steffeh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:10:
[...]
Oke bedankt voor je uitleg, dat je niet sneller een afstand kan afleggen, was mij niet bekend. Klinkt allemaal erg leuk, feitelijk zeg je zelf al dat je een voordeel hebt. Wat heeft de FPS er in deze mee te maken? Daar heeft iedereen last van, punt blijft ( waar het om ging ) dat jij sneller en preciezer kan mikken 1). Je kan al gewoon veel sneller aimen, dat punt bereik je sneller 2). Het filmpje liegt er echt niet om, de persoon daar mikt sneller, beweegt soepeler ( meer graden in minder tijd ) en heeft zijn recoil ( wat jij ook aangeeft ) echt veel beter onder controle. Hoe maakt dat niet uit bij een snel schietende pulse of sniper?
Pre-aimen moet iedereen, jij kan dat alleen veel preciezer, hoe is dat geen voordeel? Het interesseert me niet zoveel of je het nou wel of niet doet, maar het moet niet worden afgedaan als 'ik heb geen voordeel, ik kan alleen sneller en preciezer aimen'. Want dat voordeel is er wel degelijk, technische feiten doen me niet zo heel erg veel, het filmpje zegt echt veel meer dan 'destiny draait op 30 fps'. Feitelijk heeft iedereen deze nadelen, maar omzeil jij ze en doe je 'ik kan sneller, preciezer en gerichter mikken' af als gejank. Ik weet genoeg.
Blijkbaar weet jij niet hoe een controller werkt, totaal niet naïef en kortzichtig ondanks je voordelen met een muis en toetsenbord /kappa
Punt 1) Again, ik kan niet sneller dan de controller me toe laat, misschien even mijn post terug lezen. Ik mik even snel als iemand met een 6-8 sens.
Punt 2) Dat maakt uit, ik ben preciezer, ik controleer mn recoil beter, nogmaals wil ik u verwijzen naar mijn vorige post.
Pre-aimen: Hier raak je me een beetje kwijt, als ik denk dat iemand ergens zit heb ik de tijd om op hoofdhoogte/crouchhoogte de hoek om te gaan, of op de zelfde hoogtes te wachten tot hij de hoek om komt. Tijd is hier de sleutel, ik kan me echt niet herinneren dat ik met een controller slechter wist waar hoofd/crouch hoogte was. Tijd heb je toch, dus tijd om te pre-aimen al dan wel met controller als Kb/M zou je op dezelfde lijnen moeten zitten. Maar miscchien ligt het aan mij.
30 fps voegt meer sloomheid toe aan de destiny Kb/M gevoel, gecombineerd met destiny's gekke senses. Voorbeeld; als ik te snel met mijn muis beweeg, knippert hij rood, en pakt hij dus niet de gehele afstand waardoor je als het ware "stuttering" krijgt in je aim. Grappig, had ik niet al gezegd dat ik niet sneller kan bewegen?
Als je me gaat quoten, gebruik dan wat ik heb gezegd, ga er geen onzin bij plaatsen. Ik heb nooit gezegd dat ik geen voordeel had, ik heb voordelen in precisie en recoil en ten opzichte van mensen die niet weten waar ze moeten pre aimen.
Ten slot, ik heb tot drie maanden geleden met een controller gespeeld, ik kan niet zeggen dat ik er veel beter van ben geworden, maar wel preciezer. Sterker nog, als ik ga shotgunnen, pak ik mn controller.