14322 Redstone, zaken die mij opvallen.
Als ik hem lock, gaat de Iris scanner aan voor zo'n 40 sec., zodat ik me nog een keer kan bedenken !
Notificaties als zijnde mails binnen of whats app's met een teller laat hij nog steeds zien, soms minder goed bijgewerkt dan in de 14.295 versie.
Als ik hem UN lock gaat niet automatisch de iris scanner aan, maar krijg ik de cijfers te zien om te unlocken als ik 1 x omhoog veeg, als ik dit niet invoer en dit weer omlaag veeg krijg ik alsnog de iris scanner om te unlocken.
De hick-up in de het opstarten van de camera is opgelost.
Bij afbeeldingen bekijken krijg je bovenin de datum te zien wanneer de foto gemaakt is.
Navigatie maps is nog steeds in het ( spraak ) engels ( was bekend ).
Hiervoor dien je het toestel wel in het engels te zetten anders heb je helemaal geen spraak.
Regio kan je in het Ned. laten staan.
Verder loopt het hier soepel op de 950 ( non xl ).
Nog even testen als ik hem lock met dubbel tab op de balk, heb je een grotere kans dat de iris scanner niet gaat branden als het toestel uitgezet wordt.
Zojuist ook de irris scanner een verbeter traject willen laten uitvoeren, dit heeft er nu toe geleid dat het nu niet meer werkt, het verbeteren ging zo wie zo niet, maar nu kan ik het toestel er ook niet meer mee unlocken....mmmm.
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 16-04-2016 11:55
]