Toon posts:

[Ervaringen] TomTom Go Mobile voor iOS / Android OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 26.441 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-05 09:42
Ik vind het in ieder geval zonde dat klanten niet aan kunnen geven of ze (alvast) de nieuwe versie willen gebruiken (al dan niet in beta vorm).

Ik neem aan dat de enthousiastelingen die écht de nieuwe versie willen ook gelijk de mensen zijn die problemen aanhalen en feedback doorsturen.

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:21
Ik denk dat ik de IOS app, na jaren van gebruik, vaarwel moet zeggen.

Nu dat mijn jaar abbo is verlopen, kom ik er achter dat de laatste update van TomTom go, met de vernieuwde abbo vorm, niet meer te gebruiken is op meerdere toestellen, ook al zijn de apps geïnstalleerd met hetzelfde AppStore account |:(

Ook via Family-sharing is het geen optie, en nu moet ik €26 p/j ipv €13 betalen als we beiden de app willen gebruiken :X

Wie weet een goed alternatief, betaald of gratis ?

[edit, goede prijs aangegeven]

[Voor 4% gewijzigd door absrnd op 03-06-2020 12:38]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:56

JME

zeg maar Jamie

Onlangs nog verlengd voor 12,99 per jaar, met daarbij nog 1 maand gratis ook. Ook iOS. Aan wie moet jij 40 euro per jaar betalen dan?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:03

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Volgens de App Store kost het inderdaad EUR 12,99 per jaar, dat vind ik eigenlijk best redelijk. Ik dacht ook dat het eerst duurder was. We familysharen hem momenteel wel volgens mij, dat is er volgens mij wel uitgehaald. Maar we zitten nu nog op die x jaar gratis die ze destijds uitgaven voor overstappers.

[Voor 38% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 03-06-2020 12:49]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:45
Beste Tweakers, ik gebruik de TomTom app voor IOS. Kan iemand vertellen hoe je van land wisselt in de app. Ik wil een route naar Duitsland plannen, kaarten gedownload maar hoe selecteer ik de Duitsland kaart?
Alvast dank voor de reactie(s)

Opgelost!

AIrPods Max, iMac 3.2 GHz, i27 inch, MacOS Big Sur, iPhone 11 Pro, iPad Pro, VW ID.3+

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:00
Na ruim een jaar is vandaag de nieuwe TomTom navigation app binnen gerold op Android telefoon.
Betreft app release 2.2.3, nieuwe kaarten die per land of regio van een land kunt downloaden. Verder aantal kleine veranderingen in de app zelf, het zoeken naar locaties is gelukkig eenvoudiger geworden.
Ze beloven wekelijkse updates, maar dat zal wel de oude mapshare community zijn met miniem aantal wijzigingen per week.
Je kunt ook experimentele opties aan/uit zetten maar geen idee of dit nieuw is.

Update :
Klein stukje gereden met navigatie en duidelijke rijbaan instructies. Aankondigingen van afslagen ook een verbetering.
Voor de eerste 10 km ben ik tevreden.

[Voor 21% gewijzigd door ipje op 12-08-2020 00:48]

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-05 09:42
Inmiddels is de Android versie sinds gister wereldwijd beschikbaar van de vernieuwde TomTom app (welke reeds beschikbaar was op iPhone).

Gezien TomTom GO Mobile verschilt van de nieuwe app kunnen we hier verder [TomTom GO navigatie app] Ervaringen & Discussie ;)

• Stephanortis
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 31-10-2022
HeRaa schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:33:
Gebruik TomTom Go Navigation Mobile op mijn Iphone 7 plus maar geen of nauwelijks geluid tijdens route instructies. Iemand enig idee ?
Dat probleem heb ik ook. iPhone XR, TomTom Go via Bluetooth naar een VW Golf GTE met Discover Pro. Het geluid is zacht, als ik deze dan weer hard zet volgt er vaak een halve melding. Verder werkt alles goed, dus lijkt echt een TomTom GO issue.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:30

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Slotje op verzoek van TS. Vanaf nu zie: [TomTom navigatie apps] - GO / AmiGO / GO Ride

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee