Sterker nog, daar moet nog een 'en' gesnoeid worden ook.moet zijn
'...op foto's en en ze te voorzien van tekst.'
@bjamri: Scherp! Daar moesten we maar eens extra op gaan letten de komende tijd.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Sterker nog, daar moet nog een 'en' gesnoeid worden ook.moet zijn
'...op foto's en en ze te voorzien van tekst.'
udpates > updatesMet het nieuwe proces worden udpates in de achtergrond gedownload en geïnstalleerd.
Dubbel "gebruikt".Google heeft de Pixel-naam echter eerder al gebruikt gebruikt voor een tablet.
een nieuwe in > een nieuwe weg inMet de naamsverandering en de slogan 'Made by Google' slaat de zoekgigant een nieuwe in, waarbij meer nadruk ligt op Google als maker van zowel de hardware als de software dan bij eerdere Nexus-smartphones het geval was.
hardewareprojecten > hardwareprojectenVolgens Rick Osterloh, die de leiding heeft over Googles hardewareprojecten, is de relatie tussen Google en HTC niet anders dan die tussen Apple en Foxconn.
In de Duitsland > In DuitslandIn de Duitsland kost de vr-bril 69 euro en is deze vanaf november verkrijgbaar.
[ Voor 18% gewijzigd door JelleDJs op 04-10-2016 19:49 ]
een sensoren → sensorenWel levert Google een controller mee, waar een sensoren in zitten (…)
aan → gaan(…) die tot twaalf uur mee moet aan.
opgesladen → opgeladenVia de usb-c-aansluiting kan de controller worden opgesladen.
vindt > vindHieronder vindt je
[ Voor 12% gewijzigd door hherrie op 05-10-2016 08:26 ]
Verwijderd
Kernen en cores zijn verschillende zaken geworden?Aan boord zit een Snapdragon 821-soc met twee kernen op 2,15GHz en twee cores op 1,6GHz
[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 05-10-2016 08:51 ]
M@Dd09
Zowel Johnson & Johnson schatten het risico de kwetsbaarheid in als 'laag'.
Nu begrijp ik dat het om een datalek, danwel beveiligingslek gaat, maar een lek in een insulinepomp laat allereerst vermoeden dat er vloeistof weglekt. Het lijkt me daarom beter dat het specifieke soort "lek" duidelijker omschreven wordt.Het is echter niet de eerste keer dat er een lek in een insulinepomp is vastgesteld, in 2011 was dit het geval bij apparaten van Medtronic.
[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 05-10-2016 11:45 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 90% gewijzigd door Slyx op 05-10-2016 13:13 . Reden: dubbel met bericht hierboven. ]
Volgens mij is een hier teveel: helaas aan haar einde komt klinkt beterWaar de Nexus One wel in is geslaagd, is het beginnen van een geliefde serie smartphones, die nu, bijna zeven jaar later, helaas aan haar een einde komt.
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Woordherhaling leest niet prettig, maar ik heb het nu anders opgelost, want verschillende woorden gebruiken is wellicht verwarrendCH40S schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:49:
nieuws: Google kondigt eerste eigen smartphones Pixel en Pixel XL aan
[...]
Kernen en cores zijn verschillende zaken geworden?
Geen spelfout, ik weet het, maar een apart topic hiervoor vind ik ook wat overdreven. Als jullie het verder prima vinden, wilde ik het hierbij laten.
[ Voor 46% gewijzigd door Xtuv op 05-10-2016 17:13 ]
Moet zou zijn.Daardoor zij bijvoorbeeld ook het concept van fair use van toepassing zijn.
snellere scanner → een snellere scanner of snellere scannersDeze reageert vlot, hoewel we weleens snellere scanner hebben ervaren.
Dubbel "van".De reclame lijkt alleen afkomstig van van kleine, onbekende bedrijven en niet van grotere namen.
Tweede 'zijn' is incorrect.Volgens Engelfriet zijn softwarepatenten ook in Europa een afgelopen zaak zijn en ligt de lat hoog voor ...
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Het een tactische actiegame → Het is een tactische actiegameHet een tactische actiegame, (…)
[ Voor 90% gewijzigd door mikeoke op 05-10-2016 22:52 ]
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
De Icann [...] haar toezicht
die daaraan toevoegt
Daartegenover
omdat daar in nieuwe varianten die sinds eind 2014 zijn uitgegeven, een nfc-chip [...] in zit
De stijging van het aantal personen die bekend zijn met ransomware, is toe te schrijven
ofom zich te balanceren
om zich in evenwicht te houden
te verplaatsten
bestaat uit
een dagvaarding gepubliceerd, die inzichtelijk maakt
gecontroleerd of er geen opvallende uitvragingen plaatsvinden
was in 1983 degene die de eerste stappen zetten
Een Amerikaanse rechter van het gerecht dat [...] behandelt, is van mening
negentig procent [...] wordt afgewezen
het feit dat door de vage bewoordingen [...] invloed kunnen hebben
(6 keer).SURFnet
SURFcert
Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti
Twee keer 'verwacht' in de zin.Uit de guidance blijkt dat Samsung verwacht een stijging van de winst verwacht.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Gemakkelijker toegankelijk? Is dat niet dubbelop? Ik zou er toegankelijker van maken.BitTorrent Now moest content gemakkelijker toegankelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 07-10-2016 11:27 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dat moet volgens mij continu zijn. Tenzij de observaties én continu én opeenvolgend zijn maar dat lijkt mij vreemd.continue opeenvolgende observaties
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
1. 'Continu' it is.kenneth schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:58:
nieuws: Delftse observatie brengt foutcorrectie quantumberekeningen dichterbij
Door het hele artikel heen wordt quantum gebruikt in plaats van het correcte (en op de frontpage verder gangbare) kwantum.
Tevens:
[...]
Dat moet volgens mij continu zijn. Tenzij de observaties én continu én opeenvolgend zijn maar dat lijkt mij vreemd.
Volgens de Indiegogo pagina betreft het een x7-Z8750 SoC, dus lichte verwarring tussen 7 en Z. De x7-78750 Intel SoC is niet te vinden op internet.Op de computer draait Windows 10 en het systeem is voorzien van een Intel Atom x7-78750-soc, 4GB ram en 64GB flashgeheugen.
Beetje dubbel? 1x "Pas als we"maf wegPas als we pas als we de afspraken
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 07-10-2016 17:53 ]
patsklokje → patserklokje of patsersklokje(…) het gouden patsklokje van meer dan tienduizend euro.
met een het meten → met het meten(…) heeft vorig jaar een test gedaan met een het meten van bevolkingsdichtheid (…)
die resulteerde → die hierin resulteerdeDe kaart die resulteerde (…)
overeen komt → overeenkomt (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=overeenkomen)Het resultaat is een kaart die daadwerkelijk overeen komt met die van Census2011.
bepalen van waar → bepalen waar (volgens mij niet per se fout, maar "van" kan hier wel prima weggelaten worden)(…) bijvoorbeeld voor het bepalen van waar een nieuw filiaal van een winkel moet staan.
aankondigd → aangekondigd(…) een mediastreamingdienst die in juni werd aankondigd.
[ Voor 66% gewijzigd door richy3908 op 07-10-2016 20:22 ]
(Ik denk dat de schrijver aanvankelijk "te verwachten" wilde schrijven.Het is daarnaast te mogelijk dat Microsoft met nieuwe informatie komt...
Die van ymmv van 17:52 lijkt nog niet verwerkt, is er een vertraging tussen de aanpassing en de zichtbaarheid ervan?duqu schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:52:
Dank allen, heb verbeteringen doorgevoerd.
[ Voor 5% gewijzigd door ultrapreventive op 07-10-2016 21:28 ]
Came here to say this.ymmv schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:52:
nieuws: Nederlandse bedrijf gaat mini-pc met 6"-touchscreen produceren
Het is "Nederlands bedrijf gaat ...". "Nederlandse" is hier fout.
www.hardwareparadijs.nl
[ Voor 130% gewijzigd door ultrapreventive op 07-10-2016 22:11 ]
Deze zin loopt niet lekker door "Dit komt daardoor…". Zou eerder "Dit komt omdat/doordat Apple dit soort…" gebruiken.Dit komt daardoor dat Apple dat soort browsers niet in de App Store toestaat, schrijft het bedrijf in een blogpost.
meest realistische...Realiseer je dat je niet de meeste realistische of uitdagende rallygame in huis haalt...
Eat the bugs, live in a pod
Ik ik denk dat het niet moet zijnDe FBI heeft opnieuw een versleutelde iPhone van een dode terrorist in handen. Het is net bekend om welk model het gaat en welke versie van iOS.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
[ Voor 17% gewijzigd door Devin19 op 08-10-2016 14:09 ]
Er word op tweakers ook niet Iphone en Ipad gezegt.
Eat the bugs, live in a pod
Heel spannend is het niet om te vechten tijdens een storm, maar zoals gezegd is het goed voor de afwisseling.Heel spannend is niet om te vechten tijdens een storm, maar zoals gezegd is het goed voor de afwisseling.
De tegenstand wordt keurig netjes steeds groter, met af en toe een piek en een keurige finaleDe tegenstand wordt keurig netjes steeds groter, met af en een piek en een keurige finale
My favorite programming language is solder.
[ Voor 33% gewijzigd door PDZ op 10-10-2016 11:51 ]
De tiid hâldt gjin skoft.
De titel doet vermoeden dat het niet zeker is of de smartwatch rond is of niet. Naar mijn mening moet de titel zijn:Foto's tonen vermoedelijk ronde smartwatch van HTC
Foto's tonen ronde smartwatch van vermoedelijk HTC
[ Voor 10% gewijzigd door defixje op 10-10-2016 13:24 ]
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
Deze lijkt me wel duidelijk, aangezien de volledige benaming in de zin voorafgaand gebruikt wordt.choogen schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:37:
Wel was de firmware voor de tcon aangepast.
tcon = waarschijnlijk 'timing controller'
nieuws: Hacker krijgt FreeSync werkend op monitoren die het niet ondersteunen
[ Voor 5% gewijzigd door Soldaatje op 10-10-2016 22:05 ]
Aangezien het incident zich vorig jaar voordeed kan het niet zo zijn dat in alle daaropvolgende jaren... Dit is namelijk in de toekomst kijken.In alle daaropvolgende jaren is het bedrijf ook genoodzaakt om drie miljoen euro per jaar uit te geven aan aangescherpte cyberbeveiliging.
in nieuwe varianten die sinds eind 2014 zijn uitgegeven, een nfc-chip
De stijging van het aantal personen die bekend zijn met ransomware, is toe te schrijven
(dubbele spatie).dunne MoS2-lagen
Deze 'Olympische Spelen [...], onderscheiden
De hack [...]. Hij geeft
dat een scherm dat via hdmi is aangesloten, ondersteuning heeft
zender", zegt
ons", aldus
dat de aanvallers het netwerk [...] waren binnengedrongen
Daar moet Mark zelf maar even naar kijken.sypie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:57:
En in dat zelfde stuk wordt dit genoemd:
[...]
Aangezien het incident zich vorig jaar voordeed kan het niet zo zijn dat in alle daaropvolgende jaren... Dit is namelijk in de toekomst kijken.
Wat wel kan is dat er op dit moment 3 miljoen per jaar wordt uitgetrokken om de beveiliging op orde te houden, net iets anders.
Verkeerde volgorde van woorden. Moet denk ik zijn:De Mali T720-gpu kan maximaal schermen aansturen met een resolutie van 960x540 pixels,
De oorzaak van vlam vattende accu's in nog altijd onbekend.
voorzien is van ...De Pavilion Wave van HP is een vergelijkbare computer, die voorzien is een stoffen behuizing.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
[ Voor 19% gewijzigd door [Mad Max] op 11-10-2016 15:21 ]
Vergelijk bijv. 'radaropname' en 'laserapparatuur'.Ruerd Jan schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:21:
Duits techbedrijf koopt Nijmeegse maker van lidaronderdelen Innoluce
Denk dat er nog een spatie tussen lidar en onderdelen moet komen.
Of is het toch een koppelteken. Ik vind het nu zo vreemd lezen.
Komt voor heel groot deel overeen met 6e alinea;Volgens ASRock ondersteunen ... 4k-beeld over te dragen.
Naar mijn beoordeling kan de gehele 4e alinea er tussen uit.Volgens ASRock ondersteunen ... 4k-beeld over te dragen.Opvallend aan de J3455-ITX en de J3355-ITX is het grote aantal legacy-aansluitingen. Er zijn twee com-aansluitingen, een parallelaansluiting en twee aansluitingen voor usb 2.0-poorten op het frontpaneel. Hiermee lijkt ASRock zich met deze moederborden te richten op industriële toepassingen.
Marstek Venus E V154 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5
[ Voor 104% gewijzigd door Mee_ op 12-10-2016 10:48 ]
me = met.HP biedt gebruikers van de telefoon me zijn betaalde Workspace-dienst toegang tot x86-desktopapps
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Inderdaad erg vreemd. Wat een gepruts, Arnoud! Veel te lange zinnen, aan elkaar geplakt, herhalingen en vaak ook in een vreemde volgorde. Ook gek dat het nu (22:22) nog steeds niet is aangepast.debroervanhenk schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:45:
De volgende alinea heeft veel heel slecht lopende zinnen. Het is een interessant stukje, maar het taalgebruik lijkt helaas nergens op.
CP/M, dat stond voor Control Program/Monitor en later voor Control Program for Microprocessors, is een voorloper van Microsofts DOS-besturingssysteem dat veel elementen van CP/M heeft geleend, zoals de aanduiding A: voor een schijfstation. Microsoft zegt zelf dat het jarenlang heeft vastgehouden aan de 8.3-benaming voor bestanden (bestandsnamen met maximaal acht karakters voor en drie karakters na de punt, zoals Tweakers.dll) om het besturingssysteem compatibel te houden met CP/M.CP/M is een voorloper van Microsofts DOS-besturingssysteem en het Redmondse bedrijf heeft veel geleend van CP/M, dat staat voor Control Program/Monitor en later voor Control Program for Microprocessors. Zo stamt de aanduingen van A: voor een schijfstation en Microsoft zegt zelf dat het door CP/M jarenlang heeft vastgehouden aan de 8.3-benaming voor bestanden, bestandsnamen met maximaal acht karakters voor en drie karakters na de punt, zoals Tweakers.dll. De DOS-maker bouwde dat in, omdat Microsofts besturingssysteem compatibel moest zijn met CP/M.
De eerste versie van CP/M stamt uit 1973, de laatste verscheen in 1983. Bekende programma's voor CP/M waren SuperCalc en WordStar. Een van de bekendste apparaten met CP/M was de Osborne 1, de eerste laptop voor consumenten.De laatste versie van CP/M kwam uit in 1983, de eerste stamt uit 1973. Bekende programma's voor CP/M waren SuperCalc en WordStar. Een van de bekendste apparaten met CP/M was de Osborne 1, de eerste laptop voor consumenten.
[ Voor 14% gewijzigd door torp op 12-10-2016 22:28 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Snowtiger op 13-10-2016 11:31 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Fairy op 13-10-2016 13:49 ]
Er wordt regelmatig gerept over USB3 en USB3.1. Op de productpagina staat alleen USB3.1 gen1 genoemd.Ten opzichte van de vorige versie zijn de aansluitingen gewijzigd. De pc heeft een usb 3.0-poort aan de voorkant, aangevuld met een usb 3.1 type-c-variant, die de vorige Cubi niet had. Aan de achterkant zitten nog twee usb 3.0-aansluitingen via traditionele usb-a-poorten.
Dat moet toch echt Nvidia zijn die de nieuwe kaarten nog niet heeft aangekondigd.In alinea 3 staat - officieel heeft Nvidia - dit moet natuurlijk ASUS zijn
Daar mist een woordje tussen 'is' en 'grote'.Lincoln Clay is een grote afro-amerikaan die net terugkomt uit Viëtnam...
[ Voor 9% gewijzigd door Raventhorn op 14-10-2016 09:35 ]
Ik zat zelf ook even op deze zin te puzzelen. Als je beseft dat won een valuta is, dan wordt het duidelijker. In dit geval kan je dus merken dat de koers enorm verschilt.Jeroen.Abeelen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:03:
nieuws: Samsung stelt impact Note 7-fiasco bij met nog eens 2,8 miljard euro
Biljoen is geen miljard.
Samsung verwacht dat de financiële impact van het stoppen met de verkoop van de Note 7 over het komende kwartaal en dat van begin 2017 ongeveer 3,5 biljoen won, omgerekend 2,8 miljard euro, gaat bedragen. Dit komt bovenop de verwachte impact voor dit kwartaal.
Si vis pacem, para bellum
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq