Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:53
Goedemorgen allen, voordat ik een hard reset uit ga voeren vraag ik jullie of er misschien een alternatief is. Ik heb de 650 gisteren ontvangen maar ik kan geen apps installeren. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb geen backup terug gezet. En ik ben gewoon met mijn Microsoft account aangemeld. Maar wat ik ook doe ik kan niets installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:59
soskes schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:45:
Goedemorgen allen, voordat ik een hard reset uit ga voeren vraag ik jullie of er misschien een alternatief is. Ik heb de 650 gisteren ontvangen maar ik kan geen apps installeren. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb geen backup terug gezet. En ik ben gewoon met mijn Microsoft account aangemeld. Maar wat ik ook doe ik kan niets installeren.
Staat je datum goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Datum staat op automatisch en staat goed.

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 17:28
Bekend Wifi netwerk al eens verwijdert, opnieuw opgestart (Volume down+Aan/Uit knop ingedrukt houden) en dan wifi opnieuw instellen?
(Staat bij de instellingen dat Apps wellicht alleen over wifi mogen worden gedownload en geupdate? (Ik weiger het idiote 'Geüpdatet' te schrijven)).

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Dank jullie voor de reacties. Ik kwam echter niet verder en na contact met het microsoft team via de app op de telefoon (werkt overigens top!) heb ik via de recovery tool een nieuwe installatie gedaan.

Telefoon werkt nu prima en ik ben er zeer tevreden mee als (tijdelijke) terugstap van een HTC One M8 totdat ik een nieuwe telefoon ga halen.

Het enige waar ik weer even aan moest wennen (voorheen een Lumia 930 gehad) is de versie van de Rabobank app in vergelijking met die van Android. Ondanks dat ik bij de nieuwe Rabo app flink moest wennen was hij wel wat gebruiksvriendelijker naar mijn mening.

Zeker na het verontrustende bericht deze ochtend op de front page bij Tweakers hoop ik dat er nog lang ondersteuning van 3rd parties in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:17
Sinds kort ook bezitter van de 650. Nog niet heel veel plezier aan kunnen beleven. WiFi is toch wel het eerste wat moet werken, maar m'n Ziggo-Technicolor modem of de telefoon zelf heeft er geen zin in: "uw telefoon kan geen verbinding maken met het Wi-FI netwerk Ziggo*****" na invoeren van het wifi-wachtwoord.
Opnieuw starten en fabrieksreset hebben niet geholpen. Met Android-toestellen nooit een wifiprobleem gehad. Dus ik denk dat het aan de phone ligt. Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Chicane600 op 22-08-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojeewatnu
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-09 11:25
Sinds de anniversary update heb ik problemen met Edge en bepaalde websites (bijvoorbeeld nu.nl of wikipedia). De teksten worden dan heel groot getoond.
Hebben anderen dat ook op de 650?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

ojeewatnu schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:57:
Sinds de anniversary update heb ik problemen met Edge en bepaalde websites (bijvoorbeeld nu.nl of wikipedia). De teksten worden dan heel groot getoond.
Hebben anderen dat ook op de 650?
Toevallig het volgende probleem? http://mspoweruser.com/wi...s-broken-on-some-devices/

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marezathus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-07-2024
Chicane600 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:18:
Sinds kort ook bezitter van de 650. Nog niet heel veel plezier aan kunnen beleven. WiFi is toch wel het eerste wat moet werken, maar m'n Ziggo-Technicolor modem of de telefoon zelf heeft er geen zin in: "uw telefoon kan geen verbinding maken met het Wi-FI netwerk Ziggo*****" na invoeren van het wifi-wachtwoord.
Opnieuw starten en fabrieksreset hebben niet geholpen. Met Android-toestellen nooit een wifiprobleem gehad. Dus ik denk dat het aan de phone ligt. Iemand een idee?
Ik weet niet of je je gewone Ziggo-account bedoelt of de Ziggo-hotspots, die in de Wifi-lijst vermeld staan als Ziggo. Als het laatste het geval is dan kan het Ziggo liggen en niet aan je telefoon.

Vorige week wilde ik die hotspot op mijn nieuwe laptop installeren, maar dat lukt niet. Ik heb toen Ziggo gebeld en daar werd me verteld dat dat vaak mis ging. Ik moest ergens anders op die hotspot inloggen en dan mijn codes intikken. Dan zou ik verbonden worden. En dat klopte.

Marezathus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
Marezathus schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:08:
[...]

Ik weet niet of je je gewone Ziggo-account bedoelt of de Ziggo-hotspots, die in de Wifi-lijst vermeld staan als Ziggo. Als het laatste het geval is dan kan het Ziggo liggen en niet aan je telefoon.

Vorige week wilde ik die hotspot op mijn nieuwe laptop installeren, maar dat lukt niet. Ik heb toen Ziggo gebeld en daar werd me verteld dat dat vaak mis ging. Ik moest ergens anders op die hotspot inloggen en dan mijn codes intikken. Dan zou ik verbonden worden. En dat klopte.
Het is niet de hotspots maar m'n eigen gewone account. Paar dagen gebruikt voor wat ik er mee kon doen maar ik ga 'm weer inruilen (hoop ik). Toch terug naar een Androidtoestelletje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Vandaag dan eindelijk mijn Lumia 650 DS opgehaald op het werk, ter vervanging van mijn 640 DS:
Afbeeldingslocatie: http://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2016/08/2016-08-23-16.36.32-Medium-800x450.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2016/08/2016-08-23-16.38.20-Medium-800x450.jpg
Eerste looks en feels zijn erg goed. :) Zeker de looks ben ik enorm over te spreken. Mooi luxe uitziend toestelletje, niet teveel poespas. Mooi ook een beetje plastic nog rondom de usb- en hoofdtelefoon-aansluiting.

Achterkantje met de kleine lipjes heb ik iets minder vertrouwen in... Lijkt erg kwetsbaar. Toestel lijkt iets hoger dan de 640 maar vooral veel dunner. Ligt goed in de hand maar ik moet nog steeds mijn pink eronder houden, anders ben ik echt bang dat hij uit mijn handen glijdt.

Verder ook erg impressed met het Oled scherm, erg sjiek! :) Camera lijkt beter te zijn dan die van de 640 ondanks beperkte megapixels.

Ben benieuwd hoe lang die op een accu doet van de week iig. :) En hoe die verder bevalt, eerste indruk is iig zeer goed!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
Ik heb de phone retour gedaan en weer een Android toestel gehaald. Achteraf denk ik dat als ik een modemreset had uitgevoerd, ik de wifi wel aan de praat had gekregen. Maar ach, was toch al niet bepaald gecharmeerd van windows 10 mobile. Alleen hoesje is weggegooid geld, maar nu weet ik tenminste wat ik aan windows phones niet hoef te missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mja het is net wat je gewend ben natuurlijk, ik heb zelf minder gezeik met een W10 telefoon dan de Android toestellen die ik gehad heb. Werkt gewoon... Is niet mega spectaculair maar ik heb het ook allemaal niet nodig. Doet zijn ding, en goed. :) W8 was soms wel eens buggy en tricky en nu soms nog wel eens met W10, maar dat is echt bijna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Is het mogelijk om een schermbeveiliging in te stellen op de lumia 650? Ik heb al in de handleiding gekeken, maar kan daar niks over vinden. Ook google hielp me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:10

GerCor

Zonder dallen geen pieken

hoi1234 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 17:47:
Is het mogelijk om een schermbeveiliging in te stellen op de lumia 650? Ik heb al in de handleiding gekeken, maar kan daar niks over vinden. Ook google hielp me niet echt.
Instellingen >> Persoonlijke instellingen >> Vergrendelingsscherm >> Aanmeldingsopties >> Pincode

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
GerCor schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Instellingen >> Persoonlijke instellingen >> Vergrendelingsscherm >> Aanmeldingsopties >> Pincode
Zover was ik ook gekomen maar toch afgebroken omdat ik denk dat die pincode dan voor al mijn devices geldt en dat wil ik niet. Of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dat heb je mis. (staat er soms bij dat het voor al jouw devices geldt?).

[ Voor 65% gewijzigd door GerCor op 29-08-2016 14:01 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
Ik werd op het verkeerde been gezet vanwege het feit dat ik moest inloggen op live.com om een pincode op te geven. Ik vermoedde dat dit was om de pincode te synchroniseren tussen m'n devices. Niet dus. Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
GerCor schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Dabkjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 16:08
Adviesprijs (Microsoft Store) is nu €129: https://www.microsoftstor...a-650/productID.333025500

Of als je student bent €116,10: https://www.microsoftstor...-650/productID.1100429800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is erg cheap. :) Veel bang voor je bucks.

Meer mensen trouwens last ervan dat Whatsapp sinds de laatste update niet echt soepel loopt en met snel berichten tikken en sturen af en toe denktijd nodig heeft? Ook de camera weigert regelmatig vanuit WA...

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
Wat is de snelste manier van updates downloaden? Want over wifi duurt het soms 3-5 uur updaten totaal. Bij 4-8 toestellen nu al gebeurd.

En de recovery tool klopt voor geen meter. Omdat ik bijvoorbeeld op de tool zie u telefoon is helemaal up-to-date maar ondertussen ben ik gewoon de nieuwste update aan het downloaden.

Gaat om de dual-sim variant

[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 15-09-2016 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:28
DTtW breidt zich verder uit, binnenkort op de L650:

http://www.windowscentral.com/lumia-650-gets-double-tap-wake

Dit is een FW update (01078.00042.16352), binnenkort of misschien nu al binnen te halen met WDRT. Waarschijnlijk over een paar weken OTA.
  • Wi-Fi connectivity improvements, including fixes for Wi-Fi connection dropping randomly and Wi-Fi scan occasionally not returning any results.
  • Support for double tap to wake enabled.
  • Bluetooth connectivity improvements.
  • Stability and reliability improvements.
  • Camera improvements, including improved image and video quality, improved Auto-focus and fix for a problem that was causing slow motion capture to skip frames for some users.
  • Cellular connectivity improvements, including fix for a problem that caused occasional network loss for some users.
  • Audio quality improvements, including fix for a problem that caused voice call audio to get scrambled for some users

[ Voor 80% gewijzigd door ardvark99 op 19-09-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Bluetooth ben ik ook wel benieuwd naar, kon met de 640 prima verbindingen maken en houden met de auto, deze vind het niet zo leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
ardvark99 schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:23:

• Camera improvements, including improved image and video quality, improved Auto-focus and fix for a problem that was causing slow motion capture to skip frames for some users.
Dapper, een fix voor slomo video.
Ik kan die hele instelling niet eens vinden op mijn vrouw haar toestel.
Op mijn 950 is het schildpadje prominent aanwezig, maar op haar 650 niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Amadeus1966 op 20-09-2016 20:18 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:28
Amadeus1966 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:17:
[...]

Dapper, een fix voor slomo video.
Ik kan die hele instelling niet eens vinden op mijn vrouw haar toestel.
Op mijn 950 is het schildpadje prominent aanwezig, maar op haar 650 niet.
Het zou mij niets verwonderen dat de lijst van bugfixes klakkeloos is overgenomen van de L950 door de reporter van de site... Volgens mij is er nog niets officieel naar buiten gebracht over deze FW door MSFT. Dat ging toen ook zo met de FW van L950, eerst zonder aankondiging op de WDRT, daarna na een paar weken pas officieel via OTA, met een mededeling van MSFT.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Mijn vader heeft zijn lumia 635 kapot laten vallen. Ik gok dat een schermreparatie duurder uitvalt dan een nieuwe telefoon. Omdat windows phone opzich erg gebruikersvriendelijk is voor oudere mensen en omdat hij daar nu gewend aan is zit ik te denken aan een 650.
Is dat iets of volstaat een 550 ook? Volgens zat er niet echt een verschil in snelheid tussen die twee.
De 635 had trouwens een snapdragon 400 komt dat overeen met de nieuwere 200 of is die nog langzamer?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 11:57

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Ik heb sinds kort ook een Lumia 650 van "de zaak" omdat mijn 925 regelmatig uit begon te vallen of gewoon helemaal vast liep..
De 650 is een prima telefoon, behalve de wifi problemen.

Thuis de wifi ingesteld en verbonden zonder problemen. Maar als ik buiten bereik van de wifi kom en daarna weer binnen bereik, wil de telefoon niet verbinden.
Wifi uit/aan, verwijderen/opnieuw aanmaken werkt allemaal niet.

Als ik mee kijk op mijn wifi router (Mikrotik) terwijl de telefoon zegt zich aan te melden, zie ik helemaal niets voorbij komen van wat voor "poging" dan ook.

Alleen nadat ik de telefoon uit/aan gezet heb krijg ik pas weer verbinding.
Ik zie dan wel netjes de aanmelding etc op de router voorbij komen.

Vreemd genoeg heb ik deze problemen niet met het wifi netwerk op het werk.
En nog vreemder is dat iemand anders, ook met een 650, geen problemen op mijn wifi heeft.

Ondertussen heb ik al op diverse fora gelezen dat dit een "bekend" probleem zou zijn en niet alleen met de 650, maar ook met meerdere toestellen die Win10 draaien.
Het lijkt dus niet specifiek een probleem met deze telefoon.

Just my 2cents

[ Voor 12% gewijzigd door Thasaidon op 22-09-2016 13:20 ]

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

• theduke1989
wat is updaten een drama zeg.

Ik kom van android vandaan maar WMP10 is 10x als het gaat om updaten.

Waarom moet je in de tussentijd tig keer opstarten voordat de update uit eindelijk is geïnstalleerd?

Is er een versnelde manier van downloaden/installeren. Want de recoverytool is ook zo lomp als wat.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Thasaidon schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:18:
Ik heb sinds kort ook een Lumia 650 van "de zaak" omdat mijn 925 regelmatig uit begon te vallen of gewoon helemaal vast liep..
De 650 is een prima telefoon, behalve de wifi problemen.

Thuis de wifi ingesteld en verbonden zonder problemen. Maar als ik buiten bereik van de wifi kom en daarna weer binnen bereik, wil de telefoon niet verbinden.
Wifi uit/aan, verwijderen/opnieuw aanmaken werkt allemaal niet.

Als ik mee kijk op mijn wifi router (Mikrotik) terwijl de telefoon zegt zich aan te melden, zie ik helemaal niets voorbij komen van wat voor "poging" dan ook.

Alleen nadat ik de telefoon uit/aan gezet heb krijg ik pas weer verbinding.
Ik zie dan wel netjes de aanmelding etc op de router voorbij komen.

Vreemd genoeg heb ik deze problemen niet met het wifi netwerk op het werk.
En nog vreemder is dat iemand anders, ook met een 650, geen problemen op mijn wifi heeft.

Ondertussen heb ik al op diverse fora gelezen dat dit een "bekend" probleem zou zijn en niet alleen met de 650, maar ook met meerdere toestellen die Win10 draaien.
Het lijkt dus niet specifiek een probleem met deze telefoon.

Just my 2cents
Misschien dat de aankomende firmware update de problemen oplost?

http://www.windowscentral.com/lumia-650-gets-double-tap-wake

• robert.v.w.
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 09:51
Ik heb de 650 DS nu sinds een kleine week. Het toestel bevalt prima (hiervoor ook al 5 WM/WP toestellen gehad) maar ik vind de batterijduur aan de zeer korte kant.Om zeker te weten dat het niet aan de instellingen ligt, heb ik een harde reset gedaan, alle syncs uitgezet, alle achtergrondapplicaties uitgeschakeld, locatieservices uitgezet en NFC uitgezet.

Het toestel is vanmorgen om 6:30 uit de lader gehaald Om 9:00 (niks er mee gedaan) was de batterij gedaald naar 70%. Om 11:00 heb ik 1 telefoontje er mee gepleegd (5 min). Om 12:00 was het 35%. En nu (14:30) is het 28%. Afgezien van elk half uur het scherm voor 30 s aanzetten om de accu te bekijken, is er nisk mee gedaan.

Mijn vermoeden is dat de batterij niet deugt. Wat denken jullie?

• Thasaidon

Thasaidon

Ja ik las dat er een nieuwe aan zat te komen, afwachten dus, want dit is wel irritant.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24

Wallie

Herr

robert.v.w. schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:37:
Ik heb de 650 DS nu sinds een kleine week. Het toestel bevalt prima (hiervoor ook al 5 WM/WP toestellen gehad) maar ik vind de batterijduur aan de zeer korte kant.Om zeker te weten dat het niet aan de instellingen ligt, heb ik een harde reset gedaan, alle syncs uitgezet, alle achtergrondapplicaties uitgeschakeld, locatieservices uitgezet en NFC uitgezet.

Het toestel is vanmorgen om 6:30 uit de lader gehaald Om 9:00 (niks er mee gedaan) was de batterij gedaald naar 70%. Om 11:00 heb ik 1 telefoontje er mee gepleegd (5 min). Om 12:00 was het 35%. En nu (14:30) is het 28%. Afgezien van elk half uur het scherm voor 30 s aanzetten om de accu te bekijken, is er nisk mee gedaan.

Mijn vriendin heeft mijn 650 (SS) in gebruik die ik van mijn werk heb (heb zelf een 640XL DS), die doet er ruim twee dagen mee...

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Thasaidon

Thasaidon

Wallie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:40:
[...]

Mijn vriendin heeft mijn 650 (SS) in gebruik die ik van mijn werk heb (heb zelf een 640XL DS), die doet er ruim twee dagen mee...
Yup, ik doe ook (bijna) 2 dagen met mijn 650 en gebruik hem de hele dag voor mijn werk.

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06

Ik heb sinds een week de single sim variant in gebruik. In standby is de drain ongeveer 1% tot 1,5% per uur.

Bij gebruik:
- af en toe wat twitter
- whatsapp
- beetje browsen
- 2 syncende mailaccounts

gaat de batterij afname richting de 4% per uur.

Is er ter plekke sprake van een zwak netwerksignaal?

• robert.v.w.
Nee, de locatie maakt niet uit. Thuis, werk, op wifi of op 3-4 G.

• lowiesjie
Iemand de laatste firmware update al via OTA aangeboden gekregen trouwens?

• Stefan22
  • Niet online
Zojuist de Lumia 650 besteld, als opvolger van mijn Lumia 532, behoorlijk grote stap dus als het gaat om de grootte van het scherm, van 4 naar 5 inch. Kan ik de Lumia 650 gelijk via WDRT updaten naar de nieuwste firmware? (Met DDtW)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Stefan22 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:45:
Zojuist de Lumia 650 besteld, als opvolger van mijn Lumia 532, behoorlijk grote stap dus als het gaat om de grootte van het scherm, van 4 naar 5 inch. Kan ik de Lumia 650 gelijk via WDRT updaten naar de nieuwste firmware? (Met DDtW)?
Met WDRT ga je juist terug in softwareversie. Updaten doe je in de instellingen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:18:
[...]

Met WDRT ga je juist terug in softwareversie. Updaten doe je in de instellingen van de telefoon.
Ja, maar de OTA is nog niet beschikbaar, en op Windows Central stond dat de firmware update beschikbaar was via WDRT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dat klopt inderdaad. In sommige landen. Dus ja, je krijgt een nieuwe binnen. Het proberen waard.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 23-09-2016 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Sinds gisteren ook in het bezit van een Lumia 650 nadat LG garantie weigerde vanwege cyanogenmod en mijn G4 bootloop problemen kreeg. Gezien ik juli a.s. weer kan verlengen wel een backup telefoon nodig. Mijn note 1 kon deze rol niet meer vervullen. Na het lezen van wat reviews en wp7.1 toen nog op mijn htc hd2 te hebben gehad de stap gezet en een Lumia 650 besteld.

Wat blijft het toch een fijn mobiel OS. Helaas blijf ik tegen de app-gap aanlopen en begrijp ik ook totaal niet dat MS project astoria heeft gestopt. Zit er nu sterk over te denken om hem maar te retourneren en een moto-g te bestellen.

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Lumia 650 vandaag binnen gekomen, na het instellen naar updates gezocht, en de nieuwste firmware update met DTtW kwam gelijk binnen, samen met de Anniversary Update. OTA dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robert.v.w.

Om mijn eigen vraag te beantwoorden: ik ben er achter. Het lag aan het gerestorede startscherm. Ik had een factory reset gedaan, een restore van het MS account (want ik wilde wel al mijn data en apps hebben) en vervolgens alle syncs uit, gps uit, etc., zoals beschreven. Maar het startscherm had ik ongemoeid gelaten. En twee dagen geleden herinnerde ik me opeens dat WP 8.1 vaak het probleem dat dat tiles, die door een restore of update gehaald waren, nog wel eens de oorzaak konden zijn van accuproblemen. Dus ik heb alle tiles weggehaald, startscherm opnieuw "gebouwd" en alle toeters en bellen weer aangezet. Nu haal ik met syncs, gps etc. probleemloos 1,5 dag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:28
Vandaag ook nieuwe firmware ontvangen OTA, belgische CV

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Mijn vader is trouwens een timmerman en de vorige telefoon is zo ook komen te overlijden zijn er goede hoesjes voor dit toestel? Voor de 630 was dat een drama.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
icecreamfarmer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:31:
Mijn vader is trouwens een timmerman en de vorige telefoon is zo ook komen te overlijden zijn er goede hoesjes voor dit toestel? Voor de 630 was dat een drama.
Zat keuze op Aliexpress, je moet wel een paar weken geduld hebben voordat je bestelling in NL is.
https://nl.aliexpress.com...earchText=lumia+650+cover

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

apollo13 schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:38:
[...]

Zat keuze op Aliexpress, je moet wel een paar weken geduld hebben voordat je bestelling in NL is.
Dankje daar had ik ook al naar gekeken. hebben ze ook een soort bumbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:54
Na het kunnen testen met een 640, bij de baas een gratis 650 besteld. Best een mooi en goed werkend toestel, en gratis. voor mij. Had geen zin fors bij te betalen voor een iPhone die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
net eentje besteld :) 130eur geloof ik.
had een lumia 635, maar die kon niet naar win10. wel preview geprobeerd maar tel is daar te traag voor.

nu van 635 naar 650. ook beter camera en flits. had wel liever het formaat van de 635 gehouden maar alle telefoons moeten tegenwoordig blijkbaar groter worden :(

als het bevalt mijn ouders en schoonouders ( :o )misschien ook maar upgraden van 630 naar 650 8) .

[ Voor 28% gewijzigd door DARKLORD op 02-10-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

apollo13 schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:38:
[...]

Inderdaad, engelengeduld. Wacht al vanaf 10 september op de ANKER Soundcore. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Ook al in een ander topic gemeld, maar heir zitten de 650 gebruikers.

Ik kan de "Lumia creative studio" app niet installeren. De app zou niet geschikt zijn voor mijn toestel.

Iemand hier daar een probleem mee, toestel is net nieuw en volledig up-to-date. Via de backup instellingen over gezet van een luima 640.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!rk
  • Laatst online: 07-08 11:04
Hallo,

Onlangs ben ik overgestapt van Blackberry Q10 naar de Lumia 650. Nu kom ik achter dat alle notificaties via glimpscreen lopen. Nu vind ik het wel veel omslachtig om toegang te krijgen na een Whatsappmelding :dubbeltik>swipe omhoog>password>naar WA tegel

Hoe doen jullie dit? Ik vind het vrij omslachtig, of is Blackberry Hub nou gewoon superieur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:59
Je kunt toch de berichten gelijk in je notificatiescherm zien? Dubbeltik -> notificaties naar beneden 'trekken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
satya schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:48:
Ook al in een ander topic gemeld, maar heir zitten de 650 gebruikers.

Ik kan de "Lumia creative studio" app niet installeren. De app zou niet geschikt zijn voor mijn toestel.

Iemand hier daar een probleem mee, toestel is net nieuw en volledig up-to-date. Via de backup instellingen over gezet van een luima 640.
Ook niet als hem rechtstreeks uit de store download (op de sd-card van je cell) en daarvandaan activeert?

http://cdn.marketplacecon...Lumia-Creative-Studio.xap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
b2vjfvj75gjx7 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:16:
[...]

Ook niet als hem rechtstreeks uit de store download (op de sd-card van je cell) en daarvandaan activeert?

http://cdn.marketplacecon...Lumia-Creative-Studio.xap
Heb ik lokaal al geprobeerd, werkte neit. SD kaart heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Lekker, deze ochtend de batterij van de telefoon gewoon plat na een nachte niks gedaan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Hoi alles,

We hebben op onze werk allemaal een nieuwe telefoonlijn de Lumia 650.

Echter hebben een aantal van onze medewerkers last van geluidsproblemen en vooral bij oordopjes.
Het zijn 100% Lumia gecertificeerde oordopjes.

De telefoon herkent de oordopjes niet proberen stuk of 3-4 uit op meerdere telefoons werken ze allemaal niet. Dan proberen we de oordopjes op een niet lumia telefoon daar werken ze wel op. Het geluid van bellen is 80% weg of je hoort helemaal niks of hij gaat niet over de pieptoon etc.

We hebben wel meegekregen dat ze de Lumia's hebben ge-update maar kan in changelogs van microsoft nergens zien dat er dit soort problemen zijn. Want om ze nu allemaal naar de leverancier te brengen is ook flauwekul natuurlijk als het allemaal dezelfde probleem hebben... iemand enig idee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Ik weet niet of het er mee te maken heeef, maar wanneer je het volume met de knop aan de zijkant gaat regelen dan kun je op het scherm rechtsboven op een uitvouw symbooltje drukken. Staat toevallig het geluid voor "media en apps" helemaal op 0?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

satya schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:18:
[...]

Ik weet niet of het er mee te maken heeef, maar wanneer je het volume met de knop aan de zijkant gaat regelen dan kun je op het scherm rechtsboven op een uitvouw symbooltje drukken. Staat toevallig het geluid voor "media en apps" helemaal op 0?
Deze wordt bedoeld:(bij de gele pijl)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/COjxxcLlFsv5F1ulSBxeNBHI/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlrdngr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-06 20:37
Sinds de laatste update (die ik in een Amerikaans hotel mocht ontvangen) is de levensduur van mijn batterij gedaald van een goeie 36 uur naar net 12... Heb alles al zoveel mogelijk uitgezet (vooral Edge slurpt op de achtergrond aardig wat power blijkbaar), maar nog moet ik er gewoon voor zorgen dat ik altijd een oplader bij me heb.
Blijkbaar is het probleem een soort van bekend, maar ik heb niet de indruk dat er iets aan gedaan wordt.
De 26 dagen stand-by die Mickey$oft zelf propageert lijkt me tamelijk onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Vlrdngr schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:24:
Sinds de laatste update (die ik in een Amerikaans hotel mocht ontvangen) is de levensduur van mijn batterij gedaald van een goeie 36 uur naar net 12... Heb alles al zoveel mogelijk uitgezet (vooral Edge slurpt op de achtergrond aardig wat power blijkbaar), maar nog moet ik er gewoon voor zorgen dat ik altijd een oplader bij me heb.
Blijkbaar is het probleem een soort van bekend, maar ik heb niet de indruk dat er iets aan gedaan wordt.
De 26 dagen stand-by die Mickey$oft zelf propageert lijkt me tamelijk onmogelijk...
In de update van vandaag of gisteren zitten daarvoor een aantal oplossingen.

http://www.windowscentral...te-14393321-pc-and-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Beetje in de war, is de 650 nu wel of niet draadloos op te laden. Er zit wel een lus in het deksel aan de achterkant die met twee pinnen met het toestel verbonden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
De 650 heeft geen Qi draadloos laden, de lus die je ziet is voor NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlrdngr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-06 20:37
satya schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:38:
[...]

In de update van vandaag of gisteren zitten daarvoor een aantal oplossingen.

http://www.windowscentral...te-14393321-pc-and-mobile
Ik zie dat deze vannacht is geïnstalleerd. Ik ga het bijhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
GerCor schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

Deze wordt bedoeld:(bij de gele pijl)

[afbeelding]
Helaas is dit niet oplossing blijft nog voorkomen. Ga maar de foute smartphons terug naar de leverancier opsturen.... Want het is raar pas na de update gebeurde dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn vrouw haar Lumia 650 (met de laatste normale updates) heeft ook een verschrikkelijke batterijduur. Zelfs haar oude Lumia 620 met al wat jaartjes op de teller ging een stuk langer mee op één lading.

Toppunt is dat er zelfs zonder gebruik een serieuze battery drain is (van 80% naar helemaal leeg op 8 uur). De batterijapp toont dat Whatsapp dan de grootste verbruiker is zonder enig bericht ontvangen te hebben.

Mijn Lumia 735 met W10 gaat een stuk langer mee op één lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Laatst online: 10:24

Wallie

Herr

Admiral Freebee schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:11:
Mijn vrouw haar Lumia 650 (met de laatste normale updates) heeft ook een verschrikkelijke batterijduur. Zelfs haar oude Lumia 620 met al wat jaartjes op de teller ging een stuk langer mee op één lading.

Toppunt is dat er zelfs zonder gebruik een serieuze battery drain is (van 80% naar helemaal leeg op 8 uur). De batterijapp toont dat Whatsapp dan de grootste verbruiker is zonder enig bericht ontvangen te hebben.

Mijn Lumia 735 met W10 gaat een stuk langer mee op één lading.
Ik zou eens een reset doen. De 650 van mijn vriendin gaat iets van 3 dagen mee (ook met Whatsapp er op)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ook maar eens doen dan, ik haal 1,5 dag met weinig gebruik en soms niet eens een dag met veel bellen en internetten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ja ik zal het ook eens proberen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

ik heb sinds gisteren een Lumia 650 ds, mooi toestel en stukken sneller dan mijn vorige Lumia, de 630 ds.

Ik heb wel 1 irritant iets met de lumia 650: het volume van de ringtone.
Pas als deze op 10 staat is er iets van geluid waar te nemen, ik heb bv de tingtone nostalgia als test genomen.

Iemand nog tips over dit probleem?
Geluid klinkt niet dof, wel helder.
De cover van de telefoon ook eraf gehaald, maar geluid blijft zwak.

De lumia heeft de laatste update van win 10 mobile al geinstalleerd en is gereboot.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Laatst online: 12-09 16:08
De 650 is nu tijdelijk (tot 16 december) in de aanbieding bij Microsoft: €99. Ze hebben alleen de witte variant zo te zien.

https://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_NL/pdp/Microsoft-Lumia-650/productID.333025500?icid=P9667_Mod-D_SalesR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Inmiddels al een tijdje de 650 in gebruik, wat random crashes en bugs, spatie en enters die ineens niet meer werkt, geen hotspot kunnen aanmaken tot na een reboot, foto willen maken vanuit Whatsapp dat het toestel flipt, of een foto maakt maar niet doorgaat, of een half scherm (onderkant is zwart zonder toetsenbord), openen van WA duurt enorm lang, navigatie die spontaan de brui eraan geeft (soms keer na keer tot een reboot), dropbox die regelmatig hapert, diverse issues met andere apps, etc.

Echt totaal niet volledig betrouwbaar en stabiel, maar toch werkt het onwijs fijn dat W10. :)

Enige nadeel is dat ik sinds afgelopen week breekbeeld heb, niet eens door een val (die heeft hij wel gehad), had het toestel op een hoekje vast tussen de vingers en kennelijk zat er spanning op het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
@Joopie, kleine dingetjes zijn er wel, maar zo hoort het niet . Veel problemen zijn op te lossen met een reset, maar beste oplossing in naar fabrieksinstellingen . Wacht morgen avond even af , waarschijnlijk weer een update, laat die instaleren en eens die erop staat , terug naar fabrieksinstellingen zetten.

De laatste update blijft er gewoon opstaan, maar alles word op nieuw geïnstalleerd. Meestal zijn de problemen dan opgelost. Mocht dit niet helpen, toestel voor reparatie aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

En gewone reset gaat soms een keer of drie per dag, algehele factory reset heeft ie een tijd geleden gehad maar ik was idd weer eens op een update aan het wachten.

Maakt het dan uit als ik een back up terug zet met alle instellingen edg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Ik zou adviseren de volgend eupdate afte wachten, instaleren, dan terug zetten naar fabrieks, en GEEN backup terug zetten.

Gewoon afscheid nemen van oud zeer en opnieuw beginnen. Foto's ed kan je ook zelf updaten en terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Sorry voor de enorme kick. Mijn moeder heeft een 2dehands Lumia 650 gekregen van mij. Echter valt deze af en toe uit (ca. 3 keer per week). Er is niet echt een patroon te herkennen. Ik heb gevonden dat dit misschien kan liggen aan calibratie van de accu, dus dit heb ik haar laten doen (helemaal leeg trekken en dan opladen). Maar wat kan het misschien nog verder zijn? Een factoryreset heb ik al gedaan, dat hielp niet. Volgens mij draait de nieuwste versie van W10M er op. Ik heb ook geprobeerd om een insider build er op te krijgen, maar dat is niet gelukt, de Insider app lijkt niet meer te werken, of de telefoon wordt niet meer ondersteund.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
zonoskar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 00:09:
Sorry voor de enorme kick. Mijn moeder heeft een 2dehands Lumia 650 gekregen van mij. Echter valt deze af en toe uit (ca. 3 keer per week). Er is niet echt een patroon te herkennen. Ik heb gevonden dat dit misschien kan liggen aan calibratie van de accu, dus dit heb ik haar laten doen (helemaal leeg trekken en dan opladen). Maar wat kan het misschien nog verder zijn? Een factoryreset heb ik al gedaan, dat hielp niet. Volgens mij draait de nieuwste versie van W10M er op. Ik heb ook geprobeerd om een insider build er op te krijgen, maar dat is niet gelukt, de Insider app lijkt niet meer te werken, of de telefoon wordt niet meer ondersteund.
Hier hetzelfde, in de vorm van random reboots, soms 2 keer per dag en soms enkele dagen niet, maar zeker wel meerdere keren per week. Ik vermoed toch iets in de software wat niet goed zit. Voor de zekerheid zou je nog kunnen controleren of de accu niet losjes zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

lowiesjie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:28:
Hier hetzelfde, in de vorm van random reboots, soms 2 keer per dag en soms enkele dagen niet, maar zeker wel meerdere keren per week. Ik vermoed toch iets in de software wat niet goed zit. Voor de zekerheid zou je nog kunnen controleren of de accu niet losjes zit.
Dat klinkt niet goed. Lukt het jou wel om een insider build te installeren? Of is MS daarmee helemaal gestopt voor W10M?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
zonoskar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Dat klinkt niet goed. Lukt het jou wel om een insider build te installeren? Of is MS daarmee helemaal gestopt voor W10M?
Niet geprobeerd om een insider build te installeren, maar de insider loopt in principe gelijk aan production momenteel. Verwachting is dat er voor mobile geen nieuwe insider builds meer zullen worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 21:49
lowiesjie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:28:
[...]

En hier ook hetzelfde :)

Ik heb het idee dat dit komt als de telefoon twee dingen tegelijk wil doen:
glimpscherm/klok tonen + app afsluiten of lockscreen tonen

Dus regelmatig gehad dat net klok getoond werd en ik wilde ontgrendelen.
Of telefoongesprek afgelopen en telefoon dus juist van zwart scherm naar app tonen moet gaan.

Telefoon reboot dan spontaan of blijft juist hangen in een zwart scherm en moet je zelf een reset uitvoeren. zeer zeer onhandig en onwensellijk ! zeker omdat je soms niet door hebt dat je telefoon niet meer actief is omdat ie wacht op je pincode alvorens de sim actief wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
Piemol schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:40:
[...]

Telefoon reboot dan spontaan of blijft juist hangen in een zwart scherm en moet je zelf een reset uitvoeren. zeer zeer onhandig en onwensellijk ! zeker omdat je soms niet door hebt dat je telefoon niet meer actief is omdat ie wacht op je pincode alvorens de sim actief wordt.
Van het weekend een WDRT uitgevoerd. Ik dacht dat de telefoon dan direct op de laatste build zou worden gezet. Bleek echter niet zo, meerdere updates gehad erna. Of mogelijk heb ik het niet goed uitgevoerd?

Anywayz, lijkt wat stabieler te zijn en ook wat bugjes zijn eruit. Wat nog niet vlekkeloos gaat is de mail en calendar. Bij update van de app worden bepaalde instellingen gereset. Ik wil helemaal geen conversation on en ook geen focused inbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvofreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09 18:58
RIP Windows Phone......... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

De telefoon van mijn vader is ontzettend langzaam aan het worden.
Bijna 2 jaar oud nu maar had er toch mee rvan verwacht. Veel meer dan WA gebruikt hij niet maar zelfs dat houdt hij niet in het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
Voor degenen die er misschien nog niet van op de hoogte zijn:
Windows 10 Mobile, version 1709 (released October 2017) is the last release of Windows 10 Mobile and Microsoft will end support on December 10, 2019. The end of support date applies to all Windows 10 Mobile products, including Windows 10 Mobile and Windows 10 Mobile Enterprise.

Windows 10 Mobile users will no longer be eligible to receive new security updates, non-security hotfixes, free assisted support options or online technical content updates from Microsoft for free.
Meer over End of Life van Windows 10 Mobile:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat is werkelijk al heel erg lang geleden bekend gemaakt. Support per build is al veel langer terug te vinden en eind 2019 staat al lang vast voor de laatste mobile 10 build die beschikbaar was. Dat gezegd hebbende, heb je onderstaand nieuws dan ook meegekregen?

nieuws: WhatsApp stopt eind dit jaar met support Windows Phone

En ja, dit geldt ook voor W10M.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
hardware-lover schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:11:
Dat is werkelijk al heel erg lang geleden bekend gemaakt. Support per build is al veel langer terug te vinden en eind 2019 staat al lang vast voor de laatste mobile 10 build die beschikbaar was. Dat gezegd hebbende, heb je onderstaand nieuws dan ook meegekregen?

nieuws: WhatsApp stopt eind dit jaar met support Windows Phone

En ja, dit geldt ook voor W10M.
Dat klopt misschien wel, maar gezien de laatste pagina's berichten redelijk gedateerd zijn EN ik er nog niets over had gelezen binnen dit topic (heb niet in andere W10 phone topics gekeken :D ) dacht ik post het toch even.

Ik kende het bericht van Whatsapp maar gebruik geen apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Piemol schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:23:
[...]
Dat klopt misschien wel, maar gezien de laatste pagina's berichten redelijk gedateerd zijn EN ik er nog niets over had gelezen binnen dit topic (heb niet in andere W10 phone topics gekeken :D ) dacht ik post het toch even.

Ik kende het bericht van Whatsapp maar gebruik geen apps.
V.w.b. dat laatste, dan kan je nog lang vooruit met de Lumia ;)

Testing, one, two ...

Pagina: 1 2 3 Laatste