Bètatest nieuwe videoplayer

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:51

crisp

Devver

Pixelated

[RNMC] Viper schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:56:
Sorry voor het schopje, maar ik denk dat dit het juiste topic is.

Zit er airplay support voor iOS in deze videoplayer? Via mijn MacBook zie ik deze optie wel in de player staan maar als ik hem open met mijn iPad zie ik hem niet. iOS is de laatste versie.
Airplay/chromecast support is een feature die voor zover ik weet nog op de backlog staat. Waar zie jij die optie staan dan in de huidige player?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Airplay zit er wel al in, omdat dat makkelijk was te implementeren.

Ik dacht dat je op een iPad ook het Airplay icoontje zou moeten zien, maar ik heb nu op kantoor m'n iPad niet dus kan dat even niet verifiëren.

Mocht het icoontje er niet zijn zou het alsnog via de "native" manier moeten kunnen via control center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:35

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Ja native werkt, maar gekke is dat de desktop versie van safari het wel heeft.

De optie zie ik rechtsonderin de player staan, naast tijdlijn.

[ Voor 30% gewijzigd door [RNMC] Viper op 23-05-2016 13:10 ]

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:35

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Is er iets verandert? Ik zat de ghost recon trailer te kijken en daar zat hij wel in

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TJRef
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 10:58
Ik moet zeggen dat ik niét te spreken ben over de automatische playback als je naar beneden scrollt. Erg vervelend en onnodig.
Dit gebeurt blijkbaar ook als ik Wi-Fi uit heb staan.

Bedankt voor de reactie overigens @ streamone. Wellicht dat mijn oudere hardware ook wat inefficienter met decoderen om gaat. En ja, ik kijk bij alles de hoogst mogelijke kwaliteit. Bij YouTube kijk ik zelfs iedere keer een tikkeltje obsessief of hij niet toch per ongeluk op 480p is gesprongen.
Maar als de verbinding niet snel genoeg is werkt in jullie player de hoogste/hogere resoluties totaal niet. Er lijkt toch wel een probleem met de manier waarop hij buffert te zijn. Ik kan er niet exact de vinger op leggen hoe en wat, maar in sommige situaties zijn filmpjes niet af te spelen en het verlagen van de resolutie werkt dan wel. Voornamelijk als ik op een Wi-Fi netwerk met smartphone zit waarbij het bereik niet heel stabiel is. Klinkt in eerste instantie logische oorzaak gevolg, maar toch werkt het niet zoals het hoort. Alsof hij dan ook maar stopt met bufferen of zo, ook als dan het bereik weer beter is. Maar nogmaals, kan mijn vinger er niet op leggen.
Soms werkt het dan ook helemaal niet en dan kan ik alleen lagere resolutie kiezen. Of refreshen.
Ik doe mijn best het in de gaten te houden en te rapporteren. Maar ik heb niet de gelegenheid om uitgebreid te analyseren, van daar dat mijn constateringen wat vaag zijn. Maar misschien ook wel handig, een gewone gebruiker weet ook niet wat er mis is, maar ervaart het al snel als niet soepel als er ook maar een klein dingetje niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japborst
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-04 20:13
Mooie player, zeer goede verbetering. In Edge heb ik alleen meestal dat er enorm lange laadtijden zijn, terwijl in Chrome niks aan de hand is.

Win10.14342 (Laatste slow ring build)
Edge 38.14342
Surface Pro 3

Voorbeeld video: Het testen van Delft Hyperloop - Futuristisch vervoer op magneten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mansch10
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18-02-2023
Ik krijg al een tijd de " The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported".

Browser: Firefox 47.0
Windows 7 prof 64 bit
Mijn cache is leeg
Geen ad blockers geïnstalleerd.
F12 (weet niet hoe de code moet lezen) geeft een error.

Wat moet ik doen om de video's te laten werken. Ik ben een beetje lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De intro blijft haperen. Kunnen jullie niet 0,5 seconden langer bufferen zodat de video direct soepel loopt? :/

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:24
Op mijn Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8.1 heb ik hetzelfde probleem als op bijvoorbeeld telegraaf.nl: bij kwaliteit 720p en hoger gaat het beeld knipperen en dan gaat ie naar het lockscreen. Maar zal eerder aan Windows Phone liggen dan aan jullie player denk ik.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Noizzz schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:18:
Ik zou het waarderen als ik met een setting in mijn profiel kan bepalen of the auto-buffering aan of uit staat.
Ik heb een kleine bandbreedte en wil eigenlijk niet dat al die filmpjes staan te laden als ik ze toch niet wil bekijken. Mischien is die functie er al en zie ik het over het hoofd?
Ik heb nog geen betere plek gevonden, dus toch maar even hier kicken: Ik mis ook de functie om automatisch laden van videos uit te zetten. Tegenwoordig hebben de meeste nieuwsartikelen embedded videos staan, waar ik er maar zelden één van kijk, maar ik wel weer te veel van m'n dure (zakelijke) bandbreedte mee opsnoep. Volgens mij is het videoplatform toch ruim snel genoeg om binnen enkele seconden te gaan streamen als je wél een keer op play klikt?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar zijn al topics in SB/MF over gemaakt ;)

Vooraf laden video's is er een van.
crisp schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:52:
Sommige mensen vinden het juist prettig als een video vooraf gebuffered wordt. Verder is het denk ik browser-afhankelijk. Ik wil nog wel kijken of we 'bufferen' pas kunnen starten als er op start (en dan op pause) is gedrukt.

[ Voor 102% gewijzigd door Raven op 13-06-2016 15:34 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:05

The_Worst

Unox

kraats schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:16:
[...]
Ik heb nog geen betere plek gevonden, dus toch maar even hier kicken: Ik mis ook de functie om automatisch laden van videos uit te zetten. Tegenwoordig hebben de meeste nieuwsartikelen embedded videos staan, waar ik er maar zelden één van kijk, maar ik wel weer te veel van m'n dure (zakelijke) bandbreedte mee opsnoep. Volgens mij is het videoplatform toch ruim snel genoeg om binnen enkele seconden te gaan streamen als je wél een keer op play klikt?
Dit zoveel.

Ik kijk Tweakers vooral mobiel en die auto-play is echt, sorry voor het woordgebruik, schijtirritant. Enorm veel artikelen hebben nu een video die ook ik zelden bekijk. Meestal luister ik ook muziek en dat wordt automatisch gepauzeerd en deze moet ik dan weer handmatig aanzetten. Nu is 1x al teveel maar nu met de E3 en de helft van de artikelen een video heeft. :(

[ Voor 6% gewijzigd door The_Worst op 14-06-2016 14:50 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 18:27
Hmmm video's werken sinds vandaag geheel niet meer. Nieuwe speler weigert af te spelen, oude loopt vast en / of hapert zelfs bij 720p:

Windows 10
Firefox 47
Kaspersky AV
ABP, maar uitgeschakeld voor Tweakers
Dell XPS 15 (nieuwe install)
Laptop Core i7-6700HQ, 16GB
Geforce GTX 960M
Glasvezel 50 MBps up and down

Errors:
Cross-Origin Request Blocked: The Same Origin Policy disallows reading the remote resource at https://media.tweakers.tv...t=s7JeEm/jZlLC41QYlCE.mp4. (Reason: CORS header 'Access-Control-Allow-Origin' missing). (unknown)
VIDEOJS: ERROR: (CODE:4 MEDIA_ERR_SRC_NOT_SUPPORTED) The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported. Object { code: 4, message: "The media could not be loaded, eith…" } streamone-player-v2.min.js:58:19917

Cross-Origin Request Blocked: The Same Origin Policy disallows reading the remote resource at https://media.tweakers.tv...t=s7JeEm/EL8DIuzSNAmA.mp4. (Reason: CORS header 'Access-Control-Allow-Origin' missing). (unknown)
VIDEOJS: ERROR: (CODE:4 MEDIA_ERR_SRC_NOT_SUPPORTED) The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported. Object { code: 4, message: "The media could not be loaded, eith…" }

En:

VIDEOJS: ERROR: (CODE:2 MEDIA_ERR_NETWORK) A network error caused the media download to fail part-way. Object { code: 2, message: "A network error caused the media do…" } streamone-player-v2.min.js:58:19917

Cross-Origin Request Blocked: The Same Origin Policy disallows reading the remote resource at https://media.tweakers.tv...t=s7JeEm/jZlLC41QYlCE.mp4. (Reason: CORS header 'Access-Control-Allow-Origin' missing). (unknown)
VIDEOJS: ERROR: (CODE:2 MEDIA_ERR_NETWORK) A network error caused the media download to fail part-way. Object { code: 2, message: "A network error caused the media do…" }

Misschien een idee om videos (ook) op een Youtube kanaal te zetten? Dan kunnen we ze tenminste nog zien en komt er toch nog wat reclameinkomsten binnen...

[ Voor 35% gewijzigd door Morrar op 25-06-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

even een schopje, ik weet niet welk ander topic ik ervoor moet gebruiken de search gaf niet heel veel van toepassing zijnde topics.

Is er een mogelijkheid dat de videoplayer direct naar de kwaliteit gaat wanneer je het kiest of gewoon vanaf het begin van het filmpje? ik vind het zo jammer dat ik erg lang naar een super laag kwaliteit filmpje moet kijken voordat ik 1080p krijg. mijn verbinding is snel genoeg en dat is ook een reden dat er al een redelijke buffer is. Maar zelfs dan, hij laadt rustig door in lage kwaliteit totdat die zelf denkt, nu wil ik wel naar hd gaan, zie het onderstaande plaatje
videoplayer 'feature'

hij staat vanaf het afspelen al op 1080p, maar duurt toch nog 1 minuut en 39 seconden voordat die echt naar hd springt. de eerste buffer is tot een seconde of 20 tot 30 en daarna laadt die nog rustig meer dan een minuut in lage kwaliteit. en niks wat je doet werkt om het op hoge kwaliteit te krijgen. Dat is toch serieus wel echt slecht in mijn mening.

Al dat moois waar veel moeite in is gestoken, wordt nu gewoon een gedrocht om naar te kijken en voor mij een reden om die filmpjes over te slaan op de site. Als dit niet verbeterd kan worden, zet er dan AUB een link naar de youtube versie, daar kan ik het wel vanaf seconde 1 in hd kijken.

en ja, reclame wordt wel op minimaal 720p geshowed vanaf seconde 1...

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Dxue Dit topic is meer actueel en beschrijft volgens mij ook jouw probleem:
StreamOne Player waardeloos, graag youtube player gebruiken

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1 2 Laatste