PSN: MilanXXL
Nu dat private matches er zijn kunnen we dat wel een keertje organiseren.
Is de moments of triumph Y2 al afgelopen of niet? Anders misschien de challenge modes nog ff doen. Niet dat het veel zal uitmaken want moet die stomme crucible quest ook nog completenRondo-H76 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:31:
Voor wie het wil weten ... of nog leest hier ,
1 Deze week zijn alle challenges actief in de KF raid .. dus Warpriest , Golgo en Oryx.
2 Het ziet er naar uit dat we vanavond private matches gaan krijgen in pvp
HYYYYPEEE !!!!!
Als het goed is reset. Dus 11uur smorgens.Convoy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:06:
Hoe laat, EU tijd, kunnen we 20 sept eigenlijk aan de slag met Destiny: Rise of Iron?
Je hebt vanaf het moment dat ik dit beantwoord nog 6 dagen , 6 uur , en 3 min.Ereaser schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:48:
[...]
Is de moments of triumph Y2 al afgelopen of niet? Anders misschien de challenge modes nog ff doen. Niet dat het veel zal uitmaken want moet die stomme crucible quest ook nog completen
GOGOGO !!
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Opschieten dusRondo-H76 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:57:
[...]
Je hebt vanaf het moment dat ik dit beantwoord nog 6 dagen , 6 uur , en 3 min.
GOGOGO !!
Net even opgezocht en hoef nog maar een paar potjes met 6+ hand cannon kills en dan de laatste stap met 20 punten voor Crucible, dus dat kan ik ook nog wel ff doen.
Houtvlot is op vakantie
En ik moet Houtvlot zijn alpaca naar zwemles brengen
Deze man is bang!Crashhill schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:15:
[...]
Houtvlot is op vakantie
3v3, 4v4, 5v5, etc etc.
Wil eerst even inventariseren hoeveel man er mee doet (wat hulp is handig
Afhankelijk van de groep moeten we even kijken naar welke game modus en datum en tijdstip.
[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 14-09-2016 16:56 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Tuig doet mee!NLRev0lution schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:54:
Nu we private matches hebben.. Is er animo voor een tweakers toernooi?
3v3, 4v4, 5v5, etc etc.
Wil eerst even inventariseren hoeveel man er mee doet (wat hulp is handig, heb ook nog werk te doen enz
)
Afhankelijk van de groep moeten we even kijken naar welke game modus en datum en tijdstip.
Sure! Er zijn vast wel bracket/toernooi websites waar je alles in kan vullen eventueel?NLRev0lution schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:54:
Nu we private matches hebben.. Is er animo voor een tweakers toernooi?
3v3, 4v4, 5v5, etc etc.
Wil eerst even inventariseren hoeveel man er mee doet (wat hulp is handig, heb ook nog werk te doen enz
)
Challenge acceptedL490 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:57:
TUIG vs NERF, let's go!

Een alpaca kan van natura al zwemmen, nergens voor nodig. Of hij moet bij de reddingsbrigade gaan werken? Dan snap ik het.Crashhill schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:15:
[...]
Houtvlot is op vakantie
Jij snapt msteffeh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:24:
[...]
Sure! Er zijn vast wel bracket/toernooi websites waar je alles in kan vullen eventueel?
[...]
Challenge accepted
[afbeelding]
[...]
Een alpaca kan van natura al zwemmen, nergens voor nodig. Of hij moet bij de reddingsbrigade gaan werken? Dan snap ik het.
Vwb de brackets: op teh interwebs staan er een paar maar waren t net niet..
[ Voor 7% gewijzigd door NLRev0lution op 14-09-2016 18:37 ]
Deze alpaca is een speciaal geval. Hij heeft eigelijk ook watervrees. Maar pas durfde hij bijna het zwembad in. Dus er komt vordering in. Duurt alleen echt een poosje.steffeh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:24:
[...]
Sure! Er zijn vast wel bracket/toernooi websites waar je alles in kan vullen eventueel?
[...]
Challenge accepted
[afbeelding]
[...]
Een alpaca kan van natura al zwemmen, nergens voor nodig. Of hij moet bij de reddingsbrigade gaan werken? Dan snap ik het.
PSN - M4uSzi // -
DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
Morgenavond, 20:00 uur, Straight up elimination?steffeh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:24:
[...]
[...]
Challenge accepted
[afbeelding]
[...]
Edit: Lexie is me al voor.
[ Voor 13% gewijzigd door M4uSzi op 14-09-2016 19:04 ]
PSN - M4uSzi // -
Mooi verhaal, geloofwaardigheid is er er wel vanaf nu.M4uSzi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:37:
[...]
Deze alpaca is een speciaal geval. Hij heeft eigelijk ook watervrees. Maar pas durfde hij bijna het zwembad in. Dus er komt vordering in. Duurt alleen echt een poosje.
Ik ben er morgenavond pas laat, in ieder geval variabel dus moet eventjes kijken.M4uSzi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:03:
@Steff. Vanuit TUIG willen morgen 3 mensen een reeks potjes tegen jullie spelen. Zouden jullie ook kunnen?
[ Voor 32% gewijzigd door steffeh op 14-09-2016 20:02 ]
Welke 3 mensen?M4uSzi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:03:
@Steff. Vanuit TUIG willen morgen 3 mensen een reeks potjes tegen jullie spelen. Zouden jullie ook kunnen?
Moeten even kijken of mn team er is morgenavond. en anders even een andere dag plannen.
Leuk dit, lekker fanatiek ook 😂
Lex, Bermudalocket en ik. Maakt het uit?Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:08:
[...]
Welke 3 mensen?
Moeten even kijken of mn team er is morgenavond. en anders even een andere dag plannen.
Ben het er niet echt mee eens dat jij meedoet. Niets persoonlijk maar omdat jij met muis en keyboard speeld geeft dat een oneerlijk voordeel aan ons omdat wij met controller spelen.Njegativ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:51:
[...]
Lex, Bermudalocket en ik. Maakt het uit?
Was het ook niet Zuig VS NERF?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 00:19 ]
mooie potjes iddCrashhill schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:21:
Het was iig gezellig boys!
Leuk dit, lekker fanatiek ook 😂
I served in a company of heroes.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Inderdaad, heel bewust alles blokkeren, anders heb je straks de intro(s) al gezien, de hype moet wel echt blijven!PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:23:
Ik ga aankomende dagen maar even Youtube blokkeren. Staat echt al bijna alles op over de Rise of Iron. Moet wel spannend blijven.
En was gister inderdaad lachen!

Dat gisteren met zn 12en gedaan, melee nade super onlyWhateverSuitsU schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:28:
Destiny kan voor mij al niet meer stuk met Custom Matches. Gisteren met groep van 8 Mayhem Clash gedaan....EPIC chaos en vooral iedereen in de groep horen als ze gekilled worden.....alleen daar had ik al 30e voor over! Very enjoyable...to say the least
Mogen custom controllers wel?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:18:
[...]
Ben het er niet echt mee eens dat jij meedoet. Niets persoonlijk maar omdat jij met muis en keyboard speeld geeft dat een oneerlijk voordeel aan ons omdat wij met controller spelen.
Was het ook niet Zuig VS NERF?

klopt inderdaad. Gister even Planetdestiny geopend en stond vol met spoilersPSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:23:
Ik ga aankomende dagen maar even Youtube blokkeren. Staat echt al bijna alles op over de Rise of Iron. Moet wel spannend blijven.
ben benieuwd. Wel effe streamen he!Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:08:
[...]
Welke 3 mensen?
Muis en toetsenbord geven gewoon een voordeel.
Atlas#22744
Ik speel met een "The farmer says" draaischrijf. Is dat ook een voordeel ?Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:06:
[...]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
In de vorm van? AA in destiny verpest dat voordeel juist.Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:06:
[...]
Ik weet niet waar je het over hebt.PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:28:
[...]
Ik speel met een "The farmer says" draaischrijf. Is dat ook een voordeel ?
Hoezo? Heb je enig idee hoe aim assist werkt?NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:28:
[...]
In de vorm van? AA in destiny verpest dat voordeel juist.
Atlas#22744
Nee, ik begrijp er niks van. Leg het eens uitKasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:36:
[...]
Ik weet niet waar je het over hebt.
[...]
Hoezo? Heb je enig idee hoe aim assist werkt?
Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:36:
[...]
Ik weet niet waar je het over hebt.
[...]
Hoezo? Heb je enig idee hoe aim assist werkt?

http://lmgtfy.com/?q=destiny+aim+assistNLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:41:
[...]
Nee, ik begrijp er niks van. Leg het eens uit
Atlas#22744
Gisteren het 1e potje en mijn laatste potje iedereen gerapped!
ps: Laten we er geen final round discussie van maken, is het allemaal niet waard jongens.
[ Voor 8% gewijzigd door Crashhill op 15-09-2016 10:58 ]
Iedereen moet lekker gamen zoals hij wil.
Speel zelf ook met Sharq en heb daardoor voordelen.
Mooi toch Private matches.
Kusje allemaal
Goede discussie.. Als je een standpunt inneemt heb je daar een mening over en heb je daar onderzoek naar gedaan lijkt me, dan slaat je reactie dus compleet nergens op.
Onderbouw het eens..
https://www.reddit.com/r/...eyboardmouse_adapter_ama/Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:06:
[...]
In Trials of Destiny PvP weet je ook niet waar een ander mee speelt, en dan accepteren we het ook gewoon.
Het is dat sommigen het nu weten anders had je het nooit gemerkt.
Private matches zijn de redding van Destiny.
[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 15-09-2016 11:03 ]
Zo kan het dus ook, gewoon toegeven dat je een voordeel hebt.Griffx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:57:
Ik zeg, wil je het niet doe je het niet.
Iedereen moet lekker gamen zoals hij wil.
Speel zelf ook met Sharq en heb daardoor voordelen.
Mooi toch Private matches.
Kusje allemaal
Naar een reddit post linken met 0 votes is inderdaad een heel goed onderzoek.NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:59:
[...]
Goede discussie.. Als je een standpunt inneemt heb je daar een mening over en heb je daar onderzoek naar gedaan lijkt me, dan slaat je reactie dus compleet nergens op.
Onderbouw het eens..
[...]
https://www.reddit.com/r/...eyboardmouse_adapter_ama/
Atlas#22744
Zijn er genoeg die met sharq en scuff spelen.Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:03:
[...]
Zo kan het dus ook, gewoon toegeven dat je een voordeel hebt.
[...]
Naar een reddit post linken met 0 votes is inderdaad een heel goed onderzoek.
Al die MLG tournooien worden met beide gespeeld.
Ik kende allebei niet, wat is eigenlijk het voordeel van deze controllers?Griffx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:07:
[...]
Zijn er genoeg die met sharq en scuff spelen.
Al die MLG tournooien worden met beide gespeeld.
Atlas#22744
Alsof een lmgtfy linkje goed onderzoek is.Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:03:
[...]
Zo kan het dus ook, gewoon toegeven dat je een voordeel hebt.
[...]
Naar een reddit post linken met 0 votes is inderdaad een heel goed onderzoek.
Revo komt tenminste met iets.
Ik claimde nooit onderzoek te hebben gedaan, was enkel een zetje in de goede richtingTjesus schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:11:
[...]
Alsof een lmgtfy linkje goed onderzoek is.
Revo komt tenminste met iets.
Atlas#22744
http://lmgtfy.com/?q=Sharq+controllersKasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:09:
[...]
Ik kende allebei niet, wat is eigenlijk het voordeel van deze controllers?
http://lmgtfy.com/?q=Scuff+controllers
Zonder dollen, je hebt extra triggers achterop en kortere triggers bovenop.
Feit is dat je met een muis dezelfde afstand(en) op je scherm vele malen sneller kan overbruggen dan een controller, ook al staat de sensivitiy op 10.
Maar jullie wilden TUIG ( of welke clan dan ook )vs NERF, en de toetsenbord/muis meneer zit nu in jullie clan en wist geen eens dat ( de liefste ) mauz daar in zat, dus ga me alsjeblieft niet vertellen dat 'ie er opeens sinds gisteren in zat.
[ Voor 25% gewijzigd door steffeh op 15-09-2016 11:17 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Heel eenvoudig, ik ben nu eenmaal gewoon beter dan jou.....Henkie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:17:
Gaat t lekker mannen? Hoe moeilijk is het om toe te geven dat iemand soms beter is dan jijzelf? lol.
Of bedoel je dat niet?
Ter verduidelijking, die paddles achterop kan je zelf mappen op buttons, waardoor je je duim niet van de aimstick af hoeft te halen om te springen/herladen/wisselen van wapen.Griffx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:14:
[...]
http://lmgtfy.com/?q=Sharq+controllers
chef, je snapt wel dat zon xim niets anders doet dan je toetsenbord/muis bewegingen vertalen naar een controllerinput? dus ook een xim is gelimiteerd aan bijvoorbeeld de sensitivity settings van een spel.steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:14:
Oké, lekker interessant. Dus jij wil nu beweren dat je met een controller het volgende kan: mid air binnen een halve seconde draaien, springen en met een TLW headshots maken terwijl de tegenstander float / dashed? Of binnen .1 seconde exact ergens ( dan wel met een sniper, dan wel met een ieder wapen ) kan mikken?
Feit is dat je met een muis dezelfde afstand(en) op je scherm vele malen sneller kan overbruggen dan een controller, ook al staat de sensivitiy op 10.
maargoed, lekker zeuren zonder te snappen waar het precies over gaat. ik zet alvast de nieuwe pot vaseline klaar, doet t de volgende keer niet zo zeer
Je snapt zelf ook wel dat het makkelijker mikken is met een muis of heb je die pot vaseline ingeslikt?Henkie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:18:
[...]
chef, je snapt wel dat zon xim niets anders doet dan je toetsenbord/muis bewegingen vertalen naar een controllerinput? dus ook een xim is gelimiteerd aan bijvoorbeeld de sensitivity settings van een spel.
maargoed, lekker zeuren zonder te snappen waar het precies over gaat. ik zet alvast de nieuwe pot vaseline klaar, doet t de volgende keer niet zo zeer
Griffx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:14:
[...]
http://lmgtfy.com/?q=Sharq+controllers
Thanks, ik kon zo gauw geen voordelen vinden. Kwam inderdaad wel iets tegen over dat bijvoorbeeld ressen met een normale controller onhandig is.Ereaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:18:
[...]
Ter verduidelijking, die paddles achterop kan je zelf mappen op buttons, waardoor je je duim niet van de aimstick af hoeft te halen om te springen/herladen/wisselen van wapen.
Atlas#22744
Ter extra info, als je claw grip speelt met bijvoorbeeld bumper jumper settings kan het ook gewoon.. tis maar net hoeveel moeite je erin wilt steken.Ereaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:18:
[...]
Ter verduidelijking, die paddles achterop kan je zelf mappen op buttons, waardoor je je duim niet van de aimstick af hoeft te halen om te springen/herladen/wisselen van wapen.
Gebruiken van modified game hardware of game assets is een bannable offense.
Nu zijn die dingen niet te detecteren, dus komt iedereen die ze gebruikt ermee weg.
Persoonlijk maakt mij het geen drol uit, maar ik speel dan ook geen competitive PvP
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Dus het is eigenlijk wat iemand fijn vind om mee te spelen... Of heeft het feitelijke voordelen tov controller gebruikers?steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:19:
[...]
Je snapt zelf ook wel dat het makkelijker mikken is met een muis of heb je die pot vaseline ingeslikt?
Het is net zoals een Amerikaan in een te grote auto. Hoe groter de auto hoe groter het gevoel dat hij een grotere D*ck heeft. Dit komt op hetzelfde neer als een speciale controller.
Goede conclusie.Henkie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:17:
Gaat t lekker mannen? Hoe moeilijk is het om toe te geven dat iemand soms beter is dan jijzelf? lol.
Shadow geeft gewoon aan dat hij het niet eerlijk vindt om te spelen tegen iemand die een muis en toetsenbord gebruikt. Dat vervolgens mensen gaan trollen en dom gaan lopen doen over skills is beetje jammer.
Atlas#22744
Wat is er niet duidelijk genoeg aan makkelijker? Het antoniem daarvan is dan weer moeilijker.NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:20:
[...]
Dus het is eigenlijk wat iemand fijn vind om mee te spelen... Of heeft het feitelijke voordelen tov controller gebruikers?
Zeker een Sharq in bestelling staan, gezien je reactiePSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:20:
Ik zal het allemaal even uitleggen waar het uiteindelijk over gaat.
Het is net zoals een Amerikaan in een te grote auto. Hoe groter de auto hoe groter het gevoel dat hij een grotere D*ck heeft. Dit komt hetzelfde neer als een speciale controller.
Alleen schijnt het dat je daar heel je handen mee verpestHenkie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:19:
[...]
Ter extra info, als je claw grip speelt met bijvoorbeeld bumper jumper settings kan het ook gewoon.. tis maar net hoeveel moeite je erin wilt steken.
[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 15-09-2016 11:22 ]
Boeie als je nu maar kan gamen, dat je later reuma krijgt van die clawgrip zien we dan wel weerEreaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:22:
[...]
Alleen schijnt het dat je daar heel je handen mee verpest
Volgens mij is dit in essentie ook waar het om draaitsteffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:14:
Maar jullie wilden TUIG ( of welke clan dan ook )vs NERF, en de toetsenbord/muis meneer zit nu in jullie clan en wist geen eens dat ( de liefste ) mauz daar in zat, dus ga me alsjeblieft niet vertellen dat 'ie er opeens sinds gisteren in zat.
En vooral niet inhoudelijk reageren als er wel een serieuze oprechte reactie tussen zit. Pot verwijt de ketelKasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:21:
[...]
Goede conclusie.
Shadow geeft gewoon aan dat hij het niet eerlijk vindt om te spelen tegen iemand die een muis en toetsenbord gebruikt. Dat vervolgens mensen gaan trollen en dom gaan lopen doen over skills is beetje jammer.

Zoals ik al eerder aan gaf, kom met iets beters dan een reddit post met 0 votes.NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:25:
[...]
En vooral niet inhoudelijk reageren als er wel een serieuze oprechte reactie tussen zit. Pot verwijt de ketel
Maar prima. Hierbij een filmpje over aim assist; YouTube: PlanetDestiny
Over muis en toetsenbord kan ik heel kort zijn, als je niet snapt dat een muis accurater dan een controller is dan hoeven we niet in discussie te gaan.
Atlas#22744
Volgens mij is UTAddict daar mee bezig.baronruud schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:27:
Gaat dit topic nog ff gerenamed worden naar rise of iron?!
Is allemaal voorspel Ron
Da's de helft van de beleving! Ik heb een voorspellende gavesteffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:32:
[...]
En volgens Low kan je niet zonder voorspel
Verder is het allemaal hetzelfde liedje met dat toetsenbord muis verhaal...
Speel het gewoon lekker zoals je wilt, wil je niet tegen ximmers spelen ook goed.
Ik speel graag met toffe mensen, whip is daar eentje van...
Dat hij me sloopt heeft in mijn geval niks met een xim te maken, hij is gewoon beter...
Maar uiteraard is het dan eenvoudiger om de schuld buiten mezelf te leggen om te roepen dat het allemaal oneerlijk is.
Het is een fokkin spel, heb lol en plezier...
Niemand van ons kan met onze destiny stats afrekenen bij de albert heijn, til er dus niet zo zwaar aan.
Just my 2 cents...
Ja lekker is dat voor 2 cent haal ik ook niets bij de AH.Gearloose schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:44:
Je bent pas echt een cheater als je een lickstick van dumay operations gebruikt!
Verder is het allemaal hetzelfde liedje met dat toetsenbord muis verhaal...
Speel het gewoon lekker zoals je wilt, wil je niet tegen ximmers spelen ook goed.
Ik speel graag met toffe mensen, whip is daar eentje van...
Dat hij me sloopt heeft in mijn geval niks met een xim te maken, hij is gewoon beter...
Maar uiteraard is het dan eenvoudiger om de schuld buiten mezelf te leggen om te roepen dat het allemaal oneerlijk is.
Het is een fokkin spel, heb lol en plezier...
Niemand van ons kan met onze destiny stats afrekenen bij de albert heijn, til er dus niet zo zwaar aan.
Just my 2 cents...
hmmm, dit is niet de beste move van sony...
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Sony: 'Might as well make some money out of this crap'M0nkeymen schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:57:
[...]
hmmm, dit is niet de beste move van sony...
Bijzonder. Ben benieuwd wat dit gaat doen voor bijvoorbeeld Trials.
Atlas#22744
Dit gaat echt alle multiplayer FPS games kapot maken op de Console, muis en toetsenbord is zoveel beter dan controller...
Het is ome Jesse!jesse111 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:33:
[...]
Dit gaat echt alle multiplayer FPS games kapot maken op de Console, muis en toetsenbord is zoveel beter dan controller...

http://xim4.com/about/gameplay-videos/ Nee hoor, je hebt echt geen voordeel met een muis en toetsenbord. Bij ieder filmpje spat het 'kijk jezelf eens goed kunnen spelen met een XIM4 en enorme killstreaks ( aka OP ) kan neerzetten. Tagline van XIM4 is ook niet voor niets 'Highest precision aim'
Dit filmpje zegt echt alles, mensen durven te beweren dat het dus niet makkelijker speelt en het met skills heeft te maken. Oke.
Dit is mooi, totaal niet naief, kortzichtig en het lijkt er op dat je precies weet hoe het werkt /kappa. Ik zal het even uitleggen voor de mensen die niet houden van researchen of google niet kunnen vinden.steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:14:
Oké, lekker interessant. Dus jij wil nu beweren dat je met een controller het volgende kan: mid air binnen een halve seconde draaien, springen en met een TLW headshots maken terwijl de tegenstander float / dashed? Of binnen .1 seconde exact ergens ( dan wel met een sniper, dan wel met een ieder wapen ) kan mikken?
Kb/M op de ps4 is niet 1:1 zoals het is bij de pc. Ten eerste het kastje(xim) emuleert namelijk de Kb/M input als controller input. Je bent dus gebonden aan controller snelheden. Ik kan dus niet afstanden vele malen sneller afleggen dan iemand met een controller..

Het is een tradeoff, helemaal in een game als Destiny waar het eigenlijk niet zo goed werkt. Destiny heeft een trage turning rate, verschillende sensitivities voor Hip, ADS, sprint en mid air, en runt op 30 fps. Vooral de verschillende sensitivities werken vaak tegen je waardoor je aardig gelimiteerd bent in je bewegingen. Ook een deel van de aim assist(niet de bullet magnetism maar het deel waar je scope blijft hangen op het lichaam/hoofd) kan niet goed worden vertaald waardoor er als het ware een lichte "bubbel" om mensen onstaat waar je als Kb/M als het ware door heen moet "duwen". Het voordeel wat ik wel het is dat ik beter mijn recoil kan controleren en preciezer ben. Maar dat geld dus alleen in situaties waar ik er al op zou zitten, ik moet dus al pre-aimen of in de buurt zitten wil het effect hebben, aangezien dat hetzelfde is als met de controller.
Het voordeel zit hem dus met name bij het precieze werk en totaal niet bij de beweging(wat net zo'n groot aandeel heeft in destiny). Bij games als CoD (waar die oorspronkelijk voor is), met 60 fps en niet het gek werkende AimAssist, heb ik wel dikke voordeel. Kortom, niet janken, valt allemaal wel mee.
automation fanboy
Right...
Dit topic is gesloten.
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc