'Uitschuift' is hier prima.Panzer Dean schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:56:
In: nieuws: Vivo V15 Pro-smartphone krijgt uitschuiffrontcamera met 32-megapixelr... staat:
[...]
"En schuift uit" moet dit zijn neem ik aan.
Ik moest even zoeken, maar neem aan dat het nu goed staat.Hmmbob schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:19:
[...]
Omdat dit nog niet aangepast is, vermoed ik dat ik mogelijk in het verkeerde topic gepost heb. Vraag: waar dan wel?
De rest is ook verbeterd.
G7 Plus preview, stukje over stabilisatie
moet nog "stuk" tussen.Ook zien de video's er een strakker uit.
nieuws: 'Virgin Galactic is eind dit jaar klaar voor ruimtetoerisme'
lijkt me een g teveel in de koptekst.Virging Galactic-oprichter
nieuws: Opera begint test met gratis vpn in Android-browser
Gebruikers kun hun locatie instellen op Azië, Europa, Amerika, of 'optimaal'.
geek: NASA toont laatste beelden van Kepler-ruimtetelescoop
- verleden tijd
- enkelvoud is in ict context gebruikelijker.Hoewel de missie ten einde is, wordt er verwacht dat er nog veel nieuwe ontdekkingen gedaan zullen worden aan de hand van data die nog niet worden onderzocht.
- verleden tijd
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Strikt genomen een inhoudelijke fout, maar het ligt er zo dik bovenop dat ik hoop dat het toch hier mag.
Halverwege de één-na-laatste alinea ontbreekt een woordje:
Halverwege de één-na-laatste alinea ontbreekt een woordje:
Verder achtte de voorzieningenrechter voldoende aannemelijk gemaakt dat er geen minder ingrijpender manier bestaat voor DFW om de gegevens van de ip-adreshouders te achterhalen.
nieuws: Seagate: hamr ligt op schema voor hdd-release in eerste helft dit jaar
langetermijnpresties langetermijnprestaties
langetermijnpresties langetermijnprestaties
Adobes -> Adobe'sAdobes technische topman Abhay Parasnis stelde de vraag of zijn bedrijf een ARM-licentie zou moeten afnemen tijdens een conferentie, was.
Zie Onze Taal. Hier staat o.a. Nike als voorbeeld, wat eindigt op dezelfde klank, geschreven als Nike's.
[ Voor 4% gewijzigd door P1nGu1n op 09-02-2019 00:27 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
reviews: Zelfrijdende auto's - Zijn wij de laatste generatie bestuurders?
Over het algemeen lijken autonome auto's van dit moment dus behoudender te zijn dan menselijke bestuurders, en kunnen ze daardoor wart traag en twijfelachtig reageren.
Een linkje zou wel makkelijk zijn.SeBsZ schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 07:56:
Autonome auto's: Trolleysysteem -> "trolley probleem"
Voor de rest zijn we weer bij.
reviews: Zelfrijdende auto's - Zijn wij de laatste generatie bestuurders? groene stuk 'Autonome bussen in Rotterdam'
De 'e' is te laat.Hij rijdt iedere dag tussen 06.00 en 21.00 uur, in de spits iedere 2,5 minuten, daarbuiten ieder 6 minuten.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Excuus, zit op mobiel was wat lastig. Volgende keer zet ik hem er bij.RoD schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 09:55:
[...]
Een linkje zou wel makkelijk zijn.
Voor de rest zijn we weer bij.
nieuws: Fortnite laat gebruikers accounts samenvoegen
Een aantal mensen heeft hebben twee accounts omdat de PlayStation 4-versie voorheen niet met andere platforms samenwerkte.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ontraadt? Ik bedoel, het kan hoor, maar echt bekken doet 't niet, wel?Microsoft ontraadt bedrijven nog van Internet Explorer gebruik te maken
IMHOMicrosoft raadt bedrijven af nog van Internet Explorer gebruik te maken
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Helemaal mee eens. Leest ook niet lekker. Klinkt meer alsof je bijv. Galgje speelt en een fout geraden letter terugneemt.RobIII schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:57:
[...]
Ontraadt? Ik bedoel, het kan hoor, maar echt bekken doet 't niet, wel?
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
'Afraden' lijkt mij beter inderdaad.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ook in
reviews: Zelfrijdende auto's - Zijn wij de laatste generatie bestuurders?, onder hardware/sensoren:
reviews: Zelfrijdende auto's - Zijn wij de laatste generatie bestuurders?, onder hardware/sensoren:
De sansoren detecteren bijvoorbeeld een vrachtwagen...
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Een klassiek voorbeeld van een level 1-hulpmiddel is adaptive cruiscontrol
Cruiscontrol -> cruisecontrol
Een klassiek voorbeeld van een level 1-hulpmiddel is adaptive cruiscontrol
Cruiscontrol -> cruisecontrol
reviews: Apex Legends Review - pagina 2: Non-verbale communicatie
reviews: Apex Legends Review - pagina 3: Soepele en dynamische gameplay
onder doet → onderdoet (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=onderdoen)Zo ontstaat er op heel organische wijze onderlinge communicatie, op een niveau dat eigenlijk niet onder doet voor communicatie via headsets.
reviews: Apex Legends Review - pagina 3: Soepele en dynamische gameplay
recht toe, recht aan → rechttoe, rechtaan (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=rechttoe%20rechtaan)De wapens, om maar iets te noemen, zijn behoorlijk 'recht toe, recht aan'.
soort → soortenEr zijn verschillende soort ammunitie en die corresponderen elk met een beperkt aantal wapens.
powerups → power-ups (zie ook https://woordenlijst.org/leidraad/12/1, regel 12.B, lid d, vergelijkbaar met back-up)Daarnaast vind je powerups die je kunt gebruiken om je gezondheid of je schild aan te vullen als dat nodig is, en natuurlijk de nodige upgrades voor de wapens die je kunt vinden.
voormalig kopstukken → voormalige kopstukken ('kopstukken' is een de-woord en dus moet 'voormalige' verbogen worden)De studio werd ooit opgestart door voormalig kopstukken van Infinity Ward, en inmiddels leverde de ontwikkelaar al twee Titanfall-games af.
Met moet men zijn.Met vertrouwt liever een mens dan een computer.
I hide at work because good employees are hard to find.
nieuws: Google werkt aan Belgische versie Google Assistant
Begin van de tweede alinea:
Begin van de tweede alinea:
aan -> ‘die mee willen doen aan’ of ‘voor’De supermarkt zoekt deelnemers aan een test met de spraakassistent.
nieuws: Fitbit brengt 'zakelijke' fitnesstracker Inspire uit
/cc @RoD
verbrandde -> verbrandeZo worden stappen en verbrandde calorieën geteld
/cc @RoD
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
nieuws: Intel wil 7 miljard euro in Ierse chipfabriek steken
AaneengeschrevenDe bouw zou volgens de 2017-planning voor drieduizend banen zorgen en de uiteindelijke faciliteit zou 800 fulltime banen opleveren.
Mijn reviews al gezien?
https://tweakers.net/nieu...-niet-los-te-koop-is.html
Er is echt een verschil tussen 'een' en 'één'. Deze fout heb ik hier al vaker gezien, maar om nu gelijk daarop te reageren....
Nu maar toch ff een melding daarvan maken. Het moet dus "...en één keer per kwartaal..." zijn.
Er is echt een verschil tussen 'een' en 'één'. Deze fout heb ik hier al vaker gezien, maar om nu gelijk daarop te reageren....
Nu maar toch ff een melding daarvan maken. Het moet dus "...en één keer per kwartaal..." zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door PsiTweaker op 11-02-2019 14:36 ]
Ook hiermee ben ik het oneens. Volgens de regel wordt de schrijfwijze 'één' alleen gebruikt waar 'een' tot een verkeerde interpretatie kan leiden. Hier is dat niet het geval.PsiTweaker schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:34:
https://tweakers.net/nieu...-niet-los-te-koop-is.html
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 11-02-2019 15:00 ]
nieuws: Bedrijf achter Nederlandse stichting die mensen naar mars wil sturen ...
Titelfix: mars -> Mars
Titelfix: mars -> Mars
Zelfrijdende auto's. Zijn wij de laatste generatie bestuurders?
Er staat hier een 'geen' te veel.De auto deed het knipperlicht aan, maar kreeg geen in eerste instantie geen ruimte.
downloads: BleachBit 2.1 bèta
Hier gaat iets mis met de grootte van het lettertype volgens mij. Na de link naar CrapCleaner is het vervolg van de alinea een stuk kleiner
Hier gaat iets mis met de grootte van het lettertype volgens mij. Na de link naar CrapCleaner is het vervolg van de alinea een stuk kleiner
Stay safe
nieuws: OnePlus demonstreert eind februari prototype van 5g-smartphone
OnePlus demonsteert tijdens het Mobile World Congress een prototype van een 5g-smartphone.
Mijn reviews al gezien?
Deze ook
[ Voor 20% gewijzigd door Delpozo op 11-02-2019 17:18 ]
Homepage:
“Eenvoudige installatie, simpele programmering en vele mogelijkheden; deze basisstation heeft het!”
*dit* basisstation.
https://woordenlijst.org/#/?q=basisstation
“Eenvoudige installatie, simpele programmering en vele mogelijkheden; deze basisstation heeft het!”
*dit* basisstation.
https://woordenlijst.org/#/?q=basisstation
nieuws: 'Samsung maakt meer dan helft van alle in 2019 uitgebrachte 8k-tv's'
gevolg --> gevolgd door content.
gevolg --> gevolgd door content.
Gerucht: iPhones die dit jaar verschijnen hebben nog Lightning-poort
In de inleiding:
In de inleiding:
al zou tests zou -> al tests zouDe overstap naar usb-c blijft voorlopig dus uit, hoewel Apple al zou tests zou uitvoeren met iPhones met usb-c.
Suggesties voor verbetering overgenomen.
In het artikel:
nieuws: Amazon neemt fabrikant van meshrouters Eero over
Tweemaal "hebben" in bovenstaande zin.Meshrouters hebben over het algemeen minder last hebben van dode wifi-zones waar nauwelijks tot geen signaal komt.
Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.
In het artikel:
The Verve > The Verge
The Verve > The Verge
reviews: Civilization VI: Gathering Storm - Ondanks vervuiling lekker fris
Op > OfPositief of negatief
Bij de meeste onderwerpen kun je kiezen uit een positieve en een negatieve draai. Wil je bijvoorbeeld wel of niet dat het kopen van bepaalde militaire eenheden tijdelijk duurder is? Op wil je voorkomen dat er bos wordt gekapt en kolenmijnen worden gebouwd?
plan: Kleine verbeteringen it-banenvergelijker - Development-iteratie #149
@Zvennn
"...verbeteringen van de nieuwe it-vergeklijker..."
@Zvennn
"...verbeteringen van de nieuwe it-vergeklijker..."
nieuws: Ridderkerk krijgt geen glasvezelnetwerk wegens te weinig aanmeldingen
Laatste zin: "Er zit er weer groei in het aantal aansluitingen, al is dat vooral in de buitengebieden en blijft de Randstad achter."
De tweede er mag achterwege blijven.
Laatste zin: "Er zit er weer groei in het aantal aansluitingen, al is dat vooral in de buitengebieden en blijft de Randstad achter."
De tweede er mag achterwege blijven.
nieuws: Activision Blizzard ontslaat bijna 800 werknemers
"Hearthstone"
"Hearthstone"
Het bedrijf liet bij de bekendmaking van de kwartaalcijfers weten dat het zich in toenemende mate gaat richten op zijn grootste franchises, te weten Call of Duty, Candy Crush, Overwatch, Warcraft, Heartsthone en Diablo. Het aantal ontwikkelaars dat aan deze series werkt zal in 2019 toenemen met twintig procent.
-- == Alta Alatis Patent == --
reviews: De transformatie van Apple - Van hardware naar diensten
Het is aan Apple om te laten zien of het de waarden uit zijn tijd als hard- en sofwarebedrijf kan verenigen met zijn nieuwe identiteit als dienstverlener.
Mijn reviews al gezien?
nieuws: App van BNP Paribas Fortis toont nu ook saldo en verrichtingen bij an...
(maar ik moest zelf ook 2x kijken)
Die bank is toch echt BNP Paribas.De Easy Banking App van de Belgische bank PNB Paribas Fortis laat gebruikers voortaan ook hun saldo en verrichtingen bij andere banken raadplegen.
(maar ik moest zelf ook 2x kijken)
[ Voor 7% gewijzigd door Resistor op 13-02-2019 09:43 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
nieuws: App van BNP Paribas Fortis toont nu ook saldo en verrichtingen bij an...
In de eerste dikgedrukte zin onder de kop staat PNB ipv BNP
In de eerste dikgedrukte zin onder de kop staat PNB ipv BNP
Die van @CoRrRan nog niet, althans, zojuist pagina ververst en staat er nog steeds bij mij:Delpozo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:07:
Verbeteringen doorgevoerd.
nieuws: Activision Blizzard ontslaat bijna 800 werknemers
Het bedrijf liet bij de bekendmaking van de kwartaalcijfers weten dat het zich in toenemende mate gaat richten op zijn grootste franchises, te weten Call of Duty, Candy Crush, Overwatch, Warcraft, Hearthsthone en Diablo.
Mijn reviews al gezien?
nieuws: Google richt iot-besturingssysteem Android Things op slimme speakers ...
Om die reden zegt Google dat het via het openbare ontwikkelaarsplatform geen ondersteuning meer uitbrengt voor system-on-a-modules die gebaseerd zijn op hardware van NXP, Qualcomnm en Mediatek.
Mijn reviews al gezien?
nieuws: Prusa introduceert verbeterde MK3S-3d-printer
https://shop.prusa3d.com/...s-upgrade-kit-mmu2s.html#
En ik zou de MMU niet omschrijven als Printkop. Aangezien je bij het installeren van de upgrade de printkop zelf niet aan past. MMU is het filament aanvoer systeem (al begrijp ik dat dat niet zo lekker leest
)
De opvolger van MMU2 heet MMU2S, bron:Ook de MMU2-module is verbeterd en wordt vervangen door de MMU2.5S. MMU is Prusa's benaming voor een printkop waarmee verschillende filamenten geprint kunnen worden,
En ik zou de MMU niet omschrijven als Printkop. Aangezien je bij het installeren van de upgrade de printkop zelf niet aan past. MMU is het filament aanvoer systeem (al begrijp ik dat dat niet zo lekker leest
Fixed, fout iddpposthoorn schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:26:
nieuws: Prusa introduceert verbeterde MK3S-3d-printer
[...]
De opvolger van MMU2 heet MMU2S, bron:
<
Ik heb je suggestie van filamentaanvoersysteem (maar dan zonder spatiesEn ik zou de MMU niet omschrijven als Printkop. Aangezien je bij het installeren van de upgrade de printkop zelf niet aan past. MMU is het filament aanvoer systeem (al begrijp ik dat dat niet zo lekker leest)
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
nieuws: NASA neemt afscheid van Opportunity-rover op Mars
....Een grote torm in juni..... (is een torm een soort storm?)
....Een grote torm in juni..... (is een torm een soort storm?)
nieuws: EU-wettekst over omstreden uploadfilter en linktaks is definitief
Een-na-laatste alinea, laatste zin. 'Verdiend' moet 'verdient' zijn.
This too shall pass
In diezelfde alinea:Sharky schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:26:
nieuws: EU-wettekst over omstreden uploadfilter en linktaks is definitief
linktaksgekregen -> linktaks gekregen
Thanks! 😃
nieuws: Nintendo bengt 'battle royale-versie' van Tetris uit
Nintendo bengt 'battle royale-versie' van Tetris uit
zal moeten zijn "brengt"
Nintendo bengt 'battle royale-versie' van Tetris uit
zal moeten zijn "brengt"
nieuws: The Legend of Zelda: Link's Awakening krijgt remake op Nintendo Switch
naar het de speelwereld kijken
De nieuwe versie heeft net als het origineel een perspectief waarbij spelers van bovenaf naar het de speelwereld kijken, maar de remake is verder grafisch volledig
vernieuwt |
Kunnen we hier gewoon een D van maken?
Een fout op de volgende pagina:
nieuws: NASA lanceert in 2023 ruimtetelescoop om ontstaan van universum te on...
nieuws: NASA lanceert in 2023 ruimtetelescoop om ontstaan van universum te on...
bijna-infraroodlicht moet nabij-infraroodlicht zijn.De NASA laat weten dat er een budget van 242 miljoen dollar voor de Spherex-missie is begroot. Na de lancering ergens in 2023 zal de missie ongeveer twee jaar duren. De telescoop zal de ruimte onderzoeken in optisch licht en bijna-infraroodlicht. Uiteindelijk moeten er gegevens van driehonderd miljoen sterrenstelsels worden verzameld, naast data over meer dan honderd miljoen sterren uit het Melkwegstelsel.
KrachtigsteNa de volledige installatie had het de meest krachtige supercomputer van de Noordse landen moeten worden
nieuws: Nederlandse supercomputerbouwer ClusterVision is failliet
geleden denk ikOngeveer acht jaar geelden had het bedrijf zeventig werknemers en
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Ongeveer acht jaar geelden had het bedrijf zeventig werknemers en een omzet van tussen de tien en vijftig miljoen euro.
In het 3e alinea, moet 'geelden' zijn 'geleden'.
Klopt inderdaad... Jullie ook bedankt!
"Volgens Nikon is de bouwkwaliteit van de nieuwe variant ook beter."
Hoger. Kwaliteit is niet goed of slecht, maar hoog of laag. Artikel over nieuwe Nikon-lens.
Hoger. Kwaliteit is niet goed of slecht, maar hoog of laag. Artikel over nieuwe Nikon-lens.
Tekstkwaliteit verhoogd.Znorkus schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:01:
"Volgens Nikon is de bouwkwaliteit van de nieuwe variant ook beter."
nieuws: Tool maakt installeren Windows 10 op Raspberry Pi mogelijk
"Vorig jaar" lijkt mij redelijk verleden tijd, dus lukt -> lukte.Ook de Nederlandse ontwikkelaar NTAuthority lukt dat vorig jaar.
Anoniem: 733707
nieuws: Tool maakt installeren Windows 10 op Raspberry Pi mogelijk
Model B of B+? Nogal vaag aangezien er meedere "B" modellen zijn. Een verduidelijking naar 3B en 3B+ zou helpen, aangezien nergens in het artikel wordt aangehaald dat het alleen voor de Pi 3 is.De tool draait op Windows 10 in combinatie met .NET Framework 4.6.1 en kan een image van Windows 10 voor ARM op een Raspberry Pi Model B of B+ zetten
nieuws: Smartphones van Nuu Mobile komen uit in de Benelux
nieuws: Ikea overweegt marktplaats met producten van derden via zijn site aan...
In het artikel staat eerst GameBoy, en iets verderop Game Boy geschreven.
nieuws: 'Streamingdienst Apple is ook hub voor andere diensten en komt in apr...
nieuws: Nikon presenteert 24-70mm f/2.8 voor Z-camera's en belooft snellere a...
nieuws: EU keurt regels goed die online handelsplatforms transparanter moeten...
pixelsDe G4 krijgt een 6,2"-scherm met een inkeping en een resolutie van 2246x1080 pxiels, blijkt uit een artikel van Android Guys.
nieuws: Ikea overweegt marktplaats met producten van derden via zijn site aan...
Aaneengeschreven.Ikea denkt er aan om een marktplaats te starten, waar derde partijen hun producten aan kunnen bieden.
In het artikel staat eerst GameBoy, en iets verderop Game Boy geschreven.
nieuws: 'Streamingdienst Apple is ook hub voor andere diensten en komt in apr...
AppleBloomberg meldt dat Appe op diezelfde dag de videodienst aankondigt en dat daar Hollywood-sterren voor zijn uitgenodigd.
In rest van artikel geschreven als ClusterVisionIn het insolventieregister is te zien dat de rechter zowel de besloten vennootschap Clustervision als de gelijknamige holding op 12 februari failliet heeft verklaard.
nieuws: Nikon presenteert 24-70mm f/2.8 voor Z-camera's en belooft snellere a...
In het Nederlands hoort het gewoon 'Nikons' te zijn. In het Engels zou het wel juist zijn, omdat het dan staat voor 'Nikon its...'.Op de lenselementen zit Nikon's Nano Crystal-coating, maar er wordt ook een nieuwe Arneo-coating gebruikt, die volgens de fabrikant flare en ghosting verder moet verminderen.
nieuws: EU keurt regels goed die online handelsplatforms transparanter moeten...
Het idee is om verkopers te kunnen helpen, zonder dat het rangschiksysteem gemanipuleerd kan worden om er als bedrijf bedrijf beter uit te komen.
AaneengeschrevenNa het publiceren van de regels hebben bedrijven een jaar de tijd om daar aan te voldoen.
Mijn reviews al gezien?
nieuws: OpenAI laat taalmodel coherente teksten schrijven maar vreest misbruik
"Er zijn veel meer mensen dan ons die beter zijn bij het bedenken wat voor kwaadaardigs het kan doen."
Moet dat niet "dan wij" zijn?
"Er zijn veel meer mensen dan ons die beter zijn bij het bedenken wat voor kwaadaardigs het kan doen."
Moet dat niet "dan wij" zijn?
nieuws: OpenAI laat taalmodel coherente teksten schrijven maar vreest misbruik
“Door hun taalmodel hier op te trainen kwamen ze naar eigen zeggen op een model die voor veel taken over verschillende domeinen in te zetten is.“
een model dat
“Door hun taalmodel hier op te trainen kwamen ze naar eigen zeggen op een model die voor veel taken over verschillende domeinen in te zetten is.“
een model dat
In het OpenAI artikel:
AaneengeschrevenDoor hun taalmodel hier op te trainen kwamen ze naar eigen zeggen op een model die voor veel taken over verschillende domeinen in te zetten is.
Mijn reviews al gezien?
nieuws: Amsterdams ziekenhuis gaf veel te ruime toegang tot digitale patiënte...
-> Haar taken waren
-> Tot haar taken behoorden
-> Haar taken betroffenHaar taken betrof het opnemen van de telefoon, het inplannen van afspraken en het invoeren van lengte en gewicht van patiënten.
-> Haar taken waren
-> Tot haar taken behoorden
-> Ze merkte al snel dat zij en haar collega's dossiers zonder restrictie in konden zien.Ze merkte dat al snel dat zij en haar collega's dossiers zonder restrictie in kon zien.
Artikel: OpenAI laat taalmodel coherente teksten schrijven maar vreest misbruik
"Tegen de Guardian zegt Jack Clark van de non-profit"
Volgens mij mist hier wat. Zoiets als: "...de non-profit organisatie OpenAI..."
"Tegen de Guardian zegt Jack Clark van de non-profit"
Volgens mij mist hier wat. Zoiets als: "...de non-profit organisatie OpenAI..."
nieuws: Supercomputerbouwer ClusterVision maakt wellicht een doorstart
In de eerste, niet dikgedrukte alinea: een aantal projecten die, daar mag van mij dat staan
In de eerste, niet dikgedrukte alinea: een aantal projecten die, daar mag van mij dat staan
nieuws: Shell neemt Duits bedrijf over dat accu's voor thuisgebruik maakt
eerste zin laatste alinea:
Sonnen biedt slimme energieopslagoplossingen in combinatie met een digitale diensten via zijn sonnenCommunity-platform.
taaltechnisch zou ik zeggen
een digitale dienst of digitale diensten. Een en diensten spoort niet met elkaar.
eerste zin laatste alinea:
Sonnen biedt slimme energieopslagoplossingen in combinatie met een digitale diensten via zijn sonnenCommunity-platform.
taaltechnisch zou ik zeggen
een digitale dienst of digitale diensten. Een en diensten spoort niet met elkaar.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
"Shell heeft vrijdag bekendgemaakt dat er een overeenkomst is gesloten om alle aandelen van het Duitse bedrijf sonnen over te nemen"
"jaar bekend dat sonnen Shell"
"investering in sonnen"
"het bedrijf sonnen het mogelijk maakt"
Sonnen zou volgens mij met een hoofdletter moeten omdat het een naam is.
"Shell heeft vrijdag bekendgemaakt dat er een overeenkomst is gesloten om alle aandelen van het Duitse bedrijf sonnen over te nemen"
"investering in sonnen"
[ Voor 13% gewijzigd door NBK op 15-02-2019 20:24 ]
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
geek: Verzegelde Super Mario Bros.-cartridge brengt meer dan 100.000 dollar op
nieuws: Dutch FilmWorks gaat in beroep om namen illegale downloaders te achte...
FilmWorks en Filmworks in het artikel gebruikt. Filmworks komt 3x voor in ieder geval, FilmWorks 4x.
@Olaf @Delpozo hebben jullie vandaag vrij? haha
..Maar het was nooit genoeg voor hem..
nieuws: Dutch FilmWorks gaat in beroep om namen illegale downloaders te achte...
FilmWorks en Filmworks in het artikel gebruikt. Filmworks komt 3x voor in ieder geval, FilmWorks 4x.
@Olaf @Delpozo hebben jullie vandaag vrij? haha

[ Voor 4% gewijzigd door PeacekeeperNL op 15-02-2019 20:46 ]
Mijn reviews al gezien?
Wilde ik ook al posten, maar blijkbaar is het toch echt zo als je op de site kijkt, ze noemen het dan sonnenBatterie.NBK schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:21:
"investering in sonnen"
geek: Verzegelde Super Mario Bros.-cartridge brengt meer dan 100.000 dollar op
Aangezien "tenminste" op het aantal Amerikanen slaat, hoort er een spatie tussen (ten minste).Een ongeopend exemplaar van Super Mario Bros. uit 1985 voor de NES is voor meer dan honderdduizend dollar verkocht aan een groep van tenminste drie Amerikanen.
Astron bouwt radiotelescoop om zonne-uitbarstingen in real time te signaleren
Derde alinea, eerste zin:
Bestuurder elektrische auto komt vast te zitten door installeren software-update
Eerste alinea, tweede zin:
'Nederlandse isp's moeten e-mails na overstap tot een jaar blijven doorsturen'
'Apps op iPhone maken opnames van gebruik en sturen die door naar servers'
Eerste alinea, laatste zin:
'Nanostructuren zijn bruikbaar voor optische opslag dankzij deep learning'
NASA toont laatste beelden van Kepler-ruimtetelescoop
Landelijk Schakelpunt biedt geen end-to-endencryptie patiëntdata
Inleiding, eerste zin:
James Webb-ruimtetelescoop doorstaat tests met hard geluid en trillingen
Derde alinea, laatste zin:
EU-wettekst over omstreden uploadfilter en linktaks is definitief
Laatste alinea, tweede zin:
Robot navigeert als woestijnmier zonder gebruik van gps
Vijfde alinea, tweede zin:
OpenAI laat taalmodel coherente teksten schrijven maar vreest misbruik
Supercomputerbouwer ClusterVision maakt wellicht een doorstart
Derde alinea, eerste zin:
Zowel het Nederlandse ministerie van Defensie als het KNMI
Bestuurder elektrische auto komt vast te zitten door installeren software-update
Eerste alinea, tweede zin:
tot stilstand is gekomen nadat de gebruiker ervoor gekozen heeft om
'Nederlandse isp's moeten e-mails na overstap tot een jaar blijven doorsturen'
- Eerste alinea, eerste zin:Dat klanten toegang tot hun e-mail verliezen als ze van provider wisselen, is
- Eerste alinea, derde zin:die de overheid [...] heeft opgesteld,
- Laatste alinea, tweede zin:
ofdat de ontvangende internetaanbieder verplicht een overstapservice moet aanbiedendat de ontvangende internetaanbieder verplicht wordt een overstapservice moet aan te bieden
'Apps op iPhone maken opnames van gebruik en sturen die door naar servers'
Eerste alinea, laatste zin:
die de apps verstuurden,
'Nanostructuren zijn bruikbaar voor optische opslag dankzij deep learning'
- Tweede alinea, tweede zin:
ofZe bieden of niet veel verbetering [...] of zijn complexOf ze bieden of niet veel verbetering [...], of zijn complex - Vierde alinea, eerste zin:nanostructuren
NASA toont laatste beelden van Kepler-ruimtetelescoop
- Inleiding, tweede zin:toen de brandstof op was
- Tweede alinea, tweede zin:die de NASA nu heeft vrijgegeven,
Landelijk Schakelpunt biedt geen end-to-endencryptie patiëntdata
Inleiding, eerste zin:
die [...] wordt gestuurd,
James Webb-ruimtetelescoop doorstaat tests met hard geluid en trillingen
Derde alinea, laatste zin:
De andere helft, [...], heeft [...] doorstaan.
EU-wettekst over omstreden uploadfilter en linktaks is definitief
Laatste alinea, tweede zin:
een hoeveelheid lidstaten die 35 procent van de EU vertegenwoordigt
Robot navigeert als woestijnmier zonder gebruik van gps
Hierbij zijn het bereik en de betrouwbaarheid van gps niet altijd gegarandeerd.
OpenAI laat taalmodel coherente teksten schrijven maar vreest misbruik
Er zijn veel meer mensen dan wij
Supercomputerbouwer ClusterVision maakt wellicht een doorstart
- Inleiding, tweede zin:projecten die meer tijd kostten dan gedacht,
- Eerste alinea, tweede zin:die langer liepen dan gepland,
- Vijfde alinea, tweede zin:
(U+2019).’s werelds - Zesde alinea, tweede zin:Een paar zware jaren eisten hun tol
reviews: Microsoft Surface Studio 2 - Scherpe tekentafel met verouderde cpu
@PiweD Bij de minpunten schrijf je 'onpraktische aansluitingen' maar moet dat niet 'onpraktische locatie aansluitingen' zijn? Lijkt mij niet dat de aansluitingen zelf onpraktisch zijn (een gemis ervan lijkt mij erger) maar dat schrijf je niet.
@PiweD Bij de minpunten schrijf je 'onpraktische aansluitingen' maar moet dat niet 'onpraktische locatie aansluitingen' zijn? Lijkt mij niet dat de aansluitingen zelf onpraktisch zijn (een gemis ervan lijkt mij erger) maar dat schrijf je niet.
^ niet echt een spelfout 
De rest is weer gerepareerd.
aaneengeschrevenDe drie versies die Microsoft in Nederland en België levert, zijn allemaal voorzien van de Core i7-7820HQ-processor uit de eerder genoemde Kaby Lake-generatie.
Octa coreDat is niet helemaal eerlijk, want het instapmodel van de iMac Pro, dat ongeveer evenveel kost als de door ons geteste Studio 2, heeft een octocore-cpu en zou daarmee iets lager scoren, hoewel dat systeem nog steeds bovenaan het lijstje zou eindigen.
Octa core-Xeon-processorVoor dat geld kun je zelf een veel sneller desktopsysteem met een 5k-scherm erbij bouwen, of voor een paar honderd euro extra heb je een iMac Pro met 5k-scherm en een achtcore-Xeon-processor, die rondjes rent om de i7-cpu in de Surface Studio.
Mijn reviews al gezien?
Heb er 'onpraktisch geplaatste aansluitingen' van gemaakt.CH4OS schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:29:
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Klopt, maar een apart topic ervoor is ook weer zoiets.RoD schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:01:
^ niet echt een spelfout
Top! Bedankt!PiweD schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:18:
Heb er 'onpraktisch geplaatste aansluitingen' van gemaakt.
Volgens mij is octo octacore (aan elkaar dus) goed en achtcore is een alternatief voor octacore en lijkt me ook niet verkeerd. Eerdergenoemde staat nu aan elkaar.PeacekeeperNL schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:45:
[...]
aaneengeschreven
[...]
Octa core
[...]
Octa core-Xeon-processor
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Weet even niet hoe het exact zit, maar achtcore zou ik dan eerder als acht-core doen, met een koppelstreepje er tussen dus.
Dit topic is gesloten.