De s7 en s7 edge gaat er gewoon binnen een dag smerig uitzien van de vingerafdrukken, voor mensen die geen case willen knap vervelend. Er is inmiddels ook wel wat te doen over het glas, met name de achterkant zou makkelijk breken. De speakers zijn behoorlijk waardeloos, daar is op ingeleverd in verband met de stof- en waterdichtheid en ze klinken 'weggemoffeld'. Zonde, met zo'n mooi scherm wil je toch een redelijk geluid hebben. Dat heeft de HTC altijd prima gedaan.alwaysleft schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 01:31:
[...]
[...]
Samsung heeft dat allemaal dik in orde. Buiten de speakers misschien, vingerafdruk magneet tsja...heb zelf geen last van gehad met de S6 Edge ( een weekje mogen lenen ooit). Android updates bij de topmodellen van Samsung is gewoon dik in orde. Camera is top notch, tsja.
Ik hoop dat HTC gaat knallen morgen met de 10 en ze voor een 10 gaan, zo niet dan gaat het wel heel moeilijk worden te overleven met die rode cijfers iedere keer in de min.
Als ze slim zijn prijzen ze het basismodel rond de 550 euro adviesprijs. Goedkoper dan een S7, dan zijn ze slim bezig.
Ik heb de S3 als de S4 black edition elk twee jaar gehad (zit nog op de s4) maar dat kon alleen omdat de accu te vervangen was. Die lopen binnen de twee jaar al erg terug. Hoe dat met de s7 gaat, is afwachten maar ik vertrouw er niet zo op. En het nadeel van Samsung vind ik vooral dat er vrij snel lag in de toestellen zit.
Twijfel zelf over de LG G5 en HTC 10. Als de HTC 10 de camera waar kan maken en nog steeds goed geluid heeft, heeft hij absoluut mijn voorkeur. Maar ja, die batterij. Ik wil wel wat langer met een toestel kunnen doen dan de contractperiode.