Helaas niet. Dan zit ik bij een maat voor Borderlands. Vanavond is eigenlijk de enige avond dat ik kan.Silverscope schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:48:
[...]
Thx, ben denk ik pas laat thuis. Kan je morgenavond toevallig ook?
NopeTrishul schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:45:
[...]
Serieus? Ik heb een 297 light warlock, als ik dus een lvl41 strike doe of crucible dan krijg ik dus niet meer een eindeloze stroom aan 270~290 items?
Ligt een beetje aan de activiteit, random blue engrams uit strike playlist kunnen nog steeds wel lager zijn. Maar rewards uit PoE, Raid, Nightfall, Court of Oryx zijn allemaal hoger dan je huidige lightlevel.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
En alle strike specific loot dropt ook hoger dan jezelf.
Vanavond mn laatste char ff door PoE challenge trekken :-)
Vanavond mn laatste char ff door PoE challenge trekken :-)
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik had al blauwe engrams met 312 light ect.Trishul schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:45:
[...]
Serieus? Ik heb een 297 light warlock, als ik dus een lvl41 strike doe of crucible dan krijg ik dus niet meer een eindeloze stroom aan 270~290 items?
Inmiddels weer aardig wat gear, gewoon je faction ff een zooi motes geven, kreeg een 330 helm, 328 pulse, 329 handcanon ect.
Ohja en niet vergeten je beste gear aan te doen bij het encrypten.
Nieuwe item wat je krijgt is 1 tot 5 light hoger vandaar.
[ Voor 29% gewijzigd door nFo op 14-04-2016 19:09 ]
Ok, ben benieuwd wat voor loot ik dan zal tegenkomen morgen
Ok thx anywayz :-). Iemand anders die mij vanavond ff paar minuutjes kan helpen?Tjesus schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:46:
[...]
Helaas niet. Dan zit ik bij een maat voor Borderlands. Vanavond is eigenlijk de enige avond dat ik kan.
Just grow old with grace
Hoe laat ben je online?Silverscope schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:25:
[...]
Ok thx anywayz :-). Iemand anders die mij vanavond ff paar minuutjes kan helpen?
PSN: Houtvlot
Denk vanaf 19:00. Pas mij aan aan de hulptroepen
Just grow old with grace
Als ik online ben laat maar ff weten , wil eventueel wel helpenSilverscope schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:25:
[...]
Ok thx anywayz :-). Iemand anders die mij vanavond ff paar minuutjes kan helpen?
PSN = Rondo-H76
[ Voor 3% gewijzigd door Rondo-H76 op 15-04-2016 11:43 ]
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Ok thx, zal je vanavond ff toevoegen.Rondo-H76 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:30:
[...]
Als ik online ben laat maar ff weten , wil eventueel wel helpen
PSN = Rondo-H76
Just grow old with grace
K, dan zorg ik dat ik er ook rond die tijd ben!Silverscope schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:23:
[...]
Denk vanaf 19:00. Pas mij aan aan de hulptroepen
Top! Thx a million!dinges schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:02:
[...]
K, dan zorg ik dat ik er ook rond die tijd ben!
Just grow old with grace
Zal zo rond 19:30 voor mij worden
kwestie van tijd voor het eerste item met 335 light dropt, m'n hoogste is nu 334 
Gaat allemaal een beetje TE snel lijkt wel. In 1 a 2 weken van 320 naar 335 light.
Gaat allemaal een beetje TE snel lijkt wel. In 1 a 2 weken van 320 naar 335 light.
Haha , je hebt gewoon teveel tijd om te spelen LowLow_Profile schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:24:
kwestie van tijd voor het eerste item met 335 light dropt, m'n hoogste is nu 334
Dat ookRondo-H76 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:49:
[...]
Haha , je hebt gewoon teveel tijd om te spelen Low
Maar ben misschien ook wel lucky met de drops geweest
Ik lees dat trails of osiris elke vrijdag begint maar klopt dit nog? Ik kan de mode namelijk nergens vinden.
Thanks!dinges schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:23:
Trials begint om 19:00
Iemand zin in Trials of osiris? heb nog 1 persoon nodig, heb het zelf nog nooit gespeeld om eerlijk te zijn.
Na paar maanden maar weer eens Destiny aanslingeren. Benieuwd hoe de update is.
Verwijderd
Ik kan een andere week wel een keer mee, probeer trouwens wel eerst te oefenen in normale pvp anders is het niet echt leuk om trials te spelenMichawwZki schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:19:
[...]
Thanks!
Iemand zin in Trials of osiris? heb nog 1 persoon nodig, heb het zelf nog nooit gespeeld om eerlijk te zijn.
Is goed, bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:28:
[...]
Ik kan een andere week wel een keer mee, probeer trouwens wel eerst te oefenen in normale pvp anders is het niet echt leuk om trials te spelen
Iemand zin om challenge of elders te doen?
Ik doe wel ff meePinjataaa schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:36:
Iemand zin om challenge of elders te doen?
Nice, nog 1 iemand vinden dan :-)
Of lukt het wel met 2?
[ Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 15-04-2016 22:45 ]
Anders starten en kijken of nog iemand joined?Pinjataaa schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:40:
[...]
Nice, nog 1 iemand vinden dan :-)
Of lukt het wel met 2?
Als iemand nog mee wil doen met de challenge of THE elders, Join maar :-)
Haha, de smaak te pakken? Farmen die shit voor epic lootPinjataaa schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:09:
Als iemand nog mee wil doen met de challenge of THE elders, Join maar :-)
Ik kan overigens niet
Ja, en een vriend even helpen om wat light levels omhoog te gaanLow_Profile schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:45:
[...]
Haha, de smaak te pakken? Farmen die shit voor epic loot
Ik kan overigens niet

Iemand zin in raid hm? Shadow en ik zoeken nog 4 man
Starten wanneer compleet vanaf nu
Starten wanneer compleet vanaf nu
Redelijke grafics voor die game engine.
Change of plan, we gaan PoE 42 farmen, 1 plek vrij.. join whenever
Zo ook nog even?Low_Profile schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:16:
Change of plan, we gaan PoE 42 farmen, 1 plek vrij.. join whenever
Gezocht: 1 raider voor vanavond 20:00u (Kings Fall hm)
Liefst ervaren ivm beperkte tijd
(semi ervaren mag ook)
Liefst ervaren ivm beperkte tijd
Wat is het rustig hier:).
Ik heb afgelopen weekend weer Destiny opgestart en het levelen ging niet zo makkelijk:). Het is ook lastiger om een groep te vinden voor een RAID of Nightfall. Degene die zich opgeven op de site zijn allemaal highlevels die niet snel met een laag level een RUN willen doen.
Wel jammer vond het wel leuk om samen met een team lekker te knallen.
Ik heb afgelopen weekend weer Destiny opgestart en het levelen ging niet zo makkelijk:). Het is ook lastiger om een groep te vinden voor een RAID of Nightfall. Degene die zich opgeven op de site zijn allemaal highlevels die niet snel met een laag level een RUN willen doen.
Zoo ... The Division is verkocht, we gaan weer vol voor Destiny
Raid is hetzelfde level als voorheen. Maakt echt geen drol uit.HaskoF schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:33:
Wat is het rustig hier:).
En je kunt zelf best snel levellen als je nog motes of light hebt. Zorg dat jouw light level op max is elke keer als je dit doet. Gewoon motes in je faction gooien en de engram decrypten. Krijg je constant iets hogers
Lijkt me leuk. Heb vanaf het begin fulltime gespeeld. Nu alweer eventjes niet, maar ken alle mechanics.Low_Profile schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:31:
Gezocht: 1 raider voor vanavond 20:00u (Kings Fall hm)
Liefst ervaren ivm beperkte tijd(semi ervaren mag ook)
PSN: djmurcielago
Grappige is ik heb inderdaad hetgeen gedaan met die Motes of Light. Ik kreeg dan 2 engrams en beide waren niet hoger dan mijn huidige lightlevel. Vanavond maar eens Prison OF Elders HardMode proberen. Ik heb Normal mode gedaan ook niet echt veel betere. Ik kreeg een blauwe handcannon van 308Kashika schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:09:
[...]
Raid is hetzelfde level als voorheen. Maakt echt geen drol uit.
En je kunt zelf best snel levellen als je nog motes of light hebt. Zorg dat jouw light level op max is elke keer als je dit doet. Gewoon motes in je faction gooien en de engram decrypten. Krijg je constant iets hogers
Heb je wel je max light gear aangedaan tijdens het decrypten?HaskoF schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:28:
[...]
Grappige is ik heb inderdaad hetgeen gedaan met die Motes of Light. Ik kreeg dan 2 engrams en beide waren niet hoger dan mijn huidige lightlevel. Vanavond maar eens Prison OF Elders HardMode proberen. Ik heb Normal mode gedaan ook niet echt veel betere. Ik kreeg een blauwe handcannon van 308. Ik ben zelf max 302
Ze zijn nooit lager dan je huidige light. Maar kan zijn dat je light lvl 320 is en je een helm van 324 aanhebt al. Decrypt je en krijg je een 322 helm.
Wat vond je van The Division? Ik twijfel nog steeds over het aanschaffen van dat spel.belfrink schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:02:
Zoo ... The Division is verkocht, we gaan weer vol voor Destiny
Je bent er vrij snel klaar mee. kwa content.HaskoF schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:43:
[...]
Wat vond je van The Division? Ik twijfel nog steeds over het aanschaffen van dat spel.
Na het spelen van The Division vond ik het echt weer een verademing om Destiny te spelen, dat spel heeft zoveel meer te bieden. Nu moet de rest alleen even weer actief worden
Top! Tot vanaafMurcielago schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:15:
[...]
Lijkt me leuk. Heb vanaf het begin fulltime gespeeld. Nu alweer eventjes niet, maar ken alle mechanics.
Zeer matig. In het begin leuk maar het is continue een herhaling van zetten. Graphics zijn goed maar ook hier veel herhaling en weinig 'change of scenery'HaskoF schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:43:
[...]
Wat vond je van The Division? Ik twijfel nog steeds over het aanschaffen van dat spel.
Destiny is qua content en mogelijkheden gewoon vele malen beter. Het is niet helemaal een eerlijke vergelijking gezien ze natuurlijk 2 jaar voorloopt. Maar ik zie niet waar ze in The Division een inhaalslag kunnen maken. De mechanics zijn matig en het voelt erg houterig aan. Destiny is ook in die zij vele malen beter en vloeiender qua gameplay.
Dark zone is wel echt een vet concept. Lees daar maar even wat over. Als dat je interesseert, is het zijn geld wel waard tweedehandsHaskoF schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:43:
[...]
Zo, Hunter toch nog voor reset naar 335 kunnen knallen. Titan en warlock hangen nog op 333.. Deze week maar eens fizxen
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
BaasHenkie schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:58:
Zo, Hunter toch nog voor reset naar 335 kunnen knallen. Titan en warlock hangen nog op 333.. Deze week maar eens fizxen
Vanavond de Division disk vervangen voor Destiny
Ik heb afgelopen weekend Prison of Elders Normal mode gespeeld, omdat ik dacht dat ik met LL300 de hardmode niet zou kunnen halen. Gisteren de HArdmode gedaan en het was echt simpel en je krijgt gegarandeerd hogere LL gear/weapons. Ik ben benieuwd of het deze week ook zo makkelijk zal zijn om de HardMode te gaan doen. Daar kom ik vanavond wel achter als ik thuis ben
.
Nee, de synergie van 2 modifiers maakte het zo makkelijk. Tenzij die deze week toevallig hetzelfde zijn, zal het moeilijker zijn voor lagere LL.HaskoF schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:31:
Ik heb afgelopen weekend Prison of Elders Normal mode gespeeld, omdat ik dacht dat ik met LL300 de hardmode niet zou kunnen halen. Gisteren de HArdmode gedaan en het was echt simpel en je krijgt gegarandeerd hogere LL gear/weapons. Ik ben benieuwd of het deze week ook zo makkelijk zal zijn om de HardMode te gaan doen. Daar kom ik vanavond wel achter als ik thuis ben.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Kan je lachen wanneer het epic en berserk/angry is, of met matchgame 
Met small arms jaagde m'n maatjes en ik er binnen 4 minuten doorheen.

Met small arms jaagde m'n maatjes en ik er binnen 4 minuten doorheen.
[ Voor 33% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-04-2016 10:22 ]
Is het al bekend wat de nieuwe challenge is?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee, de wekelijkse reset is straks om 11:00.
Weekly reset thread POE 42 = Catapult, Epic en Grenade kill bonus.
Kan leuk zijn op de voidlock met energy drain build en nothing manacles, of Song of Flame op Sunsinger.
Ronde 2 is best wel tricky met Val'Arun en Psion Flayers, maar de meeste punten haal je weer in ronde 3
Met z'n 2en deed ik er de eerste keer 25 minuten over, maar dat was omdat die 2e ronde ff uitvogelen was
Weekly reset thread POE 42 = Catapult, Epic en Grenade kill bonus.
Kan leuk zijn op de voidlock met energy drain build en nothing manacles, of Song of Flame op Sunsinger.
Ronde 2 is best wel tricky met Val'Arun en Psion Flayers, maar de meeste punten haal je weer in ronde 3
Met z'n 2en deed ik er de eerste keer 25 minuten over, maar dat was omdat die 2e ronde ff uitvogelen was
spoiler:
(schilden van psion flayers zijn linked aan de baas)
[ Voor 112% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-04-2016 12:38 ]
Voidwalker + Nothing Manacles + Max Discipline + Energy Drain Build = niet 1 kogel hoeven schieten (behalve misschien af en toe op de boss)
Errr kun je kiezen voor een moeilijkere modus dan de standaard level 41....nu snap ik waarom ik zo traag levelHaskoF schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:31:
Ik heb afgelopen weekend Prison of Elders Normal mode gespeeld, omdat ik dacht dat ik met LL300 de hardmode niet zou kunnen halen. Gisteren de HArdmode gedaan en het was echt simpel en je krijgt gegarandeerd hogere LL gear/weapons. Ik ben benieuwd of het deze week ook zo makkelijk zal zijn om de HardMode te gaan doen. Daar kom ik vanavond wel achter als ik thuis ben.

Hop,hop,hop!
Zijn er nog gegadigden om vanavond door de challenge of elders te rennen?
En eventueel de nightfall.
Yep!Pinjataaa schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:16:
Zijn er nog gegadigden om vanavond door de challenge of elders te rennen?
Ik kan eventueel ook mee. Hoe laat willen jullie starten?
Ik kan vanaf half 8 19:00.
[ Voor 24% gewijzigd door Pinjataaa op 19-04-2016 15:52 ]
Song of Flame op de Sunsinger is ook leuk voor het team. Kan je met z'n 3en tekeer gaan.Low_Profile schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:21:
Voidwalker + Nothing Manacles + Max Discipline + Energy Drain Build = niet 1 kogel hoeven schieten (behalve misschien af en toe op de boss)
Die level 42 prison of elders is een ramp. Elke keer gewoon immune voor alles. Schijnt iets met die psions te zijn maar dan krijgen die ook geen damaged. Iemand de gouden tip?
Zie de spoiler een paar berichten terug.jaydenjarno schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:31:
Die level 42 prison of elders is een ramp. Elke keer gewoon immune voor alles. Schijnt iets met die psions te zijn maar dan krijgen die ook geen damaged. Iemand de gouden tip?
Poe 42 dropt nu geen reet meer, is flink generfd.
[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 19-04-2016 21:19 ]
1 iemand die nog wil joinen met de nightfall?
We beginnen vast.
We beginnen vast.
[ Voor 17% gewijzigd door Pinjataaa op 19-04-2016 21:49 ]
Serieus
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
in 3 runs 2 x exotic 335 zonder 3oC.
generfd zeg
automation fanboy
Gisteren toch wel aardige drops. Ik ben met 300 light begonnen en eindigde met 306. Na 3 runs POE42. Gaat niet heel erg snel, maar vind het wel goed. Moet ook niet te snel gaan
.
Hij was wel wat lastiger dan vorige week. Want vorige week was de challenge een eitje met 2 man. Dat was nu in de tweede ronde niet meer met die 3 flayers.Punkbuster schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:13:
in 3 runs 2 x exotic 335 zonder 3oC.generfd zeg
Maar ook bij mij geen drops hoor. Alleen in een lvl 20 raid een 322 Patience and Time. VOlgens mij vind ik mijn Zen Meteor leuker. Ieder geval grappiger met die boom op het eind. Hoewel een vriend weer drops haalt van 330 en geen pepernoot raakt, waar ik een paar motes of light krijg
[ Voor 35% gewijzigd door basset op 20-04-2016 10:28 ]
Hop,hop,hop!
Wil vanavond ook graag CoE, maar dan wat later op de avond. Dan nog groepen online?
Gister 3 rondes gedaan op m'n warlock (insta grenades) 3 shells gekregen. 327,330 en 331.
Ik kan vanavond ook vanaf 19.30
Ik kan vanavond ook vanaf 19.30
Ik kan tot ~21:30.. wil daarna nog een raid doen, maar da's nog niet zekerUTADDICT schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:53:
Wil vanavond ook graag CoE, maar dan wat later op de avond. Dan nog groepen online?
Ik zou dit weekend ook de raid een keer willen doen, zijn er nog meer gegadigden?
Zaterdag ochtend uurtje of 10:00 bijvoorbeeld.
Een raid om 10:00 in de ochtend ?Pinjataaa schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:03:
Ik zou dit weekend ook de raid een keer willen doen, zijn er nog meer gegadigden?
Is dat gek? Deden wij altijd met vrienden
Daar heb je een puntPinjataaa schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:51:
[...]
Is dat gek? Deden wij altijd met vriendenHeb je nog wat aan de dag.
Van de week begonnen aan Destiny (Xbox one).
Wat een ontzettend leuke game om co-op te spelen zeg.
Wel een gepuzzel om de div. game modes te begrijpen en te snappen wat er allemaal in de tower gebeurt :-P
Als iemand (beginner of gevorderde) me wil toevoegen zou dat cool zijn!
Xbox one: Amunya
Wat een ontzettend leuke game om co-op te spelen zeg.
Wel een gepuzzel om de div. game modes te begrijpen en te snappen wat er allemaal in de tower gebeurt :-P
Xbox one: Amunya
Gister 335 geworden op mijn titan, andere poppen zijn 333 & 334. De KingsFall dropt echt te goede shit
automation fanboy
Gisteren nog even bezig geweest met de daily Heroic om The Blighted Mind neer te halen ... man man wat een drama is dat. Kreeg em niet neer op light 256. Het was ook al laat dus de scherpe kantjes waren er ook wel vanaf haha.
ANIMOCHECK
Zijn er ondertussen weer genoeg mensen hier die nog nooit (of heel weinig) Kings Fall hebben gedaan, en dit nu toch wel (weer) een keertje willen proberen?
Zijn er ondertussen weer genoeg mensen hier die nog nooit (of heel weinig) Kings Fall hebben gedaan, en dit nu toch wel (weer) een keertje willen proberen?
Jadinges schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:51:
ANIMOCHECK
Heb je toegevoegd hoorApOE schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:44:
Kunnen wel eens samen spelen als je zin hebt
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Eerste week, in een uur meer exotics en ghost dan deze week in 3 uur.
Maar ja, RNG he.

Oh ja voor die tweede ronde in PoE 42, gewoon eerst die drie psion flayers neer hakken met zwaarden.
Kun je daarna rustig die boss neer knallen.
[ Voor 29% gewijzigd door nFo op 21-04-2016 15:24 ]
Verwijderd
Ik heb nog nooit hard mode helemaal door gelopendinges schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:51:
ANIMOCHECK
Daar begint Ome houtvlot niet meer aan. Hij wil alleen nog maar NM doenVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:29:
[...]
Ik heb nog nooit hard mode helemaal door gelopen

PSN - M4uSzi // -
Monte Carlo waard om te kopen bij Xur? Heb als primary nu Bad JUJU & Red Death.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Jep, vooral omdat schieten met MC je secondary melee heel snel charged. Is handig voor bepaalde modifiers in CoE & pvp.
Vanavond hard mode, uurtje of 7/8? Kan je daarna de kroeg in om je loot te vieren.
Volgende week Iron Banner Clash met meer Iron Banner items drops.
Ben benieuwd..
Ben benieuwd..
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Ja... maar Clash is zo saai
Allemaal passieve spelers met scout en snipers. Dan heb ik liever inferno Clash als IB. Dan kan je tenminste effectief rushen zonder dat hun radar tekeer gaat.
klopt, clash is echt een kut modus.
automation fanboy
Iemand in voor een semi serieuze trials flawless run?
Iemand tips voor levelen? Zit al tijdje vast op 301, heb niemand waarmee ik nightfall ect. mee kan doen.
Mensen van hier toevoegen. En proberen daarmee samen te spelen.
PSN - M4uSzi // -
Kan me vergissen maar speelde jij eerst niet op PS4?Mother_Goozz schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:12:
Iemand tips voor levelen? Zit al tijdje vast op 301, heb niemand waarmee ik nightfall ect. mee kan doen.
Hoopte dat niemand het door zou hebbenLow_Profile schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:43:
[...]
Kan me vergissen maar speelde jij eerst niet op PS4?

Overgegaan van ps4 naar xbox (miste games die de xbox wel had, zoals goeie racegames zoals forza) Nadeel dat bijna niemand hier op xbox speelt...
Waarom niet beide?Mother_Goozz schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:16:
[...]
Hoopte dat niemand het door zou hebben![]()
![]()
Overgegaan van ps4 naar xbox (miste games die de xbox wel had, zoals goeie racegames zoals forza) Nadeel dat bijna niemand hier op xbox speelt...
Njah, zelfs ps4 bezetting is aardig teruggelopen. Ik verwacht dat over een maand nog maar handjevol nog regelmatig zal spelen. Tot de fall update komt
nightfall hoef je niet te doen, geeft poep rewards.Mother_Goozz schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:12:
Gewoon veel spelen, strikes doen, kreeg net ff een 333 wapen.
Iron banner vanaf dinsdag ook weer, geeft ook 320 ghost als je level 3 bent en een 330 op level 5 reward.
Die prison 320 heb ik gewoon via http://www.destinylfg.com/ gedaan, geen mic nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 24-04-2016 18:26 ]
Je kan de nightfall farmen voor strike specific drops. Zo heb ik gisteravond een paar vrienden met de nightfall geholpen, terwijl ik em al eerder deze week gedaan had. Toch kreeg ik de helmet van alak-hul op 335 light, dus was het wel de moeite waard.nFo schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:24:
[...]
nightfall hoef je niet te doen, geeft poep rewards.
Haha die luxe heb ik niet (zou wel gaaf zijn
Ik heb al aardig wat strikes gedaan, en gewoon de game spelen, maar krijg met Blue engrams alleen maar zooi van 270.. Ik had 10x die (hoe heten ze ook alweer) die de exotic dropkans verhoogd bij ultra. Maar helemaal niks...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc