Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 141 142 Laatste
Acties:
  • 223.536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CH4OS schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:19:
[...]
Klopt, maar een apart topic ervoor is ook weer zoiets. ;)
Toch is dat handiger. Ik kan namelijk niet voor de auteur bepalen of die het aan wil passen, of niet. Maar aangezien @PiweD heeft gereageerd, is dat dus ook weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:49
Is het bewust dat in
nieuws: Shell neemt Duits bedrijf over dat accu's voor thuisgebruik maakt
de bedrijfsnaam "sonnen" zonder hoofdletter wordt gespeld?

Volgens mij is het een eigennaam en dient het dus met een hoofdletter te zijn: Sonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RoD schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:44:
Toch is dat handiger. Ik kan namelijk niet voor de auteur bepalen of die het aan wil passen, of niet. Maar aangezien @PiweD heeft gereageerd, is dat dus ook weer opgelost :)
Vandaar dat ik Jelle (ook) getagged had in het bericht. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2024

NBK

Weercam-Avatar

Fairy schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:10:
[...]

Wilde ik ook al posten, maar blijkbaar is het toch echt zo als je op de site kijkt, ze noemen het dan sonnenBatterie.
Dat ze 1 van hun producten sonnenBatterie noemen staat toch los van het feit dat we (bedrijfs)namen gewoon met een hoofdletter schrijven.
Op zich zorgde het er wel voor dat ik het artikel met meer aandacht moest lezen dan het gebruikelijke scannen.

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 11:24

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

jvdmeer schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:51:
Is het bewust dat in
nieuws: Shell neemt Duits bedrijf over dat accu's voor thuisgebruik maakt
de bedrijfsnaam "sonnen" zonder hoofdletter wordt gespeld?

Volgens mij is het een eigennaam en dient het dus met een hoofdletter te zijn: Sonnen
Ook @NBK. Ik snap de bevreemding. Eerst had ik overal Sonnen met hoofdletter S staan. Maar toen zag ik dat ze het zelf overal met kleine s schrijven. Dus ja, daarom heb ik dat maar aangehouden, op een zin na waarin het eerste woord sonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

reviews: Nog even door met je smartphone - Zo presteren telefoons met custom ...
Dat is wellicht de laatste, want de ondersteuning voor zijn voorgangers Nexus 6 en Nexus 5 liep eind 2016 en eind 2015 af; daarna zijn er geen updates meer verschenen.
Aan de hand van de duur jullie zelf aangehaalde bron is het voor de Nexus 6 ("shamu") oktober 2017, dus eind 2017, en voor de Nexus 5 ("hammerhead") december 2016, dus eind 2016.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-08 19:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brousant
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-04 16:41
reviews: Samsung's 2019-Qled's - Eerste blik op de nieuwe 4k- en 8k-tv's

Ook de Ambient Mode, waarbij de televisie in stand-by beelden vertoond -> vertoont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

reviews: Drie gamesmartphones vergeleken - Grote verschillen, duidelijke winnaar
Als hij daadwerkelijk bestaat, is hij een stuk kleiner dan die van de Razor Phone 2.
De Black Shark heeft eveneens een vapor chamber en ook deze is niet zo groot als die van de Razor Phone 2, als we naar teardowns kijken.
Razer (althans, zo is het in de rest van het artikel geschreven)
Nogmaals, koop deze toestellen niet als je een goede camera wilt, maar als de de meest acceptabele zoekt, dan is de ROG Phone de beste keuze.
'maar als je de meest acceptabele zoekt'

(Samenvatting van de Razer)
De accuduur is wat achteruit gegaan en daarnaast missen we opties als waterdichtheid en minimaal een redelijke camera voor deze prijs.
Aaneengeschreven.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Santford

FP PowerMod
Gerucht: Apple komt dit jaar met 16"-MacBook Pro en 31"-monitor met 6k-resolutie

In de tweede alinea:
Daarnaast zou Apple weer terugkomen op de markt voor monitoren met een eigen 31"-display met 6k3k-resolutie.
6k3k-resolutie -> 6k3-resolutie of 6,3k-resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:49
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:41:
[...]

Ook @NBK. Ik snap de bevreemding. Eerst had ik overal Sonnen met hoofdletter S staan. Maar toen zag ik dat ze het zelf overal met kleine s schrijven. Dus ja, daarom heb ik dat maar aangehouden, op een zin na waarin het eerste woord sonnen is.
Dat is natuurlijk te wijten aan het Duits, waarbij elk zelfstandig naamwoord met een hoofdletter is. Daar valt Sonnen niet meer op als eigennaam, dus kan ik begrijpen dat ze het daar laten afwijken.
Echter in het Nederlands hoort een eigennaam met een hoofdletter te beginnen. Enige uitzondering die ik daarbij zou hanteren zijn merknamen die de hoofdletter zelf op een andere letter hebben dan de 1e, zoals iMac.

Bijvoorbeeld het wikipedia-artikel schrijft ook consequent Sonnen met hoofdletter uitgezonderd de allereerste vermelding:
Sonnen GmbH (proprietary name and abbreviated form: sonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 14:07
@jvdmeer: Wij schrijven merk- en productnamen zoals de eigenaar dat wil, binnen zekere grenzen.

De rest is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

nieuws: LG bevestigt dat het voorlopig geen opvouwbare smartphone uitbrengt
LG heeft bevestigt dat het voorlopig geen opvouwbare smartphone uitbrengt
-d

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Oppo brent zijn AX7-smartphone uit in Nederland.

brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

nieuws: Oppo brengt AX7-smartphone met 4230mAh-accu uit voor 249 euro
Toestel heeft wel een 3,5mm-aansluiting, maar in stuk staat 'geen'. Even hier, omdat de g ook teveel getypt kan zijn ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Na 565 pagina's en 14.115 reacties leek het me wel eens tijd voor een nieuw topic. :X

Kortom, we gaan hier verder: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45

Also: bovenstaande fouten zijn aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door Olaf op 18-02-2019 11:53 ]

Pagina: 1 ... 141 142 Laatste

Dit topic is gesloten.