Tweakers,
Mijn Samsung S3 is inmiddels ruim 3 jaar oud. Prima toestel waar ik erg veel plezier van heb gehad en eigenlijk voldoet deze nog steeds wel. Het toestel wordt echter ontzettend langzaam en begint nu toch wel wat kleine kuren te vertonen. Omdat ik me steeds meer begin te irriteren aan voornamelijk de traagheid wordt het tijd voor een nieuw toestel.
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone
Wat is je budget?
Pak 'm beet €350,-. Om en nabij, ik kijk niet op een paar euro meer of minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zoals eigenlijk al aangegeven voldoet mijn S3 nog wel, op de snelheid na. Ik speel er regelmatig een spelletje op (HayDay, Clash of Clans e.d.), browse wat rond, WhatApp, Facebook en mail.
En zo nu en dan maak ik ook nog eens een foto, waarvoor de camera van de S3 al prima voldoet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de Pricewatch erbij genomen en mijn voorkeuren ingevuld. Om deze even op een rijtje te zetten:
Vereisten:
- Android als OS
- Minimaal 8gb mits de telefoon een geheugenkaartslot heeft, anders minimaal 16gb, liefst meer.
- GPS aanwezig
- Wlan aanwezig
- Maximaal 5,5 inch
Voorkeuren::
- 5ghz wlan
Ik ben tot de volgende 4 toestellen gekomen:
- pricewatch: LG Nexus 5X 16GB Zwart
- pricewatch: Huawei P8 16GB Grijs
- pricewatch: HTC One M8s Grijs
- pricewatch: Honor 7 16GB Grijs
Na de reviews doorgenomen te hebben houd ik dan de pricewatch: LG Nexus 5X 16GB Zwart over
Welke vragen heb je hier nog over?
Denken jullie dat ik een goede keuze ga maken met de Nexus 5X of hebben jullie nog andere telefoons die ik eens zou moeten bekijken of juist redenen om deze niet te nemen?
Mijn Samsung S3 is inmiddels ruim 3 jaar oud. Prima toestel waar ik erg veel plezier van heb gehad en eigenlijk voldoet deze nog steeds wel. Het toestel wordt echter ontzettend langzaam en begint nu toch wel wat kleine kuren te vertonen. Omdat ik me steeds meer begin te irriteren aan voornamelijk de traagheid wordt het tijd voor een nieuw toestel.
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone
Wat is je budget?
Pak 'm beet €350,-. Om en nabij, ik kijk niet op een paar euro meer of minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zoals eigenlijk al aangegeven voldoet mijn S3 nog wel, op de snelheid na. Ik speel er regelmatig een spelletje op (HayDay, Clash of Clans e.d.), browse wat rond, WhatApp, Facebook en mail.
En zo nu en dan maak ik ook nog eens een foto, waarvoor de camera van de S3 al prima voldoet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de Pricewatch erbij genomen en mijn voorkeuren ingevuld. Om deze even op een rijtje te zetten:
Vereisten:
- Android als OS
- Minimaal 8gb mits de telefoon een geheugenkaartslot heeft, anders minimaal 16gb, liefst meer.
- GPS aanwezig
- Wlan aanwezig
- Maximaal 5,5 inch
Voorkeuren::
- 5ghz wlan
Ik ben tot de volgende 4 toestellen gekomen:
- pricewatch: LG Nexus 5X 16GB Zwart
- pricewatch: Huawei P8 16GB Grijs
- pricewatch: HTC One M8s Grijs
- pricewatch: Honor 7 16GB Grijs
Na de reviews doorgenomen te hebben houd ik dan de pricewatch: LG Nexus 5X 16GB Zwart over
Welke vragen heb je hier nog over?
Denken jullie dat ik een goede keuze ga maken met de Nexus 5X of hebben jullie nog andere telefoons die ik eens zou moeten bekijken of juist redenen om deze niet te nemen?
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com