nieuws: Hitman en Dirt Rally komen naar Linux en SteamOS
Dirt -> DiRT het is ook niet Iphone of Ipad dus ook gewoon DiRT schrijven
Dirt -> DiRT het is ook niet Iphone of Ipad dus ook gewoon DiRT schrijven
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-02-2017 18:46 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Kromme zinZendmasten van nu gebruikte mobiele netwerken gebruiken dat niet en sturen hun signaal zonder vooraf apparaten te herkennen de lucht door.
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
sociale media-accounts → socialemedia-accounts (want anders zijn de accounts sociaal en niet de media)De Amerikaanse minister van Binnenlandse Veiligheid, John Kelly, overweegt om mensen uit zeven moslimlanden hun wachtwoorden van sociale media-accounts te laten afgeven bij het indienen van een visumaanvraag.
regering Trump → regering-TrumpEen advocaat van de regering Trump probeert het buiten werking gestelde decreet van Trump via de rechtszaal weer van kracht te laten worden.
al → alsAls dat zo is, dan moet het publiceren van beschermde inhoud gezien worden al een 'mededeling aan het publiek'.
[ Voor 17% gewijzigd door richy3908 op 08-02-2017 22:57 ]
Moet zijn > De wearable moet onder meer in Atari-rood verkrijgbaar zijn.De wearable moet onder meer Atari-rood verkrijgbaar zijn.
End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.
Laatste regel tweede alinea.Na die publicatie kwamen de Amerikaanse autoriteiten kwamen Martin op het spoor.
[ Voor 3% gewijzigd door InFamous op 09-02-2017 08:29 ]
Formerly known as Ragdoll
Toch niet: https://developer.android...atures/complications.htmlToettoetdaan schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:39:
complicaties moet compilaties zijn in: nieuws: Google brengt Android Wear 2.0 voor bestaande horloges komende weken uit
Misschien geen schoonheidsprijs waard, maar toch ook niet fout.
[ Voor 7% gewijzigd door Delpozo op 09-02-2017 08:57 ]
Avast Software heeft...Avast Software versie 2017 van zijn beveiligingsprogramma Avast uitgebracht.
[ Voor 24% gewijzigd door HMC op 09-02-2017 11:08 . Reden: Link vergeten ]
Eat the bugs, live in a pod
moet zijn: Avast Software heeft versie 2017 van zijn beveiligingsprogramma Avast uitgebracht.Avast Software versie 2017 van zijn beveiligingsprogramma Avast uitgebracht.
Heegenees
[ Voor 21% gewijzigd door Richard_008 op 09-02-2017 13:26 . Reden: aanvulling ]
en → eenOp de kritiek dat 'onderzoeksopdrachtgerichte interceptie' en lege term is, zei Plasterk dat deze wordt ingevuld door de eisen van proportionaliteit en subsidiariteit, die wel in de wet zijn genoemd.
mogen → magDaarop antwoordde Plasterk dat wij erop moeten vertrouwen dat de buitenlandse diensten met de informatie doen wat volgens die buitenlandse wet mogen.
Het is 'in de weg staan van iets/iemand', dus volgens mij is 'eraan' hier sowieso incorrect. Echter, 'ervan' vind ik net zo vreemd klinken. Als ik 'eraan' daarentegen gewoonweg weglaat, klinkt de zin nog wel het best in mijn oren: De grootte van de datasets zou in de weg staan om de informatie eerst te evalueren.De grootte van de datasets zou eraan in de weg staan om de informatie eerst te evalueren.
Die punt tussen de twee zinnen kan volgens mij beter vervangen worden door een komma, of desnoods een puntkomma.Op vragen van de ChristenUnie reageerde de minister dat het delen van gegevens betekent dat informatie die via andere landen is verkregen volgens de daar geldende wetten, in Nederland gebruikt mag worden. Ook in het geval dat de manier van vergaren hier onrechtmatig zou zijn.
De titel kan niet langer zijn volgens mijAnonymoussaurus schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:24:
nieuws: Boostmodus PlayStation 4 Pro levert tot 38 procent prestatiewinst op ...
"Boostmodus PlayStation 4 Pro levert tot 38 procent prestatiewinst op bij PS4-gam"
"gam" > "games" lijkt mij.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als de auteur dat weet, had hij wel een kortere titel verzonnen lijkt mij
Het gaat fout bij "maar ze". Zin loopt niet goed.Het bedrijf heeft de processors 'gevalideerd' op Windows 7 en 10, maar ze alleen worden voorzien van drivers en ondersteuning onder Windows 10, schrijft PCWorld.
Eat the bugs, live in a pod
WanneerWaneer de game precies uitkomt, is nog niet bekend.
Dat moet natuurlijk "na Broadwell, Skylake en Kaby Lake" zijn, anders was het de derde generatie op 14nm (en dat was het nietDaarmee zal het na Skylake en Kaby Lake de vierde generatie van Core-processors zijn op 14nm.
Maar, ook al dubbel-op om te zeggen dat 'Intel vermeldde' en 'Dat zei Dyane Byrant'. Korter is dan:Intel vermeldde dat het nieuwe procedés voortaan eerst zal gebruiken voor datacenterchips en niet voor consumentenproducten. Dat zei Dyane Byrant, general manager van de divisie voor datacenterhardware.
Intel vermeldde zal nieuwe procedés voortaan eerst zal gebruiken voor datacenterchips en niet voor consumentenproducten. Dat zei Dyane Byrant, general manager van de divisie voor datacenterhardware.
[ Voor 43% gewijzigd door carlo op 10-02-2017 09:25 ]
Naast het gebruik van siliciumcarbide heeft NASA heeft ook de verbindingen in de chip bestand gemaakt tegen de hoge temperaturen. NASA heeft hierover gepubliceerd in een paper.
Deze edit is nog niet in de tekst verwerktRichard_008 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:52:
reviews: Smartphones krijgen langer scherm
[edit]
Hiermee klopt uiteraard ook de tekst onder de tabel niet helemaal, gezien de bezel van 18.3mm zelfs groter is dan de bezel van 9.8 waar jullie het later over hebben en de hele voorkant nu geen scherm meer is. Als de hele voorkant scherm is, kom je uit op die 6.2" en 99.4cm2.
Ook is de titel boven de tabel (S7 zonder bezels en 16:9 scherm) ook niet helemaal acuraat. Dat is eigenlijk, " S7 met maximaal gevuld 16:9 scherm"
voorgezet → voortgezetDat geldt niet alleen voor het basis- en voorgezet onderwijs voor de burgers van de toekomst, maar juist ook voor het onderwijs van de professionals van nu.
Komma na "groei" komt op mij niet logisch over.Ook bij de segmenten Professional Visualization, waar de Quadro-kaarten onder vallen, noteerde Nvidia groei, van 10,8 procent.
die buiten de VS zijn opgeslagen,
die op buitenlandse servers zijn opgeslagen,
die in de Verenigde Staten is opgeslagen,
TechCrunch, dat
Vereniging van Nederlandse Gemeenten
Om onze honderdste sprint te vieren, stellen we
(logischere volgorde).of en wanneer de commissie zal worden ingesteld
dat vanaf volgende week in gebruik wordt genomen
dat de ontploffing veroorzaakte,
aarde
aarde
ofdiegenen [...] kon zetten
diegenen [...] konden zetten
slechts één pond
Het is mijn hobby en ik probeer
de persoon met wie
Betaalvereniging
Rusland [...] zouden willen uitoefenen
Eurosceptische
tijd."
een pseudoniem voor leerlingen, dat wordt gebaseerd op het PGN
hoeven bijvoorbeeld de geboortenaam en het geslacht
Hier mist 'en' tussen 'twee' en 'negen' volgens mij.tussen de twee negen miljard euro.
Wederom fout, het is vervangt door, niet voor.Het bedrijf vervangt Greenlight voor Steam Direct, dat in het voorjaar beschikbaar moet komen.
Vervangen door Assistant.De update, met versienummer 6.13, zou bij ongeveer de helft van geteste toestellen Now On Tap vervangen met Assistant.
[ Voor 31% gewijzigd door Bas449 op 11-02-2017 13:44 ]
Als je "opstelling" uit het woord haalt, zie je "onderzoekst". Lijkt me niet correct.Het zou geen prototype zijn, maar een onderzoekstopstelling die het bedrijf gebruikt om zijn ar-technologie verder te ontwikkelen.
Dat moet natuurlijk opslaggeheugen zijnDe Wiko Ufeel onderscheidt zich door 3GB opslaggegeugen
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 13-02-2017 13:50 ]
En volgens mij is het ook Gebruikersreview van de maand - Januari 2017 en niet 2016
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Androis Wear 2.0 neem ik aan.die hoogstwaarschijnlijk Android 2.0 gaat draaien.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Virussen? Scan ze hier!
maar het personeel zou geïnstrueerd zijn om de monitoren niet te verkopenmaar het personeel zou geïnstrueerd om de monitoren niet te verkopen
Opslaf?quote: in de tabel onderaan het artikelOpslaf Capaciteit: 32 GB, Maximale doorvoersnelheid: 400 MB/s
Ruimte voor opslag van spelvoortgang.
(Ook de locatie waar applicaties worden geïnstalleerd.)
[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 13-02-2017 22:14 ]
"in plaats van op" o.i.d Zou beter zijn. Nu wordt Pascal met Switch vergeleken....dat de Switch draait op Nvidia's oudere Maxwell-architectuur, in tegenstelling tot het nieuwere Pascal.
nope
De eerste komma hoort er nietTerwijl concepten van andere vliegende autofabrikanten, in veel gevallen gewijzigde regelgeving vereisen en heel vaak gebaseerd zijn op technologie die nog niet bestaat, heeft PAL-V er bewust voor gekozen om een vliegende auto te ontwerpen en te bouwen op basis van bewezen technologieën en ook volledig binnen de bestaande regelgeving.
De titel boven het artikel zelf zegt:Senatoren vragen opheldering over veiligheid smartphone president Trump
Is dit met opzet?Senatoren VS vragen opheldering - Over veiligheid smartphone president Trump
Juist
Weliswaar met opzet, ivm de splitsing van de kop boven de foto in de rechterbovenhoek, maar toch voor verbetering vatbaar.Jeldert schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:34:
nieuws: Senatoren vragen opheldering over veiligheid smartphone president Trump
De titel op de frontpage zegt:
[...]
De titel boven het artikel zelf zegt:
[...]
Is dit met opzet?
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
nope
ernaartoe
die minder om privacy geven,
Voor opstijgen zijn startbanen [...] noodzakelijk
vliegendeautofabrikanten
"Terwijl [...] is."
voor de regeling
toezichthouders
door Noord-Korea
Moet waarschijnlijk RPG zijn.De gratis speelbare online-rgp
Nee, 'in groten getale' is correct. Misschien een ietwat verouderde uitdrukking, maar niet onjuist.kimborntobewild schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:51:
nieuws: Modder maakt laptopvarianten PlayStation 4 Pro en Slim
Groten getale moet zijn: grote getalen.
https://onzetaal.nl/taala...n-getale-in-grote-getalenkimborntobewild schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:51:
nieuws: Modder maakt laptopvarianten PlayStation 4 Pro en Slim
Groten getale moet zijn: grote getalen.
Verder het zinnetje met twee keer 'ook' er in: ik denk dat dat grammaticaal gezien niet netjes is.
"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."
Excuus, ik zie dat je gelijk hebt:Nee, 'in groten getale' is correct. Misschien een ietwat verouderde uitdrukking, maar niet onjuist.
Moet uiteraard minister Plasterk zijnMinister Plaster schrijft in een brief aan de Tweede Kamer ...
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq