Acties:
  • 0 Henk 'm!
Biacas schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:15:
[...]

Nee Mauz, dit is geen Hypetrain waard toch ?
Eerlijk gezegd niet. Maar hype fiets gaat ook redelijk zijn weg. :+

Voor mij nog genoeg reden om te spelen.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
dinges schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Akkoord!

Dan wordt het zoiets
- dinges/houtvlot
- Rondo-H76
-MGSNK
-Tjesus (P1K4NT0)
-ThisisRobba
- postaf (tot 21:30)

En dan om 21:30 maar een vervanger proberen te regelen :P
Heren, mag ik jullie onwijs bedanken dat jullie gisteravond aan mij gedacht hebben en mij de calcified fragments hebben kunnen bezorgen. _/-\o_ _/-\o_

Hierna nog even de missie gedaan en eindelijk de ToM in mijn bezit! Ik ga hem alleen al gebruiken omdat ie er gewoon vet uitziet :+

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M4uSzi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:36:
[...]

Eerlijk gezegd niet. Maar hype fiets gaat ook redelijk zijn weg. :+

Voor mij nog genoeg reden om te spelen.
Nog geen Hype gevoel, maar kan niet wachten om division weer te droppen en terug te keren naar mijn eerste liefde (Destiny) :> :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Het was niet mijn bedoeling om de hele discussie erover weer aan te slingeren. Ik zie je overigens nooit online Richard, maar dat komt misschien omdat mijn ps4 stof staat/ligt/zit te happen. Misschien dat ik Destiny 2 wel weer ga aanschaffen, ergens mis ik het namelijk toch wel, destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brambest schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:45:
Het was niet mijn bedoeling om de hele discussie erover weer aan te slingeren. Ik zie je overigens nooit online Richard, maar dat komt misschien omdat mijn ps4 stof staat/ligt/zit te happen. Misschien dat ik Destiny 2 wel weer ga aanschaffen, ergens mis ik het namelijk toch wel, destiny.
Ome Richard is der best wel veel hoor.
Sowieso in het weekend. Ouwe Lighthouse koning dat ie is. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:30:
[...]

Nog geen Hype gevoel, maar kan niet wachten om division weer te droppen en terug te keren naar mijn eerste liefde (Destiny) :> :+
Heb de division ook maar komt toch wel vaak terug naar Destiny. Tijd te weinig om allebei te spelen. :/

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
M4uSzi schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:28:
[...]
Ome Richard is der best wel veel hoor.
Sowieso in het weekend. Ouwe Lighthouse koning dat ie is. :+
Ah, dus hij heeft toch wel de ToO beter on de knie gekregen.

Vroeger, toen ik nog destiny speelde, ging het nog best wel moeizaam... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Too is het enige wat ik nu nog leuk vind, of soms pvp.. vind het nog steeds een goed spel hoor, heb het veel gespeeld ga het ook zeker spelen en weer spelen maar is soms even wat lager pitje.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Rondo-H76, Robbo en Postaf deze keer Oryx wel kunnen neerhalen? :)

Op naar Hard Mode nu zeker? 8)

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Low_Profile schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:45:

Jup, het is in 1 keer gelukt \o/

Postaf trouwens niet, die had maar tot 21:30...
Daarna ook nog even snel Crota neergemept, voor de ervaring :+

[ Voor 18% gewijzigd door dinges op 01-04-2016 13:00 ]

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vegetto1983 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:55:
Too is het enige wat ik nu nog leuk vind, of soms pvp.. vind het nog steeds een goed spel hoor, heb het veel gespeeld ga het ook zeker spelen en weer spelen maar is soms even wat lager pitje.. :-)
ToO is pvp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
M4uSzi schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:29:
[...]
Heb de division ook maar komt toch wel vaak terug naar Destiny. Tijd te weinig om allebei te spelen. :/
Maus, je speelt bijna nooit the Division. Destiny verslaafde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:00:
[...]

Maus, je speelt bijna nooit the Division. Destiny verslaafde :)
Haha. Klopt Ruud. Al dikke lvl 14 ben ik. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robba86
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-03-2022

Jups. Ik kan nu ook iets beter springen. Scheeld weer... :P

Psn ID: ThisisRobba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020

Ja , ging vlotjes .... goede leermeesters gehad ;)

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Goed bezig mannen! :)

Trots op jullie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Low_Profile schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:50:
Goed bezig mannen! :)

Trots op jullie :+
Dank je O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
bedoelde gewoon random playlist maar thnx voor de correctie ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Iemand strikes of nightfall ofzo? Join maar als je zin hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Rondo-H76 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:14:
[...]

Ja , ging vlotjes .... goede leermeesters gehad ;)
De leermeesters van de toekomst wellicht dan! (Misschien dat ik zo over een kleine twee weken division-moe word en wat mechanics samen wil doornemen met wat anderen).

Ik merk echt dat ik Destiny-fasen heb. Soms ben ik er gewoon anderhalve maand uit, vaak als een nieuwe game wordt gereleased. Zodra ik weer begin te spelen ben ik weer twee maanden bezig, en dan weer anderhalve maand niet. Vreemd... : 8)7 . Ik blijf wel steeds terugkomen. Hobbel een beetje achter de rest aan haha.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:35
Robba86 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:02:
[...]

Jups. Ik kan nu ook iets beter springen. Scheeld weer... :P
bommetjes @ oryx gevonden? ;)

GG boys goed om te horen!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Ook hier bezig met Division, maar vond Destiny eigenlijk wel leuker denk ik. Binnenkort maar weer is spelen, Heb nog niet eens de laatste raid op Hard gehaald :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Lekkerboeie86 schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:33:
Ook hier bezig met Division, maar vond Destiny eigenlijk wel leuker denk ik. Binnenkort maar weer is spelen, Heb nog niet eens de laatste raid op Hard gehaald :X
Ik ook niet. Ik heb alleen VoG en de laatste op normal gedaan. Dus ik heb nog wel wat in te halen. Ik heb ook het gevoel dat niemand de oude nog doet. Zijn die ook nu veel makkelijker geworden doordat we allemaal veel hogere levels zijn, of zijn ze iets lastiger geworden dan de oorspronkelijke level.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Kartale schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:22:
[...]

Ik ook niet. Ik heb alleen VoG en de laatste op normal gedaan. Dus ik heb nog wel wat in te halen. Ik heb ook het gevoel dat niemand de oude nog doet. Zijn die ook nu veel makkelijker geworden doordat we allemaal veel hogere levels zijn, of zijn ze iets lastiger geworden dan de oorspronkelijke level.
Vanaf max level worden ze genormaliseerd qua damage, dus VoG op level 30 is net zo lastig voor een level 40 met max light als een year 1 level 30. Raids zijn alleen lastig bij release omdat iedereen zwaar underleveled en onervaren eraan begint. :)

(Kings Fall hm wordt wel wat makkelijker omdat iedereen binnenkort 320+ light zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Kartale schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:22:
[...]

Er wordt nog genoeg oude raids gedaan. Alleen zie je dit meer in clan/vriendenverband en niet bij lfg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stelletje bazen ook hé! Een van de weinige clans van tweakers die nog steeds Destiny actief spelen :P.
#AlleenMaarProfessionals!

Zin in de volgende LAN 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:52:
Stelletje bazen ook hé! Een van de weinige clans van tweakers die nog steeds Destiny actief spelen :P.
#AlleenMaarProfessionals!

Zin in de volgende LAN 8)
Wij sluiten 12april ook weer aan 8)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yup wij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nej is een PS exclusive. Zoals 4thHorseman en Jade rabit.

Dus eerst maar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:39:
Zo zie je maar weer hé, Destiny blijft boeiend!
Ja zeker.
En als je denkt dat de RNG van Destiny broken is, dan moet je maar ff een weekje Division spelen vanaf lvl 30 :')

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:29:
[...]

Ja zeker.
En als je denkt dat de RNG van Destiny broken is, dan moet je maar ff een weekje Division spelen vanaf lvl 30 :')
Jah maar ik vind het niet te vergelijken. Het werkt gewoon heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:29:
[...]

Ja zeker.
Haha, mensen die klagen over Destiny zijn over het algemeen het spel gewoon beu, (maarja naar 100x hetzelfde leg ik zelf sommigen games ook weg).
Maar Destiny is gewoon een spel dat er goed in elkaar zit en ze blijven veranderingen maken. Of het nu om wapen buff en nerfs gaat of wat dan ook, dat maakt het spel wat het nu is. Red Death 33.3% damage eraf, boeiend daardoor speelt iedereen nu met een Doctrine, Mida of Grasp. (okee echt 99% speelt met 1k stare :P). Maar na April gaat dat weer veranderen. Dat vind ik zo goed aan Destiny tuurlijk is het kut, maar Vanilla was Vex en Suros top wapens. Toen kwamen de handcannons, toen de pulse, nu de autorifles en scouts. Zo veranderd het gewoon iedere keer. Dat doen ze gewoon echt heel goed. (Vind ik)
Alhoewel ik wel weer 100x een potjes moet spelen eer ik aan een wapen gewend ben en er een beetje mee kan schieten :+ maar dat ligt weer meer aan mijn skilzz op PvP gebied. Ook de rewards gaan ze nu weer veranderen ze hebben nu al 3 verschillende "level up/rewards" dingen bedacht en nu is er een vierde op komst. Voor ieder wat wils denk ik dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:34:
[...]

Haha, mensen die klagen over Destiny zijn over het algemeen het spel gewoon beu, (maarja naar 100x hetzelfde leg ik zelf sommigen games ook weg).
Maar Destiny is gewoon een spel dat er goed in elkaar zit en ze blijven veranderingen maken. Of het nu om wapen buff en nerfs gaat of wat dan ook, dat maakt het spel wat het nu is. Red Death 33.3% damage eraf, boeiend daardoor speelt iedereen nu met een Doctrine, Mida of Grasp. (okee echt 99% speelt met 1k stare :P). Maar na April gaat dat weer veranderen. Dat vind ik zo goed aan Destiny tuurlijk is het kut, maar Vanilla was Vex en Suros top wapens. Toen kwamen de handcannons, toen de pulse, nu de autorifles en scouts. Zo veranderd het gewoon iedere keer. Dat doen ze gewoon echt heel goed. (Vind ik)
Alhoewel ik wel weer 100x een potjes moet spelen eer ik aan een wapen gewend ben en er een beetje mee kan schieten :+ maar dat ligt weer meer aan mijn skilzz op PvP gebied. Ook de rewards gaan ze nu weer veranderen ze hebben nu al 3 verschillende "level up/rewards" dingen bedacht en nu is er een vierde op komst. Voor ieder wat wils denk ik dan :).
Het punt met destiny is. PvE content komt te laat. En PvP content is broken.
Na de TTK was de content te snel op. En challenge mode was niet genoeg. SRL was lache maar ook niet geweldig. En vond je het leuk? Fuck you het is maar 3 weken.
Nu krijgen we 2 nieuwe gearsets en een strike. Een oude strike met recollors. En oude wapens.

PVP is broken. Enige tijd waar pvp balanced was was in de Beta, Het is altijd geweest dat er 1,2 of 3 wapens uber waren en de rest niet gebruikt. Dus het ze veranderen het elke is niet echt een goed punt.
Want elke keer maken ze het ongebalanceerd. Vex was gewoon puur OP. Suros was net als nu te sterk om andere wapens te gebruiken.

Het is echt niet dat ik na 100x hetzelfde doen het beu ben. Daarom ben ik niet met het spel gestopt.
Het is gewoon dat er geen hol te doen is.

En de April update is hoop ik een maand of 2 leuk. Maar dat lijkt me om eerlijk te zijn een beetje veel, van wat ik gezien heb. Het is oude content in een nieuwish jasje. Ik heb liever Paid DLC met nieuwe content dan deze gratis updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Balanceren tussen verschillende type wapens en daarbinnen tussen verschillende archetypes is het moeilijkste voor de developer. Hun onderlinge verhoudingen in verschillende situaties, range, accuracy, PvE vs PvP.. Je kan bijna niks 'fixen' zonder iets anders weer kapot te maken.

Achjah, het houdt Bungie lekker bezig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Low_Profile schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:46:
Balanceren tussen verschillende type wapens en daarbinnen tussen verschillende archetypes is het moeilijkste voor de developer. Hun onderlinge verhoudingen in verschillende situaties, range, accuracy, PvE vs PvP.. Je kan bijna niks 'fixen' zonder iets anders weer kapot te maken.

Achjah, het houdt Bungie lekker bezig :p
Dat klopt. Maar houd die 2 dingen dan uit elkaar. In MMORPGs worden abilitys enzo gescaled naar pvp.
Dus dat zou vast ook wel kunnen met wapens. Zoals ze met schotguns nu 3x gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh en Hotfix dingen bungie. Het is bullshit dat we maanden op updates moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:48:
Oh en Hotfix dingen bungie. Het is bullshit dat we maanden op updates moeten wachten.
Dat is deels ook de schuld van Sony, die verbieden developers te pas en te onpas patches uit te brengen. (Volgens mij Max 1x per maand)
Bovendien moet de patch waarschijnlijk ook door Sony's approval gedoe heen eerst :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Low_Profile schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:52:
[...]

Dat is deels ook de schuld van Sony, die verbieden developers te pas en te onpas patches uit te brengen. (Volgens mij Max 1x per maand)
Bovendien moet de patch waarschijnlijk ook door Sony's approval gedoe heen eerst :/
Division heeft vorige maand 1 patch en 2 hotfixes uitgebracht.

Dus je bent een leugenaar! Foei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Qua lag is pvp wel broken ja, hoewel ik het tijdens IB misschien 1 of 2 keer heb mee gemaakt.
Wat betreft weapon balance heb ik niet veel te klagen, er is meer diversiteit nu dan voor TTK (eat that shotgun/thorn pricks :P).

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:54:
[...]

Division heeft vorige maand 1 patch en 2 hotfixes uitgebracht.

Dus je bent een leugenaar! Foei!
Dan hebben ze daar wel toestemming voor gekregen van Sony :P

Ik lieg nooit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:58:
Qua lag is pvp wel broken ja, hoewel ik het tijdens IB misschien 1 of 2 keer heb mee gemaakt.
Wat betreft weapon balance heb ik niet veel te klagen, er is meer diversiteit nu dan voor TTK (eat that shotgun/thorn pricks :P).
nou ja niet veel meer. Het is Mida, TLW, of doctrine. En misschien heel af en toe een pulse.
Kwa special is het een shotgun of een 1kstare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb werkelijk alles voorbij zien komen tijdens IB, voor Trials zal je vast wel gelijk hebben, wat dat betreft voorzie ik een nerf voor de doctrine aankomen in de april update.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verderf schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:03:
Ik heb werkelijk alles voorbij zien komen tijdens IB, voor Trials zal je vast wel gelijk hebben, wat dat betreft voorzie ik een nerf voor de doctrine aankomen in de april update.
Jah dat kan. Ik heb deze keer geen IB gespeeld. Jah de doctrine moet veel meer recoil hebben of minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:04:
[...]

Jah dat kan. Ik heb deze keer geen IB gespeeld. Jah de doctrine moet veel meer recoil hebben of minder damage.
Nee man, doctrine vs mida vs nirwens is redelijk gelijk aan elkaar.
Je moet gewoon wat beter worden in PvP..... geeft niets :+ :P :>

Zou wel nice zijn als ze de hitmarkers fixen met Melee, zodat je als bladedancer niet 3x hoeft te slaan.
Of je als titan vs warlock niet 6x hoeft te slaan, en de warlock maar 2x.

[ Voor 19% gewijzigd door Griffx op 04-04-2016 16:11 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:10:
[...]

Nee man, doctrine vs mida vs nirwens is redelijk gelijk aan elkaar.
Je moet gewoon wat beter worden in PvP..... geeft niets :+ :P :>
Doctrine doet te veel damage voor hoeveel recoil hij heeft. MIDA is gebalanceerd net als de TLW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:11:
[...]

Doctrine doet te veel damage voor hoeveel recoil hij heeft. MIDA is gebalanceerd net als de TLW.
Ja, maar op sniper maps heb je niets aan je doctrine, dan zet je een mida erop.
En close combat pak je een doctrine en weer geen mida, tis het een of het ander.

Gebruik ze alle 3 + thorn >:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:12:
[...]

Ja, maar op sniper maps heb je niets aan je doctrine, dan zet je een mida erop.
En close combat pak je een doctrine en weer geen mida, tis het een of het ander.

Gebruik ze alle 3 + thorn >:)
Tja. Ik vind gewoon dat je alle soorten wapens zou moeten kunnen gebruiken. Niet maar 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:11:
[...]

Mjah, godroll wapens... Doctrine moet de combinatie van counterbalance en braced frame hebben, om juist die recoil weg te halen.

Eigenlijk zou pvp alleen presets wapens moeten hebben, net als exotics altijd dezelfde roll hebben. Dat zou balanceren al een stuk makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ze moeten die nutteloze perks er eens uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Misschien zijn er wel spelers die increased accuracy while airborne helemaal geweldig vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:21:
[...]

Als ze dan toch bezig zijn, haal ook de warlocks eruit.
Liever hunters. Nightstalker is echt fking dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De doctrine moet je wat minder laten flinchen. Zonder die flinch wordt het echt al een stuk leuker om tegen te spelen.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Helaas pas gister avond 20 uur begonnen aan Iron Banner, was rank 3 geworden helaas geen 5.
Wel tof om weer te spelen, is toch even wennen na the division.

Heb 1 poppetje van light 310
en 1 poppetje van ligtht 258

Moet nog flink omhoog voor de update

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Wat een huilies hier weer zeg!
Doctrine op, boehoe, warlock op, boehoe, TLW op, boehoe.
Deal gewoon met de meta, wat een gezeur.
*zout strooien*

Over de doctrine, waarschijnlijk gaat Bungie de high RoF/ Low impact autorifles nerfen.

[ Voor 23% gewijzigd door AlexMar op 05-04-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
Elke keer is huilie huilie als je kapot gemaakt word door iemand die beter is. Speel lekker PvE en zeur niet boys. PvP Destiny is op dit moment beter gebalanceerd dan welke shooter ook op de ps4.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:22:
[...]

Mooi verhaal, een domme class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:22:
[...]

Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexMar schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:55:
[...]

Mooi verhaal, een domme class.
Lol jullie spelen zeker hunter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel alles en alles leuk, net zoals ik!
Maarja Destiny is ook mijn minnares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:56:
Ik speel alles en alles leuk, net zoals ik!
Maarja Destiny is ook mijn minnares.
Destiny is een beetje een slet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:57:
[...]

Destiny is een beetje een slet volgens mij
Maakt niet uit, een slet moet ook gen**kt worden, anders kan het nooit geen slet zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:00:
[...]

Maakt niet uit, een slet moet ook gen**kt worden, anders kan het nooit geen slet zijn _/-\o_
Ga ik lekker tegen lizzy zeggen dat je vreemd gaat met Destiny :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M4uSzi schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:26:
[...]
Ga ik lekker tegen lizzy zeggen dat je vreemd gaat met Destiny :+
Dat weet ze al, daardoor is onze relatie al bijna 10x op de klippen gegaan maarja ik blijf maar terugkomen. Nu heeft ze het geaccepteerd en deelt ze af en toe mee met het snoepje wat Destiny heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:53:
[...]

[...]

Lol jullie spelen zeker hunter :+
Wel onder andere. Snap je opmerking gewoon niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kashika schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:19:
[...]

Wel onder andere. Snap je opmerking gewoon niet :O
Dat al het geklaag op warlocks de problemen die een hunter is/hebben overschaduwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:22:
[...]

Dat al het geklaag op warlocks de problemen die een hunter is/hebben overschaduwen.
Jij klaagt, wij niet. Ik speel beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexMar schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:33:
[...]

Jij klaagt, wij niet. Ik speel beide.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik reageerde op Griffx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:37:
[...]

Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik reageerde op Griffx.
Dan klagen jullie, komt het toch nog op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlexMar schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:38:
[...]

Dan klagen jullie, komt het toch nog op hetzelfde neer.
Whatever. Ik ga de discussie niet meer met jou aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:39:
[...]

Snap ik ook wel hoor, jij komt namelijk echt met goede punten waarom hunters kut zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dinges schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:41:
[...]

Snap ik ook wel hoor, jij komt namelijk echt met goede punten waarom hunters kut zijn!
Die werden niet gevraagd lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
spuitelf?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:45:
[...]

Die werden niet gevraagd lol.
Als ik een reactie als "Nightstalker is echt fking dom." zou zien zou ik ook niet direct het idee hebben dat degene die dat post een reactie als "zou je dat alsjeblieft beter kunnen onderbouwen" zou begrijpen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dinges schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:49:
[...]

Als ik een reactie als "Nightstalker is echt fking dom." zou zien zou ik ook niet direct het idee hebben dat degene die dat post een reactie als "zou je dat alsjeblieft beter kunnen onderbouwen" zou begrijpen lol
Bemoei je er dan helemaal niet mee :P

Maar laten maar gewoon deze "discussie" stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd wat ze morgen te vertellen hebben over de Sandbox/Crucible.
Mag wel weer tijd worden op een Balance update.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Ik vind het gewoon leuk om te reageren op domme reacties lol!

[ Voor 8% gewijzigd door dinges op 05-04-2016 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dinges schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:54:
Ik vind het gewoon leuk om te reageren op domme reacties lol!
Lekker kinderachtig gedrag dit. Doet dit ff lekker ergens anders.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:55:
[...]

Lekker kinderachtig gedrag dit. Doet dit ff lekker ergens anders.
Ach, jij komt hier ook alleen nog maar om te trollen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
:popcorn: haha :D

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dinges schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:57:
[...]

Ach, jij komt hier ook alleen nog maar om te trollen toch?
Hoezo trollen? Ik reageer op iemand. Jullie bemoeien zich ermee zonder enige normale inbreng lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
maar ff to the point, waarom is nightstalker dom dan? Ik vind het zelf 1 van de mooiere classes binnen destiny.

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Punkbuster schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:02:
maar ff to the point, waarom is nightstalker dom dan? Ik vind het zelf 1 van de mooiere classes binnen destiny.
Ik vind dat de smoke nade te sterk is. Hij verblind je bijna, en zorgt ervoor dat je niet weg kan komen. En je word gedamages en ook nog getracked door die perk. Tether is prima.
Ik vind raar dat Shadestep tracking van nades weghaalt. Shadestep glitch is ook echt achterlijk. Maar dat ligt niet echt aan de subclass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ja, die smokes zijn wel useful. Maar zo heeft elke class toch iets overpowered? Ik kom liever een nightstalker super tegen dan die fijne gunslinger.. ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Punkbuster schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:07:
Ja, die smokes zijn wel useful. Maar zo heeft elke class toch iets overpowered? Ik kom liever een nightstalker super tegen dan die fijne gunslinger.. ;)
Jah de super. Maar de Neutral game van de Nightstalker is gewoon te sterk. Gunslinger nades/melee zijn niet bijzonder. Nightstalker heeft gewoon teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:21
Is deze game PVP alweer speelbaar dan? Of nog steeds een ping van 500 plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:29:
Is deze game PVP alweer speelbaar dan? Of nog steeds een ping van 500 plus?
Ping van 450 :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lag, ik heb er tot op heden nog steeds heel erg weinig last van gehad.
Sinds de laatste update dan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Crashhill op 05-04-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:39:
[...]

Top, je roept toch alleen maar dingen als :
'nightstalker is dom'
'pvp is alleen maar lag'.

Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:45:
Lag, ik heb er tot op heden nog steeds heel erg weinig last van gehad.
Sinds de laatste update dan :P
SBMM :+

Wees blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee Connection is prima laatste tijd, af en toe nog een laggertje, maar die wordt er gewoon uitgegooid vaak.
Zit er 1 iemand tussen met een bad connection bij jou team, heb je ook meer kans dat je wordt gematchmaked met iemand met pauperverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:51:
[...]

Nee Connection is prima laatste tijd, af en toe nog een laggertje, maar die wordt er gewoon uitgegooid vaak.
Zit er 1 iemand tussen met een bad connection bij jou team, heb je ook meer kans dat je wordt gematchmaked met iemand met pauperverbinding.
Tja ik weet niet wat het is. Maar er moet wel wat aan gedan worden snel.
AlexMar schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:49:
[...]

Top, je roept toch alleen maar dingen als :
'nightstalker is dom'
'pvp is alleen maar lag'.

Doei!
Dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poep

Acties: