7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik las ergens dat je dan bij sims settings je ' update settings' kan doen en het weer verholpen wordt.SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:02:
Had gisteren in mijn updates iets van 'telefoon' staan, sinds die update heb ik bijna elk uur een simfout. Reboot lost het weer op, maar behoorlijk irritant als je telefoontje verwacht en dat ding staat alweer een half uur op simfout
Trouwens voor al diegenen die graag met W10 fast willen spelen en een kennis in het Amerikaanse leger hebben. de AT&T (unlockbaar) 640 ligt bij Best Buy voor 3 tientjes!
Leuk om wa tmee te rommelen en een gegarandeerde update naar W10.
http://www.bestbuy.com/si...231014.p?id=1219701750248
leveren alleen in VS of Amerikaanse basis in EU.
Copyright and left by SED...
Blijkbaar is dit een algemeen probleem met W10M... Phonos zegt dat men er niets aan kan doen; http://answers.microsoft....-9a7b-702389972068?auth=1r2504 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:46:
[...]
Het enige probleem tot op heden is dat Phonos terug in trial mode staat (ondanks dat ik die dus aangekocht heb).
Zijn er nog mensen met paid apps die plots in trail mode draaien ?
Mijn taskswitcher laat overigens nog gewoon maar max 8 apps zien (7 als je homescreen niet telt).

[ Voor 16% gewijzigd door blmp op 25-03-2016 16:26 ]
*edit
Softreset gedaan, en alles werkt nu naar behoren
[ Voor 21% gewijzigd door NeFoRcE op 25-03-2016 17:38 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Alleen whatsapp is nog rete traag zoals altijd. Word tijd dat whapsapp een native windows 10 app gaat worden.
It's never easy.....
triflip schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:47:
Zojuist de RedStone build op mijn 640XL geïnstalleerd, hij lijkt wat vloeiender als als met de TH1/Release-build. Nog niet veel mee kunnen spelen aangezien ik op het werk zit. Maar voor zover ik kan beoordelen nog niets raars tegen gekomen.
Mijn taskswitcher laat overigens nog gewoon maar max 8 apps zien (7 als je homescreen niet telt).
Denk dat er bekeken wordt door het OS hoeveel ram je vrij hebt, want ik kan 12 apps openen en terug vinden in taskswitcher (ben bij 12 gestopt, maar er zal vast veel meer kunnen)triflip schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:47:
Zojuist de RedStone build op mijn 640XL geïnstalleerd, hij lijkt wat vloeiender als als met de TH1/Release-build. Nog niet veel mee kunnen spelen aangezien ik op het werk zit. Maar voor zover ik kan beoordelen nog niets raars tegen gekomen.
Tot nu toe draait redstone erg lekker, eigenlijk zoals ik w10m op mijn l930 gewent ben.
Viel mij ook op dat de wekker app stuk beter eruit ziet :-)
[ Voor 4% gewijzigd door vali op 25-03-2016 23:58 ]
Redstone build.
Ondanks dit alles zie ik bij Photos onder de albums de twee bovenste enkel voor de helft (niet inhoudelijk maar gewoon het icoon).
M'n Phonos probleem is opgelost door een uninstall-install :-)
Iemand ervaring in combinatie met de L830?
Live from Denmark
Wordt nog veel overhoop getrokken momenteel. Dus fixen heeft nog weinig nut gezien je het liever eerst ziet werken en dan pas gaat optimaliseren. Zo heb ik al enkele launcher crashes gehad, dus genoeg under-the-hood werk gaande.NSU1200C schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:30:
Hmm, Met 14291 wordt de accu van de 930 weer heel snel leeggetrokken. Je zou toch verwachten dat ze ondertussen wel doorhebben wat de oorzaak daarvan is..
Maar daarom ben je toch een insider om snel te testen. Als je goede accuduur en stabiliteit wilt moet je lekker bij retail/production blijven.
Uitgaande van mijn Lumia 930: te doen, maar niet aan te raden. Accuduur is vrij slecht, nieuwe features zijn er niet/weinig dus zou nog even wachten naar mijn mening.hansie_k schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:08:
Wat zijn de ervaringen met de laatste RS versies als daily driver?
Iemand ervaring in combinatie met de L830?
[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 26-03-2016 16:57 ]
Net een Wharsapp update verwerkt ( dat zie je dan per toeval, nog steeds geen historie in de store..)triflip schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:25:
Mijn 640xl lijkt opeens een turbo te hebben gekregen met de 14295 build. Nog nooit zo soepel tussen applicaties geswitched.
Alleen whatsapp is nog rete traag zoals altijd. Word tijd dat whapsapp een native windows 10 app gaat worden.
Maar nu werkt mijn tile niet meer en komen de meldingen alleen nog op glimp binnen. Vreemd.
Verderg een idee wat die update gedaan heeft of welke zin er achter zat.
Ze schijnen te werken aan een echte windows 10 app. nog even wachten dus.
Ik kreeg na het updaten direct de melding om het toestel te herstarten en het advies om de live tile opnieuw te pinnen op het startscherm i.v.m. het mogelijk niet goed doorkomen van nieuwe meldingen.SED schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 18:49:
[...]
Net een Whatsapp update verwerkt ( dat zie je dan per toeval, nog steeds geen historie in de store..)
Maar nu werkt mijn tile niet meer en komen de meldingen alleen nog op glimp binnen. Vreemd.
Verder een idee wat die update gedaan heeft of welke zin er achter zat.
Ze schijnen te werken aan een echte windows 10 app. nog even wachten dus.
Ik meen vandaag gelezen te hebben dat ze bij WA de noodzaak van een UWP/W10M app niet zien zitten en dat deze vooralsnog niet in de planning zit.
Testing, one, two ...
http://neurogadget.com/20...r-windows-10-mobile/15501
en:
http://news.softpedia.com...ading-screen-498473.shtml
vreemd trouwens dat jij wel een specifieke waarschuwing krijgt en ik niet. ( RS2 build, misschien verschil?)
[ Voor 39% gewijzigd door SED op 26-03-2016 19:40 ]
Melding kreeg ik direct na het opnieuw raadplegen van WA maar vervolgens genegeerd, heb er sinds de update nog steeds geen problemen mee. Melding was specifiek aan W10 gebruikers gericht.

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 27-03-2016 18:04 ]
Testing, one, two ...
Ik heb trouwens zonet gemerkt dat ik een aantal foto's mis op OneDrive nochtans is op m'n telefoon niets te zien bij de OneDrive upload progress ?
XBL: MRE Inc
Hier geen problemen met Whatsapp, maar merk wel regelmatig dat ik met een blanco tile zit van apps (wil nog wel eens wijzigen). Deze keer is het 6tin. Vraag me af of het nou aan de app zelf ligt of het OSMRE-Inc schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:00:
Hier ook geen whatsapp notificaties meer sinds de laatste update van w10Heb de livetile al opnieuw gepinned aan home, maar dat helpt niet.
[ Voor 7% gewijzigd door blmp op 27-03-2016 17:23 ]
Hoe is het flikkeren van het scherm dan?
Met de huidige "officiële" release is het knipperen/flikkeren erger dan ooit...
Live from Denmark
Waar loop ik wel tegenaan:
- People live tile werkt niet;
- Store live tile werkt niet;
- Sport app werkt niet;
- Meldingen lockscreen niet altijd te zien
Accu gewoon prima
L830 14295
[ Voor 5% gewijzigd door Patrick77 op 27-03-2016 20:55 ]
Die specifieke tiles gebruik k, maar goed om te weten.Patrick77 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:55:
Flikkeren nog wel aanwezig maar dit is te verwaarlozen.
- Sport app werkt niet;
Accu gewoon prima![]()
L830 14295
Hoe lang doe jij gemiddeld met een lading?
Live from Denmark
Bij mij varieert het (Lumia 950). De ene keer krijg ik wel notificaties, de andere keer pas als ik de app open. De Livetile lijkt het ook maar half te doen.MRE-Inc schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:00:
Hier ook geen whatsapp notificaties meer sinds de laatste update van w10Heb de livetile al opnieuw gepinned aan home, maar dat helpt niet.
's Avonds gaat de telefoon altijd aan de lader. Ik kan makkelijk de hele dag doorbrengen.hansie_k schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:17:
[...]
Die specifieke tiles gebruik k, maar goed om te weten.
Hoe lang doe jij gemiddeld met een lading?
Nee, beide zijn de volledige resolutie... precies alsof de foto dubbel is genomen.Caelorum schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:59:
1 is volledige resolutie, de andere niet? Heb je "exact duplicates are shown as a single file" aanstaan in de opties?
De bestandsnaam is dan ook gewoon met een extra "1" erachter ?
Alles werkt weer naar behoren!!Patrick77 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:55:
Flikkeren nog wel aanwezig maar dit is te verwaarlozen.
- Sport app werkt niet;
Accu gewoon prima![]()
L830 14295
Hoe dat zo?
Harde reset gedaan?
Live from Denmark
Telefoon gisteravond uit gedaan en vanmorgen werkte alles weer
De bug met lege icoontjes bij all apps (Groove,News,Skype en Weather) is nog steeds aanwezig.
Verder nog als ik wat apps heb geopend, zie ik deze niet allemaal als ik ze wil sluiten middels het indrukken van het pijltje linksonder.
Verder draait het behoorlijk soepel
Wanneer je net een update hebt geïnstalleerd, is de telefoon effe bezig om alle applicaties bij te werken. Je kan de niet werkende tiles verwijderen en op nieuw vast zetten op het startscherm, misschien lost daarmee het probleem met de tiles op.Patrick77 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:43:
[...]
Telefoon gisteravond uit gedaan en vanmorgen werkte alles weer![]()
De bug met lege icoontjes bij all apps (Groove,News,Skype en Weather) is nog steeds aanwezig.
Verder nog als ik wat apps heb geopend, zie ik deze niet allemaal als ik ze wil sluiten middels het indrukken van het pijltje linksonder.
Verder draait het behoorlijk soepel
En sommige applicaties sluiten automatisch af, en zie je niet terug in de task manager.
Maar is het wel verstandig om nu gelijk redstone te gaan installeren op een oudere Lumia? Redstone is daar denk ik nog niet genoeg voor geoptimaliseerd.
*Batterij slecht
*Edge crasht
*Edge favorieten werken niet (of werkten die al niet. Ik maak een favoriet, en tijd later is tie weg)
*Volumecontrols werken slecht (ringtone/notificatie volumecontrol verdwijnt)
*Autobrightness stopt met werken
*Rotation lock gaat spontaan aan tot een reboot
*Telefoon word traag wakker (duurde 5sec gisteren, reboot losde het op)
De vorige insider build was een stuk stabieler!
https://wren.co/join/Devian
Of het verstandig is, dat weet ik idd niet. De nieuwsgierigheid wint het toch iedere keer bij mijardvark99 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:06:
[...]
Wanneer je net een update hebt geïnstalleerd, is de telefoon effe bezig om alle applicaties bij te werken. Je kan de niet werkende tiles verwijderen en op nieuw vast zetten op het startscherm, misschien lost daarmee het probleem met de tiles op.
En sommige applicaties sluiten automatisch af, en zie je niet terug in de task manager.
Maar is het wel verstandig om nu gelijk redstone te gaan installeren op een oudere Lumia? Redstone is daar denk ik nog niet genoeg voor geoptimaliseerd.

Voorlopig draait alles nu zoals ik zei erg soepel. Ik ondervind nauwelijks problemen..
Verwijderd
Ik heb op mijn L950 geen enkele problemen met wat jij omschrijft... Enige wat niet werkt is Windows Hello instellen (maar dat gebruik ik toch niet)Devian schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:18:
Die laatste insider build voor de L950 (is dat Redstone?) is wel een hele slechte build...
*Batterij slecht
*Edge crasht
*Edge favorieten werken niet (of werkten die al niet. Ik maak een favoriet, en tijd later is tie weg)
Voor de rest werkt alle vloeiend....
Op mijn L830 herken ik deze problemen niet.Devian schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:18:
Die laatste insider build voor de L950 (is dat Redstone?) is wel een hele slechte build...
*Batterij slecht
*Edge crasht
Het ziet er naar uit dat jij rijp bent voor een reset. Geen van deze problemen herken ik op mijn tijdelijke Lumia 550. Die werkt erg goed en deze build scoort wat mij betreft dan ook hoog.Devian schreef op maandag 28 maart 2016 @ 16:18:
*Batterij slecht
*Edge crasht
Het wakker worden lijkt trouwens een feature waarbij het niet ineens oplicht maar geleidelijk opgloeit, wel zonder verlies van snelheid.
.
https://wren.co/join/Devian
Dat zijn wel problemen die ik herken van een paar builds geleden met mijn lumia 550. Ben het wel met je eens, het loopt eindelijk weer eens lekker.SED schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:14:
[...]
Het ziet er naar uit dat jij rijp bent voor een reset. Geen van deze problemen herken ik op mijn tijdelijke Lumia 550. Die werkt erg goed en deze build scoort wat mij betreft dan ook hoog.
Het wakker worden lijkt trouwens een feature waarbij het niet ineens oplicht maar geleidelijk opgloeit, wel zonder verlies van snelheid.
.
Een reset verhelpt dat en je start weer schoon. Nu de backup ook gerepareerd is in de laatste build een simpele stap. ( op wat zaken die niet gebackuped worden zoals authenticator na dan)

Dit probleem ervaar ik ook met mijn 640, zwaar irritant.NeFoRcE schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:16:
Lekker, nieuwe build trekt mn 640XL in 12u leeg. Voorheen kon ik er wel 3 dagen mee doen
Ik draai volgens mij al een aantal weken de .164 build. Heb wel wat kleine bugs gehad maar niet zulke issues zoals afgelopen weekend. Wat ik vooral vreemd vind is dat dit out of the blue zich ineens voordoet. Windows 10 Mobile ziet er mooi uit en is een fijn OS, maar er zitten momenteel te veel fouten in die bij heel veel mensen compleet random lijken te zijn. Je zou verwachten dat ze inmiddels toch wel een keer een stabiele versie hadden kunnen uitbrengen.
Mijn notificaties lijken over het algemeen wel goed te werken, maar soms zie ik pas berichten als ik de app daadwerkelijk open. De livetile lijkt maar half te werken inderdaad.Esumontere schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:03:
[...]
Bij mij varieert het (Lumia 950). De ene keer krijg ik wel notificaties, de andere keer pas als ik de app open. De Livetile lijkt het ook maar half te doen.
Tevens een ander, zeer vervelende, probleem met WhatsApp wat ik echt vaak heb is dat als ik de app weer probeer te openen dat hij dan op (her)laden blijft hangen. Als ik WhatsApp sluit via het taakbeheer en dan een 5 seconden wacht kan ik hem weer fatsoenlijk openen, meer mensen hier last van?
Ook een andere bug waar ik wel eens tegen aanloop is dat als ik via bluetooth in mijn auto muziek luister dat ik in eerste instantie het volume gewoon voor "Bluetooth" regel, maar als ik mijn auto even uit heb gehad (om te tanken oid) dat ik dan vervolgens mijn volume moet regelen via "Media & Apps". Niet erg vervelend, maar wel vreemd.
[ Voor 18% gewijzigd door Louw Post op 29-03-2016 09:23 ]
Dat probleem heb ik ook, lijkt in de app te zitten helaasLouw Post schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:19:
[...]
Tevens een ander, zeer vervelende, probleem met WhatsApp wat ik echt vaak heb is dat als ik de app weer probeer te openen dat hij dan op (her)laden blijft hangen. Als ik WhatsApp sluit via het taakbeheer en dan een 5 seconden wacht kan ik hem weer fatsoenlijk openen, meer mensen hier last van?
Dit weekend ook enkele reboots (nooit gehad tijdens 6 maand TH builds) gehad in de Camera app.
Wat een drama builds laatste tijd zeg.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
De RS build is inderdaad terug een stap achteruit tov. de laatste TH build... maar je bent tester of niet.NeFoRcE schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:20:
Sinds 14295 build @ 640XL.
Wat een drama builds laatste tijd zeg.
Hopelijk hervatten ze snel het build tempo van TH... de huidige RS build is volgens mij toch al wel even uit.
Build: 14295
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Doet de SD-kaart het wel in een ander apparaat (bijvoorbeeld een laptop, pc of andere telefoon)? Het kan zijn dat door een schok of dergelijke het kaartje is losgeschoten en daarmee corrupt is geraakt.Garwinski schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:12:
Om 1200 precies trilde mijn telefoon met de melding dat ik mijn SD kaart verwijderd had en dat ik dat de volgende keer veilig moest doen. Ik start mijn telefoon opnieuw op, SD kaart niet gevonden. Ik doe de SD kaart opnieuw in de telefoon, niks gevonden. Ik geef mijn 950XL een soft reset, nog steeds geen SD kaart. Iemand anders met deze problemen? Ik zit op de laatste insider build (14295.1000).
Hm dit blijkt inderdaad het geval te zijn. Met een adapter herkent mijn computer de kaart ook niet. Het kaartje lijkt nu dus het probleem te zijn, dus hier ben ik weer weg. Bedankt voor het meedenken.Esumontere schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:42:
[...]
Doet de SD-kaart het wel in een ander apparaat (bijvoorbeeld een laptop, pc of andere telefoon)? Het kan zijn dat door een schok of dergelijke het kaartje is losgeschoten en daarmee corrupt is geraakt.
Ik dacht eerst ook dat de Redstone builds echt slecht waren ten opzichte van de voorgaande Insider builds, maar ik moet mijn woorden terugnemen na een Hard Reset zonder backup die ik vorige week donderdag heb uitgevoerd. Waarschijnlijk zijn er onderhuids toch veel dingen heel anders dan de Threshold builds waardoor upgrades van Threshold naar Redstone builds meer problemen veroorzaken dan nodig is.r2504 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:33:
[...]
De RS build is inderdaad terug een stap achteruit tov. de laatste TH build... maar je bent tester of niet.
Hopelijk hervatten ze snel het build tempo van TH... de huidige RS build is volgens mij toch al wel even uit.
Na een hard reset heb ik een veel betere accu duur dan eerder op mij Lumia 950 XL terwijl ik eerder bij vorige builds een heleboel apps had uitgeschakeld zodat ze niet op de achtergrond bleven draaien en met de Redstone build heb ik daar nog geeneens naar gekeken en toch heb ik een betere accu duur. Toestel lijkt ook weer sneller en stabieler dan vorige builds.
Ben benieuwd wat voor nieuws er de komende dagen gebracht gaat worden, en of dat ook gelijk in een nieuwe build wordt uitgerold.
De laatste app updates zien er ook goed uit.
[ Voor 13% gewijzigd door ardvark99 op 29-03-2016 23:39 ]
Vanavond een 930 en 950xl teruggezet naar de produktie TH. Wat een verademing. De RS build is echt slecht vergeleken met de produktie TH. Alles loopt nu weer soepel en BT audio werkt nu op beide telefoons prima inclusief stuurwiel bediening.r2504 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:33:
[...]
De RS build is inderdaad terug een stap achteruit tov. de laatste TH build... maar je bent tester of niet.
Ik hoef voorlopig geen preview builds meer. Zo schokkend zijn de verbeteringen ook niet.
XBL: MRE Inc
Wat voor problemen had je dan? Ik heb met mijn 950 op de allerlaatste Redstone build geen noemenswaardige problemen, behalve dan dat ik hem 2 maal per dag aan de lader moet hebben... (pfoeh, quickcharge en draadloos ladenMRE-Inc schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:40:
[...]
Vanavond een 930 en 950xl teruggezet naar de produktie TH. Wat een verademing. De RS build is echt slecht vergeleken met de produktie TH. Alles loopt nu weer soepel en BT audio werkt nu op beide telefoons prima inclusief stuurwiel bediening.
Ik hoef voorlopig geen preview builds meer. Zo schokkend zijn de verbeteringen ook niet.
Dit haalde ik trouwens met de 14291.1000 build bij Antutu:

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting
Ik haal met mijn XL 87860, derde plaatsbarta123 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:50:
[...]
Wat voor problemen had je dan? Ik heb met mijn 950 op de allerlaatste Redstone build geen noemenswaardige problemen, behalve dan dat ik hem 2 maal per dag aan de lader moet hebben... (pfoeh, quickcharge en draadloos laden)
Dit haalde ik trouwens met de 14291.1000 build bij Antutu: [afbeelding] ongeveer 5000 scorepunten beter dan de referentie Lumia 950 dus...

[ Voor 7% gewijzigd door ardvark99 op 30-03-2016 19:03 ]
Wat!? dat is ontzettend kort.barta123 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:50:
[...]
behalve dan dat ik hem 2 maal per dag aan de lader moet hebben... (pfoeh, quickcharge en draadloos laden)
Ja, dat is serieus, maar ik haal regelmatig wel de dag door hoor... Dat komt gewoon omdat ik hem erg veel gebruik, het scherm staat vrijwel altijd aan. Op school gebruik ik het ding vaak om dingen even op te zoeken etc...
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting
Nog even terugkomend op mijn laatste bericht. Ik ervoer na de laatste update een dramatische accuduur met mijn Lumia 640. Ik moest minimaal mijn telefoon 2x per dag opladen. Nu heb ik gisteravond een hardreset gedaan en ik merk nu al een groot verschil de batterij. Geen idee dat zoiets zoveel uit kon maken zeg.Terpstars schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 02:21:
[...]
Dit probleem ervaar ik ook met mijn 640, zwaar irritant.
Wat had je allemaal aan staan bij de benchmark?
Ik haal met mijn L550slechts 9681 total score
Maar het apparaat werkt verder prima al zal het nooit een snelheidsmonster worden. Maar slechts 10% prestatie van de 950 had ik niet verwacht.
Memory 609
cpu int 4275
cpu float 3769
2D grap 282
Datab 350
storage wr 173
storage read 223
total 9681
Dat is maar net hoeveel score ze aan bepaalde zaken toewijzen. Als zij vinden dat een 10% snellere GPU 50% meer punten moet geven, dan doe je daar bv weinig aan (even als voorbeeld). Trek je dus niet teveel aan van benchmarks en meer van real-world samplesSED schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:00:
[...]
Maar het apparaat werkt verder prima al zal het nooit een snelheidsmonster worden. Maar slechts 10% prestatie van de 950 had ik niet verwacht.
Memory 609
cpu int 4275
cpu float 3769
2D grap 282
Datab 350
storage wr 173
storage read 223
total 9681
ha de mijne 950XL bld. 10586.164 ook maar nog iets beter als jouw scoreardvark99 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:53:
[...]
Ik haal met mijn XL 87860, derde plaats
[afbeelding]
88323 nml.
https://onedrive.live.com...io&v=3&ithint=photo%2cpng
[ Voor 5% gewijzigd door wim klei op 30-03-2016 13:08 ]
Testing, one, two ...
Heb je de goede app tepakken? Je moet wel die Antutu V6 beta hebben, die oude geeft heel andere scores... Ik haal zelfs de referentiewaarde als ik het op een extern scherm via Miracast uitvoer (Continuum)...SED schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:00:
[...]
Memory 609
cpu int 4275
cpu float 3769
2D grap 282
Datab 350
storage wr 173
storage read 223
total 9681
Ik heb trouwens verbeteringen te melden, ik ging van 14291.1000 naar 14295.1000, maar ik zit nu vanaf vanmorgen nog aan ongeveer 55%! Dat wordt dus weer pas rond vannacht dat hij op de lader landt!
Laatste keer hard reset kan ik me niet meer herinneren, dus vraag het toch even: ben ik dan ook mijn foto's en dergelijke kwijt?
Eigenlijk werkt bij mij zowat alles goed. Enige issue wat ik heb is dat met de meest recente RS build mijn adresboek niet synchroniseerd naar m'n auto..MRE-Inc schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:40:
[...]
Vanavond een 930 en 950xl teruggezet naar de produktie TH. Wat een verademing. De RS build is echt slecht vergeleken met de produktie TH. Alles loopt nu weer soepel en BT audio werkt nu op beide telefoons prima inclusief stuurwiel bediening.
En Hello betá geeft issues...maar dat staat ook in releasenote
Rest lijkt ie prima te werken, gelukkig
Foto's -> Instellingen -> Beheer OneDrive upload blahblah ->TheNiker2 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:03:
Het kan zijn dat ik het compleet over het hoofd zie, maar waar zijn de instellingen gebleven waar ik kan kiezen wanneer mijn foto's worden geupload en in welke kwalitiet? Als in alleen via wifi of ook via 4g etc.
En dan opent ie OneDrive, waar is t kan instellen...moest ook ff zoeken haha.
Al staat dar niks over kwaliteit zie ik nu net.
Live from Denmark
Check, die had ik ook gevonden alleen daar zie ik alleen of hij foto's upload. Blijkbaar is de optie weg dat je kan aangeven dat het alleen op WiFi mag.hansie_k schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:54:
[...]
Foto's -> Instellingen -> Beheer OneDrive upload blahblah ->
En dan opent ie OneDrive, waar is t kan instellen...moest ook ff zoeken haha.
Al staat dar niks over kwaliteit zie ik nu net.
Oke, dat maakt inderdaad een fiks verschil.barta123 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:37:
[...]
Heb je de goede app tepakken? Je moet wel die Antutu V6 beta hebben, die oude geeft heel andere scores... Ik haal zelfs de referentiewaarde als ik het op een extern scherm via Miracast uitvoer (Continuum)...
Nu scoor ik voor de Lumia 550: 25051 dat is momenteel de 15e plaats.
Kaarten werkt wel.
De here apps stoppen met de ondersteuning voor W10MNixo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:23:
Vanmorgen nieuwe update uitgevoerd. Maar nu werken en Here maps en Here drive niet meer. Meer mensen met dit probleem? Als ik ze open sluiten ze ook direct weer af.
Kaarten werkt wel.
Dat weet ik maar die ondersteuning stop toch pas over een paar maanden?Frogy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:27:
[...]
De here apps stoppen met de ondersteuning voor W10M
nieuws: Here Maps stopt ondersteuning Windows 10 Mobile
Mijn fout... werkt idd niet meer
[ Voor 29% gewijzigd door Nixo op 31-03-2016 10:34 ]
Dit is volgens mij wel heel snel.
Nu lees ik dat je een hard reset kan doen, maar is dit niet het zelfde als een factory reset en daarna ben je alles kwijt
Termen lopen wat door elkaar. Hard Reset is meestal het toestel een reset geven door de power-knop een tijdje in te houden, maar soms bedoelen ze daar ook een factory reset mee. En ja, dat kan soms wel helpen, maar ook niet altijd. Als je de update net erop hebt staan, dan kan het voorkomen dat ie een paar dagen nodig heeft om op het normale niveau te komen, maar soms is er ook gewoon ergens wat mis gegaan en lijkt alleen een factory reset uitkomst te bieden.henrickus schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:41:
Zijn er mensen die de laatste buit hebben geinstalleerd (10.0.14295.1000, slow ring) en na deze update is mijn batterij binnen een uurtje of 3 van 100% (heeft een hele nacht aan de oplader gehangen) naar 38%.
Dit is volgens mij wel heel snel.
Nu lees ik dat je een hard reset kan doen, maar is dit niet het zelfde als een factory reset en daarna ben je alles kwijt
Als je geen fan bent van factory resets, dan kun je beter niet in de fast of slow ring gaan zitten, maar veel rare dingen heb ik eigenlijk nog niet gehoord over de laatste versie. Al is slechter batterijverbruik wel 1 van die dingen. Opnieuw opstarten kan altijd wel handig zijn, en een factory reset ook wel maar ik zou het nog even aankijken als ik jou was.
Telefoon is vanmorgen wel een tijdje wam geweest na de update. Maar nu weer normaal. Ook een paar keer een reboot gedaan ivm klooien met here maps. Nu is die weer stabiel (lijkt het)Martinspire schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Als je geen fan bent van factory resets, dan kun je beter niet in de fast of slow ring gaan zitten, maar veel rare dingen heb ik eigenlijk nog niet gehoord over de laatste versie. Al is slechter batterijverbruik wel 1 van die dingen. Opnieuw opstarten kan altijd wel handig zijn, en een factory reset ook wel maar ik zou het nog even aankijken als ik jou was.
Edge, Maxthon, Surfy: geen van allen werkt meer....
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't
Die had ik ff gemist dat uit was
[edit]10.0.14295.1000 dus
[ Voor 10% gewijzigd door hjs op 31-03-2016 14:37 ]
Wat voor update is dat geweest? Alle Here apps (4 stuks), inclusief Here drive+, doen het hier op dit moment nog steeds?Nixo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:23:
Vanmorgen nieuwe update uitgevoerd. Maar nu werken en Here maps en Here drive niet meer. Meer mensen met dit probleem? Als ik ze open sluiten ze ook direct weer af.
Kaarten werkt wel.
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 31-03-2016 15:40 ]
Testing, one, two ...
Dank voor de infoMartinspire schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Termen lopen wat door elkaar. Hard Reset is meestal het toestel een reset geven door de power-knop een tijdje in te houden, maar soms bedoelen ze daar ook een factory reset mee. En ja, dat kan soms wel helpen, maar ook niet altijd. Als je de update net erop hebt staan, dan kan het voorkomen dat ie een paar dagen nodig heeft om op het normale niveau te komen, maar soms is er ook gewoon ergens wat mis gegaan en lijkt alleen een factory reset uitkomst te bieden.
nog een vraagje.
Is het dan zo dat bij een factory reset je nieuwste / laatste built nummer) ongedaan wordt gemaakt je alle apps die zijn geinstalleerd ook kwijt ben?
Apps is denk ik geen probleem, want die worden dagelijks gebackuped en zijn dus eenvoudig terug te zetten.
Here Drive+ doet het hier ook niet meer... de andere wel.hardware-lover schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:54:
[...]
Wat voor update is dat geweest? Alle Here apps (4 stuks) doen het hier op dit moment nog steeds?
Nu ja, ondertussen Maps (Kaarten) gebruiker... we zullen er toch aan moeten wennen.
Dit hebben ze helaas eruit gesloopt. Kan je ondervangen met de app Dynamic Theme zo uit mijn hoofd.Trumpske schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:13:
Nog meer mensen met de laatste update (Lumia 830 Fast Ring) waarbij de Bing wallpaper niet meer (dagelijks) ververst wordt? Ook is de batterij zeer snel leeg..
Bron: http://datanews.knack.be/...rticle-normal-685595.html
Cortana wordt dan gewoon onafhankelijk gemaakt van de Regio's waar ze nu al beschikbaar gemaakt is. In Nederland wordt het dan ook mogelijk (mits je een Engelstalige installatie van Windows hebt volgens mij) om Cortana te gaan gebruiken....r2504 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:27:
Spraakassistent Cortana deze zomer (deels) naar België
Bron: http://datanews.knack.be/...rticle-normal-685595.html
Dat snap ik dan weer niet, vond het juist een leuke functieMaakmeGek schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:05:
[...]
Dit hebben ze helaas eruit gesloopt. Kan je ondervangen met de app Dynamic Theme zo uit mijn hoofd.
Ik had precies hetzelfde, het was 1 van de leukste features van de lockscreen, gewoon elke dag een nieuwe background. Maar goed Dynamic Theme doet precies hetzelfde en ook met de foto's van Bing zelf dus ik ben weer blij.analogworm schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:09:
[...]
Dat snap ik dan weer niet, vond het juist een leuke functie
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.