Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Enige probleem is:Zeror schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:43:
Had nog een ideetje gepost op het clash royale forum. Zo ideaal voor de Tweakers clans zijn
http://forum.supercell.ne...p/1069943-Upgrading-clans
De hele clan leaderboard wordt hier door elkaar gegooid.
Hoe ga je een clan levelen dan?
Een handtekening?!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Gisteren begonnen en ondertussen level 3 met 630 trophies.
Lijkt me leuk om ook 1 van de tweakers clan te joinen!
Was er al een tweakers 3 clan opgericht waarbij ik me kan aansluiten?
Of is er een plekje in 1 van de andere tweakers clans?
Zoeken op naam "tweakers" met locatie NL levert me nu 5 resultaten op (inclusief de tournament clan) maar zo te zien zijn de tweakers clans van hier 50/50 vol
Nick op Clash Royale is Stefancik overigens
[ Voor 5% gewijzigd door stefanass op 22-03-2016 11:56 . Reden: nick toegevoegd ]
Zou wel leuk zijn als dat zo geregeld was, hoef je je ook niet zo druk te maken over wat je wel of niet krijgt. Uiteindelijk krijg je het toch wel.As others have stated, chests are fixed. 240 chests in the cycle, 3 are Magic, 3 are Giant, and the rest are Silver and Gold.
ik vraag me alleen af of dat waar isIdieEasy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:30:
Hmm, lees het volgende net op reddit:
[...]
Zou wel leuk zijn als dat zo geregeld was, hoef je je ook niet zo druk te maken over wat je wel of niet krijgt. Uiteindelijk krijg je het toch wel.
Na een beetje rond googlen lijkt het er wel op. De beste uitleg kwam ik hier tegen:
http://clashroyalearena.com/tips/how-does-the-chest-drop
Dat is inderdaad de enige die totaal random valt. Ik dacht kans van 1:1000 maar dat weet ik niet zeker.Wereldkaart schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:38:
Ik kreeg laatst een supermagical chest, maar die staat er niet tussen?
Kun je dan niet gewoon een clan met onbeperkt aantal leden maken en dat de beste leden voor de ranking meedoen. Zit je ook niet meer met het probleem van dat je tig clans moet maken als je uit grote community komt.Zeror schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:43:
Had nog een ideetje gepost op het clash royale forum. Zo ideaal voor de Tweakers clans zijn
http://forum.supercell.ne...p/1069943-Upgrading-clans
Ik hou de drops bij in Google Spreadsheet, en tot nu toe klopt ie helemaal. Ben bij drop 98 speeldag 19.IdieEasy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:20:
[...]
Na een beetje rond googlen lijkt het er wel op. De beste uitleg kwam ik hier tegen:
http://clashroyalearena.com/tips/how-does-the-chest-drop
Helaas nog geen Super Magical ontvangen
Verwijderd
Er is ook een handige app in de (in ieder geval) Apple App Store genaamd: Royale Chests. Geeft keurig aan wanneer je weer een gold, giant of magical chest krijgt.Ruudgo schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 00:14:
[...]
Ik hou de drops bij in Google Spreadsheet, en tot nu toe klopt ie helemaal. Ben bij drop 98 speeldag 19.
Helaas nog geen Super Magical ontvangen
Echter lastig toe te passen als je niet weet bij welke drop je zit.
Is het niet zo dat het aantal wins, gelijk staat aan je aantal drops?Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:47:
[...]
Er is ook een handige app in de (in ieder geval) Apple App Store genaamd: Royale Chests. Geeft keurig aan wanneer je weer een gold, giant of magical chest krijgt.
Echter lastig toe te passen als je niet weet bij welke drop je zit.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Nu wel, maar in het begin ging de cycle gewoon door als je alle slots vol had, en toch bleef winnen. Nu stopt de cycle dan.Intruder schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:21:
[...]
Is het niet zo dat het aantal wins, gelijk staat aan je aantal drops?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Bij 2 aanvallen maakte hij het verschil door de hoofdtoren omver te duwen.
Mijn deck met zowel tesla en cannon laat ik aan kant liggen na deze patch.
Had ik nu maar een witch of die baby dragon
Net een Giant en Witch tegen maar vond er weinig verschil in zitten. Volgens mij was er totaal 700 damage gedaan. Had hierbij wel de mazzel dat de tegenstander geen Arrows had en mijn skelet army neer schoothaborym schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:55:
Net ff een aanval gedaan en merk dat direct dat de giant een stuk sterker is geworden! Die 5% is wel een goed te zien.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja en het duurt ook veel langer voordat een skelet army hem afmaakt, waardoor een bomgooier het wel heel makkelijk heeft. mini pekka erachter en paar klapjes en het is klaar.haborym schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:55:
Net ff een aanval gedaan en merk dat direct dat de giant een stuk sterker is geworden! Die 5% is wel een goed te zien.
Eindelijk de 1100 grens doorbroken ook
Asus GL703VM
PSN: Curvaa_
Alleen damage is met 5% verhoogdSylver84 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:12:
[...]
Ja en het duurt ook veel langer voordat een skelet army hem afmaakt, waardoor een bomgooier het wel heel makkelijk heeft. mini pekka erachter en paar klapjes en het is klaar.
Eindelijk de 1100 grens doorbroken ook
Heeft zeer goede crowdcontrol, dps is wat laag, maar het verlaagt de dps van enemy troops aanzienlijk.Curva schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:13:
Iemand ervaring met de Legendary Ice Wizzard? Zie dat zijn DPS minder is dan de gewone wizard.
[ Voor 29% gewijzigd door Chris Smoove op 23-03-2016 12:48 ]
was vergeten te melden dat ie van lvl 4 naar 5 is gegaanChris Smoove schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:47:
[...]
Alleen damage is met 5% verhoogd
[...]
Heeft zeer goede crowdcontrol, dps is wat laag, maar het verlaagt de dps van enemy troops aanzienlijk.
Asus GL703VM
Heb 1280 trophies maar doe het enorm rustig aan, ik battle enkel om chests te krijgen, als ik er 4 heb stop ik weer (muv voor de Crown Chest van 10 crowns).
Zit nu in Arena 4, en speel met dit deck:
Musketeer lvl 4
Hog Rider lvl 4
Mini Pekka lvl 4
Goblins lvl 6
Valkyrie lvl 4
Barbarians lvl 6
Minion Horde lvl 6
Baby Dragon lvl 2
Hiervoor speelde ik aardig wat met Barbarian+Goblin Hut, maar vond dat ook niet ideaal.
Mis ik nog wat in mijn deck of heb ik enorme zwakten er in zitten? Heb soms moeite als een tegenstander een Tesla Coil of X-Bow gebruikt. Moet ik misschien een Giant (Skeleton) toevoegen ipv iets?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je hebt geen giant nodig, want je gebruikt al een hog deck zo te zien. Je mist alleen fireball (en freeze).Angeloonie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:58:
Speel het spel nu ook zo'n 1,5e week. Best interessant, leuker dan Hearthstone maar wel zelfde soort opzet.
Heb 1280 trophies maar doe het enorm rustig aan, ik battle enkel om chests te krijgen, als ik er 4 heb stop ik weer (muv voor de Crown Chest van 10 crowns).
Musketeer lvl 4
Hog Rider lvl 4
Mini Pekka lvl 4
Goblins lvl 6
Valkyrie lvl 4
Barbarians lvl 6
Minion Horde lvl 6
Baby Dragon lvl 2
Hiervoor speelde ik aardig wat met Barbarian+Goblin Hut, maar vond dat ook niet ideaal.
Mis ik nog wat in mijn deck of heb ik enorme zwakten er in zitten? Heb soms moeite als een tegenstander een Tesla Coil of X-Bow gebruikt. Moet ik misschien een Giant /9Skeleton) toevoegen ipv iets?
Ik speel al wat langer maar sommige dingen tik ike cht nog niet aan, daarnaast heb ik ook nog steeds die Prince nietAngeloonie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:58:
Speel het spel nu ook zo'n 1,5e week. Best interessant, leuker dan Hearthstone maar wel zelfde soort opzet.
Musketeer lvl 4
Hog Rider lvl 4
Mini Pekka lvl 4
Goblins lvl 6
Valkyrie lvl 4
Barbarians lvl 6
Minion Horde lvl 6
Baby Dragon lvl 2
Mis ik nog wat in mijn deck of heb ik enorme zwakten er in zitten? Heb soms moeite als een tegenstander een Tesla Coil of X-Bow gebruikt. Moet ik misschien een Giant /9Skeleton) toevoegen ipv iets?
Blijf het vraag vinden hoe groot het verschil is.
Wat?Famous schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:13:
[...]
Ik speel al wat langer maar sommige dingen tik ike cht nog niet aan, daarnaast heb ik ook nog steeds die Prince niet![]()
Blijf het vraag vinden hoe groot het verschil is.
Te weinig animo!
Een handtekening?!
Jammer voor de mensen die zich ingeschreven hadden
Was er een speciale reden waarom alleen mensen uit de tweakers clans mee mochten doen? Weet niet hoeveel mensen er mee lezen van buiten die clans maar dat zou nog kunnen helpen
Zou nog wel een keer georganiseerd kunnen worden, ik heb het toernooi wel gemeld in de chat. Maar die leest niet iedereen.
Achteraf had ik een clan message rond moeten sturen, als ze dat ook binnen tweakers2 doen dan ben ik ervan overtuigd dat je makkelijk 8 mensen krijgt. 8 van de 150 moet toch lukken xD.
Zijn hier btw (co) leaders van tweakers2 actief?
Die namen lijst in de startpost is best klein als je er vanuit gaat dat we aan een 4e clan bezig zijn. Wordt die alleen bijgewerkt door Intruder? anders kan je ook de mensen toevoegen die zich melden (dat is tenslotte met tweakers naam) of die het hebben gemeld hier in dit topic. En misschien een idee om de clan erbij te vermelden.
@Intruder: Fratti (Cyril G) is leader in 2
[ Voor 3% gewijzigd door freggell op 24-03-2016 08:37 ]
Ik denk dat dat geen onwil is, een nieuw bericht wordt IMHO niet duidelijk aangegeven.Intruder schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:36:
[...]
Zou nog wel een keer georganiseerd kunnen worden, ik heb het toernooi wel gemeld in de chat. Maar die leest niet iedereen.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ingame name: shortround
Tweakers nick: Tristal
iPhone 8 Plus iPad air 2
Tweakers name: pr0xyius
Ingame name: pr0xyius (lekker makkelijk haha)
En inderdaad wat Tristal zegt krijgen we een DM?
Nu staat er 1 in de shop voor 2000 coins. Is het het waard om dat te kopen?
Hangt af van je deck maar is wel een erg veel gebruikte spell en goede spell.Wereldkaart schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:53:
Ik heb dus geen freeze spell.
Nu staat er 1 in de shop voor 2000 coins. Is het het waard om dat te kopen?
Maakt veel andere combinaties (denk hog rider, baloon en goblin throw) mogelijk
Momenteel ook een magical chest ontvangen, die is nu aan het unlocken!
Inmiddels gebruik ik de volgende deck, en deze lijkt nu aardig te werken:
Knight 7
Minion Horde 7
Arrows 7
Barbarians 7
Spear goblins 7
Giant 5
Musketeer 5
Prince 2
Op dit moment 1400 gold in kas, kan 10 upgrades uitvoeren, maar wacht even wat er uit de magical chest komt morgenochtend en ga kijken of ik dan een nuttige upgrade heb.
[ Voor 22% gewijzigd door Sleehond op 24-03-2016 21:15 ]
Heb mindere kaarten en bungel rondom 1750
Spijtig, was heel mooi initiatief.
Ik kon mij niet vrijmaken maar als het nog eens georganiseerd wordt neem ik zeker deel als ik kan!
Hopelijk implementeert supercell ooit een tournament feature waarbij je tower- en kaartlevels kunt 'matchen',
zou episch zijn.
Ik krijg blijkbaar niets anders in arena 5, heb er al 60 kaarten van maar voorlopig lijkt het mij niet zo'n aantrekkelijke kaart.
In tweakers2 hebben wij (ik en nog wat andere) er ook veel en ze blijven maar binnenkomen.demol88 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:09:
Trekt 'zap' op iets?
Ik krijg blijkbaar niets anders in arena 5, heb er al 60 kaarten van maar voorlopig lijkt het mij niet zo'n aantrekkelijke kaart.
Dit terwijl ik genoeg kaarten nog niet heb

Ik heb zelf ook het gevoel dat je voornamelijk de kaarten krijgt waar je er weinig van hebt. Echter zijn dat meestal juist de kaarten die ik niet wil hebben, aangezien je de andere kaarten wel koopt of vraagt. Ik wacht nu bijvoorbeeld al meer dan een week op mijn laatste twee elixr pumps.... Toen de royal giant uit kwam kreeg ik die constant, dat is nu zelfs mijn hoogste common kaart, nu krijg ik hem dus nooit meer.Famous schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:08:
[...]
In tweakers2 hebben wij (ik en nog wat andere) er ook veel en ze blijven maar binnenkomen.
Dit terwijl ik genoeg kaarten nog niet heb
De randomness van de kaarten die je krijgt in de chests schijnt niet helemaal random te zijn. Uiteraard zijn de kansen voor common > rare > epic > legendary. Daarnaast lijkt de app ook een soort geschiedenis van ontvangen kaarten bij te houden. Als je een bepaalde kaart veel minder ontvangen hebt dan een andere is de kans op de weinig ontvangen kaart groter.Intruder schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:00:
[...]
Ik heb zelf ook het gevoel dat je voornamelijk de kaarten krijgt waar je er weinig van hebt. Echter zijn dat meestal juist de kaarten die ik niet wil hebben, aangezien je de andere kaarten wel koopt of vraagt. Ik wacht nu bijvoorbeeld al meer dan een week op mijn laatste twee elixr pumps.... Toen de royal giant uit kwam kreeg ik die constant, dat is nu zelfs mijn hoogste common kaart, nu krijg ik hem dus nooit meer.
Praktisch gezien betekend dit dat je als je een arena omhoog gaat vooral de nieuwe common kaarten ontvangt totdat je er ongeveer evenveel hebt ontvangen als je van de andere common kaarten al ontvangen had.
Ik denk overigens niet dat de kaarten die je vraagt in je clan effect hebben op deze verdeling, maar dat is een gevoel.

NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
iPhone 8 Plus iPad air 2
Ik win 75% van de tijd maar maak geen progressie meer, ik krijg alleen maar zilveren en gouden kisten maar daar zit zelden wat nuttigs in, vrijwel altijd upgrades voor hele lage mannetjes (Skeletten enz).
Is dit een periode waar je even doorheen moet of ben ik nu op het punt beland dat je echt geld moet uitgeven om verder te komen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
dit is nu al een tijdje zo , ook alleen zilveren en gouden kisten met weinig bijzonders er in
een verloren potje is ongeveer -37 trofeeën en gewonnen net onder de 30 , ook niet helemaal evenredig
[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 27-03-2016 17:10 ]
Was tot 2 weken geleden rond de 1750-1800 trophies, nu verlies ik bijna elke match, terwijl ik hetzelfde deck gebruik.
Heb ook vrij weinig zin om weer alles te gaan veranderen, daar de rest van m'n kaarten ook een stuk lager zijn dan m'n main deck..
[ Voor 23% gewijzigd door Temraakle op 28-03-2016 08:50 ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoe heet je in de game?Donstil schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:08:
Ik heb ook een requuest gestuurd, alleen nadat ik op het versturen druk komt er directie beeld dat ik gebanned van uit de clan, dit terwijl ik nog nooit lid geweest ben
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
Ik zit er de komende vijf minuten zeker op.
[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 28-03-2016 13:16 ]
ingame name: Shadow
[ Voor 11% gewijzigd door Shadow771 op 29-03-2016 13:16 ]

Zelfs in een Golden Chest zit meer interessants.
ik had iets van 180 motar en 16 elixer pompenCurva schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 07:29:
Gisteren weer een giant chest aangezet en daarnet geopend; de zoveelste tegenvaller2 wizzard kaartjes, 17 inferno kaartjes (die ik niet gebruik) en 187 bomber kaartjes (die ik niet meer gebruik).
Zelfs in een Golden Chest zit meer interessants.
Tukk schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:41:
Klopt het dat iemand die wordt gereject nooit meer kan joinen in een clan?
Source: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Thread:158615Yes, pretty much what Marko is saying, kicking someone fro, a clan blocks them from joining for 24 hours. If the banned brother talked in clan chat and less the 100 messages have been sent since then then you will be able to re-invite him by tapping his name and choosing profil and then invite in the top right. If not then you will have to wait for 24 hours until the ban expires.
Dus 24 uur later zou hij weer moeten kunnen joinen.
Kreeg ik die 16 elixir pompen maarredbullet schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:40:
[...]
ik had iets van 180 motar en 16 elixer pompen
Rustig beginnen, anticiperen op de tegenstander en pompen neer blijven zetten. Zeker wanneer je de laatste minuut dubbele elixir ontvangt, kun je de tegenstander vaak wel pakken doordat je veel troepen kan deployen in zeer korte tijd.
vraag ze maar in de clan aan ik heb er nog wel een aantal overCurva schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:38:
[...]
Kreeg ik die 16 elixir pompen maarIk moet zeggen dat ik die erg handig vind.
Rustig beginnen, anticiperen op de tegenstander en pompen neer blijven zetten. Zeker wanneer je de laatste minuut dubbele elixir ontvangt, kun je de tegenstander vaak wel pakken doordat je veel troepen kan deployen in zeer korte tijd.
en dan wordt er tenminste iets anders gevraagd als barbaren

Het is een sign. Je moet nu de cheeky mortar deck gebruiken.redbullet schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:40:
[...]
ik had iets van 180 motar en 16 elixer pompen
Waar is hij precies goed voor?
Ik hanteer nu een dek waarmee ik echt vrijwel alles win:
Pekka lv 2
Giant Skeleton lv 2
Barbarian Lv6
Wizard Lv6
Musketeer lv 5
Freeze lv 1
Hogs lv 4
Zit nu op 1750 tropheen
Enige zwakte is een mass troop offensive van de tegenstander als je geen wizard in je handen krijgt:(
Met de Valkyrie kom je ook wel een eind opzich.Remmetje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:48:
Ik mis nu ook echt een fatsoenlijke AOE dmg in mijn deck. Ik ben net level 6 geworden maar ik heb nog steeds geen Wizard of Dragon. Met alleen de skeleton bomber als AOE dmg dealer kom je niet heel ver
Valkyrie vind ik persoonlijk niet fijn. Vaak zie je dat er veel kleine units op een grote units worden gegooid (zoals je Giant of Prince). Het is dan wel fijner om dit te combineren met een ranged AOE dmg dealer.Zeror schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:55:
[...]
Met de Valkyrie kom je ook wel een eind opzich.
Met Valkyrie lok je deze drops ook niet uit bij de tegenstander.
Maar goed zo lang speel ik de game nog niet, ik kan het ook helemaal mis hebben
Valk vind ik echt geweldig. Goeie prince, aoe stopper.Remmetje schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:58:
[...]
Valkyrie vind ik persoonlijk niet fijn. Vaak zie je dat er veel kleine units op een grote units worden gegooid (zoals je Giant of Prince). Het is dan wel fijner om dit te combineren met een ranged AOE dmg dealer.
Met Valkyrie lok je deze drops ook niet uit bij de tegenstander.
Maar goed zo lang speel ik de game nog niet, ik kan het ook helemaal mis hebben
Verwijderd
Zal binnenkort eens aankloppen bij één van de Tweakers clans (zodra er plek is
¯\_(ツ)_/¯
wait whut je zit in arena 2 en je moet tegen hogs?Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:48:
Pffff. Net veel verloren. Gelukkig nu flink terug geknokt. Ik kom vaak uit nu tegen mensen met een hoger level. Ook hebben die vaak draken. Barbaren en hogs. Dat heb ik allemaal nog niet. Nog 3 trofeeën voor arena 3. Ik wacht eerst mijn gouden kist af en probeer dan te winnen. Dan kan ik hopelijk snel wat nieuwe kaarten vrij spelen.
Verwijderd
Jep, ben ze 2x tegengekomen.redbullet schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:35:
[...]
wait whut je zit in arena 2 en je moet tegen hogs?
Dan komen ze uit arena 4 en zitten nu in 2
Speel nu met het onderstaande, en dat gaat best aardig:
Witch 2
Musketeer 4
Balloon 2
Minion Horde 7
Barbarians 7
Prince 2
Baby Dragon 2
en dan of met Goblin Hut 4 of Inferno Tower 4, maar eigenlijk vind ik allebei niet lekker werken, maar weet ook niet echt een alternatief. Misschien gewoon Spear Goblins(6)/Goblins(6) of Minions(6)?
Op welk niveau/trophies speel je?Angeloonie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:55:
Mijn deck van vorige week ben ik snel weer mee gestopt, kan er niet goed mee overweg.. (Angeloonie in "\[iOS/Android] Clash Royale")
Witch 2
Musketeer 4
Balloon 2
Minion Horde 7
Barbarians 7
Prince 2
Baby Dragon 2
en dan of met Goblin Hut 4 of Inferno Tower 4, maar eigenlijk vind ik allebei niet lekker werken, maar weet ook niet echt een alternatief. Misschien gewoon Spear Goblins(6)/Goblins(6) of Minions(6)?
Gezien je balloon en prince zou ik serieus nadenken over freeze, als je die mocht hebben. Het freezen van wat de enemy als counter van je balloon gooit is behoorlijk sterk. en ik heb freeze nog niet
Ik vind dat je best dure troepen hebt en erg aanvallend.. Alleen Minion Horde en Barbarians kunnen defensies veel doen. Misschien een tesla als laatste erbij doen?Angeloonie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:55:
Mijn deck van vorige week ben ik snel weer mee gestopt, kan er niet goed mee overweg..
Witch 2
Musketeer 4
Balloon 2
Minion Horde 7
Barbarians 7
Prince 2
Baby Dragon 2
edit: zoals IdieEasy hierboven al aangeeft is Freeze een goede optie. Focus op 2 (hooguit 3) soorten aanvallen en probeer verder je defensie goed neer te zetten.
Loon - Freeze & Prince icm Baby dragon/Freeze/Minion Horde/WitchMusketeer?
[ Voor 11% gewijzigd door Curva op 30-03-2016 10:02 ]
1 fireball geeft mij 6 elixer voorsprong op die pushCurva schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:59:
Combinatie van Barbs en Minion Horde is aanvallen erg sterk. Ik gebruikte ze allebei in mijn deck maar nooit als aanvallende combinatie. Laatst werd een toren van mij in een keer kapot gemaakt door deze combinatie en nu doe ik het zelf![]()
[...]
Ik vind dat je best dure troepen hebt en erg aanvallend.. Alleen Minion Horde en Barbarians kunnen defensies veel doen. Misschien een tesla als laatste erbij doen?
Wizard zou me 5 elixer opleveren haha
En ik heb ze beide in mijn deck
Een handtekening?!
Zit op 1357 atm en Arena 4, heb freeze 1 (maar kan naar 2).IdieEasy schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:59:
[...]
Op welk niveau/trophies speel je?
Gezien je balloon en prince zou ik serieus nadenken over freeze, als je die mocht hebben. Het freezen van wat de enemy als counter van je balloon gooit is behoorlijk sterk. en ik heb freeze nog niet
Tesla zou kunnen, maar is Inferno dan niet beter? Of juist een goedkope unit als Goblins?Curva schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:59:
Combinatie van Barbs en Minion Horde is aanvallen erg sterk. Ik gebruikte ze allebei in mijn deck maar nooit als aanvallende combinatie. Laatst werd een toren van mij in een keer kapot gemaakt door deze combinatie en nu doe ik het zelf![]()
[...]
Ik vind dat je best dure troepen hebt en erg aanvallend.. Alleen Minion Horde en Barbarians kunnen defensies veel doen. Misschien een tesla als laatste erbij doen?
Ik zou voor speargoblins gaanAngeloonie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:03:
[...]
Zit op 1357 atm en Arena 4, heb freeze 1 (maar kan naar 2).
[...]
Tesla zou kunnen, maar is Inferno dan niet beter? Of juist een goedkope unit als Goblins?
Een handtekening?!
Niet iedereen heft een Fireball bij zich en op dat moment op handen, idem voor Wizzard. Het ligt natuurlijk ook aan de timing.tellavist schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:02:
[...]
1 fireball geeft mij 6 elixer voorsprong op die push![]()
Wizard zou me 5 elixer opleveren haha![]()
En ik heb ze beide in mijn deck
Ik vind de Tesla wel goed, heb nog niet veel met een inferno gespeeld.Angeloonie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:03:
Tesla zou kunnen, maar is Inferno dan niet beter? Of juist een goedkope unit als Goblins?
Maar zoals ik al in mijn post hierboven zei, je troepen zijn duur en erg aanvallend. Wissel bijvoorbeeld Musketeer/Witch/Baby dragon om voor spear goblins. Met die groene mannetjes heb je goedkope defensie troepen. Ik zou dan kiezen om Witch eruit te halen, aangezien je niet met een Golem of Giant speelt.
Verwijderd
Denk het inderdaad. Nu in Arena 3 met 803 trofeeën. Hopelijk snel wat nieuwe sterkere troepen.redbullet schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:53:
Dan bekijk het zo dat zijn mensen die diep gezakt zijn
Dan komen ze uit arena 4 en zitten nu in 2
Daarnaast krijgen we misschien (elke dag bidden jongens!) GOLD BONUS per win!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EcipDHB5Um4]
Een handtekening?!
Verwijderd
Level 1 is niet veel. Maar ze zijn goedkoop te upgraden,
Kun je samenvatten wat die twee inhouden?
De lavahound is eigenlijk een vliegende golem, had ik gehoord, weet niet of dat nog zo is. Wat zijn skeleton warriors?
While the Lava Pup and Skeleton Warriors seem somewhat insignificant, for those lucky enough to land the Legendary Lava Hound in Arena 4 and up, the new character will allegedly bring 3,000 hit points but cost you 8 elixir to deploy.
Meanwhile, the leaks also allege that gold will soon be rewarded for winning battles, with the amount won starting at 5 gold pieces and going up to 20 at each arena level jump.
source: http://www.idigitaltimes....ward-gold-and-more-520946
Denk ook dat je weinig legendary kaarten zult zien in arena 4. De personen die ze krijgen, hebben of enorme mazzel, of geven geld uit. Als ze geld uit geven zullen ze behoorlijk stijgen dus niet meer in 4 zitten. Dus je zult in arena 4 alleen tegen de mazzelaars met de legendary's spelen.
Ik zie die legendary's als een manier voor supercell om alsnog geld te krijgen uit de mensen die al 10.000 euro in het spel hebben zitten en maxed zijn op de rest.
[ Voor 10% gewijzigd door Intruder op 31-03-2016 10:22 ]
Als ik hem achter barbs zet of tegelijk met me witch dan gaat het heel hard met de tegenstander. Ik heb me deck daarvoor gewijzigd.
Verwijderd

Verwijderd
Meestal Reus voorop, soms samen met prins. Anders met Musketier en dan een bomwerper nog mee.redbullet schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:26:
wat is je manier van spelen? zet je de musketeer achter je tank? of je mini pekka?
Ligt eraan wat je krijgt. Soms Reus met bomwerper en pijlgoblins (weet even de naam niet precies) en boogschutters.
Mini Pekka meestal na het slopen van de eerste toren als extra kracht om de kroon toren te vernietigen. Merk wel dat Pekka steeds minder wordt gebruikt. Nu vaker Barbaren.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 11:36 ]
Ik begin altijd met het inzetten van twee units (combinatie van Giant/Baby Dragon/Barbarians/Valkyrie) afhankelijk van wat ik krijg in het begin. Vrijwel direct erachteraan stuur ik wat kannonenvoer in de vorm van Archers, Speargoblins of Minions. Meestal krijg daarmee wel serieuze damage op de eerste toren als ze inderdaad doorbreken, maar wordt jammergenoeg vaak gecountered door de tegenstander waardoor ik alles kwijt bent voordat de toren bereikt wordt.
Deck: Minions (lvl 6), Speargoblins (lvl 7), Baby Dragon (lvl 2), Archers (lvl 5), Giant (lvl 4), Arrows (lvl 6), Valkyrie (lvl 4), Barbarians (lv 6)
Ik mis de AOE een beetje. Ik vermoed dat je vaker verliest van de zoo (zwerm) decks? Dus veel minions, veel goedkope kaarten? Ik zie weinig wat bijv effectief met de 6 minions kan dealen. Persoonlijk zou ik prins eruit gooien en witch erin. Witch kan ook redelijke damage doen op gebouwen, spawned skeletons als distraction en doet ranged AOE damage (dus ook tegen flying).Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Meestal Reus voorop, soms samen met prins. Anders met Musketier en dan een bomwerper nog mee.
Ligt eraan wat je krijgt. Soms Reus met bomwerper en pijlgoblins (weet even de naam niet precies) en boogschutters.
Mini Pekka meestal na het slopen van de eerste toren als extra kracht om de kroon toren te vernietigen. Merk wel dat Pekka steeds minder wordt gebruikt. Nu vaker Barbaren.
Mocht je in Tweakers.net zitten dan ben ik het komend half uur online voor friendlies (even boterham naar binnen gooien).
[ Voor 6% gewijzigd door IdieEasy op 31-03-2016 12:01 ]