nieuws: Onderzoekers publiceren WannaCry-decryptor voor Windows 7 en andere s...
debepaald bestand om te decryptie te starten.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
debepaald bestand om te decryptie te starten.
slecht => slechtsVolgens Vine-eigenaar Twitter zijn de gebruikersgegevens slecht korte tijd inzichtelijk geweest; nog geen 24 uur.
"Rotering" is geen Nederlands, "rotatie" wel.Door de rotering verandert de lichtval in de ruimte continu.
Kun je beter even een topic voor openen, want dit is geen spel- of tikfout.Dolf Meijer schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:06:
In Artikel: downloads: OpenShot Video Editor 2.3.3
werkt de link naar het MLT framework (3e regel) niet (geeft een 404 Not found).
verspreid → verspreidt (want derde persoon enkelvoud ott)Ook bestaat de kans dat de infectie zich uiteindelijk verspreid tot buiten Oekraïne.
gaat naar jullie webmail.De eerste aanbieding staat hier voor jullie klaar.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
'Machine-learningbedrijf' is een samenstelling. Het koppelteken staat nu wel op een betere plek.vjsmits schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 19:55:
nieuws: Spotify neemt machinelearning-bedrijf over om aanbevelingen te verbet...
Titel: Machine learning twee woorden
Text: Alles cursief.
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 22-05-2017 08:55 ]
The Guardian publiceert interne Facebook-rijchtlijnen richtlijnen voor moderators
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Misschien beter dat aanhouden?A single pod can deliver up to 11.52 petaflops of machine learning performance.
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 22-05-2017 20:03 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 51% gewijzigd door Delpozo op 23-05-2017 08:51 ]
[ Voor 31% gewijzigd door sewer op 23-05-2017 13:08 ]
Een man die op een zestal websites en een aantal speciale Facebookpagina's muziek- en orkestbanden aanbood, is via een ex-parte verbod gedwongen te stoppen met het aanbieden van de muziek.
De man op wie Brein zich met het ex-partebevel heeft gericht, was degene die de verzoeken op Facebook beantwoordde en de persoonlijke berichten met de downloadlinks stuurde.
Volgens mij hoort 'ex-parte verbod' aan elkaar geschreven te worden, dus 'ex-parteverbod', net als bij 'ex-partebevel' al gedaan is.Bij conflicten op het gebied van intellectueel eigendom kan een ex-parte verbod worden aangevraagd bij de rechter.
[ Voor 39% gewijzigd door dj1982 op 23-05-2017 13:22 ]
De schermranden zijn 4.4mm breed (niet dik).De 13"-laptop heeft schermranden van 4,4mm dik
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Daar staat ergens een cijfer teveelHuawei levert modellen met de Core i5-7200U en de Core i7-76500U
staan --> staatEenmaal binnen staan er een hapje en een drankje voor je klaar… en een bijna onbeperkte voorraad popcorn.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
De Zweedse justitie [...] omdat ze geen mogelijkheden ziet
dat tegen hem liep,
Collateral
de Vault 7-verzameling, die de organisatie in maart online zette en waarvan zij claimde
opto-elektronische
een 60nm dunne hologram
een 25nm dunne hologram
Nadat donderdagavond een decryptieprogramma was verschenen
Windows XP- en Windows 7-systemen
die door Xdata worden versleuteld,
die verantwoordelijk zijn voor de Xdata-ransomware,
nadat gebruikers iets hebben gezocht
Het tweede doel van de investering van Intel, Samsung en TSMC in ASML, om euv-lithografie productierijp te maken als opvolger van immersielithografie, heeft meer vruchten afgeworpen.
"dat" --> "dacht" (of "dacht" toevoegen aan het eind van de zin, dan kan natuurlijk ook"Maar misschien dat AlphaGo daar anders over", vertelde hij.
teveel → te veel (zie ook http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/775)Acer heeft de Nitro 5 aangekondigd, een nieuwe laptop voor gamers die niet al teveel geld willen uitgeven.
2.-poorten → 2.0-poorten of anders 2-poortenVerder zijn een usb 3.1 type-c-poort en usb 3.0-poort aanwezig, aangevuld met een duo usb 2.-poorten en hdmi 2.0.
op afstand om → op afstandDeze week werd bekend dat Samba een lek bevat waardoor een kwaadwillende met authenticatie op afstand om een shared-library kan uploaden naar een gemeenschappelijk map, deze door de server kan laten uitvoeren en zo willekeurige code kan uitvoeren met root-rechten.
een gemeenschappelijk map → een gemeenschappelijke mapDeze week werd bekend dat Samba een lek bevat waardoor een kwaadwillende met authenticatie op afstand om een shared-library kan uploaden naar een gemeenschappelijk map, deze door de server kan laten uitvoeren en zo willekeurige code kan uitvoeren met root-rechten.
Vanzelfsprekend moet dat natuurlijk totaalscores zijn.In Time Spy zien we de grafische winst van Ryzen met AMD- en Nvidia-kaarten niet echt terug, maar de cpu-scores zijn weer veel hoger. Dat levert direct hogere toaalscores op.
The geek shall inherit the earth.
Ik weet dat we in NL (tegenwoordig) veel woorden aan elkaar plakken. Maar bijkomen is in deze context toch echt fout en heeft wel een spatie nodig om de juiste betekenis te krijgen.De 'Dubai Police Robot' kan in het Engels en Arabisch converseren, later moeten daar Russisch, Frans, Spaans en Chinees bijkomen.
Kan aan mij liggen, maar hier staat tweemaal hetzelfde?Jeroen Sack schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:03:
nieuws: Uber moet overnamedocument laten zien aan Waymo vanwege vermeende die...
San Francisco -> San Francisco
gemeld → vermeldUber moet van de rechtbank in de Amerikaanse stad San Francisco een document overhandigen waarin de details gemeld staan van de overname van startup Otto.
Uber moet van de rechtbank in de Amerikaanse stad San Francisco een document overhandigen waarin de details gemeld staan van de overname van startup Otto.
startup → start-up (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=start-up)Die startup is van een oud-Google-medewerker die volgens Google-zusterbedrijf Waymo 14.000 documenten stal.
met betrekking op → met betrekking tot (als ik me niet vergis wordt 'op' alleen maar gebruikt i.c.m. 'betrekking hebben', dus bijv. 'dit heeft betrekking op', maar is de uitdrukking 'met betrekking tot' en niet 'met betrekking op', afgekort tot 'm.b.t.', terwijl de afkorting 'm.b.o.' volgens mij niet bestaat)Uber moet nu een document met betrekking op de overname van Otto aan Waymo laten zien.
[ Voor 8% gewijzigd door richy3908 op 26-05-2017 10:05 ]
Bog Iger -> Bob IgerDisney-ceo Bog Iger heeft gezegd dat zijn bedrijf bij zijn weten niet is gehackt. Hij heeft in een gesprek met Yahoo! Finance wel bevestigd dat er gedreigd werd met het stelen van een film door middel van een hack.
[ Voor 43% gewijzigd door Robinho96 op 26-05-2017 10:36 ]
De hogere straf motiveerde de hogere straf door te stellen dat het om een professionele verkoper gaat
Huawai -> HuaweiOok Huawai gebruikt de gpu in zijn high-end Kirin-socs.
"is" kan denk ik beter weggelaten worden, of meteen de hele zin wijzigen naar "Het bedrag is gebaseerd op onder andere advocaatkosten en rente."Het bedrag is bestaat onder andere uit advocaatkosten en rente.
[ Voor 12% gewijzigd door MineTurtle op 26-05-2017 19:04 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
extremiste → extremismeNa een aanslag in Londen in maart riep zij internetbedrijven al eerder op om meer te ondernemen tegen online extremiste.
[ Voor 68% gewijzigd door SSDtje op 27-05-2017 14:31 . Reden: Tekst bewerken, voor te hebben geplaats is niet mogelijk. Wanneer ik hem vervolgens wil wijzigen wel. Dus vandaar. ]
Ik zie hier geen problemen, maar ik geef het even door aan Paul.Antoniya001 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:34:
Afbeelding vr controller in farpoint kan niet in een iframe worden weergegeven. Svp andere bron voor afbeelding gebruiken.
Dwarsbomen hoort aan elkaar.Niantic publiceert zelf geen details over de maatregelen om reverse engineering van de technieken zo veel mogelijk dwars te bomen,
[ Voor 3% gewijzigd door SSDtje op 27-05-2017 17:06 . Reden: Kan de tekst pas opmaken, nadat ik hem eerst geplaats heb. Misschien dat dit een FireFox dingetje is, maar goed. ]
-> Gerucht: Apple werkt aan chip voor ai-takenGerucht: Apple werkt aan chip toegewijd aan ai-taken
Ik denk dat het elk half jaar moet zijn, en niet elk jaar zoals het er nu staat.Epic Games doet dit om het half jaar
[url=http://sk.nkon.nl]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Oscar Wilde
Maar het mag wel, zeker hier, waar je een pauze hoort als je het uitspreekt.Raven schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:40:
reviews: Het einde van roaming
"meer te betalen, en dat gaat een hoop veranderen"
Bij "en" hoeft geen komma gebruikt te worden, althans, toen ik Nederlands kreeg op school niet
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lekker!
Het gaat hier om mobiel datagebruik in het buitenland en dat valt toch echt onder 'roamen'.Tazzios schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:34:
"Daarmee ligt het voor de hand dat mensen meer gaan roamen internetten; geld of gebrekkige wifinetwerken staan niet meer in de weg. "
De tekst is niet perse fout maar gezien de zin er na is bovenstaande aanpassing logischer.
'Minigame-pc' is de juiste schrijfwijze. Het kan beide betekenissen hebben, dus waar verwarring mogelijk is - en dat is hier niet echt het geval - zou je bijvoorbeeld 'mini-pc voor gaming' of 'pc voor minigames' moeten gebruiken.Angeloonie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:58:
@duqu
nieuws: Zotac kondigt minigame-pc's met AMD Ryzen-processor aan
Volgens mij moet dat "mini game-pcs" zijn oid. Het lijkt nu alsof het een PC is voor minigames (als in: kleine korte spelletjes) en niet volwaardige games.
True that!Napsju schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:26:
het-einde-van-roaming.html > Niet waar. Slechts binnen de EU. Er is meer in de wereld.
Gebrekkige wifi heeft roamen toch nooit in de weg gestaan? Zo staat het er naar mijn idee nu.Delpozo schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:58:
[...]
Het gaat hier om mobiel datagebruik in het buitenland en dat valt toch echt onder 'roamen'.
[ Voor 6% gewijzigd door Tazzios op 29-05-2017 18:08 ]
Doubt that.. het is een bijvoegelijk naamwoord voor game-pc toch? Een Mini game-pc, een Kleine game-pc. Je schrijft toch geen kleinegame-pc?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[img]error.jpg[/img]
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd, zelfde verschil als tussen een lange afstandsloper (lang persoon die (onbekende) afstanden loopt) en een langeafstandsloper (loper met onbekende lengte die lange afstanden loopt).Delpozo schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:01:
'Minigame-pc' is de juiste schrijfwijze. Het kan beide betekenissen hebben, dus waar verwarring mogelijk is - en dat is hier niet echt het geval - zou je bijvoorbeeld 'mini-pc voor gaming' of 'pc voor minigames' moeten gebruiken.
Leven = leveren...De fabrikant gaat de kast leven inclusief zijn Riing Plus-ventilatoren met rgb-leds en ledstrips.
'Mini' is een zelfstandig naamwoord. Dat bepaalt ook het verschil met 'lange afstandsloper/langeasfstandsloper' bijvoorbeeld. Vergelijk het met 'miniauto' en vervang 'auto' door 'game-pc'.Angeloonie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:47:
[...]
Doubt that.. het is een bijvoegelijk naamwoord voor game-pc toch? Een Mini game-pc, een Kleine game-pc. Je schrijft toch geen kleinegame-pc?
Minigame is volgens mij nooit een juiste samenstelling tenzij je het over die kleine spelletjes hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 30-05-2017 08:50 ]
Je hebt een punt. De tekst is aangepast.Tazzios schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:08:
[...]
Gebrekkige wifi heeft roamen toch nooit in de weg gestaan? Zo staat het er naar mijn idee nu.
De definitie in Encyclo is nogal beperkt. 'Bepotelen' is synoniem met 'betasten' en ja, hier een tikje speels toegepast.Niekleair schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:23:
reviews: ZenBook Pro en VivoBook Pro: de een wat meer pro dan de ander
In de tweede alinea staat bepotelen; nu is dat inderdaad een woord dat hier zou kunnen staan al blijft het vreemd, gezien de uitleg die b.v. Encylo eraan geeft. Is dit woord hier echt bewust gezet, of heeft de redacteur zich vertyped?
Maz-Q -> Max-QClevo-barebone gespot met GTX 1070 Maz-Q.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq