Mist een 'e'Dergelijk technieken zijn in het verleden wel bekendgemaakt.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
...Bovendien bevatte de grap een bug, waardoor per ongeluk mensen die wel de juiste knop hadden ingedrukt toch een mail verstuurde via de Drop Mic-functie... verstuurden
Ik neem aan, dat die "nodig" was?Er was een aparte PlayStation 2 Network Adaptor om online games te kunnen spelen.
lijkt nietVoor de introductie van de E5 v4-processors gingen er ook een gerucht dat Intel met een quadcore-uitvoering zou komen die een kloksnelheid van 5,1GHz heeft. ... Intel heeft deze processor niet aangekondigd, dus vooralsnog lijk dat gerucht bewaarheid.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
"een besturingssysteem dat een marginaal bestaan lijdt in het hele Windows-platform."
lijdt > leidt.
vooralsnog lijk dat gerucht bewaarheid.
-> lijkt
DesktopsDe dienst werkt via de televisie en op desktop via alle browsers behalve Microsoft Edge en Google Chrome, vanwege het gebrek aan ondersteuning voor Silverlight,
Daarbij: Niet echt een tikfout, maar Safari hoort ook bij het lijstje. Silverlight werkt daar natuurlijk ook niet mee omdat Silverlight niet werkt op Mac OS (zo een besturingsysteem wat een klein aantal mensen gebruiken
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Er mist een punt na de een-na-laatste zin.
Volgens mij werkt Silverlight wel degelijk op OS X.fsfikke schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:53:
nieuws: Ziggo stelt functie voor terugkijken programma's open voor alle klanten
[...]
Daarbij: Niet echt een tikfout, maar Safari hoort ook bij het lijstje. Silverlight werkt daar natuurlijk ook niet mee omdat Silverlight niet werkt op Mac OS (zo een besturingsysteem wat een klein aantal mensen gebruiken)
De rest is verbeterd.
Utje vergetenIntel kondigde de snelste ultrabookprocessor tot nu toe aan: de Core i7-6660U
EDIT: En op deze pagina hebben jullie de verkeerde Yoga 500 gelinkt, namelijk een uitvoering van 700 euro (100 euro boven budget) die een i3 processor én SSD heeft. In tegenstelling tot wat op die pagina staat, hebben jullie deze of deze getest.
[ Voor 51% gewijzigd door Jerrythafast op 01-04-2016 19:29 ]
Verwijderd
Zie ziggo mobiel website ruim 4G kreeg een brief erover.
"kennis maken met de op CyagenOS draaidende telefoons van Wileyfox"
Moet dit zijn " Cyanogen OS" ? En "draaidende"?
[ Voor 2% gewijzigd door Slimbo op 01-04-2016 22:02 . Reden: Extra foutje gespot. ]
- Bij het eerste: „die geschikt zijn voor 3d-weergave” is een bijzin, dus zou daarna een komma moeten komen.
- Bij het tweede: het gaat mij om de combinatie met „je kunt” (dat ook „je kan” mag zijn), dus ofwel
ofwelje [...] kunt of wilt kijkenje [...] kan of wil kijken
De nationale supercomputer - Op weg naar exascale-computing
Pagina 5, zevende alinea, tweede zin:
SURFsara
MIT laat wifi-router locatie van gebruikers bepalen
- Derde alinea, tweede zin:Een van de meest belangrijkste zou zijn
- Derde alinea, derde zin:
encafészouden [...] een wifi-verbinding gegeven kunnen worden
Reddit verwijdert passage over geheime verzoeken overheid uit rapport
- Eerste alinea, derde zin:elektronische
- Tweede alinea, eerste zin:
Een van beide moet weg.een verzoek om data doet [...] neerlegt bij een bedrijf als Reddit - Laatste alinea, laatste zin:De overgrote meerderheid van die verzoeken [...] kwamen
Google trekt 1-aprilgrap Gmail terug na bug waardoor mails gifje meekregen
- Titel;
inleiding, eerste zin:1 aprilgrap - Eerste alinea, tweede zin:Mic Drop-gif
- Tweede alinea, eerste zin:Mic Drop-functie
- Tweede alinea, laatste zin:1 aprilgrappen
- Laatste alinea, eerste zin:
enMic Drop-functieTechCrunch
1 april: CERN doet ontdekking, YouTube kijken met Snoop Dogg en meer
- Tweede alinea, eerste zin:1 aprilgrappen
- Achtste alinea, vijfde zin:de de Sandstone-technologie
- Op een na laatste alinea, eerste zin:1 aprilgrappen
- Op een na laatste alinea, derde zin:erop klikten
Amerikaanse artiesten hekelen immuniteit van YouTube voor auteursrechtclaims
Derde alinea, eerste zin:
accessproviders
Laatste zin van opening.
Spatie gemist tussen VAN en DE.Zelf zegt Spotify vande problemen op de hoogte te zijn
Eerste zin, eerste alinea na opening.
De meldingen komen nog steeds binnen, dus tegenwoordige tijd.Wereldwijd meldden
[ Voor 20% gewijzigd door HMC op 02-04-2016 10:59 ]
Eat the bugs, live in a pod
Derde alinea:
=> nadrukkelijkerook meer nadrukkelijk toegelegd op software
[ Voor 67% gewijzigd door Sleip op 02-04-2016 11:05 ]
Titel: vSpotify. Nieuwe dienst van Vapple? :-)
[ Voor 11% gewijzigd door DaCoTa op 02-04-2016 11:23 ]
1e alinea
Ceo-> CEOCeo Elon Musk liet op Twitter weten....
Als je het Engels in de letter volgt, zou je er C.e.o. van kunnen maken, maar veel meer gebruikelijk is CEO als 'woord'. De tussenvorm die hier gebruikt wordt Ceo is raar en leest niet lekker.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Wij schrijven ceo.Luxx schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:04:
nieuws: Aantal voorbestelde Tesla Model 3-auto's bereikt ongeveer kwart miljoen
1e alinea
[...]
Ceo-> CEO
Als je het Engels in de letter volgt, zou je er C.e.o. van kunnen maken, maar veel meer gebruikelijk is CEO als 'woord'. De tussenvorm die hier gebruikt wordt Ceo is raar en leest niet lekker.
Verder, @ hierboven: 1-aprilgrap mag ook volgens Onze Taal, dus die heb ik laten staan.
De rest is gerepareerd.
Ceo Elon Musk liet op Twitter weten
Moet CEO zijn.
Edit: Het was al blijkbaar al gemeld. Voortaan controleer ik het wel eerst.
[ Voor 12% gewijzigd door Mocro_Pimp® op 02-04-2016 14:49 . Reden: zie edit ]
Eerste zin:
aankondigingenEen van de opvallendste aankondigen
Die zin loopt niet lekker.Het leek wel iets verbeterd ten opzichte van vorig jaar, maar dan de promovideo's van Microsoft, op een enkele na suggereren, zie je de beelden nog steeds slechts door twee lensvenstertjes die in de bril geïntegreerd zijn.
Er zitten wel meer foutjes in vele zinnen. Het lijkt te snel geschreven te zijn. Het heeft dringend werk nodig om het allemaal wat vloeiender te laten lopen.
[ Voor 50% gewijzigd door HMC op 03-04-2016 07:27 ]
Inleiding: laten landen -> te laten landen
Derde alinea, tweede zin
In experimenten werd een hoge succeskans behaalt: 92 procent van de ingebouwde functies werkte zoals vantevoren werd voorspeld.
- behaalt → behaald (want de "l" van "behalen" zit niet in "'t kofschip")
- vantevoren → van tevoren (zie ook http://woordenlijst.org/#/?bwc=1&q=vantevoren)
Wat er in die zin bedoeld wordt weet ik niet, dus die heb ik laten staan voor de auteur.HMC schreef op zondag 03 april 2016 @ 07:18:
reviews: Microsoft Hololens: een jaar later
Eerste zin:
[...]
aankondigingen
[...]
Die zin loopt niet lekker.
Er zitten wel meer foutjes in vele zinnen. Het lijkt te snel geschreven te zijn. Het heeft dringend werk nodig om het allemaal wat vloeiender te laten lopen.
De rest is wel gerepareerd.
Het verwijderd moet zijn: verwijdert.
Koppelen genoemde producten:
pricewatch: Tesla Motors Model S
pricewatch: Tesla Model 3
Bij deze kan ook de Model S nog gekoppeld worden:
nieuws: Tesla Model 3 komt niet voor 2018 naar de Benelux
[ Voor 19% gewijzigd door Peetke op 03-04-2016 15:09 ]
Tweede alinea, derde zin
er → dat erStrengere regels moeten voorkomen er gevaarlijke situaties ontstaan.
meer bandbreedte betekend hogere kosten en dus wordt er slechts 15,6Mbit/s voor uhd-materiaal gebruikt.
