• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-05 01:22
Low_Profile schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:44:
[...]

Ik moest 1v1 met shadow als toelatingsexamen. Ik mocht joinen als shadow's KD niet hoger was dan 20. Ik heb het hele potje weggerend als een klein meisje. En af en toe crouchen voor invis. :+
Om bij Griff zijn clan te komen moest ik ook crouchen maar dan voor iets heel anders :|

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Volgens mij moet trouwens de openingspost betreft clans even aangepast worden, ik snap er niks meer van :+

Atlas#22744

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:00
PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:52:
[...]

Om bij Griff zijn clan te komen moest ik ook crouchen maar dan voor iets heel anders :|
Met speciale handgrepen?

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
"Wanneer ik het aangeef, even hoesten aub" ... :o

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
KontrolFreaks op bepaalde plaatsen, en gaan!

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• PSYVIRII
NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:58:
[...]

"Wanneer ik het aangeef, even hoesten aub" ... :o
Als je onze clan joint krijg je er een gratis kussentje bij om op te zitten. ;)

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• NLRev0lution
PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:00:
[...]

Als je onze clan joint krijg je er een gratis kussentje bij om op te zitten. ;)
Zo'n ronde met een gat er in zeker :p

• steffeh
NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:03:
[...]

Zo'n ronde met een gat er in zeker :p
En een fiets zonder zadel?

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

Welke clanie is van plan om vrijdag vol op de raid te gaan en niet uit te loggen totdat ie gecleared is? (en uiteraard Dinsdag dus ook 16uur lang minimaal te levelen)

Mag ik joinen? Plitty palies :+

The first casualty in war is always the truth...

• NLRev0lution
We zijn geen liefdadigheidsinstelling... Die koop je zelf maar :')

Anoniem: 364708

Topicstarter
Mensen weer vanavond zin om het zn 12e private matches te doen?

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:33
PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:52:
[...]

Griff zijn clan??

Feelsbadman...

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:17

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Anoniem: 364708 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:59:
Mensen weer vanavond zin om het zn 12e private matches te doen?
Yes!

Topicstarter
ik speel op ps4. Zie aan de sig dat je op xbox speelt :P

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Anoniem: 364708 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:55:
[...]

ik speel op ps4. Zie aan de sig dat je op xbox speelt :P
Correct! Gaf alleen maar antwoord op je vraag 8)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-05 13:56
2 nodig voor NM VOG, hilarische grappen-run. Join mij, low profile of shadow (noob)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-05 20:25

nFo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CDpoTbwmprrD3PO8ujmSs5d0/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zet ff in een spoiler tag aub.

Laten we sowieso elke ROI info even in een spoiler zetten. Er zijn mensen die echt totaal niets willen weten voordat hij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Anoniem: 364708 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:43:
[...]

zet ff in een spoiler tag aub.

Laten we sowieso elke ROI info even in een spoiler zetten. Er zijn mensen die echt totaal niets willen weten voordat hij uitkomt.
Ben het met Shad0w eens. Graag geen spoiler materiaal standaard posten. Ik wil nog niet weten wat ik allemaal moet grinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
owlsector.bungie.net

Nieuwe puzzel, mbt die vuurvliegjes infestation in Destiny :)

[ Voor 6% gewijzigd door Low_Profile op 16-09-2016 10:07 ]

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Is het al bekend hoe laat de ROI live gaat dinsdag ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Bij Reset. Staat in de TWAB.

En Gefeliciteerd!

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 16-09-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSYVIRII schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:00:
[...]

Ben het met Shad0w eens. Graag geen spoiler materiaal standaard posten. Ik wil nog niet weten wat ik allemaal moet grinden :P
Zeik niet, na dag 1 heb jij toch al alle goede loot.
Dus wat boeit het wat er in zit, ik zal jou in spoiler tags plaatsen dinsdagavond.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Griffx schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:35:
[...]

Zeik niet, na dag 1 heb jij toch al alle goede loot.
Dus wat boeit het wat er in zit, ik zal jou in spoiler tags plaatsen dinsdagavond.
Heb al een mailtje gestuurd naar Bungie en die gaven al aan dat alle loot dinsdag bij de postmaster ligt. Bungie wil ook niet dat ik spullen ga weggeven daarom is er ook geen optie in Destiny om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-05 18:05
Zijn er nog clans die richting ROI mensen zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Jurix schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:43:
Zijn er nog clans die richting ROI mensen zoeken?
Het beste is om misschien te vragen of je wat mensen mag toevoegen. Veel tweakers spelen vaak tegen elkaar dus dan heb je waarschijnlijk sneller kans om een clan te joinen.

Topicstarter
Zijn er mensen die zin hebben om private matches te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 22:07
Weet iemand dat effect rond je hoofd is met die disco lampjes ofzo? Zie nu drie mensen in de Tower die dat hebben..

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

MarkH NL schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:39:
Weet iemand dat effect rond je hoofd is met die disco lampjes ofzo? Zie nu drie mensen in de Tower die dat hebben..
Enjoy! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 22:07

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08-2022
Ik moet nog een Hard Run en 2 challenge fragments. Zijn er mensen die zin hebben in de raid en kunnen helpen. Heb nu 2 man, eventueel drie. Dus als er een groepje/clan of personen die mee wilt, zou dat super zijn om ons te helpen de laatste fragments te pakken!

KF Hard Raid incl. Challenges om 20:00
- MilanXXL
- Nikko14
- (evt. vriend van Nikko)
-
-
-

PSN: MilanXXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-05 17:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PS4 Destiny Guardians ik heb een verzoekje! Het enige dat ik nog moet doen om Moments of Triumph voor year 2 te completen is de raid op hard mode. Ik heb een checkpoint bij Oryx.

Ik heb dit gister met random mensen van LFG geprobeerd. Er waren een hele boel goeie mensen bij die wisten wat ze deden maar ook een paar rage quitters en mensen die nog nooit de raid op hard hebben gedaan. Wel veel lol gehad maar van 22.00 tot 07.00 proberen om dat record book te completen tsja, daarna voel je je net alsof er een trein over je heen gereden is.

Wie heeft er zin om mij vanavond te helpen? Heb als het goed is sowieso 1 andere nederlandse vriend die ook mee doet. Hij heeft al vaker de raid op hard gecomplete. Er is nog iemand die misschien mee wil doen ook een Nederlander. Maar hij wist het nog niet zeker. Hier nog mensen die een guardian in nood willen helpen? Mijn PSN is Rice_NL

Ik zou om 20.30, 21.00 toch wel willen beginnen als dat kan. Mijn dank is groot!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MilanXS schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:09:
Ik moet nog een Hard Run en 2 challenge fragments. Zijn er mensen die zin hebben in de raid en kunnen helpen. Heb nu 2 man, eventueel drie. Dus als er een groepje/clan of personen die mee wilt, zou dat super zijn om ons te helpen de laatste fragments te pakken!

KF Hard Raid incl. Challenges om 20:00
- MilanXXL
- Nikko14
- (evt. vriend van Nikko)
-
-
-
DAMAGE schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:32:
PS4 Destiny Guardians ik heb een verzoekje! Het enige dat ik nog moet doen om Moments of Triumph voor year 2 te completen is de raid op hard mode. Ik heb een checkpoint bij Oryx.

Ik heb dit gister met random mensen van LFG geprobeerd. Er waren een hele boel goeie mensen bij die wisten wat ze deden maar ook een paar rage quitters en mensen die nog nooit de raid op hard hebben gedaan. Wel veel lol gehad maar van 22.00 tot 07.00 proberen om dat record book te completen tsja, daarna voel je je net alsof er een trein over je heen gereden is.

Wie heeft er zin om mij vanavond te helpen? Heb als het goed is sowieso 1 andere nederlandse vriend die ook mee doet. Hij heeft al vaker de raid op hard gecomplete. Er is nog iemand die misschien mee wil doen ook een Nederlander. Maar hij wist het nog niet zeker. Hier nog mensen die een guardian in nood willen helpen? Mijn PSN is Rice_NL

Ik zou om 20.30, 21.00 toch wel willen beginnen als dat kan. Mijn dank is groot!
Volgens mij kunnen jullie elkaar helpen :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:50:
[...]

[...]

Hebben ze ook al gedaan gister , en beide gehaald natuurlijk :)

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Eindelijk de Crucible quest line gehaald!

Nu nog Golgoroth en Oryx challenge modes vanavond, hopen dat het me nog lukt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08-2022
Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:50:
[...]

[...]

Rondo-H76 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:56:
[...]

Hebben ze ook al gedaan gister , en beide gehaald natuurlijk :)
Dat dus! Met een beetje hulp van de AMP-heren, OP Sleeper Simulant. :+ Nogmaals duizendmaal dank!
Ereaser schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:20:
Eindelijk de Crucible quest line gehaald!

Nu nog Golgoroth en Oryx challenge modes vanavond, hopen dat het me nog lukt :X
Ik moet alleen nog de Golgoroth Challenge, en heb al een paar mensen waarmee we die vanavond gaan doen, je kan uiteraard aanschuiven! Ik heb zelf alleen een vergadering, dus kan er pas tussen 10 en 11 zijn.. Uiteraard kunnen jullie zonder mij beginnen, alleen zou ik het dan heel fijn vinden als er een checkpoint wordt gemaakt op Golgy dmv character te wisselen. :)

PSN: MilanXXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
En dan nu een reclame blokje:

Ik zit in een hecht vriendengroepje van 5 man die al sinds de launch bijna dagelijks met elkaar speelt. We willen deze groep ook bewust klein houden, omdat wij weten wat we aan elkaar hebben. Omdat Rise of iron voor de deur staat, zijn wij op zoek naar nog 1 of 2 man zodat we een vaste team hebben voor de raid. Daarnaast doen wij graag pvp zoals Iron Banner en Trials of Osiris. Ben jij ook een fanatieke PVE én PVP speler die momenteel max light is, met een grimoire van 4500+ en zoek je een hecht groepje om samen mee te spelen, stuur mij dan een berichtje en kunnen we kijken of er een klik is. Wij spelen op de PS4!

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
MilanXS schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:01:
[...]

Ik moet alleen nog de Golgoroth Challenge, en heb al een paar mensen waarmee we die vanavond gaan doen, je kan uiteraard aanschuiven! Ik heb zelf alleen een vergadering, dus kan er pas tussen 10 en 11 zijn.. Uiteraard kunnen jullie zonder mij beginnen, alleen zou ik het dan heel fijn vinden als er een checkpoint wordt gemaakt op Golgy dmv character te wisselen. :)
Ik zit op Xbox, dus helaas zal ik lfg moeten afstruinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ereaser schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:29:
[...]

PM verstuurd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

ShadowSaiyan schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:10:

Ik zit in een hecht vriendengroepje van 5 man die al sinds de launch bijna dagelijks met elkaar speelt. We willen deze groep ook bewust klein houden, omdat wij weten wat we aan elkaar hebben. Omdat Rise of iron voor de deur staat, zijn wij op zoek naar nog 1 of 2 man zodat we een vaste team hebben voor de raid. Daarnaast doen wij graag pvp zoals Iron Banner en Trials of Osiris. Ben jij ook een fanatieke PVE én PVP speler die momenteel max light is, met een grimoire van 4500+ en zoek je een hecht groepje om samen mee te spelen, stuur mij dan een berichtje en kunnen we kijken of er een klik is. Wij spelen op de PS4!
Nee bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
ShadowSaiyan schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:10:

Maar uh.. Waarom 4500 grimoire? Waarom niet 5110 grimoire?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Alsof grimoire ook maar iets zegt? Ik neem aan dat je gewoon goede mensen zoekt voor het team. Je hebt zat dedicated spelers die veel grimoire hebben maar er niets van bakken. En je hebt spelers die de game goed door hebben maar niet al het grimoire hebben.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gearloose
Gewoon eisen stellen!
Dan weet je tenminste zeker dat je lekker met zijn 5en blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
Jij ook bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Kreeg ook al zo'n lfg "must have TOM and BS" gevoel van ....

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En die max light eis is ook een beetje mal. Daar is iedereen morgen overheen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
DAMAGE schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:45:
Alsof grimoire ook maar iets zegt? Ik neem aan dat je gewoon goede mensen zoekt voor het team. Je hebt zat dedicated spelers die veel grimoire hebben maar er niets van bakken. En je hebt spelers die de game goed door hebben maar niet al het grimoire hebben.
Dat was mijn punt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deze reacties zijn een beetje onnodig. Als hij wilt dat z'n teammaten 4500 grimoire hebben moet hij dat lekker zelf weten. Heb je geen interesseren reageer er dan gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

Convoy

g44p

Ereaser schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:29:
[...]

PM verstuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Wij zoeken mensen die net zo ervaren zijn als wij, wij hebben praktisch alles gedaan ingame wat er mogelijk is, dus vandaar de vraag voor zo een grimoire. aan de hand van grimoire kan je zien wat mensen wel en niet gedaan hebben. Maar goed, misschien niet zo handig om dat te vragen. de huidige max light was ook meer een richtpunt om aan te duiden dat we geen groep zijn die zitten te wachten op mensen die het 'af en toe' spelen. Misschien had ik beter kunnen vragen om Moment of Triumphs, maar goed. Blijkbaar valt het hier niet echt goed, dus laat ik het er ook bij d:)b

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

ShadowSaiyan schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:20:
Wij zoeken mensen die net zo ervaren zijn als wij, wij hebben praktisch alles gedaan ingame wat er mogelijk is, dus vandaar de vraag voor zo een grimoire. aan de hand van grimoire kan je zien wat mensen wel en niet gedaan hebben. Maar goed, misschien niet zo handig om dat te vragen. de huidige max light was ook meer een richtpunt om aan te duiden dat we geen groep zijn die zitten te wachten op mensen die het 'af en toe' spelen. Misschien had ik beter kunnen vragen om Moment of Triumphs, maar goed. Blijkbaar valt het hier niet echt goed, dus laat ik het er ook bij d:)b
Ok doei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:38
DAMAGE schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:45:
Alsof grimoire ook maar iets zegt? Je hebt zat dedicated spelers die veel grimoire hebben maar er niets van bakken.
*steekt hand op* :F

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ShadowSaiyan schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:20:
Niks van aantrekken joh, meeste hier drinken hun koffie met zout.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:23:
[...]

Niks van aantrekken joh, meeste hier drinken hun koffie met zout.
En jullie drinken azijn 24/7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:13

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Rustig jongens, er is altijd baas boven baas. Behalve boven mij, want ik ben de beste :)
... Guardian down!

[ Voor 10% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-09-2016 16:37 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Grimoire score kan je toch aan zien of mensen wel of geen leven hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:42
Fuck had ik nou maar beter mn best gedaan op grimoire :'( heb pas 4100 ofzo shitzooi.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Vinden jullie het nou echt nodig om van die kinderachtige reactie te plaatsen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkie
Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:11:
Ja en ook nog via mn ps4. Handig joh zo'n xim!

Zonder gekheid.. tis hier geen LFG. Dow lekker mee in de community, join de discord en je hebt ineens wel meer dan 1 extra homie met wie je alles kan doen in destiny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Henkie schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:16:
[...]

Ja en ook nog via mn ps4. Handig joh zo'n xim!

Zonder gekheid.. tis hier geen LFG. Dow lekker mee in de community, join de discord en je hebt ineens wel meer dan 1 extra homie met wie je alles kan doen in destiny!
Dat is het dus wel.
Om het "echte" topic te ontlasten kun je hier terecht voor de slowchat en het regelen van Raids en andere groepjes
Gekopieerd van OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:01
Slowchat! Zo 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Zonder gekheid, als mensen hier een beetje lopen te dollen, moet je niet mensen in persoonlijk bericht voor mentaal gestoorde uitmaken, of niet, ShadowSaiyan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:11:
Is het nou echt nodig om onzinnig te reageren op een onzigge reactie.

Volgens mij zie je best dat het een geintje is. De snaar kan niet altijd strak staan.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Griffx schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:32:
[...]

Is het nou echt nodig om onzinnig te reageren op een onzigge reactie.

Volgens mij zie je best dat het een geintje is. De snaar kan niet altijd strak staan.
Sterker nog! Als je de boog altijd gespannen laat dan kun je niet schieten. Duuusss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is de eerste keer dat hij iets post hier. En krijgt hij allemaal van die nutteloze reacties erop.

Als je tegen je eigen vrienden zo doet moet je zelf weten maar niet tegen iemand die je niet kent.

En lexzors je kan mensen reporten. Een modje een bericht sturen kan ook.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 19-09-2016 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
AlexMar schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:28:
Zonder gekheid, als mensen hier een beetje lopen te dollen, moet je niet mensen in persoonlijk bericht voor mentaal gestoorde uitmaken, of niet, ShadowSaiyan?
En maar afvragen waarom ze maar met z'n 5-en zijn.. :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie
Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:37:
Het is de eerste keer dat hij iets post hier. En krijgt hij allemaal van die nutteloze reacties erop.

Als je tegen je eigen vrienden zo doet moet je zelf weten maar niet tegen iemand die je niet kent.
Kroeg/slowchat topic chef. Of sta je in de kroeg ook altijd serieus over je werk te lullen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:37:

En lexzors je kan mensen reporten. Een modje een bericht sturen kan ook.
Ach hij hangt hier ook langer rond.

Ik zal het nooit meer doen meneer de pastoor O-) vanavond weer piewen in Private Match making.

[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 19-09-2016 17:47 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Ach als je de raid eenmaal goed kent is het veel leuker om nieuwe mensen mee te nemen zo'n raid in. Zo nemen wij Joene. ook nog altijd mee, die jongen heeft het elke keer weer hartstikke naar zijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Arme Joene.. Moet hij met jullie mee Aeque?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Fruitschaal schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:50:
Arme Joene.. Moet hij met jullie mee Aeque?
Niks moet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Ben allang blij als iemand me mee wilt nemen met mn lage grimoire ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexMar schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:28:
Schijnbaar leest hij al een tijdje mee.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Waar zit hier die popcorn emoticon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:52:
[...]

Schijnbaar leest hij al een tijdje mee.
Eerder afgeschrikt door figuren als jij! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Mensen die iemand chef gaan noemen, we zijn hier niet op de werkplaats. Je hebt ouwehoeren en iedereen afzeiken ( constant ) wat sommige mensen hier onder de noemer 'ouwehoeren' scharen. Kan het argument 'het is de kroeg, niet je werk' wel aan worden opgehangen, maar die vlieger gaat niet echt op dan.

Waar is de echte hypetrain voor morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
Tsss, beetje lex uitschelden voor mentaal achtergesteld....
Iedereen weet dat ik de enige echte cor sleutel ben, vind het dus best wel een belediging dat ik nu over 1 kam geschoren wordt met lex....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
steffeh schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:28:
Mensen die iemand chef gaan noemen, we zijn hier niet op de werkplaats. Je hebt ouwehoeren en iedereen afzeiken ( constant ) wat sommige mensen hier onder de noemer 'ouwehoeren' scharen. Kan het argument 'het is de kroeg, niet je werk' wel aan worden opgehangen, maar die vlieger gaat niet echt op dan.

Waar is de echte hypetrain voor morgen?
Sorry chef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Werk jij in de keuken dan? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gearloose
Nee, alleen wijven werken in een keuken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Gearloose schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:54:
Nee, alleen wijven werken in een keuken!
Haha, het schoonmaken of het echte koken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Hier een Xim4 gebruiker!!!

Even voor alle haat meneertjes op dit forum:

Sony vin die controller ook maar k*t... zie hier: https://www.playstation.c...ac-pro-for-playstation-4/

kusje en doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jesus dat ding is 150 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet op mijn lijst van hebben dingetjes :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
M4uSzi schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:16:
Moet op mijn lijst van hebben dingetjes :+
ik heb zon ding niet nodig :+

Maar holy shit. ROI morgen.

Je kan nu de update downloaden op ps4. Hoef je dat morgen niet te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 19-09-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Stiekem hoop ik dat na de update van vanavond iets actief gaat mbt die space aids oid.
patch notes:
https://www.bungie.net/en/News/Article/45227

[ Voor 25% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-09-2016 19:30 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

downloaden duurt weer lekker lang .... sony doet dit zo slecht altijd!!!!!

#ikzalnietmeerzeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het downloaden zelf duurt niet lang. Dat "preparing for download" wat eigenlijk een soort recheck hash/verify file integrity is van het complete spel. De update zelf is maar 105MB + 3MB ingame na eerste opstart.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is het probleem ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-05 17:59

strompel

PSN: jansoe13

moet er niet een ander topic komen, denk dat na morgen de Taken king achterhaald is .

PSN: jansoe13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
strompel schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:59:
moet er niet een ander topic komen, denk dat na morgen de Taken king achterhaald is .
Volgens mij komt er een topic vandaag of morgen.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Hoe gaat het met de alpaca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-05 22:48
Voor alle vers geworden level 40 kneuzen (light level "lozer") op de xbox one: hier nog zo'n kneus low lightlevel die er niks van kan maar wel ruggengraat heeft en niet opgeeft halverwege een strike of raid. Dus add me maar als je wilt knallen: Axagrinder2

Wel sep effe een ingame berichtje sturen dat ik weet dat het geen random gast is die net langs komt lopen en me ergens voor invite.

[ Voor 7% gewijzigd door Grindtegel op 19-09-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:17:
[...]

ik heb zon ding niet nodig :+

Maar holy shit. ROI morgen.

Je kan nu de update downloaden op ps4. Hoef je dat morgen niet te doen.
Ik ook niet. Maar tis gewoon leuk hebbedingetje. :+
steffeh schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:33:
[...]

Hoe gaat het met de alpaca?
Leuk dat je het vraagt. Houtvlot heeft hem weer terug. Maar gaat goed met zijn alpaca. Hij een sticker gekregen vorige week op zwemles.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo allemaal. We gaan hier verder.

[Multi] Destiny: The Rise of Iron. Kroeg/Slowchat. Deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:43

BM

Moderator Spielerij
Dan kan deze dus dicht :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc