Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Whut, destiny dood? No fucking waaay. Update is de best Ever.. Het regent loot.. Strikes raids NF trials PoE CoE .. Im luvin it padapapapapaaaaa

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik zoek 3 mensen die vrijdag avond de Kings Fall raid willen spelen.. Het liefst mensen met ervaring omdat ik plus 2 vrienden van mij deze raid nog nooit gedaan hebben.

We zijn alle drie 300+ en zelf ben ik 311.

Liefst 1x op normal en 1 x op hard maar als jullie hem alleen op hard willen spelen passen wij ons aan ;)

- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
-
-
-

[ Voor 26% gewijzigd door MichawwZki op 25-04-2016 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:34
nFo schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:24:
[...]

nightfall hoef je niet te doen, geeft poep rewards.
Gewoon veel spelen, strikes doen, kreeg net ff een 333 wapen.
Iron banner vanaf dinsdag ook weer, geeft ook 320 ghost als je level 3 bent en een 330 op level 5 reward.
Die prison 320 heb ik gewoon via http://www.destinylfg.com/ gedaan, geen mic nodig.
Wanneer je een Playstation hebt kun je ook via de LFG communities mensen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
MichawwZki schreef op maandag 25 april 2016 @ 03:07:
Ik zoek 3 mensen die vrijdag avond de Kings Fall raid willen spelen.. Het liefst mensen met ervaring omdat ik plus 2 vrienden van mij deze raid nog nooit gedaan hebben.

Liefst 1x op normal en 1 x op hard maar als jullie hem alleen op hard willen spelen passen wij ons aan ;)

- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
-
-
-
Nog nooit de RAID gecomplete? en dan wel HM willen doen. :o
Doe eerst een paar keer lekker de normal. De KF heeft een aantal patronen die goed door moet krijgen voor dat je HM in wil. ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een mooi weekend! 2x flawless en een Longbow gehit met Shortgaze, Last Resort, Quickdraw of Snapshot en hidden hand :D (Uit rankup package bij Crucible)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08

- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
-
-
-
Met 3 onervaren zou ik beginnen met alleen NM, grote kans dat dat al een avondvullende activiteit is. ;)

De raid forceert je om bepaalde mechanics te gebruiken en d'r zitten stukjes in die behoorlijk wat oefening nodig hebben. Zonder revives is het nogal lastig oefenen. :+

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Low_Profile schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:33:
[...]

Met 3 onervaren zou ik beginnen met alleen NM, grote kans dat dat al een avondvullende activiteit is. ;)

De raid forceert je om bepaalde mechanics te gebruiken en d'r zitten stukjes in die behoorlijk wat oefening nodig hebben. Zonder revives is het nogal lastig oefenen. :+
Ligt eraan of je snel in je irritatie zone zit :P bedoel in het begin heb ik ook 4 uur lang naar de tegeltjes lopen kijken in Golgoroth's doolhof :+

edit: maar ik snap wat je bedoelt :P als er dan 3 ervaren meegaan die hebben niet altijd zin om 4 uur lang te hangen bij de schepen en de totems :P

[ Voor 12% gewijzigd door Crashhill op 25-04-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 09:46
Mother_Goozz schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:16:
[...]Hoopte dat niemand het door zou hebben :+ _O-
Overgegaan van ps4 naar xbox (miste games die de xbox wel had, zoals goeie racegames zoals forza) Nadeel dat bijna niemand hier op xbox speelt...
Je kan mij toevoegen, Destiny is mijn main game maar heb inderdaad hetzelfde probleem dat er niet heel veel mensen zijn die op de xbox Destiny spelen.

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:07:
[...]

Ligt eraan of je snel in je irritatie zone zit :P bedoel in het begin heb ik ook 4 uur lang naar de tegeltjes lopen kijken in Golgoroth's doolhof :+

edit: maar ik snap wat je bedoelt :P als er dan 3 ervaren meegaan die hebben niet altijd zin om 4 uur lang te hangen bij de schepen en de totems :P
Vind normal mode ook prima hoor, ligt er alleen aan of 3 andere mensen ons willen helpen vrijdag avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MichawwZki schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:47:
[...]

Vind normal mode ook prima hoor, ligt er alleen aan of 3 andere mensen ons willen helpen vrijdag avond :P
Het is voor de PS4 toch? Weet namelijk nu niet of ik Vrijdag online ben, anders kan ik eventueel wel helpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:50:
[...]

Het is voor de PS4 toch? Weet namelijk nu niet of ik Vrijdag online ben, anders kan ik eventueel wel helpen :).
Jup voor de PS4. Als je vrijdag avond online bent zou ik het erg waarderen mocht je ons willen helpen :*)

Zal ik je wel op de lijst zetten? Dan hebben we nog maar 2 ervaren mensen nodig. Mocht je vrijdag niet online zijn doe ik vrijdag wel een oproep voor een nieuwe guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie

- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
-
-
-
Laat je vrienden iig alvast wat huiswerk doen. YouTube kijken ofzo over hoe de raid uberhaubt werkt.

En zoals eerder gezegd, indien 2x 0,0 ervaring is een nornalmode raid een avondvullende bezigheid :).

Ik laat vd week nog horen of ik beschikbaar ben vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Mother_Goozz schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:49:
[...]

Haha die luxe heb ik niet (zou wel gaaf zijn :D )
Ik heb al aardig wat strikes gedaan, en gewoon de game spelen, maar krijg met Blue engrams alleen maar zooi van 270.. Ik had 10x die (hoe heten ze ook alweer) die de exotic dropkans verhoogd bij ultra. Maar helemaal niks...
Ikzelf en een aantal vrienden spelen nog regelmatig Destiny @Xbone. Als je wat maten zoekt om samen mee te knallen op de Xbox voeg me gerust toe. Gamertag: Bezetene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MichawwZki schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:07:
[...]

Jup voor de PS4. Als je vrijdag avond online bent zou ik het erg waarderen mocht je ons willen helpen :*)

Zal ik je wel op de lijst zetten? Dan hebben we nog maar 2 ervaren mensen nodig. Mocht je vrijdag niet online zijn doe ik vrijdag wel een oproep voor een nieuwe guardian.
cewl misschien kan ik ook nog 2 mensen optrommelen als niemand hier nog reageerd.
Gaan we even een normal doen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
[...]

Wat is je psn? dan voeg ik je alvast toe. waarschijnlijk kan ik vrijdag ook wel ff een uurtje of 2 helpen.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En betreft 3 newbies 8) wordt leuk. Vooral Totems, misschien als dat te lang duurt dat we hem skippen :).
Maar zoals henkiepenkie zei, lees de mechanics alvast en bekijk wat filmpjes (dan hoort namelijk de uitleg tot het minimale! en kunnen we lekker vooruit) doe deze week i.i.g. nog zoveel mogelijk strikes, nightfalls etc. om je lightlevel tussen de 300-310 te krijgen, dat maakt het vooral voor jezelf een heel stuk makkelijker!

Regel ook een sniper met high impact! sniper + high impact is win tijdens de raid. Misschien ook nog een scout of pulse met firefly als perk en je hebt gewoon een fatsoenlijk totaalplaatje.

Maar zoals ik al zei, mocht bovenstaande niet lukken, geen probleem :) dan proberen we er jullie wel doorheen te slepen.

ps: ik ben niet goed met namen, dus misschien heten jullie allemaal om de beurt, pietje, frits of ali.

[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 25-04-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:18:
En betreft 3 newbies 8) wordt leuk. Vooral Totems, misschien als dat te lang duurt dat we hem skippen :).
Maar zoals henkiepenkie zei, lees de mechanics alvast en bekijk wat filmpjes (dan hoort namelijk de uitleg tot het minimale! en kunnen we lekker vooruit) doe deze week i.i.g. nog zoveel mogelijk strikes, nightfalls etc. om je lightlevel tussen de 300-310 te krijgen, dat maakt het vooral voor jezelf een heel stuk makkelijker!

Regel ook een sniper met high impact! sniper + high impact is win tijdens de raid. Misschien ook nog een scout of pulse met firefly als perk en je hebt gewoon een fatsoenlijk totaalplaatje.

Maar zoals ik al zei, mocht bovenstaande niet lukken, geen probleem :) dan proberen we er jullie wel doorheen te slepen.
Leer ook alvast even de gaze pakken, te springen bij de dochters en oryx zelf dan doen wij het minimale verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:19:
[...]

Leer ook alvast even de gaze pakken, te springen bij de dochters en oryx zelf dan doen wij het minimale verder :p
Valt wel mee toch, wat ik heb opgeschreven :+ wij minimale doen is wel het doel toch :+ anders vragen ze om een kipkerrie en dat kan niet, want dan moet er iedere keer 2 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
[...]

Wil ook wel meegaan - PSN : Rondo-H76

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
NLRev0lution schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:12:
[...]

Wat is je psn? dan voeg ik je alvast toe. waarschijnlijk kan ik vrijdag ook wel ff een uurtje of 2 helpen.
Mocht het nodig zijn, dan wil ik het wel verder oppakken of helemaal meedoen. Oftewel reserve

[ Voor 5% gewijzigd door Tjesus op 25-04-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Hulp genoeg zie ik al :)

Mocht er nog iemand te kort zijn of uitvallen, ben ik waarschijnlijk ook nog wel online om bij te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ga me weer storten op Iron Banner, moet gewoon rank 5 worden.
Heb de monte carlo dik gemist dit weekend bij xur :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution

- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
- Richard19284123876238756235
- Rondo
- NLRev0lution

reserve:
- Pikanto
- Low__Pro
top, tot vrijdag (hoe laat?)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:01:
Schijnt moeilijker te zijn om RANK5 te worden toch? :+
Weet ik niet

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
Waar haal je dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Niet happen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo deze week ff de pvp skillz afstoffen en Iron Banana in. *O* oOo
Nog wapens die het helemaal zijn momenteel?
Ik lees veel over de hawkmoon en suros?
Ohh oke, dat wordt wel serieus veel grinden dan dus :D _O-
Volle fireteams, volle party's en een hoop slap geouwehoer, heb er zin in _/-\o_

[ Voor 92% gewijzigd door Griffx op 25-04-2016 14:33 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Sleeper Simulant *O*

Ohh wacht, pvp -O-

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Griffx schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:31:
Zo deze week ff de pvp skillz afstoffen en Iron Banana in. *O* oOo
Nog wapens die het helemaal zijn momenteel?
Ik lees veel over de hawkmoon en suros?

[...]

Ohh oke, dat wordt wel serieus veel grinden dan dus :D _O-
Volle fireteams, volle party's en een hoop slap geouwehoer, heb er zin in _/-\o_
Sorry, maar alle hardcore Division glitchers hebben een permaban gekregen van Bungo.

Weinig veranderd, TLW is wel poep met hipfire nu, hawkmoon is baasch. doctrine is 'generfd' kost 1 kogeltje extra ofzo lol.

zie je dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:51:
[...]

Sorry, maar alle hardcore Division glitchers hebben een permaban gekregen van Bungo.

Weinig veranderd, TLW is wel poep met hipfire nu, hawkmoon is baasch. doctrine is 'generfd' kost 1 kogeltje extra ofzo lol.

zie je dinsdag!
Glitchers, glitchers, de game heet Glitchvision, dus ik voorzie geen problemen met Bungol :+
Tot dinsdag :*)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Primaries: Doctrine, Mida, Grasp, vendor hawksaw en nog wat andere pulse en soms een exotische scout
Special: Longbow, LDR, Defiance of Yasim (BEEST), 1000k, zen meteor, Conspiracy, Party Crasher
Heavy: Truth alleen maar truth

Dat is wat je beetje ziet tijdens trials :P
Weinig veranderd dus, en waarschijnlijk allemaal wapens die je al hebt. (Behalve de godroll Longbow y2 die ik heb O+)
Je ziet alleen heel weinig last words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:06:
Primaries: Doctrine, Mida, Grasp, vendor hawksaw en nog wat andere pulse en soms een exotische scout
Special: Longbow, LDR, Defiance of Yasim (BEEST), 1000k, zen meteor, Conspiracy, Party Crasher

Weinig veranderd dus, en waarschijnlijk allemaal wapens die je al hebt. (Behalve de godroll Longbow y2 die ik heb O+)
Toch zie je TLW nog genoeg in gewoon pvp. En je vergeet heavy machinegun. Die blijf je ook nog steeds genoeg tegenkomen

Probeer je nu iedereen jaloers te maken met je uber vette Snipertje? :+

[ Voor 5% gewijzigd door M4uSzi op 25-04-2016 15:26 ]

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:06:

Yep alles in het bezit op de Yasim na, alleen lightlevel is wat achter gebleven.
Wel zin in clash 8)
Iron Banana is machine gun, ammo pakken, achter je team met RL hidden en dan rammen met je MG :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M4uSzi schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:25:
[...]
Toch zie je TLW nog genoeg in gewoon pvp. En je vergeet heavy machinegun. Die blijf je ook nog steeds genoeg tegenkomen

Probeer je nu iedereen jaloers te maken met je uber vette Snipertje? :+
TLW in gewoon PvP misschien nog wel maar Trials bijna niet meer.
En het lukt wel hé 8) daarom gewoon 2x flawless geweest deze week 8) wat ben ik toch een eindbaas 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Crashhill op 25-04-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:31:
[...]

TLW in gewoon PvP misschien nog wel maar Trials bijna niet meer.
En het lukt wel hé 8) daarom gewoon 2x flawless geweest deze week 8) wat ben ik toch een eindbaas 8)
Tijdens passage 1 had je geen longbow? ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:38:
[...]

Toen heb ik kerrie gekregen ofzo :P
Meh, viel toch best mee ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexMar schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:39:
[...]

Meh, viel toch best mee ;P
Als ik die longbow al had gehad had ik kerrie gegeven jongen wat een beest is dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:40:
[...]

Als ik die longbow al had gehad had ik kerrie gegeven jongen wat een beest is dat ding :+
haha, je hoeft bijna niet te aimen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Had gister wel een 1k stare met shortgaze, Life support, rifled barrel en hidden hand.. Best redelijk :D

En crash, wanneer doen we een keertje trials run dan? Poging om mn 1.0 k/d ish eens weer naar het licht huisje te dragen? O-)

[ Voor 38% gewijzigd door Henkie op 25-04-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Longbow is de nieuwe 1k stare ;O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
AlexMar schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:53:
Longbow is de nieuwe 1k stare ;O
Dan heb je de Zen Meteor nog niet!

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:52:
Had gister wel een 1k stare met shortgaze, Life support, rifled barrel en hidden hand.. Best redelijk :D

En crash, wanneer doen we een keertje trials run dan? Poging om mn 1.0 k/d ish eens weer naar het licht huisje te dragen? O-)
Richard heeft een inschrijflijst voor gegarandeerde flawless runs, een baas is het!
Ik wil ook op je lijst :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Fruitschaal schreef op maandag 25 april 2016 @ 17:34:
[...]

Dan heb je de Zen Meteor nog niet!
Meh, Yasmin doet het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Griffx schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:16:
[...]

Richard heeft een inschrijflijst voor gegarandeerde flawless runs, een baas is het!
Ikke ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Ben al uur bezig om mijn vault op te ruimen, schiet niet echt op. :')
( Die gun heeft wel goede perks, toch maar bewaren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
Crashhill schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:18:

ps: ik ben niet goed met namen, dus misschien heten jullie allemaal om de beurt, pietje, frits of ali.
Zal wat filmpjes gaan kijken vrijdag voor we beginnen :*) Ben zelf 311 dus zal mijn vrienden even pushen iron banner te gaan spelen deze week dan komen ze vanzelf wel rond de 310, ze zitten nu rond 300... Heb helaas zelf geen tijd om te gamen tot vrijdag, zit in een proefwerkweek ;(

Heb nog een icebreaker en Gjallahorn hahaha helaas zijn die nu waardeloos. verder heb ik nog 2 snipers maar de impact is daar maar 32... Heb wel een zieke fusion met impact 97. Verder goede shotguns genoeg en een hawkmoon etc...
NLRev0lution schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:07:
[...]

top, tot vrijdag (hoe laat?)!
Komen jullie maar met een tijd wat het beste uitkomt...
Iedereen nog bedankt trouwens!
- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
- Rondo
- NLRev0lution

reserve:
- Pikanto
- Low__Pro

[ Voor 3% gewijzigd door MichawwZki op 26-04-2016 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MichawwZki schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:15:
[...]

Zal wat filmpjes gaan kijken vrijdag voor we beginnen :*) Ben zelf 311 dus zal mijn vrienden even pushen iron banner te gaan spelen deze week dan komen ze vanzelf wel rond de 310, ze zitten nu rond 300... Heb helaas zelf geen tijd om te gamen tot vrijdag, zit in een proefwerkweek ;(

Heb nog een icebreaker en Gjallahorn hahaha helaas zijn die nu waardeloos. verder heb ik nog 2 snipers maar de impact is daar maar 32... Heb wel een zieke fusion met impact 97. Verder goede shotguns genoeg en een hawkmoon etc...
Beter als 32 impact zal het niet snel worden :P, als je de 1k stare van de quest hebt bewaard heb je gewoon een goede sniper voor PvE
Henkie schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:52:

Hahaha :P ben zelf ook 1.k/d ish :P alhoewel laatste weken soms wel goed zijn en zit ik aan de 1.3-1.4k/d
Griffx schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:16:
[...]

Absoluut 8) ik schrijf me in bij Twitchviewer Lexzorz, hij wilt ook graag dat je reclame maakt op destinylfg.net en destinylfg.com Twitcher Lexzorz brings people to the lighthouse enzo.

Werkt best goed moet ik zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:45:
[...]

Absoluut 8) ik schrijf me in bij Twitchviewer Lexzorz, hij wilt ook graag dat je reclame maakt op destinylfg.net en destinylfg.com Twitcher Lexzorz brings people to the lighthouse enzo.

Werkt best goed moet ik zeggen 8)7
Deze week weer even werken aan de pvp skillz met iron banner, en dit weekend weer voor het eerst sinds twee maanden trials in.

Lex op twitch?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
Crashhill schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:45:
[...]

Beter als 32 impact zal het niet snel worden :P, als je de 1k stare van de quest hebt bewaard heb je gewoon een goede sniper voor PvE

[...]
Aah nice toevallig heb ik die nog. En heb ook nog de Hereafter exotic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:02:
[...]

Deze week weer even werken aan de pvp skillz met iron banner, en dit weekend weer voor het eerst sinds twee maanden trials in.

Lex op twitch?
Ja Lex is beest laatste paar weken 3.5k/d enzo :o hij is gek met zen tripmines, dus dat streamt ie tegenwoordig. Heeft al dikke donations ontvangen.

Maar nee. :o ik maakte maar een grapje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:07:
[...]

Ja Lex is beest laatste paar weken 3.5k/d enzo :o hij is gek met zen tripmines, dus dat streamt ie tegenwoordig. Heeft al dikke donations ontvangen.

Maar nee. :o ik maakte maar een grapje O-)
Ahh, ik wil ook die poes als banner.
Beter dan mijn sticky mine trows, dat kan toch bijna niet :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:11:
[...]

Ahh, ik wil ook die poes als banner.
Beter dan mijn sticky mine trows, dat kan toch bijna niet :D
Lex en stickies is echt absurd :o jij hebt toch ook paar keer met hem gespeeld? Of zat hij toen heel even in zijn "nightstalker" modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:12:
[...]

Lex en stickies is echt absurd :o jij hebt toch ook paar keer met hem gespeeld? Of zat hij toen heel even in zijn "nightstalker" modus?
Klopt, Lex en ik doen meestal een wedstrijdje qua nade trows :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan crucible. Wanneer ik het speel (zoals o.a control) snapt niemand blijkbaar dat je punten moet overnemen, rennen als een gek overal naar toe. Veel spelen die waardeloze warlock met de bliksem vingertjes... Echt zo saai 8)7 ben nog niet eens rank 1 zoveel speel ik crucible :+

Eens kijken of ik vandaag iemand kan vinden die me door de nightfall wil helpen (L304)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
Mother_Goozz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:33:
Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan crucible. Wanneer ik het speel (zoals o.a control) snapt niemand blijkbaar dat je punten moet overnemen, rennen als een gek overal naar toe. Veel spelen die waardeloze warlock met de bliksem vingertjes... Echt zo saai 8)7 ben nog niet eens rank 1 zoveel speel ik crucible :+

Eens kijken of ik vandaag iemand kan vinden die me door de nightfall wil helpen (L304)
Dan heb je wel pech gehad denk ik.. zitten toch genoeg mensen die wel de verschillende bedoelingen weten van crucible varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:33:

Control is ook een poepmodus, Clash, Skirmish, Salvage is leuken en meer teamgericht, vooral ook als je in fireteam zit. Maar geen fireteam = crucible stuk minder leuk behalve, RUMBLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 10:05
Heb het een tijd erg druk gehad, maar zijn er nog dingen verandert de laatste maanden? Het laatste nieuwe wat ik heb gezien was de race modus (die ik niet heb gedaan) zijn er sindsdien ook echt dingen verandert?

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36
klaw schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:45:
Heb het een tijd erg druk gehad, maar zijn er nog dingen verandert de laatste maanden? Het laatste nieuwe wat ik heb gezien was de race modus (die ik niet heb gedaan) zijn er sindsdien ook echt dingen verandert?
Yep, Google ff op 'Destiny april update', dan zie je het snel genoeg.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

klaw schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:45:
https://www.destinythegame.com/aprilupdate 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee man gezocht om tussen 21:00 a 21:30 de warpriest en golgoroth 3x te slopen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Griffx schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:00:
Twee man gezocht om tussen 21:00 a 21:30 de warpriest en golgoroth 3x te slopen.
Ik kan wel meedoen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ook

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Iron banner dropt nu wel serieus 330+ wapens en gear @ rank 0 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

nFo schreef op woensdag 27 april 2016 @ 01:27:
Iron banner dropt nu wel serieus 330+ wapens en gear @ rank 0 8)
Ook maar eens aan het proberen, maar bij mij dropt alleen maar blauwe troep van 280 max..

*en als ik heel veel geluk heb, een mote of light jeej!

[ Voor 10% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 27-04-2016 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Mother_Goozz schreef op woensdag 27 april 2016 @ 06:48:
[...]

Ook maar eens aan het proberen, maar bij mij dropt alleen maar blauwe troep van 280 max..

*en als ik heel veel geluk heb, een mote of light jeej!
Alleen de iron banner items zijn 330, maar is wel op basis van je lightlevel.
Dus als je 308 bent dropt het op 312 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

nFo schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:51:
[...]

Alleen de iron banner items zijn 330, maar is wel op basis van je lightlevel.
Dus als je 308 bent dropt het op 312 ongeveer.
Klopt, 13 potjes gedaan en wel 2 legendary gekregen, en heel veel mote of light :+ Ik heb alleen een fusion rifle als special, best lastig om daar fatsoenlijk 25 kills mee te maken...

Ik vind na 13 potjes Iron Banner; aantal goede rondes, maar veelal gasten die rondrennen met shotgun, echt weinig aan. Wel heel blij met die Monte Carlo!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net wel een auto rifle van 321 gekregen, toch ook netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
- Rondo
- NLRev0lution

reserve:
- Pikanto
- Low__Pro

Hebben jullie al een tijd in gedachte voor vrijdag avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Iemand zin in NF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nee, maar toch gefeliciteerd met je verjaardag! :P

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
MichawwZki schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:40:
- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
- Rondo
- NLRev0lution

reserve:
- Pikanto
- Low__Pro

Hebben jullie al een tijd in gedachte voor vrijdag avond?
Beginnen om 20:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Ben nu light 299, tijdje niet gespeeld. Er is een nieuwe story modus, Challenge of the elders echter is het light level vanaf 320, grrr. Nog een andere manier zonder de raids omhoog te levelen naar light 320?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Wackmack schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:34:
Ben nu light 299, tijdje niet gespeeld. Er is een nieuwe story modus, Challenge of the elders echter is het light level vanaf 320, grrr. Nog een andere manier zonder de raids omhoog te levelen naar light 320?
Als je 2 een beetje capabele mensen hebt kan je prima mee met COE, en nu heb je ook IB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Wackmack schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:34:
Lekker Iron Banner spelen. Met de gear die dropt, ga je redelijk snel omhoog.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Jackal131 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:23:
[...]

Lekker Iron Banner spelen. Met de gear die dropt, ga je redelijk snel omhoog.
Thnx! Ga ik dat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

dinges schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:31:
[...]

Nee, maar toch gefeliciteerd met je verjaardag! :P
Hahahaha.. dankjewel! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Kanttekening: IB dropt momenteel (afgezien van rank 5) alleen boots, class item en rocket + auto rifle. Je gemiddelde stijgt dus niet mega-snel.

[ Voor 8% gewijzigd door UTADDICT op 28-04-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Daar heb je dan wel weer gelijk in.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

UTADDICT schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:32:
Kanttekening: IB dropt momenteel (afgezien van rank 5) alleen boots, class item en rocket + auto rifle. Je gemiddelde stijgt dus niet mega-snel.
Betekent dit dat er op rank 5 pas de andere armor onderdelen komen? Zoals helm etc?

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Jacman schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:45:
[...]

Betekent dit dat er op rank 5 pas de andere armor onderdelen komen? Zoals helm etc?
Ja, dan heb je in het rank 5 package kans op een ander onderdeel (of wapen). Ook als je dan door blijft spelen kan je geloof ik de hele range aan items krijgen in de post-match rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Heb nu flink aantal potjes IB gedaan, maar als ik kijk naar mijn level zou ik in totaal 1 level omhoog zijn gegaan. Voor mij is IB geen manier om te levelen... Mijn Monte Carlo is 309, en krijg je 311 auto rifle, ga je geen shard aan wijden... zelfde met de andere onderdelen (daar gelaten dat ik maar 3 legendary kreeg met 16 potjes...

Iemand hier die het leuk vind 1 van de komende dagen COE wil doen met mij op sleeptouw op Xbox? Inmiddels 307 lightlevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Mother_Goozz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:24:
Heb nu flink aantal potjes IB gedaan, maar als ik kijk naar mijn level zou ik in totaal 1 level omhoog zijn gegaan. Voor mij is IB geen manier om te levelen... Mijn Monte Carlo is 309, en krijg je 311 auto rifle, ga je geen shard aan wijden... zelfde met de andere onderdelen (daar gelaten dat ik maar 3 legendary kreeg met 16 potjes...

Iemand hier die het leuk vind 1 van de komende dagen COE wil doen met mij op sleeptouw op Xbox? Inmiddels 307 lightlevel
True. In principe kan jij wel een AR krijgen tot 314/315, dat is dan weer wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
Is goed! :)
Kan de rest ook even bevestigen?

[ Voor 9% gewijzigd door MichawwZki op 28-04-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
Dus vrijdag om 20:00 :

- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
- Pikanto ?
- Rondo
- NLRev0lution

reserve:
- Low__Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Rondo-H76 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:25:
Dus vrijdag om 20:00 :

- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
- Pikanto ?
- Rondo
- NLRev0lution

reserve:
- Low__Pro
Pikanto heeft bevestigd, gaat dus als volgt zijn:

- Bezet
- Bezet
- MichawwZki
- Pikanto
- Rondo
- NLRev0lution

reserve:
- Low__Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Mother_Goozz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:24:

Blijft toch een random feestje altijd. Mijn ervaringen zijn voor het eerst juist heel positief in Iron Banner. Ik heb nu 5 potjes gespeeld, waarbij ik 3 legendary items heb gekregen. Primary weapon van 318 (had 307), helm van 317 (had 313) en Chest armor van 320 (had 312). En ben dus nog lang geen Rank 2. Al met al wel tevreden op deze manier.

Je bent trouwens welkom bij ons in de xbox clan (The Big Clan Theory NL). Zeg er wel bij dat ik wat minder speel de laatste tijd vanwege andere bezigheden, maar we hebben een aardig team verzameld nu. Voeg mij maar toe, dan nodig ik je uit in de party. Ik ben er vanavond wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
WhateverSuitsU schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:50:
[...]

Blijft toch een random feestje altijd. Mijn ervaringen zijn voor het eerst juist heel positief in Iron Banner. Ik heb nu 5 potjes gespeeld, waarbij ik 3 legendary items heb gekregen. Primary weapon van 318 (had 307), helm van 317 (had 313) en Chest armor van 320 (had 312). En ben dus nog lang geen Rank 2. Al met al wel tevreden op deze manier.

Je bent trouwens welkom bij ons in de xbox clan (The Big Clan Theory NL). Zeg er wel bij dat ik wat minder speel de laatste tijd vanwege andere bezigheden, maar we hebben een aardig team verzameld nu. Voeg mij maar toe, dan nodig ik je uit in de party. Ik ben er vanavond wel denk ik.
Was die helm een IB helm? Dat zou technisch niet mogelijk moeten zijn. Tenzij je al rank 5 bent, maar dat kan niet na 5 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

UTADDICT schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:32:
[...]

Was die helm een IB helm? Dat zou technisch niet mogelijk moeten zijn. Tenzij je al rank 5 bent, maar dat kan niet na 5 potjes.
Nee, was exotic Eternal Warrior helm. Nog niet eerder gehad, dus was wel blij! Overigens denk ik nu dat ik deze alleen maar heb gekregen vanwege het nog actief hebben van een Three of Coins vermoed ik. Al had ik deze niet voor IB geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

WhateverSuitsU schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:50:
[...]

Gaaf, dank je! ik heb een kleine van 2 maanden, zo heel actief ben ik ook niet (beetje random online) :+

Ik voeg je toe, vanavond helaas niet online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
Oeh, Twilight Garrison is wel lekker ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Laatst online: 08-09 21:34
Weet iemand of je ook crucible reputation boosters uit een Faction package kan krijgen?

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
PSYVIRII schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:47:
Weet iemand of je ook crucible reputation boosters uit een Faction package kan krijgen?
Volgens mij alleen maar van Lord Shaxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heeft iemand om mij te helpen met de nightfall. Ben pas lvl 300 dus aub wat hulp nodig

PS4 @ robdegekste
Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc