Vooraf laden video's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
Als ik naar een nieuwitem ga met een video (bijvoorbeeld reviews: Googles Instant Apps voor Android - apps draaien zonder te installeren) dan wordt de volledige video gedownload, ook al ben ik misschien helemaal niet van plan hiernaar te kijken. Misschien is dit by design, maar ik vind het maar een rare keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Bij mij laad hij een klein stukje, totdat ik expliciet op play druk, dan pas laadt hij de rest.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier was al een topic over, kan 'm alleen niet zo gauw terugvinden...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sommige mensen vinden het juist prettig als een video vooraf gebuffered wordt. Verder is het denk ik browser-afhankelijk. Ik wil nog wel kijken of we 'bufferen' pas kunnen starten als er op start (en dan op pause) is gedrukt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
crisp schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:52:
Sommige mensen vinden het juist prettig als een video vooraf gebuffered wordt.
Dat zullen sommige mensen zeker prettig vinden, maar ik betwijfel ten zeerste of überhaupt meer dan 50% van de mensen de video's bekijkt :P
Ik wil nog wel kijken of we 'bufferen' pas kunnen starten als er op start (en dan op pause) is gedrukt.
Dat lijkt me een stuk betere oplossing.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:52:
Sommige mensen vinden het juist prettig als een video vooraf gebuffered wordt. Verder is het denk ik browser-afhankelijk. Ik wil nog wel kijken of we 'bufferen' pas kunnen starten als er op start (en dan op pause) is gedrukt.
Ik denk niet dat mobiele gebruikers (al dan niet via tethering) of bezoekers uit BE (zijn er nog datalimieten?) dat leuk gaan vinden. Een optie om dat uit te zetten zou mooi zijn O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:56
Ik vind dat er onvoldoende gebufferd wordt. Hierdoor hapert een review soms als ik op 1080p kijk. Terwijl mijn internet snel genoeg is maar er blijkbaar soms iets niet goed gaat. Als ik op play druk dus gelijk volledig bufferen heeft mijn voorkeur
Pagina: 1