Nou, ze schrijven het volgende:
3GB RAM ipv 4GB had ik eerlijk gezegd ook wel verwacht, de Compact serie heeft altijd een iets mindere of hooguit gelijke hoeveelheid RAM dus lijkt het mij sterk dat een eventuele Xperia X Compact meer RAM krijgt dan een Xperia X Performance.Update: De oorspronkelijke benchmark die in dit artikel was geplaatst, bevatte specificaties van de ZTE NX531J Nubia. Deze hebben we vervangen door een andere benchmark met 1 GB minder opslagruimte en een iets mindere camera (12 megapixels ipv 15 megapixels). De informatie in deze benchmark komt verder overeen met geruchten over de Xperia X Compact, maar we kunnen niet garanderen dat het hier daadwerkelijk om dit toestel gaat. Zodra we officiële berichten van Sony hebben ontvangen brengen we je daarvan op de hoogte.
Daarnaast lijkt een 12MP camera (waarschijnlijk dezelfde als in die van de concurrentie, zoals de HTC 10 of Galaxy S7) een logischere optie dan een 15/16MP camera (zoals de vorige generatie Galaxy S6).
Maar goed, wellicht dat we overmorgen meer weten. Een 1080p. 4.6" Xperia X Compact lijkt mij een erg mooi ding.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT