Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
icecreamfarmer schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Kan aan mij liggen maar kijken jullie niet naast de toestelbundel van €25 pm?
Overigens als deze 600 is waarom zou je dan ook de x kopen voor hetzelfde bedrag?
Je had eerder moeten kijken want het ging om een fout die inmiddels is aangepast. Ben benieuwd of iemand hem heeft besteld en ook gaat krijgen! :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

DaveD1109 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:07:
[...]

Je had eerder moeten kijken want het ging om een fout die inmiddels is aangepast. Ben benieuwd of iemand hem heeft besteld en ook gaat krijgen! :)
Helaas:
From: webshop@t-mobile.nl
Date: Mon, 6 Jun 2016 12:46:40 +0200
Subject: Je bestelling bij T-Mobile is geannuleerd
Bij de annulering zelf verder geen reden, die kun je alleen per post opvragen (:S). Maar goed, deze reden laat zich raden natuurlijk. Ach, viel te proberen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:53
iENO schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Helaas:

[...]

Bij de annulering zelf verder geen reden, die kun je alleen per post opvragen (:S). Maar goed, deze reden laat zich raden natuurlijk. Ach, viel te proberen O-)
Zelfde hier. Wel zwak van T-mobile. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AMARONE schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:22:
Zelfde hier. Wel zwak van T-mobile. :|
T-Mobile is daar niet de beste provider in nee, heb het ook weleens gehad, helaasch ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
icecreamfarmer schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Kan aan mij liggen maar kijken jullie niet naast de toestelbundel van €25 pm?
Overigens als deze 600 is waarom zou je dan ook de x kopen voor hetzelfde bedrag?
Die stond er op moment van melden (van mij) er nog niet bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:53
CLB schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:26:
[...]

T-Mobile is daar niet de beste provider in nee, heb het ook weleens gehad, helaasch ;)
Is het nog aan te vechten of iets? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTCK
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-10-2022
Hier ook besteld maar helaas geannuleerd...
Blijkbaar was ik niet door het "risico-onderzoek" heengekomen. Oftewel ze wilden hem niet voor die prijs leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

giovanni2903 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:20:
[...]

waarom niet de z5, daarvan zijn de specs beter en is minder duur..
Het is geen 'nieuw' model hé ;)

Ik ben Sony al trouw sinds mijn k810i, maar nu kijk ik toch eens naar Samsung ook. De hardware van de S7 lijkt me echt goed, maar van de software ben ik minder fan. Ik weet het nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

ETzPliskin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:26:
[...]

Ik ben Sony al trouw sinds mijn k810i, maar nu kijk ik toch eens naar Samsung ook. De hardware van de S7 lijkt me echt goed, maar van de software ben ik minder fan. Ik weet het nog niet :)
Samsungs hebben me nooit kunnen boeien, en toen kwamen de S6 en S7 Edge, totaal nutteloos natuurlijk zo'n edge, maar zó slick :), bijna gedaan, tot ik de touchwiz skin zag, en weer was genezen.

Zelf ook een fan van Sony hardware, van de 15 mobiele telefoons die ik tot dusver heb gehad waren er 5 van Sony (Ericsson):
  • T10i
  • K700i
  • K800i
  • Aino
  • Xperia Z2
En nu dus héél benieuwd hoe de X Performance er uit ziet, en aanvoelt in real life ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:15
ETzPliskin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:26:
[...]

tja, sony kiest ervoor de z lijn te schrappen en in de plaats daarvan met telefoons te komen die slechtere specs hebben en dat terwijl die van de z5 al niet geweldig zijn vergeleken met andere merken.. Ik vind de 2 nieuwe samsungs (s6 en s7) er echt nice uitzien, maar die skin.. om te kotsen.. en custom software erop zetten etc ben ik niet zo van. ben benieuwd waar sony nog mee gaat komen later dit jaar (als ze dat al doen), anders weet ik volgend jaar echt niet naar welk merk ik moet overstappen. heb nu al 3 sony's achter elkaar gehad en ze bevielen me prima (xperia T, Z & z2) :/

EDIT: vergelijk net de z5 met de x performance, en het enige wat de z5 beter heeft dan de XP = iets grotere batterij. enige wat ik nog steeds jammer vind is dat sony nog steeds geen gebruik maakt van 4gb RAM & het design niet meer zo strak is maar opeens rond, vind dit ook echt niet mooi...

http://www.phonearena.com...formance/phones/9550,9988

[ Voor 27% gewijzigd door giovanni2903 op 07-06-2016 23:29 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

giovanni2903 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:21:
[...]

EDIT: vergelijk net de z5 met de x performance, en het enige wat de z5 beter heeft dan de XP = iets grotere batterij. enige wat ik nog steeds jammer vind is dat sony nog steeds geen gebruik maakt van 4gb RAM & het design niet meer zo strak is maar opeens rond, vind dit ook echt niet mooi...

http://www.phonearena.com...formance/phones/9550,9988
In de Z5 zit wel een SD810 die die batterij snel leeg maakt ;) dus de XP is op alle vlakken beter volgens mij 8)

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
oww oke, dan moet ik volgend jaar toch maar voor de XP gaan :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59
Weet iemand wanneer de release date is van de X Performance? Ik kom vaak Juli tegen maar mijn huidige telefoon loopt op zijn eind en ik wil toch wel graag een nieuwe voordat ik op vakantie ga. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Vladmir schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:37:
Weet iemand wanneer de release date is van de X Performance? Ik kom vaak Juli tegen maar mijn huidige telefoon loopt op zijn eind en ik wil toch wel graag een nieuwe voordat ik op vakantie ga. :P
ergens in juli idd, exacte datum is nog niet bekend..
http://www.phonearena.com...eria-X-Performance_id9988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Sony had lange tijd als extra feature in hun Z lijn ANT+ ondersteuning. Maar in de X ontbreekt het in de specs. :( Iemand info daarover?

Anders wordt het gewoon weer een Z3(c).

pepernooot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markietjuh
  • Laatst online: 12-09 17:53
ANT+ zou wel interessant zijn ja. Maar kan het niet vinden in de instellingen.
Waar zou het onder moeten staan?

Heb nu 2 weken de Xperia X in gebruik.
Leuke feature waar ik nergens wat over lees is de ondersteuning voor actieve noice cancelling! Afgelopen week meteen de benodigde headset gehaald (MDR-NC31em), helaas is deze dan weer niet meegeleverd wat een gemiste kans is. Binnenkort een lange vliegreis voor de boeg, dus deze feature is héél erg welkom.

Wat ik er verder over kan zeggen:
Scherm is erg mooi helder, goed af te lezen in de volle zon. Sommige kleuren lijken oververzadigd, rose en oranje knallen er enorm fel uit. Dit is helaas niet aan te passen, alleen de witbalans welke wel goed lijkt. Bij het bekijken van foto's valt niet niet direct op. Het zijn heel specifiek de kleuren zoals bijvoorbeeld in de Strava en T-Mobile app.
Behuizing is mooi, elegant en strak. Ik heb de zwarte uitvoering, die in de praktijk antraciet / donker grijs is. Behuizing voelt solide aan. Jammer dat ie niet uit één stuk gemaakt is zoals de HTC's. Gewicht vind ik aan de zware kant. Mijn vorige telefoon (HTC One X) ligt een stuk lekkerder in de hand, o.a. door het lagere gewicht.
Camera lijkt prima, maar nog niet echt goed getest. Voor goeie foto's heb ik een aparte camera.
Vingerafdruksensor werkt boven verwachting goed. Vingers even goed inleren en hij pakt ze vrijwel altijd. Er lijkt wel een bugje nog in te zitten. Je kunt de telefoon ook aan/uit zetten door 2x op het scherm te tikken (optie). Als je hem op deze wijze uitschakelt werkt de volgende keer de vingerafdruksensor niet en móet je de code gebruiken. Vreemd...
Accu kán inderdaad 2 dagen mee. Echter lukt dit alleen als ik veel thuis ben. Op het werk heb ik slecht bereik waardoor ik eind van de dag zo'n 25% over hou. Heb overdag nog nooit bij hoeven laden, in tegenstelling tot de One X.
Prestaties: Prima bij normaal gebruik. Ik gebruik geen zware apps, dus bewust niet op de X performance gewacht.
Ander groot pluspunt is de geluidskwaliteit! De HTC klonk ondanks zijn BeatsAudio vrij beroerd, vooral via de line-in op de auto-radio. De Sony is wat dat betreft een verademing. Ook een uitgebreid instellingsmenu voor het geluid, zoals een equalizer en dus het Noise Cancelling menu!

Waarom ik de Xperia X gekozen heb:
- 5" scherm, ik wilde geen grote telefoon
- Metalen behuizing, ik wilde geen glas
- Accuduur
- Goede camera
- Geluid
- Design
- Relatief kale andoid.
Ik wilde absoluut geen Samsung. Bijna 10 jaar lang HTC gehad, helaas sluit de huidige range niet meer aan op mijn wensen. Daarvoor altijd Sony / Ericsson welke altijd goed bevielen, uitgezonderd de X10 Mini Pro even tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Ik ben het helemaal eens met al je argumenten. Glazen achterzijde had ik liever ook niet gehad, maar er was geen alternatief voor de Z3compact die ook maar in de buurt kwam van mijn wensen. En 18 maanden ben ik langzaam Sony fan geworden. Achterzijde heeft spontane breuk, ook bij mij. Shame on you Sony. De X is met metalen body en net een stukje kleinere behuizing dan de Z2/Z3/Z5 een ideale opvolger t.z.t.

ANT+ kun je met Google Play: ANT Tester eenvoudig controleren. Ben erg benieuwd! Ik vrees dat het niet wordt ondersteund aangezien het niet in de specs staat en bij voorgaande modellen er wel expliciet in stond. Maar ik laat me graag verrassen! :9

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markietjuh
Helaas, geen ingebouwde ANT+ support.
Wel USB OTG support, dus je zou een losse dongle kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag kreeg ik een mailtje van sony, de xperia x performance is te reserveren.

als je het toestel reserveert krijg je er gratis Quick Charger (UCH12) bij.
dus net als bij de 'reguliere x' een (wel gepast) cadeautje.

ps: de koptelefoon die je bij de xperia x kreeg is momenteel redelijk veel voor een goedkope prijs op marktplaats te vinden, dus als je nog op zoek bent naar een goede koptelefoon... (tip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:53:
vandaag kreeg ik een mailtje van sony, de xperia x performance is te reserveren.

als je het toestel reserveert krijg je er gratis Quick Charger (UCH12) bij.
dus net als bij de 'reguliere x' een (wel gepast) cadeautje.

ps: de koptelefoon die je bij de xperia x kreeg is momenteel redelijk veel voor een goedkope prijs op marktplaats te vinden, dus als je nog op zoek bent naar een goede koptelefoon... (tip)
HMM had eigenlijk verwacht dat ze de noicecanceling headphones zouden uitdelen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:18
Tijd om me eens te mengen in deze discussie. Ik heb nu een z3, bevalt prima_ maar vanwege de glazen achterkant altijd een hoesje erom. Dit maakt de telefoon nog groter dan dat ie al Is. Eigenlijk vind ik het iets te groot. Ik was aan het wachten op de release van de nieuwe one plus 3. Maar deze heeft me niet overtuigd. De HTC was ook een optie. Maar ik neig altijd meer naar Sony vanwege oa skin en waterdicht etc. Ik ben nu serieus aan het overwegen om de X performance te halen. Ziet er gelikt uit en heeft alles wat ik zoek in een telefoon. Enige waar ik over twijfel is de gladheid van de telefoon en het feit dat het niet unibody is. Oftewel hoe waterdicht is de telefoon en hoelang blijft dat? En hoe goed Is de telefoon te gebruiken zonder hoesje ivm gladheid en krassen etc. Met oog op veel broekzak gebruik, temperatuur, beweging etc.
Daarnaast nog een kort Vraagje mbt het scherm. Dit loopt nu af. Ik heb nu een tempered glass screen protector op m'n z3 zitten. Maar kan dit wel op een deels afgerond scherm?/ is het nog nodig tegenwoordig?
Wie o wie overtuigt me?(die wellicht al trotse eigenaar is van een x (performance)) :)

[ Voor 14% gewijzigd door KoningPaulus op 15-06-2016 17:44 ]

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

KoningPaulus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:33:
Tijd om me eens te mengen in deze discussie. Ik heb nu een z3, bevalt prima_ maar vanwege de glazen achterkant altijd een hoesje erom. Dit maakt de telefoon nog groter dan dat ie al Is. Eigenlijk vind ik het iets te groot. Ik was aan het wachten op de release van de nieuwe one plus 3. Maar deze heeft me niet overtuigd. De HTC was ook een optie. Maar ik neig altijd meer naar Sony vanwege oa skin en waterdicht etc. Ik ben nu serieus aan het overwegen om de X performance te halen. Ziet er gelikt uit en heeft alles wat ik zoek in een telefoon. Enige waar ik over twijfel is de gladheid van de telefoon en het feit dat het niet unibody is. Oftewel hoe waterdicht is de telefoon en hoelang blijft dat? En hoe goed Is de telefoon te gebruiken zonder hoesje ivm gladheid en krassen etc. Met oog op veel broekzak gebruik, temperatuur, beweging etc.
Daarnaast nog een kort Vraagje mbt het scherm. Dit loopt nu af. Ik heb nu een tempered glass screen protector op m'n z3 zitten. Maar kan dit wel op een deels afgerond scherm?/ is het nog nodig tegenwoordig?
Wie o wie overtuigt me?(die wellicht al trotse eigenaar is van een x (performance)) :)
Ik zou zeggen, probeer het eens zonder hoesje en screenprotector. Daar wordt je telefoon lichter, kleiner, platter en mooier van, en kost je ook nog eens minder.

Voor iedereen anders, maar een smartphone is een gebruiksobject waar je vele malen meer van geniet als je deze kan ervaren zoals ie door de ontwerpers bedoeld is. Natuurlijk zal er wel een keer een krasje of deukje op komen (overigens ook met, of soms zelfs vanwege de covers die mensen om hun telefoon doen), maar dat weegt, in ieder geval wat mij betreft, meer dan genoeg op tegen bubbelende rafelende en bekraste screenprotectors of lompe, slijtende en dik makende covers en hoesjes.

Sommigen zullen dan aanvoeren dat het toestel dan wel mooi blijft, maar dan kijk je dus wel zo lang je dat toestel hebt tegen zo'n lelijke cover en protector aan.

Een Sony koop je tenslotte mede vanwege het bijzondere design, zet je over je angst heen, en geniet gewoon van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Is er overigens geen pre-order combi met een koptelefoon oid van de X performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

KoningPaulus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:18:
Is er overigens geen pre-order combi met een koptelefoon oid van de X performance?
Of je negeert gewoon een reactie op je vraag en stelt een compleet andere, dat kan ook. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Ik hoef toch niet iedereen te gaan bedanken voor iemands mening. Meeste van mn vragen zijn namelijk niet beantwoord. Maar goed, ik ben de beroerdste niet. Vriendelijk bedankt. Back on topic: weet jij wel iets over pre order combi's dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
KoningPaulus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:33:
eigenaar zijn van de X Performence kan nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
giovanni2903 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:18:
[...]

eigenaar zijn van de X Performence kan nog niet ;)
Ben ik me van bewust, kon zijn dat iemand het toestel toch al in zijn of haar handen heeft gehad.
Maar de X is qua uiterlijk hetzelfde, dus ik hoor graag van deze eigenaren hoe het tot nu toe bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-07-2022
De X performance kan je nu al bestellen (pre order) bij tmobile + quickcharger 3.0 gratis bij..

https://shop.t-mobile.nl/...unge_xperia_x_performance

[ Voor 49% gewijzigd door TerrorDanny94 op 17-06-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
TerrorDanny94 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:26:
De X performance kan je nu al bestellen (pre order) bij tmobile + quickcharger 3.0 gratis bij..

https://shop.t-mobile.nl/...unge_xperia_x_performance
Een quickcharger a 30 euro bij een telefoon van 700? Hm. Staat er geen pre order met fancy koptelefoon op de rol? Is er daarnaast bekend of er bij de X Performance wel oortjes worden geleverd? Dit is bij de X niet het geval wat ik op unboxing videos zag.

Andere vraag: is de achterkant van de X gelijk aan de X performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Bij de X wordt wel degelijk een setje in-ears meegeleverd. Hier tweemaal een X in huis. Tweemaal met oortjes.
Fijn toestel overigens. Ik kom van een Z1 Compact, waarvan ik nu pas zie hoe erg dat scherm tegenvalt. Veel mooier, die van de X. Batterij van de Z1C is wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Pilome243 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:31:
Bij de X wordt wel degelijk een setje in-ears meegeleverd. Hier tweemaal een X in huis. Tweemaal met oortjes.
Fijn toestel overigens. Ik kom van een Z1 Compact, waarvan ik nu pas zie hoe erg dat scherm tegenvalt. Veel mooier, die van de X. Batterij van de Z1C is wel wat beter.
Hoelang heb je ze al in huis? :)
Wat voor screen on time haal je met welk %helderheid?
Zijn er daarnaast nog dingen die je niet bevallen? Kritiekpuntjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je eerst eens terug gaan lezen? Een aantal berichten terug heeft er iemand een hele uitgebreide review geschreven...

Met je ogen dicht vragen gaan stellen noem ik geen 'vooronderzoek'. Er is genoeg reviewmateriaal te vinden.

Je bent (naar mijn inzien) niet de meest vriendelijke forumbewoner...
KoningPaulus schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:59:
[...]

Hoelang heb je ze al in huis? :)
Wat voor screen on time haal je met welk %helderheid?
Zijn er daarnaast nog dingen die je niet bevallen? Kritiekpuntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:51:
Wil je eerst eens terug gaan lezen? Een aantal berichten terug heeft er iemand een hele uitgebreide review geschreven...

Met je ogen dicht vragen gaan stellen noem ik geen 'vooronderzoek'. Er is genoeg reviewmateriaal te vinden.

[...]
Volgens mij stel ik een zeer gerichte vraag, wat niet benoemd is in de review(s). Dus in plaats van dat je meteen zure ellende over mensen heen stort, laat het gewoon gaan en wacht op de antwoorden van de tweakers. Dit wordt namelijk door iedereen gewaardeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TerrorDanny94
KoningPaulus schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:11:
[...]

Een quickcharger a 30 euro bij een telefoon van 700? Hm. Staat er geen pre order met fancy koptelefoon op de rol? Is er daarnaast bekend of er bij de X Performance wel oortjes worden geleverd? Dit is bij de X niet het geval wat ik op unboxing videos zag.

Andere vraag: is de achterkant van de X gelijk aan de X performance?
De achterkant van X performance is geborsteld aluminium en X gewoon glad
Ach wat krijg je bij de concurrentie? S7 van 700 met sd kaartje van 32GB (ugh 15 euro)
LG en HTC krijg je nix (LG eerst wel die lelijke camera module)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jage
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
Hoi,

volgens mij is er (nog) geen apart XA topic, dus hier maar even mijn vragen. Wie heeft er al ervaring met de XA? Volgens deze preview zou de XA last kunnen hebben van een matige soc: de helio P10, maar dat kon ook de niet-definitieve software zijn...

Verder ben ik erg benieuwd naar de camera. Hij is niet vergelijkbaar met de twee andere x modellen. Dus hoe doet de camera het in deze prijsklasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorDanny94 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:47:
De achterkant van X performance is geborsteld aluminium en X gewoon glad
Is maar bij twee van de vier kleuren het geval

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 10:00
Hmm, jammer om te horen. Ik heb nu ook de Z1 Compact en zie in de X of X Performance wel een eventuele opvolger, maar de batterij van mijn Z1C begint nu achteruit te gaan en dat is dus ook één van de dingen die ik zeer belangrijk vind bij een nieuwe telefoon. Kun je inderdaad iets zeggen over SoT en/of gebruik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pilome243
Laatste twee ladingen waren niet tot 100%, dus kan er nu weinig over zeggen. Zal de volgende keer volledig opladen en terug rapporteren.
Verder bevalt het toestel erg goed. Het maatje groter tov de Z1C went erg snel en de kwaliteit van de front camera is een verademing vergeleken met m'n vorige toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Ik heb de knoop doorgehakt, neem de gok zonder dat er uitgebreide reviews etc over zijn. Zojuist de X Performance Black gepre-orderd. (Nog nooit een telefoon gepre-orderd, maar ik denk dat het het waard is :P)
edit: overigens begrijp ik niet dat alle X telefoons in één forum worden geplaatst en de openingspost van de X Performance is gesloten. Wellicht toch splitsen per telefoon..(moderators?) _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door KoningPaulus op 19-06-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markietjuh
Bij de X wordt wel degelijk een setje in-ears meegeleverd.
Ik weet niet of je hiermee refereert aan mijn post?

Er wordt inderdaad een setje standaard in-ears meegeleverd. Maar deze hebben geen ondersteuning voor noise-cancelling. Daarvoor moet je de MDR-NC31EM apart bestellen.
De standaard meegeleverde zijn van het soort "leuk voor nood in de auto"

De draadloze koptelefoon die ik meegeleverd kreeg bij de pre-order is een hartstikke mooi ding, maar niet bij stilgestaan dat "extra bass" ook lomp veel extra bass betekent. Krijg het bijna niet mooi met de equalizer settings. Dus die ligt nu praktisch ongebruikt in een hoekje en marktplaats staat er vol van....

Weer een week of 2 verder met de X. Over het algemeen bevalt hij heel goed. Alleen het typen kan ik niet aan wennen. Kan niet zeggen wat het precies is, maar qua gevoeligheid reageert het scherm heel anders dan mijn vorige HTC. Deels ligt het ook aan de settings van de toetsenbord-app. Nadat ik het swype-typen uit heb gezet gaat het al iets beter. Misschien dat ik eens een ander toetsenbord probeer.

Accuduur is echt super. Zolang ik niet op mijn werk ben (zeer slechte ontvangst) kan de accu ook echt 2 dagen mee, of hou ik zo'n 40-50% over eind van de dag. En dan gebruik ik niet eens de stamina modus en gewoon normale helderheid van het scherm.

Ergonomie blijft het grootste minpunt. Het toestel voelt erg glad en is aan de zware kant. Hij is nog niet uit mijn handen geglipt, maar helaas wel door een stomme actie uit mijn broekzak. Resultaat: display beschadigd en een trilmotor die ineens veel harder klinkt en trilt. Vooral het trilgeluid is nu erg irritant, terwijl hij daarvoor zo mooi stil trilde. Display valt mee. Qua vorm lijkt het een barstje helemaal in de hoek. Maar het is zo oppervlakkig en onopvallend dat het ook wel eens gewoon een kras kon zijn.
Al met al erg balen en denk dat ik toch maar een hoesje erbij ga bestellen voor de meer outdoor dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markietjuh
Sarrr schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:42:
[...]

Hmm, jammer om te horen. Ik heb nu ook de Z1 Compact en zie in de X of X Performance wel een eventuele opvolger, maar de batterij van mijn Z1C begint nu achteruit te gaan en dat is dus ook één van de dingen die ik zeer belangrijk vind bij een nieuwe telefoon. Kun je inderdaad iets zeggen over SoT en/of gebruik?
Ik heb alwel reviews hierover gezien die vrij positief waren over de screen on time van de X.

Ik zit even in het batterijverbruik te kijken in de instellingen. Ik weet niet hoe representatief dit is en hoe het gemeten wordt, maar de tijd actief voor Scherm staat daar nu op 10u35m bij een acculading van 27%. Afgelopen nacht niet opgeladen.
In die tijd ook Maps nog een klein uurtje actief gehad in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markietjuh schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:48:
maar de tijd actief voor Scherm staat daar nu op 10u35m bij een acculading van 27%.
Holy... moet ansich wel lukken ja, maar dan staat je helderheid niet al te hoog?
GSMArena ofzo kwam in hun test uit op 10 uur video's bekijken bijvoorbeeld, met allerlei vastgestelde factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
markietjuh schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:40:
[...]

