[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
We groeien als kool, nu al 39 leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
tellavist schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:07:
Is het misschien een idee om iedereen die 1200+ trophies heeft te verhuizen van tweakers 2 naar tweakers1?

Op deze manier kunnen we doorsteken op de local clan ladder!

Vandaag is weer grote schoonmaak in tweakers1 dus misschien een mooie gelegenheid om hier en daar wat te verschuiven?

Mij lijkt het wel leuk om te proberen met tweakers1 in de top 10 te komen!

Kunnen we tweakers1 voor de fanatieke en tweakers2 voor de casual spelers doen bijvoorbeeld :)

*edit
Never mind. Ik zie nu dat er niemand meer dan 1200 trophies heeft in tweakers2!

Dan nog denk ik dat we tweakers1 als trophie push clan moeten houden en tweakers2 voor de casual speler.

Op naar de top 3!

TWEAKERS REPRESENT!
Wordt hier niet enthousiast over. Hebben zoiets al eens geprobeerd bij boombeach en dat was geen succes.
Ondermijnd de motivatie om je best te doen in t2 als de beste steeds weg gaan naar t1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
gnauw schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:18:
[...]

Wordt hier niet enthousiast over. Hebben zoiets al eens geprobeerd bij boombeach en dat was geen succes.
Ondermijnd de motivatie om je best te doen in t2 als de beste steeds weg gaan naar t1.
Boom Beach is in mijn ogen een heel ander spel dan Clash Royale!
Je best doen in tweakers2 is toch echt wel belangrijk. Tenzij je nooit wilt mee spelen in tweakers1...
Ik denk wel dat het de juiste manier is.
Het nadeel van de clan is dat er maar 50 man in passen en we veel meer tweakers hebben.
Meer dan logisch dat de beste in tweakers1 zitten en de '2e beste' :+ in tweakers 2.

Denk je dat het 2e van Ajax minder goed zijn best doet dan het 1e?

Clash royale is vele male compentatiever dan boom beach of CoC naar mijn mening. :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Zo, ik was goch wel nieuwsgierig toen ik de game zag verschijnen in Clash of Clans. Daarom nu net uitgeprobeerd en het is best wel leuk. Ik kwam gelijk dit topic tegen, lijkt me super om de clan te joinen. Al moet ik daarvoor eerst cuppen en kaarten verzamelen, ik weet niet wat de eisen zijn om te mogen joinen.

Iemand verder nog tips voor een beginner? Op dit moment 4 kisten, maar nu kan ik niet verder spelen, anders loop ik de kist mis. Of werkt dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Graag een invite voor tweakers2, sinds jaar en dag tevens member van CoC tweakers2: wimpie NL

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Nostordici schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:09:
Zo, ik was goch wel nieuwsgierig toen ik de game zag verschijnen in Clash of Clans. Daarom nu net uitgeprobeerd en het is best wel leuk. Ik kwam gelijk dit topic tegen, lijkt me super om de clan te joinen. Al moet ik daarvoor eerst cuppen en kaarten verzamelen, ik weet niet wat de eisen zijn om te mogen joinen.

Iemand verder nog tips voor een beginner? Op dit moment 4 kisten, maar nu kan ik niet verder spelen, anders loop ik de kist mis. Of werkt dat niet zo?
Ik ging zo snel mogelijk door naar level 3, kon ik bij een clan aansluiten.
Het wachten op kisten en voordat je een request kan doen vind ik wel bijzonder lang. Zeker gezien je nergens anders op hoef te wachten.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:41
Nostordici schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:09:

Ik heb gewoon gespeed in het begin, ook als de kist slots vol zitten ;). tja, elk deck heeft zijn eigen speelstijl. Het is over het algemeen handig om minstens 1 spell te hebben zoals een fireball of arrows. Verder is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je tegenstander meer elixer gebruikt dan jou. Dus als je zijn push van 7 elixer kunt stoppen met arrows van 3, dan heb je daarna de overhand en kan hij slecht aanvallen.

Verder is het belangrijk om de spells van de tegenstander te kennen. Dus stel hij heeft arrows, dan moet je nooit 3 troops tegelijk spawnen die door 1 shots zijn voor arrows.

Het is dus belangrijk om de elixer kosten van de kaarten te kennen en snel te rekenen. Ook is counteren erg belangrijk, bijvoorbeeld een baby dragon, daar kun je spear goblins tegenover zetten, maar je zou ook kunnen wachten tot de dragon op je turret focussed, dan kunnen je spear goblins veel meer hits krijgen op de baby dragon en jou turret minder damage, elke situatie is uiteraard anders ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Intruder op 06-03-2016 21:54 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertha781
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-10-2020
Ik zou wel graag lid worden van de Tweakers clan. Mijn in game name is Bertha781 en heb nu 1300+ cubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
In beide clans zijn plekken vrij, dus je zou een request kunnen sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertha781
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-10-2020
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Hallo, ik wou toch mij even hier melden zodat men weet wie ik ben.

Schrok toch wel dat vandaag in een keer mijn elder weg was, dit vanwege het misbruik door sommige wat gedaan werd. Maar had toch verwacht dat ik goed zou zitten, dat men wel wist dat ik een goede gozer ben die al vrij lang erin zit en geen misbruik maakt van zoiets. Maar goed, ik zal me wel meer bewijzen als dat nodig is :P
Wou dat gewoon even kwijt, geen zin in drama erover ;)

(Trouwens, ik ben SauS als men dat nog niet doorhad :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SauSkopje schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:34:

Schrok toch wel dat vandaag in een keer mijn elder weg was, dit vanwege het misbruik door sommige wat gedaan werd. Maar had toch verwacht dat ik goed zou zitten, dat men wel wist dat ik een goede gozer ben die al vrij lang erin zit en geen misbruik maakt van zoiets. Maar goed, ik zal me wel meer bewijzen als dat nodig is :P

Niet zo zeiken, waar zijn je trophies?! ;)
Member, elder, co, leader... wat maakt het uit. Zolang je maar lol hebt in het spel toch?!

Geef mij eens 1 goede reden waarom je elder zou zijn en wat dat dan toevoegd aan het spel of aan de clan? Zelf ben ik ook member. En eerlijk gezegd maakt het me echt niet uit! Ik heb gewoon lol in het spelletje en hoop stiekem dat we ooit op die nr1 spot van NL gaan staan!

Het feit wil gewoon dat er elders waren die mensen random gingen kicken. En we kunnen niet zien wie dat waren. Dus ja, we scheren iedereen over 1 kam! Helaas is dit gewoon zo. Members zijn de BOM! *O* *O* *O*

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

SauSkopje schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:34:

Echt niets persoonlijk, maar toen ik dat hoorde van het kicken, heb ik het met de co's overlegd en we waren het snel eens dat dat niet kon. Dus dit lijkt me dan de beste oplossing voor nu. En ja die ranks zijn niet zo belangrijk, iedereen word gewaardeerd voor zijn inzet. Persoonlijk zie ik de toegevoegde waarde van elder zijn niet zo.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Speedy55 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 00:02:
[...]
Persoonlijk zie ik de toegevoegde waarde van elder zijn niet zo.
Er is ook geen toegevoegde waarde.
Je hebt binnen clash royale niks aan een titel.
Het enige wat in mijn opinie telt is het nummer wat achter het bekertje staat.

Wel ben ik benieuwd wat de opties ten opzicht van tournements zijn.

Heb je daar al naar gekeken speedy?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
950 trophies checking in.
Hoe kan ik jullie clan vinden?
Zit nu in een best redelijke clan met sterke donates, maar zijn allemaal buitenlanders hehe, zit liever in NL clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Famous schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:50:
[...]

Ik ging zo snel mogelijk door naar level 3, kon ik bij een clan aansluiten.
Het wachten op kisten en voordat je een request kan doen vind ik wel bijzonder lang. Zeker gezien je nergens anders op hoef te wachten.
Wat doe jij nou? ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 18:00
Ben ondertussen ook lid onder de naam Jarl Ragnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wereldkaart schreef op maandag 07 maart 2016 @ 01:07:
950 trophies checking in.
Hoe kan ik jullie clan vinden?
Zit nu in een best redelijke clan met sterke donates, maar zijn allemaal buitenlanders hehe, zit liever in NL clan
Op Tweakers en Tweakers2 zoeken of gewoon alleen tweakers.

@ tellavist: Tournaments kunnen nog niet georganiseerd worden, wanneer dat een optie word weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Zou wel leuk zijn als t2 qua trophies voorbij t1 gaat ;)

Goed t2 bestaat pas 2 dagen, dus zal nog wel even duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intruder
Sosua schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:51:
Zou wel leuk zijn als t2 qua trophies voorbij t1 gaat ;)

Goed t2 bestaat pas 2 dagen, dus zal nog wel even duren.
Challenge accepted })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 19:50
Hier ook een uitnodiging naar Tweakers2 gestuurd :) Zaterdag begonnen volgens mij, maar leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 10:18
Ik heb net ook een invite gestuurd naar Tweakers2. Speel sinds afgelopen vrijdag dacht ik. Leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Had gisteravond voor tweakers gerequest, maar kon niet joinen, ondanks dat er 49/50 stond. Hij zei 'unable to sent request' o.i.d.
Maar nu zitten jullie vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Laatst online: 14-09 10:16
Gisteren ook TW2 gejoind, heb er zin in!

Hoe het beste de edelstenen te spelen? Omwisselen voor gold las ik, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

AequitasII schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:47:
Gisteren ook TW2 gejoind, heb er zin in!

Hoe het beste de edelstenen te spelen? Omwisselen voor gold las ik, klopt dit?
ik koop vaak gewoon kisten ermee... tenminste vaak .. 1 keer gedaan XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ik zit sinds gisteren ook in Tweakers2.

Speel het nu sinds woensdag of zo en vind het een erg leuk spel. Heb momenteel 827 trofeeën. Maar kan wel redelijk makkelijk hoger komen. Maar ik speel alleen als ik er ook echt wat mee verdien (nieuwe kist om weer 4 plekken vol te krijgen of voor de kroonkist). Ben nu level 4 maar win tot nog toe wel redelijk eenvoudig van mensen die al level 5 zijn.

Wat ik voorlopig doe is alleen de troepen upgraden die ik in mijn dek heb zitten. Hierdoor bespaar ik behoorlijk wat gold en kan ik sneller mijn troepen die ik wel gebruik upgraden. Mijn gewone kaarten zijn level 5 en mijn zeldzame level 3 (op 1 na). Alleen mijn enige epische kaart die ik gebruik is level 1. Als ik die level 2 gaat het helemaal makkelijk op dit trofeeën aantal denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik kom momenteel niet over de 800 trofeeën heen helaas.
Als ik nog maar 1 game moet winnen om er overheen te gaan heb ik weer een lose-streak van 3 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Goud kopen, heb je uiteindelijk meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
tellavist schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:44:
[...]

Member, elder, co, leader... wat maakt het uit. Zolang je maar lol hebt in het spel toch?!

Geef mij eens 1 goede reden waarom je elder zou zijn en wat dat dan toevoegd aan het spel of aan de clan? Zelf ben ik ook member. En eerlijk gezegd maakt het me echt niet uit! Ik heb gewoon lol in het spelletje en hoop stiekem dat we ooit op die nr1 spot van NL gaan staan!

Het feit wil gewoon dat er elders waren die mensen random gingen kicken. En we kunnen niet zien wie dat waren. Dus ja, we scheren iedereen over 1 kam! Helaas is dit gewoon zo. Members zijn de BOM! *O* *O* *O*
Nou vind dat nogal arrogant hoe je antwoord. (Vooral over mijn trophies)
Toen ik joinde, was het belangrijkste van de clan om gezelligheid te hebben. Hier heb ik ook altijd fatsoenlijk aan meegedaan en heb me ook altijd netjes gedragen.
Het ging zich niet om trophies en e-peen, maar daar lijkt het nu wel om te draaien. Ten koste van waar het in eerste instantie om ging.
Ik zocht een clan waar ik gezellig mee kon praten als ik online was, waar mensen in zaten die ook volwassen zijn en gewoon een gezellige plek zochten voor als men eens een potje ging spelen. Dat was Tweakers ook in het begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ricmaniac schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:10:
[...]

ik koop vaak gewoon kisten ermee... tenminste vaak .. 1 keer gedaan XD
Ik heb zojuist de startpost aangepast, hierin heb ik ook een stukje geplaatst over het uitgeven van gems. Een klein voorbeeld, voor mij kost het nu 700 gems om een magical chest te kopen. Deze chest snel openmaken als ik er 1 vind kost mij 70. Het is uiteindelijk slimmer om je gems aan gold uit te geven of aan het snel openmaken van chests dan aan chests zelf. Al is dit uiteraard wel lekker snel ;). Maar als je 1 keer geld uit zou geven of erg veel gems spaart, dan heb je er veel meer aan om altijd 1 chest slot open te hebben. Dan ga je ook merken dat je opeens veel meer magicals krijgt.

PS. als iemand goede aanvullingen heeft voor de startpost dan kun je me altijd een DM sturen en dan zal ik deze toe voegen. Heb niet altijd de tijd om alles door te lezen namelijk, al doe ik mijn best ;).

Pfff tweakers2 ook al weer vol?? Wordt volgens mij alweer tijd voor een tweakers3 clan haha.

[ Voor 15% gewijzigd door Intruder op 07-03-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

SauSkopje schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:45:
[...]

Toen ik joinde, was het belangrijkste van de clan om gezelligheid te hebben. Hier heb ik ook altijd fatsoenlijk aan meegedaan en heb me ook altijd netjes gedragen.
Het ging zich niet om trophies en e-peen, maar daar lijkt het nu wel om te draaien. Ten koste van waar het in eerste instantie om ging.
Ik zocht een clan waar ik gezellig mee kon praten als ik online was, waar mensen in zaten die ook volwassen zijn en gewoon een gezellige plek zochten voor als men eens een potje ging spelen. Dat was Tweakers ook in het begin..
Dat is toch nog steeds zo, ik heb dat niet verandert en het is altijd gezellig in de chat. En volgens mij hebben we over het algemeen ook volwassen personen in de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
tellavist schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:44:
[...]

Iedereen speelt het spel met een andere insteek. Voor jou zijn dat misschien de trophies, voor de ander gezelligheid. Respecteer ieders keuze ;).
Ik snap zijn vraag heel goed, als het ineens veranderd is.

Dus niet zo zeiken en enjoy the game :>

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
aDutchCow schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:15:
[...]

Iedereen speelt het spel met een andere insteek. Voor jou zijn dat misschien de trophies, voor de ander gezelligheid. Respecteer ieders keuze ;).
Ik snap zijn vraag heel goed, als het ineens veranderd is.

Dus niet zo zeiken en enjoy the game :>
Amen to that! Zoals ik al eerder schreef zie ik dat tweakers2 ook al weer vol zit. Zit zelf een beetje in dubio en ben aan het twijfelen of ik tweakers3 aan zou maken of misschien een tweakers.net (als dat niet te lang wordt uiteraard haha). Zou dus wel betekenen dat ik de tweakers hoofdclan moet verlaten :'(.

Heeft echter ook mee te maken met dat ik de laatste tijd iets te vaak bepaalde woorden langs zie komen waar ik me persoonlijk aan erger. Maar wil wel deel uit blijven maken van de tweakers community!

[ Voor 13% gewijzigd door Intruder op 07-03-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
:D

Nou, beter dan CoC. Je hoeft niet op troops te wachten dus je kan altijd door :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SauSkopje schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:45:
[...]

Ik maakte een grapje over je trophies :9 was niet arrogant bedoeld! :)
Had ik de clanchat al met een knipoog op je gereageerd ;)
Ik vind het voor nu prima qua gezelligheid! Er valt altijd wel wat te ouwehoeren in de chat dus dat is goed.

Laten we het Elder/member debacle afsluiten en er gewoon met z'n allen een gezellige bende van maken! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:19:
[...]

Amen to that! Zoals ik al eerder schreef zie ik dat tweakers2 ook al weer vol zit. Zit zelf een beetje in dubio en ben aan het twijfelen of ik tweakers3 aan zou maken of misschien een tweakers.net (als dat niet te lang wordt uiteraard haha). Zou dus wel betekenen dat ik de tweakers hoofdclan moet verlaten :'(.

Heeft echter ook mee te maken met dat ik de laatste tijd iets te vaak bepaalde woorden langs zie komen waar ik me persoonlijk aan erger. Maar wil wel deel uit blijven maken van de tweakers community!
Welke woorden?
Dan kunnen we hier op letten! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
tellavist schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:32:
[...]

Welke woorden?
Dan kunnen we hier op letten! :)
Nou ja, bepaalde ziektes die je niemand toewenst zeg maar. Wordt vervolgens wel aangegeven in de chat dat dit niet kan hoor ;). Neemt echter niet weg dat ik wel aan het twijfelen ben om dus tweakers3 aan te gaan maken aangezien ik wel merk dat hier vraag naar is ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:37:
[...]

Nou ja, bepaalde ziektes die je niemand toewenst zeg maar. Wordt vervolgens wel aangegeven in de chat dat dit niet kan hoor ;). Neemt echter niet weg dat ik wel aan het twijfelen ben om dus tweakers3 aan te gaan maken aangezien ik wel merk dat hier vraag naar is ^^.
Ah daar zijn we inderdaad streng op.
Blijft natuurlijk feit dat iemand eerst zoiets zegt, voordat hij erop aangesproken wordt.
Dan kan ik me voorstellen dat het vervelend is.

wat betreft tweakers3.
Ik denk dat dit helemaal geen verkeerd idee is.
Als binnen 1 week na de global launch tweakers2 al weer vol zit, kan ik mij voorstellen dat een tweakers 3 geen overbodige luxe is :9

[ Voor 15% gewijzigd door tellavist op 07-03-2016 13:42 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
tellavist schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:41:
[...]

Ik denk dat dit helemaal geen verkeerd idee is.
Als binnen 1 week na de global launch tweakers2 al weer vol zit, kan ik mij voorstellen dat een tweakers 3 geen overbodige luxe is :9
Maar dan moet ik jullie wel verlaten :'( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:41:
[...]

Maar dan moet ik jullie wel verlaten :'( !
Komt wel goed schatje *;

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Tweakers.net clan is live! Voor de mensen die willen joinen, stuur een request en vermeld even je tweakers ID bij de aanmelding. Zonder tweakers ID heb ik geen overzicht en kan ik de requests niet accepteren ;)

Feel free to join! Zal de clan ook even in de startpost verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel, heb me aangemeld voor Tweakers.net clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:28:
[...]

:D

Nou, beter dan CoC. Je hoeft niet op troops te wachten dus je kan altijd door :Y
I know ;) Ik speel het als ik op mijn troepen aan het wachten ben voor CoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:05:
[...]

I know ;) Ik speel het als ik op mijn troepen aan het wachten ben voor CoC.
Nice, in Tweakers clan? Of speelt Lowlands het ook?

Dit doe je gewoon even en dan is het ook prima. Twee/drie aanvallen en dan sluit ik het weer (of de chat moet druk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Intruder schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:54:
Tweakers.net clan is live! Voor de mensen die willen joinen, stuur een request en vermeld even je tweakers ID bij de aanmelding. Zonder tweakers ID heb ik geen overzicht en kan ik de requests niet accepteren ;)

Feel free to join! Zal de clan ook even in de startpost verwerken.
Lekker bezig Intruder!
Wie weet hop ik eens een keertje bij je langs! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:12:
[...]

Nice, in Tweakers clan? Of speelt Lowlands het ook?

Dit doe je gewoon even en dan is het ook prima. Twee/drie aanvallen en dan sluit ik het weer (of de chat moet druk zijn).
Lowlands XL inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zo dag twee alweer, inmiddels ben ik lvl 3, met 600 cups. Nu snel nog 200 cups halen, want de Tweakers clan zit al bijna vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Nostordici schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:06:
Zo dag twee alweer, inmiddels ben ik lvl 3, met 600 cups. Nu snel nog 200 cups halen, want de Tweakers clan zit al bijna vol :(
Elke zondag worden er leden gekickt die niks hebben gedoneerd, dus als je echt perse in de eerste clan wilt kun je beter tot die tijd wachten haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Eindelijk over de 800 grens heen!

En ik heb nog zat kaarten om te doneren. Maar niemand vraagt om kaarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is voor alle Tweakers clans 800 trophies het minimum? Ik ben gister pas begonnen. Zit nu op 500-ish trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:44:
Is voor alle Tweakers clans 800 trophies het minimum? Ik ben gister pas begonnen. Zit nu op 500-ish trophies.
Tweakers1 heeft idd een limiet van 800, tweakers2 zit ook alweer vol. Tweakers 3 (heet tweakers.net) heb ik vandaag aangemaakt en daar zijn jullie allemaal welkom ;), vermeld wel even je tweakers id in de request en dan zal ik jullie accepten

[ Voor 31% gewijzigd door Intruder op 07-03-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verwacht van mij dan maar een request... ingame nick is ook robb_nl

/edit:binnen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Kan iemand mij een seintje geven als er weer ruimte is in tweakers1?
Ik wil graag joinen, maar hij zit steeds vol xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:22
Gaat lekker hier ook, ben level 6.
Prince net naar level 2 kunnen upgraden, toch wel een lekker apparaat dat.

Verder onlangs veel geunlocked toen ik Arena 4 aantikte zoals Tesla, Inferno, Minion Horde en Skeleton Army. Minion Horde is wel erg handig heb ik gemerkt, gelijk door geupgrade naar level 4.

Nu sparen voor Giant 5, Giant is en blijft een must!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dit is zeker een zeer goede mobiele game op dit moment. Geniet er veel van, maar het systeem is echt bagger. Echt pay 2 progress, elke 3 uur+ een win voor een chest.

Anderzijds, is level 4 zijn in arena 5 zo frustrerend :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Chris Smoove schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:06:
Dit is zeker een zeer goede mobiele game op dit moment. Geniet er veel van, maar het systeem is echt bagger. Echt pay 2 progress, elke 3 uur+ een win voor een chest.

Anderzijds, is level 4 zijn in arena 5 zo frustrerend :C
Level 4 in arena 5 doe je goed!!
Wat betref pay2progres tsja het is en blijft een supercell game. Ik vind het al een hele verbetering t.o.v. CoC. Hier hoef je tenminste niet op troepen te wachten en kan je gewoon spelen voor de fun!!
Niks op troepen wachten. Gewoon gaan!

Dat de chests dan lang duren tsja th10 wordt je ook niet in 2 maanden ;)
Laat staan th11...

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Twijfel om te investeren.... Dat artikel op reddit was erg positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
aDutchCow schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:28:
[...]

Elke zondag worden er leden gekickt die niks hebben gedoneerd, dus als je echt perse in de eerste clan wilt kun je beter tot die tijd wachten haha ;)
Ik word misschien toch nog member 50 deze week, 819 cups :)
Heb mij zojuist aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wackmack schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:30:
Twijfel om te investeren.... Dat artikel op reddit was erg positief
Tijd investeren? Zoveel tijd kost het niet, na 4 wins zijn je chests slots vol en dan kun je lekker uren wachten tot weer een slot leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Chris Smoove schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:21:
[...]

Tijd investeren? Zoveel tijd kost het niet, na 4 wins zijn je chests slots vol en dan kun je lekker uren wachten tot weer een slot leeg is.
Jij kan het spel wel goed verkopen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Famous schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:49:
[...]

Jij kan het spel wel goed verkopen :Y
Haha, lekker haten op de chest system. Maar verder is het een top spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Chris Smoove schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:21:
[...]

Hahaha bedoelde gems kopen :9 20e of toch niks kopen en geduld hebben.
Heeft er al iemand gems gekocht? Zo'n super magische kist lijkt mij wel wat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
Wackmack schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:04:
[...]

Kost je tussen de 32,85 en 57,50 dollar afhankelijk van hoe duur de gems zijn die je gekocht hebt (bij de grootste berg gems krijg je meeste waar voor je geld). bron

Dat vind ik een behoorlijke investering voor een F2P spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ja hier al een kist gems gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 17:47
Ik twijfel nog om een keer een kist te kopen :P. Spel vind ik nog steeds leuk maar als dat over een week of 2 ook zo is dan koop ik een kistje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Wackmack schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:04:
[...]

Heb ook al een paar super magicals gekocht, geeft je wel meteen een mega boost. Echter op den duur is gems uitgeven aan het altijd vrij hebben van een slot een stuk goedkoper ;). Doe ik nu ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Intruder schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:14:
[...]

Heb ook al een paar super magicals gekocht, geeft je wel meteen een mega boost. Echter op den duur is gems uitgeven aan het altijd vrij hebben van een slot een stuk goedkoper ;). Doe ik nu ook
Alleen dan heb je toch alleen de standaard kaarten? Met zo'n magische kist heb je epische kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Wackmack schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:18:
[...]

Alleen dan heb je toch alleen de standaard kaarten? Met zo'n magische kist heb je epische kaarten.
Je kunt epic kaarten in alle chests krijgen, alleen in een silver chest bijvoorbeeld veel minder snel. Maar sinds ik altijd een slot open heb staan voor chests heb ik al een aantal magical chests gehad en ook giant chests. Kan namelijk best zijn dat als jij speelt als je slots vol zitten dat er anders een magical in gezeten zou hebben.

Ook zou ik niet meteen voor een super magical gaan als je er maar 1 haalt. Kans zit er namelijk in dat het allemaal kaarten zijn die je niet gebruikt (Je krijgt maar iets van 6 tot 8 verschillende kaarten ofzo). Stel je wil meerdere super magicals halen dan zou het wel kunnen. Zo niet dan zou je ook kunnen overwegen om een aantal magicals of eventuele giant chests te halen, die zijn ook goed gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Voor degene die hem nog niet gezien hebben.
Dit is de nieuwe chest order sinds de super magical en giant chests uit zijn.
Zoals je ziet zit super magical er niet tussen. Supercell heeft een dropchance mee gegeven van 1 op 1000 bij elke chest drop. dus een silver chest kan in supermagical veranderen. echter is die kans heel klein ;)
Nog een toevoeging.
Als je chestslots vol zitten, heeft dit GEEN invloed op de chest order. Als je een game wint terwijl je chestslots vol zitten, blijft de chest order gehandhaafd en krijg je gewoon de volgende chest wanneer je wel een open slot hebt.
Via google docs:
Hier de chestorder

[ Voor 7% gewijzigd door tellavist op 08-03-2016 09:55 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Jezus, 3 potten gespeeld en meteen 100 trophies gezakt, zo wordt het wel lastig ja. Telkens tegen zo'n op deck met Giant Skeleton, wizard erachter en dan barbaren.

En als het dubbel elixer is, kan de tegenstanders maar troepen blijven spawnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tellavist
Voor degene die het hele Win-trading debacle gevolgd hebben met de clan HK Esport.
In deze video laat de nummer 1 speler zien hoe je clash royale speelt en wint. -O- 8)7
Zijn replay's zijn bijna foutloos :9

[ Voor 7% gewijzigd door tellavist op 08-03-2016 10:12 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
aDutchCow schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:00:
Jezus, 3 potten gespeeld en meteen 100 trophies gezakt, zo wordt het wel lastig ja. Telkens tegen zo'n op deck met Giant Skeleton, wizard erachter en dan barbaren.

En als het dubbel elixer is, kan de tegenstanders maar troepen blijven spawnen
Bombtower, minni pekka voor wizzard, wanneer die dood is. barbaren ACHTER giant skelly droppen.
Done :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

misschien een gekke vraag: maar kan je ergens zien hoeveel goud je krijgt als je een kaart doneert? Is het hoe zeldzamer de kaart des te meer je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
p2w schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:00:
misschien een gekke vraag: maar kan je ergens zien hoeveel goud je krijgt als je een kaart doneert? Is het hoe zeldzamer de kaart des te meer je krijgt?
5 gold voor common, 50 gold voor rare. Rest weet ik niet.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Vandaag mijn eerste magische kist mogen ontvangen in Arena 3 :)
Vannacht maar aanzetten, zit nu op bijna 900 cups als lvl 3 speler, maar wel irritant dat ik nu tegen allemaal lvl 5 spelers moet spelen :(
Wel tof als ik daarvan win, als ze overmoedig worden, echter merk ik wel dat ze betere opties hebben. Maar met tijd krijg ik dat ook wel voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 17:47
Nostordici schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:45:
Vandaag mijn eerste magische kist mogen ontvangen in Arena 3 :)
Vannacht maar aanzetten, zit nu op bijna 900 cups als lvl 3 speler, maar wel irritant dat ik nu tegen allemaal lvl 5 spelers moet spelen :(
Wel tof als ik daarvan win, als ze overmoedig worden, echter merk ik wel dat ze betere opties hebben. Maar met tijd krijg ik dat ook wel voor elkaar!
Klopt, had vanmorgen een match waarin ik alle aanvallen kon afslaan maar ik kwam puur kracht te kort waardoor ik niet in de buurt kwam van zijn toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Kzag gif in de store staan, nondeju. Meteen gekocht, had precies 2k gold. Best OP card tot nu toe.

@nostordici, zie het als een challenge en natuurlijk kun laten zien dat je veel beter bent, wat tof is. Ik heb een level 1 account in arena 4 waardoor ik vaak tegen lvl 6 moet.

[ Voor 52% gewijzigd door Chris Smoove op 08-03-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neetochniet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-09-2020
Intruder schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:51:
[...]

Tweakers1 heeft idd een limiet van 800, tweakers2 zit ook alweer vol. Tweakers 3 (heet tweakers.net) heb ik vandaag aangemaakt en daar zijn jullie allemaal welkom ;), vermeld wel even je tweakers id in de request en dan zal ik jullie accepten
Ik heb me vandaan aangemeld bij .net ingame nick is Kiebi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:59
krijgt iedereen andere kaarten in de store te zien? Ik hbe bijvoorbeeld geen gif vandaag, wel een prins maar niet genoeg goud

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Musta schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:01:
krijgt iedereen andere kaarten in de store te zien? Ik hbe bijvoorbeeld geen gif vandaag, wel een prins maar niet genoeg goud
Jup, de winkel is voor iedereen anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Intruder schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:51:
[...]

Net gezien dat er 1 plekje vrij is in Tweakers 1, ik hoop dat ik erbij mag. Dus mijzelf opnieuw aangemeld :)
Heb veel kaarten om weg te geven hehe

Edit: ok dan, zie net dat ik ben afgewezen door agent apple... en zelfs verbannen, waarom?

[ Voor 8% gewijzigd door Nostordici op 09-03-2016 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Had je je nick in de aanmelding gezet?
/edit 1, heb je net een invité gestuurd.
/edit 2, sorry was foutje zei Agent Apple

[ Voor 57% gewijzigd door Speedy55 op 08-03-2016 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Speedy55 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:35:
Had je je nick in de aanmelding gezet?
/edit 1, heb je net een invité gestuurd.
/edit 2, sorry was foutje zei Agent Apple
Oh super, zal gelijk even inloggen. Ik twijfel nu eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-08 05:32
Ik heb me aangemeld voor tweakers.net clan. Nickname is reschu.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Zijn er al tweakers in tweakers2 en tweakers.net die een super magical chest hebben gehad?

In tweakers1 hebben al 2 leden erg veel geluk gehad!

Ik heb nog niemand gehoord over een giant chest drop trouwens. Terwijl die wel gewoon in de chest roulatie code staat.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
tellavist schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 00:32:
Zijn er al tweakers in tweakers2 en tweakers.net die een super magical chest hebben gehad?

Ik heb nog niemand gehoord over een giant chest drop trouwens. Terwijl die wel gewoon in de chest roulatie code staat.
Geen idee, afgelopen dagen volgens mij niets over super magical chests in de chat gelezen.

Ik ben mijn chestdrops aan het tracken. Tot nu toe klopt het allemaal. Maar ben pas bij drop 25. Giant zit op 51. Over ongeveer drie a vier dagen weet ik meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Intruder schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:14:
[...]

Is er een reden waarom je altijd een slot vrij wilt hebben dan?
Bij mij zijn ze namelijk altijd vol xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow

Ik heb drie dagen geleden een giant chest gekregen haha :), ben nu een magical chest aan het unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Alleen silver en gold tot nu toe. grom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Wereldkaart schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:06:
[...]

Is er een reden waarom je altijd een slot vrij wilt hebben dan?
Bij mij zijn ze namelijk altijd vol xD
Toen ik alleen free to play speelde bij mij ook. Maar af en toe gems uit geven om altijd een slot vrij te hebben geeft je veel meer waar voor je gems ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07

Yup, vanochtend een super magical mogen openen, alsof je een ancient set item vind in Diablo :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
vanmorgen 30 minion hord kaartjes gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Holy shit xD
Dit is wel heel naar, moet je ook maar niet zo cocky doen ^^

[Video: https://gfycat.com/ElasticShabbyFantail]

Gifje loopt helaas niet helemaal goed door.
hier de link

Hier nog een cool artikel over hoe de chinesen van plan zijn clash royale te domineren!!
Erg cool om te lezen!

http://www.moesport.com/2016/03/09/chinas-esports-elite-ready-take-clash-royale-storm/

[ Voor 99% gewijzigd door tellavist op 09-03-2016 13:29 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
linkje werkt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Nu wel als het goed is :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 13:51
De DPS die bij een kaart staat, is die per unit van die kaart of van die kaart in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
demol88 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:06:
De DPS die bij een kaart staat, is die per unit van die kaart of van die kaart in het algemeen?
De kaart in het algemeen, en er is ook een hokje voor schade per seconde. ook belangrijk voor trage troepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 16:13
Wie moet ik nu een DM sturen voor de clan, Mijn nickname is ook gewoon syntesia btw.
erg leuk spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
@Speedy, misschien is het handig dat je even in de openingpost zet hoe je de clans kan joinen.

Volgens mij denken heel veel mensen dat je uitgenodigd moet worden. dit is niet het geval.
Je zoekt de clan naam op en klikt op: Join, vervolgens meld je je tweakers ID in de aanvraag. en zet je erbij dat je van tweakers.net af komt.

Je stuurt dus ZELF de uitnodiging naar de clan, wij niet naar jouw :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mannen (vrouwen?)

Mag de clan voor mij even open?

Ik zie bij tweakers geen join button

[ Voor 27% gewijzigd door Tukk op 09-03-2016 17:22 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste