-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
plek 2 voor team 4 meldt zichChris Smoove schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:32:
Is het niet tijd voor een 4e clan?
Volgens mij begrijpen jullie mij verkeerd.Intruder schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:50:
[...]
Ja pfff, ik kan mn clan niet verlaten nu we in een epische battle met tweakers2 zitten qua clan score.
De tournament clan is tijdelijk...
Wanneer het tournament start, join je gewoon de tournemament clan.
Na het tournament gaat de clan gewoon weer dicht en kun je terug naar de clan waar je uit kwam.
Dus in totaal zit je maar 2/3u in de tournament clan.
De tournament clan is puur om tournaments te kunnen hosten, zodat alle tweakers leden tegen elkaar kunnen strijden!
Dus om 19:45 gaat de tournament clan open voor de gene die zich aangmeld hebben. wanneer de finale klaar is, gaat iedereen weer vrolijk terug naar zijn eigen clan!
Dan hoeven de 3 tweakers clans ook maar op slot voor 3u ofzo!
Snappie?
[ Voor 16% gewijzigd door tellavist op 16-03-2016 21:04 ]
Een handtekening?!
Ik heb beloofd jullie up to date te houden met mijn bevindingen over de matchmaking:
Zouden jullie mij een plezier willen doen en ook even de reddit post kunnen upvoten?

Als je een tweakers 4 op gaat zetten wel
De tournament clan is alleen voor tournaments en die ga ik al opzetten
Een handtekening?!
Haha beetje onhandig idd.Chris Smoove schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:23:
Ok, ik heb een 4e tweakers clan gemaakt, genaamd "Tweakers GoT". Er was geen symmetrie in de namen, dus idc ;'). Je kunt joinen als je wilt.
We hadden het beter gewoon tweakers1 tweakers2 tweakers3 tweakers4 kunnen doen
Ik zit zelf al in tweakers1, maar toch bedankt!
Ik heb je er gewoon bij gezetIntruder schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:44:
[...]
Leuk idee! Ik wacht nog even met mn aanmelding aangezien ik nog niet zeker weet of ik dan kan
[ Voor 23% gewijzigd door tellavist op 17-03-2016 00:32 ]
Een handtekening?!
Gewoon letterlijk bijna me iphone kapot geslagen in bed
(Nog nooit gehad bij een spelletje)
Dat heb ik nou echt NOOOOOOOIT!!Ricmaniac schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 01:29:
Gewoon letterlijk bijna me iphone kapot geslagen in bedtoen wist ik: Ok, dit is niet goed voor me.
(Nog nooit gehad bij een spelletje)
Vind het juist wel z'n charme hebben! Dat een game zoveel bij je los kan maken
Een handtekening?!
Gisteren een Magical Chest gekregen waar ik erg blij mee was. Alleen toen ik hem vanochtend opende, werd ik er minder blij van. Ik heb wel geteld 1 zooitje kaarten gekregen die ik gebuik: 29 Knight kaarten… De rest was natuurlijk weer X aantal zap, X aantal Bomb Tower en nog wat onzin dat ik niet gebruik. En wel 1 kaart (2x) Goblin Barrel als epic. Dus dat viel allemaal erg vies tegen…
PSN: Curvaa_
maar die zaps ben je aan mij aan het gevenCurva schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:27:
In onze clan hadden we het er gisteren in de chat al over. Maar het valt mij op dat ik veel kaarten krijg die ik juist niet in mijn deck gebruik. Ik krijg de laatste tijd erg vaak Zap, Inferno en Bomb Tower kaarten, terwijl ik deze niet in mijn deck gebruik.
Gisteren een Magical Chest gekregen waar ik erg blij mee was. Alleen toen ik hem vanochtend opende, werd ik er minder blij van. Ik heb wel geteld 1 zooitje kaarten gekregen die ik gebuik: 29 Knight kaarten… De rest was natuurlijk weer X aantal zap, X aantal Bomb Tower en nog wat onzin dat ik niet gebruik. En wel 1 kaart (2x) Goblin Barrel als epic. Dus dat viel allemaal erg vies tegen…

ik krijg ook veel al de zelfde die ik niet gebruik
ik vind wel stom dat sommige echt denken dat als 4 mensen barbaren vragen dat ze ook nog maar eens barbaren gaan vragen XD
Haha, yes!redbullet schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:41:
[...]
maar die zaps ben je aan mij aan het geven![]()
ik krijg ook veel al de zelfde die ik niet gebruik
Tja, dit zal je altijd blijven houden. Ik doneer gewoon altijd, je ontvangt toch weer wat gold.ik vind wel stom dat sommige echt denken dat als 4 mensen barbaren vragen dat ze ook nog maar eens barbaren gaan vragen XD
3 potjes die ik had kunnen winnen verloren doordat verbinding eruit klapt. Mn wifi is top, daar kan het niet aan liggen..
Dat dacht ik ook.... tot dat ik echt goeie wifi in mijn huis plaatste en opeens nooit meer Connection errors had.....CyBeRSPiN schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:13:
Pfff.. he-le-maal klaar met die stomme 'connection errors'..
3 potjes die ik had kunnen winnen verloren doordat verbinding eruit klapt. Mn wifi is top, daar kan het niet aan liggen..
Hm ok, je hebt gelijk. Bereik in mn huis is niet in elke ruimte even sterk meer zoals het eerst was..thedon46 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:17:
[...]
Dat dacht ik ook.... tot dat ik echt goeie wifi in mijn huis plaatste en opeens nooit meer Connection errors had.....
Hey wat toevallig.Curva schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:27:
In onze clan hadden we het er gisteren in de chat al over. Maar het valt mij op dat ik veel kaarten krijg die ik juist niet in mijn deck gebruik. Ik krijg de laatste tijd erg vaak Zap, Inferno en Bomb Tower kaarten, terwijl ik deze niet in mijn deck gebruik.
Dat wordt mijn 4e video voor mijn geweldig suppervette awsome youtube kanaal
Ik heb een excel sheet gemaakt waarin ik al mijn carddrops bijhoudt!
Ga nog even door met data verzamelen totdat ik echt wat substatieels heb staan om over te vertellen.
Ik heb je erbij gezet!!Qzar schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:46:
Ik doe mee Tellavist!
Een handtekening?!
Je zou het kunnen testen met je tweede account? (die ging je maken om de tournament clan te leiden toch?)tellavist schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:34:
[...]
Hey wat toevallig.
Dat wordt mijn 4e video voor mijn geweldig suppervette awsome youtube kanaal![]()
![]()
Ik heb een excel sheet gemaakt waarin ik al mijn carddrops bijhoudt!![]()
Ga nog even door met data verzamelen totdat ik echt wat substatieels heb staan om over te vertellen.
Je hebt 3 decks. In deck 2 & 3 zou je kaarten moeten stoppen die je totaal niet gebruikt, duplicates per deck maakt niet uit. Dan heb je 2 keuzes voor deck 1:
- Ook kaarten erin stoppen die je totaal niet zou willen gebruik (dus redelijk hetzelfde als deck 2 & 3)
- Of deck 1 als wisseldeck gebruiken. Ga je een paar keer aanvallen -> kaarten erin stoppen die je graag gebruikt en een goed deck voor jou vormen. Stop je met aanvallen (en ga je kistjes openen) dan zet je weer de kaarten erin die je totaal niet gebruikt.
Het kan natuurlijk zijn dat de RNG van de kaarten die je uit kistjes krijgt op basis van matches is, maar het kan ook zijn dat het op basis van je kaarten in je huidige decks is.
Daarnaast is het volgens mij ook afhankelijk of je net een nieuwe kaart unlocked hebt.Curva schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:13:
[...]
Je zou het kunnen testen met je tweede account? (die ging je maken om de tournament clan te leiden toch?)
Je hebt 3 decks. In deck 2 & 3 zou je kaarten moeten stoppen die je totaal niet gebruikt, duplicates per deck maakt niet uit. Dan heb je 2 keuzes voor deck 1:
- Ook kaarten erin stoppen die je totaal niet zou willen gebruik (dus redelijk hetzelfde als deck 2 & 3)
- Of deck 1 als wisseldeck gebruiken. Ga je een paar keer aanvallen -> kaarten erin stoppen die je graag gebruikt en een goed deck voor jou vormen. Stop je met aanvallen (en ga je kistjes openen) dan zet je weer de kaarten erin die je totaal niet gebruikt.
Het kan natuurlijk zijn dat de RNG van de kaarten die je uit kistjes krijgt op basis van matches is, maar het kan ook zijn dat het op basis van je kaarten in je huidige decks is.
Ik heb bijvoorbeeld 3 dagen geleden mijn eerste royal giant gehad.
Als je nu in mijn excel sheet kijkt krijg ik ineens een shitload aanroyal giants.
Er zijn best wat variabelen om te testen idd!
Ik ga hem ook bijhouden voor mijn alt account idd! goed idee!
Een handtekening?!
Voor de rest nogsteeds lache spelletje, al zijn de kaarten die ik uit de chests krijg niet top
Ben benieuwdtellavist schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:51:
[...]
Daarnaast is het volgens mij ook afhankelijk of je net een nieuwe kaart unlocked hebt.
Ik heb bijvoorbeeld 3 dagen geleden mijn eerste royal giant gehad.
Als je nu in mijn excel sheet kijkt krijg ik ineens een shitload aanroyal giants.
Er zijn best wat variabelen om te testen idd!
Ik ga hem ook bijhouden voor mijn alt account idd! goed idee!
Wat is het gemiddelde spelerslevel dat meedoet tot nu?
Ik merk zelf dat ik mirror nog niet prettig vind, al hangt het heel erg af van je deck. Een double hog rider, elixr pump of goblin barrel kan erg goed werken. Mits je een andere kaart kwijt kan in je deck.Curva schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:44:
Hebben mensen hier ervaring met Mirror? Ik kreeg er van de week eentje en vanochtend weer een, nu kan ik hem dus upgraden naar level 2. Alleen ik kan 18 kaarten upgraden en gold kan je (helaas) maar 1 keer besteden. Dus ik hoor graag of het een aanrader is of niet.
[...]
Ben benieuwd
Als ik mirror in mn deck heb dan gebruik ik hem meestal niet. Dus heb ik dan maar 3 kaarten tot mijn beschikking ipv 4.
Je moet inderdaad even je geliefde Clan verlaten. Maar tijdens het toernooi worden de clans besloten zodat niemand kan joinen en na het toernooi gaat iedereen weer vrolijk terug naar zijn geliefde Clan :-)AequitasII schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:45:
Moet ik echt mijn geliefde TW2 verlaten om mee te kunnen doen?
Kut mobiel
[ Voor 11% gewijzigd door Chris Smoove op 17-03-2016 23:27 ]
Wat Jeff al zegt. Je moet tijdelijk je clan verlaten voor het tournament. Maar na het tournament kan je gewoon weer terug! Tournament duurt ongeveer een uur, anderhalf.AequitasII schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:45:
Moet ik echt mijn geliefde TW2 verlaten om mee te kunnen doen?
Dus woensdag om 19:45 join je de clan 'tweakers tourna' en rond 21:30 ga je gewoon weer terug naar tweakers2!
Gemiddelde ligt rond lvl 6-7!
Niet gekoppeld aan iTunes of Google?!Chris Smoove schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:26:
Mijn telefoon is dood, dus ik kan niemand accepteren in de clan.Heb proberen in te loggen op een andere device, maar krijg de eerdere voortgang niet tevoorschijn... rip
Kut mobiel
Een handtekening?!
[ Voor 38% gewijzigd door Chris Smoove op 17-03-2016 23:55 ]
Ik ben momenteel niet ingelogd met mijn google account maar wil dit wel gaan doen. Als ik eenmaal inlog vraagt hij mij of ik m'n lvl 2 account wil laden. Ik druk op annuleren maar dan blijf ik uitgelogd.
Iemand hier ook ervaringen mee?
Btw, voor mensen die geen plekje kunnen vinden in de andere drie tweakers clans. Join "Tweakers GoT", heeft nog maar 7 mensen, we willen graag meer.
[ Voor 43% gewijzigd door Chris Smoove op 18-03-2016 15:36 ]
Net supermagical chest opengemaakt, wat een zaad zeg..
383 goblins, 83 wizards, 9 witches, 2 pekka, 1 rage 1 xbow en 1 poison..
Heb nu ook geen flauw idee meer wat ik als dek moet doen.
Ik heb momenteel:
Archer lv 6
Spear Goblin lv 6
Hog lv 3
Giant Skel lv 2
Barb lv6
xbow lv 1
musketeer lv 4
minion horde lv7
En dan op de bank nog een witch die ik naar lv3 kan doen, PEKKA lvl 2, mini pekka lv3, wizards (87/2, dus lvl 5 denk ik?), inferno lv4, rage en poison lv1, zap lv 5, tesla lv 5, cannon lv 5, giant lv 4, en dus goblins met 412/4, dus iets van lvl 7 ofzo
[ Voor 80% gewijzigd door Wereldkaart op 19-03-2016 12:11 ]
De meeste dromen van een chest als deze.Wereldkaart schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:52:
Kan ik nog meedoen aan dat toernooi?
Ik heb momenteel:
Archer lv 6
Spear Goblin lv 6
Hog lv 3
Giant Skel lv 2
Barb lv6
xbow lv 1
musketeer lv 4
minion horde lv7
En dan op de bank nog een witch die ik naar lv3 kan doen, PEKKA lvl 2, mini pekka lv3, wizards (87/2, dus lvl 5 denk ik?), inferno lv4, rage en poison lv1, zap lv 5, tesla lv 5, cannon lv 5, giant lv 4, en dus goblins met 412/4, dus iets van lvl 7 ofzo
Zie vrij weinig erin zitten waar ik warm voor loop, zoals freeze, meerdere xbow, barbarians, balloons o.i.d.?

[ Voor 59% gewijzigd door Chris Smoove op 19-03-2016 16:12 ]
Welcome to the first round of balance changes since global launch! The way we approach card balance in Clash Royale is a combination of playtesting and looking at the stats - in particular, card use rates and win rates across all levels of play. You can expect monthly balance changes to keep gameplay fine tuned and as fun as possible.
One of our core design principles is "offense over defense", which you'll no doubt hear us reference many times. We're not entirely there yet, but we'll be vigilantly tweaking and tuning cards in that general direction.
In this batch of changes we're primarily looking to address a few frustrating defensive combinations and some underused cards:
X-Bow: Range decreased to 12 (from 13)
- We want to open the X-Bow up to a little bit more counterplay. A range reduction will mean you can no longer position it behind a Tesla, as well as across the river, and still hit your opponent's tower!
Tesla: Hit speed decreased to 0.8sec (from 0.7sec), lifetime decreased to 40sec (from 60sec)
- The Tesla's use rates and win rates don't show it as being overpowered; however, another of core design principles is that all cards should have weaknesses and counters, whereas the Tesla doesn't clearly have any. A lower hit speed will reduce its DPS versus bigger targets significantly, and also make it more vulnerable to groups of troops.
Cannon:: Lifetime decreased to 30sec (from 40sec)
- The Cannon offers a bit too much defensive power and value for 3 Elixir. A lower lifetime will reduce its staying power.
Princess: Hitpoints decreased by 10%
- When playing with Tournament Rule card levels, as a baseline we think Arrows should be able take out the Princess for an even Elixir trade. This hitpoint reduction ensures that’s the case. Additionally, the Princess has a very high use rate and could do with some added vulnerability overall.
Ice Wizard: Damage increased by 5%
- The Ice Wizard's main strength is control, but he could do with a little bit of extra damage to increase his value and make him more of a threat.
Prince: Charge speed decreased by 13%
- The Prince is currently the most used card in the game, but despite very popular opinion, he isn't overpowered when looking at his win rates. However, his ability to take down a tower on his own when left unchecked can be quite startling. Slowing down his charge speed a notch will give more time to react and counter.
Dark Prince: Charge speed decreased by 13%
- Both Princes ride the same breed of horse, and therefore it makes perfect sense that they move at the same speed!
Valkyrie: Hitpoints and damage increased by 10%
- The Valkyrie's use rates are quite low, as she still needs to find her place in the world. More damage and health should help her get there.
Royal Giant: Damage increased by 20%
- The Royal Giant's use rates and win rates are very low, showing that he is clearly underpowered. We wanted to give him significantly more damage, instead of boosting his hitpoints, so he could fulfill his dreams of becoming a wrecking ball.
Giant: Damage increased by 5%
- Giving the Giant a bit more damage, instead of hitpoints, will make him a more compelling choice overall, without making him any more potent on defense.
Rage: Gives 40% movement and attack speed boost (from 35%), duration decreased by 20%
- Rage can be an exciting and surprising card to see in action, but it's currently not quite strong enough to make the cut in most decks. By increasing the boost to 40% and lowering the duration, Rage will be a more intense and stronger offensive tool overall.
Poison: Damage increased by 5%
- Poison has fairly low use rates. A bit of damage over time will make it a more interesting choice next to Fireball and the other damage spells.
Mirror: Legendary Cards mirrored 1 level lower
- The Mirror is creating Legendary Cards at a disproportionately high level (slightly). After this change a level 5 Mirror will make a level 2 Legendary Card, and so on.
Three Musketeers: Cost decreased to 9 (from 10)
- Three Musketeers have a very low use rate. 9 Elixir will make them better value and less risk, hopefully increasing their allure.
Archers: Quicker initial attack (like Spear Goblins)
- The Archers' use rate falls off after the early game, while the Spear Goblins remain popular across all levels. We’re making their initial attack quicker, so they'll feel more responsive and effective.
Balloon: Hitpoints increased by 5%
- The Balloon has low use rates at the top, and many enemies (buildings!). More hitpoints should help it get to those towers!
Witch: Damage increased by 5%
- The Witch has very low use rates at the top. She needs a bit more damage to become relevant again.
Idem hier. Kom niet verder dan de tweede arena (ben net begonnen) want ik verzuip in de kobolt kaarten terwijl ik die nu niet gebruik. Ik moet nog steeds vier kaarten vrijspelen maar kom die maar niet tegen. Ik blijf voornamelijk kaarten krijgen van wat ik niet gebruik. Kom dus voorlopig ook niet verder.Curva schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:27:
Spel bevalt verder wel goed doordat er "leven" in zit in vergelijking met andere kaart games.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Komt wel goed, ik speel nu twee weken en heb mij zojuist weten te plaatsen in arena 5Lekker Ventje schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:24:
[...]
Idem hier. Kom niet verder dan de tweede arena (ben net begonnen) want ik verzuip in de kobolt kaarten terwijl ik die nu niet gebruik. Ik moet nog steeds vier kaarten vrijspelen maar kom die maar niet tegen. Ik blijf voornamelijk kaarten krijgen van wat ik niet gebruik. Kom dus voorlopig ook niet verder.
Spel bevalt verder wel goed doordat er "leven" in zit in vergelijking met andere kaart games.
En ik heb er geen geld in gestopt, wel probeer ik zoveel mogelijk kisten te openen als mogelijk is per dag.
[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 20-03-2016 11:28 ]
Freeze, barbs zijn de meest gebruikte kaarten. Zou niet weten waarom je die niet wil.Wereldkaart schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:20:
Kun je me uitleggen waarom?
Zie vrij weinig erin zitten waar ik warm voor loop, zoals freeze, meerdere xbow, barbarians, balloons o.i.d.?
Ik blijf heen en weer gaan tussen 630 en 670. Heb even op 700 gezeten omdat ik twee keer achter elkaar een tegenstander had die een slechte connectie had of bewust wilde verliezen maar daar heb ik geen schijn van kans. Ik gebruik de speerkobolds maar blijf kaarten krijgen voor de gewone kobolds en die drie draakjes.Nostordici schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:53:
[...]
Komt wel goed, ik speel nu twee weken en heb mij zojuist weten te plaatsen in arena 5
En ik heb er geen geld in gestopt, wel probeer ik zoveel mogelijk kisten te openen als mogelijk is per dag.
Ik heb er geen geld ingestopt en ga dat voorlopig ook niet doen, pas als ik regelmatig wisselende kaarten krijg wil ik dat best doen maar ik ga niet betalen voor weer een berg koboldkaarten
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ik ga nog andere decks uitproberen en kijk ook naar matches van anderen om te kijken wat die gebruiken. Kwam daarstraks op youtube bv een deck tegen met vrijwel alleen maar kaarten die weinig elixir kosten om zo een hoge verversingsgraad van kaarten te krijgen en weer snel aan die kaart met veel damage te komen.
Op dit moment probeer ik enkel cups te scoren om schatkisten te krijgen om meer mogelijkheden te krijgen om uit te proberen, hogerop komt wel een keer. Want als ik in de buurt van de 700 kom verlies ik toch weer de matches erna om tussen 630 en 650 uit te komen.
Maar wie weet wat vandaag brengt, ik heb nog twee gouden kisten staan.
Vraag, ik ga normaalgesproken van Android naar iOS. Kan ik door zelf een clan aan te maken de kaarten van Android naar iOS overhevelen?
Die zaten er dus niet in..stomley schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:00:
[...]
Freeze, barbs zijn de meest gebruikte kaarten. Zou niet weten waarom je die niet wil.
Wereldkaart schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:00:
Gewoon Tweakers invullen, dan zie je het:)

Uiteraard gedaan. Maar kan het niet vinden(of heeft het een andere naam ipv "Tweakers GoT"? Nee er kan hier overigens niet gescrolled worden
Ik zou proberen iets meer splash damage te krijgen. En een goede combo om torens kapot te krijgen.Royy90 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:14:
Sinds vorige week ook begonnen met dit spel en wil eens kijken hoe ver ik komen als F2P. Dit is het deck waar ik op dit moment mee speel:
[afbeelding]
Ik probeer Tweakers GoT te joinen maar kan deze clan niet vinden via search, kan dit kloppen?
Speel zelf
Lvl
6 goblins
6 spear goblins
6 barbs
5 tesla
2 baby dragon
3 hog rider
4 musketeer
6 arrows
De tweede en de laatste twee zijn van hier.Royy90 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:25:
[...]
[afbeelding]
Uiteraard gedaan. Maar kan het niet vinden(of heeft het een andere naam ipv "Tweakers GoT"? Nee er kan hier overigens niet gescrolled worden
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oké, dacht dat er ook een vierde was opgericht
UH ja, dat is Tweakers GoT maar die staat niet in de lijstRoyy90 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:05:
[...]
Oké, dacht dat er ook een vierde was opgericht
En er was er volgens mij nog eentje, maar die heet helemaal niet met iets van Tweakers in de naam.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja die Tweakers GoT wou ik in gaan omdat hiervoor een oproep was gedaan zag ik vorige week, kan hem alleen nu niet vindenZeror schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:12:
[...]
UH ja, dat is Tweakers GoT maar die staat niet in de lijst
En er was er volgens mij nog eentje, maar die heet helemaal niet met iets van Tweakers in de naam.
Ik was daarbij gegaan, maar van het weekend was de leider vertrokken, en daarna is snel iedereen ook vertrokken. Dus die clan is wegRoyy90 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:18:
[...]
Ja die Tweakers GoT wou ik in gaan omdat hiervoor een oproep was gedaan zag ik vorige week, kan hem alleen nu niet vinden
En voor Tweakers ben ik denk ik nog te laag in trophies. Mocht er een clan zijn waar ik met 1000-1150 trophies in kan dan hou ik me aanbevolen
Jij zal de plaats van JeffrijsJeff innemen!Wereldkaart schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:52:
Kan ik nog meedoen aan dat toernooi?
Ik heb momenteel:
Archer lv 6
Spear Goblin lv 6
Hog lv 3
Giant Skel lv 2
Barb lv6
xbow lv 1
musketeer lv 4
minion horde lv7
Een handtekening?!
Aaaah dat verklaart een hoop haha. Nou maar op zoek naar een andere clan dan.IdieEasy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:15:
[...]
Ik was daarbij gegaan, maar van het weekend was de leider vertrokken, en daarna is snel iedereen ook vertrokken. Dus die clan is weg
En voor Tweakers ben ik denk ik nog te laag in trophies. Mocht er een clan zijn waar ik met 1000-1150 trophies in kan dan hou ik me aanbevolen
We hebben weer twee plekken vrij in de tweakers.net clan en iedereen is welkom! Vermeld dus wel even je tweakers nickname bij je aanmeldingIdieEasy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:15:
[...]
Ik was daarbij gegaan, maar van het weekend was de leider vertrokken, en daarna is snel iedereen ook vertrokken. Dus die clan is weg
Misschien dat het idd handig is om de volgende clan weer tweakers3 te noemen, my bad voor de iets onhandige naamgevingSosua schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:59:
Is het niet verstandig om gewoon een Tweakers3 aan te maken. Zo kan je een beetje overzicht houden ipv een wildgroei aan "tweakers" clans.
[ Voor 15% gewijzigd door Intruder op 21-03-2016 10:24 ]
Zal me tussen de middag even aanmelden. Ingame heet ik Sir Target (ja, geen uniforme nicks...) Aanmelden gaat nu even niet, zit op het werkIntruder schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:24:
[...]
We hebben weer twee plekken vrij in de tweakers.net clan en iedereen is welkom! Vermeld dus wel even je tweakers nickname bij je aanmelding.

Dit is in princiepe je aanmeldingIdieEasy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:36:
[...]
Zal me tussen de middag even aanmelden. Ingame heet ik Sir Target (ja, geen uniforme nicks...) Aanmelden gaat nu even niet, zit op het werk
Aanmeldingen verlopen In-topic.
Welke clan zit je?
Een handtekening?!
Momenteel ben ik clanloos, ik heb heel kort in Tweakers GoT gezeten, maar die was vrij snel opgeheven. Speel ook pas sinds vorig weekend (9 dagen). Donaten heb ik nog niet gedaan omdat niemand om kaarten vroeg in Tweakers GoT.tellavist schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:37:
[...]
Dit is in princiepe je aanmelding
Welke clan zit je?
Denk dat jullie het over twee verschillende dingen hebben? Hij wou zich graag aanmelden voor de clan, die gaan nog niet via het topic aangezien ik niet kan invitentellavist schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:37:
[...]
Dit is in princiepe je aanmelding
Welke clan zit je?
Ik heb in de clan aangegeven dat je je vanmiddag aan gaat melden. Moet denk ik wel lukkenIdieEasy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:38:
[...]
Momenteel ben ik clanloos, ik heb heel kort in Tweakers GoT gezeten, maar die was vrij snel opgeheven. Speel ook pas sinds vorig weekend (9 dagen). Donaten heb ik nog niet gedaan omdat niemand om kaarten vroeg in Tweakers GoT.
[ Voor 44% gewijzigd door Intruder op 21-03-2016 10:43 ]
ExcusemoiIntruder schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Denk dat jullie het over twee verschillende dingen hebben? Hij wou zich graag aanmelden voor de clan, die gaan nog niet via het topic aangezien ik niet kan inviten. Jij bedoelt het toernooi denk ik?
[...]
Ik heb in de clan aangegeven dat je je vanmiddag aan gaat melden. Moet denk ik wel lukkenzal in ieder geval proberen om een plekje vrij te houden. Overdag lopen de aanmeldingen nooit zo hard, s'avonds krijg ik er erg veel, alleen niemand die de tweakers nickname vermeld en die kan ik dus niet verifiëren en dus ook niet accepteren.
Een handtekening?!
Aargh, ja vermoed dat dat gebeurt -.-'Intruder schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Denk dat jullie het over twee verschillende dingen hebben? Hij wou zich graag aanmelden voor de clan, die gaan nog niet via het topic aangezien ik niet kan inviten. Jij bedoelt het toernooi denk ik?
Anyways, ik zal de dus tussen de middag aanmelden voor de clan, het toernooi doe ik liever nog niet mee. Heb nog niet het idee dat ik na een week al competitief ben :x
ik was na 2 uur al competatief. Maar dat had niks met mijn kaarten/level te makenIdieEasy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:43:
[...]
Heb nog niet het idee dat ik na een week al competitief ben :x
Maar als je nu 9 dagen speeld is het niet echt een fair match denk ik nee.
Een handtekening?!
Competitief ben ik ook al wel, maar boven de 1200 trophies uitkomen gaat gewoon nog niet lukken, en mijn epics/mythicals zijn nog niet op niveau om hieraan mee te doen. Misschien de volgende keertellavist schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:45:
ik was na 2 uur al competatief. Maar dat had niks met mijn kaarten/level te maken![]()
Maar als je nu 9 dagen speeld is het niet echt een fair match denk ik nee.
Heb het maar meteen even gedaan, even de rust gevonden.Intruder schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:41:
Ik heb in de clan aangegeven dat je je vanmiddag aan gaat melden. Moet denk ik wel lukkenzal in ieder geval proberen om een plekje vrij te houden. Overdag lopen de aanmeldingen nooit zo hard, s'avonds krijg ik er erg veel, alleen niemand die de tweakers nickname vermeld en die kan ik dus niet verifiëren en dus ook niet accepteren.
Net als kers verse arena 5 persoon een arena 6 kistje gewonnen, lang leven het vage match making.IdieEasy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:43:
[...]
Heb nog niet het idee dat ik na een week al competitief ben :x
Het belangrijkste is kunnen verdedigen en op het juiste moment aanvallen.
Zo kunnen low level noobs andere verslaan.
Ik ben ook verslagen door iemand met 400 cups minder mja na 4 vriendschappelijke potjes is je strategie bekend en het hielp ook niet dat iemand met 1800 cups toen ineens op dat account zat
Asus GL703VM
Ik heb woensdag tot 21.00 les namelijk
[ Voor 18% gewijzigd door Royy90 op 21-03-2016 12:33 ]
Oef, de tijd heb ik om 8:00 gezet.Wereldkaart schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:24:
In welke tijdsspanne moet er gevochten worden?
Ik heb woensdag tot 21.00 les namelijk
Wellicht kunnen we in overleg met de andere deelnemers verplaatsen.
Eerst maar eens 8 deelnemers zien te vinden
Een handtekening?!
Ik heb twee tweakers zojuist gerejected. Excuses daarvoor, ligt niet aan jullie. De clan is gewoon weer vol..Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:28:
Ik wil graag joinen Martin1992 ben lvl 4 en heb 1072 tropies
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Bij mij ingame staat hij op 50/50. Bugje? En gewoon beetje in de gaten houden, zal vast wel weer iemand vertrekken ^^Sylver84 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:26:
Bedoel eigenlijk dat ik het jammer vindt
Asus GL703VM
BatsAap hierSylver84 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:27:
Zal het in de gaten houden, dank je
Er is gewoon nog erg veel animo. Dat merk ik ook aan de DM's die ik krijg. Helaas moeten we erg veel tweakers nee verkopen. Ik ben nog steeds voor een vierde tweakers clan, al moet de gene die die clan aanmaakt wel realiseren dat de clan waarschijnlijk niet met 1 week vol zou zijn en moet dus even geduld hebben
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Daar ging ik ook eigenlijk van uit. In het verleden (travian en dergelijke) had je altijd gelaagde clans waar je je naar de top clan kon op werken. Ik ga ook met plezier in een lagere clan zitten, zolang hij maar wel een beetje actief isTukk schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:44:
Mijn inziens kunnen we de lat in de groep iets hoger leggen, komt er vanzelf ruimte en houd je de actievere spelers.
Gezelligheid staat uiteraard erg hoog in het vaandel!
Echter is het in tweakers2 en tweakers.net ook gewoon hardstikke gezellig
Gelaagde clans lijken me helemaal geen gek idee.
Tweakers 1 glijd steeds verder van de leaderboard namelijk.
Er zijn mijns inziens aardig wat leden in tweakers 1 die niet zo heel fanatiek spelen, die zouden we kunnen wissellen met de andere tweakers clans voor fanatiekere spelers. Zodat we hoger in de leaderboards komen.
Eigenlijk zijn we met de tweakers1,2.net clans gewoon 1 grote clan van 150 leden. Alleen verdeeld in groepjes van 50. Logisch dat de hoogste in ranking dan bij de eerste 50 zitten.
Ik ben voor gelaagde clans
Een handtekening?!
iPhone 8 Plus iPad air 2
iPhone 8 Plus iPad air 2
Zondag is altijd kickronde.Tristal schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:16:
Letten de tweakers clans wel op leden die niet doneren? Volgens mij zijn er veel mensen inactief en dus kick dus kans voor nieuwe actieve spelers?
Daarnaast zijn vannacht om 00:00u de donaties weer gereset
Daar kan het aan liggen dus
Wij gaan niet dagelijks kijken wie wat doneert. beetje vroeg om gelijk al met de banhamer te zwaaien
Zondag gaan de mensen die op 0 staan pas plaats maken voor nieuwe leden.
En een occasional leaver of gekicked persoon.
[ Voor 23% gewijzigd door tellavist op 21-03-2016 15:24 ]
Een handtekening?!
Top! Dank voor de verduidelijking! Nou dan wacht ik maar rustig af.tellavist schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:22:
[...]
Zondag is altijd kickronde.
Daarnaast zijn vannacht om 00:00u de donaties weer gereset
Daar kan het aan liggen dus
Wij gaan niet dagelijks kijken wie wat doneert. beetje vroeg om gelijk al met de banhamer te zwaaien
Zondag gaan de mensen die op 0 staan pas plaats maken voor nieuwe leden.
En een occasional leaver of gekicked persoon.
iPhone 8 Plus iPad air 2
Moeten mensen natuurlijk ook willen. Ik vind prima in tweakers2. Mag soms wat meer online maar is gezellig. Jarl ragnar ben ik.tellavist schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:09:
Eerlijk gezegd ben ik het eens met de 2 bovenstaande.
Gezelligheid staat uiteraard erg hoog in het vaandel!
Echter is het in tweakers2 en tweakers.net ook gewoon hardstikke gezellig
Gelaagde clans lijken me helemaal geen gek idee.
Tweakers 1 glijd steeds verder van de leaderboard namelijk.
Er zijn mijns inziens aardig wat leden in tweakers 1 die niet zo heel fanatiek spelen, die zouden we kunnen wissellen met de andere tweakers clans voor fanatiekere spelers. Zodat we hoger in de leaderboards komen.
Eigenlijk zijn we met de tweakers1,2.net clans gewoon 1 grote clan van 150 leden. Alleen verdeeld in groepjes van 50. Logisch dat de hoogste in ranking dan bij de eerste 50 zitten.
Ik ben voor gelaagde clansMaar hé, ik bepaal niet! dit moet wel een algemene beslissing zijn!
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 21-03-2016 23:38 ]

Gisteren arena 6 behaald en ook die giant chest gekregen. Elke kist die ik geopend heb; die je elke 4 uur krijgt en van de 10 crown challenges zaten allemaal mortar kaartjes in..
It's a sign manCurva schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:06:
Nou, mijn giant chest was weer een aanfluiting. 3 soorten kaarten gekregen; de elixer pomp (5 tal kaarten), stuk of 14 wizzard kaartjes en 187 mortar kaartjes…..![]()
Gisteren arena 6 behaald en ook die giant chest gekregen. Elke kist die ik geopend heb; die je elke 4 uur krijgt en van de 10 crown challenges zaten allemaal mortar kaartjes in..
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik wordt verder niet snel chagrijnig, maar als ik mortar tegenover me krijg dan heb ik er al een hekel aan, laat staan mortar en xbow, die combinatie is ook helemaal in tegenwoordig. Kan niet wachten tot de xbow generfd wordt in ieder geval
Ik zou wel counters in mijn deck kunnen gooien, maar aangezien de andere helft van mn tegenstanders niet met mortar speelt is dit ook niet handig. Dan heb ik bijvoorbeeld een lightning waar ik verder niks aan heb. Het enige wat ik me kan bedenken wat werkt is een rocket.
Ik heb precies hetzelfde!Curva schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:06:
Nou, mijn giant chest was weer een aanfluiting. 3 soorten kaarten gekregen; de elixer pomp (5 tal kaarten), stuk of 14 wizzard kaartjes en 187 mortar kaartjes…..![]()
Sinds ik in arena 6 zit wordt ik doodgegooid met mortar en fireballs..