Ik weet niet of je hiermee refereert aan mijn post?
nope :9
markietjuh schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:48:
[...]

Ik heb alwel reviews hierover gezien die vrij positief waren over de screen on time van de X.

Ik zit even in het batterijverbruik te kijken in de instellingen. Ik weet niet hoe representatief dit is en hoe het gemeten wordt, maar de tijd actief voor Scherm staat daar nu op 10u35m bij een acculading van 27%. Afgelopen nacht niet opgeladen.
In die tijd ook Maps nog een klein uurtje actief gehad in de auto.
Hmm, Mijn batterij zit na 30 uur op 8 procent. Grootverbruiker is uiteraard het scherm met 24 procent, gevolgd door Android-besturingssysteem met 7 procent.
Schermtijd actief is echter maar 3u 11m (565 mAh). Heb wel altijd Wifi aan, helderheid op automatisch en Stamina-modus pas vanaf 15 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markietjuh
Inmiddels 11u21m (1600 mAh), nog 15% resterend.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ik 11 uren naar het schermpje heb lopen turen, dus ik vraag me sterk af of deze waarde klopt.

@CLB: Helderheid staat op auto. Dus 's avonds vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
De timer wordt pas gereset als het toestel 100 procent is opgeladen. Dus is dat wel gebeurd? Anders loopt de teller gewoon door namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer stukje langer dan de ZL, blijf ik jammer vinden, toestel is wel stukken slanker:
Xperia ZL vs Xperia X vs HTC 10
Sorry van de brakke pic: Xperia ZL, Xperia X & HTC 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Ik ben misschien 'verwend' met de accuduur die ik gewend ben van mijn z3, waar ik in het begin zeker 8 uur SOT mee haalde, met de helderheid op 1/3 of 1/2e. 3 uur SOT word ik wel een beetje huiverig van... Zeker gezien de opties die aan staan, wiif helderheid etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markietjuh
Pilome243 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:44:
De timer wordt pas gereset als het toestel 100 procent is opgeladen. Dus is dat wel gebeurd? Anders loopt de teller gewoon door namelijk.
Als hij aan de lader ligt, dan is het de hele nacht. Dus ja.

Maar ik zal er morgen eens op letten of hij op 0 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Review van GSMarena over de X Performance:
http://www.gsmarena.com/s...rformance-review-1451.php

Battery endurance test 61 uur. De z3 was destijds 85 uur. Ik ben heel benieuwd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat te twijfelen tussen de X performance of de samsung S7.

Samsung heeft toch gewonnen.

wilde er nooit aan eigenlijk, maar heb er tot nu toe absoluut geen spijt van.
in mijn ogen ... samsung beat sony

enige dat ik nog mis aan de samsung is een *physical camera shutter key*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Zijn er X eigenaren die de telefoon gebruiken icm een tempered glass screen protector en/of hoesje? Zoja waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:00:
zat te twijfelen tussen de X performance of de samsung S7.

Samsung heeft toch gewonnen.

wilde er nooit aan eigenlijk, maar heb er tot nu toe absoluut geen spijt van.
in mijn ogen ... samsung beat sony

enige dat ik nog mis aan de samsung is een *physical camera shutter key*
Ik ben op dit moment ook aan het twijfelen. Een Samsung toestel met een fysieke camera knop en de Sony software zou de beste telefoon ooit zijn denk ik.

Ik neig toch meer naar de Sony, want de software van Samsung spreekt me totaal niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31
ETzPliskin schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:37:
[...]

Ik ben op dit moment ook aan het twijfelen. Een Samsung toestel met een fysieke camera knop en de Sony software zou de beste telefoon ooit zijn denk ik.

Ik neig toch meer naar de Sony, want de software van Samsung spreekt me totaal niet aan.
Ik denk dat velen met eenzelfde issue zitten. Ik vind de Galaxy S7 en S7 Edge erg mooie toestellen, maar er zijn aantaal zaken die mij ondanks alle pluspunten weerhouden van een aankoop: het ontbreken van de camera knop, slecht geplaatste mono speaker, Touchwiz en (gerelateerd hieraan) het verkeerd om zitten van de Back en Multitask button. Van dat laatste snap ik echt niet waarom ze dat in hemelsnaam hebben gedaan, maar goed.

De Xperia X Performance lijkt mij nog altijd een mooi toestel, het enige waar ik mij een beetje zorgen om maak is de accu. Ik ben mijn Xperia Z2 gewend met een 3200mAh accu, terug gaan naar iets van 2700mAh (ook al is het scherm iets kleiner en de SoC vast zuiniger) is niet niks. Ik had liever een 3000 mAh in de Xperia X Performance gezien, maar helaas.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
snap ook niet zo goed waarom ze in alle nieuwe toestellen zo een kleine accu stoppen, dat weerhoud mij er ook een beetje van binnenkort voor een nieuwe sony te gaan. mn z2 is nu namelijk al leeg om een uur of 9 terwijl hij vaak alleen maar met wifi aan gewoon op mijn bureau ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 13:01
Dan is er iets niet goed met je Z2. Ik kon er altijd 2 dagen mee doen met gemiddeld gebruik. Als ik er weinig mee deed kon ik er 3 of soms zelfs 4 dagen mee doen. 4G of wifi altijd verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Same here. Makkelijk 2 dagen ook bij mijn Z2, en na m'n HTC One, hoe mooi die ook was, was het een verademing niet meer op m'n accuduur te hoeven letten.

Had eerst de XP, en daarna de Z5 op het oog, maar als ik naar de accuduurstaatjes kijk sinds de X2 is dat wel redelijk dramatisch. De Z5 spant natuurlijk de kroon (in negatieve zin) dankzij de Snapdragon 810.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Weemism schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:21:
Same here. Makkelijk 2 dagen ook bij mijn Z2, en na m'n HTC One, hoe mooi die ook was, was het een verademing niet meer op m'n accuduur te hoeven letten.

Had eerst de XP, en daarna de Z5 op het oog, maar als ik naar de accuduurstaatjes kijk sinds de X2 is dat wel redelijk dramatisch. De Z5 spant natuurlijk de kroon (in negatieve zin) dankzij de Snapdragon 810.
daarom koop ik de z5 ook zekers niet :)

ik heb mijn z2 nu sinds eind maart vorig jaar, maar de batterij is eigenlijk sinds ik em een jaar heb wel een stuk achteruit gegaan. hopelijk gaat een reset helpen aan het eind van de 6.0 beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Totaal geen problemen met de Z5. Gaat gewoon een hele dag mee. Einde van de dag lees nacht aan de lader met nog 15 procent.

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 10:53
Ook hier een Z2 en twijfels over welke smartphone moet opvolgen. Z2 gaat hier ook nog ruim een dag mee met volle lading, maar sinds update naar Marshmallow (en het vervallen van de Stamina mode) merk ik dat de batterij minder overhoud. Kan ook levensduur zijn.
Samsung gaat qua specs aan de leiding, maar die zeggen ook niet alles. Sony heeft met de X-lijn toch een vreemde stap gemaakt. Goochelen met waterdicht en 4K. Premium+ prijzen voor midrange specs. En batterijvermogen die af- ipv toeneemt. Ik denk dat we met de Z2 een echte Sony topper hebben gehad en nu de pech dat ze niet weer zo'n killer in de line-up hebben... Sterker nog; ik vrees dat ik in gebruikservaring nauwelijks tot negatieve vooruitgang zal ervaren bij een overstap van Z2 naar XP; alle zgn beter specs ten spijt. Wellicht dat het najaar nog iets moois gaat brengen. De Z2 zal ondertussen prima diensten blijven bewijzen!

"A man has got to know his limitations..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Is er al iets bekend over een eventuele Xperia Compact versie? :)

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:51:
Zover ik weet komt er van de X-lijn geen compact versie...
En ik betwijfel ook of Sony deze nog gaat aankondigen.

Voor de mensen die twijfels hebben bij de accuduur van de nieuwe X:
https://www.androidplanet.nl/reviews/sony-xperia-x-review/

De 'adaptive Qnovo-technology' moet voorkomen dat er teveel accu verbruikt wordt, en op Sony's eigen site staat ook nog vermeld dat dit de levensduur van de batterij moet verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
Gri77ie schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 01:04:
Totaal geen problemen met de Z5. Gaat gewoon een hele dag mee. Einde van de dag lees nacht aan de lader met nog 15 procent.
Je zegt 'gewoon een dag' maar uit mijn ervaringen met de Z1 en de ervaringen van anderen met de Z2 moet twee dagen minimaal haalbaar zijn. En ik gebruik mijn telefoon veelvuldig, hij is nu meer dan twee jaar oud en de batterij is niet meer wat hij was, maar voorheen haalde ik met gemak twee dagen. Het is in mijn ogen dus echt wel een ding dat dit tegenwoordig niet vanzelfsprekend meer is bij de nieuwe toestellen. De Z1 was destijds perfect voor mij, mede dankzij de fantastische accuduur. Ik had gehoopt dat dit doorgezet zou worden in de opvolgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
Strider schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:51:
Er wordt continu alleen gezegd dat ze niets kunnen vertellen over onaangekondigde toestellen. Echt ontkend wordt het dus ook niet, maar ik verwacht ook geen compact. Zelf ben ik wel benieuwd naar september, met de stiekeme hoop op de aankondiging van een nieuw vlaggenschip zodat ik de huidige X's over kan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Sarrr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Je zegt 'gewoon een dag' maar uit mijn ervaringen met de Z1 en de ervaringen van anderen met de Z2 moet twee dagen minimaal haalbaar zijn. En ik gebruik mijn telefoon veelvuldig, hij is nu meer dan twee jaar oud en de batterij is niet meer wat hij was, maar voorheen haalde ik met gemak twee dagen. Het is in mijn ogen dus echt wel een ding dat dit tegenwoordig niet vanzelfsprekend meer is bij de nieuwe toestellen.
Ik ervaar hetzelfde. Voorheen haalde ik met gemak 2 dagen met mijn Z3, maar de laatste maanden is dat sterk afgenomen. SOT van 9 uur naar 6 uur ofzo (laatste keer dat ik daar vluchtig naar keek)
Ik ben dus wel blij met de nieuwe qnovo technologie, als dat inderdaad de batterijduur behoudt.
Maargoed ik neem het wel met een korreltje zout, omdat software updates vaak de grootste boosdoeners zijn imo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Sarrr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:01:
[...]

Er wordt continu alleen gezegd dat ze niets kunnen vertellen over onaangekondigde toestellen. Echt ontkend wordt het dus ook niet, maar ik verwacht ook geen compact. Zelf ben ik wel benieuwd naar september, met de stiekeme hoop op de aankondiging van een nieuw vlaggenschip zodat ik de huidige X's over kan slaan.
Als ze de bezels hadden verkleind was een C versie niet eens nodig geweest.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Sarrr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat dat ijdele hoop is. Het huidige flagship, de X Performance, moet tenslotte zelfs nog op de markt komen ergens in juli. Het lijkt me sterk dat ze dan 2 maanden later alweer een nieuw flagship toestel aankondigen. Daarnaast heeft Sony met de introductie van de X'en een nieuwe strategie voor smartphones die er vooral op neerkomt dat er juist minder toestellen worden uitgebracht.

Ik denk dat ze in het beste scenario naar een cycle gaan die vergelijkbaar is met die van Apple en Samsung, en dus eens per jaar met een nieuw toptoestel komen. Vroegste aankondiging verwacht ik in dit geval dus pas eind februari 2017 op het volgende MWC.

Ik vind het maar lastig op het moment, ik ben verknocht aan de lange accuduur van m'n Z2 en wil daar eigenlijk niet op inleveren. Ik vind geen van de flaships van de andere merken echt aansprekend, de XP is me te duur, en ook de Z5 blijft aan de prijzige kant met 471 euro zonder dat ie bijzonder veel toevoegt aan de Z2, en qua accuduur dus zelfs een behoorlijke downgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVersluis
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-08-2016
Weemism schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:12:
[...]
Ik vind het maar lastig op het moment, ik ben verknocht aan de lange accuduur van m'n Z2 en wil daar eigenlijk niet op inleveren. Ik vind geen van de flaships van de andere merken echt aansprekend, de XP is me te duur, en ook de Z5 blijft aan de prijzige kant met 471 euro zonder dat ie bijzonder veel toevoegt aan de Z2, en qua accuduur dus zelfs een behoorlijke downgrade is.
Ik snap je probleem. Ik heb een Z1 van nu 2,5 jaar die nog perfect werkt maar hè, men wil wel es wat nieuws. Liefst prop ik deze batterij in nog een nieuwere telefoon maar zo'n goede accu bestaat bijna niet.

Overigens wel de x performance bij t-mobile besteld. Die zou vandaag uitkomen. Echter is het niet zo dat hij vandaag in de winkel geleverd werd. En dat terwijl ik hem gepre-orderd had. "dat duurt nog even voor wij hem hebben, maar vanaf vandaag is hij leverbaar." ik stond eerlijk gezegd verteld ervan. Vraag me af hoe dat bij een webshop gaat, dan krijg je hem toch ook meteen?

Anyway of ik m neem is nog niet zeker. Samsung S7 is ook mooi.... Maar eerder een samsung S2 gehad en die was na een jaar qua batterij niet meer uit te houden en enorm traag. Hoop dat het inmiddels veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
KVersluis schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:15:
[...]

Anyway of ik m neem is nog niet zeker. Samsung S7 is ook mooi.... Maar eerder een samsung S2 gehad en die was na een jaar qua batterij niet meer uit te houden en enorm traag. Hoop dat het inmiddels veranderd is?
dit is allang niet meer zo, de s3/s4 hadden hier al bijna geen last meer van, en vanaf de s5 is dit zo goed als verleden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
Weemism schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:12:
[...]

Eens, ik wil ook echt niet inleveren op de accuduur die ik gewend ben, maar mijn Z1 begint echt wel af te takelen nu. Hij stroomt ineens leeg in de nacht terwijl er niets gebeurt met het toestel. Toch nog maar een keer een fabrieksreset proberen.

Gisteren de X in mijn handen gehad in de MediaMarkt, maar bah wat valt me die bouw van het toestel tegen zeg! Net plastic gewoon, echt heel jammer. Het voelt goedkoop aan. De XA zag er dan nog wel wat strakker uit imo. Twijfels, twijfels, want als dit de grote vlaggenschiplijn moet zijn vind ik de toestellen qua uiterlijk een stap terug op de Z-serie en qua specs is het ook allemaal niet spectaculair nieuw.

Ik stel het kopen van een nieuw toestel dus nog maar even uit, want op de toestellen van andere merken ben ik ook nog niet verliefd geworden. De grootste kanshebber op dit moment is dan de S7 (Edge) maar die vind ik eigenlijk te groot. Brrrrr...

[ Voor 9% gewijzigd door Sarrr op 30-06-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Sarrr schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Gisteren de X in mijn handen gehad in de MediaMarkt, maar bah wat valt me die bouw van het toestel tegen zeg! Net plastic gewoon, echt heel jammer. Het voelt goedkoop aan.
Ben ik niet helemaal met je eens. Zo voelde de Z serie ook. Gelijke buitenrand etc, enige verschil is dat de achterkant nu van metaal is ipv glas. Meer grip, kan niet breken en het toestel zit solide in elkaar van wat ik toen heb getest in de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm kan me ook niet vinden in de plasticness van het toestel eerlijk gezegd :)
Zoveel mensen, zoveel meningen. Kon je hem wel goed vasthouden door alle beveiligingsapparatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

[...]
Twijfels, twijfels, want als dit de grote vlaggenschiplijn moet zijn vind ik de toestellen qua uiterlijk een stap terug op de Z-serie en qua specs is het ook allemaal niet spectaculair nieuw.

[...]
Aanvullend op de reacties hierboven, je kan het niet echt een vlaggenschiplijn noemen, er is maar één vlaggenschip (zoals ook de Z1 dat destijds was), en voor de 'X-lijn' moet die natuurlijk nog uitkomen/komt nu net op de markt, namelijk de X Performance.

Een eerlijker vergelijking qua premium gevoel met de Z1 is dus de X Performance, de twee X-modellen daaronder zijn formeel instap en midrange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
Weemism schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:12:
[...]

Aanvullend op de reacties hierboven, je kan het niet echt een vlaggenschiplijn noemen, er is maar één vlaggenschip (zoals ook de Z1 dat destijds was), en voor de 'X-lijn' moet die natuurlijk nog uitkomen/komt nu net op de markt, namelijk de X Performance.

Een eerlijker vergelijking qua premium gevoel met de Z1 is dus de X Performance, de twee X-modellen daaronder zijn formeel instap en midrange.
Gebaseerd op de prijzen die Sony vraagt voor X, kan je het echt een vlaggenschiplijn noemen. En dat doen de meeste kenners dan ook. Jammer dat Sony voor die midrangespecs de hoofdprijs durft te vragen. Daar zullen ze zelf uiteindelijk de meeste last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
KoningPaulus schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:48:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens. Zo voelde de Z serie ook. Gelijke buitenrand etc, enige verschil is dat de achterkant nu van metaal is ipv glas. Meer grip, kan niet breken en het toestel zit solide in elkaar van wat ik toen heb getest in de MM.
Ja, hij zit solide in elkaar maar voelt mijns inziens wel echt goedkoper aan. Misschien komt het omdat hij een stuk lichter is dan mijn huidige Z1 Compact, maar die voelt gewoon als een luxe blok (want ook iets dikker) aan door de afwerking met glas. Ik vond het - ondanks de gebruikte materialen - toch wat plastic/goedkoop aanvoelen. Dat zal wel heel degelijk zijn, maar mijn smaak gaat dan toch echt uit naar het design van de Z, dan maar iets zwaarder maar dan heb je tenminste wat in je hand.

@Weemism, lijn of schip, het gaat mij erom dat dit nu hun grote spectaculaire release moet zijn (de X Performance verschilt qua uiterlijk nou ook niet veel met de rest) en dat vind ik voor een vlaggen'iets' dus aan de matige kant. Drie toestellen waarvan de simpelste nog het aantrekkelijkst is qua design, de Performance de grote topper moet zijn en de X een vage middelmaat. De formaten allemaal hetzelfde. Ik zet daar echt grote vraagtekens bij, vooral een hele grote bij het niet aankondigen van een compact toestel hoewel daar volgens mij echt wel behoefte naar is (en ook altijd een succes is geweest in de Z-serie).

Misschien ben ik verwend, maar de Z1 Compact was voor mij destijds echt het enige toestel dat volledig aan mijn eisen voldeed en wat dus voor mij dan ook de absolute topper op de markt was - zeker in het segment van de kleinere toestellen met grote specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Sarrr schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:03:
[...]

Misschien ben ik verwend, maar de Z1 Compact was voor mij destijds echt het enige toestel dat volledig aan mijn eisen voldeed en wat dus voor mij dan ook de absolute topper op de markt was - zeker in het segment van de kleinere toestellen met grote specs.
Is het misschien dan niet het overwegen waard voor je om voor een Z2 te gaan? Nieuw zijn ze inmiddels al vanaf 272 euro te krijgen, en ook naar de huidige maatstaven is het toestel plenty vlot (en nu ook met upgrade naar marshmallow), goede camera, prachtig scherm, heeft nog het 'klassieke' omnibalance ontwerp, zwaar en degelijk, èn een super accu.

Enige wat je misschien echt mist is een vingerafdrukscanner, voor de rest zijn de verbeteringen bij de latere Z modellen minimaal naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Weemism schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:37:
[...]

Is het misschien dan niet het overwegen waard voor je om voor een Z2 te gaan? Nieuw zijn ze inmiddels al vanaf 272 euro te krijgen, en ook naar de huidige maatstaven is het toestel plenty vlot (en nu ook met upgrade naar marshmallow), goede camera, prachtig scherm, heeft nog het 'klassieke' omnibalance ontwerp, zwaar en degelijk, èn een super accu.

Enige wat je misschien echt mist is een vingerafdrukscanner, voor de rest zijn de verbeteringen bij de latere Z modellen minimaal naar mijn mening.
de z2 is idd wel de beste uit de z-lijn als je de z5 niet meetelt (al is deze ook niet heel veel beter qua specs).
nadeel als je de z2 nu nog aanschaft is de support ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVersluis
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-08-2016
[...]

Gisteren de X in mijn handen gehad in de MediaMarkt, maar bah wat valt me die bouw van het toestel tegen zeg! Net plastic gewoon, echt heel jammer. Het voelt goedkoop aan. De XA zag er dan nog wel wat strakker uit imo. Twijfels, twijfels, want als dit de grote vlaggenschiplijn moet zijn vind ik de toestellen qua uiterlijk een stap terug op de Z-serie en qua specs is het ook allemaal niet spectaculair nieuw.
XA zou ik niet doen. Processor is een stuk trager dan de Z1. Heb eerder een Sony Xperia M5 gehad en die was niet vooruit te branden vergeleken met mijn oude Z1. Meteen doorverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
Zojuist van ultimateshiel.co.uk tempered glass voor mijn Xperia X binnengekregen. Perfecte pasvorm, geen rare cut-outs en makkelijk en bubbelvrij aan te brengen. Door de aflopende rand van het scherm voel je hem wel een heel klein beetje zitten, maar dat lijkt mij een kwestie van wennen.
Op mijn Z1C ook jaren lang tempered glass van Ultimate Shield gehad, super tevreden over. Absolute aanrader.

[ Voor 5% gewijzigd door Pilome243 op 01-07-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
Weemism schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:37:
[...]

Dat zou inderdaad een goede optie zijn als 'tussendoortje', als deze het echt begeeft en ik nog niet overtuigd genoeg ben om 500-700 euro aan een nieuwe smartphone te spenderen. Dan kan ik het misschien nog even volhouden tot aan het voorjaar 2017. :P

Edit: ik heb gisteren nogmaals een fabrieksreset gedaan en het lijkt mijn accu vandaag al wel ten goede te zijn gekomen. Het kan ook komen doordat ik mijn telefoon amper gebruikt heb, maar laten we het beste hopen. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Sarrr op 01-07-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Geen al te beste review van de X Performance bij Engadget. Kort samengevat, te duur voor wat Sony op de tafel brengt met de XP, hoewel gezegd moet worden dat het US exemplaar dat is getest geen fingerprintscanner heeft.

De rest van de review vind ik vooral subjectieve interpretaties, hoewel het toestel ook niet echt ergens in uitblinkt, maar hoogstens 'wel goed' is, maar daarvoor dan wel dus te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n

wickedm3n

Always having fun!

Als de Sony XP uit is zullen er veel meer van dit soort conclusies uit reviews komen lijkt me..
en terecht ook als je kijkt naar de huidige markt.
zelf ben ik ook nog steeds gecharmeerd van de Sony XP maar ik wacht wel tot hij wat goedkoper wordt;)
en mijn huidige Sony Z1C doet het nog prima! Die kan nog wel even door maar wil stiekem wel een nieuwe telefoon.. :+
jammer dat Tweakers nog nergens reviews heeft staan van de Sony X en XP..
ik ben wel benieuwd hoe de Z1C zich houdt qua accuduur enz..
want de accuduur van de Z1C is erg goed en van de XP lijkt hij niet super te zijn.. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:19
Hier is vanuit de US nog een review te vinden, wellicht een beetje positiever: https://www.androidpit.com/sony-xperia-x-performance-review.
Wat mij opvalt is dat veel reviews, ook van de Xperia X, klagen over de positie van de volume knoppen, maar is deze positie niet hetzelfde als bij de Xperia Z lijn? In de reviews wordt er gesproken over dat wie er met Xperia Z bekend is deze makkelijk in de hand heeft. Als dat zo is, moeten de volume knoppen bij de Z lijn ook verkeerd hebben gestaan, persoonlijk vind ik dit niet het geval. Ik kan geen review vinden waarin geklaagd werd over de stand van de volume knoppen bij de Z-lijn. Ik ben benieuwd hoe de Xperia X Performance in de hand ligt. Ik ben dus erg sceptisch over deze subjectieve uitspraken.

Verder heb ik mijn twijfels wat de resultaten van een benchmark nou echt zeggen. Zo geeft de ene review 26.070 waarde bij een benchmark, en een andere review geeft bij dezelfde benchmark (3DMark IS Unlimited) een andere waarde: 26.524. Ik kan de benchmark niet geheel vertrouwen, wie weet gaat die nog omhoog bij een software update. (of omlaag) Hoe dan ook, ik hecht meer waarde aan het zelf ervaren hoe de snelheid is van de telefoon. En daarbij wil ik nog wel de reviews van anderen geloven, ik heb als een leek op dit gebied niet veel aan deze cijfers.

De reviews die al online staan over X Performance klagen ook over het feit dat Sony heeft besloten om hun top model niet te voorzien van een schermresolutie hoger dan 1080p. In hoeverre is een scherm met hoger resoltutie daadwerkelijk een must? Ik zie persoonlijk geen verschil meer tussen een 1080p of een 1440p op dezelfde afstand als ik mijn telefoon normaal houdt. Hier zijn een aantal artikelen die zeggen dat hogere resolutie op de telefoon niet nuttig is: http://www.phonearena.com...ts-the-difference_id55697 en http://www.cnet.com/news/...ens-are-serious-overkill/. Het zou wel een voordeel kunnen hebben voor VR, maar daar moet je dan voor kiezen om gebruik van te maken.

Verder wordt er geklaagd over de accu duur van deze telefoon, wellicht terecht, deze is ook vrij klein in vergelijking met de concurrenten. Maar de technologie waar Sony mee promoot, om de accu twee jaar hetzelfde te laten presteren lijkt mij interessanter. Want dan presteert de accu van deze telefoon nog wel beter dan die van een concurrent. Helaas is deze niet in een paar dagen te testen dus zal je dit op de koop moeten geloven en pas twee jaar later kunnen beoordelen.

Ik heb een Xperia X Performance reserveert, als ik deze binnen heb zal ik deze wel grondig proberen te testen, dit zal ik dan ook wel delen op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Fitzer schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 17:20:

De reviews die al online staan over X Performance klagen ook over het feit dat Sony heeft besloten om hun top model niet te voorzien van een schermresolutie hoger dan 1080p. In hoeverre is een scherm met hoger resoltutie daadwerkelijk een must? Ik zie persoonlijk geen verschil meer tussen een 1080p of een 1440p op dezelfde afstand als ik mijn telefoon normaal houdt. Hier zijn een aantal artikelen die zeggen dat hogere resolutie op de telefoon niet nuttig is: http://www.phonearena.com...ts-the-difference_id55697 en http://www.cnet.com/news/...ens-are-serious-overkill/. Het zou wel een voordeel kunnen hebben voor VR, maar daar moet je dan voor kiezen om gebruik van te maken.

Verder wordt er geklaagd over de accu duur van deze telefoon, wellicht terecht, deze is ook vrij klein in vergelijking met de concurrenten. Maar de technologie waar Sony mee promoot, om de accu twee jaar hetzelfde te laten presteren lijkt mij interessanter. Want dan presteert de accu van deze telefoon nog wel beter dan die van een concurrent. Helaas is deze niet in een paar dagen te testen dus zal je dit op de koop moeten geloven en pas twee jaar later kunnen beoordelen.

Ik heb een Xperia X Performance reserveert, als ik deze binnen heb zal ik deze wel grondig proberen te testen, dit zal ik dan ook wel delen op Tweakers.
De resolutie van het scherm in de XP past niet bij het prijs kaartje, ik denk dat dat wel een rol speelt in de negatieve beoordeling ervan.
Was het toestel goedkoper dan was het niet zo belangrijk geweest, maar bij een toestel met een dergelijk hoge prijs verwacht je ook hardware die erbij hoort zoals een hogere resolutie.

En is het bij jullie toestellen dan zo dat de accu duur na laten we zeggen 18 maanden zoveel minder is?
Mijn Z is nu meer dan 3 jaar oud en is pas een half jaar echt aan het minderen qua accu duur.
En dan is het nog maar afwachten of de tech echt de belofte waarmaakt.

De winst marge op de X en XP zal zeker hoger zijn dan op de Z toestellen, maar ze zullen er denk ik ook flink minder van verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
YouTube: Sony Xperia X Performance vs Galaxy S7 edge Speed Test

Met opstarten na stukje sneller dan de s7

1GB ram minder maar laat het in iedergeval niet zien dat dat een nadeel is plus nog is Snapdragon 650 XD

YouTube: Sony Xperia X vs HTC 10 - Speed Test! (4K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
giovanni2903 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:16:
[...]
nadeel als je de z2 nu nog aanschaft is de support ervan..
Is dat zo? Een update naar Nougat zal er ws niet meer in zitten, maar de voordelen zijn echter legio.
Voor slechts EUR 233 (!) heb je een telefoon met:

- superieure batterij/levensduur
- Android Marshmallow
- noise-canceling headset
- 4K opname capaciteit
- FM radio
- 3Gb werkgeheugen
- fabrieksgarantie

Als ik dit zo zie staan, zou ik 'm zo weer kopen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Robus op 03-07-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Robus schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:31:
[...]

Is dat zo? Een update naar Nougat zal er ws niet meer in zitten, maar de voordelen zijn echter legio.

- Android Marshmallow
- 4K opname capaciteit
- FM radio
- 3Gb werkgeheugen
- fabrieksgarantie

Zeker een leuk toestel voor je opa en oma
Zijn ze lang zoet mee (3 jaartjes makkelijk) en een prijs klassen die hun ook aantrekkelijker vinden dan 500 a 800 euro te betalen :p met een abbo is het hellemaal mooie deal me oma gaat in september een z2 nemen ze word moe van die Huawei met opslag van 8GB en zo traag als dikke stront.

[ Voor 6% gewijzigd door TerrorDanny94 op 03-07-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n

wickedm3n

Always having fun!

Vandaag even in de winkel naar de Sony X gespeelt. Is qua snelheid volgens mij gelijk aan mijn Z1C. Merkte niks geks. Verder ziet hij er erg leuk uit. Alleen viel mij nu op dat de camera uitstak.. is dat bij de XP ook? Vind ik toch wel jammer. Na mijn vakantie nog maar eens naar beide kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Robus schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:31:
[...]

- Android Marshmallow
- 4K opname capaciteit
- FM radio
- 3Gb werkgeheugen
- fabrieksgarantie

heb je gelijk in, maar als ik een toestel koop wil ik wel dat hij veilig is vanwege de de lekken die vaak in android zitten, deze gaan na dit jaar wss niet meer gefixt worden als ze ontdekt worden. android 6.0 is sws de laatste versie idd. ben er blij mee, maar een oud toestel aanraden doe ik niet snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
Vond dit toch wel even grappig (refererend aan mijn reactie over de look & feel), op 4:50 is de indruk van deze kerel ook 'plastic' ondanks dat het metaal is:

YouTube: Sony Xperia X PERFORMANCE unboxing quick first look ENGLISH North Am...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Pilome243 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:02:
Zojuist van ultimateshiel.co.uk tempered glass voor mijn Xperia X binnengekregen. Perfecte pasvorm, geen rare cut-outs en makkelijk en bubbelvrij aan te brengen. Door de aflopende rand van het scherm voel je hem wel een heel klein beetje zitten, maar dat lijkt mij een kwestie van wennen.
Op mijn Z1C ook jaren lang tempered glass van Ultimate Shield gehad, super tevreden over. Absolute aanrader.
Kun je een foto maken van de randjes? Misschien teveel gevraagd maar daar ben ik nogal benieuwd naar, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
Sorry. Ik heb geen camera naast mijn telefoon, dus dat is lastig fotograferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:28
TerrorDanny94 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:38:

Met opstarten na stukje sneller dan de s7

1GB ram minder maar laat het in iedergeval niet zien dat dat een nadeel is plus nog is Snapdragon 650 XD

YouTube: Sony Xperia X vs HTC 10 - Speed Test! (4K)
Verkijk je niet op één filmpje want kan zo een paar andere voor je opzoeken waarin het tegendeel bewezen wordt. Ook moet je opletten dat de US versies een Snapdragon 820 hebben en die zijn gewoon iets langzamer dan de Exynos uitvoeringen wat betreft apps opstarten.

Neemt niet weg dan de Xperia X een rap toestel is van wat ik zo gezien heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 04-07-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Garret1410 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:01:
[...]

Verkijk je niet op één filmpje want kan zo een paar andere voor je opzoeken waarin het tegendeel bewezen wordt. Ook moet je opletten dat de US versies een Snapdragon 820 hebben en die zijn gewoon iets langzamer dan de Exynos uitvoeringen wat betreft apps opstarten.

Neemt niet weg dan de Xperia X een rap toestel is van wat ik zo gezien heb.
Volgens mij zie je het vekeerd de eerste filmpje is Snapdragon 820 (X performance) tegen de s7 de X is tegen s7 net wat langzamer de 2e filmpje is de X tegen HTC 10...

Dus zoals je zei X wel rap is maar niet sneller dan s7 of het de EU of usa type is. De X performance denk ik wel sneller hellaas heb ik nog weinig speed test filmpjes kunnen vinden van X performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ook ik zat heel erg te wachten op de Performance X en ben wel ietwat teleurgesteld met de eerste reviews. :/ Na 2 jaar mag ik weer een nieuwe en hoewel mijn Z2 nog in prima staat is, zit hij nu al een paar weken lang lastig te doen met de speakers. Ik kan alle melding geluidjes nog wel horen, maar bellen zelf kan alleen maar via de luidspreker. Ook de mic doet het niet meer :(

Weet bij god niet waar het aan ligt, dus dit was wel een mooi moment om over te stappen op de Performance X. Als ik het e.e.a. zo lees lijkt voor mij persoonlijk de batterij het grootste struikelblok, want bij mijn Z2 is die nog meer dan prima. Als stiekeme fanboy hoop ik toch dat de batterij duur mee valt, maar ik vrees het ergste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Dit filmpje. Wat mij dan eigenlijk nog het meeste opvalt is de hoeveelheid ruimte die de soft keys innemen tijdens het browsen. Dat is me toch een partij zonde als je dat vergelijkt met de HTC 10...

Ik twijfel erg tussen de Performance, de HTC 10 en de OPO3. Maar ik denk dat de Performance toch gaat afvallen, ondanks dat ik best wel fan ben van de Sony apparatuur (huidige toestel is de z3c, daarvoor de S).

Wat ik bij dit toestel ook weer verwacht zijn de wekelijkse meldingen 'upgrade file commander' of 'try office suite'. Ondanks dat ik wel fan ben van het Sony sausje is dat toch echt iets dat mij behoorlijk stoort. Rot op met die troep :/.

[ Voor 35% gewijzigd door -MD- op 05-07-2016 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TerrorDanny94
-MD- schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:36:
[...]

Dit filmpje. Wat mij dan eigenlijk nog het meeste opvalt is de hoeveelheid ruimte die de soft keys innemen tijdens het browsen. Dat is me toch een partij zonde als je dat vergelijkt met de HTC 10...

Ik twijfel erg tussen de Performance, de HTC 10 en de OPO3. Maar ik denk dat de Performance toch gaat afvallen, ondanks dat ik best wel fan ben van de Sony apparatuur (huidige toestel is de z3c, daarvoor de S).

Wat ik bij dit toestel ook weer verwacht zijn de wekelijkse meldingen 'upgrade file commander' of 'try office suite'. Ondanks dat ik wel fan ben van het Sony sausje is dat toch echt iets dat mij behoorlijk stoort. Rot op met die troep :/.
Dan weetje toch welke toestel je wil als je niet bloateware wil hebben HTC is namelijk nog stukje erger dan Sony dus kom je uit op de one plus.. En Samsung is 1 bloateware.. Maar je kan je toestel ook gewoon roote en de apps verwijderen.. Zelf nooit last van melding ect heb apps uit gezet en meldingen krijg ik ook niet.. Office suit is handig als je pdf wilt open maken :p gebruik het zelf dagelijks maarja ieder zijn eigen eisen en smaak doen en laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorDanny94
Kraziey schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:06:
Ook ik zat heel erg te wachten op de Performance X en ben wel ietwat teleurgesteld met de eerste reviews. :/ Na 2 jaar mag ik weer een nieuwe en hoewel mijn Z2 nog in prima staat is, zit hij nu al een paar weken lang lastig te doen met de speakers. Ik kan alle melding geluidjes nog wel horen, maar bellen zelf kan alleen maar via de luidspreker. Ook de mic doet het niet meer :(

Weet bij god niet waar het aan ligt, dus dit was wel een mooi moment om over te stappen op de Performance X. Als ik het e.e.a. zo lees lijkt voor mij persoonlijk de batterij het grootste struikelblok, want bij mijn Z2 is die nog meer dan prima. Als stiekeme fanboy hoop ik toch dat de batterij duur mee valt, maar ik vrees het ergste..
Slechte batterij duur? De X en X performance hebben zelfde accuduur en net zo lang mee als een s7 (Snapdragon 820) stuur is die link van die review.. Veel mensen denken namelijk 2700mah is slechter dan 3000mah
Ja het is kleiner
Maar als de vebruik lager licht kan je ook kleiner batterij gebruiken
Zelf 40 liter tank in me auto me vader 60liter toch kan ik 100km veder rijden op een tank dan hij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
TerrorDanny94 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:17:
[...]

Slechte batterij duur? De X en X performance hebben zelfde accuduur en net zo lang mee als een s7 (Snapdragon 820) stuur is die link van die review.. Veel mensen denken namelijk 2700mah is slechter dan 3000mah
Ja het is kleiner
Maar als de vebruik lager licht kan je ook kleiner batterij gebruiken
Zelf 40 liter tank in me auto me vader 60liter toch kan ik 100km veder rijden op een tank dan hij..
Hier spreken ze er bijvoorbeeld over:
https://www.androidpit.com/sony-xperia-x-performance-review of hier:
http://www.phonearena.com...ance-Review_id4218/page/4

Als ik dat moet geloven dan doe ik het met mijn huidige Z2 nog beter. En ik ben iemand die elke dag in de trein zit en elke wel een aflevering kijk / muziek luistert heen en weer.
Misschien dat er nog reviews komen die beter aantonen, let's hope so.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w0uterr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-04 08:16
Als je op youtube naar vergelijkingen kijkt, dan komt de Xperia X Performance helemaal zo slecht niet uit de testen.

YouTube: Sony Xperia X Performance vs HTC 10 Speed Test: Fastest Phones Ever?

YouTube: Sony Xperia X Performance Speed Test vs Xperia Z5 AnTuTu & More

YouTube: Sony Xperia X Performance vs iPhone 6s, Galaxy S7, OnePlus 3 Camera ...
http://www.manilashaker.c...-oneplus-3-camera-review/

YouTube: Sony Xperia X Performance AnTuTu Benchmark vs HTC 10, Galaxy S7 edge...

Maar goed dit is wat ik gevonden had op youtube, benieuwd naar jullie mening.
Weet niet hoeveel zeggend dit soort filmpjes zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door w0uterr op 05-07-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0uterr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-04 08:16
Kraziey schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:50:
[...]

Hier spreken ze er bijvoorbeeld over:
https://www.androidpit.com/sony-xperia-x-performance-review of hier:
http://www.phonearena.com...ance-Review_id4218/page/4

Als ik dat moet geloven dan doe ik het met mijn huidige Z2 nog beter. En ik ben iemand die elke dag in de trein zit en elke wel een aflevering kijk / muziek luistert heen en weer.
Misschien dat er nog reviews komen die beter aantonen, let's hope so.
Bekijk deze review dan eens:
http://www.gsmarena.com/s...rformance-review-1451.php
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste