PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Atlas#22744
Met speciale handgrepen?PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:52:
[...]
Om bij Griff zijn clan te komen moest ik ook crouchen maar dan voor iets heel anders
"Wanneer ik het aangeef, even hoesten aub" ...
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Als je onze clan joint krijg je er een gratis kussentje bij om op te zitten.NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:58:
[...]
"Wanneer ik het aangeef, even hoesten aub" ...
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Zo'n ronde met een gat er in zekerPSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:00:
[...]
Als je onze clan joint krijg je er een gratis kussentje bij om op te zitten.
En een fiets zonder zadel?NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:03:
[...]
Zo'n ronde met een gat er in zeker
Mag ik joinen? Plitty palies
The first casualty in war is always the truth...
We zijn geen liefdadigheidsinstelling... Die koop je zelf maar
Griff zijn clan??PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:52:
[...]
Om bij Griff zijn clan te komen moest ik ook crouchen maar dan voor iets heel anders
Feelsbadman...
Yes!Anoniem: 364708 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:59:
Mensen weer vanavond zin om het zn 12e private matches te doen?
Correct! Gaf alleen maar antwoord op je vraagAnoniem: 364708 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:55:
[...]
ik speel op ps4. Zie aan de sig dat je op xbox speelt
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
zet ff in een spoiler tag aub.
Laten we sowieso elke ROI info even in een spoiler zetten. Er zijn mensen die echt totaal niets willen weten voordat hij uitkomt.
Ben het met Shad0w eens. Graag geen spoiler materiaal standaard posten. Ik wil nog niet weten wat ik allemaal moet grindenAnoniem: 364708 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:43:
[...]
zet ff in een spoiler tag aub.
Laten we sowieso elke ROI info even in een spoiler zetten. Er zijn mensen die echt totaal niets willen weten voordat hij uitkomt.
Nieuwe puzzel, mbt die vuurvliegjes infestation in Destiny
[ Voor 6% gewijzigd door Low_Profile op 16-09-2016 10:07 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
En Gefeliciteerd!
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 16-09-2016 10:24 ]
Zeik niet, na dag 1 heb jij toch al alle goede loot.PSYVIRII schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:00:
[...]
Ben het met Shad0w eens. Graag geen spoiler materiaal standaard posten. Ik wil nog niet weten wat ik allemaal moet grinden
Dus wat boeit het wat er in zit, ik zal jou in spoiler tags plaatsen dinsdagavond.
Heb al een mailtje gestuurd naar Bungie en die gaven al aan dat alle loot dinsdag bij de postmaster ligt. Bungie wil ook niet dat ik spullen ga weggeven daarom is er ook geen optie in Destiny om te ruilen.Griffx schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:35:
[...]
Zeik niet, na dag 1 heb jij toch al alle goede loot.
Dus wat boeit het wat er in zit, ik zal jou in spoiler tags plaatsen dinsdagavond.
Het beste is om misschien te vragen of je wat mensen mag toevoegen. Veel tweakers spelen vaak tegen elkaar dus dan heb je waarschijnlijk sneller kans om een clan te joinen.Jurix schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:43:
Zijn er nog clans die richting ROI mensen zoeken?
Xbox Live: MarkH
Enjoy!MarkH NL schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:39:
Weet iemand dat effect rond je hoofd is met die disco lampjes ofzo? Zie nu drie mensen in de Tower die dat hebben..

Xbox Live: MarkH
KF Hard Raid incl. Challenges om 20:00
- MilanXXL
- Nikko14
- (evt. vriend van Nikko)
-
-
-
PSN: MilanXXL
Ik heb dit gister met random mensen van LFG geprobeerd. Er waren een hele boel goeie mensen bij die wisten wat ze deden maar ook een paar rage quitters en mensen die nog nooit de raid op hard hebben gedaan. Wel veel lol gehad maar van 22.00 tot 07.00 proberen om dat record book te completen tsja, daarna voel je je net alsof er een trein over je heen gereden is.
Wie heeft er zin om mij vanavond te helpen? Heb als het goed is sowieso 1 andere nederlandse vriend die ook mee doet. Hij heeft al vaker de raid op hard gecomplete. Er is nog iemand die misschien mee wil doen ook een Nederlander. Maar hij wist het nog niet zeker. Hier nog mensen die een guardian in nood willen helpen? Mijn PSN is Rice_NL
Ik zou om 20.30, 21.00 toch wel willen beginnen als dat kan. Mijn dank is groot!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
MilanXS schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:09:
Ik moet nog een Hard Run en 2 challenge fragments. Zijn er mensen die zin hebben in de raid en kunnen helpen. Heb nu 2 man, eventueel drie. Dus als er een groepje/clan of personen die mee wilt, zou dat super zijn om ons te helpen de laatste fragments te pakken!
KF Hard Raid incl. Challenges om 20:00
- MilanXXL
- Nikko14
- (evt. vriend van Nikko)
-
-
-
Volgens mij kunnen jullie elkaar helpenDAMAGE schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:32:
PS4 Destiny Guardians ik heb een verzoekje! Het enige dat ik nog moet doen om Moments of Triumph voor year 2 te completen is de raid op hard mode. Ik heb een checkpoint bij Oryx.
Ik heb dit gister met random mensen van LFG geprobeerd. Er waren een hele boel goeie mensen bij die wisten wat ze deden maar ook een paar rage quitters en mensen die nog nooit de raid op hard hebben gedaan. Wel veel lol gehad maar van 22.00 tot 07.00 proberen om dat record book te completen tsja, daarna voel je je net alsof er een trein over je heen gereden is.
Wie heeft er zin om mij vanavond te helpen? Heb als het goed is sowieso 1 andere nederlandse vriend die ook mee doet. Hij heeft al vaker de raid op hard gecomplete. Er is nog iemand die misschien mee wil doen ook een Nederlander. Maar hij wist het nog niet zeker. Hier nog mensen die een guardian in nood willen helpen? Mijn PSN is Rice_NL
Ik zou om 20.30, 21.00 toch wel willen beginnen als dat kan. Mijn dank is groot!
Atlas#22744
Hebben ze ook al gedaan gister , en beide gehaald natuurlijkKasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:50:
[...]
[...]
Volgens mij kunnen jullie elkaar helpen
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Nu nog Golgoroth en Oryx challenge modes vanavond, hopen dat het me nog lukt

Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:50:
[...]
[...]
Volgens mij kunnen jullie elkaar helpen
Dat dus! Met een beetje hulp van de AMP-heren, OP Sleeper Simulant.Rondo-H76 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:56:
[...]
Hebben ze ook al gedaan gister , en beide gehaald natuurlijk
Ik moet alleen nog de Golgoroth Challenge, en heb al een paar mensen waarmee we die vanavond gaan doen, je kan uiteraard aanschuiven! Ik heb zelf alleen een vergadering, dus kan er pas tussen 10 en 11 zijn.. Uiteraard kunnen jullie zonder mij beginnen, alleen zou ik het dan heel fijn vinden als er een checkpoint wordt gemaakt op Golgy dmv character te wisselen.Ereaser schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:20:
Eindelijk de Crucible quest line gehaald!
Nu nog Golgoroth en Oryx challenge modes vanavond, hopen dat het me nog lukt
PSN: MilanXXL
Ik zit in een hecht vriendengroepje van 5 man die al sinds de launch bijna dagelijks met elkaar speelt. We willen deze groep ook bewust klein houden, omdat wij weten wat we aan elkaar hebben. Omdat Rise of iron voor de deur staat, zijn wij op zoek naar nog 1 of 2 man zodat we een vaste team hebben voor de raid. Daarnaast doen wij graag pvp zoals Iron Banner en Trials of Osiris. Ben jij ook een fanatieke PVE én PVP speler die momenteel max light is, met een grimoire van 4500+ en zoek je een hecht groepje om samen mee te spelen, stuur mij dan een berichtje en kunnen we kijken of er een klik is. Wij spelen op de PS4!
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Ik zit op Xbox, dus helaas zal ik lfg moeten afstruinenMilanXS schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:01:
[...]
Ik moet alleen nog de Golgoroth Challenge, en heb al een paar mensen waarmee we die vanavond gaan doen, je kan uiteraard aanschuiven! Ik heb zelf alleen een vergadering, dus kan er pas tussen 10 en 11 zijn.. Uiteraard kunnen jullie zonder mij beginnen, alleen zou ik het dan heel fijn vinden als er een checkpoint wordt gemaakt op Golgy dmv character te wisselen.
PM verstuurd ;-)Ereaser schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:29:
[...]
Ik zit op Xbox, dus helaas zal ik lfg moeten afstruinen
Nee bedankt.ShadowSaiyan schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:10:
En dan nu een reclame blokje:
Ik zit in een hecht vriendengroepje van 5 man die al sinds de launch bijna dagelijks met elkaar speelt. We willen deze groep ook bewust klein houden, omdat wij weten wat we aan elkaar hebben. Omdat Rise of iron voor de deur staat, zijn wij op zoek naar nog 1 of 2 man zodat we een vaste team hebben voor de raid. Daarnaast doen wij graag pvp zoals Iron Banner en Trials of Osiris. Ben jij ook een fanatieke PVE én PVP speler die momenteel max light is, met een grimoire van 4500+ en zoek je een hecht groepje om samen mee te spelen, stuur mij dan een berichtje en kunnen we kijken of er een klik is. Wij spelen op de PS4!
Maar uh.. Waarom 4500 grimoire? Waarom niet 5110 grimoire?ShadowSaiyan schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:10:
En dan nu een reclame blokje:
PSN: Fruitschaaltje
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dan weet je tenminste zeker dat je lekker met zijn 5en blijft
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Dat was mijn puntDAMAGE schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:45:
Alsof grimoire ook maar iets zegt? Ik neem aan dat je gewoon goede mensen zoekt voor het team. Je hebt zat dedicated spelers die veel grimoire hebben maar er niets van bakken. En je hebt spelers die de game goed door hebben maar niet al het grimoire hebben.
PM verstuurdEreaser schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:29:
[...]
Ik zit op Xbox, dus helaas zal ik lfg moeten afstruinen
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Ok doei.ShadowSaiyan schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:20:
Wij zoeken mensen die net zo ervaren zijn als wij, wij hebben praktisch alles gedaan ingame wat er mogelijk is, dus vandaar de vraag voor zo een grimoire. aan de hand van grimoire kan je zien wat mensen wel en niet gedaan hebben. Maar goed, misschien niet zo handig om dat te vragen. de huidige max light was ook meer een richtpunt om aan te duiden dat we geen groep zijn die zitten te wachten op mensen die het 'af en toe' spelen. Misschien had ik beter kunnen vragen om Moment of Triumphs, maar goed. Blijkbaar valt het hier niet echt goed, dus laat ik het er ook bij
*steekt hand op*DAMAGE schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:45:
Alsof grimoire ook maar iets zegt? Je hebt zat dedicated spelers die veel grimoire hebben maar er niets van bakken.

Niks van aantrekken joh, meeste hier drinken hun koffie met zout.ShadowSaiyan schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:20:
Wij zoeken mensen die net zo ervaren zijn als wij, wij hebben praktisch alles gedaan ingame wat er mogelijk is, dus vandaar de vraag voor zo een grimoire. aan de hand van grimoire kan je zien wat mensen wel en niet gedaan hebben. Maar goed, misschien niet zo handig om dat te vragen. de huidige max light was ook meer een richtpunt om aan te duiden dat we geen groep zijn die zitten te wachten op mensen die het 'af en toe' spelen. Misschien had ik beter kunnen vragen om Moment of Triumphs, maar goed. Blijkbaar valt het hier niet echt goed, dus laat ik het er ook bij
Atlas#22744
En jullie drinken azijn 24/7.Kasai schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:23:
[...]
Niks van aantrekken joh, meeste hier drinken hun koffie met zout.
... Guardian down!
[ Voor 10% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-09-2016 16:37 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ja en ook nog via mn ps4. Handig joh zo'n xim!Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:11:
Vinden jullie het nou echt nodig om van die kinderachtige reactie te plaatsen?
Zonder gekheid.. tis hier geen LFG. Dow lekker mee in de community, join de discord en je hebt ineens wel meer dan 1 extra homie met wie je alles kan doen in destiny!
Dat is het dus wel.Henkie schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:16:
[...]
Ja en ook nog via mn ps4. Handig joh zo'n xim!
Zonder gekheid.. tis hier geen LFG. Dow lekker mee in de community, join de discord en je hebt ineens wel meer dan 1 extra homie met wie je alles kan doen in destiny!
Om het "echte" topic te ontlasten kun je hier terecht voor de slowchat en het regelen van Raids en andere groepjes
Gekopieerd van OP.
Is het nou echt nodig om onzinnig te reageren op een onzigge reactie.Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:11:
Vinden jullie het nou echt nodig om van die kinderachtige reactie te plaatsen?
Volgens mij zie je best dat het een geintje is. De snaar kan niet altijd strak staan.
Sterker nog! Als je de boog altijd gespannen laat dan kun je niet schieten. Duuusss...Griffx schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:32:
[...]
Is het nou echt nodig om onzinnig te reageren op een onzigge reactie.
Volgens mij zie je best dat het een geintje is. De snaar kan niet altijd strak staan.
Als je tegen je eigen vrienden zo doet moet je zelf weten maar niet tegen iemand die je niet kent.
En lexzors je kan mensen reporten. Een modje een bericht sturen kan ook.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 19-09-2016 17:38 ]
En maar afvragen waarom ze maar met z'n 5-en zijn..AlexMar schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:28:
Zonder gekheid, als mensen hier een beetje lopen te dollen, moet je niet mensen in persoonlijk bericht voor mentaal gestoorde uitmaken, of niet, ShadowSaiyan?

Kroeg/slowchat topic chef. Of sta je in de kroeg ook altijd serieus over je werk te lullen?Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:37:
Het is de eerste keer dat hij iets post hier. En krijgt hij allemaal van die nutteloze reacties erop.
Als je tegen je eigen vrienden zo doet moet je zelf weten maar niet tegen iemand die je niet kent.

Ach hij hangt hier ook langer rond.Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:37:
Het is de eerste keer dat hij iets post hier. En krijgt hij allemaal van die nutteloze reacties erop.
En lexzors je kan mensen reporten. Een modje een bericht sturen kan ook.
Ik zal het nooit meer doen meneer de pastoor

[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 19-09-2016 17:47 ]
Niks moet natuurlijk.Fruitschaal schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:50:
Arme Joene.. Moet hij met jullie mee Aeque?
Schijnbaar leest hij al een tijdje mee.AlexMar schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:28:
Zonder gekheid, als mensen hier een beetje lopen te dollen, moet je niet mensen in persoonlijk bericht voor mentaal gestoorde uitmaken, of niet, ShadowSaiyan?
Atlas#22744
Eerder afgeschrikt door figuren als jij!

Waar is de echte hypetrain voor morgen?
Iedereen weet dat ik de enige echte cor sleutel ben, vind het dus best wel een belediging dat ik nu over 1 kam geschoren wordt met lex....
Sorry chef.steffeh schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:28:
Mensen die iemand chef gaan noemen, we zijn hier niet op de werkplaats. Je hebt ouwehoeren en iedereen afzeiken ( constant ) wat sommige mensen hier onder de noemer 'ouwehoeren' scharen. Kan het argument 'het is de kroeg, niet je werk' wel aan worden opgehangen, maar die vlieger gaat niet echt op dan.
Waar is de echte hypetrain voor morgen?
Werk jij in de keuken dan?

Haha, het schoonmaken of het echte koken?Gearloose schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:54:
Nee, alleen wijven werken in een keuken!
Even voor alle haat meneertjes op dit forum:
Sony vin die controller ook maar k*t... zie hier: https://www.playstation.c...ac-pro-for-playstation-4/
kusje en doei
PSN - M4uSzi // -
ik heb zon ding niet nodig
Maar holy shit. ROI morgen.
Je kan nu de update downloaden op ps4. Hoef je dat morgen niet te doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 19-09-2016 19:20 ]
patch notes:
https://www.bungie.net/en/News/Article/45227
[ Voor 25% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-09-2016 19:30 ]
#ikzalnietmeerzeuren
PSN: jansoe13
Volgens mij komt er een topic vandaag of morgen.strompel schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:59:
moet er niet een ander topic komen, denk dat na morgen de Taken king achterhaald is .
Atlas#22744
Wel sep effe een ingame berichtje sturen dat ik weet dat het geen random gast is die net langs komt lopen en me ergens voor invite.
[ Voor 7% gewijzigd door Grindtegel op 19-09-2016 20:39 ]
Ik ook niet. Maar tis gewoon leuk hebbedingetje.Anoniem: 364708 schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:17:
[...]
ik heb zon ding niet nodig![]()
Maar holy shit. ROI morgen.
Je kan nu de update downloaden op ps4. Hoef je dat morgen niet te doen.
Leuk dat je het vraagt. Houtvlot heeft hem weer terug. Maar gaat goed met zijn alpaca. Hij een sticker gekregen vorige week op zwemles.
PSN - M4uSzi // -
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc