Legacy games
gog
[ Voor 89% gewijzigd door BM op 01-09-2025 19:42 ]
Floksor
Verloot ik om 22.00 onder alle likes op dit bericht.
@Geleihoofd , gefeliciteerd
[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 01-09-2025 22:00 ]
Hartelijk dank!pagani schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:52:
Thief: Definitive Edition op GoG:
Verloot ik om 22.00 onder alle likes op dit bericht.
@Geleihoofd , gefeliciteerd
Leuke en creatieve manier om iedereen een eerlijke kans te geven en zo de "ondankbare grabbers" erbuiten te laten.
Ik heb hem niet maar hij is geclaimd
It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.
GOG: Sid Meier's Civilization III: Complete
GOG: FATE: The Traitor Soul
Helaas deze al geclaimed, idem Thief en de Civs. Doel was om er eentje te claimen, maar iemand was voor en heeft alles(?) al gepakt in een paar minuten. Ik zal je een duimpje geven om teleurstelling bij anderen te voorkomen. Thanks!Rutger schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:06:
GOG: Dungeons & Dragons: Ravenloft Series
***members only***
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Verloot ik vanmiddag om 17.00 onder alle likes op dit bericht.
@5pë©ïàál_Tèkén wint deze, ik stuur later vanavond de code per dm
[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 05-09-2025 19:08 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bor schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:49:
Scheming Through The Zombie Apocalypse
***members only***
Hij is al weg. Toch bedankt
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Civilization IV: complete edition
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven