• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Ik denk dat de conclusie is dat sommigen te competitief zijn om niet te willen spelen tegen spelers met een duidelijk voordeel. (Wat ik kan snappen, want het kan je spelplezier beinvloeden)

(ik zou zelfs pleiten voor een fixed wapen-set, net als bij Unreal Tournament.. weg met god-rolls en RNG) ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Low_Profile op 15-09-2016 13:08 ]

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:25:
[...]

Volgens mij is dit in essentie ook waar het om draait
Zit er al ruim voor de April update bij.

En ik wou alleen even regelen dat er beetje gepvp'ed tegen elkaar. Was alleen de boodschapper :+

PSN - M4uSzi // -

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:35
Njegativ schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:48:
[...]

Dit is mooi, totaal niet naief, kortzichtig en het lijkt er op dat je precies weet hoe het werkt /kappa. Ik zal het even uitleggen voor de mensen die niet houden van researchen of google niet kunnen vinden.

Kb/M op de ps4 is niet 1:1 zoals het is bij de pc. Ten eerste het kastje(xim) emuleert namelijk de Kb/M input als controller input. Je bent dus gebonden aan controller snelheden. Ik kan dus niet afstanden vele malen sneller afleggen dan iemand met een controller.. 8)7

Het is een tradeoff, helemaal in een game als Destiny waar het eigenlijk niet zo goed werkt. Destiny heeft een trage turning rate, verschillende sensitivities voor Hip, ADS, sprint en mid air, en runt op 30 fps. Vooral de verschillende sensitivities werken vaak tegen je waardoor je aardig gelimiteerd bent in je bewegingen. Ook een deel van de aim assist(niet de bullet magnetism maar het deel waar je scope blijft hangen op het lichaam/hoofd) kan niet goed worden vertaald waardoor er als het ware een lichte "bubbel" om mensen onstaat waar je als Kb/M als het ware door heen moet "duwen". Het voordeel wat ik wel het is dat ik beter mijn recoil kan controleren en preciezer ben. Maar dat geld dus alleen in situaties waar ik er al op zou zitten, ik moet dus al pre-aimen of in de buurt zitten wil het effect hebben, aangezien dat hetzelfde is als met de controller. Het punt waarop de aim-assist in werking treed is voor iedereen gelijk, maar jij kan in die situatie sneller en preciezer manoeuvreren. Het is maar wat je geen voordeel noemt.

Het voordeel zit hem dus met name bij het precieze werk en totaal niet bij de beweging(wat net zo'n groot aandeel heeft in destiny). Bij games als CoD (waar die oorspronkelijk voor is), met 60 fps en niet het gek werkende AimAssist, heb ik wel dikke voordeel. Kortom, niet janken, valt allemaal wel mee.
Oke bedankt voor je uitleg, dat je niet sneller een afstand kan afleggen, was mij niet bekend. Klinkt allemaal erg leuk, feitelijk zeg je zelf al dat je een voordeel hebt. Wat heeft de FPS er in deze mee te maken? Daar heeft iedereen last van, punt blijft ( waar het om ging ) dat jij sneller en preciezer kan mikken 1). Je kan al gewoon veel sneller aimen, dat punt bereik je sneller 2). Het filmpje liegt er echt niet om, de persoon daar mikt sneller, beweegt soepeler ( meer graden in minder tijd ) en heeft zijn recoil ( wat jij ook aangeeft ) echt veel beter onder controle. Hoe maakt dat niet uit bij een snel schietende pulse of sniper?

Pre-aimen moet iedereen, jij kan dat alleen veel preciezer, hoe is dat geen voordeel? Het interesseert me niet zoveel of je het nou wel of niet doet, maar het moet niet worden afgedaan als 'ik heb geen voordeel, ik kan alleen sneller en preciezer aimen'. Want dat voordeel is er wel degelijk, technische feiten doen me niet zo heel erg veel, het filmpje zegt echt veel meer dan 'destiny draait op 30 fps'. Feitelijk heeft iedereen deze nadelen, maar omzeil jij ze en doe je 'ik kan sneller, preciezer en gerichter mikken' af als gejank. Ik weet genoeg.

Blijkbaar weet jij niet hoe een controller werkt, totaal niet naïef en kortzichtig ondanks je voordelen met een muis en toetsenbord /kappa

Wel plus 1 dat je inhoudelijk reageert!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-05 01:22
Joh zometeen begint het andere verhaal weer.

Komen nieuwe wapens en de ene is OP ennnnn de andere doet geen fock ennnnn je mag niet mee doen als je geen Gjallarhorn hebt. Die exotic doet dit en dat en dat is weer gay enz enz ennn ik steel weer heletijd de loot enz enz.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Low_Profile
PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:12:

Komen nieuwe wapens en de ene is OP ennnnn de andere doet geen fock ennnnn je mag niet mee doen als je geen Gjallarhorn hebt. Die exotic doet dit en dat en dat is weer gay enz enz ennn ik steel weer heletijd de loot enz enz.
Lootking \o/

Al schijn ik die reputatie ook te hebben :P

• steffeh

Dat zijn in-game elementen waar je mee te maken en dus te dealen hebt. Blijkbaar vond Bungie dat zelf ook met de last shot snipers. Dit is jezelf voorzien van een voordeel tegen andere spelers, waar je dus bewust voor kiest. Maar doe het maar af met gejank, ik zou het liever kortzichtig willen noemen en het opnemen voor je maatje ( en dat mag hoor ).

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ennn ik steel weer heletijd de loot enz enz.
})

• steffeh
Eigenlijk missen we Vin nog in deze discussie, of speelt 'ie nog steeds The Division?
IK BEN ALLEEN MAAR BLIJ, ZO BLIJ DAT IK CAPSLOCK TYPE
TWEAKERS > DESTINY IS ON FIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ja hij heeft voordeel, maar dan nog, ik rape Whippeeerdd met shotgun, en altijd even een teabagje erachter aan :P Ik moet alleen niet in zijn aim lopen, maar dat moet ik bij Roetger ook niet doen, bij shadow niet doen, en zelfs niet bij diegene waarvan die Alpaca is.

En tuurlijk rage ik ook net als Vegetto als ik wordt geraped en weet dat iemand ximmetje gebruikt :P. Maar voor mij is dat geen spelplezier bederf in Private matchmaking.
En in Trials ook niet want dan weet ik het niet. Kan het alleen vermoeden.

Weet je waar ik schijtziek van wordt? Dat ik skilloos nog steeds PvP aan het doen ben. Maar die 2 potjes op een avond dat ik shine, daar geniet ik zo van, dat dan iedereen geteabagged moet worden! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Low_Profile
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:22:

Ja hij heeft voordeel, maar dan nog, ik rape Whippeeerdd met shotgun, en altijd even een teabagje erachter aan :P Ik moet alleen niet in zijn aim lopen, maar dat moet ik bij Roetger ook niet doen, bij shadow niet doen, en zelfs niet bij diegene waarvan die Alpaca is.

En tuurlijk rage ik ook net als Vegetto als ik wordt geraped en weet dat iemand ximmetje gebruikt :P. Maar voor mij is dat geen spelplezier bederf in Private matchmaking.

Weet je waar ik schijtziek van wordt? Dat ik skilloos nog steeds PvP aan het doen ben. Maar die 2 potjes op een avond dat ik shine, daar geniet ik zo van, dat dan iedereen geteabagged moet worden! :D
Ik teabag alleen fallen captains... wat een schijt troll vijand is dat :+

Low_Profile schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:26:
[...]

Ik teabag alleen fallen captains... wat een schijt troll vijand is dat :+
Ik ragequit altijd gelijk als ik door een Fallen Captain geteabagged wordt :P

ps: dat duimpje heb je verdiend B-)

[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 15-09-2016 13:28 ]

• steffeh
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:28:
[...]

Jouw ragequit is wel briljant trouwens, altijd lachen :9
steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:31:
[...]

Jouw ragequit is wel briljant trouwens, altijd lachen :9
Ik ben niet geragequit gisteren :O ! Ik moest om 5 uur me nest uit :P. En laatste rondje had ik ff pakkie gegeven toch 8)

ps: beste rages zijn die van Vegetto #liefdevoorLeroy #jainhetechtgaathijookzotekeer

[ Voor 12% gewijzigd door Crashhill op 15-09-2016 13:32 ]

• steffeh
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:31:
[...]

Ik ben niet geragequit gisteren :O ! Ik moest om 5 uur me nest uit :P. En laatste rondje had ik ff pakkie gegeven toch 8)
Ja daar ging je lekker man, helemaal niks mis mee!

• Low_Profile
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:28:
[...]

:>

• PSYVIRII
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:22:

Beetje matig want Whippeerdd kan jou niet teabaggen want dan doet hij Shadestep oOo

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:32:
[...]

Ja daar ging je lekker man, helemaal niks mis mee!
1e potje shinde ik, en het laatste potje. Rest was middelmatig, op 1 pot na waar ik even door de ondergrens heen zakte.

Vergeleken met 1 jaar geleden is het i.i.g. dik verbeterd :P

ps: ik gebruik geen custom controller of ky/m :troll: <-- insert random troll emoticon

• Njegativ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-10-2024
steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:10:
[...]

Oke bedankt voor je uitleg, dat je niet sneller een afstand kan afleggen, was mij niet bekend. Klinkt allemaal erg leuk, feitelijk zeg je zelf al dat je een voordeel hebt. Wat heeft de FPS er in deze mee te maken? Daar heeft iedereen last van, punt blijft ( waar het om ging ) dat jij sneller en preciezer kan mikken 1). Je kan al gewoon veel sneller aimen, dat punt bereik je sneller 2). Het filmpje liegt er echt niet om, de persoon daar mikt sneller, beweegt soepeler ( meer graden in minder tijd ) en heeft zijn recoil ( wat jij ook aangeeft ) echt veel beter onder controle. Hoe maakt dat niet uit bij een snel schietende pulse of sniper?

Pre-aimen moet iedereen, jij kan dat alleen veel preciezer, hoe is dat geen voordeel? Het interesseert me niet zoveel of je het nou wel of niet doet, maar het moet niet worden afgedaan als 'ik heb geen voordeel, ik kan alleen sneller en preciezer aimen'. Want dat voordeel is er wel degelijk, technische feiten doen me niet zo heel erg veel, het filmpje zegt echt veel meer dan 'destiny draait op 30 fps'. Feitelijk heeft iedereen deze nadelen, maar omzeil jij ze en doe je 'ik kan sneller, preciezer en gerichter mikken' af als gejank. Ik weet genoeg.

Blijkbaar weet jij niet hoe een controller werkt, totaal niet naïef en kortzichtig ondanks je voordelen met een muis en toetsenbord /kappa
Punt 1) Again, ik kan niet sneller dan de controller me toe laat, misschien even mijn post terug lezen. Ik mik even snel als iemand met een 6-8 sens.
Punt 2) Dat maakt uit, ik ben preciezer, ik controleer mn recoil beter, nogmaals wil ik u verwijzen naar mijn vorige post.

Pre-aimen: Hier raak je me een beetje kwijt, als ik denk dat iemand ergens zit heb ik de tijd om op hoofdhoogte/crouchhoogte de hoek om te gaan, of op de zelfde hoogtes te wachten tot hij de hoek om komt. Tijd is hier de sleutel, ik kan me echt niet herinneren dat ik met een controller slechter wist waar hoofd/crouch hoogte was. Tijd heb je toch, dus tijd om te pre-aimen al dan wel met controller als Kb/M zou je op dezelfde lijnen moeten zitten. Maar miscchien ligt het aan mij.

30 fps voegt meer sloomheid toe aan de destiny Kb/M gevoel, gecombineerd met destiny's gekke senses. Voorbeeld; als ik te snel met mijn muis beweeg, knippert hij rood, en pakt hij dus niet de gehele afstand waardoor je als het ware "stuttering" krijgt in je aim. Grappig, had ik niet al gezegd dat ik niet sneller kan bewegen?

Als je me gaat quoten, gebruik dan wat ik heb gezegd, ga er geen onzin bij plaatsen. Ik heb nooit gezegd dat ik geen voordeel had, ik heb voordelen in precisie en recoil en ten opzichte van mensen die niet weten waar ze moeten pre aimen.

Ten slot, ik heb tot drie maanden geleden met een controller gespeeld, ik kan niet zeggen dat ik er veel beter van ben geworden, maar wel preciezer. Sterker nog, als ik ga shotgunnen, pak ik mn controller. ;w

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh

Njegativ schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:35:
[...]

Punt 1) Again, ik kan niet sneller dan de controller me toe laat, misschien even mijn post terug lezen. Ik mik even snel als iemand met een 6-8 sens.
Mensen die met een controller spelen, spelen vaak op een sensitivity van rond de 3 of 4, helemaal als je nog een beetje normaal wil kunnen snipen. Mensen die zo'n Xim gebruiken zetten deze op 10, want je hebt een veel preciezer apparaat om te mikken (de muis) (http://xim4.com/community/index.php?topic=36779.0). Daar begint dus al het geouwehoer.

Met je controller kan je er voor kiezen of snel keren etc of fatsoenlijk kunnen mikken. Maar met Xim heb je dus het beste van beide werelden. Is dat eerlijk? Wat mij betreft niet.

Atlas#22744

Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:40:
[...]

Mensen die met een controller spelen, spelen vaak op een sensitivity van rond de 3 of 4, helemaal als je nog een beetje normaal wil kunnen snipen. Mensen die zo'n Xim gebruiken zetten deze op 10, want je hebt een veel preciezer apparaat om te mikken (de muis) (http://xim4.com/community/index.php?topic=36779.0). Daar begint dus al het geouwehoer.

Met je controller kan je er voor kiezen of snel keren etc of fatsoenlijk kunnen mikken. Maar met Xim heb je dus het beste van beide werelden. Is dat eerlijk? Wat mij betreft niet.
Sens 3 of 4? :+ Ik speel altid met sensivity 10. Sniper of shotgun maakt niet uit.

Wacht, ik weet al waarom iedereen zo doet, ik snap het, ik heb het antwoord!

DE HYPE is REAL! HYPE = RISE OF IRON Biatchesssss!!! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 15-09-2016 13:44 ]

• Njegativ
[...]

Met mijn settings binnen xim en het feit dat ik maar een x aantal dpi van de muis gebruikt komt dat neer op 6 ads 8 hip, om en nabij.

Anoniem: 364708

Topicstarter
Dit was niet helemaal de bedoeling. Laten we deze discussie stoppen en het ergens anders over hebben.
Het zal niet de eerste keer zijn dat dit topic word gesloten door dit soort discussies.
Anoniem: 364708 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:47:
Dit was niet helemaal de bedoeling. Laten we deze discussie stoppen en het ergens anders over hebben.
Het zal niet de eerste keer zijn dat dit topic word gesloten door dit soort discussies.
Rise of Iron

Private Matchmaking.

Ik vind Private matchmaking leuk, en heb gisteren absoluut plezier gehad!

• steffeh
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:41:
[...]

Sens 3 of 4? :+ Ik speel altid met sensivity 10. Sniper of shotgun maakt niet uit.

Wacht, ik weet al waarom iedereen zo doet, ik snap het, ik heb het antwoord!

DE HYPE is REAL! HYPE = RISE OF IRON Biatchesssss!!! _/-\o_
Daar zit toch ook PVE in? >:)

Topicstarter
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:48:
[...]

Rise of Iron

Private Matchmaking.

Ik vind Private matchmaking leuk, en heb gisteren absoluut plezier gehad!
Yah was leuk. Moeten we vaker doen.

• steffeh
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:49:
[...]

PvE wat is dat? Ik denk dat we dan Low Profile wel even gaan lenen :P
Low is van ons, zoek maar een andere low :9 We willen onze clanoudste met wijze raad niet kwijt.

[ Voor 9% gewijzigd door steffeh op 15-09-2016 13:51 ]

[...]

Nope, speel op 6-7 met een controller en shotty op 8.
Gewoon controller.

PC Specs

Griffx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:51:
[...]

Nope, speel op 6-7 met een controller en shotty op 8.
Gewoon controller.
Waarom speel je niet op 10?

Atlas#22744

steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:50:
[...]

Low is van ons, zoek maar een andere low :9 We willen onze clanoudste met wijze raad niet kwijt.
Verstandig, tja, wij hebben Houtvlot en zijn Alpaca.
En ondertussen andere raidgoden zoals Henkiepenkie, volgens mij zag ik laatst Vinnie ook voor bij komen in onze Slackgroep :P

Maar kwa PvE, ik moet eerlijk zijn, is Low toch wel de echte baas.

• Low_Profile
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:52:
[...]

Verstandig, tja, wij hebben Houtvlot en zijn Alpaca.
En ondertussen andere raidgoden zoals Henkiepenkie, volgens mij zag ik laatst Vinnie ook voor bij komen in onze Slackgroep :P

Maar kwa PvE, ik moet eerlijk zijn, is Low toch wel de echte baas.
:> Dat heb ik niet verdiend! O+

Ik kan er nou ook eenmaal niks aan doen dat ik meer voldoening haal uit het kapotstampen van thralls!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:52:
[...]

Waarom speel je niet op 10?
Maakt me nerveus, en ik ben al zo nerveus :D

Moet er wel bij vertellen dat ik KontrolFreaks gebruik.

PC Specs

• Njegativ
Griffx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:54:
[...]

Oeiiii Griff, Griff, Griff toch..

[...]

Mijn punt was dus, met een muis kan je lekker op 10 spelen zonder dat je aim kudt wordt (of nerveus wat jij het noemt).

Met KontrolFreek kan je instellen per stick ofzo?

Atlas#22744

[...]

Owjah, want dat is het enigste! :P
Ik wil een controller vna dumay, auto fire, alles wordt automatisch schoongelikt, ik ben denk ik verliefd.
Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:00:
[...]

Mijn punt was dus, met een muis kan je lekker op 10 spelen zonder dat je aim kudt wordt (of nerveus wat jij het noemt).

Met KontrolFreek kan je instellen per stick ofzo?
Kontrolfreek zijn dopjes die je zet op je controller waardoor je preciezer bent (de stick wordt hoger, dus ben je preciezer).

Sensivity 10 is de bom, ik word alleen nerveus bij 8-0 in Trials
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:01:
[...]

Kontrolfreek zijn dopjes die je zet op je controller waardoor je preciezer bent (de stick wordt hoger, dus ben je preciezer).

Sensivity 10 is de bom, ik word alleen nerveus bij 8-0 in Trials
Interessant.

Atlas#22744

Het zal best wel helpen, ik heb wel een custom controller, maar toch stock, namelijk zo een prachtige anniversary edition!

Wat ik wel gebruik zijn die standaard grip dingen die overal in de winkel liggen, van PS, voor grip ofzo, anders schoot ik er altijd van af met mijn vette hamkas klauwen :P

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Dan wil ik niet meer tegen je spelen, heb je voordeel :+

Grapje he, #nohardfeelings.

Wanneer gaan we weer los in de tweakers clan wars?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• steffeh
Low_Profile schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:54:
[...]

:> Dat heb ik niet verdiend! O+

Ik kan er nou ook eenmaal niks aan doen dat ik meer voldoening haal uit het kapotstampen van thralls!
Jawel, jij bent hoe dan ook de PVE koning Low!

• Low_Profile
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:05:
[...]

Het zal best wel helpen, ik heb wel een custom controller, maar toch stock, namelijk zo een prachtige anniversary edition!

Wat ik wel gebruik zijn die standaard grip dingen die overal in de winkel liggen, van PS, voor grip ofzo, anders schoot ik er altijd van af met mijn vette hamkas klauwen :P
Oei :)

Zo'n oranje waas over je controller van alle chips :D

Zijn er nog meer clans over dan, denk dat Hout en ik ons best hebben gedaan om elke willekeurige tweakers op te nemen (wel jongens die in de steek waren gelaten btw)
Low_Profile schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:06:
[...]

Oei :)

Zo'n oranje waas over je controller van alle chips :D
Die anniversary edition is nog helemaal netjes, ik heb een eigen chips controller :P die doneer ik binnenkort aan onze knutselaar Dumay :O !
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:05:
[...]

Lol.

Maar je bedoelt een destiny anniversary controller?
NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:05:
[...]

Dan wil ik niet meer tegen je spelen, heb je voordeel :+

Grapje he, #nohardfeelings.

Wanneer gaan we weer los in de tweakers clan wars?
Snap ik :+ Moet ze eerst even kopen though :+

Ik ga vanavond psn plus verlengen, dus ben van de week wel in om ingemaakt te worden.

Atlas#22744

• steffeh
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:06:
Zijn er nog meer clans over dan, denk dat Hout en ik ons best hebben gedaan om elke willekeurige tweakers op te nemen (wel jongens die in de steek waren gelaten btw)
Wij zijn net wolven, eenmaal verstoten, kom je nooit meer terug. Jullie zijn veel liever!

En ja, ik heb ook van die bolletjes d'r boven op, vooral om de chips handen en de normale controller sticks verslijten.

• Njegativ
Griffx schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:07:
[...]

Ja een sharq met kontrolfreek.
Daarom sloop ik je met gemak :+
Oh ik dacht vanwege je sniper melee :9

Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:08:
[...]

Lol.

Maar je bedoelt een destiny anniversary controller?
Nee die grijze van Sony zelf. Prachtige controller, jammer dat die playstations niet in de verkoop zijn gegaan. (Ja voor 10.000 euro, maar werdt me een beetje te gortig)

• steffeh
Njegativ schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:08:
[...]

Oh ik dacht vanwege je sniper melee :9
Je weet wel dat je nu bekend staat als de muismeneer he? O+
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:09:
[...]

Nee die grijze van Sony zelf. Prachtige controller, jammer dat die playstations niet in de verkoop zijn gegaan. (Ja voor 10.000 euro, maar werdt me een beetje te gortig)
Die heb ik ook, episch!

[ Voor 41% gewijzigd door steffeh op 15-09-2016 14:10 ]

• Low_Profile
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.io/ggbhdnctd/destiny_tweakers3.jpg

hypuuu!!! *O*

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:42:
[...]

Het is ome Jesse! :)F

http://xim4.com/about/gameplay-videos/ Nee hoor, je hebt echt geen voordeel met een muis en toetsenbord. Bij ieder filmpje spat het 'kijk jezelf eens goed kunnen spelen met een XIM4 en enorme killstreaks ( aka OP ) kan neerzetten. Tagline van XIM4 is ook niet voor niets 'Highest precision aim'

[video]

Dit filmpje zegt echt alles, mensen durven te beweren dat het dus niet makkelijker speelt en het met skills heeft te maken. Oke.
Wat een onzin man, probeer het zelf eerst uit voordat je wat gaat roepen.
Ik heb thuis zowel een xim4 als een ChronusMAX. vind het allebei kut vergeleken met een controller. Draaien met een xim4 is kut tijdens het sprinten en het aimen is niet zo precies als een controller. De xim4 en ChronusMax veranderen niks aan de INPUT, het zijn gewoon vertalingen van muis bewegingen naar controller bewegingen met de controller bewegingen als limiet en dat merk je is totaal niet zo precies als op een PC. Ik speel dus ook gewoon weer met een controller.

Als je een PRO bent op de PC, en niet kan wennen aan een controller dan zij die dingen zeker een uitkomst en zullen je Pc skills het ook goed doen op een console. Ben je een Pc noob, en bak je er niks van met een controller dan zul je niet opeens super goed zijn op de console.

Ben je goed met een controller dan heeft zo een muis kb combo totaal geen meerwaarde.

The first casualty in war is always the truth...

Okee @low maak een topic! nu verdien je dat topicstarter embleempje ook! :P haha baas

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-05 19:05
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:31:
[...]

ps: beste rages zijn die van Vegetto #liefdevoorLeroy #jainhetechtgaathijookzotekeer
Haha ik hou ervan lekker kwaad worden ! Ik vind het ook allemaal best als ik maar af
En toe eens wat raak :p

• Low_Profile
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:12:
Okee @low maak een topic! nu verdien je dat topicstarter embleempje ook! :P haha baas
Utaddict is ermee bezig! Hij heeft het plaatje ook als het goed is :)

vegetto1983 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:13:
[...]

Haha ik hou ervan lekker kwaad worden ! Ik vind het ook allemaal best als ik maar af
En toe eens wat raak :p
Ik kan er ook gigantisch van genieten, en soms doe ik zelfs nog lekker mee ook! :P
Jeej tis weer druk hier. Kan het niet meer bijhouden.

PSN - M4uSzi // -

• PSYVIRII
Jumpiefox schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:11:
[...]

Wat een onzin man, probeer het zelf eerst uit voordat je wat gaat roepen.
Ik heb thuis zowel een xim4 als een ChronusMAX. vind het allebei kut vergeleken met een controller. Draaien met een xim4 is kut tijdens het sprinten en het aimen is niet zo precies als een controller. De xim4 en ChronusMax veranderen niks aan de INPUT, het zijn gewoon vertalingen van muis bewegingen naar controller bewegingen met de controller bewegingen als limiet en dat merk je is totaal niet zo precies als op een PC. Ik speel dus ook gewoon weer met een controller.

Als je een PRO bent op de PC, en niet kan wennen aan een controller dan zij die dingen zeker een uitkomst en zullen je Pc skills het ook goed doen op een console. Ben je een Pc noob, en bak je er niks van met een controller dan zul je niet opeens super goed zijn op de console.

Ben je goed met een controller dan heeft zo een muis kb combo totaal geen meerwaarde.
Maar stel je bent Noob op de PC en op Console. Wat is dan beter ?

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:37
Dan ga je maar lekker ganzenbord spelen psy!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:15:
[...]

Met barbies gaan spelen denk ik :+
Dan zou ik persoonlijk kiezen voor Muis/kb, zodat je makkelijker de stap naar pc kan maken als je daar ook op (fps) wilt gamen af en toe.

Topicstarter
[...]

Oei. Dan gaat het meer om waar je het meeste plezier mee heb. Ofzo.

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

[...]

In foetus houding huilen met een duim in je mond op je slaapkamer.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• steffeh
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:12:
Heb gisteren een plaatje gemaakt, las op Discord dat UT er mee bezig is ( wat Low ook zegt ) dus zal wel zeer spoedig zijn, maken Low gewoon mede auteur.

#lowforpresident

• PSYVIRII
M0nkeymen schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:17:
[...]

In foetus houding huilen met een duim in je mond op je slaapkamer.
Wel in mijn Race car bed 8)

steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:19:
[...]

Heb gisteren een plaatje gemaakt, las op Discord dat UT er mee bezig is ( wat Low ook zegt ) dus zal wel zeer spoedig zijn, maken Low gewoon mede auteur.

#lowforpresident
Wie is de grootste rager van NERF? :P

Topicstarter
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:22:
[...]

Wie is de grootste rager van NERF? :P
Mark of steff.

• steffeh
Mark. Punt.

ikke

[ Voor 7% gewijzigd door steffeh op 15-09-2016 14:29 ]

Ik heb SRL bijna niet gespeeld, heb ik wel indruk gemaakt :+

Atlas#22744

Kasai schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:35:
Ik heb SRL bijna niet gespeeld, heb ik wel indruk gemaakt :+
Uhuh die ragequit staat nog goed in mijn geheugen gekrast. :+

PSN - M4uSzi // -

• AlexMar
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Mooi dat er geen discussie is over wie de grootste rager is, lol.

• NLRev0lution
AlexMar schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:36:
Mooi dat er geen discussie is over wie de grootste rager is, lol.
AMP verzamelt ze allemaal. ragers, zoutmijnen, cheaters. :p

NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:37:
[...]

AMP verzamelt ze allemaal. ragers, zoutmijnen, cheaters. :p
Groen, zwart, geel, himo, transeksueel, wij accepteren alles, zo lang ze maar gezellig zijn.
Volgens mij hebben we pas 1x besloten om iemand niet op te nemen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Low_Profile
Crashhill schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:39:
[...]

Groen, zwart, geel, himo, transeksueel, wij accepteren alles, zo lang ze maar gezellig zijn.
Volgens mij hebben we pas 1x besloten om iemand niet op te nemen :P
Ik moest 1v1 met shadow als toelatingsexamen. Ik mocht joinen als shadow's KD niet hoger was dan 20. Ik heb het hele potje weggerend als een klein meisje. En af en toe crouchen voor invis. :+

• PSYVIRII
Low_Profile schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:44:
[...]

Ik moest 1v1 met shadow als toelatingsexamen. Ik mocht joinen als shadow's KD niet hoger was dan 20. Ik heb het hele potje weggerend als een klein meisje. En af en toe crouchen voor invis. :+
Om bij Griff zijn clan te komen moest ik ook crouchen maar dan voor iets heel anders :|

Volgens mij moet trouwens de openingspost betreft clans even aangepast worden, ik snap er niks meer van :+

Atlas#22744

• steffeh
PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:52:
[...]

Om bij Griff zijn clan te komen moest ik ook crouchen maar dan voor iets heel anders :|
Met speciale handgrepen?

• NLRev0lution
"Wanneer ik het aangeef, even hoesten aub" ... :o

• Low_Profile
KontrolFreaks op bepaalde plaatsen, en gaan!

• PSYVIRII
NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:58:
[...]

"Wanneer ik het aangeef, even hoesten aub" ... :o
Als je onze clan joint krijg je er een gratis kussentje bij om op te zitten. ;)

• NLRev0lution
PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:00:
[...]

Als je onze clan joint krijg je er een gratis kussentje bij om op te zitten. ;)
Zo'n ronde met een gat er in zeker :p

• steffeh
NLRev0lution schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:03:
[...]

Zo'n ronde met een gat er in zeker :p
En een fiets zonder zadel?

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Welke clanie is van plan om vrijdag vol op de raid te gaan en niet uit te loggen totdat ie gecleared is? (en uiteraard Dinsdag dus ook 16uur lang minimaal te levelen)

Mag ik joinen? Plitty palies :+

• NLRev0lution
We zijn geen liefdadigheidsinstelling... Die koop je zelf maar :')

Topicstarter
Mensen weer vanavond zin om het zn 12e private matches te doen?

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:37
PSYVIRII schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:52:
[...]

Griff zijn clan??

Feelsbadman...

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:59

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Anoniem: 364708 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:59:
Mensen weer vanavond zin om het zn 12e private matches te doen?
Yes!

Topicstarter
ik speel op ps4. Zie aan de sig dat je op xbox speelt :P

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:59

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Anoniem: 364708 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:55:
[...]

ik speel op ps4. Zie aan de sig dat je op xbox speelt :P
Correct! Gaf alleen maar antwoord op je vraag 8)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:11
2 nodig voor NM VOG, hilarische grappen-run. Join mij, low profile of shadow (noob)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:21

nFo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CDpoTbwmprrD3PO8ujmSs5d0/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zet ff in een spoiler tag aub.

Laten we sowieso elke ROI info even in een spoiler zetten. Er zijn mensen die echt totaal niets willen weten voordat hij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Anoniem: 364708 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:43:
[...]

zet ff in een spoiler tag aub.

Laten we sowieso elke ROI info even in een spoiler zetten. Er zijn mensen die echt totaal niets willen weten voordat hij uitkomt.
Ben het met Shad0w eens. Graag geen spoiler materiaal standaard posten. Ik wil nog niet weten wat ik allemaal moet grinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
owlsector.bungie.net

Nieuwe puzzel, mbt die vuurvliegjes infestation in Destiny :)

[ Voor 6% gewijzigd door Low_Profile op 16-09-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Is het al bekend hoe laat de ROI live gaat dinsdag ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Bij Reset. Staat in de TWAB.

En Gefeliciteerd!

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 16-09-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSYVIRII schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:00:
[...]

Ben het met Shad0w eens. Graag geen spoiler materiaal standaard posten. Ik wil nog niet weten wat ik allemaal moet grinden :P
Zeik niet, na dag 1 heb jij toch al alle goede loot.
Dus wat boeit het wat er in zit, ik zal jou in spoiler tags plaatsen dinsdagavond.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Griffx schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:35:
[...]

Zeik niet, na dag 1 heb jij toch al alle goede loot.
Dus wat boeit het wat er in zit, ik zal jou in spoiler tags plaatsen dinsdagavond.
Heb al een mailtje gestuurd naar Bungie en die gaven al aan dat alle loot dinsdag bij de postmaster ligt. Bungie wil ook niet dat ik spullen ga weggeven daarom is er ook geen optie in Destiny om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-05 18:05
Zijn er nog clans die richting ROI mensen zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Jurix schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:43:
Zijn er nog clans die richting ROI mensen zoeken?
Het beste is om misschien te vragen of je wat mensen mag toevoegen. Veel tweakers spelen vaak tegen elkaar dus dan heb je waarschijnlijk sneller kans om een clan te joinen.

Topicstarter
Zijn er mensen die zin hebben om private matches te doen?
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc