Wow, nicely done, next level (grammaticale) mind-fuck..Ex Nunc schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:02:
[...]
Ik zat zelf ook even op deze zin te puzzelen. Als je beseft dat won een valuta is, dan wordt het duidelijker. In dit geval kan je dus merken dat de koers enorm verschilt.
Er zit een foutje in de onderstaande review, er is één cruciaal punt vergeten. Misschien is het ook handig om dit door te berekenen naar het eindcijfer. Een 1,0 misschien maximaal een 2,0 vanwege de support van Samsung. 
reviews: Samsung Galaxy Note 7: een van de beste smartphones tot nu toe
[ Voor 3% gewijzigd door Boost9898 op 14-10-2016 11:49 ]
Ik weet niet of dit hier hoort, maar:
reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2016
Bij videokaart staat er "AMD Radeon RX 480 4GB" maar wordt doorgelinkt naar:
pricewatch: AMD Radeon RX 480 8GB
De 8GB variant. in plaats van:
pricewatch: AMD Radeon RX 480 4GB
reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2016
Bij videokaart staat er "AMD Radeon RX 480 4GB" maar wordt doorgelinkt naar:
pricewatch: AMD Radeon RX 480 8GB
De 8GB variant. in plaats van:
pricewatch: AMD Radeon RX 480 4GB
reviews: Mafia III: een aanbod dat je best kunt weigeren
"Mafia III opent met de disclaimer dat apartheid en racisme voorkomen in Mafia III omdat de fenomenen bij die tijd horen."
Volgens mij moet dat 'voor komen' zijn.
"Mafia III opent met de disclaimer dat apartheid en racisme voorkomen in Mafia III omdat de fenomenen bij die tijd horen."
Volgens mij moet dat 'voor komen' zijn.
nieuws: NEC gaat Raspberry Pi's in bepaalde monitoren integreren
dus voor wie een dergelijk apparaat met op zijn bureau wil hebben staan
dus voor wie een dergelijk apparaat met op zijn bureau wil hebben staan
Foutjes gefikst. Dank voor het melden 

Moeilijk te lezen door die 'won' inderdaad. Ik heb het iets bijgeschaafdJeroen.Abeelen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:08:
[...]
Wow, nicely done, next level (grammaticale) mind-fuck..
Er is al een update bij de review geplaatst dat deze in zijn geheel irrelevant geworden, omdat het toestel niet meer uitkomt. Het cijfer aanpassen heeft weinig zin.Boost9898 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:48:
Er zit een foutje in de onderstaande review, er is één cruciaal punt vergeten. Misschien is het ook handig om dit door te berekenen naar het eindcijfer. Een 1,0 misschien maximaal een 2,0 vanwege de support van Samsung.
[ Voor 59% gewijzigd door Xtuv op 14-10-2016 13:30 ]
nieuws: Oplichter maakte inloggegevens klanten buit via webwinkels die hij zelf maakte
Tweede alinea, vijfde zin
Tweede alinea, vijfde zin
sociale media-accounts → socialemedia-accounts (want anders zijn de accounts sociaal en niet de media)Met deze gegevens wist de verdachte toegang te krijgen tot de e-mail- en sociale media-accounts van de slachtoffers.
2e zin, 2e alineaSalesforce zou de laatste serieuze partij voor een overname zijn geweest, nadat Google en Walt Disney ook afgezien hadden van een bod.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Verwijderd
nieuws: Japanse onderzoekers koelen robot door hem te laten 'zweten'
'Door een binnenste poreuze laag kan het wat op bepaalde plekken naar de buitenste laag doordringen en daar verdampen.'
vermoed dat 'wat' in deze zin eigenlijk 'water' moet zijn ...
'Door een binnenste poreuze laag kan het wat op bepaalde plekken naar de buitenste laag doordringen en daar verdampen.'
vermoed dat 'wat' in deze zin eigenlijk 'water' moet zijn ...
nieuws: Microsoft brengt Windows Server 2016 uit
Tweede alinea, eerste zin
Tweede alinea, eerste zin
dat de deze medio oktober → dat deze medio oktoberDe release is geen verrassing, want Microsoft zei vorige maand al dat de deze medio oktober zou plaatsvinden.
Franse internationale zender TV5 ging bijna ten onder aan cyberaanval in 2015
Vijfde alinea, eerste zin:
Drie laptopfabrikanten willen toetsen van elektronische inkt in producten zetten
Derde alinea, derde zin:
'Nalatigheid Foxconn leidt tot aanwezigheid backdoor in twee Android-toestellen'
Tweede alinea, derde zin:
Ruim elfduizend Nederlandse kinderen verbreken wereldrecord programmeren
Leden Amerikaans Congres eisen duidelijkheid over scannen van e-mails door Yahoo
Vijfde alinea, eerste zin:
waren binnengedrongen
Drie laptopfabrikanten willen toetsen van elektronische inkt in producten zetten
Derde alinea, derde zin:
de komende MacBooks [...] een oledscherm krijgen
'Nalatigheid Foxconn leidt tot aanwezigheid backdoor in twee Android-toestellen'
Tweede alinea, derde zin:
een commando aanwezig is, waarmee
Ruim elfduizend Nederlandse kinderen verbreken wereldrecord programmeren
- Tweede alinea, eerste zin:om een een olifant te redden
- Tweede alinea, laatste zin:Oud-Eurocommisaris
Leden Amerikaans Congres eisen duidelijkheid over scannen van e-mails door Yahoo
- Tweede alinea, eerste → tweede zin:de leden van het Congres [...] Daarom willen zij er met de brief voor zorgen
- Derde alinea, derde zin:omdat het verwachtte dat verzet niets zou opleveren
nieuws: Salesforce ziet af van bod op Twitter
De quote in de tweede zin van de derde alinea:
"Het in een kwestie van prijs, maar ook van cultuur en van het hele plaatje"
in -> is
De quote in de tweede zin van de derde alinea:
"Het in een kwestie van prijs, maar ook van cultuur en van het hele plaatje"
in -> is
plan: Abonnee-update oktober 2016: Het abofest komt er weer aan
Ik lees in de kop van het artikel 2017 i.p.v. 2016. Klein schoonheidsfoutje
Ik lees in de kop van het artikel 2017 i.p.v. 2016. Klein schoonheidsfoutje
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
nieuws: Samsung brengt nieuwe 12" TabPro S uit met meer ram en opslag
mist 'is'... Daarnaast is de resolutie 1440p en geen 1080p.waardoor er nog steeds een 12"-scherm aanwezig met een resolutie van 1920x1080 pixels
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 15-10-2016 10:59 ]
plan: Abonnee-update oktober 2016: Het abofest komt er weer aan
- De link naar Tweakers Elect: De letter T staat buiten de link.
- Occulus Rift > Oculus Rift
- De link naar Tweakers Elect: De letter T staat buiten de link.
- Occulus Rift > Oculus Rift
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dank allemaal, we zijn weer bij.
Het koppelwoord en in combinatie met die komma hoort volgens mij niet zo. Ik zou en hier weglaten.Samsung heeft een nieuwe versie uitgebracht van zijn TabPro S met 12"-scherm. Het nieuwe model heeft 8GB ram en een ssd van 256GB, en dat is twee keer zoveel als bij het vorige model. Wanneer het apparaat naar Europa komt is echter nog niet bekendgemaakt.
nieuws: Caiway kampt opnieuw met een mailstoring
Dubbele ontkenning: het is dus wel duidelijk hoeveel mensen er last van hebben?Klanten van de provider krijgen al ongeveer een dag geen e-mail meer afgeleverd, al is niet onduidelijk hoeveel mensen er precies last van hebben
Volgens mij is dit niet foutCarpento schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:46:
[...]
Het koppelwoord en in combinatie met die komma hoort volgens mij niet zo. Ik zou en hier weglaten.
reviews: LG V20: elegante bruut met onderscheidende functies
'dat noviteiten een zelfzaamheid worden op de smartphonemarkt' -> zelDzaamheid
'dat noviteiten een zelfzaamheid worden op de smartphonemarkt' -> zelDzaamheid
nieuws: Caiway kampt opnieuw met een mailstoring
Derde alinea, tweede zin
Derde alinea, derde zin
nieuws: Gerucht: CIA bereidt hack op Rusland voor
Eerste alinea, tweede zin
Derde alinea, tweede zin
eindigt → eindigend, of anders "die eindigen"(…), en hebben e-mailadressen eindigt op .net dat niet.
Derde alinea, derde zin
veroorzaakt is → veroorzaakt, is (een komma zou hier niet misstaan)Waar de problemen door worden veroorzaakt is niet duidelijk.
nieuws: Gerucht: CIA bereidt hack op Rusland voor
Eerste alinea, tweede zin
voor de vermeende Russische staatshackers → voor de vermeende Russische staatshacks, of anders "op de vermeende Russische staatshackers" (je neemt wraak op personen voor zaken die zij gedaan hebben)Daarmee zouden de Verenigde Staten wraak willen nemen voor de vermeende Russische staatshackers (…)
[ Voor 34% gewijzigd door richy3908 op 16-10-2016 22:31 ]
in Tweakers voelen Brein aan de tand - Tim Kuik beantwoordt communityvragen
louter -> router (sambal bij!
)
5. Hoe gaat Brein om met downloads via een openbaar wifi-netwerk?
"Daar is begin september een rechterlijk oordeel over geveld door de hoogste Europese rechter. Als de aanbieder van open wifi louter en alleen passief doorgeeft, dan is hij niet aansprakelijk voor schade door inbreuk via zijn netwerk. Maar er kan wel een bevel gegeven worden om het netwerk te beveiligen met een wachtwoord en te eisen dat gebruikers zich identificeren. Als gebruikers weten dat ze niet anoniem zijn, zijn ze minder geneigd misbruik te maken."
louter -> router (sambal bij!
5. Hoe gaat Brein om met downloads via een openbaar wifi-netwerk?
"Daar is begin september een rechterlijk oordeel over geveld door de hoogste Europese rechter. Als de aanbieder van open wifi louter en alleen passief doorgeeft, dan is hij niet aansprakelijk voor schade door inbreuk via zijn netwerk. Maar er kan wel een bevel gegeven worden om het netwerk te beveiligen met een wachtwoord en te eisen dat gebruikers zich identificeren. Als gebruikers weten dat ze niet anoniem zijn, zijn ze minder geneigd misbruik te maken."
M@Dd09
nieuws: Samsung is massaproductie socs op 10nm-finfet-procedé begonnen
"De nanometer-aanduiding is afgeleidt van de kleinste structuren die beschreven worden, maar er zijn verschillende manieren om dit te meten."
Afgeleid zonder T.
"De nanometer-aanduiding is afgeleidt van de kleinste structuren die beschreven worden, maar er zijn verschillende manieren om dit te meten."
Afgeleid zonder T.
I hide at work because good employees are hard to find.
"is afgeleidt"
Afgeleid is volgens mij een deelwoord, "is" = persoonsvorm, dus afgeleid moet zonder t
"is afgeleidt"
Afgeleid is volgens mij een deelwoord, "is" = persoonsvorm, dus afgeleid moet zonder t
Samsung is massaproductie socs op 10nm-finfet-procedé begonnen:
tripleHet bedrijf maakt gebruik van een tripple-patterninglithografietechniek
[ Voor 14% gewijzigd door N8w8 op 17-10-2016 08:46 . Reden: 2 keer "afgeleidt" verbeteren lijkt mij meer dan genoeg :) ]
Het bedrijf maakt gebruik van een trippletriple-patterninglithografietechniek om de 10-nanometersctructuren op het silicium aan te brengen.
Edit: Oh, mijn bovenbuurman had hem al. Het is nog vroeg.
Het bedrijf maakt gebruik van een trippletriple-patterninglithografietechniek om de 10-nanometersctructuren op het silicium aan te brengen.
Edit: Oh, mijn bovenbuurman had hem al. Het is nog vroeg.
[ Voor 8% gewijzigd door ErikKo op 17-10-2016 08:37 ]
nieuws: VS verbiedt vliegtuigpassagiers om Galaxy Note 7 mee aan boord te nemen
Titel: VS verbiedt verbieden vliegtuigpassagiers om Galaxy Note 7 mee aan boord te nemen
Titel: VS verbiedt verbieden vliegtuigpassagiers om Galaxy Note 7 mee aan boord te nemen
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
@Maddog McHare: hier is wel degelijk 'louter' bedoeld; 'router' zou onzin opleveren
@timovd: 'VS' kan heel goed als enkelvoud, itt. 'Verenigde Staten'.
De rest is verbeterd
@timovd: 'VS' kan heel goed als enkelvoud, itt. 'Verenigde Staten'.
De rest is verbeterd
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
reviews: Battlefield 1: Prachtig eerbetoon aan Eerste Wereldoorlog
In regel 2 na de score kaart.
terugviden
3e regel
Eerste wereldoorlog
Vlak daarvoor staat de Tweede Wereldoorlog met een hoofdletter W. Ik weet niet wat de regel is, maar nu is het iig niet consequent.
In regel 2 na de score kaart.
terugviden
3e regel
Eerste wereldoorlog
Vlak daarvoor staat de Tweede Wereldoorlog met een hoofdletter W. Ik weet niet wat de regel is, maar nu is het iig niet consequent.
[ Voor 28% gewijzigd door MuddyMagical op 17-10-2016 12:45 ]
reviews: Battlefield 1 - Prachtig eerbetoon aan helden van WO I
Tweede alinea, eerste zin. Hier slaat Battlefield 1 dan ook direct een belangrijke slag
Tweede alinea, eerste zin. Hier slaat Battlefield 1 dan ook direct een belangrijke slag
bl44t
reviews: Battlefield 1 - Prachtig eerbetoon aan helden van WO I
Volgens EA is daarvoor gekozent omdat DICE zo beter recht kan doen aan het Franse leger
nieuws: Slimme oortelefoon Sony Xperia Ear voor te bestellen in Duitsland voo...
Zou 65mAh moeten zijn.Bij de specificaties valt ook te zien dat de Xperia Ear een 5mAh-accu heeft
Daarbij bij is wel heel enthousiastDie microfoons vangen commando's op, maar daarbij helpen de fysieke toets, accelerometer, gyroscoop en nabijheidssensor ook bij
https://tweakers.net/nieu...r-17-komma-8-procent.html
Er staat twee keer op rij 'van de'Daarmee verbreken ze het record van de van de Zweedse Lund-universiteit, dat op 15,3 procent stond.
nieuws: Goedkope Qualcomm-socs ondersteunen dubbele camera's in smartphones
In de tabel bij de SD626, modem: 'X(' -> 'X9'
Arnoud had zijn Shift-toets nog ingedrukt
In de tabel bij de SD626, modem: 'X(' -> 'X9'
Arnoud had zijn Shift-toets nog ingedrukt
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
nieuws: VeraCrypt-audit levert acht kritieke kwetsbaarheden op
betere vertaling van 'randomness' in de gebruikte context: 'willekeurigheid' -> 'entropie'
betere vertaling van 'randomness' in de gebruikte context: 'willekeurigheid' -> 'entropie'
nieuws: Razer neemt audiobedrijf THX over
Razer stelt verder dat de overname van THX ervoor zorgt dat het merk zichtbaar wordt bij productcategorieën dan gaming.
Ik mis het woord 'anders' of 'andere' (voor productcategorieën).
Razer stelt verder dat de overname van THX ervoor zorgt dat het merk zichtbaar wordt bij productcategorieën dan gaming.
Ik mis het woord 'anders' of 'andere' (voor productcategorieën).
[ Voor 6% gewijzigd door Joost.B op 18-10-2016 10:31 ]
Pagina: nieuws: Eigen content draagt bij aan sterke groei in Netflix-abonnees
In dit nieuwsbericht worden de woorden "leden" en "abonnees" doorelkaar gebruikt. In mijn beleving kun je lid worden van bv een vereniging of genootschap. In het geval van Netflix kun je vaste afspraken maken over het leveren van een product/dienst tegen periodieke betaling. Dan spreek je van een abonnement. Wil je niet te vaal hetzelfde woord in de tekst zetten, dan kun je "leden" vervangen door "klanten".
In dit nieuwsbericht worden de woorden "leden" en "abonnees" doorelkaar gebruikt. In mijn beleving kun je lid worden van bv een vereniging of genootschap. In het geval van Netflix kun je vaste afspraken maken over het leveren van een product/dienst tegen periodieke betaling. Dan spreek je van een abonnement. Wil je niet te vaal hetzelfde woord in de tekst zetten, dan kun je "leden" vervangen door "klanten".
Pagina: nieuws: KU Leuven neemt krachtigste supercomputer van Vlaanderen in gebruik
"Het Vlaamse cluster kostte 5,5 miljoen euro en heeft in een Linpack-benchmark een resultaat van 548 teraflops weten te behalen."
-> *De* Vlaamse cluster (zoals verderop in het artikel)
"Het Vlaamse cluster kostte 5,5 miljoen euro en heeft in een Linpack-benchmark een resultaat van 548 teraflops weten te behalen."
-> *De* Vlaamse cluster (zoals verderop in het artikel)
Pagina: nieuws: Beveiligingsbedrijf komt met dienst om certificaten voor domeinen te controleren
"Door een vals certificaat te gebruiken, is een aanvaller bijvoorbeeld om gegevensverkeer te onderscheppen door een man-in-the-middle-aanval uit te voeren."
-> is het voor een aanvaller bijvoorbeeld mogelijk om
"Door een vals certificaat te gebruiken, is een aanvaller bijvoorbeeld om gegevensverkeer te onderscheppen door een man-in-the-middle-aanval uit te voeren."
-> is het voor een aanvaller bijvoorbeeld mogelijk om
http://xyproblem.info/
nieuws: Nvidia kondigt GeForce GTX 1050 en 1050 Ti aan
"Dan verschijnen de reviews verschijnen en gaan de kaarten in de verkoop."
1x verschijnen is genoeg
"Dan verschijnen de reviews verschijnen en gaan de kaarten in de verkoop."
1x verschijnen is genoeg
nieuws: KU Leuven neemt krachtigste supercomputer van Vlaanderen in gebruik
"dan dan" -> "dan"Met een rekenkracht van meer dan dan een petaflops staat de computer op de 80e plaats in de top-500 van snelheid.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
reviews: Samsung 960 Pro-ssd: de tweede nvme-generatie
In de 3e zin staat:
Daardoor kan Samsung drives tot 2TB leveren, die bovendien utistekende prestaties bieden.
Moet natuurlijk uitstekende zijn
In de 3e zin staat:
Daardoor kan Samsung drives tot 2TB leveren, die bovendien utistekende prestaties bieden.
Moet natuurlijk uitstekende zijn
Ik weet niet wat hier de strekking van moet zijn, maar het klinkt niet als een normale Nederlandse zinDe nieuwe Polaris-controller maakt goede resultaten nodig
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
In de tabel bovenaan de pagina wordt drie keer dezelfde "Merk en productserie" en Type genoemd.
never mind...
In de tabel bovenaan de pagina wordt drie keer dezelfde "Merk en productserie" en Type genoemd.
never mind...
[ Voor 4% gewijzigd door d00d op 18-10-2016 16:29 ]
42.7 percent of all statistics are made up on the spot.
-> vier packages met vier dies per packageIn de 512GB-drives worden vier packages met acht dies per package gebruikt; 4×4×256Gbit is een totale capaciteit van 512GB. De 1TB-versie stapelt de dies acht hoog, wat op een capaciteit van 4×8×256Gbit, ofwel 1TB, uitkomt.
Blijkt ook uit de zin erna.
Goed koper is duurder dan slecht koper
Verwijderd
nieuws: Huawei kondigt Honor 6X met dubbele camera aan
Depth of field heet in het Nederlands scherptediepte. Ik vind dat persoonlijk mooier klinken op een Nederlandse website.
Depth of field heet in het Nederlands scherptediepte. Ik vind dat persoonlijk mooier klinken op een Nederlandse website.
zonder een van de twee welk'sherkennen welk welk materiaal
nieuws: Ultimaker 3 kan 3d-printen met twee materialen tegelijkertijd
Goed koper is duurder dan slecht koper
nieuws: Fairphone werkt aan nieuwe cameramodule voor Fairphone 2
doorDe bedoeling is dat gebruikers de cameramodule uit hun huidige Fairphone 2 kunnen vervangen met het nieuwe model zodra dat verkrijgbaar is.
[...] zoals het met de sM961 ook voor een m2-drive pionierde. De 960 Pro is dan ook te omschrijven als de consumentenversie van de SM961 en heeft dezelfde Polaris-controller met dram erbovenop aan boord.
nieuws: Nvidia kondigt GeForce GTX 1050 en 1050 Ti aan
Zesde alinea, eerste zin
Zesde alinea, eerste zin
vervangen voor → vervangen door (helaas biedt taaladvies.net geen uitkomst in dit geval, maar onzetaal.nl wel, ook al is het dan geen website van de NTU, dus zie ook https://onzetaal.nl/taaladvies/vervangen-door-voor)(…) en de dollarprijzen in het artikel zijn daarom vervangen voor euro's.
Secretary of State is de minister van Buitenlandse Zaken.Staatssecretaris John Kerry
nieuws: Huawei kondigt Honor 6X met dubbele camera aan
Een komma vergeten tussen zilver en grijs
goud, zilver, grijs, roségoud en blauwHuawei maakt de Honor 6X in de kleuren goud, zilver grijs, roségoud en blauw.
Een komma vergeten tussen zilver en grijs
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 19-10-2016 13:05 ]
In "Jpeg versus raw - Heeft raw ook zin op een smartphone?" staat:
Naast het kwaliteitsvoordeel ziitenzitten er ook serieuze nadelen aan het gebruik van raw. Het belangrijkste is dat rawfoto's vijf tot tien keer zoveel ruimte in beslag nemen als jpeg's.
vrede in rust
nieuws: Spraakherkenning Microsoft herkent woorden 'net zo goed als mens'
Ik neem aan dat het om 0,2 procentpunt gaat. Ook al omdat de paper waarnaar verwezen wordt het over '0.2% absolute' heeft.wat 0,2 procent lager
nieuws: Intel gaat jaarlijks 4g-modem uitbrengen
4e Alinea, laatste zin:
4e Alinea, laatste zin:
Moet volgens mij zijn:... maar Intel heeft hier nog niets bekendgemaakt.
... maar Intel heeft hier over nog niets bekendgemaakt
^^ Aangepast en dank voor het onder de aandacht brengen.
Verwijderd
nieuws: Belgische minister wil onderzoek naar zero rating door Proximus
"Daarbij kunnen gebruikers kiezen uit een van zes verschillende apps, die zijn uitgesloten van dataverbruik. "
hier zit(ten) enkele woordjes teveel in de zin vermoed ik ...
"Daarbij kunnen gebruikers kiezen uit een van zes verschillende apps, die zijn uitgesloten van dataverbruik. "
hier zit(ten) enkele woordjes teveel in de zin vermoed ik ...
Verwijderd
Dit artikel, de laatste regel van de eerste alinea:
In de brand is niet echt fraai. Dat zou in brand moeten zijn.De laders waren niet alleen onecht, maar bleken volgens de reviews op de site van de webwinkel meer dan de echte laders in de brand te vliegen.
Zelfde artikel, 2e alinea, 3e regel:
De verkopen verliepen Amazon.com[...]
De verkopen verliepen via Amazon.com[...]
nieuws: Microsoft stopt volgend jaar met ondersteuning van Windows Essentials
Laatste alinea, tweede zin:
Laatste alinea, tweede zin:
Het pakket volgde een een aantal programma's op die met Windows Vista gebundeld waren, maar vanaf Windows 7 apart gedownload moesten worden.
Gerucht: CIA bereidt hack op Rusland voor
Eerste alinea, eerste zin:
Shadowbrokers stoppen met veiling van NSA-hacktools
Inleiding, eerste zin:
Brits tribunaal: 17 jaar massasurveillance door geheime diensten onwettig
Eerste alinea, derde zin:
Ecuador limiteert internettoegang Assange wegens inmenging verkiezingen VS
EU-Hof: dynamische ip-adressen zijn ook persoonsgegevens voor websitehouders
ESA's Schiaparelli-module landt op Mars
Great Scott! Pre-orders voor Back to the Future-auto DeLorean gaan van start
Derde alinea, vierde zin:
Eerste alinea, eerste zin:
NBC News, dat stelt
Shadowbrokers stoppen met veiling van NSA-hacktools
Inleiding, eerste zin:
De groepering die bekendstaat als de Shadowbrokers, heeft bekendgemaakt
Brits tribunaal: 17 jaar massasurveillance door geheime diensten onwettig
Eerste alinea, derde zin:
belastingsdata
Ecuador limiteert internettoegang Assange wegens inmenging verkiezingen VS
- Eerste alinea, eerste zin:
- De Ecuadoraanse regering [...] dat zij zich hard blijft maken
- voor iedereen die te maken krijgt
- Tweede alinea, eerste zin:WikiLeaks
- Derde alinea, eerste zin:Hillary Clinton
- Vierde alinea, eerste zin:WikiLeaks
- Vierde alinea, tweede zin:de organisatie [...] wat zij beschouwde
- Vierde alinea, vierde zin:WikiLeaks
EU-Hof: dynamische ip-adressen zijn ook persoonsgegevens voor websitehouders
- Derde alinea, tweede zin:een ip-adres [...] als persoonsgegevens gezien kan worden
- Vierde alinea, eerste zin:gingen deze bedrijven er vaak van uit
ESA's Schiaparelli-module landt op Mars
- Inleiding, eerste zin:
De TGO is geen voer-, maar een (ruimte)vaartuig.twee voertuigen, TGO en Schiaparelli - Derde alinea, derde zin:ExoMars-missie
- Derde alinea, vierde zin:Marsrover
- Vierde alinea, tweede zin:aan het het elektrisch veld
Great Scott! Pre-orders voor Back to the Future-auto DeLorean gaan van start
Derde alinea, vierde zin:
Dr. Emmett Brown
laatste zin, derde alineaWaarschijnlijk duurt het nog lang voordat het zover is, omdat daar ook regelgeving op afgestemd moet worden.
duur -> duurt
nieuws: Alle Tesla-auto's in productie krijgen hardware voor volledig autonoo...
Tesla meldt dat bij het nieuwe systeem aantal eigenschappen zullen ontbreken -> een aantal eigenschappen
met huidige Autpilot aanwezig zijn -> Autopilot
Waarschijnlijk duur het nog lang -> duurt
Tesla meldt dat bij het nieuwe systeem aantal eigenschappen zullen ontbreken -> een aantal eigenschappen
met huidige Autpilot aanwezig zijn -> Autopilot
Waarschijnlijk duur het nog lang -> duurt
nieuws: Alle Tesla-auto's in productie krijgen hardware voor volledig autonoo...
Hoewel alle auto's de hardware krijgen, moeten klanten er apart voor betalen voor.
Hoewel alle auto's de hardware krijgen, moeten klanten er apart voor betalen voor.
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
In reviews: PlayStation VR - Veel vr voor weinig geld
"virtuel" --> "virtual"Als Sony met de PlayStation VR iets aantoont, is het dat je voor een volwaardige virtuel reality-opstelling geen vermogen hoeft neer te leggen.
nieuws: Samsung laat YouTube-video van GTA V-mod met Note 7 als bom verwijderen
doorSamsung heeft YouTube een video laten verwijderen, waarin een GTA V-mod te zien was. Die mod vervangt 'sticky bombs' voor Galaxy Note 7's.
https://tweakers.net/nieu...edig-autonoom-rijden.html
"kunnen nog geen gebruikmaken van de nieuwe functies"
Kromme grammatice, naar mijn mening is het of;
kunnen nog niet gebruikmaken van de nieuwe functies, of;
kunnen nog geen gebruik maken van de nieuwe functies.
"kunnen nog geen gebruikmaken van de nieuwe functies"
Kromme grammatice, naar mijn mening is het of;
kunnen nog niet gebruikmaken van de nieuwe functies, of;
kunnen nog geen gebruik maken van de nieuwe functies.
Ik zou "scherm" erachter zetten en tussen met en 42,5" het woord "een".een tv met 42,5"-lcd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
nieuws: Kodak introduceert cameratelefoon met sensor uit 2014
"maar het is niet bekend vanaf weer de Ektra beschikbaar is." -> vanaf wanneer
"maar het is niet bekend vanaf weer de Ektra beschikbaar is." -> vanaf wanneer
In het Nederlands zou ik toezichthouders gebruiken ipv regulatoren.Hiermee zal het bedrijf regulatoren willen overtuigen om het volledig autonome systeem toe te staan in het verkeer.
nieuws: Kodak introduceert cameratelefoon met sensor uit 2014
3e alinea:
Edit:
einde 4e alinea:
3e alinea:
Beetje dubbelopHet toetsel heeft geen optische zoom; sommige andere cameratelefoons hebben dat wel, zoals de Asus Zenfone Zoom en de Samsung Galaxy K Zoom, hebben dit wel.
Edit:
einde 4e alinea:
gebuikt -> gebruiktKodak levert een snellader bij de telefoon, die werkt met de Pump-Express-technologie van Mediatek en een usb-c-aansluiting gebuikt.
[ Voor 20% gewijzigd door u_nix_we_all op 20-10-2016 16:17 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Alle taalfouten verbeterd en over taal gesproken, ik ga horizontaal.
nieuws: Razer introduceert Blade Pro met platte mechanische toetsen en GTX 1080
"Het toetsenbord is van Razers Chrome-kleurenverlichting voorzien ..."
Razer gebruikt, als ik mij niet vergis, 'chroma' voor hun RGB spul.
"Het toetsenbord is van Razers Chrome-kleurenverlichting voorzien ..."
Razer gebruikt, als ik mij niet vergis, 'chroma' voor hun RGB spul.
nieuws: LinkedIn: gearresteerde Russische verdachte was betrokken bij hack va...
4e alinea
4e alinea
De man zou zijn opgepakt na een verzoek van via Interpol.
nieuws: Onderzoek: Intel-modem in iPhone 7 Plus haalt lage snelheden bij slec...
Blijkbaar is 'het modem' toegelaten, maar ik vind het toch ontzettend fout klinken en lezen.
Blijkbaar is 'het modem' toegelaten, maar ik vind het toch ontzettend fout klinken en lezen.
nieuws: Ontwikkelaar ontdekt verborgen iOS-toetsenbord voor gebruik met één hand
Rationale: een ... toetsenbord ... datquote: FTFYEr zit een verborgen toetsenbord in de code van iOS diedat het mogelijk maakt om makkelijker te typen met één hand.
reviews: Sid Meier's Civilization VI - Meer afwisseling dan ooit
Onder het kopje 'Tech Tree & Civics staat:
Onder het kopje 'Tech Tree & Civics staat:
Ik neem aan dat dat wildcards moet zijn.Er zijn vier soorten kaarten: militaire, economische, diplomatieke en Wilcards.
nieuws: Overklokkers behalen 6,7GHz met Kaby Lake Core i7-7700K
Er is een overbodige URL gekoppeld aan de tekst "ihs" die dus een 404 geeft.Ook Expreview heeft al een Core i5-7600K en volgens deze site is het pcb wat dikker dan bij Skylake, terwijl ook de ihs robuuster oogt.
nieuws: Ontwikkelaars verhelpen oude Linux-kwestbaarheid die rechten kan verh...
in de titel: kwestbaarheid -> kwetsbaarheid
in de titel: kwestbaarheid -> kwetsbaarheid
reviews: Sid Meier's Civilization VI - Meer afwisseling dan ooit (onder Concurrerende agenda's)
Als je een Builder een boerderij neer laat zetten, staat hij er direct en niet pas na een aantal veel beurten.
nieuws: Beelden tonen aan dat ESA-marslander Schiaparelli waarschijnlijk is g...
"ESA denkt dat Schiaparelli een vrije val heeft gemaakt van twee tot vier kilometer en daardoor met een snelheid van meer dan 300km/u de rode planeet terecht is gekomen. "
"ESA denkt dat Schiaparelli een vrije val heeft gemaakt van twee tot vier kilometer en daardoor met een snelheid van meer dan 300km/u op de rode planeet terecht is gekomen. "
"ESA denkt dat Schiaparelli een vrije val heeft gemaakt van twee tot vier kilometer en daardoor met een snelheid van meer dan 300km/u de rode planeet terecht is gekomen. "
"ESA denkt dat Schiaparelli een vrije val heeft gemaakt van twee tot vier kilometer en daardoor met een snelheid van meer dan 300km/u op de rode planeet terecht is gekomen. "
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ook over dat ESA ding, na de inleiding:
'op de maken' --> 'op te maken'.De foto's hebben een lage resolutie van zes meter per pixel, maar omdat er een foto is gemaakt van voor de landing en daarna, zijn er verschillen op de maken.
downloads: GeForce Game Ready Driver 375.57 WHQL
De versienummer in de tweede zin klopt niet.
De versienummer in de tweede zin klopt niet.
Dit moet zijn "375.57".De drivers dragen versienummer 373.57 WHQL
Dit topic is gesloten.
![]()