, moet je eerst de video selecteren voordat spatie werkt.Room42 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:11:
"BUG": Als je op de playknop gedrukt hebt, werken de sneltoetsen nog niet. Je moet dan eerst in de player ergens klikken. Daarna kun je ze gebruiken.
Trouwens fijn dat je nu met shift+rechtsklik kunt klikken en dan "View video"!
[ Voor 24% gewijzigd door Viper® op 08-03-2016 15:18 ]
Eat the bugs, live in a pod
[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 08-03-2016 15:40 ]
Het is dan ook nog Beta. Erger is het verloren gaan van het VOLLEDIG BUFEREN van video's, wat vele mensen helpt.ThomasXIV schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:39:
Bij mij doet hij het uberhaupt niet. Zie een play knop e.d. maar speelt gewoon niks af.
Chrome op W10 trouwens.
Die niet-spelende video's, zou dat te maken kunnen hebben met de andere verbindingsproblemen waarover al heel wat topics naar BFA zijn geschopt en waar ik helemaal niks van heb gemerkt hier?crisp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:11:
[...]
Dan heb je hetzelfde als Brandts in "Bètatest nieuwe videoplayer"
Kan je in je console (F12 - tabje 'Network' en dan refreshen) zien of er iets geblokkeerd wordt of iets dergelijks? Of zie je foutmeldingen in het tabje 'Console'?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Geen idee waaraan ik kan zien of iets geblokkeerd wordt (hiervoor is mijn kennis te beperkt).crisp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:11:
[...]
Kan je in je console (F12 - tabje 'Network' en dan refreshen) zien of er iets geblokkeerd wordt of iets dergelijks? Of zie je foutmeldingen in het tabje 'Console'?
Intentionally left blank
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Met je eens, hoor. Waarom men hier nou opeens weer van afwijkt...otandreto schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:01:
Niet echt een bug, maar de keuze lijst met video resolutie staat de laagste resolutie boven aan. In de vorige speler en de meeste spelers op andere websites is die volgorde omgekeerd. Het eerste wat ik dacht toen ik die functie uitprobeerde was, wat onhandig. Dus niet echt een bug, maar wel feedback
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Uiteraard worden al die dingen genoteerd, dus kom maar op!Raven schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:15:
[...]
Ik had het met NoScript en eerder genoemd IP-adres.
Worden de bugs/featurerequests die hier voorbijkomen trouwens door jullie genoteerd?
Had er eerder al wat genoemd, al lijkt de ene bug al opgelost te zijn (het zwarte streepje) en mijn feature request lijkt nu een bug te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:45:
[...]
Uiteraard worden al die dingen genoteerd, dus kom maar op!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 08-03-2016 20:27 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me wel belangrijk mocht Tweakers in zijn geheel over willen naar https. Vimeo en YouTube zijn wel helemaal in https. Zowel hls als mpd wat er vandaan komt. Technisch kan het wel.
Ik werd helemaal blij. Maar bij Samsung S7 review worden er nog steeds maar exact slechts 45 seconde gebufferd en dan stopt het.crisp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:18:
Ik heb als het goed is zojuist de JS error gefixed, en ik heb preloading (buffering) weer op 'automatisch' gezet ipv 'none'
Alle video's. Maar wellicht heeft je browser iets gecached?HMC schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 05:25:
[...]
Ik werd helemaal blij. Maar bij Samsung S7 review worden er nog steeds maar exact slechts 45 seconde gebufferd en dan stopt het.
Die fix van je geldt in principe voor alle video's toch, of alleen voor die video's van na je fix?
Intentionally left blank
Verwijderd
Dan neem je toch een aboVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:56:
Voor het eerst in maanden dat ik weer een video kan spelen hier, na het whitelisten in noscript.
Maar ik ben benieuwd hoelang het duurt want door mn hosts file heb ik veel blacklists naar adservers e.d. en die prioriteit blijft voor mij hoger dan video's.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 09:18 ]
Ook ik krijg dezelfde error ("The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.").Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:12:
[...]
Da's apart. Welke browser/OS gebruik je? En gebruik je een adblocker/Ghostery o.i.d.?
Verwijderd
In welke browser is dit? Het naar boven terugscrollen zou niet moeten. Focus is doelbewust zodat je bijvoorbeeld de spatiebalk kunt gebruiken om de video te pauzeren, daarvoor heeft de videoplayer focus nodig.Digihelp ® schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:29:
De video player werkt beter dan voorheen.
Ik merkte net wel het volgende. Als ik een video pauzeer, en daarna meteen naar beneden scroll, springt het scherm / de focus na een seconde weer terug naar de video.
Ja, HTTPS wordt volledig ondersteund voor alle protocollen. Ons platform ondersteunt MPEG-DASH, HLS, progressive, HDS en Smooth Streaming. Bij Tweakers zullen alleen de eerste 3 gebruikt worden, afhankelijk van welk device/browser je gebruikt. Zodra/indien Tweakers overstapt op HTTPS zal ook de videocontent via HTTPS worden geserveerd.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:39:
Audio schuifknopje is wel erg priegelen om met je muis dat op het gewenste niveau te krijgen. De YouTube player heeft dit een stuk beter voor elkaar.
Wordt media over HTTPS geladen? Is de streaming infrastructuur daar wel geschikt voor?
Wij kunnen er niets aan doen dat sommige apps op Android knoppen niet altijd hiden helaas. Chromecast-support komt er inderdaad nog aan.SmiGueL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:50:
Feature request:
Ik gebruik al bijna een jaar de Vessel app, en het gebruik van de 10 button (10 seconds rewind) linksonderaan is echt super handig in deze player. Zo kun je met 1 klik even een stukje terug spoelen zonder dat je heel precies met een haperende slider moet gaan slepen.
Ook Netflix heeft deze knop (30 seconds rewind) maar mijn ervaring is dat dit TE ver terug spoelt. Als ik Echt 30 seconden wil terugspoelen, ram ik wel 3x op die (10) knop.![]()
[afbeelding]
Bug report:
Op m'n telefoon (HTC One M8 - Android 6.0 - Internet version 7.20.25..) werkt full-screen niet helemaal.. full-screen. Hierbij blijven de status bar en de menu knoppen altijd in beeld, zie screenshot.
Op Chrome werkt het perfect, dus mogelijk is het een browser instelling. Ik kan het zo snel iig niet vinden..
[afbeelding]
Chromecast werkt ook alleen op Chrome, maar las dat daar nog druk aan gewerkt werd.
Ik heb te weinig kennis om maar iets te begrijpen van die F12-functie, maar ik heb wel deze error ontdekt.crisp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:11:
[...]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Na een browser history wipe en een Ccleanertje en zo, laden nu inderdaad de video's weer helemaal. Gewoon ook weer op 720p als standaard setting. Gaat nog wel heel langzaam, maar daar kunnen jullie niets aan doen.crisp schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:18:
[...]
Alle video's. Maar wellicht heeft je browser iets gecached?
Verwijderd
Het is nu nog zo dat de videos vanaf een ip adres afkomen, eigenlijk een tweakers.tv domein zonder geldig SSL certificaat. Dat moet nog opgelost worden.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:34:
[...]
Ja, HTTPS wordt volledig ondersteund voor alle protocollen. Ons platform ondersteunt MPEG-DASH, HLS, progressive, HDS en Smooth Streaming. Bij Tweakers zullen alleen de eerste 3 gebruikt worden, afhankelijk van welk device/browser je gebruikt. Zodra/indien Tweakers overstapt op HTTPS zal ook de videocontent via HTTPS worden geserveerd.
Het audioknopje staat op de lijst en wordt aangepast.
Het buffer-icoon? Die mag wel weg blijven ja.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:28:
Verder laat in de desktop player aub dat draai icoontje weg, dat is best irritant en verreweg de meeste andere players hebben dat ook niet.
Oscar Wilde
Verwijderd
Een abbo om de video's te kunnen bekijken? Je bent een goede voor de afdeling marketing. Succes.
Wordt hier nog naar gekeken? Want hierdoor kan ik nu geen enkele video van Tweakers afspelen op mijn werkRotje333 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:02:
Hier inderdaad ook een "The media could not be loaded".
[afbeelding]
De eerste drie errors en twee warnings verschijnen on load, de twee errors na de warnings verschijnen wanneer ik op play druk bij een filmpje.
Chrome versie 48.0.2564.116 op een Windows 7 Enterprise SP1 machine.
De eerste errors verdwijnen overigens wanneer ik mijn adblocker uitschakel, de laatste twee bij het afspelen van een filmpje niet.
Je kan ook terug naar de oude player natuurlijkBrandts schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:02:
[...]
Wordt hier nog naar gekeken? Want hierdoor kan ik nu geen enkele video van Tweakers afspelen op mijn werk
[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 10-03-2016 08:14 ]
Intentionally left blank
Dat is begrijpelijk en vind ik een prima oplossing. Ik zou alleen niet weten waar ik dit kan instellencrisp schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:13:
[...]
Je kan ook terug naar de oude player natuurlijkWe gaan (en kunnen) ook niet alles in deze betafase meteen oplossen...
Overigens lijkt de foutmelding er op te duiden dat je browser niet de beschikking heeft over een H264 decoder.
http://tweakers.net/video/?newplayer=0Brandts schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:18:
[...]
Dat is begrijpelijk en vind ik een prima oplossing. Ik zou alleen niet weten waar ik dit kan instellen
Intentionally left blank
Ik gebruik Chrome (48.0.2564.116 m), maar net nogmaals geprobeerd, en niet kunnen reproduceren. Dus wellicht inmiddels opgelost, of het lag ergens anders aan.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:34:
[...]
In welke browser is dit? Het naar boven terugscrollen zou niet moeten. Focus is doelbewust zodat je bijvoorbeeld de spatiebalk kunt gebruiken om de video te pauzeren, daarvoor heeft de videoplayer focus nodig.
Heb ook een Windows Phone, bij mij werkt de nieuwe player prima. Bijkomend voordeel van de nieuwe player is dat je je pagina niet meer hoeft te herladen om uit de fullscreen view te komen. Bij de oude player was dat nog wel het geval.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:28:
[...]
Het is nu nog zo dat de videos vanaf een ip adres afkomen, eigenlijk een tweakers.tv domein zonder geldig SSL certificaat. Dat moet nog opgelost worden.
Gelukkig werken jullie nog gewoon met een .mp4 en geen gefragmenteerde video brokken zoals youtube dat tegenwoordig doet.
Op android werkt het zoals het hoort. Ik heb het ook op Windows Phone geprobeerd maar daar krijg ik de player weer niet aan de praat.
Verder laat in de desktop player aub dat draai icoontje weg, dat is best irritant en verreweg de meeste andere players hebben dat ook niet.
#2 en #3 zijn nog steeds van toepassing._David_ schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:40:
Beta![]()
Paar punten:Getest op:
- Waarom gaat de kwaliteit instelling van laag naar hoog ipv andersom (zoals het bij vele andere Players is)
- Zie [MESSAGE=46109535]StreamOne in "Bètatest nieuwe videoplayer"[/MESSAGE]
- Er is geen voortgangs indicatie als de video aan het bufferen is, alleen maar zwart scherm.
- Als ik de video gemaximaliseerd heb in landscape, en dan de video weer minimaliseer, dan is de hele browser ingezoomt.
Nexus 5
Android 6.0.1
Chrome 47.0.2526.83 49.0.2623.91
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Oscar Wilde
[ Voor 14% gewijzigd door TJRef op 16-03-2016 17:17 ]
Wij (StreamOne dusRaven schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:40:
Staat de play/pauze knop nog op de planning om gefixed te worden? Had eigenlijk gehoopt dat die net zo snel gefixed zou worden als de andere bug die ik op de 1e pagina melde
[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 17-03-2016 08:23 ]
Oscar Wilde
Check even of het geen caching issue is. Er zijn dingen gewijzigd in het icon-font, dus het kan zijn dat je client nog een oude versie gecached heeft staan.Raven schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:22:
Firefox 45.0 (64 bits versie), net ook maar even getest in Chrome, daar werkt ie normaal
Maar het gekke is dat het bij het starten van de video goed gaat (icoon play verandert naar pauze), het gaat alleen bij het pauzeren mis.
Intentionally left blank
Oscar Wilde
Maar waarom is er geen "auto" instelling waardoor hij weer wat intelligenter naar de beschikbare ruimte kijkt? Tweakers kent verschillende formaten voor het video element waardoor het forceren van een formaat wat vreemd is.XiN-eViL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:40:
[...]
Als je kwaliteit wisselt slaat hij dat voortaan in local storage op. Dus eenmaal een kwaliteit gekozen is die een soort van geforceerd.
Als je nooit handmatig een kwaliteit kiest doet hij dat. Ook gaan we waarschijnlijk binnenkort adaptive playback via MPEG-DASH (en HLS op Apple hardware) doen, waardoor hij on the fly wisselt naar een geschikte kwaliteit.Gody schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:46:
[...]
Maar waarom is er geen "auto" instelling waardoor hij weer wat intelligenter naar de beschikbare ruimte kijkt? Tweakers kent verschillende formaten voor het video element waardoor het forceren van een formaat wat vreemd is.
Kleine player: http://tweakers.net/video/
Grote player: video: Samsung Gear VR: Virtuele werkelijkheid voor 'early adopters'
En wanneer je zegt "Als je nooit handmatig een kwaliteit kiest" bedoel je dan per sessie of op account niveau?XiN-eViL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:39:
[...]Als je nooit handmatig een kwaliteit kiest doet hij dat. Ook gaan we waarschijnlijk binnenkort adaptive playback via MPEG-DASH (en HLS op Apple hardware) doen, waardoor hij on the fly wisselt naar een geschikte kwaliteit.
Het wordt opgeslagen in je local storage voor het Tweakers-domein, dus het is soort van per browser.Gody schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:31:
[...]
En wanneer je zegt "Als je nooit handmatig een kwaliteit kiest" bedoel je dan per sessie of op account niveau?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Oscar Wilde
Ik neem aan dat je dit bij de oude player hebt? Want zover ik weet heeft Tweakers bij de nieuwe de ads nog niet aan staan toch?Saffie_time schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:49:
Is het mogelijk om volume gedempt te houden?
Nu start een video, druk ik op dempen en komt er een reclame. Die reclame moet ik dan ook dempen om geen audio te horen.
Na de reclame start video maar dan staat volume wederom op 100%.
3x dempen om 1 video te kijken zonder geluid dus.
Hier krijg ik vanaf 3:35 een audio/video de-sync en slecht beeld.JelleDJs schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:06:
Heel apart opeens, krijg ik de melding "The media playback was aborted due to a corruption problem or because the media used features your browser did not support." zodra de video in de link bij 3:35 aankomt.
video: Evolutie van de hoofdrolspelers in 'The Making of Uncharted 4'
De nieuwe player heeft het gewoon goed gedaan sinds het begin en nu opeens niet meer...
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Tracking protection is technisch gezien hetzelfde als een adblocker vanwege de overlap tussen advertentienetwerken en partijen die 'tracken'...RadioKies schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:03:
ABP staat uit op Tweakers. Maar tracking protection gooit alsnog roet in het eten?
[...]
Intentionally left blank
[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 24-03-2016 12:01 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Oscar Wilde
TrueChaoZ schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:24:
Al gemeld bij Geachte Redactie, omdat ik dacht dat het een specifiek redactie item probleem was: Videoreview bij Tom Clancy's The Division Review werkt niet.
Maar blijkbaar doen de video's het niet (meer) in de nieuwe videospeler in Edge, bijvoorbeeld:
- reviews: Tom Clancy's The Division: heerlijke game met beklemmende sfeer
- nieuws: ESA lanceert satelliet en stationaire Marslander in eerste ExoMars-mi...
Platform: Windows 10
Browser: Edge 25.10586.0.0 (EdgeHTML 13.10586)
Nog specifieke kwaliteiten waar het mis gaat?SuikerBrood schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:26:
Bij mij lijkt geen enkele video meer te werken op Edge.
[ Voor 5% gewijzigd door XiN-eViL op 30-03-2016 21:53 ]
[ Voor 6% gewijzigd door TrueChaoZ op 31-03-2016 08:31 ]
We hebben het probleem gevonden en zijn even aan het kijken hoe we het gaan oplossenTrueChaoZ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:30:
Bij mij lijkt inderdaad ook geen enkele video meer te werken in Edge (gebruik het overigens met een Surface Pro 4). Maar aangezien het bij jou pas na een bijwerk actie ontstond, kan het ook een bug in Edge zijn.
Zoals ik aangegeven heb in mijn andere post geeft de speler een laad error: ""The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported."
Weet je ook welke patch/update het dan was van Edge?
[ Voor 7% gewijzigd door XiN-eViL op 31-03-2016 20:26 ]
Hier werkt het weer, nog bedankt voor de snelle oplossing!XiN-eViL schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:46:
[...]
Late edit: sinds een uur of 16:00 zou het weer moeten werken in Edge, met dank aan Kees van Tweakers
Verwijderd
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Zou ook handig zijn voor op het werkNoizzz schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:18:
Ik zou het waarderen als ik met een setting in mijn profiel kan bepalen of the auto-buffering aan of uit staat.
Ik heb een kleine bandbreedte en wil eigenlijk niet dat al die filmpjes staan te laden als ik ze toch niet wil bekijken. Mischien is die functie er al en zie ik het over het hoofd?
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 25-04-2016 17:22 ]
Oscar Wilde
Geef Noizzz in "Bètatest nieuwe videoplayer" dan ff een +1. Dan zien de devs beter dat er meer mensen die wens hebben.Raven schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:44:
En ook handig op school. Ze hebben daar de bandbreedte voor Youtube e.d. al gelimiteerd (zo gelimiteerd dat het afspelen sneller gaat dan het bufferen, erg handig als de leraar wat van Youtube wil laten zien), maar als dan iemand in de vrije uren telkens een website opent dat op de achtergrond aardig wat traffic genereert, dan zal dat denk ik wel commentaar op leveren
De play/pause-knop bug die op pagina 1 gemeld werd is er helaas nog steeds
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Oscar Wilde
Link dan ook even naar "De play/pause-knop bug die op pagina 1 gemeld werd"Raven schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:43:
Done, al denk ik niet dat het bij oude(re) berichten opvalt.
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 25-04-2016 17:23 ]
Oscar Wilde
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Airplay/chromecast support is een feature die voor zover ik weet nog op de backlog staat. Waar zie jij die optie staan dan in de huidige player?[RNMC] Viper schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:56:
Sorry voor het schopje, maar ik denk dat dit het juiste topic is.
Zit er airplay support voor iOS in deze videoplayer? Via mijn MacBook zie ik deze optie wel in de player staan maar als ik hem open met mijn iPad zie ik hem niet. iOS is de laatste versie.
Intentionally left blank
[ Voor 30% gewijzigd door [RNMC] Viper op 23-05-2016 13:10 ]
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Ik heb nog geen betere plek gevonden, dus toch maar even hier kicken: Ik mis ook de functie om automatisch laden van videos uit te zetten. Tegenwoordig hebben de meeste nieuwsartikelen embedded videos staan, waar ik er maar zelden één van kijk, maar ik wel weer te veel van m'n dure (zakelijke) bandbreedte mee opsnoep. Volgens mij is het videoplatform toch ruim snel genoeg om binnen enkele seconden te gaan streamen als je wél een keer op play klikt?Noizzz schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:18:
Ik zou het waarderen als ik met een setting in mijn profiel kan bepalen of the auto-buffering aan of uit staat.
Ik heb een kleine bandbreedte en wil eigenlijk niet dat al die filmpjes staan te laden als ik ze toch niet wil bekijken. Mischien is die functie er al en zie ik het over het hoofd?
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
crisp schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:52:
Sommige mensen vinden het juist prettig als een video vooraf gebuffered wordt. Verder is het denk ik browser-afhankelijk. Ik wil nog wel kijken of we 'bufferen' pas kunnen starten als er op start (en dan op pause) is gedrukt.
[ Voor 102% gewijzigd door Raven op 13-06-2016 15:34 ]
Oscar Wilde
Dit zoveel.kraats schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:16:
[...]
Ik heb nog geen betere plek gevonden, dus toch maar even hier kicken: Ik mis ook de functie om automatisch laden van videos uit te zetten. Tegenwoordig hebben de meeste nieuwsartikelen embedded videos staan, waar ik er maar zelden één van kijk, maar ik wel weer te veel van m'n dure (zakelijke) bandbreedte mee opsnoep. Volgens mij is het videoplatform toch ruim snel genoeg om binnen enkele seconden te gaan streamen als je wél een keer op play klikt?
[ Voor 6% gewijzigd door The_Worst op 14-06-2016 14:50 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
[ Voor 35% gewijzigd door Morrar op 25-06-2016 19:19 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq