Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x
ftfyXixmeister schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:04:
[...]
Uiteraard. Ik ga hem op youtube marktplaats zetten
Of de PS4 mag nog wel een keer voorbij komen!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Hij stond aantal dagen geleden voor 500 euro op iBood, toch heb ik nog een betere deal kunnen maken i.s.m. abbo (gekeken naar totaalprijs na 24 maanden).jimz93 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:47:
Nooooo, heb ik de 6P gemist!
Voor die prijs had ik 'm ZEKER wel willen hebben
Was die snel weg?
ftfyXixmeister schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:04:
[...]
Uiteraard. Ik ga hem op youtubezetten retour sturen
volgensmij een kleiner model maar dat weet ik niet zekerMichielgb schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:09:
Is die Wacom niet meerdere malen afgelopen twee maanden langsgekomen bij iBood voor €39,95?
hahaha. Ik zag je al voorbij komen @ 1dagskoopjes (sjaak hier)
Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x
Laagste prijs ooit was € 79,95, beste een nette prijs dus.
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 26-02-2016 14:24 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Enig idee hoe lang dit duurt:Tinus111 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:11:
Ik heb ook die home easy starterpakket genomen. Misschien toch wel eens handig met verlichting enzo
"Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b."
Het voordeel met SOS Solutions (https://www.sossolutions.nl/xbmc-kaal-2b) bleek maar circa €4,- te zijn. Dat is echter wel de versie zonder add-ons. In ieder geval niet gekocht dus.hussie01 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:13:
Ik heb Raspberry Pi B2 gekocht met de hoop dat er ook toetsenbord bij zat maar helaas. Weet iemand of je het ergens anders goedkoper kan halen?
[ Voor 35% gewijzigd door Juwayri op 26-02-2016 14:15 ]
Hij is daar zelfs nog goedkoper als je zelf de moeite wilt nemen de raspberry pi in het doosje te klikken.Juwayri schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:14:
[...]
Het voordeel met SOS Solutions (https://www.sossolutions.nl/xbmc-kaal-2b) bleek maar circa €4,- te zijn. Dat is echter wel de versie zonder add-ons. In ieder geval niet gekocht dus.
800 is ook best veel centjesvertigoo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:17:
16 m/s? Dat is aardig rap voor een drone
seconde of 10=Flamingo BB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:13:
[...]
Enig idee hoe lang dit duurt:
"Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b."

Meen je..... zit al een paar minuten naar dat draaiding te kijken :-/
Dit valt best mee hoor.vertigoo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:17:
16 m/s? Dat is aardig rap voor een drone
Zo hard kan ik niet rennen iig
dan is f5 de beste keuze...Flamingo BB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:19:
[...]
Meen je..... zit al een paar minuten naar dat draaiding te kijken :-/
Ja dan is het behoorlijk hard idd
[ Tesla MIG MYP ]
Te lang nagedacht of ik er 1 of 2 zou bestellen...Cyw00d schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:30:
d-light besteld, leuk ding!
Ieder huishouden heeft er gemiddeld 71 exemplaren van in huis en de klok, afstandsbediening, zaklamp en rookmelder kunnen niet zonder: batterijen!
Fotocamera's, (dames)speelgoed, draadloze toetsenborden en muizen, wekkers en soms zelfs game controllers werken allemaal op batterijen. Wat je nodig hebt zijn batterijen die niet alleen die dorst naar energie kunnen lessen, maar dat ook een tijdje vol kunnen houden. Wanneer je aan langdurig en batterijen denkt schiet al snel het beeld van een trommelend roze konijntje door je hoofd. Niet gek, want de onbetwiste koning van de batterijen met uithoudingsvermogen is en blijft toch Duracell.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Koop geen duuracell batterijen. Ga naar de aldi/lidl koop de goedkoopste batterijen en ze doen het net zo lang en goed als duuracell batterijen.....4-systeembeheer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:34:
Batterijen echt zoveel goedkoper?
[EDIT]
Kans is zeer groot dat ze zelfs uit dezelfde fabriek komen.....
[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 26-02-2016 14:38 ]
Daar zitten toch vaak D's in?
It's All In The "Mix"
lidl batterijen deden het beter als duracell in xbox360 controller -> waren iets dikker dan duracellNopheros schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:37:
[...]
Koop geen duuracell batterijen. Ga naar de aldi/lidl koop de goedkoopste batterijen en ze doen het net zo lang en goed als duuracell batterijen.....

maar goed door de duracell viel de controller soms uit want die rammelde wel eens
Mijn ervaring zijn toch iets anders. Maar heb nooit maar enkele aldi/lidl batterijen gebruikt. Misschien waren het net iets minder presterende exemplaren.Nopheros schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:37:
[...]
Koop geen duuracell batterijen. Ga naar de aldi/lidl koop de goedkoopste batterijen en ze doen het net zo lang en goed als duuracell batterijen.....
[EDIT]
Kans is zeer groot dat ze zelfs uit dezelfde fabriek komen.....
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Eneloop ftwWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:43:
beste batterij is een Low Self Discharge batterij.... gewoon oplaadbaar. Vooral voor afstandsbedieningen en dergelijke, want die gaan veel langer mee omdat ze nauwelijks ontladen.
Een aparte Dremel heb jij? Ik ben niet zo van het Sadomasochisme.
Dat ding heeft niks met Sadomasochisme te maken hoor.Jumpman schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:48:
[...]
It's All In The "Mix"
sadomasochisme? is een "normale" vibo (tenzij je hem er in wil rammen, dan is het vast een vorm van SM)Jumpman schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:48:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 26-02-2016 14:50 ]
LOL, het is eerder letterlijk een kutbrommer.Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:50:
[...]
sadomasochisme? is een "normale" vibo (tenzij je hem er in wil rammen, dan is het vast een vorm van SM)
... Je hébt soms van die dagen ...
Voor dit soort low power toepassingen is het zonde om Eneloops te gebruiken want ook die gaan korter mee dan een ouderwetse droge batterij. Bij de Action liggen veel batterijen voor weinig.Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:43:
beste batterij is een Low Self Discharge batterij.... gewoon oplaadbaar. Vooral voor afstandsbedieningen en dergelijke, want die gaan veel langer mee omdat ze nauwelijks ontladen.
Mixpower schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:49:
[...]
Dat ding heeft niks met Sadomasochisme te maken hoor.
Met een Dremel op volle toeren is dat het wel.Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:50:
[...]
sadomasochisme? is een "normale" vibo (tenzij je hem er in wil rammen, dan is het vast een vorm van SM)
[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 26-02-2016 14:53 ]
Vreemde gedachten heb jij zeg, de enige die er een Dremel in ziet ben jijzelf.
It's All In The "Mix"
Ik moet de eerste bouwmarkt nog vinden die deze 'Dremels' verkoopt.Mixpower schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:53:
[...]
Vreemde gedachten heb jij zeg, de enige die er een Dremel in ziet ben jezelf.
Zou wel humor zijn trouwens, als ineens vrouwlief zo enorm graag mee naar de Gamma wil...
ze zijn toch JUIST handig voor low-power toepassingen als dit? normale batterijen lopen relatief snel leeg ook al worden ze niet gebruikt. LSD ontlaad niet bij weinig gebruik, dus is toch juist handiger?FlyEragon schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:51:
[...]
Voor dit soort low power toepassingen is het zonde om Eneloops te gebruiken want ook die gaan korter mee dan een ouderwetse droge batterij. Bij de Action liggen veel batterijen voor weinig.
LSD is niet handig bij high-power spullen, omdat ze minder MAH hebben en je ze een stuk sneller leegzuigt.
wanneer komt die jamo 426 nouWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:50:
[...]
Zelf zou ik, mocht je geen audiofiel zijn (zoals ik) hopen dat de Jamo 426-set langskomt. een 5.1 set voor 180 euro is gewoon een koopje (moet wel een receiver nog bij natuurlijk, maar lang leve MP). Ik heb de set 2x thuis staan.
Normale batterijen kunnen nog 10 jaar hun capaciteit redelijk behouden, dat doet een Eneloop niet na.Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:55:
[...]
ze zijn toch JUIST handig voor low-power toepassingen als dit? normale batterijen lopen relatief snel leeg ook al worden ze niet gebruikt. LSD ontlaad niet bij weinig gebruik, dus is toch juist handiger?
LSD is niet handig bij high-power spullen, omdat ze minder MAH hebben en je ze een stuk sneller leegzuigt.
Die JBL's van gisteren voor 30 eurie waren niet verkeerdWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:56:
Uberhaupt speakers die groter zijn dan een broodtrommel
It's All In The "Mix"
jij vreet gewoon te veelWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:56:
Ik heb al die BT speakertjes wel gezien.Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:56:
Tijd voor fatsoenlijke Bowers & Wilkins D802 voor twee meiers...

zo groot is mijn broodtrommel nu ook weer niet.
en ja Alkaline gaat lang mee, maar erg slecht voor het milieu
It's All In The "Mix"
lol popcorn hour met opslag XD
Opslagcapaciteit: 512MB

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
It's All In The "Mix"
http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_271606.htmledwin90 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:33:
[...]
Te lang nagedacht of ik er 1 of 2 zou bestellen...
Speciaal voor jou, bijna snellere levering dan iBood

What you see is always what you get.
Niet mijn handredbullet schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:00:
maar je hebt wel vrouwen handjes
lol popcorn hour met opslag XD
Opslagcapaciteit: 512MB
en ja vrouwenhandjes zonder eelt
jouw hand is blauw?Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:02:
[...]
Niet mijn handen mijne is blauw....
en ja vrouwenhandjes zonder eelteen echte keyboard-kantoormuis

is inseminator handschoen, waarmee ze in koeien gaat
Weet je meteen wat hij de hele dag doetredbullet schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:04:
[...]
jouw hand is blauw?
[afbeelding]
is inseminator handschoen, waarmee ze in koeien gaat![]()
It's All In The "Mix"
Als je nu marechaussee had gezegd, op schiphol.... dat had ik een stuk cooler gevondenredbullet schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:04:
[...]
jouw hand is blauw?
[afbeelding]
is inseminator handschoen, waarmee ze in koeien gaat![]()
Daar hebben ze witte handschoenenWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:06:
[...]
Als je nu marechaussee had gezegd, op schiphol.... dat had ik een stuk cooler gevonden
It's All In The "Mix"
nee deze is niet elektrischsleezball schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:09:
Die Tuinklauw, is dat in dezelfde categorie als de 'Dremel'..?

It's All In The "Mix"
Moet je eens kijken wat er gebeurt als je er met startkabels een accu aanhangt tijdens gebruik...

Je spreekt uit ervaring?sleezball schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:11:
[...]
Moet je eens kijken wat er gebeurt als je er met startkabels een accu aanhangt tijdens gebruik...![]()
It's All In The "Mix"
Hehehe, dan was ik nu vrijgezel(lig) denk ik...
Hahaha, er schijnen ook vrouwen te zijn die daar wel van houden..sleezball schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:13:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Mixpower op 26-02-2016 15:14 ]
It's All In The "Mix"
...en het filmen met de 'Guardo 1080p Action camera' van nu...Mixpower schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:14:
[...]
Hahaha, er schijnen ook vrouwen te zijn die daar wel van houden..
Hahaha, geweldig!ITsEZ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:02:
[...]
http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_271606.html
Speciaal voor jou, bijna snellere levering dan iBood
Haha, lijkt me een top ideesleezball schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:17:
[...]
...en het filmen met de 'Guardo 1080p Action camera' van nu...
It's All In The "Mix"
Zijn vast vrouwen die kicken op een autobatterij direct op de nippelssleezball schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:13:
[...]
It's All In The "Mix"
Denk aan garantie e.d. , Misschien wandelt die nog eens voorbij !
Geen idee hoeveel het verzenden was, maar scheelt je een keer 120 euro.samuel123 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:26:
Apple 13" MacBook Pro Retina: 2,7GHz i5, 8GB, 128GB , was dit nu een knappe aanbieding ?
Denk aan garantie e.d. , Misschien wandelt die nog eens voorbij !
It's All In The "Mix"
Dan nog eens met samsung table, gewoon rechtstreeks bij samsung
Maar misschien heb ik wel geluk gehad
€ 1 499,95
iBOOD prijs:
€ 1 199,95 + 5,95
Kan je er wel elke "'mac store " mee binnen lopen bij een garantie probleem of alles via ibood ?
pricewatch: Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 128GBsamuel123 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:31:
Adviesprijs:
€ 1 499,95
iBOOD prijs:
€ 1 199,95 + 5,95
Kan je er wel elke "'mac store " mee binnen lopen bij een garantie probleem of alles via ibood ?
Voor garantie kan je bij een Apple Reseller of een Apple Store terecht.
It's All In The "Mix"
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
http://tweakers.net/categ...297bxpDT0RWuYe3kT23Qa31Cw
[ Voor 11% gewijzigd door mouzetc op 26-02-2016 15:45 ]
Signature
Scheelt je 3,90 inclusief verzenden..jimz93 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:44:
Ligt het aan mij of Zijn die Stickies nog niet zo'n slechte deal?
Dus geen goede deal!
pricewatch: Sandisk Cruzer Ultra Fit 64GB Zilver
It's All In The "Mix"
Ik vond het 'bijna' een goede deal, alleen zag dat de 128GB in de pricewatch maar 38 inc was. Heb liever 1 stickje van 128GBMixpower schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:46:
[...]
Scheelt je 3,90 inclusief verzenden..
Dus geen goede deal!
pricewatch: Sandisk Cruzer Ultra Fit 64GB Zilver
Misschien dat ik die na de hunt is ga aanschaffen.
It's All In The "Mix"
Wel een beetje heel erg duur voor zo'n lelijke accessoireMixpower schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:58:
Die Apple Watch Sport is wel leuk, scheelt 78,70 met Amazon DE en hier in NL 103,10.
Dat is weer iets heel anders_Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:00:
[...]
Wel een beetje heel erg duur voor zo'n lelijke accessoire
It's All In The "Mix"
die ook nog in Beta verkeerd_Heisenberg_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:00:
[...]
Wel een beetje heel erg duur voor zo'n lelijke accessoire
het blijft een ipod nano met een armbandje
[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 26-02-2016 16:01 ]
Kan ook zo geen goeie nederlandse webshop vinden. Iemand die daar een goed adresje (url) voor heeft?
zit je dan niet met onderdelen?Nopheros schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:08:
Damnit, had graag de Marmitek / Haibrain Home Automation Kit willen bestellen.. Net te laat.
Kan ook zo geen goeie nederlandse webshop vinden. Iemand die daar een goed adresje (url) voor heeft?
Was ook wel sgiewnierig maar eigenlijk al te weinig tijd om me in X10 te gaan verdiepen en al dat geprutsNopheros schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:08:
Damnit, had graag de Marmitek / Haibrain Home Automation Kit willen bestellen.. Net te laat.

Nog duizend klussen te doen in het nieuwe ouwe huis.
Geen V&A posts