Betekent
De voorkant is een spiegelende klep met daarachter, naast een laatje voor schijfjes, ook een usb-aansluiting en een sd-kaarslot.
nieuws: Intel-website toont Core i7-6950X met snelheid van 3,5GHz en 25MB cache
[ Voor 47% gewijzigd door Source90 op 04-04-2016 09:56 ]
"Er zijn drie pcie 3.0 x16-sleuven aanwezig en in het socket 1151-voetje kunnen Intel-processors van de Sylake-generatie geplaatst worden." -> Skylake
Klein tikfoutje, maar ik zag hem toevallig.
"Binnen een maand moet kunnen maken" of "binnen een maand kan maken"?'het soort persoon dat YouTube binnen een maand kunnen maken'.
n.a.
Hij wordt in haar zijn klus gehinderd door Reaper
3e alinea: "waarmee deze op grote wegen zelfstandig kunnen tijden." "tijden" moet volgens mij "rijden" zijn.
"In de voorwaarden van de Rift, en niet bij de Vive, is dat de Rift-gebruiker toestemming geeft voor het verzamelen van informatie over de fysieke bewegingen die worden gemaakt tijdens gebruik van de headset."
Wellicht "staat" ipv "is"?
ja, daag.
Verwijderd
In totaal werden er in het vierde kwartaal van het fiscale jaar 20162015 ongeveer 600.000 smartphones verkocht.
Eerste zin van 2e alinea:
"De bekende hacker George Hotz kreeg onlangs een miljoeninvestering"
moet miljoeneninvestering zijn
Eerste regel achteraan staat een lidwoord te veel
Verwijderd
laatste zin. net zo hoog als twee keer de resolutie van de vorige, net zo hoog als, niet dan.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 20:26 ]
"Het evenement in het Eindhovense Evoluon" bedoel je? Dat klopt zoals het er staat lijkt mijTHWIT schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:34:
nieuws: TU/e wint met voetbal en 'hulp in huis' tijdens EK RoboCup
Eerste regel achteraan staat een lidwoord te veel
Eerste zin in tweede alinea:
De smarthome-hub kwam in 2013 op de markt. Na de overname van Revolv anderahalf jaar geleden ...
anderahalf -> anderhalf
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Het is Noordse mythologie, niet Noorse mythologie. Zie ook Wikipedia: Noordse mythologie
Read the code, write the code, be the code!
Ik neem aan 1280x720Op de Xbox One heeft de game deze problemen niet, maar daarop draait de game op een resolutie van 1080x720 pixels.
Inleiding:
procedéSamsung heeft aangekondigd te beginnen met de massaproductie van ddr4-dram-chips van acht gigabit op een 10nm-class-pocedé.
"Oppo brengt zijn 'selfie-telefoon' R9 naar Europa onder de naam F1 Plus. De smartphone heeft een camara aan de voorzijde met een groter aantal megapixels dan die aan de achterzijde, namelijk zestien en dertien megapixel."
Moet uiteraard camera zijn. :-)
Edit: ik ben slecht in links maken.
[ Voor 7% gewijzigd door rvdvelden op 05-04-2016 15:01 ]
'wattage'
In het Nederlands heet dit gewoon 'vermogen'
'Wattage' bestaat niet in het correct strict Nederlands, net zoals 'voltage', 'amperage', of eender welke 'afleiding'
[ Voor 4% gewijzigd door Delpozo op 05-04-2016 15:43 ]
4e alinea: De Remote Play-software biedt ondersteuning voor één Dualshock 4-controller, die op de usb-poort van de desbetreffende computer aangesloten moet woorden.
Tweede alinea, eerste zin: [quoteYouTube-gebruiker videosdebarraquito plaatste als eerste een video van de exploit en Tweakers heeft de bug kunnen repliceren op een iPhone 6s.[/quote]
Repliceren heeft een heel andere betekenis dan reproduceren, datgene wat er zou moeten staan.
Verwijderd
Een anonieme bron stuurde de data aanvankelijke naar een
Aanvankelijk, zonder e.
Verwijderd
nieuws: Nederlandse programmeur Megaupload staat in Panama Papers
Hoe de data bij Mossack Fonseca is uitgelekt is niet bekend. Misschien gaat het om een insider die toegang had tot alle gegevens. Volgens de onderzoekers maakte het bedrijf voor iedere brievenbusfirma een map met daarin e-mails, contracten, transscripts en gescande documenten. Per brievenbusforma zou het soms gaan om duizenden documenten. Met ocr-software is alle tekst op afbeeldingen, zoals paspoortkopieën, doorzoekbaar gemaakt.
Ik weet niet wat een brievenbusforma is? Maar uiteraard wel een brievenbusfirma.
Jammer genoeg worden de teksten voor publicatie niet goed gecontroleerd. Dit soort fouten zijn ook heel simpel op te lossen door te typen met een spellingscontrole functie aan.
Ook bij het AD kom ik zeer regelmatig zeer hinderlijke spelfouten tegen. Ik schrijf zeker weten ook niet foutloos en correct Nederlands maar ik ben dan ook geen journalist.
Teksten worden wel degelijk goed gecontroleerd voor publicatie. Helaas sluipen er soms foutjes door die zowel door de redacteur als de eindredacteur niet opgemerkt worden. Klinkt als een slap excuus, maar dat is de realiteit. Het is serieus moeilijk om een artikel letter voor letter te lezenVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:57:
Jammer genoeg worden de teksten voor publicatie niet goed gecontroleerd. Dit soort fouten zijn ook heel simpel op te lossen door te typen met een spellingscontrole functie aan.
Maar we doen ons best en ik ben het met je eens dat we af en toe wat harder ons best mogen en kunnen doen. Al vind ik niet dat we tot die conclusie moeten komen aan de hand van één tikfoutje.
Spellingscontrole werkt in veel gevallen gewoon niet goed genoeg. Zeker niet in het Nederlands, omdat daar continue woorden die wel juist zijn aangezien worden voor een fout. Bijvoorbeeld in het geval van samenstellingen, of in teksten waarin we technische termen gebruiken.
Voor de goede orde: Windows mobile wordt niet meer gebruikt. Windows 10 mobile is het nieuwe os, windows phone het 'oude', maar het draait in feite dezelfde app. Het is niet duidelijk of op beide 'current' platforms nou encryptie wordt toegepast, omdat de schrijver zich niet eens van het onderscheid tussen de os'sen vergewist.
Artikel: encryptie whatsapp.
De oorspronkelijke bron heeft het over Windows Phone. Het lijkt mij waarschijnlijk dat daar eigenlijk Windows 10 Mobile bedoeld wordt. Dat is echter ook een aanname... Maar gezien het om 'alle' platforms gaat volgens de bron, verander ik het.Worsteneter schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:33:
Windows mobile, windows 10 mobile of Windows Phone? Het is zo onduidelijk als de pest.
Voor de goede orde: Windows mobile wordt niet meer gebruikt. Windows 10 mobile is het nieuwe os, windows phone het 'oude', maar het draait in feite dezelfde app. Het is niet duidelijk of op beide 'current' platforms nou encryptie wordt toegepast, omdat de schrijver zich niet eens van het onderscheid tussen de os'sen vergewist.
Artikel: encryptie whatsapp.
Verwijderd
Niet Outlook, maar Outlook.com. In de titel en in de tekst. Outlook is het Office programma. De emaildienst heet Outlook.com. Microsoft zelft heeft het over Outlook.com Premium. De bron Thurrott is slordig door het Outlook Premium te noemen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2016 03:00 ]
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
"waarmee de politie waarschijnlijk kant en klare malwarepakketten bedoeld" >>> bedoelt
"Tega X1-soc"
Tegra?
ransomeware -> ransomware
"Het aantal beschikbare accu's die nodig zijn" --> 'een aantal' is enkelvoud, dus het moet "is" zijn op het einde van de zin.
Zijn is de persoonsvorm bij 'accu's' en niet bij 'aantal'. Het staat er dus correct
[ Voor 84% gewijzigd door Xtuv op 06-04-2016 15:30 ]
" De groept zegt de ddos uit te voeren als protest tegen beslissingen van de overheid."
Moet groep zijn
[ Voor 1% gewijzigd door Rol3517 op 06-04-2016 17:03 . Reden: Verkeerde tags ]
Derde alinea, tweede zin
Ik denk dat dat "Guerilla" moet zijn, gezien het plaatje ernaast waarop ook "Guerrilla" staat (in het Frans is "gorilla" namelijk "gorille").Op Twitter werden de aanvallen aangekondigd als de tweede fase van operatie 'Gorilla'.

Echter, op Twitter gaat het over #OpGuerilla.
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Verwijderd
De Chinese telefoonmaker claimt dat de accu tot twaalf uur gebruik mee kan op een acculading.
12 uur gesprekstijd neem ik aan?
- Inleiding, tweede zin:de universiteit [...] met haar zorgrobot
- Eerste alinea, derde zin:autonoom spelende, 80 centimeter hoge robots
- Tweede alinea, vierde zin:RoboCup
Nederlandse expert autonoom rijden: Hotz is onverantwoord bezig
- Vijfde alinea, derde zin:zou ideaal zijn
- Zesde alinea, derde zin:een vuist kunnen maken tegen technologiebedrijven
- Zevende alinea, vierde zin:extended Kalman filters
Politie: makkelijke verkrijgbaarheid 'cybercrime as a service' is zorgwekkend
Eerste alinea, tweede zin:
Rob van Bree, portefeuillehouder Intensivering Aanpak Cybercrime Nationale Politie,
Als het accent meer ligt op het geheel dan op de afzonderlijke eenheden, is het enkelvoud gebruikelijker. In een zin als "Een aantal auto's is van de weg gehaald" is aantal en niet auto's de kern. Het gaat om het aantal auto's als geheel en niet om de afzonderlijke auto's. In zo'n constructie hoort het enkelvoud. En alleen het enkelvoud is juist als er bij aantal nog een woord staat: Het stijgende aantal auto's baart de regering grote zorgen.Xtuv schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:24:
Opgelost.
Zijn is de persoonsvorm bij 'accu's' en niet bij 'aantal'. Het staat er dus correct
In dit geval staat er "Het aantal beschikbare accu's die nodig zijn", door het woord "beschikbare" zal de zin dus veranderd dienen te worden in "Het beschikbare aantal accu's dat nodig is" om volledig correct te kunnen zijn.
Maar als je het er niet mee eens bent, zal ik het laten rusten.
Edit: typo
Tweede alinea, derde zin
"Door" dient weggelaten te worden, anders heeft de bijzin geen onderwerp.Wathelet is echter van mening dat door het linken naar een al gepubliceerde link geen openbaarmaking is; (…)
Tweede alinea, vierde zin
Ik heb het in veel artikelen maar laten gaan, want ik heb het al vele keren aangestipt en ik werd er een beetje moe van om het maar aan te blijven stippen, maar bij deze geef ik het nog maar een keer aan, dat in bovenstaande zin een komma gebruikt hoort te worden na "heeft gezet". Zie daarvoor http://taaladvies.net/taa...e_bijvoeglijke_bijzinnen/, waar er in de laatste zin ("Na een bijvoeglijke bijzin, of die nu uitbreidend is of beperkend, komt altijd een komma.") uitgelegd wordt dat er altijd een komma komt na een bijvoeglijke bijzin en de bijvoeglijke bijzin houdt op na "heeft gezet". Tevens is hier sprake van werkwoordsvormen die tot verschillende gezegdes horen en ook daar hoort een komma tussen (zie daarvoor http://taaladvies.net/taa...sen_twee_werkwoordsvormen). Oftewel, er hoort een komma na "heeft gezet".Degene die de foto's oorspronkelijk online heeft gezet is degene die (…)
Derde alinea, derde zin
Hier geldt ook dat er een komma hoort tussen werkwoordsvormen die niet tot hetzelfde gezegde horen, dus er hoort een komma na "was". Zie http://taaladvies.net/taa...sen_twee_werkwoordsvormen.De vraag of tussenkomst door GeenStijl daadwerkelijk essentieel was moet nog door de Hoge Raad zelf beantwoord worden.
Vijfde alinea, derde zin
Het is "zaak-Svensson". Vergelijk ook "kabinet-Rutte" of "commissie-Schouten" (de Tweede Kamercommissie o.l.v. Carola Schouten die onderzoek deed naar lekkende politici die in de commissie voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten zaten).Ook is zijn conclusie het verlengde van een eerder arrest van het Europese Hof in de zaak Svensson.
Vijfde alinea, vierde zin
Ook hier geldt dat er een komma hoort tussen werkwoordsvormen die niet tot hetzelfde gezegde horen, dus er hoort een komma na "zal volgen". Zie http://taaladvies.net/taa...sen_twee_werkwoordsvormen.Met het oordeel dat op deze conclusie zal volgen geeft het Hof (…)
De antivirussoftware van ESET blokkeerde donderdag de toegang tot veel websites met een .co.uk-domein.
Tijdreiziger?ESET erkende de problemen rond 13 uur woensdagmiddag
Het artikel van de Huawei P9 Preview bevat de tekst waarin staat dat de P8 16GB ram heeft, ik neem aan dat opslaggeheugen wordt bedoeld. De basisversie van de P8 koste vorig jaar 100 euro minder, maar deze had slechts 16GB ram. Toch is de instap wel een stukje hoger dan vorig jaar dus.
Het is een 1700Hz scherm, niet MHz
nieuws: Nvidia demonstreert 1700MHz-scherm voor virtual reality
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Het is "Road to VR" ipv "Road tot VR"Een 90Hz-scherm toont elke 11 milliseconde een beeld, terwijl een 1700Hz-versie dat elke 0,58 milliseconde doet, schrijft Road tot VR.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Waar een nieuwe Android-telefoon of Lumia al snel oplaadt met 15 of op zijn minst 10W, zagen we op de stroommeter bij de nieuwe iPhone de stroom met rond de 6W de iPhone in vliegen en dat is weinig.
Boven de grafiek voor de gemiddelde grijswaardenfout lijkt er iets fout te gaan met de html character encoding:
DeltaE2000 in ∆E2000, lager is beter
Edit: hier op het forum toont het wel goed...
Issue treedt op in Firefox voor Android
[ Voor 12% gewijzigd door DiehardRick op 08-04-2016 06:55 ]
Dat is toch correct?Santford schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 06:29:
http://tweakers.net/revie...se-accuduur-accuduur.html
Waar een nieuwe Android-telefoon of Lumia al snel oplaadt met 15 of op zijn minst 10W, zagen we op de stroommeter bij de nieuwe iPhone de stroom met rond de 6W de iPhone in vliegen en dat is weinig.

In Chrome (Versie 49.0.2623.110 m) op mijn laptop op Windows 10 gaat het ook fout.DiehardRick schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 06:50:
reviews: Apple iPhone SE: kleine telefoon met grootse accuduur
Boven de grafiek voor de gemiddelde grijswaardenfout lijkt er iets fout te gaan met de html character encoding:
DeltaE2000 in ∆E2000, lager is beter
Edit: hier op het forum toont het wel goed...
Issue treedt op in Firefox voor Android
[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 08-04-2016 07:23 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Titel heeft 'langste duur' of 'grootste accu'.
"Apple iPhone SE Review - Kleine telefoon met grootse accuduur"
Zou in dit verband "..langste accuduur" kunnen zijn.
Grtz,
BUR
Precies daarom hebben we gekozen voor 'grootse'BUR schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:38:
reviews: Apple iPhone SE: kleine telefoon met grootse accuduur
Titel heeft 'langste duur' of 'grootste accu'.
"Apple iPhone SE Review - Kleine telefoon met grootse accuduur"
Zou in dit verband "..langste accuduur" kunnen zijn.
Grtz,
BUR
De rest is gefikst.
Het is niet eens zo gek lang geledenHet is niet zo eens gek lang geleden
is er een groot aantal onderdelen uit het os bijgewerktIn OpenELEC versie 7.0 is onder meer de overstap naar Kodi 16 gemaakt, zijn er een groot aantal onderdelen uit het os bijgewerkt en is er ondersteuning voor Bluetooth-audio.
You can't be late until you show up
Inleiding:
=> Economische Zakenministerie van economische zaken
Derde alinea:
Het woordje naar mag eruit.46 landen waarnaar Hacking Team zonder verdere toestemming naar mocht leveren,
Eerstezin, tweede alinea na opening.
Moet dat niet DE build zijn? Niet helemaal zeker van. Zo wel, dan moet "dat" ook in "die" veranderd worden.Windows Insiders kunnen de functie testen in het nieuwe Windows 10 build 14316
[ Voor 86% gewijzigd door MultivlaaiTaart op 08-04-2016 18:59 ]
jongeren bewust illegaal downloadt <- ?
Atari 4 ff'r 😊
Dit topic is gesloten.