PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Gister een mooie speel sessie gehad
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ga vanavond zeker kijken via twitch, hopelijk gaan ze de 'broken' melee's fixen en ze qua damage wat dichter bij elkaar zetten.
Nog niet het gevoel van hypetrain, maar zitten wel mooie verbeteringen in de game.
Heb er zin in.
Hypuuuu!!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Yes. Dat was wel even leuk. Vooral omdat je er helmen met een hoog light level uit kon halen.Mars18 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:00:
Klopt het dat racen tot nu toe pas 1x is geweest?
Sorry, lees ik dat je nu twee keer een sunsinger burning nade kan dragen met deze armpjesLow_Profile schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:59:
Ik heb zin in y2 Sunbreakers. Die dingen zijn nu in een klap de beste PvE sunsinger exotic. Naast dubbele solar nade duration geven ze nu ook een extra solar nade (in tegenstelling tot Y1 versie) zodat je kan speccen met touch of flame en viking funeral. Daarnaast zijn solar nades gebuffed in y2 (grotere range).
Hypuuuu!!
En ook bij respawn beschikbaar toevallig
Vooral leuk dat je kan zien hoe waardeloos p2p eigenlijk is.Frijns.Net schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:02:
[...]
Yes. Dat was wel even leuk. Vooral omdat je er helmen met een hoog light level uit kon halen.
Ben je als eerste over de finish? Dacht het niet. -1 straf seconde omdat we niet weten hoe we met verbindingen om moeten gaan, dus nu ben je 2e
Echt geen enkele race meegemaakt.. Wel gastjes die voor je van links naar rechts glitchen.Ereaser schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:17:
[...]
Vooral leuk dat je kan zien hoe waardeloos p2p eigenlijk is.
Ben je als eerste over de finish? Dacht het niet. -1 straf seconde omdat we niet weten hoe we met verbindingen om moeten gaan, dus nu ben je 2e
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ietsje minder geschikt voor PvP, daar blijft firebolt nr 1 waarschijnlijkGriffx schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:55:
[...]
Sorry, lees ik dat je nu twee keer een sunsinger burning nade kan dragen met deze armpjes![]()
En ook bij respawn beschikbaar toevallig
IB zone B vol gooien en blijven gooien met die dingenLow_Profile schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:40:
[...]
Ietsje minder geschikt voor PvP, daar blijft firebolt nr 1 waarschijnlijk(behalve misschien bij control, lekker control points volspammen met portable zonnen)
Warlock met radiance kan een Titan bubble slopen:
YouTube: Radiance TLW vs. Bubble
Gewoon door erop te schieten , want kennelijk doe je iets van 20x zoveel damage tegen Ward of Dawn met wapens tijdens radiance.
We willen rond 9 uur beginnen.
Als je er zin in hebt meld je aan
- MichawwZki
- Bezet
-
-
-
-
[ Voor 5% gewijzigd door MichawwZki op 06-04-2016 17:09 ]
PSN - M4uSzi // -
https://www.reddit.com/r/...m_3_crucible_and_sandbox/
[ Voor 56% gewijzigd door nFo op 06-04-2016 22:15 ]
Ja vindt je?NLRev0lution schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:24:
Waar is de hype boys? Toch een redelijke patch die er aan zit te komen..
Alles nerfen, maar de nade van de warlock niet aanpassen, en er voorzorgen dat hij er wel meer kan gooien in radiance?
Denk dat ik de Vex weer uit de kast ga halen met de buff van de fusions

[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 07-04-2016 09:26 ]
automation fanboy
Denk dat je teveel focused of de nerfs. Ja, Sunsinger warlock nades zijn sterk, ja het was een kutsmoes om te zeggen "We don't know how to fix this".Griffx schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:26:
[...]
Ja vindt je?
Alles nerfen, maar de nade van de warlock niet aanpassen, en er voorzorgen dat hij er wel meer kan gooien in radiance?
Denk dat ik de Vex weer uit de kast ga halen met de buff van de fusions![]()
Maar ik zie het eigenlijk altijd zo:krijg je 2 nades op je dak, ben je dood.
Fusion rifles gaan we wat beter worden, Telesto
Pulse ala red death worden volgens mij beter.
SUROS IS BACK BABY!
Ik denk dat aantal nades in radiance niet hoger word, althans niet bij max discipline. De cooldown van de animatie is de beperkende factor. (Met max discipline maakt het ook niet uit of je praxic fire draagt of niet, terwijl die in theorie ook je cooldown zou moeten verlagen)Griffx schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:26:
[...]
Ja vindt je?
Denk dat ik de Vex weer uit de kast ga halen met de buff van de fusions![]()
En sunsingers moeten altijd max discipline speccen.
Wat wel goed is, dat fireborn generfd word. Minder sunsingers die constant met volle supers rond blijven lopen
Dat hebben ze juist aangepakt. Nu word ook de animatie sneller als je meer Disc heb. Dus nu werkt Heart of praxis fire beter.Low_Profile schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:06:
[...]
Ik denk dat aantal nades in radiance niet hoger word, althans niet bij max discipline. De cooldown van de animatie is de beperkende factor. (Met max discipline maakt het ook niet uit of je praxic fire draagt of niet, terwijl die in theorie ook je cooldown zou moeten verlagen)
En sunsingers moeten altijd max discipline speccen.
Wat wel goed is, dat fireborn generfd word. Minder sunsingers die constant met volle supers rond blijven lopen
PSN: Weilie
Ik zal een simpele benchmark doen als de update live is danVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:35:
[...]
Dat hebben ze juist aangepakt. Nu word ook de animatie sneller als je meer Disc heb. Dus nu werkt Heart of praxis fire beter.
Nades tellen met max discipline met en zonder praxic, makkelijk genoeg
Jij bent echt luiweilie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:03:
Ja dat is gewoon mogelijk. Doe het vaak zat, koop uit luiheid meestal maar op in character 3oC en transfer dan vaak enkele naar andere characters.
automation fanboy
Top nu 32 strange coins, vanavond ga ik 3 of coins halenweilie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:03:
Ja dat is gewoon mogelijk. Doe het vaak zat, koop uit luiheid meestal maar op in character 3oC en transfer dan vaak enkele naar andere characters.
MichawwZki
-
-
-
-
-
Ik heb morgenavond wel tijd, maar dan moet je nog ff 4 meer regelen. (Misschien nog wat professionals die mee kunnen helpen?)MichawwZki schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:44:
Is er nog een groep die King's Fall gaat spelen vandaag en mij mee wilt nemen? Heb die raid nog nooit gedaan maar wil `m nu wel eens ervaren. Ben een level 305 Warlock.
oeps, weet nog niet zeker of ik wel kan
[ Voor 87% gewijzigd door dinges op 11-04-2016 00:10 ]
PSN: Houtvlot
Wil ook wel mee doen maandagavond , denk vanaf 20:00 ?MichawwZki schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:44:
Is er nog een groep die King's Fall gaat spelen vandaag en mij mee wilt nemen? Heb die raid nog nooit gedaan maar wil `m nu wel eens ervaren. Ben een level 305 Warlock.
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Psn ID: ThisisRobba
We zijn er al bijnaMichawwZki schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 03:35:
Voor KF: maandag avond.
MichawwZki
-rhondo
-thisisrobba
-postaf
-low_profile
-vourtie
[ Voor 18% gewijzigd door Robba86 op 11-04-2016 13:33 ]
Psn ID: ThisisRobba
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Helaas heb ik vanavond geen tijd om te kunnen gamendinges schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:52:
Lol, nou is er een hele groep voor MichawwZki gemaakt, terwijl hij niet eens heeft gezegd dat hij vandaag kan
Vendor weapons are getting a perk refresh tomorrow with the update. Grab the current rolls while you still can.
The April Update will be this big:
PS4: 1718 MB
PS3: 1040 MB
Xbox One: 1736 MB
Xbox 360: 793 MB
Got space?
[ Voor 79% gewijzigd door nFo op 11-04-2016 21:28 ]
Haha heerlijk dit. ik kan ergens deze week ook wel mee mochten er nog mensen gezocht worden. Wel zin om Destiny weer eens met een goede reden aan te slingerenMichawwZki schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:59:
[...]
Helaas heb ik vanavond geen tijd om te kunnen gamenDus jullie moeten zonder mij gaan..
Heerlijk zeg, vanavond met mijn vrienden dit weer spelen.
Prision of Elders is echt wel mijn favo mode
Ja hoelaat?Henkie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:23:
D-Dayyyyy! 335 Here we come!
Hypu Hypu, maar toch Division vanavondHenkie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:23:
D-Dayyyyy! 335 Here we come!

Dit weekend duiken we Destiny in.
automation fanboy

Punkbuster schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:01:
Noem dat nare spel niet in dit Topic! arrgghh

Lees eerst wel even jullie sterke verhalen vanavond.
Beetje teveel Destiny gedaan 1400 uur
Queens bow

At 10AM PST on Tuesday April 12th, Destiny players may be asked to login again upon returning to orbit to download a patch.Mars18 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:18:
Komt de update om 14 uur?
7 uur vanavond + een download van 1,7GB dus 9 uur kan je erin
[ Voor 37% gewijzigd door Griffx op 12-04-2016 09:20 ]
OKeGriffx schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:19:
[...]
At 10AM PST on Tuesday April 12th, Destiny players may be asked to login again upon returning to orbit to download a patch.
7 uur vanavond + een download van 1,7GB dus 9 uur kan je erin
idd
Precies op mijn (enige toegestane) vaste gameavond...elke keer weer
Hop,hop,hop!
Oei, ben allergisch voor dat woord 'toegestane'basset schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:30:
[...]
idd
Mini-hypuuu!

Hoog tijd om de onderhandelingen weer nieuw leven in te blazen.. Tijd voor jezelf is best belangrijk!basset schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:30:
[...]
idd
[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 12-04-2016 18:29 ]
#1 playstation leaderboard met light level (op het moment)
http://imgur.com/mm3R8wz
Blijft mijn favo speelmodus in Destiny
http://destinytracker.com...87880/2305843009264235737
Van 310 naar 312 super
[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 13-04-2016 06:49 ]
De Supergood Advice is volgens mij aangepast.
Wel een 320 dreadfang en een desolate plate kunnen bemachtigen. Ziet er wel weer vet uit. Ik zag dat mensen de verzameling desolate al compleet hadden.
Hop,hop,hop!
grtz,
Just grow old with grace
Het topic is uitgestorven helaas, erg jammerSilverscope schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:33:
Ik weet dat iedereen vast druk bezig is met de nieuwe content, maar zijn er 2 personen die mij vanavond misschien even kunnen helpen met het laatste onderdeel van de exotic sword quest? Ik wil de Void en Lightning graag in 1 run doen.
grtz,
automation fanboy
Heeft dit topic een eigen slack kanaal of tweakers algemeen?
De update heeft volgens mij een life span van een aantal dagen, of heb ik het mis?
niks nieuws al het oude spul een nieuw jasje geven
mensen die exoticengrams hebben bewaard vliegen weer omhoog qua light lvl
PSN: libbes1979
De professionals hebben een eigen slacksteffeh schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:01:
[...]
Heeft dit topic een eigen slack kanaal of tweakers algemeen?

Je hebt het mis, maximaal een aantal uurtjesDe update heeft volgens mij een life span van een aantal dagen, of heb ik het mis?
If there is a vendor weapon with good perks you have been thinking about getting, now is the time
reaktie:
You guys fvcking suck, nothing new after 7 months. Fvcking terrible update you shit heads
Hoop wel dat ze het probleem van de Sterling Treasures snel oplossen, had er al 3 moeten hebben maar heb er nu geen..
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Story, Strike, PoE 41, PoE 42 (3x), Nightfall denk ik in 2 uurtjes er doorheen geknald.
Met andere woorden.
Challenge of Elders is geen Challenge.
We hebben deze week natuurlijk wel de Small Arms buff en misschien hebben we de makkelijkste bosses gekregen. Maar Challenge is absoluut geen Challenge.
Ik was langer bezig met PoE41 en ging daar vaker dood als bij de Challenge.
Erg jammer. Iets meer uitdaging had wel gemogen. #maakchallengelight 340
Al moet ik zeggen dat Malok wel een gave encounter is geworden met zn kwallenbek.
Wat voor Story en Strike is er dan sinds gister er bij?Crashhill schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:50:
Dubbele gevoelens bij de updateshit dit klinkt persoonlijk
Story, Strike, PoE 41, PoE 42 (3x), Nightfall denk ik in 2 uurtjes er doorheen geknald.
Met andere woorden.
Challenge of Elders is geen Challenge.
We hebben deze week natuurlijk wel de Small Arms buff en misschien hebben we de makkelijkste bosses gekregen. Maar Challenge is absoluut geen Challenge.
Ik was langer bezig met PoE41 en ging daar vaker dood als bij de Challenge.
Erg jammer. Iets meer uitdaging had wel gemogen. #maakchallengelight 340
En waar kan ik die vinden
Ben het er mee eens dat je nu zonder Raid hoog kan komen
Tsss, wij ook hoordinges schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:26:
[...]
De professionals hebben een eigen slack![]()
[...]
Je hebt het mis, maximaal een aantal uurtjes
Vanmorgen Destiny even snel gestart, loop er nog niet warm voor.
Heb nog 40+ exotic engrams die ik kan openen, dit weekend maar ff doen voor max score
[ Voor 24% gewijzigd door Griffx op 13-04-2016 13:40 ]
Komt omdat jullie zelf ook veel toffer zijn
Al 335?
Correct

Ik denk niet dat ik 335 ga worden voor de volgende updateAl 335?
Ik heb de hele hype-train van deze update gemist, en gister vond ik het ook geen hol aan. Beetje een gemiste kans
Zin om mij dan te helpen met de exotic sword quest? Moet alleen die alak-ul en 2 knights killen.dinges schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:28:
[...]
Correct![]()
[...]
Ik denk niet dat ik 335 ga worden voor de volgende update
Ik heb de hele hype-train van deze update gemist, en gister vond ik het ook geen hol aan. Beetje een gemiste kans
[ Voor 44% gewijzigd door Silverscope op 13-04-2016 15:34 ]
Just grow old with grace
Zin kan gemaakt worden, maar tijd is lastigSilverscope schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:33:
[...]
Zin om mij dan te helpen met de exotic sword quest? Moet alleen die alak-ul en 2 knights killen.
Afijn, het is gratis, maar weinig nieuws inderdaad, gister toen ik inlogde rond 21:30 zag ik de eerste mensen al in volledige nieuwe gear rondlopen.
Challenge is inderdaad geen challenge, had een epische boss o.i.d. verwacht eigenlijk. Modifiers zullen wel aangepast worden, maar heel moeilijk gaat het niet worden. Toen we klaar waren zeiden we ook tegen elkaar 'euh, dus dit is het eigenlijk?'.
Heb ook niet de drang om meer te farmen / spelen eigenlijk, niks boeiends. Dit weekend even TOO flawless halen ( een emblem met poes = NEED ) en of we nog raak kunnen schieten
Die kunnen dat ook gewoon met silver gekocht hebben volgens mij.steffeh schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:49:
Meh, net als die eerste quest missie. Het was opeens afgelopen.
Afijn, het is gratis, maar weinig nieuws inderdaad, gister toen ik inlogde rond 21:30 zag ik de eerste mensen al in volledige nieuwe gear rondlopen.
Challenge is inderdaad geen challenge, had een epische boss o.i.d. verwacht eigenlijk. Modifiers zullen wel aangepast worden, maar heel moeilijk gaat het niet worden. Toen we klaar waren zeiden we ook tegen elkaar 'euh, dus dit is het eigenlijk?'.
Heb ook niet de drang om meer te farmen / spelen eigenlijk, niks boeiends. Dit weekend even TOO flawless halen ( een emblem met poes = NEED ) en of we nog raak kunnen schieten
Ik vind de update wel weer leuk eigenlijk, maar ik speel dan ook pas sinds oktober vorig jaar en heb nog geen enkele hele raid uitgespeeld. Ben nu maar eens aan de boolean gemini quest begonnen en een of andere fusion rifle quest (iets met een code die je in moet voeren).
[ Voor 14% gewijzigd door basset op 13-04-2016 15:26 ]
Hop,hop,hop!
Haha i know the feeling. Mocht je toch tijd hebben gevonden, plz contact me
Just grow old with grace
En ik hoorde dat de warlock ook iets aangepast is? Want die kan behoorlijk overpowered zijn, met zijn arc super in de crucible. Die kan het hele veld 2 keer door zonder dat ie leeg is.
Hop,hop,hop!
Wij hebben gisteren wat Court zitten spelen en de hoogste artifact dat er uit kwam (onder 6 personen) was 326. Nadien ook de quest line uitgespeeld voor het 320 zwaard, wat wel een leuke reward is.
Verder enkel prison lvl 41 gedaan die best pittig was. Zo te horen is de 42 wel wat makkelijker, dus die gaan we vanavond doen. Raid hebben we deze week nog niet gedaan, maar ik hoor nu dat de challenge ook geen 335 drops geeft.
Nee is RNG, een kans op 335.Shadow_J schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:32:
Heeft hier iemand eigenlijk al de garanteed 335 drops gekregen waar ze over spraken.
Wij hebben gisteren wat Court zitten spelen en de hoogste artifact dat er uit kwam (onder 6 personen) was 326. Nadien ook de quest line uitgespeeld voor het 320 zwaard, wat wel een leuke reward is.
Verder enkel prison lvl 41 gedaan die best pittig was. Zo te horen is de 42 wel wat makkelijker, dus die gaan we vanavond doen. Raid hebben we deze week nog niet gedaan, maar ik hoor nu dat de challenge ook geen 335 drops geeft.
Staatsloterij heeft een hogere win kans volgens mij, voor een gratis update is wel ok opzich.
Ik kreeg een 319 artifact, misschien als je 330 bent, dat je dan wel een 335 krijgt.
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 13-04-2016 17:29 ]
Het eerste jaar Destiny tot aan House of Wolves de game kapot gespeeld, was heel tof en gezellig ...en maar jagen en hopen op die gjalla, week in week uit Vault, Crota en nightfalls
Nee, bungie had beter ze best moeten doen zoals hele nieuwe planeten als dlc en op elke planeet minimaal 1 raid bv. maybe pompen ze achter de schermen vollop tijd nu in Destiny 2 en melken ze dit deel rustig uit.
raar dat die missie opeens af was toenShadow_J schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:32:
Heeft hier iemand eigenlijk al de garanteed 335 drops gekregen waar ze over spraken.
Heb nu 5x lvl 41 van poe gedAan en telkens in 25-30 min
Vindt hem erg simpel
Helaas vandaag 2x weinig boeiends gekregen

Xbox Live: MarkH
Ik vind de traagheid, waar het nu mee gaat eigenlijk zo erg nog niet. Dan waardeer je ook de dingen die je krijg.
mijn 2 centen........als die gasten in de party maar niet steeds hogere loot krijgen
Hop,hop,hop!
Plan van aanpak:
Raid 1 op Hunter. Alle gear die dropt infusen op titan.
Raid 2 op titan. Alle gear infusen in warlock
Raid 3 op warlock. Alle gear infusen op Hunter.
Daarna ga je naar court of oryx en doe je hetzelfde.
Daarna 3x PoE. Daarna nog nightfalls
Ben je zo 330+
Binnen ~3 uur na de update waren de eerste al 335. Leuk dat ze hebben aangepast dat alle gear tussen de 1 en 5 lightlevels hoger ligt dan je zelf bent.. Maar is makkelijk te abusen
Ik kan vanavond nog wel helpen, als het nog nodig is.Silverscope schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:33:
[...]
Zin om mij dan te helpen met de exotic sword quest? Moet alleen die alak-ul en 2 knights killen.
Serieus? Ik heb een 297 light warlock, als ik dus een lvl41 strike doe of crucible dan krijg ik dus niet meer een eindeloze stroom aan 270~290 items?Henkie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:27:
Traagheid? Pff nog nooit zó snel zóveel loot gehad.
Plan van aanpak:
Raid 1 op Hunter. Alle gear die dropt infusen op titan.
Raid 2 op titan. Alle gear infusen in warlock
Raid 3 op warlock. Alle gear infusen op Hunter.
Daarna ga je naar court of oryx en doe je hetzelfde.
Daarna 3x PoE. Daarna nog nightfalls
Ben je zo 330+
Binnen ~3 uur na de update waren de eerste al 335. Leuk dat ze hebben aangepast dat alle gear tussen de 1 en 5 lightlevels hoger ligt dan je zelf bent.. Maar is makkelijk te abusen
Thx, ben denk ik pas laat thuis. Kan je morgenavond toevallig ook?Tjesus schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:02:
[...]
Ik kan vanavond nog wel helpen, als het nog nodig is.
Just grow old with grace
Dit topic is gesloten.
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc