PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Is de discord groep al gevormd? Ik ben 333 op alle characters.UTADDICT schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Klopt hoor, ik gebruik het vooral voor het vinden van spelers en party's omdat daar in zowel Destiny als PS niet echt een goede optie voor is. Bij de Division discord is iedereen in de chat met zijn PS-naam als gebruikersnaam, en is het makkelijk met elkaar communiceren om een group te vormen.
Hoe kan ik aansluiten?
UTADDICT wilde evt een groep oprichten. Weet niet of dat doorgaat, nog niet echt veel reactie ontvangen. Lijkt me nog steeds wel nuttig.R3M1 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:06:
[...]
Is de discord groep al gevormd? Ik ben 333 op alle characters.
Hoe kan ik aansluiten?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
PSN: djmurcielago
Er schijnt een imago loop te vallen met exact dezelfde stats en perks als de fatebringer - Vex strikes blijven grinden.UTADDICT schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:22:
Was even mijn inventory & vault aan het opschonen. Wordt toch iedere keer weer blij als ik dan mijn Fatebringer weer tegenkom.
Zeker weten. Hoe zouter hoe beter.
PSN - M4uSzi // -
Psn: Djordi63
Light 317
Het wordt langzaam wel minder. Maar bij RoI wordt het hier waarschijnlijk weer heel druk.Djordi63 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:40:
Zijn er mensen die op de ps4 spelen en in zijn voor wat stroken/challenge of elders en eventueel een raid? Heb zelf nooit een raid kunnen doen omdat ik niemand heb die destiny speelt.. en via LFG moet je altijd lang wachten voordat het eindelijk start.. erg irritant.
Light 317
Maar der zijn er hier nog genoeg die je wel willen helpen met wat strikes/PoE/raids. Worden hier af en toe ook nog wel noobrun georganiseerd. En anders zet zelf hier een oproep neer. Grote kans dat er wel genoeg aanmeldingen komen voor een raid groepje.
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 92% gewijzigd door mrc. op 21-08-2016 11:28 ]
Add me maar. Als ik online ben kan ik altijd wel helpenDjordi63 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:40:
Zijn er mensen die op de ps4 spelen en in zijn voor wat stroken/challenge of elders en eventueel een raid? Heb zelf nooit een raid kunnen doen omdat ik niemand heb die destiny speelt.. en via LFG moet je altijd lang wachten voordat het eindelijk start.. erg irritant.
Light 317
Een maat van me heeft inderdaad een Imago Loop met Outlaw, Rifled Barrel en Firefly. Ik zou er ook wel eentje willen, ware het niet dat het farmen van die vex strikes te omslachtig is met jezelf killen voordat de baas eraan gaat. Zolang het simpel blijft, doe ik het wel... zoals de Omnigul farm van een tijdje terug. Nee, ik hou het wel bij de Finnala's Peril van IB met de roll die saladbar deze week verkoopt. Ook heel sterk in de raid. Zo kan je er gemakkelijk "links" of "rechts" bij warpriest solo-en als je helemaal voorin bij de spawn deuren campt.R3M1 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:21:
[...]
Er schijnt een imago loop te vallen met exact dezelfde stats en perks als de fatebringer - Vex strikes blijven grinden.
Dat kan ook zonder die HC.Blisterin_Bull schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:56:
[...]
Een maat van me heeft inderdaad een Imago Loop met Outlaw, Rifled Barrel en Firefly. Ik zou er ook wel eentje willen, ware het niet dat het farmen van die vex strikes te omslachtig is met jezelf killen voordat de baas eraan gaat. Zolang het simpel blijft, doe ik het wel... zoals de Omnigul farm van een tijdje terug. Nee, ik hou het wel bij de Finnala's Peril van IB met de roll die saladbar deze week verkoopt. Ook heel sterk in de raid. Zo kan je er gemakkelijk "links" of "rechts" bij warpriest solo-en als je helemaal voorin bij de spawn deuren campt.
PSN - M4uSzi // -
Zolang je maar een sleeper hebt?!

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Dit had ik kunnen verwachten. Maar gewoon je razerlight
PSN - M4uSzi // -
Volgens mij hebben ze al aangegeven dat de gear van nu gewoon weer geupgrade kan worden in ROI.Low_Profile schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:47:
Bedenk me nu ineens hoe ontzettend ZOUT ik ga zijn als Sleeper geen Y3 versie krijgt
PSN - M4uSzi // -
M4uSzi schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:12:
Jup. Je kunt je sleeper straks gewoon upgraden. Dus je hoeft niet zout te worden.
UTADDICT schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:05:
[...]
Volgens mij hebben ze al aangegeven dat de gear van nu gewoon weer geupgrade kan worden in ROI.

Dan gaat m'n Hand of Judgment ook m'n main raid wapen worden, komt wel goed dan
Kak, nog steeds jaloers op dat ding ja. Variks geeft me nooit wat, eikel.Low_Profile schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:54:
[...]
[...]
![]()
Dan gaan we soon ff wat CoE grinden!UTADDICT schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:55:
[...]
Kak, nog steeds jaloers op dat ding ja. Variks geeft me nooit wat, eikel.
Iron banner tot 2:30 uur gespeeld. Heerlijk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Gaat best snel tot light 305 ongeveer. Vanaf dan wordt het stukken moeilijker!Thrace Grumble schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:50:
Gisteren ook ff doorgehaald op de Dreadnought, ben nu lvl 40 met Light Level 235Gaat nog best rap zo!
Team:
- Bustakiller
- UTAddict
- ....
- ....
- ....
- ....
Destiny clan: NERF - Never Ending Rifle Fire
Atlas#22744
Allang, zit al op 400.Kasai schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:54:
Is Rise of Iron al uit?
Atlas#22744
Ik doe mee! (onder voorbehoud)Bustakiller schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:52:
Wie heeft er zin om vanavond weer eens Oryx te doen? Heb CP voor Oryx zelf i.v.m. de challenge, maar kunnen ook full raid doen. We starten om 20:30!
Team:
- Bustakiller
- UTAddict
- ....
- ....
- ....
- ....
Geen idee!UTADDICT schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:22:
Low, waarom zit jij niet in de NERF whatsapp?
[ Voor 19% gewijzigd door Low_Profile op 22-08-2016 16:09 ]
Ok, so far:
Team:
- Bustakiller
- Utaddict
- Low_Brofile
- ....
- ....
- ....
Wat voor godroll heb jij?Low_Profile schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:54:
[...]
[...]
![]()
PSN - M4uSzi // -
Oiled frame, Triple tap / hidden hand, explosive rounds, ranged lens/ sureshot IS.
Met scout reload gloves heb je instant volle mag.
Wie joint?
Ik doe graag mee. Eventueel een vriend van me ook. HOe laat starten we?Bustakiller schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:46:
Top nog drie mensen nodig voor vanavond!!
Wie joint?
Doe wel graag challenge mode, dan krijg ik mn 50e calcified fragment.
ik kom alleen, dus er is nog 1 plek over
[ Voor 7% gewijzigd door Murcielago op 22-08-2016 19:22 ]
PSN: jansoe13
Team:
- Bustakiller
- Utaddict
- Low_Brofile
- Shadow
- MSBNL
- Murcielago
Dus compleet!
PvP: shortgaze , hidden handThrace Grumble schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:17:
Heb zojuist een LDR geloot bij een vanguard level up. Geen idee of het goede perks heeft. Wat zijn bv goede perks op zo'n LDR?
PvE: triple tap, casquet mag, spray n play
Hmm...Dan heb ik dus klote perksLow_Profile schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:05:
[...]
PvP: shortgaze , hidden hand
Welke perks heb je dan?Thrace Grumble schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:08:
[...]
Hmm...Dan heb ik dus klote perksGeen 1 van die.
PSN - M4uSzi // -
Ja dat klinkt wel goed. NiceLow_Profile schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:17:
[...]
Oiled frame, Triple tap / hidden hand, explosive rounds, ranged lens/ sureshot IS.
Met scout reload gloves heb je instant volle mag.
Al sfeer ik nog steeds bij mijn hung jury
[ Voor 7% gewijzigd door M4uSzi op 23-08-2016 10:03 ]
PSN - M4uSzi // -
Ook omdat groot deel van de prive kring op Ps speelt tegenwoordig.
Deed wel even pijn om alle exotics etc allemaal weer te moeten halen.
Wil hier wel weer wat meer gaan aanhaken bij Raids etc.
PSN: Flix20-NL
Kunnen mensen me op toevoegen.
[ Voor 14% gewijzigd door Flix20 op 23-08-2016 11:42 ]
Explosive rounds raped bij golgoroth adds bijvoorbeeld. Meer dan firefly, aangezien alle schoten splash damage hebben. Maar hung jury heeft bij mij ook lange trouwe dienst gehadM4uSzi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:02:
[...]
Ja dat klinkt wel goed. Nice
Al sfeer ik nog steeds bij mijn hung jury
Oh shit, hij is om.Flix20 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:36:
Na tijdje v/d aardbodem verdwenen te zijn en een kleine 4 maanden Destiny niet meer aan geraakt te hebben ben ik opnieuw begonnen op de PS4. Hiervoor redelijk compleet tot April update van dit jaar alles gehaald op de X1.
Ook omdat groot deel van de prive kring op Ps speelt tegenwoordig.
Deed wel even pijn om alle exotics etc allemaal weer te moeten halen.
Wil hier wel weer wat meer gaan aanhaken bij Raids etc.
Kunnen mensen me op toevoegen.
Atlas#22744
Ben nu ff offline, maar weet dat er vnl mid tot lange range scope perks op zaten en ook een firefly perk. Voor de rest volgens mij nog een stability perk.
En voor PvP; quick draw of snapshot.Low_Profile schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:05:
[...]
PvP: shortgaze , hidden hand
Ik ben wel heel benieuwd. Firefly is ook lekker hoor. In pvp vind ik het wel fijn. Beste scopes voor sniper zijn toch wel de shortgaze ambush of srl10.Thrace Grumble schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:48:
[...]
Ben nu ff offline, maar weet dat er vnl mid tot lange range scope perks op zaten en ook een firefly perk. Voor de rest volgens mij nog een stability perk.
PSN - M4uSzi // -
Haha, als ik thuis ben van vakantie zal ik ff alles precies opzoekenM4uSzi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:55:
[...]
Ik ben wel heel benieuwd. Firefly is ook lekker hoor. In pvp vind ik het wel fijn. Beste scopes voor sniper zijn toch wel de shortgaze ambush of srl10.
Zoals jullie al hebben gemerkt is de GOT_DESTINY Discord groep klaar, de eerste 10 members zijn ook al gejoined!
Link: https://discord.gg/mpwGyRc
De link zal nu ook altijd helemaal onderaan dit topic te vinden zijn, in een mod-bericht boven de box om te reageren en worden opgenomen in de topicstart.
Wat is discord?
Discord is een programma dat met name wordt gebruikt door de gaming- en development community. Het is de downloaden op desktop en mobiele apparaten. Het doet een beetje hetzelfde als Skype, Teamspeak, Ventrillo, etc met IRC functionaliteiten en chat. Echter, Discord is gratis (je hoeft geen dure server te hosten). V.b. de Division groep op Tweakers gebruikt het ook.
Waarom hebben we het nodig?
Discord is inmiddels een breed geaccepteerde tool in game-wereld om gemakkelijk te groupen, en vooral breed opgezet qua sociale communicatie. Je kunt gewoon met elkaar chatten in diverse kanalen, er zijn bots (a la IRC), mensen organiseren op basis van platform en/of activiteit in game, voicechat als je dat wilt (al doet PS4 dat ook zelf natuurlijk) en gewoon chattende fun!
Het kanaal is opgezet, maar nog in progress. Leuk als jullie indien geïnteresseerd ook even een kijkje komen nemen! Ik zoek nog wat Discord experts die willen helpen met het goed opzetten van rollen etc, mocht je dat zijn let me know.
[ Voor 4% gewijzigd door UTADDICT op 24-08-2016 09:13 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tot snel, naakt in de volgende raid!
geub de kneub!!! Moet ik je weer enablen op Slack, neem Ruudddddddderrrtuutterrtttt ook meeJedi Geub schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:46:
kleine shout out naar oude vrinden... Ben weer terug in de Destiny (K)
Tot snel, naakt in de volgende raid!
PSN Djordi63
kan wel mee tot 1800Djordi63 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:06:
Mensen die Challenge of elders willen doen of nightfall? 16;30?
PSN Djordi63
PSN: jansoe13
Kom dus ook joinen (al is het voor de gezelligheid!)!
Ik join m ook!UTADDICT schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:58:
Update van de Discord: inmiddels hebben al ruim 25 mensen zich aangemeld, heel relaxed. De setup is bijna klaar, dus binnenkort even goed het LFG systeempje uitwerken (heel simpel).
Verwijderd
Psn:KapiteinKadaver
Dus voor mij zou dat zijn:
Flix20-NL [PS4]
Is dit alleen voor PS4 of ook voor Xbox One?UTADDICT schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:58:
Update van de Discord: inmiddels hebben al ruim 25 mensen zich aangemeld, heel relaxed. De setup is bijna klaar, dus binnenkort even goed het LFG systeempje uitwerken (heel simpel).
Ik heb me er ook tussengepropt.. Is dus niet console specifiekNyazzin schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:06:
[...]
Is dit alleen voor PS4 of ook voor Xbox One?
Voor allebei!Nyazzin schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:06:
[...]
Is dit alleen voor PS4 of ook voor Xbox One?
PSN: MilanXXL
Nu sinds 1,5 week speel ik weer, maar Crucible, gewoon, omdat ik dat leuk vind. Wat ik wel erg irritant vind is dat ik nu dus level 40 ben, met LL 300, maar ik kom niet hoger dan dat. Ik weet ook niet wat ik moet doen om hoger te komen. Ik zie in de Crucible veel mensen rondlopen met een LL rond de 330, maar ik zou niet weten hoe ik daar moet komen.
Ik heb ook 0 exotics. Helemaal niks. Ik ben vooral een Auto Rifle speler, en ik heb geloof ik de Antipodal Hindsight, die ik op 303 heb gebracht, maar ik wil vooral in LL stijgen. Wat moet ik daar voor doen? Ik ben zo'n casual gamer, heb volgens mij alle Raids wel 1x gedaan, maar dat was het dan ook.
Mensen zin om wat samen te spelen (wat het dan ook mag zijn binnen Destiny) zodat ik wat betere gear & weapons krijg, om zo te stijgen in LL?
Och ja, je moet toch wat he.
join de discord chat om af te spreken met anderen.Just_A_User schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:17:
Nou, ik heb sinds een kleine 1,5 week Destiny weer opgepakt. Ik heb zelfs nooit, hoe heet die gast, die Taken King verslagen. Wel een paar keer geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar, en toen de game aan de kant gelegd.
Nu sinds 1,5 week speel ik weer, maar Crucible, gewoon, omdat ik dat leuk vind. Wat ik wel erg irritant vind is dat ik nu dus level 40 ben, met LL 300, maar ik kom niet hoger dan dat. Ik weet ook niet wat ik moet doen om hoger te komen. Ik zie in de Crucible veel mensen rondlopen met een LL rond de 330, maar ik zou niet weten hoe ik daar moet komen.
Ik heb ook 0 exotics. Helemaal niks. Ik ben vooral een Auto Rifle speler, en ik heb geloof ik de Antipodal Hindsight, die ik op 303 heb gebracht, maar ik wil vooral in LL stijgen. Wat moet ik daar voor doen? Ik ben zo'n casual gamer, heb volgens mij alle Raids wel 1x gedaan, maar dat was het dan ook.
Mensen zin om wat samen te spelen (wat het dan ook mag zijn binnen Destiny) zodat ik wat betere gear & weapons krijg, om zo te stijgen in LL?
Om light level omhoog te halen is Challenge of Elders en de Raid het beste (en in mindere mate Iron Banner)
Alle gear die daar dropt is minimaal gelijk aan of hoger dan je huidige light level, dus dan kan het hard gaan.
Challenge of Elders voor 1x per week een wapen en random armor piece. Met daarnaast kans op ghostshell, exotic special weapons en een class item. (alle drie postgame rewards, die te farmen zijn)
De wat? De discord chat? Wat/waar/hoe? (jou heb ik trouwens in mn PSN friends staanLow_Profile schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:35:
[...]
join de discord chat om af te spreken met anderen.
Om light level omhoog te halen is Challenge of Elders en de Raid het beste (en in mindere mate Iron Banner)
Alle gear die daar dropt is minimaal gelijk aan of hoger dan je huidige light level, dus dan kan het hard gaan.
Challenge of Elders voor 1x per week een wapen en random armor piece. Met daarnaast kans op ghostshell, exotic special weapons en een class item. (alle drie postgame rewards, die te farmen zijn)
[ Voor 3% gewijzigd door Just_A_User op 02-09-2016 12:17 ]
Och ja, je moet toch wat he.
Zie iets terug in het topic. Of hier onderJust_A_User schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:16:
[...]
De wat? De discord chat? Wat/waar/hoe? (jou heb ik trouwens in mn PSN friends staan)
We zijn nu de 50 mensen gepasseerd, heel cool. De chat is lekker busy en de eerste raids zijn al georganiseerd!
Daarnaast hebben we nu een bot toegevoegd (NightBot) die middels een aantal simpele commands al je stats uit Destiny kan ophalen en teruggeeft in de chat, maakt het allemaal wat leuker!
Helaas sprong hij tot 2x te vroeg en pakte hij de 'torn inbetween dimensions' iets wat lastig is op te anticiperen, vervolgens beginnen hij en z'n cockbuddy te klagen dat ik niet blijf staan op het platform...(nogmaals ik ben de jumper)
Ik maak dan de fout door te denken de discussie aan te gaan en hun op hun achterlijke gedrag te wijzen.....
Speel vooral heroic strikes, en prison of elders.
Iemand behalve de raid nog tips?
Challenge of elders en veel farmen met three of coinsMars18 schreef op maandag 05 september 2016 @ 07:04:
Ik ben nu 324, maar kom niet echt hoger.
Speel vooral heroic strikes, en prison of elders.
Iemand behalve de raid nog tips?
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
ben nu met mn warlock 302 en mn hunter 298 maar krijg bijna geen 300+ gear of weapon.
Speel voornamelijk crucible,strike.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Wat hierboven dus staatsten123 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:01:
Wat is tegenwoordig de beste manier om 320+ te worden?
ben nu met mn warlock 302 en mn hunter 298 maar krijg bijna geen 300+ gear of weapon.
Speel voornamelijk crucible,strike.

Met three of coins deed ik al veel, challenge of elders is vrij pittig onder de 320 lijkt me of is dat niet zo?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Challenge of elders lvl 42 valt mee, wel even goed kijken wat de modifiers zijn deze week.sten123 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:23:
[...]
Met three of coins deed ik al veel, challenge of elders is vrij pittig onder de 320 lijkt me of is dat niet zo?
Met een paar vrienden is het wel te doen, met randoms zonder mic is wel 320+ aan te raden.
[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 06-09-2016 19:10 ]
Handig ga ik mee aan de slag
add mij : Jedi_Geub
PS4
Hype!Convoy schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:29:
https://twitter.com/Bungie/status/774114426383310849
Let the hype begin!![]()
335+ drop kansen
Trespasser;Convoy schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:29:
https://twitter.com/Bungie/status/774114426383310849
Let the hype begin!![]()
335+ drop kansen
Geen beste gun voor PvP, misschien wel leuk voor PvE ?
hij valt inderdaad tegen. Alleen close range is die redelijk effectief maar dan moet je hopen dat je geen shotgun tegenkomtnFo schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:27:
[...]
Trespasser; [video]
Geen beste gun voor PvP, misschien wel leuk voor PvE ?
[ Voor 35% gewijzigd door zekerpixels op 11-09-2016 23:34 ]
Maar heerlijk zaterdag tot 3 uur gespeeld, nu light 326.
Heerlijk challenge van POE gespeeld
Sinds update heeft iedereen hier last van ... dit zal ten tijde van ROI wel vanzelf weer aangepast wordenSamuraiP1zzaCat schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:59:
Vorige week heb ik de Rise of Iron update geinstalleerd. 13GB. En nu droppen er ineens steeds groene items, en blauwe items van max 245. Blauw dropte eerst 300+. Iemand enig idee, kan er niets over vinden op internet
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Nog 1 week te gaan.
PSN - M4uSzi // -
1 Deze week zijn alle challenges actief in de KF raid .. dus Warpriest , Golgo en Oryx.
2 Het ziet er naar uit dat we vanavond private matches gaan krijgen in pvp
HYYYYPEEE !!!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Rondo-H76 op 13-09-2016 16:32 ]
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Dit topic is gesloten.
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc