[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 16:13
tellavist schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:43:
@Speedy, misschien is het handig dat je even in de openingpost zet hoe je de clans kan joinen.

Volgens mij denken heel veel mensen dat je uitgenodigd moet worden. dit is niet het geval.
Je zoekt de clan naam op en klikt op: Join, vervolgens meld je je tweakers ID in de aanvraag. en zet je erbij dat je van tweakers.net af komt.

Je stuurt dus ZELF de uitnodiging naar de clan, wij niet naar jouw :)
Dat dacht ik al dat je zelf een invite aanvragen.
Alleen zoals tukk zegt, ik zie bij tweakers geen request button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
syntesia schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:29:
[...]

Dat dacht ik al dat je zelf een invite aanvragen.
Alleen zoals tukk zegt, ik zie bij tweakers geen request button.
Heb net even geleaved, er staat eeen request to join button.
Echter, wanneer je deze aanklikt en de request stuurt. staat er bij mij inderdaad "unable to join the clan"
Ik weet nu niet of de invite in de clan gegaan is of niet. Dat moet ik even afwachten :)
Denk niet dat er op dit moment een elder online is.

Het zou ook te maken kunnen hebben met iets van een timer ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door tellavist op 09-03-2016 17:53 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wij kregen vanmiddag meer dan genoeg join verzoeken, dus misschien gaat het mis serverside

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Speedy55 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:57:
Wij kregen vanmiddag meer dan genoeg join verzoeken, dus misschien gaat het mis serverside
Ja zal het daar wel aan gelegen hebben denk ik.

Dus vooralsnog gewoon de "request join" button gebruiken. Dan in je request je tweakers nick name zetten en melden dat je van tweakers komt.

Als de request join niet zichtbaar is. Heb je waarschijnlijk minder dan 800 trophies?

Zou iemand dit kunnen conformeren?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:41
syntesia schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:14:
Wie moet ik nu een DM sturen voor de clan, Mijn nickname is ook gewoon syntesia btw.
erg leuk spel :D
Niemand ;),je moet naar het clan tabblad gaan en zoeken op de naam tweakers, we hebben momenteen drie clans, tweakers, tweakers2 en tweakers.net. Als er in deze clans plek is dan zou je een request kunnen sturen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Sinds een paar dagen ook aan de gang gegaan met het spel. Spel bevalt me beter dan ik had verwacht. :)

Willen jullie in de tweakers clan nog een bepaald minimum trophies of kan iedereen gewoon aanmelden?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Net drie keer achter elkaar die Mega Skelet met die bom tegen gehad. Tweemaal level 2 andere was level 1.
Drie keer verloren... Ding heeft veel HP en als die bom kapot gaat zijn of al je troops weg of veel HP van je gebouw..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Zeror schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:25:
Sinds een paar dagen ook aan de gang gegaan met het spel. Spel bevalt me beter dan ik had verwacht. :)

Willen jullie in de tweakers clan nog een bepaald minimum trophies of kan iedereen gewoon aanmelden?
We hanteren op dit moment een minimum van 800 trophies in de tweakers 1 clan. Voornamelijk omdat we in de top 30 clans zitten van NL :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik wil graag bij tweakers1, maar jullie zitten altijd vol! :@
1100 trophies, net hogrider unlocked :D
Die giant skeleton is zo OP, win vrijwel alles sinds ik hem twee dagen geleden kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Nu zijn er een paar plekken als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyzi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-08 07:34
Zo, request om te joinen gestuurd. Ben t een beetje zat om tussen de 12 jarige kiddos in een clan te zitten, waar het hoofdonderwerp is wie er voor leider mag spelen.

Speel het spel zelf nu sinds een dag of 3, helemaal geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe werkt dat donaten eigenlijk in de clan? Wat donate je bijv.?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je donate kaarten. Je kan zowel vragen als geven. Je ziet dan de vraag in de clan chat met een donate button.
Als je geeft krijg je gold en exp. tip: als iemand een rare nodig heeft die je in de store kan kopen voor 40 gold, dan krijg je 50gold er voor terug: clan member een extra kaart en jij 10gold gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ah ok. Cool. Ik zal morgen eens kijken om een aanvraag te sturen naar één van de Tweakers clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Je bent welkom! Tweakers1 heeft dus een minumum van 800 en de andere twee clans hebben geen minimum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Yeah, net de leukste match tot nu toe gespeeld.

Ik zat op 1680 trophies dus moest nog 1x winnen voor de promotie naar arena 6. Kom ik tegen een Lvl 8 te staan (ben lvl6).

Win ik gewoon met 3-0 *O* *O* *O*

Dit spel is soms zo frustrerend maar soms oh zo leuk :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik word echt godsganse lijp van die fucking skeletten army.
Letterlijk elk potje dat ik verlies is tegen iemand met dat leger. ondanks dat ik bijv arrows heb om ze af te schrikken.

Ik heb gewoon vet ongeluk en krijg die kaart maar niet. Van 0-700 rating had ik maar 2 loses serieus. nu zit ik tussen 750-900 hele tijd heen en weer te gaan. Verschillende decks proberen maar die kut skeletten verkrachten me te vaak.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

tellavist schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:30:

Hier nog een cool artikel over hoe de chinesen van plan zijn clash royale te domineren!!
Erg cool om te lezen!

http://www.moesport.com/2016/03/09/chinas-esports-elite-ready-take-clash-royale-storm/
Dit laat me wel heel erg zien dat de game pay2win is. (ja ik weet dat je alles ook kan krijgen door het gratis te doen theoretisch) maar je hebt gewoon zooooo veel voordeel als je veel geld hebt om daar aan uit te kunnen geven.

Als je leest dat die clan in de top 5 zit en de eigenaar het rijkste kind van china is dan zegt dat toch genoeg.
Spendeer paar duizend euro's en je hebt genoeg kaarten om alles sterk te maken etc.

Zo jammer van zulke games als dit want het spel zelf is echt heel leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat Supercell de battles lekker continentaal gaat indelen dan net zoals bij bijvoorbeeld MMO's. Geen last meer van die gekke Chinezen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ricmaniac schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:17:
Letterlijk elk potje dat ik verlies is tegen iemand met dat leger. ondanks dat ik bijv arrows heb om ze af te schrikken.

Ik heb gewoon vet ongeluk en krijg die kaart maar niet. Van 0-700 rating had ik maar 2 loses serieus. nu zit ik tussen 750-900 hele tijd heen en weer te gaan. Verschillende decks proberen maar die kut skeletten verkrachten me te vaak.
Je moet ze ook niet afschrikken met arrows. :+
Je moet je arrows bewaren totdat die skeleton army spawned.
Op deze manier heb jij altijd arrows klaar als hij skeleton army klaar heeft om te spelen.
Je kaartrotatie in een potje is niet random, elk potje heb je een andere kaartrotatie, in het potje zelf niet.
Dit betekend dat je tegenstander ook steeds dezelfde kaartrotatie heeft.

Dropt hij skelleton army -> arrows erbovenop.
De volgende keer dat hij weer skelleton army klaar heeft om te spelen, zul jij je arrows ook weer klaar hebben staan.

Probeer niet in minion swarm te trappen wanneer hij die eerst speelt. pak bijvoorbeeld speargoblins om die te counteren. Ik lok ook wel eens arrows uit met 3x minions. zoveel mensen trappen daar in.. vervolgens heeft mijn skeleton army gewoon vrij spel...

Wat je ook kan doen is een extra AoE kaart in je deck stoppen. bijvoorbeeld giant/wizard of giant/valk of giant/witch. dan gooi je je giant voorop en een AoE kaart erachter. kunnen ze skelleton armys droppen wat ze willen, maar wizard/valk/witch maakt daar korte metten mee... :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Gisteravond dat ook maar even paar potjes geprobeerd. Niet echt mijn ding dit spel. Had een rij kaarten die ik nog niet kon openen (eerste was nog bezig). Werd niet echt getriggered om nog meer door te spelen of naast een kaartendeck echt iets op te bouwen.
Dan toch liever dorpjes bouwen ala CoC.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tellavist
Ricmaniac schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:17:

Voor al uw Countervragen:

Hier een reddit post over hoe je ELKE kaart kan counteren!

En HIER nog een cool artikel van 'clashwithash'(youtuber) over de beste kaarten die je MOET hebben in zijn opinie (en waarom).

Lees ze :)

[ Voor 76% gewijzigd door tellavist op 10-03-2016 09:43 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

tellavist schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:27:
[...]

En HIER nog een cool artikel van 'clashwithash'(youtuber) over de beste kaarten die je MOET hebben in zijn opinie (en waarom).

Thanks. Ik wist ook niet dat in het potje de rotatie altijd hetzelfde is. nogmaals bedankt :P Maar idd ik gebruikte al wel die arrows en dat is enige goeie counter tegen die army ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellavist schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:27:
[...]

Zeker een handige artikels.

Wat betreft het counteren van bepaalde kaarten: daar kom je naarmate je speelt vanzelf achter. Maar dit geeft natuurlijk wel extra inzicht in het counteren.

Van de 10 Most useful Common cards heb ik er momenteel 7 in m'n deck + Baby Dragon. Wizard, Fireball en Archers gebruik ik niet. Had dus al een een prima idee over welke kaarten goed zijn (door te kijken naar TV Royale gevechten).

Vervolgens wil ik jullie ook nog even wijzen op een website: www.clashmeta.com
Deze website plaatst artikelen en geeft hierin aan welke kaarten op dit moment het meest gebruikt worden in de Top 1000 decks (volgens mij). Prima voor als je in onzekerheid zit over welke kaarten up te graden.
Hier vind je bijvoorbeeld dat Witch, Giant en Skeleton Army (welke early zeer overpowered lijken) in latere stadia van het spel weinig gebruikt worden, omdat ze worden overschaduwt door bijvoorbeeld Hogs en Wizard.
Het is dus niet efficiënt om voor deze kaarten clandonaties te vragen of goud uit te geven, omdat je ze later toch vervangt, terwijl de (spear) goblins altijd bruikbaar blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 19:12
Komt het bij jullie ook wel eens voor dat je niet alle gedoneerde kaarten daadwerkelijk ontvangt? Is mij nu al 2x opgevallen dat ik de melding krijg dat er x kaarten gedoneerd zijn en er maar y kaarten zijn bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Droxia schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:06:
Komt het bij jullie ook wel eens voor dat je niet alle gedoneerde kaarten daadwerkelijk ontvangt? Is mij nu al 2x opgevallen dat ik de melding krijg dat er x kaarten gedoneerd zijn en er maar y kaarten zijn bijgeschreven.
Het kan zijn dat deze al gedoneerd waren toen je nog ingelogd was. Als je het spel dan afsluit, komt de melding alsnog omhoog dat je kaarten hebt gekregen als je het spel weer opstart. terwijl je deze eigenlijk al gehad hebt :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hmm ik heb me deck wat aangepast en kom eindelijk iets verder nu . Mini pekka er uit gehaald die is echt overrated imo, als ik decks tegen me krijg met mini pekka kan k hem bijna altijd makkelijk killen met gewoon goblins, nog 1 win en dan zit k op 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik zie een hype ontstaan, er bestaan ondertussen al 6 tweakers clans :P. Zijn er volgens mij drie daadwerkelijk van het forum. 4 als je de inactieve tweakers[2] mee telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranquilFlame
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-01 19:01
Ik ben ook maar eens gaan spelen. Leuk spelletje. Ik merk vooral dat ik het moeilijk heb tegen Prince. Als ik die niet tegen heb win ik vaak wel. Ik heb me aangemeld voor de tweakers.net clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
TranquilFlame schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:20:
Ik ben ook maar eens gaan spelen. Leuk spelletje. Ik merk vooral dat ik het moeilijk heb tegen Prince. Als ik die niet tegen heb win ik vaak wel. Ik heb me aangemeld voor de tweakers.net clan.
Als je het moeilijk hebt tegen een bepaalde unit moet je even de counter guide lezen die ik een paar posts hierboven heb gepost! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
tellavist schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Als je het moeilijk hebt tegen een bepaalde unit moet je even de counter guide lezen die ik een paar posts hierboven heb gepost! :)
Ik heb hem ook in de startpost gezet, als ik handige artikelen tegenkom dan plaats ik die daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:39:
[...]

Ik heb hem ook in de startpost gezet, als ik handige artikelen tegenkom dan plaats ik die daar.
Ik ben nog al een artikelen slet/update/insight slet.
Leuk dat je hem in de openingpost mee neemt!

Ik drop gewoon alles wat ik intressant vind over CR in het forum :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
tellavist schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:58:
[...]

Het kan zijn dat deze al gedoneerd waren toen je nog ingelogd was. Als je het spel dan afsluit, komt de melding alsnog omhoog dat je kaarten hebt gekregen als je het spel weer opstart. terwijl je deze eigenlijk al gehad hebt :)
Nee dat was niet het geval. Bij de laatste keer dat het me opviel had ik 40/50 van de kaart toen ik de request deed en dacht dus erna te kunnen upgraden, maar nadat ik er 10 had ontvangen stond de teller op 47/50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen prince gebruik ik vaak barbarian met daarachter minions of archers.... meestal overleven enkele barbarians dit en je hebt meteen een leuke aanvalsset: buffer van melee met daarachter ranged units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Dat werkt als je barbarians hebt. Anders werkt het skeleton army wel.
Minions in combo met goblins wil ook werken om de prince te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
voor prince, giant en (mini) pekka gebruik ik tombstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:22
Tegen prince gebruik ik Minion Horde, is ie zo weg :-)
Erg handig tegen Prince, Pekka en barbaren, een sterke Minion Horde. Wil z.s.m. Minion Horde naar level 6 brengen, eerst Giant naar level 5 brengen (nog 1 kaart nodig!)

[ Voor 67% gewijzigd door Sleehond op 10-03-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bommengooier level 7...
De rest is echt nog noobisch. Vandaag wel mini draak en balloon gekregen en de balloon geüpgraded. Volgens mij is die balloon echt sterk, morgen eens mee spelen :Y

Edit:
SC, de beste uitmelkers. 228 gems verschil tussen gelijke kisten direct openen.. :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KazhRTLH3iue7B7GegrbFaDx/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gXjsCCcOtzwcNgnzQsyVmhpV/full.png

[ Voor 40% gewijzigd door Famous op 11-03-2016 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Uninstalled. Toch niet mijn ding.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Laatst online: 26-08 09:41
Heb zojuist een request gestuurd naar tweakers.net.
Begin het spel eindelijk een beetje door te krijgen qua strategie :P (662 trophy's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Tylen schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:03:
Uninstalled. Toch niet mijn ding.
_/-\o_ same here... het pay to progress gehalte is me iets te erg

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:59
Hbe eindleijk een reuzenkist, maar ik speel het ook maar af en toe, maar het blijft net genoeg boeien om t na paar uur weer aan te zetten. Tot het pay to prigress te irritant gaat worden :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
net zijn er 6 kleuters uit de clan gegaan :')
volgens mij hebben ze een eigen clan opgericht nu alleen heeft geen enkele van die 6 kleuters ooit iets fatsoenlijks gedoneerd :p

edit: volgens mij zijn het er nu +/- die weg zijn gegaan :')

[ Voor 15% gewijzigd door redbullet op 11-03-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik met bij de Tweakers Clan aanmelden?
Zit op 1447 trophies en heb binnen de clan (Donate.nl) 122 gedoneerd :)

edit: ben nu even clanloos, hoor graag als er weer spots open gaan

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Je kan een aanmelding doen, wel graag je nick vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:16:
Je kan een aanmelding doen, wel graag je nick vermelden.
Done & thnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tellavist
Oke dan, hier gaat tie haha!
Dit is mijn eerste video die ik ooit online gepost hebt dus waarschijnlijk een beetje cringy... (en de mic staat te dicht bij ;))

Waar ik het ook al in tweakers1 over gehad heb is een theorie die me al een tijdje bezig houd.
Het lijkt er namelijk op dat wanneer je lang achter elkaar speelt, je aan het einde veel moeilijkere tegenstanders krijgt.

Nou heb ik dit geanalyseerd en in excel verwerkt. Voor uitleg moet je dus even het filmpje kijken!
(hij is in het engels omdat hij ook op reddit staat)

[ Voor 8% gewijzigd door tellavist op 11-03-2016 18:40 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een ideetje geplaatst voor de game op het Clash Royale forum. Wilde hem hier ook even delen met de hoop dat er iets in gezien wordt. :)
http://forum.supercell.ne...Singleplayer-Challenge%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• depr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 16:59
Zag dat er plekje vrij was in tweakers, heb gelijk request gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• depr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 16:59
tellavist schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:18:

Nou heb ik dit geanalyseerd en in excel verwerkt. Voor uitleg moet je dus even het filmpje kijken!
[video]
Wow, interessante theorie!
Misschien een systeem opzetten met Google Docs oid waaraan iedereen kan bijdragen zodat het verband kan onderzocht worden met meer data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Als je geen request met nick van hier erbij doet, krijg je geen accept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldia
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:43
tellavist schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:18:
Oke dan, hier gaat tie haha!
Dit is mijn eerste video die ik ooit online gepost hebt dus waarschijnlijk een beetje cringy... (en de mic staat te dicht bij ;))

Waar ik het ook al in tweakers1 over gehad heb is een theorie die me al een tijdje bezig houd.
Het lijkt er namelijk op dat wanneer je lang achter elkaar speelt, je aan het einde veel moeilijkere tegenstanders krijgt.

(hij is in het engels omdat hij ook op reddit staat)

[video]
Bevestigt inderdaad wel wat ik ook al dacht. Mooie analyse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me ook opviel: ik deed een lange(re) streak van aanvallen en net als de grafiek verloor ik op een gegeven moment veel meer dan dat ik won. Echter, toen ik van deck wisselde met een andere speelstijl begon ik direct weer te winnen.... hmzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Tweakers.net zit trouwens ook al weer vol. Hadden even een trage start qua leden, maar de clan zat na 5 dagen alweer vol. Animo genoeg dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tijd voor 4e clan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

We hebben weer 2 plekjes vrij in Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
Er is ook nog de tweakers spin-off clan:
MISSeR

Daar zitten ook een hoop leden van tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hehehe, Tweede dag dat ik dit spel speel, mijn eerste magical chest drop gekregen. Dit gaat een lekkere boost worden voor mijn kaartjes/levels :D

Inmiddels ook 700 kroontjes.

Voor de crowchest moet je 10 kronen halen volgens omschrijving, maar in praktijk lijken dit er 100 te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

IdieEasy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:36:
Hehehe, Tweede dag dat ik dit spel speel, mijn eerste magical chest drop gekregen. Dit gaat een lekkere boost worden voor mijn kaartjes/levels :D

Inmiddels ook 700 kroontjes.

Voor de crowchest moet je 10 kronen halen volgens omschrijving, maar in praktijk lijken dit er 100 te zijn?
Je moet er tien halen, kroontjes worden pas geteld NADAT de wachttijd voorbij is.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
IdieEasy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:36:
Voor de crownchest tellen de kronen die je behaald tijdens de battle. Dus win je met 2-1 krijg je 2 kronen voor je chest, maar verlies je met 1-2 krijg je 1 kroon. Per battle kun je dus maximaal 3 kronen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Tukk schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:49:
[...]

Je moet er tien halen, kroontjes worden pas geteld NADAT de wachttijd voorbij is.
Hmm Misschien snap ik het systeem dan nog niet helemaal, maar als ik + 20 kronen kreeg voor een win telde dat als +2 voor de chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 19:50
IdieEasy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:51:
[...]
Hmm Misschien snap ik het systeem dan nog niet helemaal, maar als ik + 20 kronen kreeg voor een win telde dat als +2 voor de chest.
Kronen = Aantal torens die je gesloopt hebt. Dus max 3 per potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Het gaat om het aantal towers wat plat gaat in de match. Niet om de aantallen trophies die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Speedy55 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:53:
Het gaat om het aantal towers wat plat gaat in de match. Niet om de aantallen trophies die je krijgt.
Grrrr.... Kronen zijn torens, en de kroontjes zijn trophies :D

Maar goed, dat verwijst dus naar de kronen aan het eind van de match. Weer wat geleerd!
Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 13:51
Heb nu het afgelopen al een paar spelletjes gehad waarbij de tegenstander soms al 2 kaarten speelde vooral die van mij tevoorschijn komen.
Redelijk irritant als er al troepen halverwege jouw helft zijn en jij dan pas iets spelen, daar mogen ze toch iets aan doen.
Het gebeurde zowel op Wifi als 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Heren!
Voor degenen die op android zitten en die zich afvragen: zou ik clash royale op de pc kunnen spelen: Ja dat kan!

Heb er een videotje over gemaakt! (Geprobeerd te editen, is nog best lastig haha)
[YouTube: https://youtu.be/wlhlKZ-JXsk]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
2200 gold en niet de juiste upgrades klaarstaan. Frustrerend :-( haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Wat mij echt vet zou lijken is clan wars haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Door dit topic heb ik gisteren toch maar eens gekeken wat voor game het nu eigenlijk is. En tot mijn verbazig is het ook nog lachen ook! Enige nadeel is dat het zo ontiegelijk lang duurt voordat een kist geopend wordt. Nu heb ik wel een kort vraagje voordat ik direct mijn diamanten (of wat zijn het :)) verspil, waar kun je deze het beste aan besteden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze vooral gebruikt om gold te kopen. Zeker in het begin heb je daar een chronisch te kort aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:54:
Ik heb ze vooral gebruikt om gold te kopen. Zeker in het begin heb je daar een chronisch te kort aan.
Ja idd. Als ik dat eerder had geweten dan had ik dat ook gedaan. Helaas had ik mn gems al 'verspild' aan het versneld openen van de kistjes. Je kan beter wachten ipv versneld openen. Het goud wat je terugkrijgt in zo'n kist staat in de meeste gevallen niet in positieve verhouding tot de gems die je er aan uitgeeft.
Als je dus je gems uitgeeft aan goud en je hebt dus een flinke goudvoorraad, kun je ook sneller eventueel een extra epic card ofzo erbij kopen (deze kosten 2000 goud ofzo in de shop), zodat daar niet op hoeft te wachten. Goud heb je ook erg veel nodig voor het upgraden van je cards. Het is dus een beetje een afweging maken wat het liever wilt. Het een kan indirect weer makkelijker zijn om het andere op te leveren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Klinkt logisch. Ik ga ze denk ik ook maar gebruiken om goud te genereren! Ik houd het namelijk wel free to play :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Remmetje schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:12:
Klinkt logisch. Ik ga ze denk ik ook maar gebruiken om goud te genereren! Ik houd het namelijk wel free to play :D
Als je erg veel geduld heb zou ik wachten tot 500 gems, heb je 10.000 gold voor. Terwijl 1000 gems 60 kosten. Scheelt je dus 100 Gems.

Al kost het wel veel tijd om 500 gems te sparen uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Sleehond schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:55:
2200 gold en niet de juiste upgrades klaarstaan. Frustrerend :-( haha!
Had het hier andersom..
Kon gisteren de knight kopen voor 2000 gold maar had maar 400 :'(

Krijg wel ontzettend veel tesla's de laatste tijd, wellicht eens gebruiken. Hogs moet ik nog even goed onder de knie krijgen, vind hem toch redelijk snel dood gaan maar tegen mezelf vind ik hem behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Famous schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Had het hier andersom..
Kon gisteren de knight kopen voor 2000 gold maar had maar 400 :'(

Krijg wel ontzettend veel tesla's de laatste tijd, wellicht eens gebruiken. Hogs moet ik nog even goed onder de knie krijgen, vind hem toch redelijk snel dood gaan maar tegen mezelf vind ik hem behoorlijk irritant.
Prince bedoel je denk ik haha? Tesla zit standaard in mijn deck, als je m in het midden iets voor je torens plaatst dan kan ie beide lanes beschermen. Hog rider is heel sterk icm de freeze spell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
aDutchCow schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:56:
[...]

Prince bedoel je denk ik haha? Tesla zit standaard in mijn deck, als je m in het midden iets voor je torens plaatst dan kan ie beide lanes beschermen. Hog rider is heel sterk icm de freeze spell :)
Ja, Prince ja :Y
Die mis ik wel echt in mijn deck.

Die tesla heb ik wel eens tegen maar als je draak + loon aan de zijkant gooit negeert die hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:59
Wat voor deck gebruiken jullie? Ik deed in het begin altijd een reus en mini pekka erin erin, maar nu ik een 'spam' deck gebruik gaat het wel veel beter. behalve als ik een wizz of draak tegenover me krijg die splash damage doet :/ Zit op 1376 cups nu, hopelijk kan ik arena 5 halen vandaag. Ik wil toch echt die wizz unlocken. Oh en die irritante prince, moet ook eens een keer langskome

[ Voor 8% gewijzigd door Musta op 15-03-2016 13:16 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intruder
Musta schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:07:
Wat voor deck gebruiken jullie? Ik deed in het begin altijd een reus en mini pekka erin erin, maar nu ik een 'spam' deck gebruik gaat het wel veel beter. behalve als ik een wizz of draak tegenover me krijg die splash damage doet :/ Zit op 1376 cups nu, hopelijk kan ik arena 5 halen vandaag. Ik wil toch echt die wizz unlocken. Oh en die irritante prince, moet ook eens een keer langskome
Ik heb zelf een controlerend deck, plaats vaak vroeg een tesla en probeer die tesla te defenden met mn kaarten. Als de tegenstander een grote push maakt dan probeer ik die met zo min mogelijk elixr te stoppen, dus bijvoorbeeld een volle push stoppen met alleen een poison spel. Vervolgens ga ik vol op de aanval met barbs en een hog rider. Waar ik bijna altijd goblins en spear goblins achteraan gooi, maar wel op afstand zodat een fireball ze niet af maakt.

Mijn main deck:
- Baby dragon (geweldig tegen een grote push zonder air attackers), kun je samen met de tesla makkelijk een mega pus mee stoppen.
- barbs, als tanky element en als afleiding voor mn hog rider
- Hog rider
-Tesla, 1 van de belangrijkste kaarten. Dit aangezien de tesla ervoor zorgt dat de tegenstander mijn toren niet sloopt. ik ga met de tesla om zoals ik met mijn crown towers zou doen.
- Poison, soms kun je een push van 10 elixt met alleen tesla en poison + de crown tower damage, stoppen
- Arrows, om minions mee af te maken of andere low health troops.
- (spear) golblins, lekker goedkoop en goede afleiding om de turret heel te laten.

Avg cost van het deck is 3.5 elixr en ik zit momenteel op 2480 trophies.

Dit deck werkt erg goed tegen alle elementen die je opnoemt, wizzard kun je makkelijk aan, even wachten tot de wizzward de tower target en dan iets erop gooien, baby dragon net zo. Prince kun je stoppen met alleen goblins, tesla en crown tower doen de rest (5 elixr push gestopt met 6 elixr, maar jij hebt dan nog wel een tesla staan). Poison heb je verder echt nodig tegen giants en golems. Verder zou je ipv poison ook goed fireball kunnen gebruiken.

Enige decks waar ik veel tegen verlies zijn decks die erg veel controle hebben. Dus decks met rockets als enige damage op de crown tower en voor de rest alleen maar buildings zoals tesla, canon en inferno. Xbow decks komt ik steeds vaker tegen, ik verloor ze eigenlijk elke keer maar die win ik nu ook regelmatiger.

[ Voor 6% gewijzigd door Intruder op 15-03-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Waarmee sloop jij je tegenstander dan? Mis je geen witch of de prins? Wat is je 8ste kaart?

[ Voor 13% gewijzigd door Wackmack op 15-03-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
intruder heeft 2x goblins -> spear en normale

1 potje mee gespeeld en dik verloren ermee XD
Hij sloopt de tegenstander met barbs en hog zover ik het begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Hog alleen is erg makkelijk te counteren. Barbs plaatsen of goblins en klaar. Barbs met hog in het midden zorgt ervoor dat de barbs van de tegenstander op mijn barbs gaan rammen. Verder sloop ik de verdedeging tegen die aanval met mn poison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Intruder schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:57:
Hog alleen is erg makkelijk te counteren. Barbs plaatsen of goblins en klaar. Barbs met hog in het midden zorgt ervoor dat de barbs van de tegenstander op mijn barbs gaan rammen. Verder sloop ik de verdedeging tegen die aanval met mn poison.
Maar hoe doel je de grote klappen uit? Filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Is er overigens nog plek in 1 van de Tweakers clans? Ik merk nu al dat wanneer je in een clan zit dat je elkaar daadwerkelijk kunt helpen om beter te worden. Plus is het ook lachen om tegen mensen te spelen (vriendschappelijke potjes) die je ook op het forum terug kunt vinden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intruder
Wackmack schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:00:
[...]

Maar hoe doel je de grote klappen uit? Filmpje?
Heb zo helaas geen filmpje. Het idee is in dus om de hogrider naar de toren te krijgen. Dat ding doet bijna net zoveel damage als een prince en stopt niet voor andere troops. Mijn level 6 hogrider doet 256 damage per hit, als ik daar nog een poison achteraan doe heb ik erg veel damage op de turret. Poison level 3 doet 20 damage per seconde over 10 seconden. Dus 200 damage op een turret.

Stel de hogrider raakt de turret 1 keer en ik gooi poison, dan is dat 456 damage, meestal hit de hogrider ook wel meer dan 1 keer. Ook krijgen troops dan veel dmg die in de poison staan dus verspilt de enemy ook elixr.

Het is echter geen deck waarmee je 3 crowns haalt. Ik 1 crown mn enemy meestal en probeer zo gecontroleerd mogelijk te defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:44:
[...]

Het is echter geen deck waarmee je 3 crowns haalt. Ik 1 crown mn enemy meestal en probeer zo gecontroleerd mogelijk te defenden.
Dit is vrij normaal als je tegen je trophie plafond zit.
Ik merk nu ook dat ik bijna nooit meer een 3 crown win haal.
Als je aan het trophie pushen bent, gaat het toch niet om het aantal crowns. het gaat omdat je wint :)

Enige nadeel is dat de crownchest zo ontzettend lang duurt :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
tellavist schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:40:
[...]

Dit is vrij normaal als je tegen je trophie plafond zit.
Ik merk nu ook dat ik bijna nooit meer een 3 crown win haal.
Als je aan het trophie pushen bent, gaat het toch niet om het aantal crowns. het gaat omdat je wint :)

Enige nadeel is dat de crownchest zo ontzettend lang duurt :+
Dat weet ik nog niet zozeer, met dit deck haal ik sowieso nooit 3 crowns. Alleen als het levelverschil belachelijk groot is. Heb bijvoorbeeld een een golem deck waarmee ik verlies of 3 crown. Natuurlijk hebben je trophies invloed, maar je deck heeft meer invloed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:56:
[...]

Dat weet ik nog niet zozeer, met dit deck haal ik sowieso nooit 3 crowns. Alleen als het levelverschil belachelijk groot is. Heb bijvoorbeeld een een golem deck waarmee ik verlies of 3 crown. Natuurlijk hebben je trophies invloed, maar je deck heeft meer invloed denk ik.
Ik weet dat ik met jouw en mijn deck echt wel 3 crowns kan halen (heb eerder bijna het zelfde deck gehad als jij(alleen skeletons ipv goblins) en gewoon 3 crowns gehaald.

Het probleem is alleen dat het riskant is om voor 3 trophies te pushen. (dat doe ik dan ook niet)
Ik pak gewoon 1 toren en ga dan in de verdediging, als hij een foutje maakt ga ik voor de 2e, maar niet voor de crown tower.
Ik denk best dat we 3 crowns kunnen halen, alleen moeten we dan riskant spelen. Ik weet zeker dat we dan in trophies naar beneden gaan :+
Je kunt beter slim en controlerend spelen als je je trophies een beetje hoog wilt houden.

Of je pakt een inferno,tesla,xbow,bombtower,rocket, fireball deck... wat een rotklus op die neer te halen met ons deck zeg.
Heb je echt lightning + witch ofzo voor nodig. :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ben volledig in to Clash Royale en wil graag in een Tweakers clan !! in game naam is hetzelfde als hier op het forum : Cardwizard , wacht op een vrije spot , trofeeën schommelt zo rond de 1000 momenteel

[ Voor 9% gewijzigd door Cardwizard op 15-03-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Random zaadspel is t ook. Kan maar niet normaa boven 1100 cups komen. Zeer veel decks geprobeerd maar het is met net welk deck je tegenkomt. Totaal niet te sturen zoals je COC aanval wel te sturen / te plannen is zeg maar.

T spel is zeer vermakelijk en verslavend maar anderzijds zo verrot random....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel herkenbaar... ik zit ook tegen die 1100 cups aan te hikken. Ik Heb nu een aantal maal een arena 4 gespeeld en zelfs een paar keer gewonnen, maar ik red het toch niet om in arena4 te overleven en val steeds terug naar arena3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Intruder schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:57:
paar potjes mee gespeelt ipv arrows en poison, zap en fireball

65% gewonnen een paar zelfs met meerdere crowns.
van de verloren potjes was het verschil minimaal en een aantal keren gelijk met bijna winst :+

edit:
van arena 4 naar 5 met dat dek nu kijken hoelang ik in arena 5 blijf :p

[ Voor 6% gewijzigd door redbullet op 16-03-2016 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tellavist
*O* TWEAKERS TOURNAMENT TIME *O*

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2r283ko.jpg

(de spelers worden nog door elkaar geschud, bovenstaande is nog niet de indeling)

Voorlopige deelnemers zijn:

- Tellavist (Tweakers1)
- Intruder (Tweakers1)
- Qzar (Tweakers1)
- Official Bacon (Tweakers1)
- Wereldkaart (??)
- Kaloewase (Tweakers1)
- 7 ???
- 8 ???

Het is tijd voor het eerste Tweakers tournement!
Dit tournement wordt georganiseerd op Woensdag 23 maart om 20:00 NL tijd

Aan de hand van het aantal aanmeldingen worden de tegenstanders geloot doormiddel van teamopolis.com! Bij oneven aantal zal de laatst aangemelde afvallen.

Het tournament zal in een aparte clan gehost worden door mijzelf in de clan genaamd: Tweakers Tourna

De reden achter deze aparte clan is zodatalle members uit alle tweakers clans kunnen deelnemenn aan het tournament. zit je dus in tweakers2 tweakers.net of tweakers GoT, dan kan je je gewoon aanmelden. Je moet dan wel op voor de afgesproken tijd in de 'tweakers tourna' clan zitten.
Wanneer het tournament afgelopen is, kun je gewoon terug naar je oude clan!

- Alleen de deelnemers worden toegelaten (dit om trolling te voorkomen)

- Alle tweakers1 tweakers2 tweakers.net deelnemers mogen zich in DIT forum opgeven!
Clanchat aanmeldingen kunnen ook geregistreerd worden, deze moeten echter ook even doorgegeven worden in dit forum. ik kan alleen de clanchat van tweakers1 volgen.

Spelregels:

- Best of 3 games, (finale best of 5)
- Beide spelers mogen 2 kaarten bannen.
- Verliezer van de game mag 2 kaarten in zijn deck wissellen
- Max 2 defensieve units! (spawners en elixer collector tellen niet mee als defensieve unit)
- Tegenstanders worden aangekondigd in de chat door de host (mij), eerst aangekondigde vraagt voor friendly battle, tweede aangekondigde joint deze.
- Onaangekondigde 'No-Show' betekend diqualificatie voor huidig en volgend tournament!
- Niet naleven van bovenstaande regels betekend disqualificatie.
- 24u voor de start van het tournament wordt de aanmelding gesloten
- Aanmelding wordt gedaan d.m.v. een forum post in dit topic

(idee)
Ranking systeem:

Mij lijkt het leuk om in de topicstart een ranking van de tournaments bij te houden!
Dit kunnen we doen d.m.v. een punten systeem:

Winnaar: 10 punten
Follow-up: 5 punten
Derde plaats: 3 punten
Vierde plaats: 1 punt

Best match: beide 1 punt? (replay wordt hier gepost?) alle deelnemers kunnen stemmen op best match?

*O* KOM MAAR OP MET DIE AANMELDINGEN *O*

[ Voor 19% gewijzigd door tellavist op 21-03-2016 10:04 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
tellavist schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:35:
*O* TWEAKERS TOURNAMENT TIME *O*

[afbeelding]

Het is tijd voor het eerste Tweakers tournement!
Dit tournement wordt georganiseerd op Woensdag 23 maart om 20:00 NL tijd

Aan de hand van het aantal aanmeldingen worden de tegenstanders geloot doormiddel van teamopolis.com! Bij oneven aantal zal de laatst aangemelde afvallen.

Het tournament zal in een aparte clan gehost worden door mijzelf in de clan genaamd: Tweakers Tournament
Deze clan moet nog aangemaakt worden, dus naam vrijlaten a.u.b. :+ zal even een 2e account aanmaken om als placeholder in de clan te fungeren :)

- Alleen de deelnemers worden toegelaten (dit om trolling te voorkomen)

- Alle tweakers1 tweakers2 tweakers.net deelnemers mogen zich in DIT forum opgeven!
Clanchat aanmeldingen worden niet geregistreerd.

Spelregels:

- Best of 3 games, (finale best of 5)
- Beide spelers mogen 2 kaarten bannen.
- Verliezer van de game mag 2 kaarten in zijn deck wissellen
- Max 2 defensieve units! (spawners en elixer collector tellen niet mee als defensieve unit)
- Tegenstanders worden aangekondigd in de chat door de host (mij), eerst aangekondigde vraagt voor friendly battle, tweede aangekondigde joint deze.
- Onaangekondigde 'No-Show' betekend diqualificatie voor huidig en volgend tournament!
- Niet naleven van bovenstaande regels betekend disqualificatie.
- 24u voor de start van het tournament wordt de aanmelding gesloten
- Aanmelding wordt gedaan d.m.v. een forum post in dit topic

(idee)
Ranking systeem:

Mij lijkt het leuk om in de topicstart een ranking van de tournaments bij te houden!
Dit kunnen we doen d.m.v. een punten systeem:

Winnaar: 10 punten
Follow-up: 5 punten
Derde plaats: 3 punten
Vierde plaats: 1 punt

Best match: beide 1 punt? (replay wordt hier gepost?) alle deelnemers kunnen stemmen op best match?

*O* KOM MAAR OP MET DIE AANMELDINGEN *O*
Leuk idee! Ik wacht nog even met mn aanmelding aangezien ik nog niet zeker weet of ik dan kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:44:
[...]

Leuk idee! Ik wacht nog even met mn aanmelding aangezien ik nog niet zeker weet of ik dan kan ;)
Je kan altijd afmelden he! wel 24u van te voren a.u.b. :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffRijsJeff
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-11-2021
Leuk bedacht.

Maar even een opmerking. Hoe zit het met het terugjoinen naar de oude clan toe? wordt je plaats vastgehouden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JeffRijsJeff schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:16:
Leuk bedacht.

Maar even een opmerking. Hoe zit het met het terugjoinen naar de oude clan toe? wordt je plaats vastgehouden ofzo?
Tuurlijk! :)
Lijkt me verstandig dat de clans gewoon op slot gaan totdat het tournament afgelopen is? :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffRijsJeff
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-11-2021
tellavist schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:22:
[...]

Tuurlijk! :)
Lijkt me verstandig dat de clans gewoon op slot gaan totdat het tournament afgelopen is? :)
Als je nog iemand nodig hebt om dit te regelen met een tweede account kan ik je wel helpen hoor( ben zelf ook bezig met 2de account) en kan die fulltime in die andere clan zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Oja haha, je kunt natuurlijk geen game doen als je niet bij elkaar in de clan zit. Wel jammer dat dat niet kan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Is het niet tijd voor een 4e clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:17:
Oja haha, je kunt natuurlijk geen game doen als je niet bij elkaar in de clan zit. Wel jammer dat dat niet kan hoor
Nope vandaar de "tournament clan"!
Waar blijven de aanmeldingen? :9

Een handtekening?!

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste